abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 februari 2005 @ 01:32:34 #201
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_25050930
Heb alleen Studio Sport gezien, maar het was huilen met de pet op. Wapenaar is een toppertje, die gast pakt gewoon punten. Van Groningen moet je gewoon kunnen winnen als je Europa in wil.
pi_25053863
Groningen uit is lastig hoor. Een concurrent als Utrecht ging er met 3-0 de teil in.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 12 februari 2005 @ 11:30:32 #203
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_25053891
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 11:28 schreef methodmich het volgende:
Groningen uit is lastig hoor. Een concurrent als Utrecht ging er met 3-0 de teil in.
En uiteraard is de ene wedstrijd gelijk aan de andere
pi_25054111
Nou ja, die 0-1 had moeten tellen en dus had Vitesse moeten winnen.

Maar een punt in Groningen is gewoon niet slecht, voor een ploeg die UEFA Cup wil halen.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 12 februari 2005 @ 12:16:34 #205
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_25054612
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 11:43 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, die 0-1 had moeten tellen en dus had Vitesse moeten winnen.

Maar een punt in Groningen is gewoon niet slecht, voor een ploeg die UEFA Cup wil halen.
Die 0-1 was dus echt wel buitenspel
pi_25055783
Leuke actie van Vreven weer
quote:
Stijn Vreven houdt het hoofd koel

Het was de avond van de 'afgekeurde zuivere goal' en de strijd tegen 'de beste kopper van de eredivisie'. Verdediger Stijn Vreven van Vitesse hield gisteravond gemengde gevoelens over aan de 0 - 0 in het Oosterpark tegen FC Groningen. Terwijl de woede van aanvoerder Richard Knopper moeilijk wilde bekoelen, bleef de discussie gisteravond tot in de nachtelijke uurtjes doorgaan. "Een zuivere goal", vertelde Knopper voor de microfoon van de NOS. "Dit zijn kostbare punten in een belangrijke fase van de competitie. Een fout van het arbitrale gebeuren volgens mij, maar de beelden zullen het wel uitwijzen."
Vitesse, FC Groningen en arbiter Fred Sterk kunnen er vandaag niks meer mee. Stijn Vreven ook niet. "Het lijkt me sterk dat het buitenspel is, maar ik weet het niet", zei Vreven. Als één van de weinig spelers was de verdediger tien minuten na rust niet in het strafschopgebied van Groningen te vinden toen Richard Knopper een vrije trap nam. Matthew Amoah schopte de bal over de doellijn, maar assistent-scheidsrechter Jürgen Schiphorst vlagde voor buitenspel. Omdat er verder niet werd gescoord tussen de nummers twaalf (nu elf) en vijf (Vitesse) van de eredivisie, werd de discussie na afloop in de catacomben nog eens over gedaan.

Op het veld had aanvoerder Knopper zich al bij het arbitrale duo gevoegd, maar hij was niet welkom bij het onderonsje. Zijn aanwezigheid was wel gewenst, want Knopper duwde zijn boze ploeggenoot Yakubu weg. Dit om nog meer schade dan een afgekeurd doelpunt te voorkomen. Vreven nam na een korte protestactie zelf al wijselijk afstand.

Vitesse moet met immers, zes spelers die bij een volgende gele kaart geschorst zijn, op zijn tellen passen. Vreven: "We mogen geen onnodige kaarten oplopen. Een half elftal staat op scherp, dus we moeten oppassen. We hebben ook afgesproken dat we elkaar in bescherming nemen."

Gele kaarten zijn een geaccepteerd fenomeen in de strijd om de knikkers. Vreven knikt: "Iedereen kent mijn speelstijl, ik ga elk duel 100 procent, daarbij kan ik wel eens een kaartje oplopen. Het gaat om de onnodige kaarten, voor praten, bal wegschieten, futiliteiten. Je moet elkaar een beetje helpen, want het gaat zeker problemen geven."

Minder problemen had Vreven met het gelijke spel, hoewel hij gevoelsmatig van verloren punten sprak. "Ik het gevoel dat we twee punten hebben verloren. Na tien seconden hadden we al op 1-0 moeten staan door Matthew Amoah. Hij gaat alleen op de keeper af, die bal moet erin", vond Vreven, wiens idee van tijd door de wedstrijdadrenaline werd beïnvloed. "Was dat pas na tien minuten? Maar die bal moet er wel in." Amoah scoorde het buitenkansje niet en zag zijn treffer na rust afgekeurd. "We hebben te veel kansen nodig om te scoren", meent Vreven. "Daardoor is de druk op de verdediging groot."

Toch hield Vitesse voor de tweede keer onder doelman Harald Wapenaar het doel schoon. Dat was mede dankzij de nieuwe doelman, die enkele keren knappe en stijlvol redding bracht. "We hebben niet zo heel veel kansen weggeven. In de eerste helft stonden we niet goed. Groningen speelde zonder linksbuiten, dus ik moest kiezen; doorschuiven of niet. In de tweede helft stonden we beter en had ik ook het gevoel dat er meer in zat."

Meer dan een punt nam Vitesse uiteindelijk niet mee uit Groningen. "Elk punt is er één en Groningen is natuurlijk geen slechte ploeg. Zij wilden revanche voor die 3-0 nederlaag vorige week tegen RKC. Ze gooien alles hoog voor de pot, dan krijg je altijd wat kansjes", weet Vreven "Zeker als je bedenkt dat je tegen de beste kopper van de eredivisie speelt. Ja, Martin Drent bedoel ik. Hij is groot, sterk, verliest geen kopduel en legt de ballen neer waar hij wil. Dan krijg je als verdediging altijd wel een paar kansjes tegen. Ik ken in de eredivisie echt niemand die beter kan koppen dan hij", aldus Vreven, die zich gisteren ook door de Groningse fans niet liet provoceren tot grensoverschrijdend gedrag. Vreven wilde nog wel beantwoorden aan de massale roep om 'zijn tieten te laten zien' en trok zijn shirt omhoog. Toen hem vervolgens luidkeels werd gevraagd 'zijn piemel te laten zien' besloot Vreven wijselijk de broek aan te houden
pi_25057582
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 13:35 schreef brighton het volgende:
Leuke actie van Vreven weer
[..]

Wehehehe, het enige juiste antwoord .
pi_25058559
'Vreven, laat je tieten zien' is dat nu ook al weer grensoverschrijdend gedrag? KNVB zal wel weer een vooronderzoek instellen.

Goede reactie van Vreven inderdaad.
  zaterdag 12 februari 2005 @ 17:42:59 #209
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_25059086
whahaha en als vreven nou zn broek had laten zakken? levert zoiets je een kaart op? opruiing/ophitsing van het publiek misschien?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_25059185
Het was toch eerst altijd Theo laat je tieten zien?
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 12 februari 2005 @ 18:01:16 #211
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_25059362
die heeft ze nog steeds
speelde niet goed gister, maar had griep schijnt....normaal issie altijd een van de beteren
Vamos el TRI!
pi_25059483
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 17:49 schreef methodmich het volgende:
Het was toch eerst altijd Theo laat je tieten zien?
Jij komt ook niet vaak in een stadion, is het wel?
pi_25073305
Dat is bij Vitesse jarenlang geweest Yeahinhotje...
www.thuisuiteten.nl
  zondag 13 februari 2005 @ 19:24:15 #214
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_25074559
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 12:16 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Die 0-1 was dus echt wel buitenspel
Er had niet voor gefloten hoeven worden. Was geen hinderlijk buitenspel.
pi_25075871
quote:
Op zondag 13 februari 2005 15:36 schreef methodmich het volgende:
Dat is bij Vitesse jarenlang geweest Yeahinhotje...
Ja ok, maar dat lied wordt zo vaak in een stadion gezongen dat het niet speciaal voor Dikke Theo en/of Vreven is. Al hebben ze wel het 'geluk' dat het vaak voor hen wordt aangeheven .
pi_25083606
quote:
Vitesse bespaart geld door samenwerking met AGOVV Apeldoorn

ARNHEM/APELDOORN - Vitesse en AGOVV Apeldoorn schuiven komend seizoen hun voetbalacademies in elkaar. Voor beide clubs betekent de samenwerking een aanzienlijke kostenbesparing.

De Apeldoornse profs voorzien een grote kwaliteitsverbetering van de jeugdopleiding. Los van de kwaliteitsimpuls scheelt het Vitesse en AGOVV Apeldoorn ook in de portemonnee. Het delen van kosten betekent een forse besparing.

Tegelijk zorgt het voor onrust onder de jeugdtrainers. Ze worden morgen over de gevolgen van de samenwerking geïnformeerd. Woensdag volgt op Papendal de persconferentie, waarin beide clubs hun plannen zullen ontvouwen.

De combinatie AGOVV/Vitesse gaat in Apeldoorn én Arnhem trainen en spelen. In Apeldoorn op het complex van ZVV'56. De vijfdeklasser heeft plannen voor een kunstgrasveld. Dat past precies in het plaatje van de beide Gelderse profclubs.

AGOVV Apeldoorn wordt geen satellietclub van de Arnhemse eredivisionist. In Rotterdam hoopt Feyenoord dat het eigen talent bij Excelsior snel tot wasdom komt. Om ze vervolgens een kans te geven in de Kuip. Thomas Buffel en Salomon Kalou zijn daar goede voorbeelden van.

De samenwerking tussen Vitesse en AGOVV Apeldoorn blijft beperkt tot een integratie van de jeugdafdelingen. Dat is niet uniek. In Twente werken FC Twente en Heracles Almelo al op die basis samen.

Bron: Gelderlander
pi_25086222
Nelisse zou bezig zijn met onderhandelingen over een contract bij Vitesse voor volgend seizoen. Hij staat ook in de belangstelling van Roda, Utrecht, Willem II en Racing Genk.
pi_25086271
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 17:42 schreef Elvislives het volgende:
whahaha en als vreven nou zn broek had laten zakken? levert zoiets je een kaart op? opruiing/ophitsing van het publiek misschien?
Deckers deed dat bij Eindhoven, hij kon meteen vertrekken.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25086302
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 17:42 schreef Elvislives het volgende:
Vraag dat maar eens aan Patrick Deckers...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_25086377
Nelisse zou wel een goede versterking zijn. Amoah en met name Gluscevic is niet veel soeps. Goede linksbuiten aantrekken en misschien wat spelers voor de breedte en je hebt een uitstekende selectie.
pi_25086448
laat maar.

[ Bericht 92% gewijzigd door brighton op 14-02-2005 15:09:05 (0) ]
pi_25087096
quote:
Fränkel nog drie jaar bij Vitesse

Purrel Fränkel is met Vitesse een nieuw contract overeengekomen voor drie jaar. De linksbuiten kwam zaterdag met de Arnhemse club tot een akkoord. "De aanbieding was heel goed", reageert Fränkel op het nieuws. "Ik kon wachten want er was meer belangstelling, maar daar heb ik niet voor gekozen. Ook de trainer wilde graag dat ik blijf. Uit drie jaar spreekt veel vertrouwen. Ik ben immers al een oudje met 28 jaar." Fränkel is bezig aan een sterk seizoen bij Vitesse. "Deze groep is ook anders dan vorig jaar. Het is prettiger en de sfeer is ook anders. Ik heb het goed naar mijn zin en speel heel lekker."
Goed nieuws, Fränkel is dit seizoen goed bezig als linksbuiten
pi_25176908
Helaas is de start van het supportershome even uitgesteld vanwege de vorst in de grond. Maar dat het supportershome er komt is zeker. Vanaf Aalbers werd het al beloofd, onder de leiding van van der Kraan is het dan eindelijk eens definitief geworden.
  zondag 20 februari 2005 @ 13:20:15 #224
36177 Escape2Dawn
Istanbul of wast'nbeetje?
pi_25177546
Laten we hopen dat het een beetje spetterend wordt
Den haag kan lastig zijn
Het helpt geen nut!
pi_25180243
Dat blijkt tot nu toe wel ja, Escape... Zonde zeg.
www.thuisuiteten.nl
pi_25180552
Lekkere subtop heren
[14.gif]
pi_25180639
Ach, de concurrentie doet het ook niet super.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 20 februari 2005 @ 16:33:37 #228
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_25180700
Raar ploegie toch, thuis verliezen van RBC en ADO.

Maar goed, vergeleken met vorig seizoen ...
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_25181101
Vorig seizoen won Vitesse nog met 1-0 van ADO, mja.
Ik snap het ook niet, uit winnen ze gewoon met 4-0. En dan thuis, na dat de 1-0 gescoord was, helemaal niks meer laten zien, waardoor ADO, dat na een handsbal toch door mocht gaan van Blom, op 1-1 komt. Begin tweede helft ook echt matig, maar dan kom je gelukkig nog op 2-1 door een vrije trap van Theo. Maar vervolgens doordrukken, ho maar. En dat Sturing vervolgens Hersi, die nog wel een beetje de boel aanjaagt, eruit haalt voor Glus, snap ik niks van. Die doelpunten van ADO zag je gewoon aankomen, alle ballen bij Vitesse gingen gewoon fout...
Nou volgende week tegen Den Bosch. Laat dit dan de zoveelste waarschuwing zijn dat het team juist tegen 'kleine' clubs extra zijn best moet doen. Want als het volgende week gaat zoals vandaag, ga je verliezen van Den Bosch...

pi_25183330
1ste helft had ik er nog wel vertrouwen in, maar die 2de helft was echt drama.....we liepen achter defeiten aan. De uitslag is hoe pijnlijk ook terecht. Ik kan er niet bij dat we iedere keer tegen de "laagvliegers" in de problemen komen, dat is geen toeval meer. Ik hou mijn hart dan ook vast voor de wedstijden tegen Den Bosch en Willem II. De wissel van Hersi begreep ik ook niet.
Groen-Witte glorie gaat nooit verloren !!
pi_25184038
Thuis met 3-4 verliezen van Den Haag (terwijl je uit met 0-4 hebt gewonnen), hoe krijg je het voor elkaar?!
  maandag 21 februari 2005 @ 00:29:10 #232
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_25187803
Ze kunnen zichzelf niet motiveren lijkt het, echt heel erg vreemd! Het is al héél lang zo dat ze naardat ze (vroeg) op voorsprong zijn gekomen gana inkakken... Elke keer als er vroeg een doelpunt is gescoord loopt de wedstrijd dramatisch af...

Puur een motivatie probleem... Een onderschatting was het niet, want ze begonnen sterk!
pi_25190045
We hadden zo ongeveer dezelfde dip in de eerste seizoenshelft. Nog even voor den bosch Vrezen en dan gaan we hopelijk weer omhoog
  maandag 21 februari 2005 @ 08:38:34 #234
36177 Escape2Dawn
pi_25190058
quote:
Op zondag 20 februari 2005 13:20 schreef Escape2Dawn het volgende:
Laten we hopen dat het een beetje spetterend wordt
Den haag kan lastig zijn
En Den Haag was helaas lastig
Het helpt geen nut!
  maandag 21 februari 2005 @ 08:39:57 #235
36177 Escape2Dawn
pi_25190069
Het was weer eens kut met peren...
Scoren en dan al denken dat je de wedstrijd gewonnen hebt
Den Haag had vier kansen en allemaal benut, kon Vitesse dat maar
Het helpt geen nut!
  dinsdag 1 maart 2005 @ 21:30:03 #236
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_25319034
NEWSFLASH:
Vitesse wint bij FC Den Bosch (eindelijk weer is)
Van Deinsen vertrekt
Gill Swerts komt naar Vitesse per 2005-2006
Maximaal 4 regels
pi_25329897
Gill Swerts in plaats van Yakubu is toch een flinke verzwakking.
  woensdag 2 maart 2005 @ 15:25:15 #238
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_25332738
Nu ineens wilt 'ie wel komen maar afgelopen zomer toch voor Den Haag kiezen. Ik denk dat het met de ranglijst te maken heeft.
pi_25342210
Vitesse staat er nu ook heel anders voor dan een half jaar geleden. Zelfs onze Algemeen directeur Paul van der Kraan heeft een Positief gevoel nu over de ontwikkelingen bij Vitesse.

Een goede uitstraling en betere prestaties trekt natuurlijk altijd spelers aan.
pi_25344509
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 08:08 schreef Positive_Thinking het volgende:
Vitesse staat er nu ook heel anders voor dan een half jaar geleden. Zelfs onze Algemeen directeur Paul van der Kraan heeft een Positief gevoel nu over de ontwikkelingen bij Vitesse.

Een goede uitstraling en betere prestaties trekt natuurlijk altijd spelers aan.
Maar zelfs een half jaar geleden zou de keuze tussen Vitesse en Den Haag toch een makkelijke geweest moeten zijn.
pi_25376430
Een half jaar geleden wisten we niet echt hoe dit seizoen zal verlopen en hoe het financieel verder zou gaan. Nu we een half jaar verder zijn is er een duidelijk beleid bij Vitesse en voetballend doen we het niet verkeerd.

Ik denk dat ook veel spelers de gok niet durfde te maken in het begin. Spelers kiezen ook liever voor zekerheid.. Ik was dan ook heel blij dat Knopper als eerste tekenden. Daarna ging alles net even iets gemakkelijker.
pi_25380753
Een half jaar geleden moest je er echt verstand van hebben om te zeggen dat Vitesse 6e zou kunnen worden.
www.thuisuiteten.nl
pi_25380871
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 15:18 schreef methodmich het volgende:
Een half jaar geleden moest je er echt verstand van hebben om te zeggen dat Vitesse 6e zou kunnen worden.
Een half jaar geleden was je voor gek verklaard als je dit had gezegd. En nu staan we gewoon weer bij de UEFA cup plaatsen. Nou maar hopen dat ze vanavond een keer overtuigen kunnen thuis tegen een "laagvlieger"
Groen-Witte glorie gaat nooit verloren !!
pi_25381471
Nou, niemand die heeft gezegd dat het zo heel gek was hoor.
www.thuisuiteten.nl
pi_25392293
En weer drie punten erbij....
Heel langzaam beginnen we toch meer en meer aan europees te denken!! Ooh en onze doelstelling is al gehaald. Sturing gokte op een 40 punten begin dit seizoen en die hebben we nu dus al!!
  zondag 6 maart 2005 @ 11:19:43 #246
36177 Escape2Dawn
pi_25393325
Die vrije trap
ik keek ff de andere kant op en dan zit ie al
Het helpt geen nut!
  zondag 6 maart 2005 @ 11:20:40 #247
36177 Escape2Dawn
pi_25393338
En in de highlights was het ook niet goed te zien
Het helpt geen nut!
pi_25393370
Ik vond het wel zielig voor Amoah

Zijn wissel werd onthaald als een goal.
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_25393480
Ja, belachelijk. Zo wordt hij er echt niet beter op...
  zondag 6 maart 2005 @ 14:11:26 #250
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_25395858
quote:
Op zondag 6 maart 2005 11:19 schreef Escape2Dawn het volgende:
Die vrije trap
ik keek ff de andere kant op en dan zit ie al
ik zag m wel "live" en het leek alsof glus m gewoon voor de gein ff schoot, ging ie er briljant in. de helft van t publiek snapte er ook niks van. "hoezo goal? waar dan?"

verder....meer steun voor amoah! hierdoor wordt ie écht niet beter!!
Vamos el TRI!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')