abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24627767
Dat is weer een beetje jammer, maar goed. Hersi al binnen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24629323
Nou, dan moet Hofs maar beginnen met een nederlaag in zijn eerste wedstrijd Wel jammer dat hij het seizoen niet kan afmaken bij Vitesse
Groen-Witte glorie gaat nooit verloren !!
pi_24631140
Tot zover het mooie seizoen van Vitesse...

Hofs is te belangrijk, en Hersi kan dat zeker (nog) niet opvangen.
pi_24631318
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 23:31 schreef MaxPower het volgende:
Tot zover het mooie seizoen van Vitesse...

Hofs is te belangrijk, en Hersi kan dat zeker (nog) niet opvangen.
Ben je gek.....Vitesse is niet alleen afhankelijk van Hofs. Ook zonder Hofs kan Vitesse gewoon mee hoor, en Hersi die groeit wel in het elftal. Als het elftal gewoon blijft vechten dan wordt ook de 2e seizoenshelft een goede.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 19 januari 2005 @ 01:20:21 #105
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24633250
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 21:36 schreef Positive_Thinking het volgende:
Van der Schaaf keert terug naar Vitesse. Als Rankovic in deze transfer periode verkocht wordt nog deze winterstop anders pas in de zomer na dit seizoen.

Verder is Vitesse bezig met Sillah.

Schaaf is trouwens geblesseerd........ meteen hebben dus?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 19 januari 2005 @ 10:52:07 #106
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_24637386
Voor vd Schaaf moet eerst iemand verkocht worden, dit betekend dus als Rankovic niet verkocht hij (hoop ik) dan met de zomer komt...
Maximaal 4 regels
pi_24642191
Vitesse zoekt ook nog een opvolger voor Hofs, echt voor de rechterkant dus. De Mul wordt fluisterend genoemd, evenals Daniel Cruz (GBA, ex-Ajax).
www.thuisuiteten.nl
pi_24642770
Heb je daar ook een bron voor?

Tot februari wordt sowieso niks gehaald. Tot maart kunnen alleen binnenlandse transfers tot stand komen dus Cruz kan je wegstrepen. En Vitesse is alleen op zoek naar een aanvaller en een verdediger en dat kan alleen tot stand komen als Rankovic vertrekt.
Volgens mij is Hersi al de opvolger voor Hofs.
pi_24642882
Vandaag gehoord, ik bescherm altijd mijn bronnen.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 20 januari 2005 @ 15:16:31 #110
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_24652009
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 15:36 schreef methodmich het volgende:
Vitesse zoekt ook nog een opvolger voor Hofs, echt voor de rechterkant dus. De Mul wordt fluisterend genoemd, evenals Daniel Cruz (GBA, ex-Ajax).
waar zet je hersi en knopper dan?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_24674932
quote:
Gluscevic op de bank tegen Feyenoord

Vitesse-trainer Edward Sturing kan zondag tegen Feyenoord keuzes maken en daarvan lijkt Igor Gluscevic het voornaamste slachtoffer. De Montenegrijnse spits begint op de bank, omdat Matthew Amoah de voorkeur krijgt als centrumspits. Aanvoerder Richard Knopper speelt mogelijk achter Amoah, al zou het ook kunnen zijn dat de nieuwe aanwinst Youssouf Hersi vanaf rechts achter Amoah terecht komt. Bij Feyenoord begint Nicky Hofs vrijwel zeker in de basis.

Opstelling:

Wapenaar
Vreven, Van den Berg, Dingsdag, Jansen
Knopper, Yakubu, Janssen, Fränkel
Hersi, Amoah

Bron : Omroep Gelderland
Hoelang mag Amoah nog blijven spelen ...... die maakt ook niets klaar !! Zet Gluscevic erin ....die gaat scoren let maar op
  vrijdag 21 januari 2005 @ 20:22:55 #112
107305 ChAoZ-026
Groeten uut Ernum
pi_24675238
Logisch dat amoah en hersi voorin staan..
defeyenoord verdediging moet uit positie gespeeld worden, dat is makkelijker als je een spits met snelheid hebt!
When we are good, the never remember.
When we are bad, they never forget!
pi_24708506
En we zwaaien met z'n allen naar de kuip :p
pi_24708667
Nou, dat is een lekkere start van de tweede seizoenshelft!!
www.thuisuiteten.nl
pi_24708675
Igor Gluscevic
pi_24708722
Mooie overwinning
Hopen dat Igor nu echt los is en flink gaat scoren! Had het echt niet verwacht, dit

pi_24708825
inderdaad heerlijke start.... en nu staan we 6e.
Ben benieuwd hoe Vitesse nu verder gaat met zo'n heerlijke start.

Hofs veel plezier in Rotterdam
  zondag 23 januari 2005 @ 19:18:34 #118
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_24710626
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 20:22 schreef ChAoZ-026 het volgende:
Logisch dat amoah en hersi voorin staan..
defeyenoord verdediging moet uit positie gespeeld worden, dat is makkelijker als je een spits met snelheid hebt!
Gezien de problemen van Feyenoord met corners en vrije trappen is het logischer om een bonkige spits neer te zetten als Gluscevic.
  zondag 23 januari 2005 @ 19:45:38 #119
107305 ChAoZ-026
Groeten uut Ernum
pi_24711065
Niet mee eens, aangezien feyenoord twee nieuwe verdedigers heeft die wel een bal kunnen wegkoppen maar die het met twee rappe negertjes moeilijker hebben..
achteraf een goede keus geweest...
beter is nog die rappe negertjes en igor natuurlijk...
pi_24711696
quote:
Op zondag 23 januari 2005 19:45 schreef ChAoZ-026 het volgende:
Niet mee eens, aangezien feyenoord twee nieuwe verdedigers heeft die wel een bal kunnen wegkoppen maar die het met twee rappe negertjes moeilijker hebben..
Neem niet weg dat Amoah...hoe rap ook ...absoluut niet de vorm heeft, terwijl hij wel veel vertrouwen heeft gekregen...geef datzelfde vertrouwen nu ook eens aan Gluscevic, dan gaat ie vanzelf scoren.
pi_24712357
Dan is je weekend toch gelijk weer goed, na zo'n overwinning.
  zondag 23 januari 2005 @ 22:13:26 #122
107305 ChAoZ-026
Groeten uut Ernum
pi_24712447
quote:
Op zondag 23 januari 2005 20:34 schreef blupblup69 het volgende:

[..]

Neem niet weg dat Amoah...hoe rap ook ...absoluut niet de vorm heeft, terwijl hij wel veel vertrouwen heeft gekregen...geef datzelfde vertrouwen nu ook eens aan Gluscevic, dan gaat ie vanzelf scoren.
amoah heeft een meer dan verdienstelijke wedstrijd gespeelt!
pi_24713496
En wederom scoort Vitesse weer in de laatste minuten. Best knap.
  maandag 24 januari 2005 @ 00:44:29 #124
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_24716218
quote:
Op zondag 23 januari 2005 19:45 schreef ChAoZ-026 het volgende:
Tja nou die twee nieuwe bij Feyenoord zagen er nou ook niet bepaald uit alsof ze Gluscevic fysiek konden overmeesteren ofzo. Maar al met al is er een tweede voordeel aan het gebruiken van Amoah, want met zijn energieke stijl worden de verdedigers wel snel moe, en dat helpt altijd. Ondanks dat had ik Igor er ingezet vanaf het begin.

Schandalig wat Hofs deed op het eind. Is zn ex-teamgenoot, dan ga je toch niet zo als een dolle stier rondtrappen...
  maandag 24 januari 2005 @ 09:27:52 #125
52589 sjun
uit solidariteit
pi_24719029
quote:
Op zondag 23 januari 2005 17:16 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat is een lekkere start van de tweede seizoenshelft!!
Het was Feyenoord maar. We weten pas meer over de voetballende kwaliteiten van Vitas als er een echte tegenstander in het veld komt.

Hoorde ik daar de eerste geruchten over een terugkeer van Bert van Marwijk naar de Kuip?
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  maandag 24 januari 2005 @ 09:42:28 #126
107305 ChAoZ-026
Groeten uut Ernum
pi_24719194
quote:
Op maandag 24 januari 2005 00:44 schreef Zzyzx het volgende:

[..]

Tja nou die twee nieuwe bij Feyenoord zagen er nou ook niet bepaald uit alsof ze Gluscevic fysiek konden overmeesteren ofzo. Maar al met al is er een tweede voordeel aan het gebruiken van Amoah, want met zijn energieke stijl worden de verdedigers wel snel moe, en dat helpt altijd. Ondanks dat had ik Igor er ingezet vanaf het begin.

Schandalig wat Hofs deed op het eind. Is zn ex-teamgenoot, dan ga je toch niet zo als een dolle stier rondtrappen...
Ik ook!
Maar gezien het resultaat geef ik sturing volkomen gelijk dat hij dat niet deed!
pi_24719259
Die Gluscevic....

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 24 januari 2005 @ 11:19:34 #128
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24720626
quote:
Op zondag 23 januari 2005 22:08 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dan is je weekend toch gelijk weer goed, na zo'n overwinning.
knappe overwinning
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 24 januari 2005 @ 13:53:54 #129
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_24723309
quote:
Op maandag 24 januari 2005 09:42 schreef ChAoZ-026 het volgende:

[..]

Ik ook!
Maar gezien het resultaat geef ik sturing volkomen gelijk dat hij dat niet deed!
De winnaar heeft altijd gelijk. Zolang Sturing de winnaar is hoor je mij niet klagen. Maar als Vitesse Feyenoord kan verslaan is Europees niet langer een illusie. Dat is de echte winst.
  maandag 24 januari 2005 @ 15:15:09 #130
107305 ChAoZ-026
Groeten uut Ernum
pi_24724600
Europees is op papier nooit een illusie geweest..
De basiself van vitesse zijn kwalitatief gewoon heel goed!
Voordeel ook als we niet europees gaan is er niks aan de hand!
Dan proberen we het volgend jaar nog een keer....
pi_24724884
Het is wel typisch Vitesse om straks weer punten te laten liggen straks thuis tegen Rbc. Maar daar ga ik niet vanuit.
pi_24725848
Wel jammer dat Knopper, Janssen en Vreven geschorst zijn voor RBC. Maar ook zonder die drie moeten we kunnen winnen
pi_24726072
quote:
Op maandag 24 januari 2005 15:34 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Het is wel typisch Vitesse om straks weer punten te laten liggen straks thuis tegen Rbc. Maar daar ga ik niet vanuit.
En bij FC Den Bosch!

Tegen (en zeker bij) ons hebben jullie het traditioneel moeilijk .
  maandag 24 januari 2005 @ 17:20:04 #134
107305 ChAoZ-026
Groeten uut Ernum
pi_24726112
Zelfs al we in een spetterende champions league finale real madrid met 3-1 zouden verslaan zouden we van fc den bosch verliezen...
Ik snap echt niet hoe dat kan..
Ik kan me niet herinneren dat vitesse ooit van fc den bosch heeft gewonnen in mijn bijzijn...
pi_24726710
Wanneer komt Ruud Knol weer terug? Dan ben je nog sterker.
www.thuisuiteten.nl
pi_24726898
Uit de Gelderlander van 12 januari dit jaar:
quote:
Aanvoerder in pijnlijke afzondering

Terwijl de selectie van Vitesse zich onder een behaaglijk Turks zonnetje voorbereidt op de tweede helft van het seizoen, zoekt Ruud Knol de afzondering. Zo lang hij niet met zijn benen kan spreken, zwijgt hij in alle toonaarden. Daarom anderen aan het woord over Ruud Knol, zijn blessure, zijn pijn en zijn toekomst.
Ruud Knol traint deze dag opnieuw met fysiotherapeut Jos Kortekaas. Apart van de groep, op zijn eigen tijd, in eigen tempo. De zon is heerlijk, de temperatuur rond de 21 graden, het veld van hotel Kaya in Belek ligt er fantastisch bij. Met kleine passjes, de knieën iets opgetrokken, loopt hij zich warm. In een andere hoek hebben de spelers het zwaar, maar voor Knol zijn de lichte versnellingen, de balcontactjes en een paar rondjes voldoende. De zonnebril houdt hij er zelfs bij op.

In de knie van Knol ontbreken stukjes kraakbeen, waardoor er wrijving ontstaat. Kraakbeen herstelt moeizaam en het lichaam doet zijn best om een vervanger aan te maken die hard genoeg is om de klappen op te vangen. Het is een moeizaam proces. Louis Laros is afgekeurd omdat zijn lichaam geen goed alternatief vond. Matthew Amoah was er zeven maanden druk mee, maar herstelde wel goed. Sinds maart 2004 speelt hij alles weer mee.

Knol sukkelt sinds september 2002 met zijn rechterknie. In januari 2003 kwamen voor het eerst kraakbeenproblemen aan het licht. Hij leek er in maart 2004 weer van hersteld, maar na de derde competitiewedstrijd (Feyenoord, 1-1) van dit jaar was het weer mis. En goed ook, zo blijkt nu wel. Hij moest rust nemen, werd op vakantie gestuurd en zag het uitzicht op een snelle rentree vervagen. De teleurstelling was gigantisch en al in september liet Knol weten dat hij niet meer wil praten over zijn blessure.

Die mededeling herhaalde hij gisterochtend, al geïrriteerd omdat hem iets wordt gevraagd en er niks positiefs te melden is. Hij voelt dat de twijfels over zijn verdere loopbaan vaker worden uitgesproken en zwijgt. Knol wil met rust worden gelaten en vooral geen medelijden. In het voetbal tel je alleen mee als je speelt, denkt de aanvoerder uit Zevenaar.

Fysiotherapeut Jos Kortekaas werkt dagelijks met de 23-jarige verdediger. Zoals hij ook werkte met Laros en Amoah. "Je kunt geen spelers met elkaar vergelijken. Ieder individu is anders, elke blessure is anders", zegt Kortekaas. "Matthew had na ruim zes maanden nergens meer last van, terwijl zijn defect groter was en op een meer belastende plek zat. Maar Afrikaanse voetballers herstellen vaak makkelijker. Zij hebben een andere spieropbouw. Het kan ook best zijn dat zij andere hormonen aanmaken en een andere oppervlaktevulling hebben voor het verdwenen kraakbeen."

Kraakbeen zelf herstelt volgens Kortekaas 'mondjesmaat'. Het is geen onderwerp waar grondig medisch onderzoek naar is verricht, vandaar de uiteenlopende prognoses en hersteltijden. "Ik durf geen termijn te stellen voor Ruud. Hij zit nu op 40 tot 50 procent. Voor hij op 100 procent zit, ben je zeker vijf tot zeven weken verder. Dan moet hij nog op gang komen en Ruud is geen snelle starter. Dan zit je in een gunstig scenario al tegen het einde van het seizoen."

Tot nu toe verloopt het herstel naar tevredenheid, maar Kortekaas zegt dat de echte test nog moet komen. "Pas bij maximale belasting met wenden, keren en aanzetten, weet je hoe hij er voor staat. Dan nog is het afwachten. Ruud heeft de eerste twee duels tegen Roda en Groningen probleemloos gespeeld, na Feyenoord was het mis. In mijn ogen omdat hij pas tegen Kuijt en Kalou maximaal aan de bak moest. In die eerste twee wedstrijden heeft hij gewoon niet veel hoeven doen."

Edward Sturing, trainer van Vitesse, moest vanaf 1990 als speler drie zware blessures overwinnen. Het begon met een kruisbandoperatie, daarna een dubbele buikwandoperatie en vervolgens een scheur in de scheenplaat. "Ik ken het gevoel van Ruud. Als je geblesseerd bent, hoor je er niet bij", weet Sturing. "Door hem mee te nemen naar Turkije probeer ik hem bij de groep te betrekken, maar je voelt je anders als je geblesseerd bent. Je hangt er bij als de groep gaat trainen en je voert een gevecht tegen jezelf."

Daarnaast is er een gevecht met de buitenwereld, van pers tot supporters, vrienden en bekenden. Sturing: "Het is heel hard werken. Ik was de hele dag op Papendal bezig. Je hebt elke keer weer die teleurstelling. Voor hem ook, als er weer vocht in de knie komt. Omdat het zo lang duurt, ga je twijfelen. Ik was ook nog jong, een jaar of 28, 29, veel te jong om te stoppen. Er waren genoeg mensen die zeiden 'het is afgelopen met die Sturing'. Niemand kan je echt helpen, het is een keihard gevecht met jezelf."

Van Vitesse-manager voetbalzaken Jan Streuer krijgt Knol alle vertrouwen en tijd om te herstellen. "Het is een behoorlijke blessure die hij heeft. Wij kunnen niet veel meer doen dan hem tijd geven. Er ligt van onze kant geen enkele druk op Ruud."

Streuer zegt niet te twijfelen aan een toekomstige rentree van de aanvoerder, die als één van de pijlers van de ploeg geldt. "We zijn niet van plan een vervanger voor hem te halen. Voor de posities achterin hebben we Peter van den Berg, Michael Dingsdag en Michael Jansen. Met Ruud erbij zijn dat er vier, als we nog een sterke speler halen, heb je er straks vijf en dat is te veel."

Voor Knol is het goed dat zijn contract doorloopt tot medio 2007, meent Streuer, die zelf als speler vier keer herstelde van een beenbreuk. "Dan heeft hij tenminste wat rust. Je kunt weinig zeggen over het moment van zijn rentree, maar zorgen om zijn carrière maak ik me niet. Het komt tegenwoordig bijzonder weinig voor dat een speler van zijn leeftijd wordt afgekeurd."

Mamadou Zongo speelt bij De Graafschap, maar was daarvoor vijf jaar ploeggenoot van Ruud Knol. Hij miste liefst tweeënhalf jaar van zijn carrière door een aaneenschakeling van uiteenlopende knieproblemen. Zongo (24) is nu weer fit, maar kan de pijn van Knol meevoelen. "Ik begrijp wel dat Ruud geen zin heeft om erover te praten. Als het een blessure van twee, drie maanden is, valt het wel mee. Het duurt bij Ruud al zo lang. Dan wil je liever buiten het voetbal blijven en alleen maar trainen, trainen tot je weer fit bent. Het doet pijn, elke dag. Als je er ook nog over moet praten, is het extra pijnlijk."

In de sombere dagen van zijn lange revalidatieperiode twijfelde Zongo. "Soms was ik bang dat het niet zou lukken. Daar moet je niet te veel aan denken. Ik ben doorgegaan, want ik wilde achteraf geen spijt hebben. Als het niet lukt, moet je er in elk geval alles aan hebben gedaan."

Zongo was voor zijn blessure een groot talent. Hoewel het niet meetbaar is, lijkt zijn loopbaan schade op te lopen. "Ik kan nog steeds merken dat ik er lang uit ben geweest. Echt in vorm ben ik nog niet, maar ik ben wel positief, ik moet gewoon doorgaan." Contact met zijn oude ploegmaatje heeft hij nog wel, maar de gouden tip blijft uit. "Die bestaat niet, hij moet het toch zelf doen. Ruud is 100 procent prof, dat weet ik, hij doet er alles aan en het gaat hem ook lukken."
Zie dikgedrukte stuk. Hopen dat 'ie nou eens geen tegenslagen heeft, en er volgend seizoen gewoon weer stata. Anders wordt het wel een erg vervelend verhaal...
pi_24728380
Inderdaad. Zonder blessures stond ie in Oranje en zat hij bij Ajax of PSV.
www.thuisuiteten.nl
pi_24814380
Vitesse op 6 en dat zonder SBS
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
  zaterdag 29 januari 2005 @ 22:07:30 #139
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24823247
Ongelovelijk...kunnen jullie met al dat overheidsgeld een x iets goeds doen...verprutsen jullie t weer...sjongesjonge
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_24823320
Klootzakken!!
  zaterdag 29 januari 2005 @ 22:49:00 #141
36177 Escape2Dawn
Istanbul of wast'nbeetje?
pi_24824094
Wat een ongelooflijke kut wedstrijd
Het helpt geen nut!
pi_24824098
Ach, we moeten het uiteindelijk gewoon zelf doen. Als die luie kutflikker van een Powel die bal er gewoon inschiet dan pak je gewoon een punt tegen AZ. Als je achterin niet voor Sinterklaas speelt win je zelfs.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24824128
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 22:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ach, we moeten het uiteindelijk gewoon zelf doen. Als die luie kutflikker van een Powel die bal er gewoon inschiet dan pak je gewoon een punt tegen AZ. Als je achterin niet voor Sinterklaas speelt win je zelfs.
Dat uiteraard, maar toch....

kut-vites .
pi_24824920
Ik zeg het niet graag, maar dit was een verdiende nederlaag. Het was niet prettig op de tribune deze wedstrijd.
pi_24825654
Het lijkt wel alsof Vitesse niet bij de subtop wíl horen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24825845
quote:
Op zondag 30 januari 2005 00:07 schreef cultheld het volgende:
Het lijkt wel alsof Vitesse niet bij de subtop wíl horen.
Precies, win je deze pot dan sta je gewoon 4e, en RBC was echt niet goed. Wij waren gewoon bagger.....dit was de slechtste wedstrijd die ik tot nu toe heb gezien dit seizoen. Ik hou mijn hart vast voor Roda volgende week, die zijn toch 2 tandjes beter dan RBC.
pi_24826088
quote:
Op zondag 30 januari 2005 00:17 schreef blupblup69 het volgende:
FCW én Vites?!
pi_24826216
quote:
Op zondag 30 januari 2005 00:29 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

FCW én Vites?!
Als ze nog hadden bestaan was het nooit Vitesse geworden...zo eerlijk ben ik wel. Wageningen zit in het hart forever....maar inderdaad nu supporter van "onze" oude aartsrivaal...zoals vele anderen trouwens
pi_24829527
Ach, RBC ligt Vitesse gewoon niet en er waren wat schorsingen.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 30 januari 2005 @ 13:43:42 #150
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_24832015
quote:
Op zondag 30 januari 2005 10:51 schreef methodmich het volgende:
Ach, RBC ligt Vitesse gewoon niet en er waren wat schorsingen.
Zo kan je de'r ook over denken, maar om in de subtop te blijven moet je van de kleintjes winnen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')