Mogelijk eindelijk een Scandinavische speler. Daar heb ik lang op zitten wachten.quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:22 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Ze hadden het bijna goed. Hij traint sinds vandaag mee.
Verder gaan vandaag de onderhandelingen met Portsmouth over Wapenaar verder.
quote:Vitesse informeert ook naar Postma
Streuer acht komst niet haalbaar
Vitesse heeft interesse getoond in keeper Stefan Postma van Aston Villa als opvolger voor Dragoslav Jevric. Postma mag weg uit Birmingham. "Ik heb bij zijn zaakwaarnemer geinformeerd naar zijn situatie. Maar het lijkt mij niet haalbaar. Wij kunnen geen hoge transfersom betalen", zegt manager Voetbal Streuer.
Voor Postma moet ongeveer 1,3 miljoen euro betaald worden. Volgens de eigen site van Vitesse zou Streuer al met Postma hebben gesproken. "Klinklare nonsens", zegt de manager echter. Postma vertrok in 2002 bij De Graafschap waar hij twee jaar speelde.
jep, ruststand was al 0-3. Ze kregen de eerste helft alleen wat halve kansjes. malmo daar in tegen behoorlijk veel.. We zullen het vooral niet over de verdediging van vitesse hebbenquote:
hehe nou en of, rosenberg had sowieso de eerste 2 gescoord. na rust weet ik de doelpuntenmakers niet, want die heb ik niet gezienquote:Op vrijdag 7 januari 2005 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft Rosenberg er nog wat gemaakt? En Skoog?
Ik moet hem eerst nog maar eens in Arnhem zien.......schiet nog niet zo op lijkt hetquote:Frustraties rond transfer Wapenaar
De overgang van Harald Wapenaar van Portsmouth naar Vitesse mag dan in grote lijnen zijn afgerond, achter de schermen gaan de partijen rollebollend over straat. Met name de zaakwaarnemer van de doelman, John Linse, is in conflict geraakt met zowel Portsmouth als Vitesse. Van beide clubs eist Linse een transfervergoeding, oftewel provisie. Hierdoor is de zaak Wapenaar nog steeds niet definitief beklonken.
Wapenaar had volgens manager voetbal Jan Streuer van Vitesse allang in het Turkse Belek moeten zijn, waar de Arnhemmers op trainingskamp zijn. "Ik ben hierover erg geīrriteerd. Het is allemaal heel vervelend, want eigenlijk had Wapenaar hier al wat minuten moeten spelen", aldus Streuer zondagmiddag in Belek.
Wapenaar kwam vorige week een contract overeen voor tweeënhalf jaar, waarbij alle partijen behoorlijk wat water bij de wijn deden. Wapenaar zelf hield echter daarna nog steeds een slag om de arm, dit in tegenstelling tot Vitesse. De oud-keeper van FC Utrecht verdiende in Engeland een slordige 10.000 euro per week, waardoor de afkoopsom van Wapenaar tot op heden een struikelblok blijkt.
Bron : Omroep Gelderland
Zelfde instelling als tegen Malmo, alleen maakte malmo het af en besiktas niet. Wat een kansen kregen die zeg!quote:Op zondag 9 januari 2005 20:56 schreef Tha_Mars het volgende:
ik dacht dat het om 7 uur begon, dus ik had alleen het laatste kwartier gezien, toen hadden ze wel veel ruimte maar kansen nee,
Idd het is een leuk toernooi, iig met grote clubs die meedoen.
Maarja 1-0 tegen verliezen van Besiktas kan vind ik...
Ik heb niet de hele wedstrijd gezien dus ik weet niet wat de instelling van ze was
dan zal er nog heel veel moeten gebeuren bij vitesse, anders spelen ze binnenkort weer tegen onsquote:Op maandag 10 januari 2005 08:41 schreef Escape2Dawn het volgende:
Nog 13 dagen en dan zitten we in de Kuip en schoppen we feyenoord de ballen om de oren
Haha, het waren natuurlijk maar 2 oefenwedstrijden tegen 2 goede tegenstanders. Al is de instelling niet goed, dan moet het maar goed zijn in de competitie. Hopelijk draaien ze tegen feyenoord stukken beter, wat ik ook wel verwacht en dat het geen kansloze missie wordt in de kuip.quote:Op maandag 10 januari 2005 08:53 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
dan zal er nog heel veel moeten gebeuren bij vitesse, anders spelen ze binnenkort weer tegen ons
quote:Overgang Wapenaar naar Vitesse rond
De overgang van Harald Wapenaar van Portsmouth naar Vitesse is maandag definitief afgerond. De 34-jarige doelman is de vervanger van Dragoslav Jevric. Hij tekent een contract voor 2,5 jaar bij de Arnhemse club. De problemen met de zaakwaarnemer van Wapenaar, John Linse, zijn opgelost. Linse eiste een deel van de transfervergoeding op. Hij is nu door Portsmouth en Vitesse tevreden gesteld. Wapenaar vliegt vandaag al naar Turkije, waar Vitesse op trainingskamp is. De doelman voegt zich vanavond waarschijnlijk bij de selectie in de badplaats Belek.
Bron: Omroep Gelderland 10-01-2005
Hofs niet eerder naar Feyenoord
Nick Hofs maakt het seizoen af bij Vitesse. Tenminste dat vermoedt de 21-jarige middenvelder zelf. Vorige week meldde Feyenoord zich bij Vitesse om Hofs, die na komend seizoen voor drie jaar is vastgelegd, per direct aan te trekken. Hofs heeft van Feyenoord en Vitesse sindsdien niets meer vernomen. Vitesse zou Hofs al graag tussentijds zien vertrekken. Na dit seizoen is Hofs namelijk transfervrij, omdat zijn contract bij Vitesse dan afloopt. De Arnhemmers willen volgens Feyenoord echter te veel geld zien.
Bron: Omroep Gelderland 10-01-2005
das mooiquote:Op maandag 10 januari 2005 11:31 schreef rubbereend het volgende:
en Wapenaar komt definitief naar vitesse
Da's mooi klote, voor hem en voor de club. Hij was net zo goed bezig de eerste seizoenshelft en dan krijg je ditquote:Weer knieblessure voor Theo Janssen
BELEK - Vitesse-speler Theo Janssen heeft in Turkije opnieuw veel last gekregen van zijn rechterknie. De middenvelder viel in het oefenduel tegen Besiktas kort na rust uit.
De Arnhemmer raakte vorig seizoen geblesseerd aan dezelfde knie, waaraan hij toen werd geopereerd. Janssen laat in Turkije opnieuw naar zijn knie kijken. Mogelijk moet hij later in Nederland een kijkoperatie ondergaan.
Verder zijn Vitesse-verdedigers Purrel Fränkel en Peter van den Berg nog altijd niet fit. Vitesse-trainer Edward Sturing beperkte de training van maandag tot een bosloop.
We moeten idd oppassen voor degradatie.quote:Op maandag 10 januari 2005 08:53 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
dan zal er nog heel veel moeten gebeuren bij vitesse, anders spelen ze binnenkort weer tegen ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |