Vind jij Theo Janssen goed genoeg om de stap te maken naar een topclub?quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:48 schreef methodmich het volgende:
Zo'n clubicoon moet je koste wat kost zien te behouden, vind ik.
quote:Vitesse heeft het contract met Theo Janssen opengebroken en met twee jaar verlengd. Het nieuwe contract bindt de 23-jarige middenvelder, van wie de oude overeenkomst medio 2006 zou aflopen, nu tot en met 30 juni 2008 aan Vitesse. (NOS Teletekst)
quote:Theo Janssen verlengt contract
Theo Janssen (23) heeft zijn contract bij Vitesse met twee jaar verlengd. Het contract van Janssen liep nog tot en met 30 juni 2006, maar Vitesse wilde het contract van de middenvelder, die bezig is aan een sterk seizoen, graag openbreken. De nieuwe overeenkomst houdt Janssen tot 2008 in Arnhem.
Theo Janssen: “Vitesse en Theo Janssen zijn allebei tevreden. Ik heb vanaf het begin aangegeven dat ik graag bij Vitesse wilde blijven en dat we er bij een goede aanbieding van Vitesse wat mij betreft zo uit zouden zijn. Die aanbieding kwam gisteren, dus hoefden we niet lang te praten.”
Edward Sturing: “Theo Janssen is een sleutelspeler in dit Vitesse. Hij is bezig aan een uitstekend seizoen en behoort wekelijks tot de uitblinkers. En ik denk dat hij de komende seizoenen nog belangrijker wordt voor Vitesse. Bovendien is de contractverlenging een signaal naar de supporters. Theo is een echte Arnhemmer waar zij zich mee kunnen identificeren.”
Niets, Vitesse houd gewoon het speelrecht voor eeuwig hoorquote:Op woensdag 30 maart 2005 11:20 schreef Lionheaad het volgende:
Stadion Gelredome staat te koop:
[afbeelding]
Wat nu??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |