Niks zielig, hij krijgt hardstikke veel betaald en als je dan niet functioneert moet je gewoon naar de kant. Niet presteren is niet spelen...quote:Op zondag 6 maart 2005 11:22 schreef mat_herben het volgende:
Ik vond het wel zielig voor Amoah![]()
Zijn wissel werd onthaald als een goal.
quote:Vrijspraak Vitesse voor spreekkoren
ARNHEM - Vitesse is vrijgesproken in de zaak naar aanleiding van het gestaakte competitieduel tussen Vitesse en PSV
De Arnhemse club kreeg in eerste instantie een schikkingsvoorstel van 5000 euro voor spreekkoren over scheidsrechter bossen.
Vitesse ging tegen de boete in beroep, omdat de club vindt dat het alles gedaan heeft om de spreekkoren te voorkomen. De tuchtcomissie van de KNVB was het daarmee eens en stelde Vitesse in het gelijk.
(Bron: TV Gelderland)
Het onderwerp van het topic is [Centraal Vitesse], dus past mijn geblaat prima in dit topic.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:02 schreef Positive_Thinking het volgende:
En wat heeft dat met de spreekkoren te maken??
Of kom je hier eenmalig even wat schreeuwen??
Dan kan de gemeente dat zeker gaan betalen.quote:De Arnhemse club kreeg in eerste instantie een schikkingsvoorstel van 5000 euro voor spreekkoren over scheidsrechter bossen.
quote:Vreven lacht om biergooiend publiek
Zoals zo vaak in uitwedstrijden was Vitesse-rechtsback Stijn Vreven weer het mikpunt van spreekkoren.
De Belg werd ook bekogeld met bekertjes bier en dat was voor scheidsrechter Van Egmond zelfs aanleiding om de wedstrijd even te staken: "Belachelijk", vond de Belg. "Dat was helemaal niet nodig. Ik vind het allemaal prima. Ze gooiden biertjes, ik heb er nog even een goede slok van genomen."
Vreven speelde zelf een ijzersterke wedstrijd en zijn directe tegenstander Anthony Lurling kwam niet in het stuk voor. De vleugelspits was wel betrokken bij de openingstreffer van Vitesse. Lurling hield een bal binnen, die vervolgens door Vreven werd voorgezet:
"Dat was perfect van hem. Amoah kon de bal na mijn voorzet vervolgens zomaar inschieten. Misschien krijgt Lurling ook nog een premie als we Europees voetbal halen", refereert Vreven aan het feit dat Lurling bijna naar Vitesse was gekomen.
De manier waarop Vitesse won in Breda kon Vreven wel bekoren: "De overwinning is meer dan onverdiend. Op vrijwel alle gebied was het uitstekend. Alleen scoren we zo moeizaam, maar op welke manier we de punten eruit slepen, maakt niet uit. Maar nu dus met goed voetbal."
]quote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:13 schreef Radegast het volgende:
Wanneer lopen de contracten van Janssen & Jansen af bij Vitesse?
Ik zou ze volgend seizoen graag in een Ajax-shirt zien namelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |