abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25397547
Op TV zag je Theo ook een beetje verbaasd met Gluscevic praten. Zo van: hee, nu zat ie en is het verder okee, maar doe dit nooit meer hoor!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25407448
Iedereen was verbaasd.. Maar ja we hadden de scheids in dit geval een beetje mee zullen we maar zeggen. En wat betreft het uitfluiten van amoah op deze manier... SCHANDE!

[ Bericht 0% gewijzigd door Positive_Thinking op 07-03-2005 08:20:11 ]
  maandag 7 maart 2005 @ 12:49:02 #253
36177 Escape2Dawn
Istanbul of wast'nbeetje?
pi_25410975
quote:
Op zondag 6 maart 2005 11:22 schreef mat_herben het volgende:
Ik vond het wel zielig voor Amoah

Zijn wissel werd onthaald als een goal.
Niks zielig, hij krijgt hardstikke veel betaald en als je dan niet functioneert moet je gewoon naar de kant. Niet presteren is niet spelen...
Het helpt geen nut!
pi_25412462
Dat hij naar de kant gaat kan ik me wel voorstellen.

Maar hoe het publiek hem uitfluit en naar beneden haalt. Het is je eigen team wat je moet steunen. Uitfluiten doe je maar naar de scheids of tegenstander.

3 punten binnen en met 2-0 winnen en dat wordt nu door al deze commotie alweer vergeten.
pi_25413827
Alsof Amoah niet al veel belangrijke goals heeft gemaakt voor de club... Dat wordt best snel vergeten dan. Theo Janssen zei dat de spelers overwogen hebben het publiek niet te bedanken.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 7 maart 2005 @ 19:07:45 #256
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_25415290
ik vind het erg triest wat er gebeurde omtrent Amoah, hij speelt al 7 seizoenen voor Vitesse, met 1 seizoen Fortuna, maar 7!!!!! dat kan haast geen enkele speler zeggen in de eredivisie. Die jongen verdient gewoon respect, en als het niet lukt in een wedstrijd moet hij gewisseld worden maar dan met respect en niet zo, en overigens die Gluscevic kan ook nog geen deuk in een pakje boter schieten, dus dat maakt niet uit. (ow nu ben ik Gluscevic zeker weer aan het afzeiken )
Maximaal 4 regels
pi_25415897
Peter van de Berg weigerde ook het publiek te bedanken.
pi_25419218
En terecht lijkt me, als je een speler aanvalt val je het hele team aan.
That's all folks!
pi_25428856
Nu vind ik dan wel dat Peter van den Berg überhaupt blij moet zijn dat er mensen willen betalen om hem te zien voetballen...
www.thuisuiteten.nl
pi_25428858
Nu vind ik dan wel dat Peter van den Berg überhaupt blij moet zijn dat er mensen willen betalen om hem te zien voetballen...
www.thuisuiteten.nl
pi_25469247
quote:
Vrijspraak Vitesse voor spreekkoren

ARNHEM - Vitesse is vrijgesproken in de zaak naar aanleiding van het gestaakte competitieduel tussen Vitesse en PSV

De Arnhemse club kreeg in eerste instantie een schikkingsvoorstel van 5000 euro voor spreekkoren over scheidsrechter bossen.

Vitesse ging tegen de boete in beroep, omdat de club vindt dat het alles gedaan heeft om de spreekkoren te voorkomen. De tuchtcomissie van de KNVB was het daarmee eens en stelde Vitesse in het gelijk.

(Bron: TV Gelderland)
  vrijdag 11 maart 2005 @ 08:56:18 #262
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25469304
Yeah, voetballen op kosten van de gemeenschap.
Ik vind het echt niet kunnen dat commerciele voetbalclubs worden gesponserd door de overheid. En dan halen ze nog voor een paar miljoen spelers uit het buitenland. Vitesse zou al het geleende geld, tot op de laatste cent terug moeten betalen.
Are you nuts??
pi_25469369
En wat heeft dat met de spreekkoren te maken??
Of kom je hier eenmalig even wat schreeuwen??
  vrijdag 11 maart 2005 @ 09:10:53 #264
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25469455
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 09:02 schreef Positive_Thinking het volgende:
En wat heeft dat met de spreekkoren te maken??
Of kom je hier eenmalig even wat schreeuwen??
Het onderwerp van het topic is [Centraal Vitesse], dus past mijn geblaat prima in dit topic.

Over spreekkoren: spelers moeten gewoon het lef hebben om van het veld af te lopen als het te bont wordt.
Are you nuts??
  vrijdag 11 maart 2005 @ 09:13:00 #265
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25469475
quote:
De Arnhemse club kreeg in eerste instantie een schikkingsvoorstel van 5000 euro voor spreekkoren over scheidsrechter bossen.
Dan kan de gemeente dat zeker gaan betalen.
Gewoon enkele wedstrijden verbieden of zonder publiek laten spelen
Are you nuts??
pi_25469522
Je Geblaat past zeker.
Vitesse moet al het geleende geld van de gemeente ook terugbetalen en natuurlijk met een behoorlijk hoge rente. Begrijp daarom je geschreeuw niet zo over terugbetalen van de lening??

En ik ben heel benieuwd over welke aankopen je het hebt die een paar miljoen waren??
  vrijdag 11 maart 2005 @ 12:55:02 #267
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25472352
Ik was idd wat aan het schreeuwen, had ik zin in
Wat voor aankopen Vitesse gedaan heeft, weet ik niet, ik volg voetbal totaal niet. Dat Vitesse het geleende geld terug moet betalen is een goede zaak. Alleen ze moeten het ook doen! En niet over een paar jaar weer bij de gemeente aankloppen met financiele problemen.
Are you nuts??
pi_25478963
Dat dat geld terug betaald moet worden is iedereen het wel mee eens. We hebben nu een bestuur wat een zeer degelijke indruk achterlaat. De begroting wordt weer gehaald en voetballend zijn we er ook op vooruit gegaan. Ondanks er nog steeds een lange weg te gaan is zit er zeker weer toekomst in de club.
pi_25499293
Goeie overwinning in Breda, en weer een stap dichter bij Europees
quote:
Vreven lacht om biergooiend publiek

Zoals zo vaak in uitwedstrijden was Vitesse-rechtsback Stijn Vreven weer het mikpunt van spreekkoren.
De Belg werd ook bekogeld met bekertjes bier en dat was voor scheidsrechter Van Egmond zelfs aanleiding om de wedstrijd even te staken: "Belachelijk", vond de Belg. "Dat was helemaal niet nodig. Ik vind het allemaal prima. Ze gooiden biertjes, ik heb er nog even een goede slok van genomen."
Vreven speelde zelf een ijzersterke wedstrijd en zijn directe tegenstander Anthony Lurling kwam niet in het stuk voor. De vleugelspits was wel betrokken bij de openingstreffer van Vitesse. Lurling hield een bal binnen, die vervolgens door Vreven werd voorgezet:
"Dat was perfect van hem. Amoah kon de bal na mijn voorzet vervolgens zomaar inschieten. Misschien krijgt Lurling ook nog een premie als we Europees voetbal halen", refereert Vreven aan het feit dat Lurling bijna naar Vitesse was gekomen.
De manier waarop Vitesse won in Breda kon Vreven wel bekoren: "De overwinning is meer dan onverdiend. Op vrijwel alle gebied was het uitstekend. Alleen scoren we zo moeizaam, maar op welke manier we de punten eruit slepen, maakt niet uit. Maar nu dus met goed voetbal."
pi_25502226
Gelukkig neemt Vreven de tegenstander op de tribune niet zo serieus. Op het veld daarintegen juist wel.
  zondag 13 maart 2005 @ 12:04:05 #271
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_25504588
we kunnen dit topic ook "wat voor actie tegen het publiek heeft vreven dit keer weer uitgehaald..."

mooie actie van hem gister en sowieso een goeie partij van vitas!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_25515656
Wanneer lopen de contracten van Janssen & Jansen af bij Vitesse?

Ik zou ze volgend seizoen graag in een Ajax-shirt zien namelijk
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 15 maart 2005 @ 01:15:06 #273
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25515680
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 01:13 schreef Radegast het volgende:
Wanneer lopen de contracten van Janssen & Jansen af bij Vitesse?

Ik zou ze volgend seizoen graag in een Ajax-shirt zien namelijk
]

voor Theo dit jaar geloof (of anders volgend jaar). En willen jullie hem in Amsterdam alsjeblieft halen want k ben bang dat hij anders naar PSV komt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25516978
voor beide spelers loopt het contract in 2006 af. Vitesse is met janssen en jansen ook in onderhandeling over verlenging van het contract.
pi_25517716
En wanneeer loopt het contract af van die DWS'er Dingsdag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')