dus als jij mag kiezen tussen met je handen in een ranzige, plakkerige, vette kop lang haar te zitten of even lekker door een fris kort koppie te wrijven kies jij het 1e?? Sorry hoor, ik weet niet hoe oud je bent maar volgens mij is er echt iets fout bij je...als jij het haar van iemand je zo aantrekt vind ik dat toch wel heel erg.quote:Ik vind slierterig, uitgedroogd lang haar mooier dan gezond kort haar, ja. Dat wil niet zeggen dat ik dat slierterige haar mooi vind, maar het is beter dan kort.
Het 1e deel van dit topic is inmiddels gesloten, maar een aantal "jongens" in dat topic reageerden dat kort haar altijd lelijk is. En daar ben ik het dus niet mee eens, het is idd een voorkeur die je hebt. Maar ik ben van mening dat bij sommige vrouwen kort haar gewoon beter staatquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:04 schreef DarkElf het volgende:
domme vraag eigenlijk. Is er wat mis mee? Nou je kan er van houden of niet maar dat heeft niets te maken met "mis zijn"...
Ikzelf hou er niet van, vind lang haar gewoon mooi en vrouwelijk staan, maar ik zie liever een vrouw met een leuk kort koppie dan met pierig lelijk lang haar....
Daar zit waarschijnlijk al het verschil...ik draag skate-broeken met het kruis tussen mijn knieënquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:09 schreef Soulshaker het volgende:
kort haar is gewoon zonde, een vrouw met lang haar is gewoon mooi vrouwlijk... net als een vrouw met een rokje, een spijkerbroek is niet erg maar een mooi vrouwelijk stoer rokje komt ze gewoon beter in uit :yes
als ze lief en spontaan en leuk is boeit het me verder niet hoor, maar als ik mag kiezen![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:10 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
Er is niks mis met vrouwen met kort haar, alleen lang haar is bijna altijd mooier.
alleen het bovenste stukje van mijn reactie slaat op jou reactie...je vrowg wat er mis mee was en geeft je mening. Ik ook...quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:13 schreef DarkElf het volgende:
ik vraag toch ook geen uitleg waarom een tweede topic?
ja en het gaat rotten als je niet oppast...quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:21 schreef Deetch het volgende:
Ik heb vrouwenhaar het liefst in een streepje of afwezig. Lang haar is ranzig en gaat stinken
Ik heb geen bezwaar tegen vrouwen met kort haar hoor. En als het rood/oranje is vindt ik het vaak extra leuk!!quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:04 schreef XiChico het volgende:
Kort haar staat niet bij jonge meisjes .. / jonge vrouwen .. kaal worden kun je altijd nog. Lang haar staat gewoon veel mooier Vaak zie je ook nog dat meisjes (met kort haar) / jonge vrouwen het dan in zo'n opvallende kleur gaan verfen. Oranje ofzo
dit is kort haarquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:17 schreef Cheese het volgende:
Wat is kort haar? 15 cm? 10 cm? 5cm?
quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:25 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb geen bezwaar tegen vrouwen met kort haar hoor. En als het rood/oranje is vindt ik het vaak extra leuk!!
makkelijk vanaf willen maken?? Je bedoeld, ik neem kort haar want daar hoef ik nix aan te doen?? Als dat is wat je bedoeld heb je pech...toen ik lang haar had deed ik er geen fuck mee, ff kam er doorheen smorgens en het was klaar. Nu ik kort haar heb MOET ik er wel wat mee doen, anders ben ik net pipo de clown als ik uit bed kom. Ik maak me er dus helemaal niet makkelijk vanaf, aangezien ik nu eerder mijn bed uit meot als met lang haar.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:35 schreef Fixxxer het volgende:
Bij heel weinig staat het, maar bij veruit de meeste kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat ze zich er makkelijk vanaf willen maken.
En dat kan ik echt niet uitstaan.
dan heb je mij nooit met lang haar gezien zekerquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:41 schreef _Kuch_ het volgende:
Dus: ook al staat kort haar geweldig, diezelfde persoon met lang haar is nòg mooier.
Niks meer aan toe te voegen. (toch wel: Matjes zijn om je voeten te vegen, niet voor in je nek)quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:25 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb geen bezwaar tegen vrouwen met kort haar hoor. En als het rood/oranje is vindt ik het vaak extra leuk!!
Maar het past idd niet bij ieder persoon. Niet alleen de vorm van het gezicht, maar ook dat je van jezelf al een beetje een zekere, vlotte uitstraling hebt is belangrijk denk ik
*checkt profiel*quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:00 schreef ivetje het volgende:
Sorry, kon het niet laten om deze discussie nog even door te zetten. Als er al een opvolgend topic was, mag deze dicht...maar ik MOET gewoon even reageren op deze reactie van Speth
[..]
dus als jij mag kiezen tussen met je handen in een ranzige, plakkerige, vette kop lang haar te zitten of even lekker door een fris kort koppie te wrijven kies jij het 1e?? Sorry hoor, ik weet niet hoe oud je bent maar volgens mij is er echt iets fout bij je...als jij het haar van iemand je zo aantrekt vind ik dat toch wel heel erg.
Volgens mij heb je jezelf gewoon aangeleerd om vrouwen met kort haar niet eens aan te kijken ofzo, je focust alleen maar op 1 bepaald ding en ik denk dat je dan toch nog een hoop zal moeten leren in deze wereld.![]()
Kort haar?quote:
LOL, is toch 1 van de mooiste vrouwen van deze tijd...ook met kort haarquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:50 schreef Brinxter het volgende:
[..]
Kort haar?
Het duurde 5 minuten voordat ik zag dat ze uberhaupt haar had![]()
En jij dacht werkelijk dat er mannen zijn met de nickname Ivetjequote:Op dinsdag 21 december 2004 16:48 schreef ZeroVince het volgende:
[..]
*checkt profiel*
Geslacht: Vrouw
Enough said..![]()
Ja dat bedoelde ik. En ik geloof best dat jíj nu meer moeite moet doen. Ik heb nu zelf semi-lang haar en doe er ook minder lang over dan toen ik kort haar had.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:40 schreef ivetje het volgende:
[..]
makkelijk vanaf willen maken?? Je bedoeld, ik neem kort haar want daar hoef ik nix aan te doen?? Als dat is wat je bedoeld heb je pech...toen ik lang haar had deed ik er geen fuck mee, ff kam er doorheen smorgens en het was klaar. Nu ik kort haar heb MOET ik er wel wat mee doen, anders ben ik net pipo de clown als ik uit bed kom. Ik maak me er dus helemaal niet makkelijk vanaf, aangezien ik nu eerder mijn bed uit meot als met lang haar.
owhjah? jonger mag wel...vrouwe van 40 zijn nooit mooi vind ik...quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:52 schreef ivetje het volgende:
[..]
LOL, is toch 1 van de mooiste vrouwen van deze tijd...ook met kort haarmisschien zelfs wel zonder haar ook nog
Alsof ik daar uberhaubt op let, you're not that big a deal. En hoezo is het tegen je zere been is dat mannen over het algemeen (uitzonderingen daargelaten) van dames met lang haar houden? Mogen we dat uiteindelijk nog zelf beslissen?quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:52 schreef ivetje het volgende:
[..]
En jij dacht werkelijk dat er mannen zijn met de nickname Ivetje![]()
quote:Haar afknippen? Doe het niet. Nooit. Lang haar is altijd mooier dan
kort. Mannen zijn bang voor het huwelijk, onder meer omdat getrouwde
vrouwen onmiddellijk hun haar afknippen en je dan een leven lang aan
dat ratten koppie vastzit.
Sounds great, ik ben overtuigd!quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:40 schreef ivetje het volgende:
[..]
Nu ik kort haar heb MOET ik er wel wat mee doen, anders ben ik net pipo de clown als ik uit bed kom. Ik maak me er dus helemaal niet makkelijk vanaf, aangezien ik nu eerder mijn bed uit meot als met lang haar.
Ik denk ook dat het wel vaak gebeurt inderdaad.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:05 schreef ZeroVince het volgende:
Haar afknippen? Doe het niet. Nooit. Lang haar is altijd mooier dan
kort. Mannen zijn bang voor het huwelijk, onder meer omdat getrouwde
vrouwen onmiddellijk hun haar afknippen en je dan een leven lang aan
dat ratten koppie vastzit.
Ze heeft vast een heel goede persoonlijkheidquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik word nog liever levenloos in een groencontainer achtergelaten dan dat ik naast zo'n figuur door de stad zou moeten lopen, ik zie iedereen al kijken
Majoor Boshart van 't Leger des Heils ook, wat is je punt?quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:23 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ze heeft vast een heel goede persoonlijkheid.
Bij haar vind ik het dus echt extreem lelijk, oscar of geen oscar.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:30 schreef karoltje het volgende:
Kort haar, mooi en nog een oscar ook.
[afbeelding].
Nee dat heb jij gezegdquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:58 schreef 205_Lacoste het volgende:
In het vorige topic zei je nog dat je die Schoolbank foto van jezelf weg zou halen, maar nu nog even daad bij het woord voegen...
[Centraal] Ik wil mijn haar langer laten groeien # 19
Komt omdat zij een mooi koppie heeft, maar lang haar zou haar nog beter staan denk ik.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:30 schreef karoltje het volgende:
[afbeelding].
Kort haar kan inderdaad soms niet mooi zijn, net als dat lang haar soms niet mooi/goed zit. Ik snap niet waarom er mensen zijn die bij voorbaat zeggen dat kort haar ALTIJD lelijk is. Het ligt toch aan het totaal plaatje? Dat is net als zeggen dat je alle blanke vrouwen lelijk vindt, slaat nergens op!
Helaas moet ik je toch teleurstellen, ik zeg namelijk niet zomaar wat.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:07 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee dat heb jij gezegdCommentaar kan in FB.
Ja, zie haar maar in Gothika daar is ze nog 10 keer zo mooi.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:07 schreef Varr het volgende:
[..]
Komt omdat zij een mooi koppie heeft, maar lang haar zou haar nog beter staan denk ik.
* Varr ook altijd voorkeur aan langer haar
idd mooi, maar niet door t korte haar, met lang haar zou ze veel mooier zijnquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:30 schreef karoltje het volgende:
[afbeelding].
Ja dat ze er met kort haar goed uitziet, komt omdat ze er met elk kapsel wel goed uitziet. Als je haar echter met lang haar ziet, zie je duidelijk dat ze dan veel knapper is.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:30 schreef karoltje het volgende:
[afbeelding].
Kort haar kan inderdaad soms niet mooi zijn, net als dat lang haar soms niet mooi/goed zit. Ik snap niet waarom er mensen zijn die bij voorbaat zeggen dat kort haar ALTIJD lelijk is. Het ligt toch aan het totaal plaatje? Dat is net als zeggen dat je alle blanke vrouwen lelijk vindt, slaat nergens op!
blaaaatquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:06 schreef Bosbeetle het volgende:
hetzelfde als mannen met lang haar het hoort gewoon niet
Vind ik ookquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:47 schreef frenkck het volgende:
En ivetje, als ik die foto van schoolbank met een aantal foto's in je fotoboek vergelijk dan kom ik tot de conclusie dat ook bij jou langer haar stukken beter staat.
Op zich heeft ze wel wat...quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:45 schreef 205_Lacoste het volgende:
Stop je 'm na gebruik weer onder het matras hou-m-nat?
[afbeelding]
Ik denk dan... hoe ziet ze er uit met lange krullen die half over haar gezicht hangenquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:42 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ik heb persoonlijk een zwak voor kort haar... een echt mooi meisje/mooie vrouw is ook met kort haar heel vrouwelijk en opwindend!
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:13 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Ik denk dan... hoe ziet ze er uit met lange krullen die half over haar gezicht hangen
helemaal waar!quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:27 schreef ScienceFriction het volgende:
"ja kort haar is ook mooi hoor"
En dan komen ze altijd aan met foto's van topmodellen of other famous people"... tsja... die mensen zijn mét kort haar en mét lang haar mooi.
Dit gaat echter voor 90 % van de vrouwen niet op.
pointquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:27 schreef ScienceFriction het volgende:
"ja kort haar is ook mooi hoor"
En dan komen ze altijd aan met foto's van topmodellen of other famous people"... tsja... die mensen zijn mét kort haar en mét lang haar mooi.
Dit gaat echter voor 90 % van de vrouwen niet op.
Na die foto gezien te hebben moest ik het ook nog even controleren.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:52 schreef ivetje het volgende:
[..]
En jij dacht werkelijk dat er mannen zijn met de nickname Ivetje![]()
Ik ben 19.quote:dus als jij mag kiezen tussen met je handen in een ranzige, plakkerige, vette kop lang haar te zitten of even lekker door een fris kort koppie te wrijven kies jij het 1e?? Sorry hoor, ik weet niet hoe oud je bent maar volgens mij is er echt iets fout bij je...als jij het haar van iemand je zo aantrekt vind ik dat toch wel heel erg.
Ik heb mezelf niets aangeleerd, ik vind het gewoon lelijk, klaar. Ik vind het er mannelijk en irritant uitzien. Het past niet bij de eigenschappen die ik bij vrouwen aantrekkelijk vind.quote:Volgens mij heb je jezelf gewoon aangeleerd om vrouwen met kort haar niet eens aan te kijken ofzo, je focust alleen maar op 1 bepaald ding en ik denk dat je dan toch nog een hoop zal moeten leren in deze wereld.
Denk je nou echt dat 90% van de mannen op een "pittige" vrouw zit te wachten? Een bitch is juist onaantrekkelijk.quote:pittiger
Ik heb dus hetzelfde als ik lang haar heb...vreselijk zwaar waardoor ik er geen reet mee kan, dus als enige optie...kort knippenquote:Op woensdag 22 december 2004 00:50 schreef Wakey het volgende:
Wat een bekrompen onzin hier allemaal zeg... lachwekkend gewoonDe mannen in dit topic zijn vast niet representatief voor de totale mannelijke bevolking.
Ik ben vrouw, 23, heb kort haar en zie er allesbehalve mannelijk uit. Over mannelijke aandacht hoef ik ook niet te klagen, dat heeft mijns inziens ook niets met kapsels te maken, eerder met persoonlijkheid en uitstraling.
Jarenlang heb ik onhandelbaar (dik, zwaar) lang haar gehad en ik ben blij dat ik er vanaf ben. Er zijn imho maar weinig vrouwen die echt mooi lang haar hebben. Ik vind meiden met kort haar er vaak verzorgder, pittiger en moderner uit zien dan meiden met lang haar.
Eigenlijk boeit het me niet eens wat anderen van mijn kapsel vinden, ik moet ermee leven en ik ben er tevreden mee. Ik zou niet eens een vent willen die moeilijk doet over zoiets oppervlakkigs als een kapsel![]()
dus jij wil een vrouw die alleen maar ja en amen zegt als je wat vraagt en zgeen eigen mening heeft??quote:Op woensdag 22 december 2004 10:54 schreef Speth het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat 90% van de mannen op een "pittige" vrouw zit te wachten? Een bitch is juist onaantrekkelijk.
Dat jij na een korte wandeling langs een steiger tot deze conclusie komt wil niet zeggen dat het ook klopt.quote:Het gaat dus helemaal niet om het haar, maar wat je erbij aantrekt
Ze moet niet de broek aanhebben.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:06 schreef ivetje het volgende:
[..]
dus jij wil een vrouw die alleen maar ja en amen zegt als je wat vraagt en zgeen eigen mening heeft??
dus alle vrouwen die niet aan het ideaalbeeld voldoen van slank/lang haar/mooi koppie moet zich maar voor de rest van d'r leven verstoppen achter dikke truien?? Wordt nog wat in de zomer...quote:Op woensdag 22 december 2004 12:06 schreef Speth het volgende:
[..]
Het gaat weldegelijk om de rest, ik hoef echt geen trol in een minirokje te zien, die moeten een zo dik mogelijke trui dragen.
Lang haar en slank heeft ze zelf in de hand.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:23 schreef ivetje het volgende:
[..]
dus alle vrouwen die niet aan het ideaalbeeld voldoen van slank/lang haar/mooi koppie moet zich maar voor de rest van d'r leven verstoppen achter dikke truien?? Wordt nog wat in de zomer...
Precies, dat staat aandoenlijk, dat is dus veel begerenswaardiger.quote:En voor de vrouwen die zeggen dat lang haar zo lastig is, je hoeft het niet per se altijd los te dragen. Een knotje of af en toe staart kan toch ook.
slank zijn niet hoor...bijvoorbeeld als je een bepaalde ziekte hebt en mdeicijnen slikt waardoor je wat aankomt. Daarnaast is de pil hier ook een goed voorbeeld van (georgina ?? )quote:Op woensdag 22 december 2004 12:27 schreef Speth het volgende:
[..]
Lang haar en slank heeft ze zelf in de hand.
De discussie gaat nu een hele andere richting op, maar hier wil ik toch wel even op reageren. Hoeveel procent van de vrouwen leidt aan een ziekte waardoor ze dik worden. Dit getal is lang zo groot niet als jij doet geloven. Helaas blijft dit het eeuwenoude smoesje om de lovehandles goed te lullen.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:28 schreef ivetje het volgende:
slank zijn niet hoor...bijvoorbeeld als je een bepaalde ziekte hebt en mdeicijnen slikt waardoor je wat aankomt. Daarnaast is de pil hier ook een goed voorbeeld van (georgina ?? )
Heb je er ook ooit eens aan gedacht dat een meid van 16 nog veranderd in de loop van de tijd...heupen worden breder enzo?? Veel mannen schijnen dat te zien als dik zijn...en tja, de botten in je heupen versmallen wordt volgens mij wel erg moeilijkquote:Op woensdag 22 december 2004 12:31 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
De discussie gaat nu een hele andere richting op, maar hier wil ik toch wel even op reageren. Hoeveel procent van de vrouwen leidt aan een ziekte waardoor ze dik worden. Dit getal is lang zo groot niet als jij doet geloven. Helaas blijft dit het eeuwenoude smoesje om de lovehandles goed te lullen.
Raar eigenlijk dat mensen daarover in de verdediging gaan met smoesjes, als ze zelf vinden dat je niet slank hoeft te zijn.
Ja want de meeste mensen die overgewicht hebben, hebben een 'bepaalde ziekte'!quote:Op woensdag 22 december 2004 12:28 schreef ivetje het volgende:
[..]
slank zijn niet hoor...bijvoorbeeld als je een bepaalde ziekte hebt en mdeicijnen slikt waardoor je wat aankomt. Daarnaast is de pil hier ook een goed voorbeeld van (georgina ?? )
Jaa dat staat dr heel goed...quote:
Toch kan ik me zo inbeelden dat lang haar veel beter bij haar zal staan.quote:Op woensdag 22 december 2004 17:07 schreef DarcMarc het volgende:
Dit vind ik nog wel een mooie lengte [afbeelding]
maar lang haar is toch het mooist
Die vind je niet, ook al denk je misschien dat je er één hebt. Die liegt gewoon keihard. Wij zijn mannen ja!quote:Op woensdag 22 december 2004 00:50 schreef Wakey het volgende:
Wat een bekrompen onzin hier allemaal zeg... lachwekkend gewoonDe mannen in dit topic zijn vast niet representatief voor de totale mannelijke bevolking.
Ik ben vrouw, 23, heb kort haar en zie er allesbehalve mannelijk uit. Over mannelijke aandacht hoef ik ook niet te klagen, dat heeft mijns inziens ook niets met kapsels te maken, eerder met persoonlijkheid en uitstraling.
Jarenlang heb ik onhandelbaar (dik, zwaar) lang haar gehad en ik ben blij dat ik er vanaf ben. Er zijn imho maar weinig vrouwen die echt mooi lang haar hebben. Ik vind meiden met kort haar er vaak verzorgder, pittiger en moderner uit zien dan meiden met lang haar.
Eigenlijk boeit het me niet eens wat anderen van mijn kapsel vinden, ik moet ermee leven en ik ben er tevreden mee. Ik zou niet eens een vent willen die moeilijk doet over zoiets oppervlakkigs als een kapsel![]()
Doe je hier niet een beetje hypocriet. Oh wee owee als iemand maar iets durft te zeggen a la "trol" of "olifant" als het gaat om een dikker iemand. Dan staat mevrouw klaar op de barieres. Maar dunnere mensen, ja die mag je dan blijkbaar wel voor "plank" uitmaken.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:37 schreef ivetje het volgende:
[..]
vollere meid dan zo'n dunne plank...
Helemaal mee eens. Persoonlijk vind ik kort haar meestal ook alleen leuk staan bij de allermooiste vrouwen, en dan nog zien ze er meestal beter uit met lang haar...quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:47 schreef frenkck het volgende:
En ivetje, als ik die foto van schoolbank met een aantal foto's in je fotoboek vergelijk dan kom ik tot de conclusie dat ook bij jou langer haar stukken beter staat.
Zij komt er idd mee weg.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:04 schreef MTVGN het volgende:
Ik val vaker op vrouwen met kort / halflang haar, hoewel ik sommige babes die lang haar hebben (Anna Kournikova bijvoorbeeld) met kort haar waarschijnlijk minder of zelfs niet mooi zou vinden ...
Voorbeeldje vrouw met kort haar die er leuk uitziet (komt ook omdat ik haar personage in Dharma & Gregg leuk vind):
[afbeelding]
You wish... Alleen zullen de mannen die je in het dagelijks leven tegenkomt wel uitkijken om iets over je haar te zeggen.quote:Op woensdag 22 december 2004 00:50 schreef Wakey het volgende:
Je hoort mij ook niet zeggen dat het er mannelijk uitziet, of dat je geen aandacht krijgt als je kort haar hebt. Maar nogmaals, ik heb nog nooit een vrouw gezien waarbij ik kort haar leuker vond dan lang haar.quote:Ik ben vrouw, 23, heb kort haar en zie er allesbehalve mannelijk uit. Over mannelijke aandacht hoef ik ook niet te klagen, dat heeft mijns inziens ook niets met kapsels te maken, eerder met persoonlijkheid en uitstraling.
Voor iemand die het niet boeit wat anderen van je kapsel vinden reageer je anders nogal felquote:Eigenlijk boeit het me niet eens wat anderen van mijn kapsel vinden, ik moet ermee leven en ik ben er tevreden mee. Ik zou niet eens een vent willen die moeilijk doet over zoiets oppervlakkigs als een kapsel![]()
Maak die kleur haar grijs en je hebt een indicatie van hoe je er uit ziet rond je 50e.quote:Op woensdag 22 december 2004 22:51 schreef p-etr-a het volgende:
[afbeelding]
Kijk, ik heb een foto opgezocht van mezelf met kort haar.
Dat is inderdaad niet lelijkquote:Op woensdag 22 december 2004 17:07 schreef DarcMarc het volgende:
Dit vind ik nog wel een mooie lengte [afbeelding]
maar lang haar is toch het mooist
Je eerste zin slaat echt nergens op. Waarom moet lang haar plakkerig en smerig zijn en kort haar niet? Als jij je lange haar niet kan verzorgen betekend niet dat andere vrouwen dat niet kunnen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:00 schreef ivetje het volgende:
Sorry, kon het niet laten om deze discussie nog even door te zetten. Als er al een opvolgend topic was, mag deze dicht...maar ik MOET gewoon even reageren op deze reactie van Speth
[..]
dus als jij mag kiezen tussen met je handen in een ranzige, plakkerige, vette kop lang haar te zitten of even lekker door een fris kort koppie te wrijven kies jij het 1e?? Sorry hoor, ik weet niet hoe oud je bent maar volgens mij is er echt iets fout bij je...als jij het haar van iemand je zo aantrekt vind ik dat toch wel heel erg.
Volgens mij heb je jezelf gewoon aangeleerd om vrouwen met kort haar niet eens aan te kijken ofzo, je focust alleen maar op 1 bepaald ding en ik denk dat je dan toch nog een hoop zal moeten leren in deze wereld.![]()
In mijn geval klopt dat ja... ik heb lang stijl haar. Als ik het kort zou hebben zou het waarschijnlijk alle kanten op staan enzo.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:21 schreef octopussy het volgende:
kort haar moet je meestal meer stylen en je moet vaak naar de kapper om het model bij te houden. Lang haar is dus over het algemeen 'makkelijker' dan kort haar.
Als een vrouw vol glanzend haar heeft zegt dat inderdaad iets over haar lichamelijke gesteldheid. Als het haar lang is, is dan natuurlijk makkelijker te zienquote:Op donderdag 23 december 2004 21:52 schreef Ontopic het volgende:
Het is gewoon niet mooi, punt.
Het zit waarschijnlijk ergens in onze genen verstopt, zoek een vrouw met lang haar, want die is vast gezond.
Yep. maar dat weet je niet voordat je het hebt geprobeerd.quote:
Ik had precies hetzelfde, op de foto's met lang haar dacht ik "leuk meisje", en op de foto met kort haar dacht ik dus "yuck".quote:Op zondag 26 december 2004 21:19 schreef cacharel het volgende:
trouwens ivetje! Ik zat in je fotoboek te kijken en dat halflange haar stond je super leuk. Mooier dan het korte om eerlijk te zijn.
Mijn moeder weet het aardig te rekken, die heeft dan ook nog steeds lang haar tot haar middel. Bijzonder cool vind ik dat!quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:28 schreef SeLang het volgende:
Kort haar staat voor lichamelijk verval
vanaf het moment dat vrouwen hun haar afknippen gaat het alleen nog maar bergafwaards. Gauw inruilen
* Selang bedenkt zich zojuist dat hij nog nooit een relatie heeft gehad met een vrouw met kort haar en dat graag zo wil houden
Mijn moeder ook:quote:Op zondag 26 december 2004 21:49 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Mijn moeder weet het aardig te rekken, die heeft dan ook nog steeds lang haar tot haar middel. Bijzonder cool vind ik dat!
Mooi!quote:Op zondag 26 december 2004 21:52 schreef Speth het volgende:
[..]
Mijn moeder ook:
[afbeelding]
Is 52 trouwens, en plastische chirurgie-vrij
Androgyne typesquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
met kort haar en geen tieten lijken het jongens..
daarom
op die foto zie je alle gespleten punten en dooie stukken door het verven nietquote:Op zondag 26 december 2004 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde, op de foto's met lang haar dacht ik "leuk meisje", en op de foto met kort haar dacht ik dus "yuck".
Dit zeg ik echt niet om je af te zeiken, het is gewoon mijn eerlijke mening.
Regelmatig van kapsel wisselen is een goede zaak, alleen zou ik het niet meer zo kort laten knippen als ik jou was. Lang staat je echt veel beter.quote:Op maandag 27 december 2004 15:28 schreef ivetje het volgende:
Maar ik laat het alweer lang groeien hoorHeb het nu weer gehad met het korte haar...ik wissel gewoon graag van kapsel, dus dan is het weer lang en dan laat ik het weer eens afknippen (meestal om van de dooie punten enzo af te komen).
ach ja, soms kan je niet anders...en ik hou er gewoon van om van het ene uiterste naar het andere te gaanquote:Op maandag 27 december 2004 15:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Regelmatig van kapsel wisselen is een goede zaak, alleen zou ik het niet meer zo kort laten knippen als ik jou was. Lang staat je echt veel beter.![]()
Waarom moeten vrouwen met kort haar altijd zeggen dat het "vlot", "modern" en "pittig" is. Of "een fris koppie"quote:Op woensdag 29 december 2004 15:16 schreef plasticvlinder het volgende:
een leuk vlot modern kapsel, elke keer weer net een beetje anders.. en t staat lekker pittig,
idd, dat is onwijs cliche en klinkt ons belachelijk in de oren.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom moeten vrouwen met kort haar altijd zeggen dat het "vlot", "modern" en "pittig" is. Of "een fris koppie"...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |