abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:00:23 #1
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_24118284
Sorry, kon het niet laten om deze discussie nog even door te zetten. Als er al een opvolgend topic was, mag deze dicht...maar ik MOET gewoon even reageren op deze reactie van Speth
quote:
Ik vind slierterig, uitgedroogd lang haar mooier dan gezond kort haar, ja. Dat wil niet zeggen dat ik dat slierterige haar mooi vind, maar het is beter dan kort.
dus als jij mag kiezen tussen met je handen in een ranzige, plakkerige, vette kop lang haar te zitten of even lekker door een fris kort koppie te wrijven kies jij het 1e?? Sorry hoor, ik weet niet hoe oud je bent maar volgens mij is er echt iets fout bij je...als jij het haar van iemand je zo aantrekt vind ik dat toch wel heel erg.
Volgens mij heb je jezelf gewoon aangeleerd om vrouwen met kort haar niet eens aan te kijken ofzo, je focust alleen maar op 1 bepaald ding en ik denk dat je dan toch nog een hoop zal moeten leren in deze wereld.
To infinity…and beyond!
pi_24118341
domme vraag eigenlijk. Is er wat mis mee? Nou je kan er van houden of niet maar dat heeft niets te maken met "mis zijn"...

Ikzelf hou er niet van, vind lang haar gewoon mooi en vrouwelijk staan, maar ik zie liever een vrouw met een leuk kort koppie dan met pierig lelijk lang haar....
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_24118347
Kort haar staat niet bij jonge meisjes .. / jonge vrouwen .. kaal worden kun je altijd nog. Lang haar staat gewoon veel mooier Vaak zie je ook nog dat meisjes (met kort haar) / jonge vrouwen het dan in zo'n opvallende kleur gaan verfen. Oranje ofzo
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:05:09 #4
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_24118366
Een prinses heeft altijd lang haar.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
  Moderator dinsdag 21 december 2004 @ 16:06:10 #5
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_24118392
hetzelfde als mannen met lang haar het hoort gewoon niet
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_24118413
met kort haar en geen tieten lijken het jongens..

daarom
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:07:44 #7
78918 SeLang
Black swans matter
pi_24118432
Mijn theorie is dat mannen die vrouwen met kort haar mooi vinden eigenlijk homo zijn.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_24118435
ik vind kort haar juist iets uitstralen van alternativiteit, eigen stijl en lef.... dus eigenlijk juist positief

maar het stereotype meisje heeft natuurlijk lang haar, en daar vallen meeste jongens op
A fish may fall in love with a bird, but where will they build theire nest?
pi_24118437
Het ligt eraan of zo'n vrouw het makkelijk kan hebben en of het haar staat. Bij sommige vrouwen staat lang haar bijv. juist weer niet en dan is de keuze snel gemaakt. Verder is er imo niks mis met vrouwen met kort haar; iedereen zijn ding namelijk. En bovendien zou ik, als ik van het mannelijk geslacht was, niet alleen op haarlengte afgaan . Maargoed, begrijp wel dat sommige mensen dat gewoon n-i-k-s vinden maar zoals ik al zei; iedereen zijn ding . Laat mensen gewoon in hun waarde en laat ze lekker hun haren afknippen als ze dat willen; zij zijn immers degene die ermee rond moeten lopen en als je het zo afschuwelijk vindt hoef je er niet naar te kijken en/of iets met iemand met kort haar te beginnen.. Hoewel dat imo best zonde zou zijn want wie weet mis je heel wat .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:08:04 #10
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_24118440
Jij hebt zeker kort haar... ?
pi_24118462
Voor sommigen vrouwen is kort haar gewoon een heel stuk mooier als lang haar. Als die vrouw een echt mooi gezicht heeft, vind ik kort haar vaak ook erg mooi.
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:09:30 #12
73044 Soulshaker
Design is kinky!
pi_24118467
kort haar is gewoon zonde, een vrouw met lang haar is gewoon mooi vrouwlijk... net als een vrouw met een rokje, een spijkerbroek is niet erg maar een mooi vrouwelijk stoer rokje komt ze gewoon beter in uit

als ze lief en spontaan en leuk is boeit het me verder niet hoor, maar als ik mag kiezen
en 't fotoboekje = http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=73044
Restoring a 1966 Triumph GT6 mk1
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:09:31 #13
11458 ivetje
pi_24118469
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:04 schreef DarkElf het volgende:
domme vraag eigenlijk. Is er wat mis mee? Nou je kan er van houden of niet maar dat heeft niets te maken met "mis zijn"...

Ikzelf hou er niet van, vind lang haar gewoon mooi en vrouwelijk staan, maar ik zie liever een vrouw met een leuk kort koppie dan met pierig lelijk lang haar....
Het 1e deel van dit topic is inmiddels gesloten, maar een aantal "jongens" in dat topic reageerden dat kort haar altijd lelijk is. En daar ben ik het dus niet mee eens, het is idd een voorkeur die je hebt. Maar ik ben van mening dat bij sommige vrouwen kort haar gewoon beter staat En dat hebben we in het vorige topic al proberen duidelijk te maken, maar zoals je in die quote leest is dat niet echt doorgedrongen

Mijn haar is lang gewoon echt niet mooi...heb vreselijk dik haar waardoor het altijd lang gaat hangen zeg maar. Heb dus heel stijl haar, en dat staat gewoon niet bij mijn "lange" gezichtsvorm. Krijg een nog langer gezicht daardoor en heel smal, ook krijg ik een lang voorhoofd. Vandaar dat ik het kort heb, maar daar werd dus hevig over gediscussierd in het vorige topic. En ik had niet het idee dat we al klaar waren in het vorige topic
To infinity…and beyond!
pi_24118476
Er is niks mis met vrouwen met kort haar, alleen lang haar is bijna altijd mooier.
We are born crying, live complaining, and die disappointed.
pi_24118515
welk haar ?
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:12:50 #16
11458 ivetje
pi_24118533
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:09 schreef Soulshaker het volgende:
kort haar is gewoon zonde, een vrouw met lang haar is gewoon mooi vrouwlijk... net als een vrouw met een rokje, een spijkerbroek is niet erg maar een mooi vrouwelijk stoer rokje komt ze gewoon beter in uit :yes

als ze lief en spontaan en leuk is boeit het me verder niet hoor, maar als ik mag kiezen
Daar zit waarschijnlijk al het verschil...ik draag skate-broeken met het kruis tussen mijn knieën En ja, ik heb dus kort haar...gewoon omdat ik mijn eigen stijl wil hebben en niet een 13-in-een-dozijn vrouwtje wil zijn En blijkbaar ben ik dat nu ook niet, dus het is me iig gelukt

Btw, heel soms draag ik wel rokjes hoor...heb ook hele vrouwelijke kleding zoals een krijtstreep pak en lange gala-jurken Maar da's nix voor mij voor dagelijks
To infinity…and beyond!
pi_24118540
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:10 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
Er is niks mis met vrouwen met kort haar, alleen lang haar is bijna altijd mooier.
pi_24118541
ik vraag toch ook geen uitleg waarom een tweede topic?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:15:24 #19
11458 ivetje
pi_24118587
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:13 schreef DarkElf het volgende:
ik vraag toch ook geen uitleg waarom een tweede topic?
alleen het bovenste stukje van mijn reactie slaat op jou reactie...je vrowg wat er mis mee was en geeft je mening. Ik ook...
To infinity…and beyond!
pi_24118607
korte haar roept bij mij lesbische associaties op.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24118622
gelukkig had ik mezelf al antwoord gegeven
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_24118627
Een meisje met kort haar wat met gel alle kanten uitsteekt ziet er best leuk uit, beetje punk of skater achtig.. hoe heet dat tegenwoordig allemaal, dat ziet er leuk uit. Liever lang haar maar goed, ik knap er niet op af. Maar het moet niet zo zijn dat ik ga twijfelen of het nou een verwijfde man is, of een vrouw die pot is ofzo.
-
pi_24118634
Wat is kort haar? 15 cm? 10 cm? 5cm?

Het gaat om de vrouw die eronder zit. Maar lang haar vind ik mooi en sierlijk (vrouwelijk), hoewel kort haar een ondeugend effect kan hebben bij sommige vrouwen.
Als het opgeschoren is dan hoeft het voor mij niet meer. Zelfs m'n moeder heeft half-lang haar.
pi_24118698
Ik heb vrouwenhaar het liefst in een streepje of afwezig. Lang haar is ranzig en gaat stinken
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_24118748
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:21 schreef Deetch het volgende:
Ik heb vrouwenhaar het liefst in een streepje of afwezig. Lang haar is ranzig en gaat stinken
ja en het gaat rotten als je niet oppast...

omg
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:25:42 #26
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_24118785
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:04 schreef XiChico het volgende:
Kort haar staat niet bij jonge meisjes .. / jonge vrouwen .. kaal worden kun je altijd nog. Lang haar staat gewoon veel mooier Vaak zie je ook nog dat meisjes (met kort haar) / jonge vrouwen het dan in zo'n opvallende kleur gaan verfen. Oranje ofzo
Ik heb geen bezwaar tegen vrouwen met kort haar hoor. En als het rood/oranje is vindt ik het vaak extra leuk!!
Maar het past idd niet bij ieder persoon. Niet alleen de vorm van het gezicht, maar ook dat je van jezelf al een beetje een zekere, vlotte uitstraling hebt is belangrijk denk ik

opgeschoren haar hou ik trouwens weer niet van bij een vrouw..
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:28:11 #27
11458 ivetje
pi_24118847
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:17 schreef Cheese het volgende:
Wat is kort haar? 15 cm? 10 cm? 5cm?
dit is kort haar

En dit is halflang haar

Ik vind opgeschoren ook nix, zoals demi moore in G.I. Jane Hoewel dat ook niet eens echt lelijk was...
To infinity…and beyond!
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:29:03 #28
11458 ivetje
pi_24118860
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:25 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Ik heb geen bezwaar tegen vrouwen met kort haar hoor. En als het rood/oranje is vindt ik het vaak extra leuk!!
To infinity…and beyond!
pi_24119004
Bij heel weinig staat het, maar bij veruit de meeste kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat ze zich er makkelijk vanaf willen maken.
En dat kan ik echt niet uitstaan.

En waar ik al helemááál niet tegen kan, zijn van die vrouwen die net de 33 gepasseerd zijn, en dan gaat ze uitzakken nemen kort haar en gaan profiteren nadat ze getrouwd zijn. Het moment dat mijn vrouw dat zou doen ligt ze eruit.
Ik krijg altijd medelijden met hun mannen als ik dat zie, krijg het gevoel dat ze belazerd zijn.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:36:56 #30
105262 Peder
Pardon my French,Im Dutch
pi_24119029
Kort haar is mooi! (laat een mooi hoofdje zien)
En praktisch! Haar happen is nie lekker...
Ach maar tis geen vereiste!
The best sex is suprise sex! ... unless you're in prison.
Definition of a slut: A girl who tries wearing a tampon, but it keeps falling out!
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:37:44 #31
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_24119043
ik vind kort haar bij vrouwen ook wel leuk vooral vrouwen die een klein gezicht hebben staat het goed
pi_24119072
ik vind kort haar bijna nooit mooi. bij tara elders staat het wel leuk echter

al kan lang(er) haar nooit kwaad
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:40:02 #33
11458 ivetje
pi_24119089
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:35 schreef Fixxxer het volgende:
Bij heel weinig staat het, maar bij veruit de meeste kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat ze zich er makkelijk vanaf willen maken.
En dat kan ik echt niet uitstaan.
makkelijk vanaf willen maken?? Je bedoeld, ik neem kort haar want daar hoef ik nix aan te doen?? Als dat is wat je bedoeld heb je pech...toen ik lang haar had deed ik er geen fuck mee, ff kam er doorheen smorgens en het was klaar. Nu ik kort haar heb MOET ik er wel wat mee doen, anders ben ik net pipo de clown als ik uit bed kom. Ik maak me er dus helemaal niet makkelijk vanaf, aangezien ik nu eerder mijn bed uit meot als met lang haar.
To infinity…and beyond!
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:40:32 #34
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_24119101
lang haar is geil
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
pi_24119122
Zolang het haar bij haar pas, vind ik alles best. zolang er maar een beetje verzorging achter zit. dus geen 1 meter knopen of 5mm vet.
My Mind Is The Limit.
Assume the universe is a box,
What is outside the box?!
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:41:53 #36
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_24119123
Als ik een hele knappe meid/vrouw zie met kort haar, denk ik toch altijd nog bij mezelf: als ze lang haar had gehad was ze NOG mooier geweest. Dat vat alles wel samen denk ik.
Dus: ook al staat kort haar geweldig, diezelfde persoon met lang haar is nòg mooier.

Lang haar is gewoon simpelweg vrouwelijker, net als zandloperfiguur vs geen zandloperfiguur..
Echte schoonheid zit van binnen! Nou, echte lelijkheid zit ook vaak van buiten...
Mijn DVD-collectie
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:43:54 #37
11458 ivetje
pi_24119163
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:41 schreef _Kuch_ het volgende:

Dus: ook al staat kort haar geweldig, diezelfde persoon met lang haar is nòg mooier.
dan heb je mij nooit met lang haar gezien zeker
To infinity…and beyond!
pi_24119175
Als de vormen maar rond zijn en de gaten talrijk boeit het mij niks...

JA inderdaad kogelgaten !!!
Ja Ja , ik kom het wel weer maken !! domme doos..!!
pi_24119212
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:25 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Maar het past idd niet bij ieder persoon. Niet alleen de vorm van het gezicht, maar ook dat je van jezelf al een beetje een zekere, vlotte uitstraling hebt is belangrijk denk ik
Niks meer aan toe te voegen. (toch wel: Matjes zijn om je voeten te vegen, niet voor in je nek)
Zu hause ist alles besser
pi_24119268
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:00 schreef ivetje het volgende:
Sorry, kon het niet laten om deze discussie nog even door te zetten. Als er al een opvolgend topic was, mag deze dicht...maar ik MOET gewoon even reageren op deze reactie van Speth
[..]

dus als jij mag kiezen tussen met je handen in een ranzige, plakkerige, vette kop lang haar te zitten of even lekker door een fris kort koppie te wrijven kies jij het 1e?? Sorry hoor, ik weet niet hoe oud je bent maar volgens mij is er echt iets fout bij je...als jij het haar van iemand je zo aantrekt vind ik dat toch wel heel erg.
Volgens mij heb je jezelf gewoon aangeleerd om vrouwen met kort haar niet eens aan te kijken ofzo, je focust alleen maar op 1 bepaald ding en ik denk dat je dan toch nog een hoop zal moeten leren in deze wereld.
*checkt profiel*
Geslacht: Vrouw
Enough said, begrijp je toch niet!

Bovendien is het beter als ik mezelf niet verlies in een tirade over vrouwen met kort haar, of nog veel afschuwelijker; vrouwen met stekeltjes

[ Bericht 6% gewijzigd door opgezegd250420142210 op 21-12-2004 16:54:11 ]
pi_24119320
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:28 schreef ivetje het volgende:

[..]

dit is kort haar
[afbeelding]
Kort haar?

Het duurde 5 minuten voordat ik zag dat ze uberhaupt haar had
For all his blunder, it is the sad province of Man that he cannot choose his triumph. He can only choose how he will stand when the call of destiny comes... hoping that he'll have the courage to answer.
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:52:03 #42
11458 ivetje
pi_24119349
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:50 schreef Brinxter het volgende:

[..]

Kort haar?

Het duurde 5 minuten voordat ik zag dat ze uberhaupt haar had
LOL, is toch 1 van de mooiste vrouwen van deze tijd...ook met kort haar misschien zelfs wel zonder haar ook nog
To infinity…and beyond!
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:52:54 #43
11458 ivetje
pi_24119370
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:48 schreef ZeroVince het volgende:

[..]

*checkt profiel*
Geslacht: Vrouw
Enough said..
En jij dacht werkelijk dat er mannen zijn met de nickname Ivetje
To infinity…and beyond!
pi_24119381
Ik ken meisjes/vrouwen bij wie het absoluut leuker staat dan lang haar, maar het wordt toch vaak gelinkt aan een skaterig type of aan een getrouwde vrouw inderdaad, en dat is denk ik niet geheel onterecht want daarbij zie je het toch wel 't meest. Ikzelf zou nooit mijn haar afknippen, heb jaren gespaard om het zo lang te krijgen want tot mijn dertiende had ik een kort kapsel. Als ik foto's daarvan zie weet ik weer waar ik het voor heb gedaan .
pi_24119436
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:40 schreef ivetje het volgende:

[..]

makkelijk vanaf willen maken?? Je bedoeld, ik neem kort haar want daar hoef ik nix aan te doen?? Als dat is wat je bedoeld heb je pech...toen ik lang haar had deed ik er geen fuck mee, ff kam er doorheen smorgens en het was klaar. Nu ik kort haar heb MOET ik er wel wat mee doen, anders ben ik net pipo de clown als ik uit bed kom. Ik maak me er dus helemaal niet makkelijk vanaf, aangezien ik nu eerder mijn bed uit meot als met lang haar.
Ja dat bedoelde ik. En ik geloof best dat jíj nu meer moeite moet doen. Ik heb nu zelf semi-lang haar en doe er ook minder lang over dan toen ik kort haar had.
Ik bedoel het meer i.c.m. de andere factoren, dus uitzakken simpele kleding e.d. kortom niet sexy meer. Maar dan heb ik het over een andere leeftijdsklasse, degene bij wie kort haar me vaak opvalt, die nieuwgeworden huisvrouwen.
Kort haar met een mooi koppie op een jong iemand die zich wel hip blijft kleden is zeker wel maar niet beter dan lang haar, hoogstens even leuk.

De vraag is eigenlijk: Maakt kort haar een (mooie) vrouw lelijker of komt het simpelweg vaker voor bij lelijkere vrouwen zodat het met lelijkheid geassocieerd wordt....?
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
  † In Memoriam † dinsdag 21 december 2004 @ 16:59:25 #46
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_24119506
zelf vind ik lang haar nooit mooi. tenzij het diegene heel goed staat.

halflang haar is juist wel heel mooi dus ongeveer tot boven schouders maar dan niet zo heel recht maar gewoon lekker normaal. en een leuk kleurtje vind ik ook leuk.

lang een blond heeft iedereen al. je weet toch breezah?
:')
pi_24119559
Het moet je staan, als jij een machtig mooie vrouw bent en je je haar MOOI EN GOED kort laten knippen, dan kán het mooi zijn. Maar doe maar gewoon lekker lang Mannen willen gewoon dat een vrouw er 'vrouwelijk' uit ziet ( ik in iedergeval ) en in dat plaatje past kort haar niet
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_24119599
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:52 schreef ivetje het volgende:

[..]

LOL, is toch 1 van de mooiste vrouwen van deze tijd...ook met kort haar misschien zelfs wel zonder haar ook nog
owhjah? jonger mag wel...vrouwe van 40 zijn nooit mooi vind ik...
ik vind dr lelijk eerlijk gezegt...kan zo tig mooiere vrouwen opnoemen...
Azwethinkweiz
  dinsdag 21 december 2004 @ 17:05:02 #49
99727 Zero-Nine
Dr. of forumalism
pi_24119619
Kort haar is zo afschuwlijk. Dat kan gewoon niet. Kort haar doet mij denken aan:

- Vrouwen van +/-50 jaar; waarvan het haar zo lelijk is geworden dat ze het wel moeten afknippen.
- Vrouwen van +/-50 jaar; Die bij de Albert Heijn werken.
- Meisjes van 15 die zich zo onaantrekkelijk mogenlijk willen maken voor hun vader die op een opeens op andere manier naar hen kijkt
- Vrouwen/meisjes die hun haar hebben geverft en het toch niet zo mooi vinden. (motto zelfverminking)

Of mischien heeft het wel iets met vruchtbaarheid te maken? Beetje hetzelfde principe als dunne mannen. Vinden vrouwen ook minder.
As your attorney, I advise you to drive at top speed. It'll be a goddamn miracle if we can get there before you turn into a wild animal.
pi_24119639
quote:
[..]
Alsof ik daar uberhaubt op let, you're not that big a deal. En hoezo is het tegen je zere been is dat mannen over het algemeen (uitzonderingen daargelaten) van dames met lang haar houden? Mogen we dat uiteindelijk nog zelf beslissen?
quote:
Haar afknippen? Doe het niet. Nooit. Lang haar is altijd mooier dan
kort. Mannen zijn bang voor het huwelijk, onder meer omdat getrouwde
vrouwen onmiddellijk hun haar afknippen en je dan een leven lang aan
dat ratten koppie vastzit.
pi_24119792
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:40 schreef ivetje het volgende:
[..]
Nu ik kort haar heb MOET ik er wel wat mee doen, anders ben ik net pipo de clown als ik uit bed kom. Ik maak me er dus helemaal niet makkelijk vanaf, aangezien ik nu eerder mijn bed uit meot als met lang haar.
Sounds great, ik ben overtuigd!
pi_24119829
-edit: foto's uit het fotoboek zonder toestemming plaatsen is not done

[ Bericht 47% gewijzigd door Mylene op 21-12-2004 17:27:11 ]
pi_24119843
Vrouwen met korthaar vind ik niet aantrekkelijk. beetje lesbisch.... sorry is mijn mening. Ieder z´n eigen smaak natuurlijk
Just one more thing..
pi_24119952
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 17:05 schreef ZeroVince het volgende:
Haar afknippen? Doe het niet. Nooit. Lang haar is altijd mooier dan
kort. Mannen zijn bang voor het huwelijk, onder meer omdat getrouwde
vrouwen onmiddellijk hun haar afknippen en je dan een leven lang aan
dat ratten koppie vastzit.
Ik denk ook dat het wel vaak gebeurt inderdaad.
Maar zelf zou ik het niet doen, niet meer zo kort als ik het heb gehad. Niet meer echt kort.
pi_24120028
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 17:20 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik word nog liever levenloos in een groencontainer achtergelaten dan dat ik naast zo'n figuur door de stad zou moeten lopen, ik zie iedereen al kijken
Ze heeft vast een heel goede persoonlijkheid .
pi_24120144
Huishoudellijke mededeling: Foto's uit het fotoboek zonder toestemming plaatsen is not done

En weer open .
pi_24120167
Kort haar, mooi en nog een oscar ook .

.

Kort haar kan inderdaad soms niet mooi zijn, net als dat lang haar soms niet mooi/goed zit. Ik snap niet waarom er mensen zijn die bij voorbaat zeggen dat kort haar ALTIJD lelijk is . Het ligt toch aan het totaal plaatje? Dat is net als zeggen dat je alle blanke vrouwen lelijk vindt, slaat nergens op!
pi_24120190
Kort haar is niet per definitie lelijk, maar als ik eerlijk ben, alle vrouwen die ik ken/heb gekend die zowel kort als lang haar hebben gehad vond ik het lang haar beter staan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_24120203
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 17:23 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Ze heeft vast een heel goede persoonlijkheid .
Majoor Boshart van 't Leger des Heils ook, wat is je punt?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 21 december 2004 @ 17:33:03 #60
99727 Zero-Nine
Dr. of forumalism
pi_24120209
-edit: klachten/vragen in Moderatie Lifestyle: vraag & zeg het de mods van LIF!

[ Bericht 76% gewijzigd door Mylene op 21-12-2004 17:54:19 ]
As your attorney, I advise you to drive at top speed. It'll be a goddamn miracle if we can get there before you turn into a wild animal.
pi_24120215
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 17:30 schreef karoltje het volgende:

[afbeelding].
Bij haar vind ik het dus echt extreem lelijk, oscar of geen oscar.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_24120369
-edit: zie antwoord in Moderatie Lifestyle: vraag & zeg het de mods van LIF!

[ Bericht 45% gewijzigd door Mylene op 21-12-2004 17:55:10 ]
pi_24120712
In het vorige topic zei je nog dat je die Schoolbank foto van jezelf weg zou halen, maar nu nog even daad bij het woord voegen...

[Centraal] Ik wil mijn haar langer laten groeien # 19
  dinsdag 21 december 2004 @ 18:07:02 #64
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_24120870
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 17:58 schreef 205_Lacoste het volgende:
In het vorige topic zei je nog dat je die Schoolbank foto van jezelf weg zou halen, maar nu nog even daad bij het woord voegen...

[Centraal] Ik wil mijn haar langer laten groeien # 19
Nee dat heb jij gezegd Commentaar kan in FB.
  dinsdag 21 december 2004 @ 18:07:14 #65
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_24120874
quote:

[afbeelding].

Kort haar kan inderdaad soms niet mooi zijn, net als dat lang haar soms niet mooi/goed zit. Ik snap niet waarom er mensen zijn die bij voorbaat zeggen dat kort haar ALTIJD lelijk is . Het ligt toch aan het totaal plaatje? Dat is net als zeggen dat je alle blanke vrouwen lelijk vindt, slaat nergens op!
Komt omdat zij een mooi koppie heeft, maar lang haar zou haar nog beter staan denk ik.

* Varr ook altijd voorkeur aan langer haar
pi_24121009
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 18:07 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Nee dat heb jij gezegd Commentaar kan in FB.
Helaas moet ik je toch teleurstellen, ik zeg namelijk niet zomaar wat.

De betreffende link naar de opmerking van Ivetje.
pi_24121118
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 18:07 schreef Varr het volgende:

[..]

Komt omdat zij een mooi koppie heeft, maar lang haar zou haar nog beter staan denk ik.

* Varr ook altijd voorkeur aan langer haar
Ja, zie haar maar in Gothika daar is ze nog 10 keer zo mooi.
  dinsdag 21 december 2004 @ 18:38:10 #68
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_24121534
Ik vind kort haar heel mooi anders

het ziet gewoon practisch en actief uit
pi_24121580
quote:

[afbeelding].
idd mooi, maar niet door t korte haar, met lang haar zou ze veel mooier zijn
t haar is juist het minste aan haar
Azwethinkweiz
pi_24122929
quote:

[afbeelding].

Ja dat ze er met kort haar goed uitziet, komt omdat ze er met elk kapsel wel goed uitziet. Als je haar echter met lang haar ziet, zie je duidelijk dat ze dan veel knapper is.

En ivetje, als ik die foto van schoolbank met een aantal foto's in je fotoboek vergelijk dan kom ik tot de conclusie dat ook bij jou langer haar stukken beter staat.
pi_24123533
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:06 schreef Bosbeetle het volgende:
hetzelfde als mannen met lang haar het hoort gewoon niet
blaaaat
  dinsdag 21 december 2004 @ 20:22:34 #72
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_24123663
Vind vrouween dan al snel een rattenkop krijgen.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_24123732
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 19:47 schreef frenkck het volgende:
En ivetje, als ik die foto van schoolbank met een aantal foto's in je fotoboek vergelijk dan kom ik tot de conclusie dat ook bij jou langer haar stukken beter staat.
Vind ik ook .
pi_24123857
Om er met kort haar echt goed uit te zien als vrouw moet je gewoon een heel mooi gezicht hebben. Omdat de gemiddelde vrouw dat niet heeft, is lang haar meestal mooier, ja. Lang haar heeft een soort van compensatiefunctie.
(Voordat er nu hordes beledigde dames over me heenvallen: ik heb ook lang haar)
pi_24123987
Vrouwen met kort haar willen eigenlijk man zijn of hun korte haar een mannelijke status behalen.

Vrouwen met kort haar zijn minder vrouwelijk dan vrouwen met lang haar, ook zijn ze minder goed in bed. Tevens hebben vrouwen met kort haar een minderwaardigheidscomplex.

Lang haar voor vrouwen is het devies. Zo hoort het en verder basta
pi_24124142
Ik heb persoonlijk een zwak voor kort haar... een echt mooi meisje/mooie vrouw is ook met kort haar heel vrouwelijk en opwindend!

pi_24124188
Stop je 'm na gebruik weer onder het matras hou-m-nat?

pi_24124645
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:45 schreef 205_Lacoste het volgende:
Stop je 'm na gebruik weer onder het matras hou-m-nat?

[afbeelding]
Op zich heeft ze wel wat...
pi_24124822
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:42 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ik heb persoonlijk een zwak voor kort haar... een echt mooi meisje/mooie vrouw is ook met kort haar heel vrouwelijk en opwindend!

[afbeelding]

Ik denk dan... hoe ziet ze er uit met lange krullen die half over haar gezicht hangen
pi_24124939
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 21:13 schreef Alcyone het volgende:

[..]

Ik denk dan... hoe ziet ze er uit met lange krullen die half over haar gezicht hangen

Het zijn geen krullen, maar dit is ze met lang haar. Zij kan het vind ik allebei goed hebben.
pi_24125032
Na deze 2 foto's van Natalie gezien te hebben moet ik toch echt zeggen dat ze er aantrekkelijker uitziet met lang haar hoor. Al zal kort haar niet lelijk staan, omdat ze er gewoon goed uitziet. Ze hoeft het niet te hebben van haar haar.
pi_24125040
Ik vind het geil; schattig en liev.. maar kort en erg kort is een verschil; kort is mooi (imho) en minder vind ik erg kort (blokhoofd of iets in die trand).

Maar even denkend aan de kapsel van halle... erg nice
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  dinsdag 21 december 2004 @ 21:24:47 #84
42622 MaxTheDog
niks over m'n oren
pi_24125071
van achteren is het net een jongen...
I'm fed up 'cause all you wanna do is criticize..
pi_24125129
"ja kort haar is ook mooi hoor"

En dan komen ze altijd aan met foto's van topmodellen of other famous people"... tsja... die mensen zijn mét kort haar en mét lang haar mooi.

Dit gaat echter voor 90 % van de vrouwen niet op.
pi_24125168
Ik denk nog wel een hoger percentage
pi_24125317
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 21:27 schreef ScienceFriction het volgende:

En dan komen ze altijd aan met foto's van topmodellen of other famous people"... tsja... die mensen zijn mét kort haar en mét lang haar mooi.

helemaal waar!
pi_24126163
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 21:27 schreef ScienceFriction het volgende:

point
1-0

en dat percentage ligt denk ik idd een heel stuk hoger
Azwethinkweiz
pi_24126212
quote:

[..]

Na die foto gezien te hebben moest ik het ook nog even controleren.
quote:
Ik ben 19.

En ja, dan kies ik het eerste. Zoals iemand eerder al opmerkte; dat begrijp je toch niet omdat je geen man bent. Dat is mijn hele punt. Ik verwonderde mij erover dat vrouwen hun haar nog steeds en masse kort knippen ondanks dat zoveel kerels het weerzinwekkend vinden.
quote:
Ik heb mezelf niets aangeleerd, ik vind het gewoon lelijk, klaar. Ik vind het er mannelijk en irritant uitzien. Het past niet bij de eigenschappen die ik bij vrouwen aantrekkelijk vind.

[ Bericht 56% gewijzigd door Speth op 21-12-2004 22:19:56 ]
pi_24126726
Speth zou een ban moeten krijgen voor deze ketterij

pi_24128028
Onder de 40 lang, daarboven kort, anders lijken ze zo snel op een heks met van dat grijze sluike haar.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_24129769
Wat een bekrompen onzin hier allemaal zeg... lachwekkend gewoon De mannen in dit topic zijn vast niet representatief voor de totale mannelijke bevolking.

Ik ben vrouw, 23, heb kort haar en zie er allesbehalve mannelijk uit. Over mannelijke aandacht hoef ik ook niet te klagen, dat heeft mijns inziens ook niets met kapsels te maken, eerder met persoonlijkheid en uitstraling.

Jarenlang heb ik onhandelbaar (dik, zwaar) lang haar gehad en ik ben blij dat ik er vanaf ben. Er zijn imho maar weinig vrouwen die echt mooi lang haar hebben. Ik vind meiden met kort haar er vaak verzorgder, pittiger en moderner uit zien dan meiden met lang haar.

Eigenlijk boeit het me niet eens wat anderen van mijn kapsel vinden, ik moet ermee leven en ik ben er tevreden mee. Ik zou niet eens een vent willen die moeilijk doet over zoiets oppervlakkigs als een kapsel
Ik zoek niet, ik vind.
pi_24132916
Toen ik jouw bericht begon te lezen, Wakey, had ik al een vermoeden dat jij zelf een vrouw met kort haar bent. Het is gewoon echt zo dat dat ongeveer de enigen zijn die verdedigen dat dit mooi(er) is. Maar om nu te zeggen dat vrouwen met lang haar vaak onverzorgder zijn en dat het er pittiger en moderner uitziet, vind ik overdreven. Lang haar blijft mijns inziens altijd modern.

Het ligt er trouwens ook erg aan wat voor kort kapsel je hebt, want sommige kapsels zijn nog wel mooi maar als er ineens veel gel bij komt kijken (stekels bijvoorbeeld ) of het alleen maar slap langs je hoofd hangt, vind ik het niet mooi.
pi_24133416
Ik zou zelf mijn haar niet afknippen omdat ik gewoon van lang haar houd, en ik denk ook niet dat het me zou staan. Ik kan kort haar bij meiden zeker wel leuk vinden, ken namelijk ook een aantal waar lang haar juist niet bij zou staan. Het moet gewoon bij je gezicht/karakter passen
pi_24134184
quote:
pittiger
Denk je nou echt dat 90% van de mannen op een "pittige" vrouw zit te wachten? Een bitch is juist onaantrekkelijk.
pi_24134665
conclusie: mannen kijken op een andere manier naar vrouwen dan vrouwen doen.
mannen kijken volgens mij altijd naar een vrouw of ze in hun sexuele straatje passen (en dat is meestal een slanke, blonde langharige en langbenige vrouw met grote borsten en een zandloperfiguur). Als je als vrouw niet in die categorie behoort ben je gewoon minder aantrekkelijk voor veel mannen.
Wat ik dan wel weer grappig vind is dat veel mannen fantaseren over vrouwen die het met elkaar doen, maar ze mogen dan absoluut niet afwijken van het bovenstaande credo.

En aangezien de meerderheid van de vrouwen geen sexuele interesse heeft in andere vrouwen kijken ze ook anders naar vrouwen. Dat is mijn verklaring voor de verschillen in mening hier.

Maar goed je kan het natuurlijk als vrouw ook gewoon echt mooier vinden als een vrouw lang haar heeft of juist kort haar. Persoonlijk vind ik het bij sommige vrouwen veel beter staan als ze kort haar hebben dan lang haar. Halle Berry ziet er 13 in een dozijn uit met lang haar.
  woensdag 22 december 2004 @ 12:03:15 #97
11458 ivetje
pi_24135687
quote:
Op woensdag 22 december 2004 00:50 schreef Wakey het volgende:
Wat een bekrompen onzin hier allemaal zeg... lachwekkend gewoon De mannen in dit topic zijn vast niet representatief voor de totale mannelijke bevolking.

Ik ben vrouw, 23, heb kort haar en zie er allesbehalve mannelijk uit. Over mannelijke aandacht hoef ik ook niet te klagen, dat heeft mijns inziens ook niets met kapsels te maken, eerder met persoonlijkheid en uitstraling.

Jarenlang heb ik onhandelbaar (dik, zwaar) lang haar gehad en ik ben blij dat ik er vanaf ben. Er zijn imho maar weinig vrouwen die echt mooi lang haar hebben. Ik vind meiden met kort haar er vaak verzorgder, pittiger en moderner uit zien dan meiden met lang haar.

Eigenlijk boeit het me niet eens wat anderen van mijn kapsel vinden, ik moet ermee leven en ik ben er tevreden mee. Ik zou niet eens een vent willen die moeilijk doet over zoiets oppervlakkigs als een kapsel
Ik heb dus hetzelfde als ik lang haar heb...vreselijk zwaar waardoor ik er geen reet mee kan, dus als enige optie...kort knippen
En over die aandacht van mannen...als ik in mijn skate-broek met soad-trui langs kom lopen...tja, dan niet. Maar doe ik mijn schotse rokje aan met een strak truitje en laarzen...dan hoor ik ineens overal gefluit en zie ik mannen me nastaren. Conclusie : Het gaat dus helemaal niet om het haar, maar wat je erbij aantrekt
Mijn vriend riep ook steeds dat ik het niet af mocht laten knippen...hij zou me dan niet meer leuk vinden Yeah right, heb het wel in stappen gedaan...had haar tot halverwege mijn rug en toen heb ik het tot net onder mijn oren laten knippen. Daarna dus hoe het nu is, en hij is nog steeds blij met me En ik ben eigenlijk ook blij met kort haar...mijn vriend kan iig niet meer op mijn haar gaan liggen in bed en ik kom niet overal meer van die lange haren tegen in huis
To infinity…and beyond!
  woensdag 22 december 2004 @ 12:06:02 #98
11458 ivetje
pi_24135723
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:54 schreef Speth het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat 90% van de mannen op een "pittige" vrouw zit te wachten? Een bitch is juist onaantrekkelijk.
dus jij wil een vrouw die alleen maar ja en amen zegt als je wat vraagt en zgeen eigen mening heeft??
To infinity…and beyond!
pi_24135741
quote:
Het gaat dus helemaal niet om het haar, maar wat je erbij aantrekt
Dat jij na een korte wandeling langs een steiger tot deze conclusie komt wil niet zeggen dat het ook klopt.

Het gaat weldegelijk om de rest, ik hoef echt geen trol in een minirokje te zien, die moeten een zo dik mogelijke trui dragen.
pi_24135858
quote:
Op woensdag 22 december 2004 12:06 schreef ivetje het volgende:

[..]

dus jij wil een vrouw die alleen maar ja en amen zegt als je wat vraagt en zgeen eigen mening heeft??
Ze moet niet de broek aanhebben.
pi_24136048
Wel een felle discussie hier
Ik ben dan geen man, maar ik vind lang haar ook mooier. Ik vind het echt zonde als er dan meisjes zijn die het opeens kort hebben geknipt. Alleen soms bij modellen zie je dat kort haar staat. En voor de vrouwen die zeggen dat lang haar zo lastig is, je hoeft het niet per se altijd los te dragen. Een knotje of af en toe staart kan toch ook.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  woensdag 22 december 2004 @ 12:23:30 #102
11458 ivetje
pi_24136076
quote:
Op woensdag 22 december 2004 12:06 schreef Speth het volgende:

[..]

Het gaat weldegelijk om de rest, ik hoef echt geen trol in een minirokje te zien, die moeten een zo dik mogelijke trui dragen.
dus alle vrouwen die niet aan het ideaalbeeld voldoen van slank/lang haar/mooi koppie moet zich maar voor de rest van d'r leven verstoppen achter dikke truien?? Wordt nog wat in de zomer...
To infinity…and beyond!
pi_24136141
quote:
Op woensdag 22 december 2004 12:23 schreef ivetje het volgende:

[..]

dus alle vrouwen die niet aan het ideaalbeeld voldoen van slank/lang haar/mooi koppie moet zich maar voor de rest van d'r leven verstoppen achter dikke truien?? Wordt nog wat in de zomer...
Lang haar en slank heeft ze zelf in de hand.
quote:
En voor de vrouwen die zeggen dat lang haar zo lastig is, je hoeft het niet per se altijd los te dragen. Een knotje of af en toe staart kan toch ook.
Precies, dat staat aandoenlijk, dat is dus veel begerenswaardiger.
  woensdag 22 december 2004 @ 12:28:18 #104
11458 ivetje
pi_24136172
quote:
Op woensdag 22 december 2004 12:27 schreef Speth het volgende:

[..]

Lang haar en slank heeft ze zelf in de hand.
slank zijn niet hoor...bijvoorbeeld als je een bepaalde ziekte hebt en mdeicijnen slikt waardoor je wat aankomt. Daarnaast is de pil hier ook een goed voorbeeld van (georgina ?? )
To infinity…and beyond!
pi_24136225
quote:
Op woensdag 22 december 2004 12:28 schreef ivetje het volgende:

slank zijn niet hoor...bijvoorbeeld als je een bepaalde ziekte hebt en mdeicijnen slikt waardoor je wat aankomt. Daarnaast is de pil hier ook een goed voorbeeld van (georgina ?? )
De discussie gaat nu een hele andere richting op, maar hier wil ik toch wel even op reageren. Hoeveel procent van de vrouwen leidt aan een ziekte waardoor ze dik worden. Dit getal is lang zo groot niet als jij doet geloven. Helaas blijft dit het eeuwenoude smoesje om de lovehandles goed te lullen.
Raar eigenlijk dat mensen daarover in de verdediging gaan met smoesjes, als ze zelf vinden dat je niet slank hoeft te zijn.
  woensdag 22 december 2004 @ 12:37:47 #106
11458 ivetje
pi_24136344
quote:
Op woensdag 22 december 2004 12:31 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

De discussie gaat nu een hele andere richting op, maar hier wil ik toch wel even op reageren. Hoeveel procent van de vrouwen leidt aan een ziekte waardoor ze dik worden. Dit getal is lang zo groot niet als jij doet geloven. Helaas blijft dit het eeuwenoude smoesje om de lovehandles goed te lullen.
Raar eigenlijk dat mensen daarover in de verdediging gaan met smoesjes, als ze zelf vinden dat je niet slank hoeft te zijn.
Heb je er ook ooit eens aan gedacht dat een meid van 16 nog veranderd in de loop van de tijd...heupen worden breder enzo?? Veel mannen schijnen dat te zien als dik zijn...en tja, de botten in je heupen versmallen wordt volgens mij wel erg moeilijk
Maar goed, ik zie liever een wat vollere meid dan zo'n dunne plank...maar dat zal wel weer heel erg verschillen van wat mannen vinden

Maar goed, daar ging het niet over...
To infinity…and beyond!
pi_24139270
Oh, zijn we d'r weer? Kwam ie weer voorbij, de dooddoener "maar er zijn ook mensen die dik zijn door een ziekte"? Ja, die zijn er. Heel weinig. In het overgrote deel van de gevallen ligt het gewoon aan teveel vreten en te weinig bewegen.
Las laatst ook nog dat immigranten die naar de VS zijn geemigreerd na tien jaar daar wonen gemiddeld flink zijn aangekomen, weer een aanwijzing voor het vermoeden dat die andere dooddoener ("sommige mensen hebben gewoon aanleg om dik te worden") ook maar voor heel weinig mensen opgaat. Je wordt dik door meer calorieen tot je te nemen dan dat je verbrandt, en dat zijn die mensen na verhuizing naar de VS kennelijk massaal gaan doen. Lijkt mij niet dat hun genetische aanleg ineens is veranderd terwijl ze in het vliegtuig zaten.

Hij mag weer ontopic hoor ivetje, maar op die dooddoeners moet ik toch altijd even reageren.
pi_24141020
Dit vind ik nog wel een mooie lengte
maar lang haar is toch het mooist
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2004 @ 17:26:45 #109
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_24141353

:')
pi_24141629
quote:
Op woensdag 22 december 2004 12:28 schreef ivetje het volgende:

[..]

Ja want de meeste mensen die overgewicht hebben, hebben een 'bepaalde ziekte'!

En ik denk dat vrij weinig mannen een probleem hebben als bij hun vriendin dezelfde verschijnselen optreden als bij Georgina. Maar wat dat precies met kort haar te maken heeft?

Last but not least, je kan discussieren tot je een ons weegt maar mannen houden over het algemeen niet van kort haar bij een vrouw. Face it, deal with it.
Roma locuta est, causa finita est.

[ Bericht 1% gewijzigd door opgezegd250420142210 op 22-12-2004 17:47:34 ]
  woensdag 22 december 2004 @ 17:44:57 #111
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_24141677
quote:
Op woensdag 22 december 2004 17:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]

Jaa dat staat dr heel goed...

Maar een vrouw met kort haar is OF boven de 35 OF ze is POT...
Ja en je hebt van die mafkezen onder de 35... die het doen omdat het "mooi" is..
Eigenlijk wel...maar eigenlijk ook weer niet...
pi_24141797
quote:
Op woensdag 22 december 2004 17:07 schreef DarcMarc het volgende:
Dit vind ik nog wel een mooie lengte [afbeelding]
Toch kan ik me zo inbeelden dat lang haar veel beter bij haar zal staan.
pi_24143163
Ik val vaker op vrouwen met kort / halflang haar, hoewel ik sommige babes die lang haar hebben (Anna Kournikova bijvoorbeeld) met kort haar waarschijnlijk minder of zelfs niet mooi zou vinden ...

Voorbeeldje vrouw met kort haar die er leuk uitziet (komt ook omdat ik haar personage in Dharma & Gregg leuk vind):
Democratie is iets waar politici over praten zoals een hoer over de liefde
pi_24143305
quote:

Die vind je niet, ook al denk je misschien dat je er één hebt. Die liegt gewoon keihard. Wij zijn mannen ja!
  woensdag 22 december 2004 @ 19:41:07 #115
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_24144014
ALLES is beter dan kort haar bij vrouwen, al hebben ze een lange drol op hun hoofd,kort haar is
al 19 jaar die mening.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_24148337

Kijk, ik heb een foto opgezocht van mezelf met kort haar.
  FOK!fossiel donderdag 23 december 2004 @ 16:45:25 #117
1455 Keroppi
kool kikker
pi_24161480
quote:
Op woensdag 22 december 2004 12:37 schreef ivetje het volgende:

[..]

vollere meid dan zo'n dunne plank...
Doe je hier niet een beetje hypocriet. Oh wee owee als iemand maar iets durft te zeggen a la "trol" of "olifant" als het gaat om een dikker iemand. Dan staat mevrouw klaar op de barieres. Maar dunnere mensen, ja die mag je dan blijkbaar wel voor "plank" uitmaken.
Chick on a mission
pi_24163486
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 19:47 schreef frenkck het volgende:
Helemaal mee eens. Persoonlijk vind ik kort haar meestal ook alleen leuk staan bij de allermooiste vrouwen, en dan nog zien ze er meestal beter uit met lang haar...
pi_24163633
quote:
Op woensdag 22 december 2004 19:04 schreef MTVGN het volgende:
Ik val vaker op vrouwen met kort / halflang haar, hoewel ik sommige babes die lang haar hebben (Anna Kournikova bijvoorbeeld) met kort haar waarschijnlijk minder of zelfs niet mooi zou vinden ...

Voorbeeldje vrouw met kort haar die er leuk uitziet (komt ook omdat ik haar personage in Dharma & Gregg leuk vind):
[afbeelding]
Zij komt er idd mee weg.

Als je kort haar doet als vrouw helpt het ook wel als je er een beetje een 'wild' koppie van maakt.
pi_24163757
quote:
You wish... Alleen zullen de mannen die je in het dagelijks leven tegenkomt wel uitkijken om iets over je haar te zeggen.
quote:
Je hoort mij ook niet zeggen dat het er mannelijk uitziet, of dat je geen aandacht krijgt als je kort haar hebt. Maar nogmaals, ik heb nog nooit een vrouw gezien waarbij ik kort haar leuker vond dan lang haar.
quote:
Voor iemand die het niet boeit wat anderen van je kapsel vinden reageer je anders nogal fel .

Overigens, ik zou er ook nooit 'moeilijk' over doen bij een vrouw, maar ik geef wel mijn mening, als dat niet bevalt, jammer dan.
pi_24163799
quote:
Op woensdag 22 december 2004 22:51 schreef p-etr-a het volgende:
[afbeelding]

Kijk, ik heb een foto opgezocht van mezelf met kort haar.
Maak die kleur haar grijs en je hebt een indicatie van hoe je er uit ziet rond je 50e.
  donderdag 23 december 2004 @ 18:56:13 #122
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_24163811
quote:
Op woensdag 22 december 2004 17:07 schreef DarcMarc het volgende:
Dit vind ik nog wel een mooie lengte [afbeelding]
Dat is inderdaad niet lelijk
.
pi_24166064
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:00 schreef ivetje het volgende:
[..]

Je eerste zin slaat echt nergens op. Waarom moet lang haar plakkerig en smerig zijn en kort haar niet? Als jij je lange haar niet kan verzorgen betekend niet dat andere vrouwen dat niet kunnen.
Het is inderdaad "aangeleerd" dat de grote meerderheid van de mannen kort haar niks vinden bij vrouwen, sinds door de eeuwen heen vrouwen altijd al lang haar hebben gehad en mannen kort met hier en daar een paar uitzonderingen.
Ik denk eerder dat jij nog een hoop moet leren als je je zo druk maakt over je eigen haar, want waarom maak je je zo druk wat mannen vinden van kort haar dat jij waarschijnlijk hebt? Je zei zelf nog dat je niet op 1 ding moet focussen, en dat ben jij toch nu wel aan het doen.
pi_24166559
Het is simpel... een aantrekkelijke vrouw kan vaak ook wel kort haar hebben, aantrekkelijk in de zin van een mooie kop. Natuurlijk gaat het om uitstraling, maar dat staat even hier los van.
Heb je echter een rotkop, dan accentueert dat korte haar alleen maar meer die rotkop en ben je nog lelijker dan je al was.

Hetzelfde geldt voor iemand met dikke koeienbenen.. die moet ook geen kort rokje dragen. Sim-pel.
pi_24167524
Het is gewoon niet mooi, punt.
Het zit waarschijnlijk ergens in onze genen verstopt, zoek een vrouw met lang haar, want die is vast gezond.
  donderdag 23 december 2004 @ 22:48:15 #126
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_24168967
ik spreek voor bijna ALLE mannen, vrouwen moeten LANG haar, dat is vrouwelijk, dat is sexy, dat is vrouw zijn. Klaar, tenzij je een gigantisch bol hoofd hebt ofzo, tsjah...

lang haar --> vrouwelijk.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_24169636
bij kort haar denk ik aan huisvrouwen van een jaar of 30 die bij de bushalte praten over het wel en wee van hun paard op de manege
  vrijdag 24 december 2004 @ 01:28:48 #128
78918 SeLang
Black swans matter
pi_24172423
Kort haar staat voor lichamelijk verval
vanaf het moment dat vrouwen hun haar afknippen gaat het alleen nog maar bergafwaards. Gauw inruilen

* Selang bedenkt zich zojuist dat hij nog nooit een relatie heeft gehad met een vrouw met kort haar en dat graag zo wil houden
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_24172467
Kort haar bij vrouwen is over het algemeen niet mooi. Misschien ligt dat niet aan het haar. Het gaat nogal vaak samen met de 'lekker makkelijk'-mentaliteit waar ik nogal een hekel aan heb als het op uiterlijk aankomt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24172702
Ik vind korter haar helemaal niet erg, is soms best mooi.
Maar heel kort, richting stekels vind ik afschuwelijk

net als die foto van nathalie Imbruglia op pagina 2, is zeker mooi
ow well, whatever
pi_24176606
kort haar moet je meestal meer stylen en je moet vaak naar de kapper om het model bij te houden. Lang haar is dus over het algemeen 'makkelijker' dan kort haar.
pi_24176710
Toch leuk dat bij dit soort topics iedereen zich schaart onder de noemer "man"
pi_24177211
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 11:21 schreef octopussy het volgende:
kort haar moet je meestal meer stylen en je moet vaak naar de kapper om het model bij te houden. Lang haar is dus over het algemeen 'makkelijker' dan kort haar.
In mijn geval klopt dat ja... ik heb lang stijl haar. Als ik het kort zou hebben zou het waarschijnlijk alle kanten op staan enzo.
In het geval van mijn zusje gaat het hiet op. Als die gewoon lang haar heeft moet ze het door haar krullen net zo veel of nog meer stylen dan dat ze het kort heeft.
pi_24177230
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:52 schreef Ontopic het volgende:
Het is gewoon niet mooi, punt.
Het zit waarschijnlijk ergens in onze genen verstopt, zoek een vrouw met lang haar, want die is vast gezond.
Als een vrouw vol glanzend haar heeft zegt dat inderdaad iets over haar lichamelijke gesteldheid. Als het haar lang is, is dan natuurlijk makkelijker te zien
pi_24177408
Zoals je het in de openingspost stelt, dan kies ik toch maar voor kort haar.

Maar normaal gesproken associeer ik het met vrouwen die trouwen/kinderen krijgen. Zo vaak gaat er dan de schaar in, omdat het zo praktisch is ofzo. Alsof ze geen behoefte meer hebben er leuk uit te zien. Ik vind lang haar ook gewoon mooier over het algemeen, maar meiden bij wie een kort kapsel wel erg leuk staat zijn er (al zijn het uitzonderingen) zeker. Meestal is het zonde als het afgeknipt is.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_24184509
Het moet je gewoon staan
pi_24184597
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 17:59 schreef stijn_ het volgende:
Het moet je gewoon staan
Yep. maar dat weet je niet voordat je het hebt geprobeerd.

The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 26 december 2004 @ 21:19:19 #138
104494 cacharel
blonds are brighter
pi_24223439
Ben een vrouw en ben het eigenlijk wel eens met de opmerkingen van de meeste mannen hier:

Kort haar kan best leuk staan, maar ik vind lang haar toch echt het allermooiste! Bij de 1 staat halflang veel beter dan lang haar, daar heb ik het niet over. Maar echt kort vind ik bij niemand mooier.

Lang haar ziet er niet alleen heel vrouwelijk uit, zo voelt het ook!

trouwens ivetje! Ik zat in je fotoboek te kijken en dat halflange haar stond je super leuk. Mooier dan het korte om eerlijk te zijn.
pi_24223802
quote:
Op zondag 26 december 2004 21:19 schreef cacharel het volgende:
trouwens ivetje! Ik zat in je fotoboek te kijken en dat halflange haar stond je super leuk. Mooier dan het korte om eerlijk te zijn.
Ik had precies hetzelfde, op de foto's met lang haar dacht ik "leuk meisje", en op de foto met kort haar dacht ik dus "yuck".

Dit zeg ik echt niet om je af te zeiken, het is gewoon mijn eerlijke mening.
pi_24223847
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 01:28 schreef SeLang het volgende:
Kort haar staat voor lichamelijk verval
vanaf het moment dat vrouwen hun haar afknippen gaat het alleen nog maar bergafwaards. Gauw inruilen

* Selang bedenkt zich zojuist dat hij nog nooit een relatie heeft gehad met een vrouw met kort haar en dat graag zo wil houden
Mijn moeder weet het aardig te rekken, die heeft dan ook nog steeds lang haar tot haar middel. Bijzonder cool vind ik dat!
  zondag 26 december 2004 @ 21:52:33 #141
95608 Speth
Rorschach
pi_24223891
quote:
Op zondag 26 december 2004 21:49 schreef Alcyone het volgende:

[..]

Mijn moeder weet het aardig te rekken, die heeft dan ook nog steeds lang haar tot haar middel. Bijzonder cool vind ik dat!
Mijn moeder ook:

Is 52 trouwens, en plastische chirurgie-vrij
pi_24224080
quote:
Op zondag 26 december 2004 21:52 schreef Speth het volgende:

[..]

Mijn moeder ook:
[afbeelding]

Is 52 trouwens, en plastische chirurgie-vrij
Mooi!
  † In Memoriam † zondag 26 december 2004 @ 22:18:52 #143
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24224331
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
met kort haar en geen tieten lijken het jongens..

daarom
Androgyne types
(zijn mooi btw)
pi_24224902
een vrouw moet lang haar!
punt uit
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  maandag 27 december 2004 @ 15:28:07 #145
11458 ivetje
pi_24236194
quote:
Op zondag 26 december 2004 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik had precies hetzelfde, op de foto's met lang haar dacht ik "leuk meisje", en op de foto met kort haar dacht ik dus "yuck".

Dit zeg ik echt niet om je af te zeiken, het is gewoon mijn eerlijke mening.
op die foto zie je alle gespleten punten en dooie stukken door het verven niet Maar ik laat het alweer lang groeien hoor Heb het nu weer gehad met het korte haar...ik wissel gewoon graag van kapsel, dus dan is het weer lang en dan laat ik het weer eens afknippen (meestal om van de dooie punten enzo af te komen).
Maar goed, ik vind lang bij mezelf meestal niet zo mooi omdat ik er een lang gezicht van krijg. Met een kort koppie heb ik een wat ronder gezicht. Heb nl een hoog voorhoofd...misschien moet ik een pony laten knippen als ik lang haar heb
To infinity…and beyond!
pi_24236263
quote:
Op maandag 27 december 2004 15:28 schreef ivetje het volgende:
Maar ik laat het alweer lang groeien hoor Heb het nu weer gehad met het korte haar...ik wissel gewoon graag van kapsel, dus dan is het weer lang en dan laat ik het weer eens afknippen (meestal om van de dooie punten enzo af te komen).
Regelmatig van kapsel wisselen is een goede zaak, alleen zou ik het niet meer zo kort laten knippen als ik jou was. Lang staat je echt veel beter.
  woensdag 29 december 2004 @ 11:37:13 #147
11458 ivetje
pi_24273168
quote:
Op maandag 27 december 2004 15:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Regelmatig van kapsel wisselen is een goede zaak, alleen zou ik het niet meer zo kort laten knippen als ik jou was. Lang staat je echt veel beter.
ach ja, soms kan je niet anders...en ik hou er gewoon van om van het ene uiterste naar het andere te gaan Maar goed, jullie allemaal je zin...ik laat het lang groeien Als ik niet tussendoor de schijt krijg aan dat verrotte tussenkapsel waar je geen fuck mee kan
To infinity…and beyond!
pi_24276157
Je hoeft het voor ons niet lang te laten groeien... Als jij kort haar wil, doe je gewoon kort haar, maar neem het ons niet kwalijk dat we lang haar mooier vinden.

Tussenkapsel zijn trouwens idd klote, ik spreek uit ervaring.
pi_24277132
ik heb een tijd lang haar gehad, het haar was geweldig, lang mooi glanzend en gezonde punten...
veel werk was het ook niet echt en ik droeg het bijna altijd los..
maar ik heb gewoon geen "lang haar gezicht" als zeg ik het zelf (de meningen zijn nog steeds verdeeld, maar de mensen met goede smaak zijn t tenminste met me eens )

nu heb ik het alweer een paar jaar kort, een leuk vlot modern kapsel, elke keer weer net een beetje anders.. en t staat lekker pittig, m'n gezicht komt beter uit enz..
dus ik ben er blij mee

toch valt het me op dat je met kort(er) haar aandacht krijgt van andere types dan toen ik nog lang haar had.. (van die aandacht als je over straat loopt, in n kroeg enz.. jeweetwel op t 1e oog) en gelukkig zijn die types waar je als kort(er) harige aandacht van krijgt een stuk interessanter dan die (en nu ga ik ff generaliseren) oppervlakkige types die alleen maar kijken naar (blond) lang haar & dikke tietuh...

maargoed, ik denk dat elke vrouw er het beste uit ziet als ze een kapsel heeft wat bij haar past ( en de kleding idem) en dan heb je meer uitstraling dan met lang haar "omdat de mannen het zo mooi vinden"
En gelukkig zijn er ook nog mannen die dat waarderen
pi_24278183
quote:
Op woensdag 29 december 2004 15:16 schreef plasticvlinder het volgende:
een leuk vlot modern kapsel, elke keer weer net een beetje anders.. en t staat lekker pittig,
Waarom moeten vrouwen met kort haar altijd zeggen dat het "vlot", "modern" en "pittig" is. Of "een fris koppie" ...

Waarschijnlijk omdat ze als ze het lang genoeg roepen ze het zelf gaan geloven... Over het algemeen associeer ik kort haar nog steeds vaak met "kinderen", "huisvrouw" en "muts".

Maar ik ben wel benieuwd naar wat voor gezicht jij hebt als lang haar er niet bij staat.
pi_24279221
quote:
Op woensdag 29 december 2004 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Waarom moeten vrouwen met kort haar altijd zeggen dat het "vlot", "modern" en "pittig" is. Of "een fris koppie" ...
idd, dat is onwijs cliche en klinkt ons belachelijk in de oren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')