In mijn geval klopt dat ja... ik heb lang stijl haar. Als ik het kort zou hebben zou het waarschijnlijk alle kanten op staan enzo.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:21 schreef octopussy het volgende:
kort haar moet je meestal meer stylen en je moet vaak naar de kapper om het model bij te houden. Lang haar is dus over het algemeen 'makkelijker' dan kort haar.
Als een vrouw vol glanzend haar heeft zegt dat inderdaad iets over haar lichamelijke gesteldheid. Als het haar lang is, is dan natuurlijk makkelijker te zienquote:Op donderdag 23 december 2004 21:52 schreef Ontopic het volgende:
Het is gewoon niet mooi, punt.
Het zit waarschijnlijk ergens in onze genen verstopt, zoek een vrouw met lang haar, want die is vast gezond.
Yep. maar dat weet je niet voordat je het hebt geprobeerd.quote:
Ik had precies hetzelfde, op de foto's met lang haar dacht ik "leuk meisje", en op de foto met kort haar dacht ik dus "yuck".quote:Op zondag 26 december 2004 21:19 schreef cacharel het volgende:
trouwens ivetje! Ik zat in je fotoboek te kijken en dat halflange haar stond je super leuk. Mooier dan het korte om eerlijk te zijn.
Mijn moeder weet het aardig te rekken, die heeft dan ook nog steeds lang haar tot haar middel. Bijzonder cool vind ik dat!quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:28 schreef SeLang het volgende:
Kort haar staat voor lichamelijk verval
vanaf het moment dat vrouwen hun haar afknippen gaat het alleen nog maar bergafwaards. Gauw inruilen
* Selang bedenkt zich zojuist dat hij nog nooit een relatie heeft gehad met een vrouw met kort haar en dat graag zo wil houden
Mijn moeder ook:quote:Op zondag 26 december 2004 21:49 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Mijn moeder weet het aardig te rekken, die heeft dan ook nog steeds lang haar tot haar middel. Bijzonder cool vind ik dat!
Mooi!quote:Op zondag 26 december 2004 21:52 schreef Speth het volgende:
[..]
Mijn moeder ook:
[afbeelding]
Is 52 trouwens, en plastische chirurgie-vrij
Androgyne typesquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
met kort haar en geen tieten lijken het jongens..
daarom
op die foto zie je alle gespleten punten en dooie stukken door het verven nietquote:Op zondag 26 december 2004 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde, op de foto's met lang haar dacht ik "leuk meisje", en op de foto met kort haar dacht ik dus "yuck".
Dit zeg ik echt niet om je af te zeiken, het is gewoon mijn eerlijke mening.
Regelmatig van kapsel wisselen is een goede zaak, alleen zou ik het niet meer zo kort laten knippen als ik jou was. Lang staat je echt veel beter.quote:Op maandag 27 december 2004 15:28 schreef ivetje het volgende:
Maar ik laat het alweer lang groeien hoorHeb het nu weer gehad met het korte haar...ik wissel gewoon graag van kapsel, dus dan is het weer lang en dan laat ik het weer eens afknippen (meestal om van de dooie punten enzo af te komen).
ach ja, soms kan je niet anders...en ik hou er gewoon van om van het ene uiterste naar het andere te gaanquote:Op maandag 27 december 2004 15:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Regelmatig van kapsel wisselen is een goede zaak, alleen zou ik het niet meer zo kort laten knippen als ik jou was. Lang staat je echt veel beter.![]()
Waarom moeten vrouwen met kort haar altijd zeggen dat het "vlot", "modern" en "pittig" is. Of "een fris koppie"quote:Op woensdag 29 december 2004 15:16 schreef plasticvlinder het volgende:
een leuk vlot modern kapsel, elke keer weer net een beetje anders.. en t staat lekker pittig,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |