abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 december 2004 @ 22:48:15 #126
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_24168967
ik spreek voor bijna ALLE mannen, vrouwen moeten LANG haar, dat is vrouwelijk, dat is sexy, dat is vrouw zijn. Klaar, tenzij je een gigantisch bol hoofd hebt ofzo, tsjah...

lang haar --> vrouwelijk.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_24169636
bij kort haar denk ik aan huisvrouwen van een jaar of 30 die bij de bushalte praten over het wel en wee van hun paard op de manege
  vrijdag 24 december 2004 @ 01:28:48 #128
78918 SeLang
Black swans matter
pi_24172423
Kort haar staat voor lichamelijk verval
vanaf het moment dat vrouwen hun haar afknippen gaat het alleen nog maar bergafwaards. Gauw inruilen

* Selang bedenkt zich zojuist dat hij nog nooit een relatie heeft gehad met een vrouw met kort haar en dat graag zo wil houden
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_24172467
Kort haar bij vrouwen is over het algemeen niet mooi. Misschien ligt dat niet aan het haar. Het gaat nogal vaak samen met de 'lekker makkelijk'-mentaliteit waar ik nogal een hekel aan heb als het op uiterlijk aankomt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24172702
Ik vind korter haar helemaal niet erg, is soms best mooi.
Maar heel kort, richting stekels vind ik afschuwelijk

net als die foto van nathalie Imbruglia op pagina 2, is zeker mooi
ow well, whatever
pi_24176606
kort haar moet je meestal meer stylen en je moet vaak naar de kapper om het model bij te houden. Lang haar is dus over het algemeen 'makkelijker' dan kort haar.
pi_24176710
Toch leuk dat bij dit soort topics iedereen zich schaart onder de noemer "man"
pi_24177211
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 11:21 schreef octopussy het volgende:
kort haar moet je meestal meer stylen en je moet vaak naar de kapper om het model bij te houden. Lang haar is dus over het algemeen 'makkelijker' dan kort haar.
In mijn geval klopt dat ja... ik heb lang stijl haar. Als ik het kort zou hebben zou het waarschijnlijk alle kanten op staan enzo.
In het geval van mijn zusje gaat het hiet op. Als die gewoon lang haar heeft moet ze het door haar krullen net zo veel of nog meer stylen dan dat ze het kort heeft.
pi_24177230
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:52 schreef Ontopic het volgende:
Het is gewoon niet mooi, punt.
Het zit waarschijnlijk ergens in onze genen verstopt, zoek een vrouw met lang haar, want die is vast gezond.
Als een vrouw vol glanzend haar heeft zegt dat inderdaad iets over haar lichamelijke gesteldheid. Als het haar lang is, is dan natuurlijk makkelijker te zien
pi_24177408
Zoals je het in de openingspost stelt, dan kies ik toch maar voor kort haar.

Maar normaal gesproken associeer ik het met vrouwen die trouwen/kinderen krijgen. Zo vaak gaat er dan de schaar in, omdat het zo praktisch is ofzo. Alsof ze geen behoefte meer hebben er leuk uit te zien. Ik vind lang haar ook gewoon mooier over het algemeen, maar meiden bij wie een kort kapsel wel erg leuk staat zijn er (al zijn het uitzonderingen) zeker. Meestal is het zonde als het afgeknipt is.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_24184509
Het moet je gewoon staan
pi_24184597
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 17:59 schreef stijn_ het volgende:
Het moet je gewoon staan
Yep. maar dat weet je niet voordat je het hebt geprobeerd.

The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 26 december 2004 @ 21:19:19 #138
104494 cacharel
blonds are brighter
pi_24223439
Ben een vrouw en ben het eigenlijk wel eens met de opmerkingen van de meeste mannen hier:

Kort haar kan best leuk staan, maar ik vind lang haar toch echt het allermooiste! Bij de 1 staat halflang veel beter dan lang haar, daar heb ik het niet over. Maar echt kort vind ik bij niemand mooier.

Lang haar ziet er niet alleen heel vrouwelijk uit, zo voelt het ook!

trouwens ivetje! Ik zat in je fotoboek te kijken en dat halflange haar stond je super leuk. Mooier dan het korte om eerlijk te zijn.
pi_24223802
quote:
Op zondag 26 december 2004 21:19 schreef cacharel het volgende:
trouwens ivetje! Ik zat in je fotoboek te kijken en dat halflange haar stond je super leuk. Mooier dan het korte om eerlijk te zijn.
Ik had precies hetzelfde, op de foto's met lang haar dacht ik "leuk meisje", en op de foto met kort haar dacht ik dus "yuck".

Dit zeg ik echt niet om je af te zeiken, het is gewoon mijn eerlijke mening.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_24223847
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 01:28 schreef SeLang het volgende:
Kort haar staat voor lichamelijk verval
vanaf het moment dat vrouwen hun haar afknippen gaat het alleen nog maar bergafwaards. Gauw inruilen

* Selang bedenkt zich zojuist dat hij nog nooit een relatie heeft gehad met een vrouw met kort haar en dat graag zo wil houden
Mijn moeder weet het aardig te rekken, die heeft dan ook nog steeds lang haar tot haar middel. Bijzonder cool vind ik dat!
  zondag 26 december 2004 @ 21:52:33 #141
95608 Speth
Rorschach
pi_24223891
quote:
Op zondag 26 december 2004 21:49 schreef Alcyone het volgende:

[..]

Mijn moeder weet het aardig te rekken, die heeft dan ook nog steeds lang haar tot haar middel. Bijzonder cool vind ik dat!
Mijn moeder ook:

Is 52 trouwens, en plastische chirurgie-vrij
pi_24224080
quote:
Op zondag 26 december 2004 21:52 schreef Speth het volgende:

[..]

Mijn moeder ook:
[afbeelding]

Is 52 trouwens, en plastische chirurgie-vrij
Mooi!
  † In Memoriam † zondag 26 december 2004 @ 22:18:52 #143
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24224331
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
met kort haar en geen tieten lijken het jongens..

daarom
Androgyne types
(zijn mooi btw)
pi_24224902
een vrouw moet lang haar!
punt uit
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  maandag 27 december 2004 @ 15:28:07 #145
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_24236194
quote:
Op zondag 26 december 2004 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik had precies hetzelfde, op de foto's met lang haar dacht ik "leuk meisje", en op de foto met kort haar dacht ik dus "yuck".

Dit zeg ik echt niet om je af te zeiken, het is gewoon mijn eerlijke mening.
op die foto zie je alle gespleten punten en dooie stukken door het verven niet Maar ik laat het alweer lang groeien hoor Heb het nu weer gehad met het korte haar...ik wissel gewoon graag van kapsel, dus dan is het weer lang en dan laat ik het weer eens afknippen (meestal om van de dooie punten enzo af te komen).
Maar goed, ik vind lang bij mezelf meestal niet zo mooi omdat ik er een lang gezicht van krijg. Met een kort koppie heb ik een wat ronder gezicht. Heb nl een hoog voorhoofd...misschien moet ik een pony laten knippen als ik lang haar heb
To infinity…and beyond!
pi_24236263
quote:
Op maandag 27 december 2004 15:28 schreef ivetje het volgende:
Maar ik laat het alweer lang groeien hoor Heb het nu weer gehad met het korte haar...ik wissel gewoon graag van kapsel, dus dan is het weer lang en dan laat ik het weer eens afknippen (meestal om van de dooie punten enzo af te komen).
Regelmatig van kapsel wisselen is een goede zaak, alleen zou ik het niet meer zo kort laten knippen als ik jou was. Lang staat je echt veel beter.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 29 december 2004 @ 11:37:13 #147
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_24273168
quote:
Op maandag 27 december 2004 15:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Regelmatig van kapsel wisselen is een goede zaak, alleen zou ik het niet meer zo kort laten knippen als ik jou was. Lang staat je echt veel beter.
ach ja, soms kan je niet anders...en ik hou er gewoon van om van het ene uiterste naar het andere te gaan Maar goed, jullie allemaal je zin...ik laat het lang groeien Als ik niet tussendoor de schijt krijg aan dat verrotte tussenkapsel waar je geen fuck mee kan
To infinity…and beyond!
pi_24276157
Je hoeft het voor ons niet lang te laten groeien... Als jij kort haar wil, doe je gewoon kort haar, maar neem het ons niet kwalijk dat we lang haar mooier vinden.

Tussenkapsel zijn trouwens idd klote, ik spreek uit ervaring.
pi_24277132
ik heb een tijd lang haar gehad, het haar was geweldig, lang mooi glanzend en gezonde punten...
veel werk was het ook niet echt en ik droeg het bijna altijd los..
maar ik heb gewoon geen "lang haar gezicht" als zeg ik het zelf (de meningen zijn nog steeds verdeeld, maar de mensen met goede smaak zijn t tenminste met me eens )

nu heb ik het alweer een paar jaar kort, een leuk vlot modern kapsel, elke keer weer net een beetje anders.. en t staat lekker pittig, m'n gezicht komt beter uit enz..
dus ik ben er blij mee

toch valt het me op dat je met kort(er) haar aandacht krijgt van andere types dan toen ik nog lang haar had.. (van die aandacht als je over straat loopt, in n kroeg enz.. jeweetwel op t 1e oog) en gelukkig zijn die types waar je als kort(er) harige aandacht van krijgt een stuk interessanter dan die (en nu ga ik ff generaliseren) oppervlakkige types die alleen maar kijken naar (blond) lang haar & dikke tietuh...

maargoed, ik denk dat elke vrouw er het beste uit ziet als ze een kapsel heeft wat bij haar past ( en de kleding idem) en dan heb je meer uitstraling dan met lang haar "omdat de mannen het zo mooi vinden"
En gelukkig zijn er ook nog mannen die dat waarderen
pi_24278183
quote:
Op woensdag 29 december 2004 15:16 schreef plasticvlinder het volgende:
een leuk vlot modern kapsel, elke keer weer net een beetje anders.. en t staat lekker pittig,
Waarom moeten vrouwen met kort haar altijd zeggen dat het "vlot", "modern" en "pittig" is. Of "een fris koppie" ...

Waarschijnlijk omdat ze als ze het lang genoeg roepen ze het zelf gaan geloven... Over het algemeen associeer ik kort haar nog steeds vaak met "kinderen", "huisvrouw" en "muts".

Maar ik ben wel benieuwd naar wat voor gezicht jij hebt als lang haar er niet bij staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')