abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24136048
Wel een felle discussie hier
Ik ben dan geen man, maar ik vind lang haar ook mooier. Ik vind het echt zonde als er dan meisjes zijn die het opeens kort hebben geknipt. Alleen soms bij modellen zie je dat kort haar staat. En voor de vrouwen die zeggen dat lang haar zo lastig is, je hoeft het niet per se altijd los te dragen. Een knotje of af en toe staart kan toch ook.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  woensdag 22 december 2004 @ 12:23:30 #102
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_24136076
quote:
Op woensdag 22 december 2004 12:06 schreef Speth het volgende:

[..]

Het gaat weldegelijk om de rest, ik hoef echt geen trol in een minirokje te zien, die moeten een zo dik mogelijke trui dragen.
dus alle vrouwen die niet aan het ideaalbeeld voldoen van slank/lang haar/mooi koppie moet zich maar voor de rest van d'r leven verstoppen achter dikke truien?? Wordt nog wat in de zomer...
To infinity…and beyond!
pi_24136141
quote:
Op woensdag 22 december 2004 12:23 schreef ivetje het volgende:

[..]

dus alle vrouwen die niet aan het ideaalbeeld voldoen van slank/lang haar/mooi koppie moet zich maar voor de rest van d'r leven verstoppen achter dikke truien?? Wordt nog wat in de zomer...
Lang haar en slank heeft ze zelf in de hand.
quote:
En voor de vrouwen die zeggen dat lang haar zo lastig is, je hoeft het niet per se altijd los te dragen. Een knotje of af en toe staart kan toch ook.
Precies, dat staat aandoenlijk, dat is dus veel begerenswaardiger.
  woensdag 22 december 2004 @ 12:28:18 #104
11458 ivetje
pi_24136172
quote:
Op woensdag 22 december 2004 12:27 schreef Speth het volgende:

[..]

Lang haar en slank heeft ze zelf in de hand.
slank zijn niet hoor...bijvoorbeeld als je een bepaalde ziekte hebt en mdeicijnen slikt waardoor je wat aankomt. Daarnaast is de pil hier ook een goed voorbeeld van (georgina ?? )
To infinity…and beyond!
pi_24136225
quote:
Op woensdag 22 december 2004 12:28 schreef ivetje het volgende:

slank zijn niet hoor...bijvoorbeeld als je een bepaalde ziekte hebt en mdeicijnen slikt waardoor je wat aankomt. Daarnaast is de pil hier ook een goed voorbeeld van (georgina ?? )
De discussie gaat nu een hele andere richting op, maar hier wil ik toch wel even op reageren. Hoeveel procent van de vrouwen leidt aan een ziekte waardoor ze dik worden. Dit getal is lang zo groot niet als jij doet geloven. Helaas blijft dit het eeuwenoude smoesje om de lovehandles goed te lullen.
Raar eigenlijk dat mensen daarover in de verdediging gaan met smoesjes, als ze zelf vinden dat je niet slank hoeft te zijn.
  woensdag 22 december 2004 @ 12:37:47 #106
11458 ivetje
pi_24136344
quote:
Op woensdag 22 december 2004 12:31 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

De discussie gaat nu een hele andere richting op, maar hier wil ik toch wel even op reageren. Hoeveel procent van de vrouwen leidt aan een ziekte waardoor ze dik worden. Dit getal is lang zo groot niet als jij doet geloven. Helaas blijft dit het eeuwenoude smoesje om de lovehandles goed te lullen.
Raar eigenlijk dat mensen daarover in de verdediging gaan met smoesjes, als ze zelf vinden dat je niet slank hoeft te zijn.
Heb je er ook ooit eens aan gedacht dat een meid van 16 nog veranderd in de loop van de tijd...heupen worden breder enzo?? Veel mannen schijnen dat te zien als dik zijn...en tja, de botten in je heupen versmallen wordt volgens mij wel erg moeilijk
Maar goed, ik zie liever een wat vollere meid dan zo'n dunne plank...maar dat zal wel weer heel erg verschillen van wat mannen vinden

Maar goed, daar ging het niet over...
To infinity…and beyond!
pi_24139270
Oh, zijn we d'r weer? Kwam ie weer voorbij, de dooddoener "maar er zijn ook mensen die dik zijn door een ziekte"? Ja, die zijn er. Heel weinig. In het overgrote deel van de gevallen ligt het gewoon aan teveel vreten en te weinig bewegen.
Las laatst ook nog dat immigranten die naar de VS zijn geemigreerd na tien jaar daar wonen gemiddeld flink zijn aangekomen, weer een aanwijzing voor het vermoeden dat die andere dooddoener ("sommige mensen hebben gewoon aanleg om dik te worden") ook maar voor heel weinig mensen opgaat. Je wordt dik door meer calorieen tot je te nemen dan dat je verbrandt, en dat zijn die mensen na verhuizing naar de VS kennelijk massaal gaan doen. Lijkt mij niet dat hun genetische aanleg ineens is veranderd terwijl ze in het vliegtuig zaten.

Hij mag weer ontopic hoor ivetje, maar op die dooddoeners moet ik toch altijd even reageren.
pi_24141020
Dit vind ik nog wel een mooie lengte
maar lang haar is toch het mooist
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2004 @ 17:26:45 #109
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_24141353

:')
pi_24141629
quote:
Op woensdag 22 december 2004 12:28 schreef ivetje het volgende:

[..]

Ja want de meeste mensen die overgewicht hebben, hebben een 'bepaalde ziekte'!

En ik denk dat vrij weinig mannen een probleem hebben als bij hun vriendin dezelfde verschijnselen optreden als bij Georgina. Maar wat dat precies met kort haar te maken heeft?

Last but not least, je kan discussieren tot je een ons weegt maar mannen houden over het algemeen niet van kort haar bij een vrouw. Face it, deal with it.
Roma locuta est, causa finita est.

[ Bericht 1% gewijzigd door opgezegd250420142210 op 22-12-2004 17:47:34 ]
  woensdag 22 december 2004 @ 17:44:57 #111
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_24141677
quote:
Op woensdag 22 december 2004 17:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]

Jaa dat staat dr heel goed...

Maar een vrouw met kort haar is OF boven de 35 OF ze is POT...
Ja en je hebt van die mafkezen onder de 35... die het doen omdat het "mooi" is..
Eigenlijk wel...maar eigenlijk ook weer niet...
pi_24141797
quote:
Op woensdag 22 december 2004 17:07 schreef DarcMarc het volgende:
Dit vind ik nog wel een mooie lengte [afbeelding]
Toch kan ik me zo inbeelden dat lang haar veel beter bij haar zal staan.
pi_24143163
Ik val vaker op vrouwen met kort / halflang haar, hoewel ik sommige babes die lang haar hebben (Anna Kournikova bijvoorbeeld) met kort haar waarschijnlijk minder of zelfs niet mooi zou vinden ...

Voorbeeldje vrouw met kort haar die er leuk uitziet (komt ook omdat ik haar personage in Dharma & Gregg leuk vind):
Democratie is iets waar politici over praten zoals een hoer over de liefde
pi_24143305
quote:
Op woensdag 22 december 2004 00:50 schreef Wakey het volgende:
Wat een bekrompen onzin hier allemaal zeg... lachwekkend gewoon De mannen in dit topic zijn vast niet representatief voor de totale mannelijke bevolking.

Ik ben vrouw, 23, heb kort haar en zie er allesbehalve mannelijk uit. Over mannelijke aandacht hoef ik ook niet te klagen, dat heeft mijns inziens ook niets met kapsels te maken, eerder met persoonlijkheid en uitstraling.

Jarenlang heb ik onhandelbaar (dik, zwaar) lang haar gehad en ik ben blij dat ik er vanaf ben. Er zijn imho maar weinig vrouwen die echt mooi lang haar hebben. Ik vind meiden met kort haar er vaak verzorgder, pittiger en moderner uit zien dan meiden met lang haar.

Eigenlijk boeit het me niet eens wat anderen van mijn kapsel vinden, ik moet ermee leven en ik ben er tevreden mee. Ik zou niet eens een vent willen die moeilijk doet over zoiets oppervlakkigs als een kapsel
Die vind je niet, ook al denk je misschien dat je er één hebt. Die liegt gewoon keihard. Wij zijn mannen ja!
  woensdag 22 december 2004 @ 19:41:07 #115
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_24144014
ALLES is beter dan kort haar bij vrouwen, al hebben ze een lange drol op hun hoofd,kort haar is
al 19 jaar die mening.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_24148337

Kijk, ik heb een foto opgezocht van mezelf met kort haar.
  FOK!fossiel donderdag 23 december 2004 @ 16:45:25 #117
1455 Keroppi
kool kikker
pi_24161480
quote:
Op woensdag 22 december 2004 12:37 schreef ivetje het volgende:

[..]

vollere meid dan zo'n dunne plank...
Doe je hier niet een beetje hypocriet. Oh wee owee als iemand maar iets durft te zeggen a la "trol" of "olifant" als het gaat om een dikker iemand. Dan staat mevrouw klaar op de barieres. Maar dunnere mensen, ja die mag je dan blijkbaar wel voor "plank" uitmaken.
Chick on a mission
pi_24163486
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 19:47 schreef frenkck het volgende:
En ivetje, als ik die foto van schoolbank met een aantal foto's in je fotoboek vergelijk dan kom ik tot de conclusie dat ook bij jou langer haar stukken beter staat.
Helemaal mee eens. Persoonlijk vind ik kort haar meestal ook alleen leuk staan bij de allermooiste vrouwen, en dan nog zien ze er meestal beter uit met lang haar...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_24163633
quote:
Op woensdag 22 december 2004 19:04 schreef MTVGN het volgende:
Ik val vaker op vrouwen met kort / halflang haar, hoewel ik sommige babes die lang haar hebben (Anna Kournikova bijvoorbeeld) met kort haar waarschijnlijk minder of zelfs niet mooi zou vinden ...

Voorbeeldje vrouw met kort haar die er leuk uitziet (komt ook omdat ik haar personage in Dharma & Gregg leuk vind):
[afbeelding]
Zij komt er idd mee weg.

Als je kort haar doet als vrouw helpt het ook wel als je er een beetje een 'wild' koppie van maakt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_24163757
quote:
Op woensdag 22 december 2004 00:50 schreef Wakey het volgende:
Wat een bekrompen onzin hier allemaal zeg... lachwekkend gewoon De mannen in dit topic zijn vast niet representatief voor de totale mannelijke bevolking.
You wish... Alleen zullen de mannen die je in het dagelijks leven tegenkomt wel uitkijken om iets over je haar te zeggen.
quote:
Ik ben vrouw, 23, heb kort haar en zie er allesbehalve mannelijk uit. Over mannelijke aandacht hoef ik ook niet te klagen, dat heeft mijns inziens ook niets met kapsels te maken, eerder met persoonlijkheid en uitstraling.
Je hoort mij ook niet zeggen dat het er mannelijk uitziet, of dat je geen aandacht krijgt als je kort haar hebt. Maar nogmaals, ik heb nog nooit een vrouw gezien waarbij ik kort haar leuker vond dan lang haar.
quote:
Eigenlijk boeit het me niet eens wat anderen van mijn kapsel vinden, ik moet ermee leven en ik ben er tevreden mee. Ik zou niet eens een vent willen die moeilijk doet over zoiets oppervlakkigs als een kapsel
Voor iemand die het niet boeit wat anderen van je kapsel vinden reageer je anders nogal fel .

Overigens, ik zou er ook nooit 'moeilijk' over doen bij een vrouw, maar ik geef wel mijn mening, als dat niet bevalt, jammer dan.
pi_24163799
quote:
Op woensdag 22 december 2004 22:51 schreef p-etr-a het volgende:
[afbeelding]

Kijk, ik heb een foto opgezocht van mezelf met kort haar.
Maak die kleur haar grijs en je hebt een indicatie van hoe je er uit ziet rond je 50e.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 23 december 2004 @ 18:56:13 #122
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_24163811
quote:
Op woensdag 22 december 2004 17:07 schreef DarcMarc het volgende:
Dit vind ik nog wel een mooie lengte [afbeelding]
Dat is inderdaad niet lelijk
.
pi_24166064
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:00 schreef ivetje het volgende:
Sorry, kon het niet laten om deze discussie nog even door te zetten. Als er al een opvolgend topic was, mag deze dicht...maar ik MOET gewoon even reageren op deze reactie van Speth
[..]

dus als jij mag kiezen tussen met je handen in een ranzige, plakkerige, vette kop lang haar te zitten of even lekker door een fris kort koppie te wrijven kies jij het 1e?? Sorry hoor, ik weet niet hoe oud je bent maar volgens mij is er echt iets fout bij je...als jij het haar van iemand je zo aantrekt vind ik dat toch wel heel erg.
Volgens mij heb je jezelf gewoon aangeleerd om vrouwen met kort haar niet eens aan te kijken ofzo, je focust alleen maar op 1 bepaald ding en ik denk dat je dan toch nog een hoop zal moeten leren in deze wereld.
Je eerste zin slaat echt nergens op. Waarom moet lang haar plakkerig en smerig zijn en kort haar niet? Als jij je lange haar niet kan verzorgen betekend niet dat andere vrouwen dat niet kunnen.
Het is inderdaad "aangeleerd" dat de grote meerderheid van de mannen kort haar niks vinden bij vrouwen, sinds door de eeuwen heen vrouwen altijd al lang haar hebben gehad en mannen kort met hier en daar een paar uitzonderingen.
Ik denk eerder dat jij nog een hoop moet leren als je je zo druk maakt over je eigen haar, want waarom maak je je zo druk wat mannen vinden van kort haar dat jij waarschijnlijk hebt? Je zei zelf nog dat je niet op 1 ding moet focussen, en dat ben jij toch nu wel aan het doen.
pi_24166559
Het is simpel... een aantrekkelijke vrouw kan vaak ook wel kort haar hebben, aantrekkelijk in de zin van een mooie kop. Natuurlijk gaat het om uitstraling, maar dat staat even hier los van.
Heb je echter een rotkop, dan accentueert dat korte haar alleen maar meer die rotkop en ben je nog lelijker dan je al was.

Hetzelfde geldt voor iemand met dikke koeienbenen.. die moet ook geen kort rokje dragen. Sim-pel.
pi_24167524
Het is gewoon niet mooi, punt.
Het zit waarschijnlijk ergens in onze genen verstopt, zoek een vrouw met lang haar, want die is vast gezond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')