dus alle vrouwen die niet aan het ideaalbeeld voldoen van slank/lang haar/mooi koppie moet zich maar voor de rest van d'r leven verstoppen achter dikke truien?? Wordt nog wat in de zomer...quote:Op woensdag 22 december 2004 12:06 schreef Speth het volgende:
[..]
Het gaat weldegelijk om de rest, ik hoef echt geen trol in een minirokje te zien, die moeten een zo dik mogelijke trui dragen.
Lang haar en slank heeft ze zelf in de hand.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:23 schreef ivetje het volgende:
[..]
dus alle vrouwen die niet aan het ideaalbeeld voldoen van slank/lang haar/mooi koppie moet zich maar voor de rest van d'r leven verstoppen achter dikke truien?? Wordt nog wat in de zomer...
Precies, dat staat aandoenlijk, dat is dus veel begerenswaardiger.quote:En voor de vrouwen die zeggen dat lang haar zo lastig is, je hoeft het niet per se altijd los te dragen. Een knotje of af en toe staart kan toch ook.
slank zijn niet hoor...bijvoorbeeld als je een bepaalde ziekte hebt en mdeicijnen slikt waardoor je wat aankomt. Daarnaast is de pil hier ook een goed voorbeeld van (georgina ?? )quote:Op woensdag 22 december 2004 12:27 schreef Speth het volgende:
[..]
Lang haar en slank heeft ze zelf in de hand.
De discussie gaat nu een hele andere richting op, maar hier wil ik toch wel even op reageren. Hoeveel procent van de vrouwen leidt aan een ziekte waardoor ze dik worden. Dit getal is lang zo groot niet als jij doet geloven. Helaas blijft dit het eeuwenoude smoesje om de lovehandles goed te lullen.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:28 schreef ivetje het volgende:
slank zijn niet hoor...bijvoorbeeld als je een bepaalde ziekte hebt en mdeicijnen slikt waardoor je wat aankomt. Daarnaast is de pil hier ook een goed voorbeeld van (georgina ?? )
Heb je er ook ooit eens aan gedacht dat een meid van 16 nog veranderd in de loop van de tijd...heupen worden breder enzo?? Veel mannen schijnen dat te zien als dik zijn...en tja, de botten in je heupen versmallen wordt volgens mij wel erg moeilijkquote:Op woensdag 22 december 2004 12:31 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
De discussie gaat nu een hele andere richting op, maar hier wil ik toch wel even op reageren. Hoeveel procent van de vrouwen leidt aan een ziekte waardoor ze dik worden. Dit getal is lang zo groot niet als jij doet geloven. Helaas blijft dit het eeuwenoude smoesje om de lovehandles goed te lullen.
Raar eigenlijk dat mensen daarover in de verdediging gaan met smoesjes, als ze zelf vinden dat je niet slank hoeft te zijn.
Ja want de meeste mensen die overgewicht hebben, hebben een 'bepaalde ziekte'!quote:Op woensdag 22 december 2004 12:28 schreef ivetje het volgende:
[..]
slank zijn niet hoor...bijvoorbeeld als je een bepaalde ziekte hebt en mdeicijnen slikt waardoor je wat aankomt. Daarnaast is de pil hier ook een goed voorbeeld van (georgina ?? )
Jaa dat staat dr heel goed...quote:
Toch kan ik me zo inbeelden dat lang haar veel beter bij haar zal staan.quote:Op woensdag 22 december 2004 17:07 schreef DarcMarc het volgende:
Dit vind ik nog wel een mooie lengte [afbeelding]
maar lang haar is toch het mooist
Die vind je niet, ook al denk je misschien dat je er één hebt. Die liegt gewoon keihard. Wij zijn mannen ja!quote:Op woensdag 22 december 2004 00:50 schreef Wakey het volgende:
Wat een bekrompen onzin hier allemaal zeg... lachwekkend gewoonDe mannen in dit topic zijn vast niet representatief voor de totale mannelijke bevolking.
Ik ben vrouw, 23, heb kort haar en zie er allesbehalve mannelijk uit. Over mannelijke aandacht hoef ik ook niet te klagen, dat heeft mijns inziens ook niets met kapsels te maken, eerder met persoonlijkheid en uitstraling.
Jarenlang heb ik onhandelbaar (dik, zwaar) lang haar gehad en ik ben blij dat ik er vanaf ben. Er zijn imho maar weinig vrouwen die echt mooi lang haar hebben. Ik vind meiden met kort haar er vaak verzorgder, pittiger en moderner uit zien dan meiden met lang haar.
Eigenlijk boeit het me niet eens wat anderen van mijn kapsel vinden, ik moet ermee leven en ik ben er tevreden mee. Ik zou niet eens een vent willen die moeilijk doet over zoiets oppervlakkigs als een kapsel![]()
Doe je hier niet een beetje hypocriet. Oh wee owee als iemand maar iets durft te zeggen a la "trol" of "olifant" als het gaat om een dikker iemand. Dan staat mevrouw klaar op de barieres. Maar dunnere mensen, ja die mag je dan blijkbaar wel voor "plank" uitmaken.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:37 schreef ivetje het volgende:
[..]
vollere meid dan zo'n dunne plank...
Helemaal mee eens. Persoonlijk vind ik kort haar meestal ook alleen leuk staan bij de allermooiste vrouwen, en dan nog zien ze er meestal beter uit met lang haar...quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:47 schreef frenkck het volgende:
En ivetje, als ik die foto van schoolbank met een aantal foto's in je fotoboek vergelijk dan kom ik tot de conclusie dat ook bij jou langer haar stukken beter staat.
Zij komt er idd mee weg.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:04 schreef MTVGN het volgende:
Ik val vaker op vrouwen met kort / halflang haar, hoewel ik sommige babes die lang haar hebben (Anna Kournikova bijvoorbeeld) met kort haar waarschijnlijk minder of zelfs niet mooi zou vinden ...
Voorbeeldje vrouw met kort haar die er leuk uitziet (komt ook omdat ik haar personage in Dharma & Gregg leuk vind):
[afbeelding]
You wish... Alleen zullen de mannen die je in het dagelijks leven tegenkomt wel uitkijken om iets over je haar te zeggen.quote:Op woensdag 22 december 2004 00:50 schreef Wakey het volgende:
Wat een bekrompen onzin hier allemaal zeg... lachwekkend gewoonDe mannen in dit topic zijn vast niet representatief voor de totale mannelijke bevolking.
Je hoort mij ook niet zeggen dat het er mannelijk uitziet, of dat je geen aandacht krijgt als je kort haar hebt. Maar nogmaals, ik heb nog nooit een vrouw gezien waarbij ik kort haar leuker vond dan lang haar.quote:Ik ben vrouw, 23, heb kort haar en zie er allesbehalve mannelijk uit. Over mannelijke aandacht hoef ik ook niet te klagen, dat heeft mijns inziens ook niets met kapsels te maken, eerder met persoonlijkheid en uitstraling.
Voor iemand die het niet boeit wat anderen van je kapsel vinden reageer je anders nogal felquote:Eigenlijk boeit het me niet eens wat anderen van mijn kapsel vinden, ik moet ermee leven en ik ben er tevreden mee. Ik zou niet eens een vent willen die moeilijk doet over zoiets oppervlakkigs als een kapsel![]()
Maak die kleur haar grijs en je hebt een indicatie van hoe je er uit ziet rond je 50e.quote:Op woensdag 22 december 2004 22:51 schreef p-etr-a het volgende:
[afbeelding]
Kijk, ik heb een foto opgezocht van mezelf met kort haar.
Dat is inderdaad niet lelijkquote:Op woensdag 22 december 2004 17:07 schreef DarcMarc het volgende:
Dit vind ik nog wel een mooie lengte [afbeelding]
maar lang haar is toch het mooist
Je eerste zin slaat echt nergens op. Waarom moet lang haar plakkerig en smerig zijn en kort haar niet? Als jij je lange haar niet kan verzorgen betekend niet dat andere vrouwen dat niet kunnen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:00 schreef ivetje het volgende:
Sorry, kon het niet laten om deze discussie nog even door te zetten. Als er al een opvolgend topic was, mag deze dicht...maar ik MOET gewoon even reageren op deze reactie van Speth
[..]
dus als jij mag kiezen tussen met je handen in een ranzige, plakkerige, vette kop lang haar te zitten of even lekker door een fris kort koppie te wrijven kies jij het 1e?? Sorry hoor, ik weet niet hoe oud je bent maar volgens mij is er echt iets fout bij je...als jij het haar van iemand je zo aantrekt vind ik dat toch wel heel erg.
Volgens mij heb je jezelf gewoon aangeleerd om vrouwen met kort haar niet eens aan te kijken ofzo, je focust alleen maar op 1 bepaald ding en ik denk dat je dan toch nog een hoop zal moeten leren in deze wereld.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |