Ahquote:Op maandag 20 december 2004 20:33 schreef knokkels het volgende:
Jouw topic was 1: eerder en 2: de OP was beter
Game on!
quote:je heb de laatste tijd gemerkt dat er verschillende zielepootjes die de achtergrond niet kennen en totaal de plank mis slaan hierbij zijn gekomen
ze zijn gekomen van het kakkerlakken forum FOK en de trieste maasnichtse voetbal namaak hardekern.
quote:en de trieste maasnichtse voetbal namaak hardekern.
FOK!forum grootste van Nederlandquote:
quote:Tijgertje1989
hoi lelijkerd... tjonge jonge wat ben jij zielig zeg... WHAHAHAHAHAH..... ennuh hou die zoen maar bij je gatverdamme!!!!!!!!!!!!
Marco
hahahahaha ik hoef je niet meer vieze lelijke arrogante kankerhoer !! het enige waar jij goed voor ben is op de keileweg hoeeeer
*kuch* gefrustreerd?quote:31-05-2003 - 17:43
het blijven irritante beesten die kakkerlakken !!
bekijk mijn site eens dan weet je waarom ik noem mensen die irritant zijn kakkerlakken
bekijk onze site
http://www.marcoclub.tk
Ben erg benieuwd wat er op al die pagina's die nog niet beschikbaar zijn komt te staan , spannend!quote:Op maandag 20 december 2004 22:55 schreef Kapmes het volgende:
De Marcoclub is bezig met een spetterende nieuwe website: http://members.lycos.nl/marcoclub/index2.html
En eerlijk is eerlijk, het lijkt een verbetering te worden
Ik hoop veel kakkerlakken en aids lyersquote:Op maandag 20 december 2004 23:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd wat er op al die pagina's die nog niet beschikbaar zijn komt te staan , spannend!![]()
Een paar keer proberen levert op dat username hkm bestaat.quote:Op maandag 20 december 2004 22:58 schreef wise het volgende:
http://s4.invisionfree.com/Marco_Club_Forum/admin.php
wie is er zo vriendelijk [afbeelding]
krygt is nog altijd met ij.quote:Op maandag 20 december 2004 23:24 schreef janw het volgende:
uit zijn gastenboek
die heiden6 is gewoon een fok homo ik hoop dat ie aids krygt en sterft en ook al die andere kankerleiers van fok
weer een paar kakkerlakken opgeruimt
rofl, wat een gast
Je had je foto niet moeten sturen droplul !!!!quote:slettebak hanna
--------------------------------------------------------------------------------
van slettebak hanna hebben we al een week nix meer gehoord
hanna is die trut die eerst met me wou vervolgens valse hoop gaf en daarna opeens me blokte op msn messenger en niks meer met me te maken hebben
Van een kakkerlak inderdaad.quote:Op maandag 20 december 2004 23:44 schreef Caithlinn het volgende:
Hmmz, in deel 1 dacht ik dat het een stel gefrustreerde puberjochies waren. Blijkt die gast 29 te zijn!!!!! Das echt heel erg.
Die heeft vast het IQ van een kakkerlak
veranderen...quote:Op maandag 20 december 2004 23:27 schreef Darksoulz het volgende:
Je kan zeggen wat je wil maar het menneke heeft in ieder geval wel een leuke hobbie. Hij is erg druk bezig zijn websiteje te verbeteren (nouja verbeteren)
Denk je echt dat dat niet klopt?quote:Het meest romantische wat je ooit is overkomen: moet nog komen
Het zal mij verbazen als er ooit iets van romantiek in zijn leven komt.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Denk je echt dat dat niet klopt?![]()
En dan samen al die kakkerlakken smsen dat ze kakkerlakken zijn. *ziet het voor zich*quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:48 schreef MrHoogeveen het volgende:
[..]
Het zal mij verbazen als er ooit iets van romantiek in zijn leven komt.
Ik dacht dat het meest romantische wat hem is overkomen is nothing hill kijken in zijn eentje op de bank ofzo. (of beter met zijn vrienden sam en hennie)
Mwah dat dacht ik ook, maar zijn zus is niet meer vrijgezel dus die kans heeft ie' ook al laten lopenquote:Op dinsdag 21 december 2004 00:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Naah, wie weet loopt er ergens op deze aardkloot een meisje rond die Marco heel leuk zal gaan vinden. Op ieder potje past een dekseltje enzo.
Aangepastquote:Op maandag 20 december 2004 20:58 schreef knokkels het volgende:
De Marco Club
DeHeldjes, gooi deze anders even in de OP
quote:pagina nog niet beschikbaar
onze excusses !!!!!!!!
Inteeltquote:Op dinsdag 21 december 2004 01:20 schreef MrHoogeveen het volgende:
[..]
Mwah dat dacht ik ook, maar zijn zus is niet meer vrijgezel dus die kans heeft ie' ook al laten lopen
Gaat best snel zo he, met een populair topicquote:Op dinsdag 21 december 2004 01:29 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
AangepastHet vorige topic heeft nu 5067 views
![]()
Shit... lig alweer 40 posts achter ofzo![]()
zeker als men tvp't...quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gaat best snel zo he, met een populair topic
Misschien ziet ie nu eindelijk 'the error of his ways' inquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:03 schreef Darksoulz het volgende:
Marco is in zijn leven nog nooit zo populair geweest [afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Maak daar maar 15 jaar jonger van
![]()
Dús hij weet het ook nog van zichzelf!!quote:Cremeren of begraven:
eerst cremeren en dan begraven anders kom ik terug want onkruid vergaat niet hahaha!
quote:Is er iemand die je niet zal terugschrijven:
linda , hester,danielle,brenda,quinta en nog een paar bitch trutjes
omg... nog nooit gehoord van parfum of aftershavequote:Favoriete geurtje:
uhhhhh ??
Bij marco heb je het in dit opzicht al niet over "momenten"quote:Het meest beschamende moment van je leven:
zeg ik lekker niet
HE... hoe ken dat nou??quote:Alleenstaand of relatie:
aleenstaand
Zeker veel spiegels thuis ophangenquote:Bestaan buitenaardse wezens:
ja kijk maar om je heen
Dat is zéér verontrustend...quote:Hoeveel kinderen wil je:
3
Hahahah dat wijf denkt nu: Fuckquote:heyyyyyyyy lekker ding van me alles goed?? hoop dat je het leuk vindt dat ik je toegevoegd heb op msn kussies en een dikke knuff
Onzinquote:wij verklaren de oorlog *AAN* alle kanker*-*kakkerlakken van maasnicht en de homo's van fok!
wij horen maar niks van jullie
Ja en dan negeert ze Marco en dan is Marco dus weer pissig omdat ze niet wil chatten en komt er weer een stukkie op de website met heel veel kakkerlakken en aidstyfus hoeren etcetc, want ze wil geen verkeringquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:13 schreef DeHeldjes het volgende:
Hahahah dat wijf denkt nu: Fuck
De gek voegt gewoon haar adres toe aan msndan heb je wat aan de hand
ehm, knokkels ...? was je eventjes afgeleid door een langsschietende kakkerlak toen je dat poste, want ... euhh ... dat is toch een beetje dom ... of wilde je alle leden van Macro's Harde Kern op hun niveau aanspreken ...quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:29 schreef knokkels het volgende:
.. Ik heb zelfs een paar tips voor jullie:
[..snipje..]
2) Cursusje Nederlands niet iets voor jullie?
3) Grow the hell up.
Dat deed ik es toen ik 12 was ofzoquote:Voila weer een nieuwe "ex" van Marco
HAhahahaha das humorquote:(ik vermoed dat die werkelijk puur op goed geluk telkens weer Marco's site vind, het onthouden van de URL zal hem iets teveel denkkracht kosten ...)
Groen-voorziening is dan ook zijn Job, we're talking 'bout a Professional here ...quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:13 schreef DeHeldjes het volgende:
Uit zijn magistrale Cu2 gevist:
=== quote ===
Cremeren of begraven:
eerst cremeren en dan begraven anders kom ik terug want onkruid vergaat niet hahaha!
============
Dús hij weet het ook nog van zichzelf!!
Mijn antwoord:quote:Mijn Naam: Fokker Pur Sang
Mijn Homepagina Naam: Fok!
Mijn Homepagina Adres: http://www.fok.nl
Mijn E-Mail:
Wat Voor Cijfer Geef Je De Site ? : 10
Wat Vind Je Van Marco Club En De H.K.M ? : Zwaar Klote
Gevonden : Op Goed Geluk
Dit Wil Ik Kwijt:
wij verklaren de oorlog met alle kanker kakkerlakken van maasnicht en de homo's van fok!
wij horen maar niks van jullie
waneer komen kankerlijers nou eens hier heen dan zullen we eens zien wie er wegloop wij in iedergeval niet
wij zullen doorgaan met trappen en slaan tot jullie doodbloeien vies goor kut ongedierte dat jullie zijn
HKM 4 ever !!!!!!!!!!!
Maar hij houdt wel van Bacardi Breeserquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:07 schreef Anyanka het volgende:
Vindt ie het gek dat meisjes van 15 niet op hem vallen
ah, dit is een typisch gevalletje van een grote bek op het internet...quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:13 schreef DeHeldjes het volgende:
Onzintoen wij dachten dat de site om hooligans ging hebben we hem een mail gestuurd met e-mail adres in om af te spreken...
gezien hij constant een grote bek had en aan het schelden was... wij hadden de naam HKM gepikt blabla...
Nooit een mailtje teruggekregendus zo stoer issie niet...
quote:Top 10 Ergenissen Van De A.C.F.S
1 veel beloven en nix nakomen
2 van die kakkerlakken die express gaan staan zoenen met dr lover
3 van die kakkerlakken die dan zo arrogant opeens zeggen vanne ja maar ik heb een vriend
4 van die bloedwijfen die denken dat ze elke goser kennen krijgen en daarom moeten ze jou dan niet
5 dat je dan met ze hebt en ja ik blijf voor altijd bij je zeggen dan en dan dumpen ze je
6 dat je ze op internet leert kennen dan zeggen van ja ik kom langs en vervolgens komen ze elke keer niet
7 nadat het uit is alles wat je in vertrouwen heb gezegt tegen dr tegen jou gaat gebruiken
8 nadat het uit is opeens nix meer met je te maken wil hebben
9 nadat het uit is gewoon een week later of een paar dagen later een ander te nemen ofdat het de gewoonste zaak van de wereld is
10 alle kakkerlakkenvriendjes erbij halen omdat ze zelf te schijterig en te bang is aleen te doen
Hmmm dat is wel raar ja, 95% van de mensen op de website komt van fokquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:29 schreef knokkels het volgende:
Monday 12/20/2004 11:36:39pm
(Ow ja, bij Gevonden: mis ik de optie Fok! Forum)
quote:Opgericht:
in 2000 was het zover de hkm werd toen opgericht
na vele dreigementen en nare ervaringen op internet werd besloten om een club op te richten die hier zo tegen optreden
de hkm moest een sleutelrol vervullen omdat wij er achter kwamen dat er op internet nogal vele dingen fout gaan
niet aleen maar fouten maar toch een klein aantal
zomer 2000 werd de eerste marcoclub website gebouwd en trok toen al vele kritischie naar de website toe
vele mensen konden de kritiek van de hkm niet waarderen en bedreigde ons maar wij bleven doorgaan met ons doel
nu nog steeds zijn er nog steedts mensen die het leven ons proberen zuur te maken maar wij blijven streven naar ons doel en dat ik acceptatie voor ons allemaal.
quote:6 dat je ze op internet leert kennen dan zeggen van ja ik kom langs en vervolgens komen ze elke keer niet
quote:Partners:
nog geen partners......
later meer...........
meneer heeft zijn cu2 maar verwijderdquote:Op maandag 20 december 2004 20:43 schreef DeHeldjes het volgende:
Hier nog meer links
Een Cu2 van 'm: http://www.cu2.nl/browse.php?id=2788688
En nog ene: http://www.cu2.nl/browse.php?id=2304444
Game on ja![]()
Ja hij had er al niks aan....quote:Op woensdag 22 december 2004 00:14 schreef wise het volgende:
[..]
meneer heeft zijn cu2 maar verwijderd [afbeelding]
quote:De Hardekern H.K.M houd Zich Bezig Met Het organiseren Van
Grote Eventementen , Acties , Reisjes En Ontmoetingen
Proef het sarcasme in mn postquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:26 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ehm, knokkels ...? was je eventjes afgeleid door een langsschietende kakkerlak toen je dat poste, want ... euhh ... dat is toch een beetje dom ... of wilde je alle leden van Macro's Harde Kern op hun niveau aanspreken ...
Een soort Tokkies maar dan nog kanslozer en dan gaat Emile Ratelband geen huis voor em zoeken maar een 16 jarig puberend meisjequote:Op woensdag 22 december 2004 11:48 schreef Bluurgh het volgende:
kan Veronica of Yorin of MTV ofzo geen real life soap programma met hem beginnen?
pff hou op nog meer traumas, en nee hij gaat niet bij mij in de buurt wonen. Lijkt me ook niet te betalen van zijn groenvoorziening loontje maar dat is een heel ander onderwerp.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:55 schreef Darksoulz het volgende:
[..]
Een soort Tokkies maar dan nog kanslozer en dan gaat Emile Ratelband geen huis voor em zoeken maar een 16 jarig puberend meisje
En daarna kan je Marco huren voor 1775 euro per uur en dan gaat ie live schelden en zijn levensverhalen vertellen over kakkerlakken
Onderweg naar Marco?quote:Op woensdag 22 december 2004 11:48 schreef Bluurgh het volgende:
kan Veronica of Yorin of MTV ofzo geen real life soap programma met hem beginnen?
en dan natuurlijk ook naar Idols deel 375quote:Onderweg naar Marco?
Ja en we moeten dan wel alles wat achter de schermen gecensureerd wordt, koste wat kost in de openbaarheid brengenquote:Maar dan moet wel iemand van ons het regiseren... als hij dat zou doen kregen we "superman" verhalen
Nee niemand is volgens mij meer lid, hij vond het niet leuk dat we op- en aanmerkingen plaatstenquote:Op woensdag 22 december 2004 15:02 schreef MrHoogeveen het volgende:
Ghehehehe dat muziekje op de intro paginaen dan staat eronder jalalalalala omfg dit is gewoon te erg.
Zijn er hier nog mensen lid van het forum btw? Ik mag geen lid worden![]()
[afbeelding]
nee joh.. hij is zijn grote evenement aan het voorbereiden..quote:Op woensdag 22 december 2004 15:43 schreef Darksoulz het volgende:
Zou de onuitputtelijke bron van leedvermaak die Marco heet dan toch niet onuitputtelijk zijn?
Ik hoop dat je het over een anti-kakkerlakkenfanclubdag hebt, want Marco is juist TEGEN kakkerlakken.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee joh.. hij is zijn grote evenement aan het voorbereiden..Ik hoor zelfs geruchten over een kakkerlakkenfanclubdag...
![]()
http://www.k03n.nl/forum/topic.php?id=924quote:Op woensdag 22 december 2004 15:43 schreef Darksoulz het volgende:
Zou de onuitputtelijke bron van leedvermaak die Marco heet dan toch niet onuitputtelijk zijn?
quote:gadver msn messenger![]()
zitten allemaal mensen op die mekaar belazeren
I stand correctedquote:Op woensdag 22 december 2004 16:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het over een anti-kakkerlakkenfanclubdag hebt, want Marco is juist TEGEN kakkerlakken.
![]()
Wat een gekquote:Op woensdag 22 december 2004 16:27 schreef knokkels het volgende:
http://www.mijnkind.com/m(...)smalen/guestbook.asp
Attentietekort misschien?
quote:Gastenboek ingevuld op: vrijdag 15 augustus 2003
Bericht van: acfs
Bericht:
kuuuuut kakkerlakken
acfs 4 ever
vieze kakkerlakken bah
http://www.antichatfrontspijkenisse.tk
Qyroz, volgende keer zal ik je er op wijzen als er zoiest lachwekkends gebeurd zonder dat je dat in de gaten hebtquote:Op woensdag 22 december 2004 18:20 schreef QyRoZ het volgende:
Ah. Dit had ik gemist. Mijn hele dag is weer goed.
Goed idee.quote:Op woensdag 22 december 2004 18:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Qyroz, volgende keer zal ik je er op wijzen als er zoiest lachwekkends gebeurd zonder dat je dat in de gaten hebt![]()
Tweakzone forumquote:Op woensdag 22 december 2004 16:32 schreef Darksoulz het volgende:
van tweakzone forum: http://forum.tweakzone.nl/topic/10033
[..]
Allemaal kakkerlakken.quote:
Klopt, en ze hebben mijn IPban nog steeds niet opgeheven en een echte reden voor die ban ook nietquote:
Ik bewonder jouw moed.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil wel eens een foto zien eigenlijk...
Van de Zomer in de bioscoopquote:Op woensdag 22 december 2004 19:13 schreef Caithlinn het volgende:
Of zouden er nog meer van die trieste lui rondlopen? Bijna een beangstigend idee.......
Mogelijk gemaakt door een genereuze subsidie van het Nederlands Fonds voor de Filmquote:Ik weet met wie je chatte de afgelopen zomer..."
korte syntax:
Marco (gespeeld door Thom Hofman) is groenvoorziener bij de gemeentedienst Vlaardingen,
Renate (Georgina Verbaan) is een 15-jarige schoolmeisje dat veel plezier beleeft aan discobezoek en sms-en met haar vriendinnen Chantal en Britney (Nadja Hüpscher en Peggy Jane De Schepper) en hun net zo goede marokkaanse vriendin, die er toch een beetje de hele film bijloopt, Fatima (Zohra Slimani),
Als ze een avond op weg zijn naar de grote Annual Vlaardingen Breezer Party, overrijd hun metro de mysterieuze Sam (gastrol, oorspronkelijk gepland om te worden gespeeld door Theo van Gogh, een vervanger is nog niet gevonden) die daar toevallig op goed geluk kwam langssurfen ...
Hierna ontwikkeld zich een thriller met een gezonde dosis sex, hardcore-housemuziek, waarin de geheimzinnige 'Kakkerlak-man' hen achtervolgt om te bestraffen voor hun gezamelijke 'geheim' ...
En de zomer daarop, I still know with who you chatted last summer?quote:
Rrrrrrrrilquote:Op woensdag 22 december 2004 19:27 schreef Cerbie het volgende:
[..]
En de zomer daarop, I still know with who you chatted last summer?
Ik heb even voor een meer toepasselijke link gezorgd naar de website van Marceau: http://www.kakkerlakkenclub.tkquote:
Haha, die is stoer.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb even voor een meer toepasselijke link gezorgd naar de website van Marceau: http://www.kakkerlakkenclub.tk
You're making me cry man!quote:Op woensdag 22 december 2004 19:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb even voor een meer toepasselijke link gezorgd naar de website van Marceau: http://www.kakkerlakkenclub.tk
En dat Marco & co dan toch zelf iedereen uit gaan schelden!quote:wij van Marco Club nemen actie tegen dit soort kut wijfen!!!
onze groep is bedoeld om het voor ieder een beter leven te maken zonder scheldpartijen gemene opmerkingen van wijfen
Je hebt er alleen weinig meer aan want Marco heeft nu een besloten clubje ervan gemaakt door middel van een inlog gedoequote:Op woensdag 22 december 2004 19:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Boeiend.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:00 schreef Darksoulz het volgende:
[..]
Je hebt er alleen weinig meer aan want Marco heeft nu een besloten clubje ervan gemaakt door middel van een inlog gedoe![]()
Jammer, kunnen we dat niet veranderen???quote:Op woensdag 22 december 2004 21:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Boeiend.
En Caithlinn, dat muziekje is van Marco. Zoiets triests kán ik niet eens bedenken.
Lekker tegenstrijdigquote:wij van de hkm zijn tegen chatters en liefdesrelatie via internet
wij hebben vele leden die allemaal nare ervaringen hebben via het internet
Eerst was het nog veel kusjes, msn uitnodigingen en ander puberaal geslijm en nu is ie blijkbaar wat gefrustreerder geworden.quote:het zijn maar kuuuuuuuuut kakkerlakken 110% hkm 4 ever !!!!!!!!
bah vieze kakkerlakkensite aleen kakkerlakken hebben een vriend !!!!!!!!!!!
aleen kakkerlakken hebben een vriend !!!!!!! 110% anti chat !!!!!!!!!!!!!!!
Natuurlijk wel, ik stel deze voorquote:Op woensdag 22 december 2004 21:15 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Jammer, kunnen we dat niet veranderen???![]()
Daar zou iemand kakkerlak van moeten makenquote:88 # Als welk dier zou je terug willen keren?:
nix
quote:# Heb je verkering/een relatie:
nee want aleen kakkerlakken hebben verkering of/en een relatie
# Is er iemand die je niet zal terugschrijven:
ja dat zijn die vieze kakkerlakken
# Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen:
kakkerlakken
# Wie bewonder je enorm:
DE HKM
# Favoriete troetelnaam:
heb ik niet want ik ben geen kakkerlak
# Lievelingskleur:
rood wit de kleur van de hkm
# Het meest romantische wat je ooit is overkomen:
niets want ik wil nix met kakkerlakken te maken hebben
# Alleenstaand of relatie:
neeeeeeeeee want ik ben niet voor die vuile kakkerlakken
# Fuif of discotheek:
als het maar gezellig is en er geen kakkerlakken aanwezig zijn
# Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen:
waarom heeft u ooit kakkerlakken op deze wereld gezet ??
# Bestaat de ware:
neeeeeeeeee want alle wijfen zijn vieze kut kakkerlakken
# Waar kan je niet tegen:
tegen kakkerlakken wijfen die moet je snel doodtrappen dat vieze ongedierte
# Het beste gevoel ter wereld:
gelukkig zonder wijf
# Het slechtste gevoel ter wereld:
een kakkerlak zien
# Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar:
minder kakkerlakken ontmoeten
# Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen:
nergens want aleen kakkerlakken hebben een vriend
# Wat vind je van cu2:
goed als ze maar niet me profiel wissen want dan zijn het ook kakkerlakken
Dit heeft hij inmiddels wel verbeterd:quote:KiMm-BoWiEjJ
◄ 05-12-04 aleen kakkerlakken hebben een vriend 100% anti maassluis !!!!!!!!
05-12-04 ► WaT WiL jU DaAr meej ZeggU Ik WoON nIeJ EeNs In maaSlUiS DussE ..!!
quote:# Simpel of ingewikkeld:
simpel
Ja, ik zag het net al. Een van de twee had ik verkeerd ge copy-paste. Ik lag nog krom van het lachen, excusez-moi.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:34 schreef Isabeau het volgende:
heiden6 dat zijn geen reacties, dat zijn dingen die marco zelf (heel zielig) op een andermans cu2 pagina heeft gezet....overal staat aleen ipv alleen namelijk
Neenee, dat simpel stond er al. Bij de vraag 'snel of traag?'quote:Dit heeft hij inmiddels wel verbeterd:
[..]
Juistem.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Neenee, dat simpel stond er al. Bij de vraag 'snel of traag?'
Daar zat het hem in.![]()
Alhoewel Marco wel snel is met het maken van nieuwe cu2's. Misschien zit er toch wat in in dat antwoord van hemquote:
quote:Favoriete troetelnaam:
heb ik niet want ik ben geen kakkerlak
Ech wel, dat was rekenenquote:Welk vak doe/deed je niet graag op school:
ga je nix aan
Alleenstaand dusquote:Alleenstaand of relatie:
neeeeeeeeee want ik ben niet voor die vuile kakkerlakken
Heb je dan een kutavond als je uitgaat, minstens 50% van het publiek is kakkerlak (vertaling Marco's - Nederlands: vrouw)quote:Fuif of discotheek:
als het maar gezellig is en er geen kakkerlakken aanwezig zijn
Geen 16 jarige meisjes die sowieso al niet met je willen praten ongevraagd toevoegen aan je msn danquote:Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar:
minder kakkerlakken ontmoeten
Ik ook. Alles gezien. Moest lachen en toen bekroop me een raar gevoel. Ik moest ineens aan deze quote denken:quote:Op donderdag 23 december 2004 00:05 schreef Shagster het volgende:
Ik heb net echt ALLES hier over die Marco zitten lezen, linkjes geklikt, en mijzelf helemaal ingelezen over waar het hier nou eigenlijk om gaat. En ik kan niet anders zeggen, dat ik in mijn eentje nog nooit zo hard gelachen heb.
had ie niet een dikke zus die het huis al uit is?quote:# Broers/zussen:
nopes
waar is de breeser gebleven?quote:# Lievelingsdrank:
bier
ik zou willen zeggen... zonder kakkerlakken geen nageslacht... Dus god heeft ons juist om te kakkerlakken op de wereld gezet! (scherp he?quote:# Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen:
waarom heeft u ooit kakkerlakken op deze wereld gezet ??
Thank god!quote:# Hoeveel kinderen wil je:
0
het is maar goed dat onze marco een binnenpersoon is... hij zou zich maar opwindenquote:# Het slechtste gevoel ter wereld:
een kakkerlak zien
Een logisch gevolg van zijn huidige gedrag is: eenzaam wegkwijnen en dan een maand na zn dood pas opgemerkt worden omdat de kakkerlakken bezit hebben genomen van zijn lichaamquote:# Droombezigheid als je ouder bent:
ga je nix aan
ROTFLOLquote:Op donderdag 23 december 2004 01:17 schreef Tetraktys het volgende:
ok... wie is dit... eerlijkdit MOET een fokker m/v zijn
http://www.cu2.nl/browse.php?id=3230703
Zijn reactiequote:From: "Johan de Bruin" <johanbruinde@hotmail.com>
To: marco_club_redactie@hotmail.com
Subject: Ik vond jou site super!!!!!!!!!
Date: Thu, 23 Dec 2004 00:22:59 +0200
Daarom heb je een nieuwe link voor je site; ga maar naar http://www.kakkerlakkenclub.tk
quote:zielepootje
echt zo'n fok stumpertje van het fok kakkerlakken forum
daarom hebben wij deze link gemaakt
http://www.hetkakkerlakkenforum.tk
rentokill is onderweg voor je
stuk ongedierte !!!!!!!!
whehequote:Op donderdag 23 december 2004 01:16 schreef Tetraktys het volgende:
Een logisch gevolg van zijn huidige gedrag is: eenzaam wegkwijnen en dan een maand na zn dood pas opgemerkt worden omdat de kakkerlakken bezit hebben genomen van zijn lichaam
quote:Op donderdag 23 december 2004 01:17 schreef Tetraktys het volgende:
ok... wie is dit... eerlijkdit MOET een fokker m/v zijn
http://www.cu2.nl/browse.php?id=3230703
ja joh dat word de nieuwe JP laterquote:Op donderdag 23 december 2004 09:33 schreef punchdrunk het volgende:
het is me wel een nummer zeg... de kop van een sneeuwschuiver, het IQ van een blik mais... daar zullen we nog VEEEEEl van gaan horen later...
*Bookmark* Ik vind zijn link naar et forum veel mooier, daarnaast is de titel in het venster van IE zo tofquote:
Ik vind z'n Nederlands echt geweldigquote:welkom op de officele website van marcoclub spijkenisse !!!
hier kunt u de officele laatste nieuwtjes lezen over de Club !!!
voor een aantal dingen moet u ingelogd zijn en lid worden voor marcoclub
deze dingen zijn nogal persoonlijk en door tegenstanders die misbruik hiervan namen zijn nu beveiligd
Ja he !! Vindt ik ook... Hij is er tegen.. maar dan toch stiekum meedoen als ie de kans krijgtquote:Op woensdag 22 december 2004 23:01 schreef Isabeau het volgende:
Eindelijk heeft die jongen gelijk: "nee want aleen kakkerlakken hebben verkering of/en een relatie". Ik vind iemand ook een kakkerlak als ie verkering èn een relatie heeft. Van twee walletjes eten
quote:Maar....er is ook goed nieuws, het aantal kinderen die hij wil is van 3 naar 0 gegaan
En dat wijfen met een V is...quote:En iemand zou hem moeten zeggen dat alleen niet met één l is. Of is dat verspilde moeite? En ik mis nog steeds die foto
Ach welnee ... 3/4 van wat wij schrijven snapt ie toch niet...quote:We drijven die arme jongen toch niet tot wanhoop he...
Nee hoor sterker nog. Hij leert van ons. Dit is te merken aan zijn cu2 profiel die hij al voor een groot deel heeft aangepast. Een hele sterke is wel dat ie eerst 3 kinderen wilde en nu helemaal geen kinderen meer wil. Hij heeft het dus begrepen. Nageslacht van hem is funest voor het gemiddelde iq in deze wereldquote:Op woensdag 22 december 2004 23:30 schreef Isabeau het volgende:
We drijven die arme jongen toch niet tot wanhoop he...
je kunt het ook overdrijven hoor, Marco is zijn eigen unieke persoonlijkheid, waarom deze wereld een stukje saaier maken?quote:
aan de andere kant kunnen we dan wel vaststellen dat de evolutie theorie niet altijd opgaatquote:Op donderdag 23 december 2004 12:13 schreef Darksoulz het volgende:
[..]
Nee hoor sterker nog. Hij leert van ons. Dit is te merken aan zijn cu2 profiel die hij al voor een groot deel heeft aangepast. Een hele sterke is wel dat ie eerst 3 kinderen wilde en nu helemaal geen kinderen meer wil. Hij heeft het dus begrepen. Nageslacht van hem is funest voor het gemiddelde iq in deze wereld
Overal en altijd zijn er uitzonderingenquote:Op donderdag 23 december 2004 12:53 schreef Slee-3r het volgende:
[..]
aan de andere kant kunnen we dan wel vaststellen dat de evolutie theorie niet altijd opgaat![]()
Nee hoor, de evolutietheorie betekent 'survival of the fittest', vertaald 'overleving van de meest geschikte' ...quote:Op donderdag 23 december 2004 12:53 schreef Slee-3r het volgende:
aan de andere kant kunnen we dan wel vaststellen dat de evolutie theorie niet altijd opgaat![]()
Ja survival of the fittest...oke...quote:Op donderdag 23 december 2004 13:30 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Nee hoor, de evolutietheorie betekent 'survival of the fittest', vertaald 'overleving van de meest geschikte' ...
Als er op deze wereld alleen maar Marco's zouden rondlopen zou het wel een simpele wereld zijn met heel veel frustraties over msn en gebonden vrouwen (meisjes). Dan zou de Marco generatie alsnog doodgaan aan druk maken om niks doordat zij de dingen niet begrepen hebben. Uiteindelijk volgt dan een hartaanval. Dus neen Marco is niet the fittestquote:Op donderdag 23 december 2004 13:30 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Nee hoor, de evolutietheorie betekent 'survival of the fittest', vertaald 'overleving van de meest geschikte' ...
dus als Marco zich voortplant betekent dat, dat mensen als hij de beste overlevingskansen hebben in een wereld met MSN-messenger, SMS, beltegoeden, Metro's vanaf spijkeniss in het centrum van rotterdam tot in de avonduren, MTV/TMF, breezer's in de uitverkoop en VMBO ...
Zeg nu werkelijk, zou dat zo zijn? Anders schiet ik per direkt mezelf 14 kogels door me kop en steek ik mn afscheidsbrief met een mes in mn eigen buik ... Waar zou het met Nederland heengaan ...
Denk het laatste... denk nu niet echt dat die gast wat klaarmaakt. Hij trekt ook alleen maar breezervolk aan van 16 jaar die waarschijnlijk geen groter vriendje hebben dan hij is.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:38 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Ja survival of the fittest...oke...
Maar het verbaast me dat marco met zijn gezeik nog steeds geen knok-ploeg langs de deur heeft gehad... Of zou ie zijn slachtoffers op basis van "gevaarlijkheid" kiezen?
Zo van: jaa ik pak die.... want haar vriendje ziet er niet zo leip uit
Hij pikt als negenentwintig jarige 15, 16-jarige breezer-meisjes uit ...quote:Op donderdag 23 december 2004 13:38 schreef DeHeldjes het volgende:
... Of zou ie zijn slachtoffers op basis van "gevaarlijkheid" kiezen?
Zo van: jaa ik pak die.... want haar vriendje ziet er niet zo leip uit
quote:Op donderdag 23 december 2004 12:13 schreef Darksoulz het volgende:
[..]
Nee hoor sterker nog. Hij leert van ons. Dit is te merken aan zijn cu2 profiel die hij al voor een groot deel heeft aangepast. Een hele sterke is wel dat ie eerst 3 kinderen wilde en nu helemaal geen kinderen meer wil. Hij heeft het dus begrepen. Nageslacht van hem is funest voor het gemiddelde iq in deze wereld
Loser van de maand December, nominaties ?quote:Op donderdag 23 december 2004 17:03 schreef Rio het volgende:
Kunnen we hem niet nomineren voor iets? Hij heeft een profiel geloof ik.
Dat zal toch best leuk staan naast je nick Fok!-Simpelstequote:Op donderdag 23 december 2004 17:03 schreef Rio het volgende:
Kunnen we hem niet nomineren voor iets? Hij heeft een profiel geloof ik.
Ook een leuk plan idd.. Tagje d'r bij?quote:Op donderdag 23 december 2004 17:11 schreef kwib het volgende:
[..]
Dat zal toch best leuk staan naast je nick Fok!-Simpelste
http://www.openbaarvervoer-spijkenisse.com/index2.htmlquote:Op donderdag 23 december 2004 16:55 schreef Rio het volgende:
Ja, die foto's heeft hij inmiddels allemaal verwijderd denk ik? Wat was die link naar zijn OV site ook al weer? Daar stonden foto's op.
Dat zat ik ook al te denken, 50/50 soepen met een plaatje van een kakkerlak.quote:Op donderdag 23 december 2004 16:13 schreef Darksoulz het volgende:
Tis jammer dat niemand zijn foto heeft, anders zouden we een fotosoep topicje kunnen openen met Marco als thema
Geef eens een hint.. De registratie moet eerst door de adminstrator beoordeeld worden.. en iets zegt me dat die administrator niet erg scheutig zal zijn met approvenquote:Op donderdag 23 december 2004 18:32 schreef McDoom het volgende:
http://s7.invisionfree.com/OVIS__Forum/
Dit is het forum van de openbaar vervoer site van Marco, hier loopt ie te foeteren dat ie geen fotos mag maken, lees en lach je rot.
Ik zie ernaar uit dat ik die gast een keer tegenkom, ik zit regelmatig in de metro namelijk.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:35 schreef McDoom het volgende:
Marco mag dus geen fotos maken van de metro, dus wordt ie boos
ja hoor vandaag waren de klungels er weer
ik was op station de akkers fotos aan het maken en ja hoor die zeikers kwamen weer vragen hoe of wat
ik moest stoppen omdat op de metro (het ontwerp ervan) kopieright op zou zitten
weer een nieuwe ik moet zeggen ze maken steedts leuker leugens
binnenkort een top 10 van ret leugentjes op het forum
ik zei maar ja en amen maar daarna ging ik naar graskruid en ging ik toch lekker nog meer fotos maken
onze hobby gaat eraan lijkt het steedts meer
Ik heb geen hint, Marco doet gewoon zeikerig met nieuwe aanmeldingen. Beetje paranoia dat mensen hem gaan beledigen ofzo, beetje raar allemaal.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
Geef eens een hint.. De registratie moet eerst door de adminstrator beoordeeld worden.. en iets zegt me dat die administrator niet erg scheutig zal zijn met approven![]()
![]()
quote:de foto's van 19 september 2004 staan online op de website van openbaar
vervoer in spijkenisse
http://www.openbaarvervoer-spijkenisse.com
de foto's zijn vandaag op diverse locaties gemaakt
bussen op de moerdijk
tram's op de Limbrichthoek Tramlijn 23
En Metro Tunnel Bij Het wilhelminaplein
surf snel naar http://www.openbaarvervoer-spijkenisse.com en bekijk de
foto's nu !
veel plezier met het bekijken van de foto's
met vriendelijke groet marco webmaster openbaar vervoer in spijkenisse
http://www.openbaarvervoer-spijkenisse.com
Zou onze Maro ook voor de vertalingen zorgen of heeft hij een soulmate gevonden ?quote:Sunday 09/12/2004 0:16:30am
Naam: Jan
Homepagina Naam: Dutchmetro
Homepagina Adres: http://dutchmetro.bahninfo.net
Jou E-Mail Adres:
ik heb deze webpagina gevonden door: Via Email
Wat Voor Cijfer Zou Je deze Site willen geven ?: 10
Wat Zou Jij Nog Graag Willen Veranderen Of Zien Op De Site ?
Jou Stad Hamburg
Jou Land Duitsland
Dit Wil Ik kwijt: Das ist lustig, ihr habt das gleiche Türschließ-Warnsignal wie in Berlin.
Het is vrolijk, jullie hebben het gelijke deurslut-Waarnsignal als in Berlijn. (?)
Hij maakt met iedereen ruzie, en zogenaamd hebben anderen het altijd gedaan, nee Marco is de boosdoener..!quote:Op donderdag 23 december 2004 18:41 schreef QyRoZ het volgende:
Ik kwam die site OV in spijkenisse een tijdje geleden nog tegen op de maillijst OVL, toen maakte die vent ook ruzie met iedereen!
HET ZIJN DE KAKKERLAKENquote:Op donderdag 23 december 2004 18:50 schreef McDoom het volgende:
[..]
Hij maakt met iedereen ruzie, en zogenaamd hebben anderen het altijd gedaan, nee Marco is de boosdoener..!
Zou hij Amsterdams spreken terwijl hij Feyenoord zupporter zegt te zijn??quote:
Zou McDoom stiekum gewoon Marco zijn? bekende stijl....quote:Op donderdag 23 december 2004 18:55 schreef McDoom het volgende:
[..]
Zou hij Amsterdams spreken terwijl hij Feyenoord zupporter zegt te zijn??
Zo vanne met een Amsterdams accent het woord Kakkerlakken zeggen, zo van KAKERLAKEN![]()
Ze zijn Marco met zijn fototoestelletje gewoon zatquote:Op donderdag 23 december 2004 18:35 schreef McDoom het volgende:
Marco mag dus geen fotos maken van de metro, dus wordt ie boos
ja hoor vandaag waren de klungels er weer
ik was op station de akkers fotos aan het maken en ja hoor die zeikers kwamen weer vragen hoe of wat
ik moest stoppen omdat op de metro (het ontwerp ervan) kopieright op zou zitten
weer een nieuwe ik moet zeggen ze maken steedts leuker leugens
binnenkort een top 10 van ret leugentjes op het forum
ik zei maar ja en amen maar daarna ging ik naar graskruid en ging ik toch lekker nog meer fotos maken
onze hobby gaat eraan lijkt het steedts meer
Moet je een knal??quote:Op donderdag 23 december 2004 18:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
Zou McDoom stiekum gewoon Marco zijn? bekende stijl....![]()
![]()
En terecht, al vraag ik me af hoe relevant die camera is.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:00 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Ze zijn Marco met zijn fototoestelletje gewoon zat![]()
Owkeej, jij je zin, ze zijn Marco met zijn gezeik over die kakkerlakken gewoon zat...quote:Op donderdag 23 december 2004 19:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En terecht, al vraag ik me af hoe relevant die camera is.
Een als een junkie uitziende eikel die loopt te schelden en dan fotos maken van de metro, ja zo ken ik er nog wel een paar.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En terecht, al vraag ik me af hoe relevant die camera is.
Ze blíjven de Roteb bellenquote:Op donderdag 23 december 2004 19:03 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Owkeej, jij je zin, ze zijn Marco met zijn gezeik over die kakkerlakken gewoon zat...
En die mensen van de metro zich maar afvragen waar ie die kakkerlakken toch ziet? Ze zouden toch geen plaag hebben in de metro????
Marco z'n vader werkt bij de Roteb, ook zo'n hoogvlieger, die veegt de straten.quote:
En zo ontstaat een leuk cirkeltje: Marco roept "kakkerlakken" naar de RET, RET belt Roteb; krijgen pa van ons aller Marco aan de lijn en die scheldt de RET weer uit voor kakkerlakken omdat zijn zoon geen metro's op de foto mag zettenquote:Op donderdag 23 december 2004 19:07 schreef McDoom het volgende:
[..]
Marco z'n vader werkt bij de Roteb, ook zo'n hoogvlieger, die veegt de straten.
Errug ambitieus zijn ze daar niet in die familie![]()
Die vader heeft ook iets tegen homo's, is ook bang dat zijn zoon homo wordt, misschien daarom de eeuwige zoekjacht van onzer Marco naar de perfecte MSN-schoondochter voor zijn vader, dan noemt ie Marco geen homo meer.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En zo ontstaat een leuk cirkeltje: Marco roept "kakkerlakken" naar de RET, RET belt Roteb; krijgen pa van ons aller Marco aan de lijn en die scheldt de RET weer uit voor kakkerlakken omdat zijn zoon geen metro's op de foto mag zetten
You're very very bad... and I like it.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:16 schreef Caithlinn het volgende:
bron: webwereld.nl
Worm via Google op zoek naar phpBB-scripts - Woe 22 december 2004
De kerstworm Santy.A is een nieuw virus dat webservers met het veelgebruikte phpBB-forum infecteert en zich verspreidt via Google.
Gewone internetters hebben niets te vrezen van de worm Santy.A die dinsdag voor het eerst is gesignaleerd. De worm maakt gebruik van een lek in het phpBB-script dat veel wordt gebruikt voor fora op websites.
Webservers die deze scripts hosten, lopen het risico door Santy.A besmet te raken. Als de worm een slachtoffer heeft gevonden, wordt de volgende tekst afgebeeld: 'This site is defaced!!! NeverEverNoSanity WebWorm'.
De worm start zelf een zoekopdracht via Google naar andere webservers waarop phpBB draait. Tevens overschrijft de worm alle bestanden van de site die de extensie .html, php,asp,shtm,jsp en phtm hebben met de tekst This site is defaced!!! This site is defaced!!! NeverEverNoSanity WebWorm generation, aldus experts van antivirussoftwaremaker Kaspersky Labs.
Het aantal besmettingen is al flink opgelopen, zo blijkt uit een zoekopdracht bij MSN.
Het is volgens Mikko Hyppönen van F-Secure niet waarschijnlijk dat de worm ook een Trojaans paard installeert. "Het infecteert geen individuele computers, tenzij ze een dergelijk forum hebben draaien."
Gesuggereerd wordt dat de worm was bedoeld om met Kerstmis uit te komen. De worm zou op die manier veel schade kunnen aanrichten op websites omdat de besmettingen door de feestdagen pas laat ontdekt worden.
Volgens de site Security.nl is Google dinsdagnacht begonnen met het filteren van deze queries, waardoor de worm zich niet meer kan verspreiden. Hoeveel websites door de worm getroffen zijn is niet bekend. Volgens een zoekresultaat in Google zou het om 202 geinfecteerde websites gaan.
Kunnen we dat niet naar Marco's forum sturen???
I knowquote:Op donderdag 23 december 2004 19:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
You're very very bad... and I like it.![]()
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2004 19:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Marco wil liever zoenen met echte kakkerlakken
Rustig laten publiceren joh... de enige bezoekers op die sites van hem zijn Fokkersquote:Op donderdag 23 december 2004 20:21 schreef McDoom het volgende:
Marco zegt dat ie persoonlijke gegevens gaat publiceren op het gastenboek als we niet ophouden over hem op Fok.
Nou dan zal ik Marco zijn persoonlijke gegevens wel eens publiceren, kijken of hij dan nog durft.
Ik heb het geheime telefoon nummer van Marco zn ouders, ik weet waar hij woont en ik weet alles.
Dan komen er wel een paar zware jongens langs daar in spijkenisse bij Marco....
quote:Op donderdag 23 december 2004 20:21 schreef McDoom het volgende:
Marco zegt dat ie persoonlijke gegevens gaat publiceren op het gastenboek als we niet ophouden over hem op Fok.
Nou dan zal ik Marco zijn persoonlijke gegevens wel eens publiceren, kijken of hij dan nog durft.
Ik heb het geheime telefoon nummer van Marco zn ouders, ik weet waar hij woont en ik weet alles.
Dan komen er wel een paar zware jongens langs daar in spijkenisse bij Marco....
quote:Op donderdag 23 december 2004 20:27 schreef Shagster het volgende:
[..]En ik maar denken dat alleen die Marco een sukkel was.
Het is inderdaad tegen de policy, maar als Marco nou zo stoer is dat hij dat wil gaan doen... van mij mag hij.quote:Op donderdag 23 december 2004 20:28 schreef McDoom het volgende:
Doet er niet toe, persoonljike gegevens mag je niet publiceren, privacy gevoelige informatie.
Dat is een veel te moeilijke straatnaam. Dat kan hij nooit onthouden. Dus wees maar niet bangquote:Op donderdag 23 december 2004 21:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is inderdaad tegen de policy, maar als Marco nou zo stoer is dat hij dat wil gaan doen... van mij mag hij.
Die bedreigingen enzo zijn erg schattig. AlsWanneer hij de komende weken niet op de Rododendronstraat 188 in Rotterdam verschijnt om me in elkaar te slaan is slechts mijn vermoeden bevestigd dat hij een laffe kakkerlak is.
Jammer.quote:Op donderdag 23 december 2004 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is een veel te moeilijke straatnaam. Dat kan hij nooit onthouden. Dus wees maar niet bang
We zouden hem op een datingsite kunnen zetten, zijn vader blij ... hij blij...quote:Op donderdag 23 december 2004 19:26 schreef McDoom het volgende:
[..]
Die vader heeft ook iets tegen homo's, is ook bang dat zijn zoon homo wordt, misschien daarom de eeuwige zoekjacht van onzer Marco naar de perfecte MSN-schoondochter voor zijn vader, dan noemt ie Marco geen homo meer.
indd, een simpele whois doet wonderenquote:Op donderdag 23 december 2004 20:28 schreef McDoom het volgende:
Doet er niet toe, persoonljike gegevens mag je niet publiceren, privacy gevoelige informatie.
vast niet groter dan zn zus:P (want die heeft toch een vriend?)quote:Op donderdag 23 december 2004 23:20 schreef Shagster het volgende:
Wat is dat nu voor een onzin? Beetje lopen pochen met een super kakkerlak, maar niet erbij vermelden hoe groot ie nou wel is.
Ongeveer 1.75, blond haar. Houdt zich voornamelijk op in metrostations in het Rijnmondgebied.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:20 schreef Shagster het volgende:
Wat is dat nu voor een onzin? Beetje lopen pochen met een super kakkerlak, maar niet erbij vermelden hoe groot ie nou wel is.
Vergeet het fototoestel nietquote:Op donderdag 23 december 2004 23:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ongeveer 1.75, blond haar. Houdt zich voornamelijk op in metrostations in het Rijnmondgebied.
Ik vraag me af wat hij doet als hij een kakkerlak tegenkomt bij station Gerdesiaweg. Vermoedelijk pist hij in zijn broek en rent huilend naar een meneer van de RET.quote:
Zijn pappie dusquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat hij doet als hij een kakkerlak tegenkomt bij station Gerdesiaweg. Vermoedelijk pist hij in zijn broek en rent huilend naar een meneer van de RET.
Het zal wel geen toeval zijn dat hij zoveel op heeft met het OV.quote:
Marco's geweldige dreigement. Nou vraag ik me af hou hij aan mn ip wil komen. EN mijn adres ... grappenmaker...quote:volgens mij hebben die kakkerlakken nog steedts niet door dat hun berichtjes toch niet geplaatst worden in het gastenboek
en die zielige topic over ons op fok dat doen hun zeker geen goed
als ze zo doorgaan worden alle adressen,emails ip nummers en andere benodigheden online op het gastenboek gezet zodat iedereen ze kan lezen
dus bijdeze
de keus is aan jullie
kappen met die onzin of jullie privedingen komen openbaar !!!!!!!
80.60.12.143 hier, voor e-mail zie profiel.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:37 schreef Slee-3r het volgende:
[..]
Marco's geweldige dreigement. Nou vraag ik me af hou hij aan mn ip wil komen. EN mijn adres ... grappenmaker...
Nouja wij hebben toch ook mensen nodig die de parken enzo schoonmaken? Heel nuttig werk voor die mensenquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:42 schreef Xante het volgende:
Wat een mongool is dat zeg. Is het niet gewoon een fake-figuur, die ontzettend dom doet. Ik kan me niet voorstellen dat er daadwerkelijk zulke domme mensen bestaan?
En vergeet de mensen die de parken moet checken of ze wel schoon niet natuurlijkquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:45 schreef Slee-3r het volgende:
[..]
Nouja wij hebben toch ook mensen nodig die de parken enzo schoonmaken? Heel nuttig werk voor die mensen![]()
Marco loopt de park te checken.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:50 schreef Xante het volgende:
[..]
En vergeet de mensen die de parken moet checken of ze wel schoon niet natuurlijk.
Ziet al nieuw programma voor John de Mol. Pimp tha Park ft. Marco from spijkahnissuh.... jongens dat word een hit ik zeg het je!quote:
* knokkels gaat regelmatig met de metro vanaf Rotterdam naar Spijkenisse Centraal, om HEEEEEEL snel over te stappen in de bus naar Hellevoetsluisquote:
Dat heet Spijkenisse - Centrumquote:Op vrijdag 24 december 2004 01:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels gaat regelmatig met de metro vanaf Rotterdam naar Spijkenisse Centraal, om HEEEEEEL snel over te stappen in de bus naar Hellevoetsluis
*gnah*
Of "Ergens onder Rotterdam".quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:34 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat heet Spijkenisse - Centrum
LOLquote:
*kuch*quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:34 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat heet Spijkenisse - Centrum
Héél ver ergens onder rotterdamquote:
Ja inderdaad Marco en doe mijn gegevens ook maar vinden en publiceren. Oeh wat wordt ik bang.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:42 schreef Rio het volgende:
[..]
LOL
Oh ja; Marco, ik ben benieuwd wat je allemaal over me kunt vinden. Publiceer ALLES maar! Nepneger die je bent.
Gooi die van mij er ook maar bij...quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:13 schreef Darksoulz het volgende:
[..]
Ja inderdaad Marco en doe mijn gegevens ook maar vinden en publiceren. Oeh wat wordt ik bang.
Wie wil nou niet lid wordenquote:meedoen met het ovis spottersteam ?
meedoen en lid worden van het ovis spottersteam ?? dat kan!!
het kost niks al zijn er een paar kleine regels aan verbonden
1 lid worden is voor lange termijn niet na 2 weken lid worden al weer gelijk stoppen
2 een fotocamera is verplicht dit voor het maken van metro fotos
intresse te hebben tot uitstapjes op genoemde dagen en inzet willen tonen voor de site
alle info ,foto's en informatie te verkregen wordt uitsluitend voor openbaar vervoer in spijkenisse
hoe wordt ik lid?
stuur een email met naam,motivatie,merk camera en een kortverhaaltje over je eigen,
naar info@openbaarvervoer-spijkenisse.com
de administrator zal dan beoordelenof je dan aangenomen wordt
over het oordeel van de admin kan niet gecorespondeerd worden
Damn! Een vacature met spelfouten. En niet te weinig ook. Die kerel is echt te stom voor woorden.quote:
Zou dat hem vaak overkomen?quote:1 lid worden is voor lange termijn niet na 2 weken lid worden al weer gelijk stoppen
Iedereen vlucht zodra ie voor de 2de keer over die kakkerlakken begintquote:
Het zou mij verbazen als hij "uberhaupt aanmeldingen krijgt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:08 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Iedereen vlucht zodra ie voor de 2de keer over die kakkerlakken begint![]()
Je weet niet wat voor mafkezen er in Spijkenisse rondlopen, Marco loopt er tenslotte ook rondquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het zou mij verbazen als hij "uberhaupt aanmeldingen krijgt.
Teamlead wil gezellig met Marco trams en metro's gaan stalken. Wat voor merk camera heb je???quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:13 schreef teamlead het volgende:
Ik zou het bijna jammer gaan vinden dat ik niet in Spijkenisse woon.. klinkt als een gezellig dorp
quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:16 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Teamlead wil gezellig met Marco trams en metro's gaan stalken. Wat voor merk camera heb je???![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |