Ahquote:Op maandag 20 december 2004 20:33 schreef knokkels het volgende:
Jouw topic was 1: eerder en 2: de OP was beter
Game on!
quote:je heb de laatste tijd gemerkt dat er verschillende zielepootjes die de achtergrond niet kennen en totaal de plank mis slaan hierbij zijn gekomen
ze zijn gekomen van het kakkerlakken forum FOK en de trieste maasnichtse voetbal namaak hardekern.
quote:en de trieste maasnichtse voetbal namaak hardekern.
FOK!forum grootste van Nederlandquote:
quote:Tijgertje1989
hoi lelijkerd... tjonge jonge wat ben jij zielig zeg... WHAHAHAHAHAH..... ennuh hou die zoen maar bij je gatverdamme!!!!!!!!!!!!
Marco
hahahahaha ik hoef je niet meer vieze lelijke arrogante kankerhoer !! het enige waar jij goed voor ben is op de keileweg hoeeeer
*kuch* gefrustreerd?quote:31-05-2003 - 17:43
het blijven irritante beesten die kakkerlakken !!
bekijk mijn site eens dan weet je waarom ik noem mensen die irritant zijn kakkerlakken
bekijk onze site
http://www.marcoclub.tk
Ben erg benieuwd wat er op al die pagina's die nog niet beschikbaar zijn komt te staan , spannend!quote:Op maandag 20 december 2004 22:55 schreef Kapmes het volgende:
De Marcoclub is bezig met een spetterende nieuwe website: http://members.lycos.nl/marcoclub/index2.html
En eerlijk is eerlijk, het lijkt een verbetering te worden
Ik hoop veel kakkerlakken en aids lyersquote:Op maandag 20 december 2004 23:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd wat er op al die pagina's die nog niet beschikbaar zijn komt te staan , spannend!![]()
Een paar keer proberen levert op dat username hkm bestaat.quote:Op maandag 20 december 2004 22:58 schreef wise het volgende:
http://s4.invisionfree.com/Marco_Club_Forum/admin.php
wie is er zo vriendelijk [afbeelding]
krygt is nog altijd met ij.quote:Op maandag 20 december 2004 23:24 schreef janw het volgende:
uit zijn gastenboek
die heiden6 is gewoon een fok homo ik hoop dat ie aids krygt en sterft en ook al die andere kankerleiers van fok
weer een paar kakkerlakken opgeruimt
rofl, wat een gast
Je had je foto niet moeten sturen droplul !!!!quote:slettebak hanna
--------------------------------------------------------------------------------
van slettebak hanna hebben we al een week nix meer gehoord
hanna is die trut die eerst met me wou vervolgens valse hoop gaf en daarna opeens me blokte op msn messenger en niks meer met me te maken hebben
Van een kakkerlak inderdaad.quote:Op maandag 20 december 2004 23:44 schreef Caithlinn het volgende:
Hmmz, in deel 1 dacht ik dat het een stel gefrustreerde puberjochies waren. Blijkt die gast 29 te zijn!!!!! Das echt heel erg.
Die heeft vast het IQ van een kakkerlak
veranderen...quote:Op maandag 20 december 2004 23:27 schreef Darksoulz het volgende:
Je kan zeggen wat je wil maar het menneke heeft in ieder geval wel een leuke hobbie. Hij is erg druk bezig zijn websiteje te verbeteren (nouja verbeteren)
Denk je echt dat dat niet klopt?quote:Het meest romantische wat je ooit is overkomen: moet nog komen
Het zal mij verbazen als er ooit iets van romantiek in zijn leven komt.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Denk je echt dat dat niet klopt?![]()
En dan samen al die kakkerlakken smsen dat ze kakkerlakken zijn. *ziet het voor zich*quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:48 schreef MrHoogeveen het volgende:
[..]
Het zal mij verbazen als er ooit iets van romantiek in zijn leven komt.
Ik dacht dat het meest romantische wat hem is overkomen is nothing hill kijken in zijn eentje op de bank ofzo. (of beter met zijn vrienden sam en hennie)
Mwah dat dacht ik ook, maar zijn zus is niet meer vrijgezel dus die kans heeft ie' ook al laten lopenquote:Op dinsdag 21 december 2004 00:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Naah, wie weet loopt er ergens op deze aardkloot een meisje rond die Marco heel leuk zal gaan vinden. Op ieder potje past een dekseltje enzo.
Aangepastquote:Op maandag 20 december 2004 20:58 schreef knokkels het volgende:
De Marco Club
DeHeldjes, gooi deze anders even in de OP
quote:pagina nog niet beschikbaar
onze excusses !!!!!!!!
Inteeltquote:Op dinsdag 21 december 2004 01:20 schreef MrHoogeveen het volgende:
[..]
Mwah dat dacht ik ook, maar zijn zus is niet meer vrijgezel dus die kans heeft ie' ook al laten lopen
Gaat best snel zo he, met een populair topicquote:Op dinsdag 21 december 2004 01:29 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
AangepastHet vorige topic heeft nu 5067 views
![]()
Shit... lig alweer 40 posts achter ofzo![]()
zeker als men tvp't...quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gaat best snel zo he, met een populair topic
Misschien ziet ie nu eindelijk 'the error of his ways' inquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:03 schreef Darksoulz het volgende:
Marco is in zijn leven nog nooit zo populair geweest [afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Maak daar maar 15 jaar jonger van
![]()
Dús hij weet het ook nog van zichzelf!!quote:Cremeren of begraven:
eerst cremeren en dan begraven anders kom ik terug want onkruid vergaat niet hahaha!
quote:Is er iemand die je niet zal terugschrijven:
linda , hester,danielle,brenda,quinta en nog een paar bitch trutjes
omg... nog nooit gehoord van parfum of aftershavequote:Favoriete geurtje:
uhhhhh ??
Bij marco heb je het in dit opzicht al niet over "momenten"quote:Het meest beschamende moment van je leven:
zeg ik lekker niet
HE... hoe ken dat nou??quote:Alleenstaand of relatie:
aleenstaand
Zeker veel spiegels thuis ophangenquote:Bestaan buitenaardse wezens:
ja kijk maar om je heen
Dat is zéér verontrustend...quote:Hoeveel kinderen wil je:
3
Hahahah dat wijf denkt nu: Fuckquote:heyyyyyyyy lekker ding van me alles goed?? hoop dat je het leuk vindt dat ik je toegevoegd heb op msn kussies en een dikke knuff
Onzinquote:wij verklaren de oorlog *AAN* alle kanker*-*kakkerlakken van maasnicht en de homo's van fok!
wij horen maar niks van jullie
Ja en dan negeert ze Marco en dan is Marco dus weer pissig omdat ze niet wil chatten en komt er weer een stukkie op de website met heel veel kakkerlakken en aidstyfus hoeren etcetc, want ze wil geen verkeringquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:13 schreef DeHeldjes het volgende:
Hahahah dat wijf denkt nu: Fuck
De gek voegt gewoon haar adres toe aan msndan heb je wat aan de hand
ehm, knokkels ...? was je eventjes afgeleid door een langsschietende kakkerlak toen je dat poste, want ... euhh ... dat is toch een beetje dom ... of wilde je alle leden van Macro's Harde Kern op hun niveau aanspreken ...quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:29 schreef knokkels het volgende:
.. Ik heb zelfs een paar tips voor jullie:
[..snipje..]
2) Cursusje Nederlands niet iets voor jullie?
3) Grow the hell up.
Dat deed ik es toen ik 12 was ofzoquote:Voila weer een nieuwe "ex" van Marco
HAhahahaha das humorquote:(ik vermoed dat die werkelijk puur op goed geluk telkens weer Marco's site vind, het onthouden van de URL zal hem iets teveel denkkracht kosten ...)
Groen-voorziening is dan ook zijn Job, we're talking 'bout a Professional here ...quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:13 schreef DeHeldjes het volgende:
Uit zijn magistrale Cu2 gevist:
=== quote ===
Cremeren of begraven:
eerst cremeren en dan begraven anders kom ik terug want onkruid vergaat niet hahaha!
============
Dús hij weet het ook nog van zichzelf!!
Mijn antwoord:quote:Mijn Naam: Fokker Pur Sang
Mijn Homepagina Naam: Fok!
Mijn Homepagina Adres: http://www.fok.nl
Mijn E-Mail:
Wat Voor Cijfer Geef Je De Site ? : 10
Wat Vind Je Van Marco Club En De H.K.M ? : Zwaar Klote
Gevonden : Op Goed Geluk
Dit Wil Ik Kwijt:
wij verklaren de oorlog met alle kanker kakkerlakken van maasnicht en de homo's van fok!
wij horen maar niks van jullie
waneer komen kankerlijers nou eens hier heen dan zullen we eens zien wie er wegloop wij in iedergeval niet
wij zullen doorgaan met trappen en slaan tot jullie doodbloeien vies goor kut ongedierte dat jullie zijn
HKM 4 ever !!!!!!!!!!!
Maar hij houdt wel van Bacardi Breeserquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:07 schreef Anyanka het volgende:
Vindt ie het gek dat meisjes van 15 niet op hem vallen
ah, dit is een typisch gevalletje van een grote bek op het internet...quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:13 schreef DeHeldjes het volgende:
Onzintoen wij dachten dat de site om hooligans ging hebben we hem een mail gestuurd met e-mail adres in om af te spreken...
gezien hij constant een grote bek had en aan het schelden was... wij hadden de naam HKM gepikt blabla...
Nooit een mailtje teruggekregendus zo stoer issie niet...
quote:Top 10 Ergenissen Van De A.C.F.S
1 veel beloven en nix nakomen
2 van die kakkerlakken die express gaan staan zoenen met dr lover
3 van die kakkerlakken die dan zo arrogant opeens zeggen vanne ja maar ik heb een vriend
4 van die bloedwijfen die denken dat ze elke goser kennen krijgen en daarom moeten ze jou dan niet
5 dat je dan met ze hebt en ja ik blijf voor altijd bij je zeggen dan en dan dumpen ze je
6 dat je ze op internet leert kennen dan zeggen van ja ik kom langs en vervolgens komen ze elke keer niet
7 nadat het uit is alles wat je in vertrouwen heb gezegt tegen dr tegen jou gaat gebruiken
8 nadat het uit is opeens nix meer met je te maken wil hebben
9 nadat het uit is gewoon een week later of een paar dagen later een ander te nemen ofdat het de gewoonste zaak van de wereld is
10 alle kakkerlakkenvriendjes erbij halen omdat ze zelf te schijterig en te bang is aleen te doen
Hmmm dat is wel raar ja, 95% van de mensen op de website komt van fokquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:29 schreef knokkels het volgende:
Monday 12/20/2004 11:36:39pm
(Ow ja, bij Gevonden: mis ik de optie Fok! Forum)
quote:Opgericht:
in 2000 was het zover de hkm werd toen opgericht
na vele dreigementen en nare ervaringen op internet werd besloten om een club op te richten die hier zo tegen optreden
de hkm moest een sleutelrol vervullen omdat wij er achter kwamen dat er op internet nogal vele dingen fout gaan
niet aleen maar fouten maar toch een klein aantal
zomer 2000 werd de eerste marcoclub website gebouwd en trok toen al vele kritischie naar de website toe
vele mensen konden de kritiek van de hkm niet waarderen en bedreigde ons maar wij bleven doorgaan met ons doel
nu nog steeds zijn er nog steedts mensen die het leven ons proberen zuur te maken maar wij blijven streven naar ons doel en dat ik acceptatie voor ons allemaal.
quote:6 dat je ze op internet leert kennen dan zeggen van ja ik kom langs en vervolgens komen ze elke keer niet
quote:Partners:
nog geen partners......
later meer...........
meneer heeft zijn cu2 maar verwijderdquote:Op maandag 20 december 2004 20:43 schreef DeHeldjes het volgende:
Hier nog meer links
Een Cu2 van 'm: http://www.cu2.nl/browse.php?id=2788688
En nog ene: http://www.cu2.nl/browse.php?id=2304444
Game on ja![]()
Ja hij had er al niks aan....quote:Op woensdag 22 december 2004 00:14 schreef wise het volgende:
[..]
meneer heeft zijn cu2 maar verwijderd [afbeelding]
quote:De Hardekern H.K.M houd Zich Bezig Met Het organiseren Van
Grote Eventementen , Acties , Reisjes En Ontmoetingen
Proef het sarcasme in mn postquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:26 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ehm, knokkels ...? was je eventjes afgeleid door een langsschietende kakkerlak toen je dat poste, want ... euhh ... dat is toch een beetje dom ... of wilde je alle leden van Macro's Harde Kern op hun niveau aanspreken ...
Een soort Tokkies maar dan nog kanslozer en dan gaat Emile Ratelband geen huis voor em zoeken maar een 16 jarig puberend meisjequote:Op woensdag 22 december 2004 11:48 schreef Bluurgh het volgende:
kan Veronica of Yorin of MTV ofzo geen real life soap programma met hem beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |