Monday 12/20/2004 11:36:39pm
Mijn Naam: hennie
Mijn Homepagina Naam:
Mijn Homepagina Adres:
Mijn E-Mail:
Wat Voor Cijfer Geef Je De Site ? : 10
Wat Vind Je Van Marco Club En De H.K.M ? : Heel Goed
Gevonden : Op Goed Geluk
Dit Wil Ik Kwijt: wij verklaren de oorlog *AAN* alle kanker*-*kakkerlakken van maasnicht en de homo's van fok!
wij horen maar niks van jullie
waneer komen *JULLIE* kankerlijers nou eens hier heen dan zullen we eens zien wie er wegloop*T*!! wij in iedergeval niet
wij zullen doorgaan met trappen en slaan tot jullie doodbloe*D*en vies goor kut ongedierte dat jullie zijn (en dat mag best in meervoud hoor .. als je het doet, doe het dán wel goed.. Jullie maken jullie zelf wel belachelijk zo )
HKM 4 ever !!!!!!!!!!!
========================================
Kerels, jullie maken jullie zelf gelukkig niet een beetje belachelijk.. Ik heb zelfs een paar tips voor jullie:
1) kijk nog eens wat ik heb gequote, leer daarvan
2) Cursusje Nederlands niet iets voor jullie?
3) Grow the hell up.
Vrij kansloos als jullie (Marco, met zijn 29 jaar.., hoe oud jij bent weet ik niet
![]()
) nog steeds achter meisjes zitten die én een vriend hebben, én gemiddeld 10 jaar jonger zijn.
Ga eens bij jullie zélf te raden hoe het komt dat er mensen zijn die jullie een beetje zitten te stangen. Misschien ligt het niet aan die mensen, maar misschien ligt het probleem bij júllie
![]()
(meisjes met een relatie, daar blijf je toch nog altijd gewoon vanaf
Doei doei
![]()
knokkels
(Ow ja, bij Gevonden: mis ik de optie Fok! Forum
![]()
)
*edit*
Om het jullie even iets makkelijker te maken, heb ik de gecorrigeerde spelfouten even tussen ** gezet..
![]()
Geen dank
[ Bericht 25% gewijzigd door knokkels op 21-12-2004 15:05:05 (edit: antwoord erbij gezet) ]
Op
zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef
MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P