Ahquote:Op maandag 20 december 2004 20:33 schreef knokkels het volgende:
Jouw topic was 1: eerder en 2: de OP was beter
Game on!
quote:je heb de laatste tijd gemerkt dat er verschillende zielepootjes die de achtergrond niet kennen en totaal de plank mis slaan hierbij zijn gekomen
ze zijn gekomen van het kakkerlakken forum FOK en de trieste maasnichtse voetbal namaak hardekern.
quote:en de trieste maasnichtse voetbal namaak hardekern.
FOK!forum grootste van Nederlandquote:
quote:Tijgertje1989
hoi lelijkerd... tjonge jonge wat ben jij zielig zeg... WHAHAHAHAHAH..... ennuh hou die zoen maar bij je gatverdamme!!!!!!!!!!!!
Marco
hahahahaha ik hoef je niet meer vieze lelijke arrogante kankerhoer !! het enige waar jij goed voor ben is op de keileweg hoeeeer
*kuch* gefrustreerd?quote:31-05-2003 - 17:43
het blijven irritante beesten die kakkerlakken !!
bekijk mijn site eens dan weet je waarom ik noem mensen die irritant zijn kakkerlakken
bekijk onze site
http://www.marcoclub.tk
Ben erg benieuwd wat er op al die pagina's die nog niet beschikbaar zijn komt te staan , spannend!quote:Op maandag 20 december 2004 22:55 schreef Kapmes het volgende:
De Marcoclub is bezig met een spetterende nieuwe website: http://members.lycos.nl/marcoclub/index2.html
En eerlijk is eerlijk, het lijkt een verbetering te worden
Ik hoop veel kakkerlakken en aids lyersquote:Op maandag 20 december 2004 23:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd wat er op al die pagina's die nog niet beschikbaar zijn komt te staan , spannend!![]()
Een paar keer proberen levert op dat username hkm bestaat.quote:Op maandag 20 december 2004 22:58 schreef wise het volgende:
http://s4.invisionfree.com/Marco_Club_Forum/admin.php
wie is er zo vriendelijk [afbeelding]
krygt is nog altijd met ij.quote:Op maandag 20 december 2004 23:24 schreef janw het volgende:
uit zijn gastenboek
die heiden6 is gewoon een fok homo ik hoop dat ie aids krygt en sterft en ook al die andere kankerleiers van fok
weer een paar kakkerlakken opgeruimt
rofl, wat een gast
Je had je foto niet moeten sturen droplul !!!!quote:slettebak hanna
--------------------------------------------------------------------------------
van slettebak hanna hebben we al een week nix meer gehoord
hanna is die trut die eerst met me wou vervolgens valse hoop gaf en daarna opeens me blokte op msn messenger en niks meer met me te maken hebben
Van een kakkerlak inderdaad.quote:Op maandag 20 december 2004 23:44 schreef Caithlinn het volgende:
Hmmz, in deel 1 dacht ik dat het een stel gefrustreerde puberjochies waren. Blijkt die gast 29 te zijn!!!!! Das echt heel erg.
Die heeft vast het IQ van een kakkerlak
veranderen...quote:Op maandag 20 december 2004 23:27 schreef Darksoulz het volgende:
Je kan zeggen wat je wil maar het menneke heeft in ieder geval wel een leuke hobbie. Hij is erg druk bezig zijn websiteje te verbeteren (nouja verbeteren)
Denk je echt dat dat niet klopt?quote:Het meest romantische wat je ooit is overkomen: moet nog komen
Het zal mij verbazen als er ooit iets van romantiek in zijn leven komt.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Denk je echt dat dat niet klopt?![]()
En dan samen al die kakkerlakken smsen dat ze kakkerlakken zijn. *ziet het voor zich*quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:48 schreef MrHoogeveen het volgende:
[..]
Het zal mij verbazen als er ooit iets van romantiek in zijn leven komt.
Ik dacht dat het meest romantische wat hem is overkomen is nothing hill kijken in zijn eentje op de bank ofzo. (of beter met zijn vrienden sam en hennie)
Mwah dat dacht ik ook, maar zijn zus is niet meer vrijgezel dus die kans heeft ie' ook al laten lopenquote:Op dinsdag 21 december 2004 00:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Naah, wie weet loopt er ergens op deze aardkloot een meisje rond die Marco heel leuk zal gaan vinden. Op ieder potje past een dekseltje enzo.
Aangepastquote:Op maandag 20 december 2004 20:58 schreef knokkels het volgende:
De Marco Club
DeHeldjes, gooi deze anders even in de OP
quote:pagina nog niet beschikbaar
onze excusses !!!!!!!!
Inteeltquote:Op dinsdag 21 december 2004 01:20 schreef MrHoogeveen het volgende:
[..]
Mwah dat dacht ik ook, maar zijn zus is niet meer vrijgezel dus die kans heeft ie' ook al laten lopen
Gaat best snel zo he, met een populair topicquote:Op dinsdag 21 december 2004 01:29 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
AangepastHet vorige topic heeft nu 5067 views
![]()
Shit... lig alweer 40 posts achter ofzo![]()
zeker als men tvp't...quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gaat best snel zo he, met een populair topic
Misschien ziet ie nu eindelijk 'the error of his ways' inquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:03 schreef Darksoulz het volgende:
Marco is in zijn leven nog nooit zo populair geweest [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |