abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24143332
Nou ik erover nadenk, ik heb vorig jaar een keer een gast gehad op chatplaza. Die schold me de huid vol omdat ik hem wegklikte. Terwijl hij me overigens ongevraagd aanklikte.
En die mafkees ging iedere avond samen met zijn vrienden op chatplaza de meisjes ervan overtuigen dat ze mensen niet zomaar weg mochten klikken en dat ze al helemaal niet alle privegesprekken mochten blocken....
Klinkt als..........
Hij heeft me het hele gesprek toen nog gemaild, want hij dacht dat ik met mijn standpunt geen gelijk zou krijgen. Haha, te sneu, zou me echt niet verbazen als het marco of een van zijn trieste vriendjes was geweest
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_24143348
Of zouden er nog meer van die trieste lui rondlopen? Bijna een beangstigend idee.......
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_24143398
quote:
Op woensdag 22 december 2004 18:49 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Tweakzone forum
Allemaal kakkerlakken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24143412
Ik wil wel eens een foto zien eigenlijk...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_24143572
quote:
Op woensdag 22 december 2004 19:15 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Allemaal kakkerlakken.
Klopt, en ze hebben mijn IPban nog steeds niet opgeheven en een echte reden voor die ban ook niet
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_24143578
quote:
Op woensdag 22 december 2004 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil wel eens een foto zien eigenlijk...
Ik bewonder jouw moed.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_24143621
quote:
Op woensdag 22 december 2004 19:13 schreef Caithlinn het volgende:
Of zouden er nog meer van die trieste lui rondlopen? Bijna een beangstigend idee.......
Van de Zomer in de bioscoop
quote:
Ik weet met wie je chatte de afgelopen zomer..."

korte syntax:
Marco (gespeeld door Thom Hofman) is groenvoorziener bij de gemeentedienst Vlaardingen,
Renate (Georgina Verbaan) is een 15-jarige schoolmeisje dat veel plezier beleeft aan discobezoek en sms-en met haar vriendinnen Chantal en Britney (Nadja Hüpscher en Peggy Jane De Schepper) en hun net zo goede marokkaanse vriendin, die er toch een beetje de hele film bijloopt, Fatima (Zohra Slimani),

Als ze een avond op weg zijn naar de grote Annual Vlaardingen Breezer Party, overrijd hun metro de mysterieuze Sam (gastrol, oorspronkelijk gepland om te worden gespeeld door Theo van Gogh, een vervanger is nog niet gevonden) die daar toevallig op goed geluk kwam langssurfen ...

Hierna ontwikkeld zich een thriller met een gezonde dosis sex, hardcore-housemuziek, waarin de geheimzinnige 'Kakkerlak-man' hen achtervolgt om te bestraffen voor hun gezamelijke 'geheim' ...
Mogelijk gemaakt door een genereuze subsidie van het Nederlands Fonds voor de Film
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_24143679
quote:
Op woensdag 22 december 2004 19:25 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Van de Zomer in de bioscoop
[..]
En de zomer daarop, I still know with who you chatted last summer?
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_24143882
quote:
Op woensdag 22 december 2004 19:27 schreef Cerbie het volgende:

[..]

En de zomer daarop, I still know with who you chatted last summer?
Rrrrrrrril
pi_24144221
quote:
Op woensdag 22 december 2004 19:35 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Rrrrrrrril
Ik heb even voor een meer toepasselijke link gezorgd naar de website van Marceau: http://www.kakkerlakkenclub.tk
pi_24144434
quote:
Op woensdag 22 december 2004 19:51 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik heb even voor een meer toepasselijke link gezorgd naar de website van Marceau: http://www.kakkerlakkenclub.tk
Haha, die is stoer.
Heb jij dat muziekje eronder gezet trouwens?
pi_24144480
Eigenlijk had het dat muziekje van die reclame met die grote dansende kakkerlak moeten zijn, veel toepasselijker
pi_24144635
quote:

[..]

You're making me cry man!

Wat ik ook zo mooi vind is wat Marco hier zegt;
quote:
wij van Marco Club nemen actie tegen dit soort kut wijfen!!!

onze groep is bedoeld om het voor ieder een beter leven te maken zonder scheldpartijen gemene opmerkingen van wijfen
En dat Marco & co dan toch zelf iedereen uit gaan schelden!
You gotta love them

pi_24145652
quote:

[..]

Je hebt er alleen weinig meer aan want Marco heeft nu een besloten clubje ervan gemaakt door middel van een inlog gedoe
pi_24145798
Nadat ik zag dat hier boven een vriendelijk iemand Marco heeft geholpen met een andere url besloot ik dat ook maar moest helpen.

URL:
www.stakkerigegroenvoorziener.tk komt nu ook uit bij onze vrienden. Als ik me een keertje verveel kan daar nog bijkomen:

www.depedofielvanspijkenisse.tk etcetera. Onze vrienden moeten geholpen worden tegen
'chatster en kut wijfen' (wat dat ook mogen zijn)
pi_24145802
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:00 schreef Darksoulz het volgende:

[..]

Je hebt er alleen weinig meer aan want Marco heeft nu een besloten clubje ervan gemaakt door middel van een inlog gedoe
Boeiend.

En Caithlinn, dat muziekje is van Marco. Zoiets triests kán ik niet eens bedenken.
pi_24146024
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:07 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Boeiend.

En Caithlinn, dat muziekje is van Marco. Zoiets triests kán ik niet eens bedenken.
Jammer, kunnen we dat niet veranderen???
pi_24146208
Nou zo te zien heeft Marco weer een nieuwe CU2 profiel aangemaakt. Heb em nu voor de zekerheid maar even gebackupped voor het geval hij em er weer vanaf haalt

http://www.cu2.nl/browse.php?id=3204919
quote:
wij van de hkm zijn tegen chatters en liefdesrelatie via internet

wij hebben vele leden die allemaal nare ervaringen hebben via het internet
Lekker tegenstrijdig
pi_24146280
En zijn reacties zijn nu ook een beetje veranderd
quote:
het zijn maar kuuuuuuuuut kakkerlakken 110% hkm 4 ever !!!!!!!!

bah vieze kakkerlakkensite aleen kakkerlakken hebben een vriend !!!!!!!!!!!

aleen kakkerlakken hebben een vriend !!!!!!! 110% anti chat !!!!!!!!!!!!!!!
Eerst was het nog veel kusjes, msn uitnodigingen en ander puberaal geslijm en nu is ie blijkbaar wat gefrustreerder geworden.

Kom zeker door Fok!
pi_24146372
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:15 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Jammer, kunnen we dat niet veranderen???
Natuurlijk wel, ik stel deze voor

http://members.lycos.nl/WOB/geluiden/clubske.wav
  woensdag 22 december 2004 @ 22:36:21 #146
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_24148003
Die cu2 gaat te ver

P.s. er stond een foto van em op een cu2 die is gewist... niemand die hem toevallig bewaard heeft?
Eigenlijk wel...maar eigenlijk ook weer niet...
  woensdag 22 december 2004 @ 22:54:57 #148
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_24148402
Schitterend! !!

*kent ook mensen uit de kakkerlakkenlijst. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_24148539
Eindelijk heeft die jongen gelijk: "nee want aleen kakkerlakken hebben verkering of/en een relatie". Ik vind iemand ook een kakkerlak als ie verkering èn een relatie heeft. Van twee walletjes eten

Maar....er is ook goed nieuws, het aantal kinderen die hij wil is van 3 naar 0 gegaan

En iemand zou hem moeten zeggen dat alleen niet met één l is. Of is dat verspilde moeite? En ik mis nog steeds die foto
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_24148954
Het valt me mee dat ie "ferrari" goed gespeld heeft...

Het lijkt nu ook echt dat nu iedereen z'n vijand is geworden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')