pff hou op nog meer traumas, en nee hij gaat niet bij mij in de buurt wonen. Lijkt me ook niet te betalen van zijn groenvoorziening loontje maar dat is een heel ander onderwerp.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:55 schreef Darksoulz het volgende:
[..]
Een soort Tokkies maar dan nog kanslozer en dan gaat Emile Ratelband geen huis voor em zoeken maar een 16 jarig puberend meisje
En daarna kan je Marco huren voor 1775 euro per uur en dan gaat ie live schelden en zijn levensverhalen vertellen over kakkerlakken
Onderweg naar Marco?quote:Op woensdag 22 december 2004 11:48 schreef Bluurgh het volgende:
kan Veronica of Yorin of MTV ofzo geen real life soap programma met hem beginnen?
en dan natuurlijk ook naar Idols deel 375quote:Onderweg naar Marco?
Ja en we moeten dan wel alles wat achter de schermen gecensureerd wordt, koste wat kost in de openbaarheid brengenquote:Maar dan moet wel iemand van ons het regiseren... als hij dat zou doen kregen we "superman" verhalen
Nee niemand is volgens mij meer lid, hij vond het niet leuk dat we op- en aanmerkingen plaatstenquote:Op woensdag 22 december 2004 15:02 schreef MrHoogeveen het volgende:
Ghehehehe dat muziekje op de intro paginaen dan staat eronder jalalalalala omfg dit is gewoon te erg.
Zijn er hier nog mensen lid van het forum btw? Ik mag geen lid worden![]()
[afbeelding]
nee joh.. hij is zijn grote evenement aan het voorbereiden..quote:Op woensdag 22 december 2004 15:43 schreef Darksoulz het volgende:
Zou de onuitputtelijke bron van leedvermaak die Marco heet dan toch niet onuitputtelijk zijn?
Ik hoop dat je het over een anti-kakkerlakkenfanclubdag hebt, want Marco is juist TEGEN kakkerlakken.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee joh.. hij is zijn grote evenement aan het voorbereiden..Ik hoor zelfs geruchten over een kakkerlakkenfanclubdag...
![]()
http://www.k03n.nl/forum/topic.php?id=924quote:Op woensdag 22 december 2004 15:43 schreef Darksoulz het volgende:
Zou de onuitputtelijke bron van leedvermaak die Marco heet dan toch niet onuitputtelijk zijn?
quote:gadver msn messenger![]()
zitten allemaal mensen op die mekaar belazeren
I stand correctedquote:Op woensdag 22 december 2004 16:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het over een anti-kakkerlakkenfanclubdag hebt, want Marco is juist TEGEN kakkerlakken.
![]()
Wat een gekquote:Op woensdag 22 december 2004 16:27 schreef knokkels het volgende:
http://www.mijnkind.com/m(...)smalen/guestbook.asp
Attentietekort misschien?
quote:Gastenboek ingevuld op: vrijdag 15 augustus 2003
Bericht van: acfs
Bericht:
kuuuuut kakkerlakken
acfs 4 ever
vieze kakkerlakken bah
http://www.antichatfrontspijkenisse.tk
Qyroz, volgende keer zal ik je er op wijzen als er zoiest lachwekkends gebeurd zonder dat je dat in de gaten hebtquote:Op woensdag 22 december 2004 18:20 schreef QyRoZ het volgende:
Ah. Dit had ik gemist. Mijn hele dag is weer goed.
Goed idee.quote:Op woensdag 22 december 2004 18:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Qyroz, volgende keer zal ik je er op wijzen als er zoiest lachwekkends gebeurd zonder dat je dat in de gaten hebt![]()
Tweakzone forumquote:Op woensdag 22 december 2004 16:32 schreef Darksoulz het volgende:
van tweakzone forum: http://forum.tweakzone.nl/topic/10033
[..]
Allemaal kakkerlakken.quote:
Klopt, en ze hebben mijn IPban nog steeds niet opgeheven en een echte reden voor die ban ook nietquote:
Ik bewonder jouw moed.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil wel eens een foto zien eigenlijk...
Van de Zomer in de bioscoopquote:Op woensdag 22 december 2004 19:13 schreef Caithlinn het volgende:
Of zouden er nog meer van die trieste lui rondlopen? Bijna een beangstigend idee.......
Mogelijk gemaakt door een genereuze subsidie van het Nederlands Fonds voor de Filmquote:Ik weet met wie je chatte de afgelopen zomer..."
korte syntax:
Marco (gespeeld door Thom Hofman) is groenvoorziener bij de gemeentedienst Vlaardingen,
Renate (Georgina Verbaan) is een 15-jarige schoolmeisje dat veel plezier beleeft aan discobezoek en sms-en met haar vriendinnen Chantal en Britney (Nadja Hüpscher en Peggy Jane De Schepper) en hun net zo goede marokkaanse vriendin, die er toch een beetje de hele film bijloopt, Fatima (Zohra Slimani),
Als ze een avond op weg zijn naar de grote Annual Vlaardingen Breezer Party, overrijd hun metro de mysterieuze Sam (gastrol, oorspronkelijk gepland om te worden gespeeld door Theo van Gogh, een vervanger is nog niet gevonden) die daar toevallig op goed geluk kwam langssurfen ...
Hierna ontwikkeld zich een thriller met een gezonde dosis sex, hardcore-housemuziek, waarin de geheimzinnige 'Kakkerlak-man' hen achtervolgt om te bestraffen voor hun gezamelijke 'geheim' ...
En de zomer daarop, I still know with who you chatted last summer?quote:
Rrrrrrrrilquote:Op woensdag 22 december 2004 19:27 schreef Cerbie het volgende:
[..]
En de zomer daarop, I still know with who you chatted last summer?
Ik heb even voor een meer toepasselijke link gezorgd naar de website van Marceau: http://www.kakkerlakkenclub.tkquote:
Haha, die is stoer.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb even voor een meer toepasselijke link gezorgd naar de website van Marceau: http://www.kakkerlakkenclub.tk
You're making me cry man!quote:Op woensdag 22 december 2004 19:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb even voor een meer toepasselijke link gezorgd naar de website van Marceau: http://www.kakkerlakkenclub.tk
En dat Marco & co dan toch zelf iedereen uit gaan schelden!quote:wij van Marco Club nemen actie tegen dit soort kut wijfen!!!
onze groep is bedoeld om het voor ieder een beter leven te maken zonder scheldpartijen gemene opmerkingen van wijfen
Je hebt er alleen weinig meer aan want Marco heeft nu een besloten clubje ervan gemaakt door middel van een inlog gedoequote:Op woensdag 22 december 2004 19:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Boeiend.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:00 schreef Darksoulz het volgende:
[..]
Je hebt er alleen weinig meer aan want Marco heeft nu een besloten clubje ervan gemaakt door middel van een inlog gedoe![]()
Jammer, kunnen we dat niet veranderen???quote:Op woensdag 22 december 2004 21:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Boeiend.
En Caithlinn, dat muziekje is van Marco. Zoiets triests kán ik niet eens bedenken.
Lekker tegenstrijdigquote:wij van de hkm zijn tegen chatters en liefdesrelatie via internet
wij hebben vele leden die allemaal nare ervaringen hebben via het internet
Eerst was het nog veel kusjes, msn uitnodigingen en ander puberaal geslijm en nu is ie blijkbaar wat gefrustreerder geworden.quote:het zijn maar kuuuuuuuuut kakkerlakken 110% hkm 4 ever !!!!!!!!
bah vieze kakkerlakkensite aleen kakkerlakken hebben een vriend !!!!!!!!!!!
aleen kakkerlakken hebben een vriend !!!!!!! 110% anti chat !!!!!!!!!!!!!!!
Natuurlijk wel, ik stel deze voorquote:Op woensdag 22 december 2004 21:15 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Jammer, kunnen we dat niet veranderen???![]()
Daar zou iemand kakkerlak van moeten makenquote:88 # Als welk dier zou je terug willen keren?:
nix
quote:# Heb je verkering/een relatie:
nee want aleen kakkerlakken hebben verkering of/en een relatie
# Is er iemand die je niet zal terugschrijven:
ja dat zijn die vieze kakkerlakken
# Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen:
kakkerlakken
# Wie bewonder je enorm:
DE HKM
# Favoriete troetelnaam:
heb ik niet want ik ben geen kakkerlak
# Lievelingskleur:
rood wit de kleur van de hkm
# Het meest romantische wat je ooit is overkomen:
niets want ik wil nix met kakkerlakken te maken hebben
# Alleenstaand of relatie:
neeeeeeeeee want ik ben niet voor die vuile kakkerlakken
# Fuif of discotheek:
als het maar gezellig is en er geen kakkerlakken aanwezig zijn
# Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen:
waarom heeft u ooit kakkerlakken op deze wereld gezet ??
# Bestaat de ware:
neeeeeeeeee want alle wijfen zijn vieze kut kakkerlakken
# Waar kan je niet tegen:
tegen kakkerlakken wijfen die moet je snel doodtrappen dat vieze ongedierte
# Het beste gevoel ter wereld:
gelukkig zonder wijf
# Het slechtste gevoel ter wereld:
een kakkerlak zien
# Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar:
minder kakkerlakken ontmoeten
# Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen:
nergens want aleen kakkerlakken hebben een vriend
# Wat vind je van cu2:
goed als ze maar niet me profiel wissen want dan zijn het ook kakkerlakken
Dit heeft hij inmiddels wel verbeterd:quote:KiMm-BoWiEjJ
◄ 05-12-04 aleen kakkerlakken hebben een vriend 100% anti maassluis !!!!!!!!
05-12-04 ► WaT WiL jU DaAr meej ZeggU Ik WoON nIeJ EeNs In maaSlUiS DussE ..!!
quote:# Simpel of ingewikkeld:
simpel
Ja, ik zag het net al. Een van de twee had ik verkeerd ge copy-paste. Ik lag nog krom van het lachen, excusez-moi.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:34 schreef Isabeau het volgende:
heiden6 dat zijn geen reacties, dat zijn dingen die marco zelf (heel zielig) op een andermans cu2 pagina heeft gezet....overal staat aleen ipv alleen namelijk
Neenee, dat simpel stond er al. Bij de vraag 'snel of traag?'quote:Dit heeft hij inmiddels wel verbeterd:
[..]
Juistem.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Neenee, dat simpel stond er al. Bij de vraag 'snel of traag?'
Daar zat het hem in.![]()
Alhoewel Marco wel snel is met het maken van nieuwe cu2's. Misschien zit er toch wat in in dat antwoord van hemquote:
quote:Favoriete troetelnaam:
heb ik niet want ik ben geen kakkerlak
Ech wel, dat was rekenenquote:Welk vak doe/deed je niet graag op school:
ga je nix aan
Alleenstaand dusquote:Alleenstaand of relatie:
neeeeeeeeee want ik ben niet voor die vuile kakkerlakken
Heb je dan een kutavond als je uitgaat, minstens 50% van het publiek is kakkerlak (vertaling Marco's - Nederlands: vrouw)quote:Fuif of discotheek:
als het maar gezellig is en er geen kakkerlakken aanwezig zijn
Geen 16 jarige meisjes die sowieso al niet met je willen praten ongevraagd toevoegen aan je msn danquote:Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar:
minder kakkerlakken ontmoeten
Ik ook. Alles gezien. Moest lachen en toen bekroop me een raar gevoel. Ik moest ineens aan deze quote denken:quote:Op donderdag 23 december 2004 00:05 schreef Shagster het volgende:
Ik heb net echt ALLES hier over die Marco zitten lezen, linkjes geklikt, en mijzelf helemaal ingelezen over waar het hier nou eigenlijk om gaat. En ik kan niet anders zeggen, dat ik in mijn eentje nog nooit zo hard gelachen heb.
had ie niet een dikke zus die het huis al uit is?quote:# Broers/zussen:
nopes
waar is de breeser gebleven?quote:# Lievelingsdrank:
bier
ik zou willen zeggen... zonder kakkerlakken geen nageslacht... Dus god heeft ons juist om te kakkerlakken op de wereld gezet! (scherp he?quote:# Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen:
waarom heeft u ooit kakkerlakken op deze wereld gezet ??
Thank god!quote:# Hoeveel kinderen wil je:
0
het is maar goed dat onze marco een binnenpersoon is... hij zou zich maar opwindenquote:# Het slechtste gevoel ter wereld:
een kakkerlak zien
Een logisch gevolg van zijn huidige gedrag is: eenzaam wegkwijnen en dan een maand na zn dood pas opgemerkt worden omdat de kakkerlakken bezit hebben genomen van zijn lichaamquote:# Droombezigheid als je ouder bent:
ga je nix aan
ROTFLOLquote:Op donderdag 23 december 2004 01:17 schreef Tetraktys het volgende:
ok... wie is dit... eerlijkdit MOET een fokker m/v zijn
http://www.cu2.nl/browse.php?id=3230703
Zijn reactiequote:From: "Johan de Bruin" <johanbruinde@hotmail.com>
To: marco_club_redactie@hotmail.com
Subject: Ik vond jou site super!!!!!!!!!
Date: Thu, 23 Dec 2004 00:22:59 +0200
Daarom heb je een nieuwe link voor je site; ga maar naar http://www.kakkerlakkenclub.tk
quote:zielepootje
echt zo'n fok stumpertje van het fok kakkerlakken forum
daarom hebben wij deze link gemaakt
http://www.hetkakkerlakkenforum.tk
rentokill is onderweg voor je
stuk ongedierte !!!!!!!!
whehequote:Op donderdag 23 december 2004 01:16 schreef Tetraktys het volgende:
Een logisch gevolg van zijn huidige gedrag is: eenzaam wegkwijnen en dan een maand na zn dood pas opgemerkt worden omdat de kakkerlakken bezit hebben genomen van zijn lichaam
quote:Op donderdag 23 december 2004 01:17 schreef Tetraktys het volgende:
ok... wie is dit... eerlijkdit MOET een fokker m/v zijn
http://www.cu2.nl/browse.php?id=3230703
ja joh dat word de nieuwe JP laterquote:Op donderdag 23 december 2004 09:33 schreef punchdrunk het volgende:
het is me wel een nummer zeg... de kop van een sneeuwschuiver, het IQ van een blik mais... daar zullen we nog VEEEEEl van gaan horen later...
*Bookmark* Ik vind zijn link naar et forum veel mooier, daarnaast is de titel in het venster van IE zo tofquote:
Ik vind z'n Nederlands echt geweldigquote:welkom op de officele website van marcoclub spijkenisse !!!
hier kunt u de officele laatste nieuwtjes lezen over de Club !!!
voor een aantal dingen moet u ingelogd zijn en lid worden voor marcoclub
deze dingen zijn nogal persoonlijk en door tegenstanders die misbruik hiervan namen zijn nu beveiligd
Ja he !! Vindt ik ook... Hij is er tegen.. maar dan toch stiekum meedoen als ie de kans krijgtquote:Op woensdag 22 december 2004 23:01 schreef Isabeau het volgende:
Eindelijk heeft die jongen gelijk: "nee want aleen kakkerlakken hebben verkering of/en een relatie". Ik vind iemand ook een kakkerlak als ie verkering èn een relatie heeft. Van twee walletjes eten
quote:Maar....er is ook goed nieuws, het aantal kinderen die hij wil is van 3 naar 0 gegaan
En dat wijfen met een V is...quote:En iemand zou hem moeten zeggen dat alleen niet met één l is. Of is dat verspilde moeite? En ik mis nog steeds die foto
Ach welnee ... 3/4 van wat wij schrijven snapt ie toch niet...quote:We drijven die arme jongen toch niet tot wanhoop he...
Nee hoor sterker nog. Hij leert van ons. Dit is te merken aan zijn cu2 profiel die hij al voor een groot deel heeft aangepast. Een hele sterke is wel dat ie eerst 3 kinderen wilde en nu helemaal geen kinderen meer wil. Hij heeft het dus begrepen. Nageslacht van hem is funest voor het gemiddelde iq in deze wereldquote:Op woensdag 22 december 2004 23:30 schreef Isabeau het volgende:
We drijven die arme jongen toch niet tot wanhoop he...
je kunt het ook overdrijven hoor, Marco is zijn eigen unieke persoonlijkheid, waarom deze wereld een stukje saaier maken?quote:
aan de andere kant kunnen we dan wel vaststellen dat de evolutie theorie niet altijd opgaatquote:Op donderdag 23 december 2004 12:13 schreef Darksoulz het volgende:
[..]
Nee hoor sterker nog. Hij leert van ons. Dit is te merken aan zijn cu2 profiel die hij al voor een groot deel heeft aangepast. Een hele sterke is wel dat ie eerst 3 kinderen wilde en nu helemaal geen kinderen meer wil. Hij heeft het dus begrepen. Nageslacht van hem is funest voor het gemiddelde iq in deze wereld
Overal en altijd zijn er uitzonderingenquote:Op donderdag 23 december 2004 12:53 schreef Slee-3r het volgende:
[..]
aan de andere kant kunnen we dan wel vaststellen dat de evolutie theorie niet altijd opgaat![]()
Nee hoor, de evolutietheorie betekent 'survival of the fittest', vertaald 'overleving van de meest geschikte' ...quote:Op donderdag 23 december 2004 12:53 schreef Slee-3r het volgende:
aan de andere kant kunnen we dan wel vaststellen dat de evolutie theorie niet altijd opgaat![]()
Ja survival of the fittest...oke...quote:Op donderdag 23 december 2004 13:30 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Nee hoor, de evolutietheorie betekent 'survival of the fittest', vertaald 'overleving van de meest geschikte' ...
Als er op deze wereld alleen maar Marco's zouden rondlopen zou het wel een simpele wereld zijn met heel veel frustraties over msn en gebonden vrouwen (meisjes). Dan zou de Marco generatie alsnog doodgaan aan druk maken om niks doordat zij de dingen niet begrepen hebben. Uiteindelijk volgt dan een hartaanval. Dus neen Marco is niet the fittestquote:Op donderdag 23 december 2004 13:30 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Nee hoor, de evolutietheorie betekent 'survival of the fittest', vertaald 'overleving van de meest geschikte' ...
dus als Marco zich voortplant betekent dat, dat mensen als hij de beste overlevingskansen hebben in een wereld met MSN-messenger, SMS, beltegoeden, Metro's vanaf spijkeniss in het centrum van rotterdam tot in de avonduren, MTV/TMF, breezer's in de uitverkoop en VMBO ...
Zeg nu werkelijk, zou dat zo zijn? Anders schiet ik per direkt mezelf 14 kogels door me kop en steek ik mn afscheidsbrief met een mes in mn eigen buik ... Waar zou het met Nederland heengaan ...
Denk het laatste... denk nu niet echt dat die gast wat klaarmaakt. Hij trekt ook alleen maar breezervolk aan van 16 jaar die waarschijnlijk geen groter vriendje hebben dan hij is.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:38 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Ja survival of the fittest...oke...
Maar het verbaast me dat marco met zijn gezeik nog steeds geen knok-ploeg langs de deur heeft gehad... Of zou ie zijn slachtoffers op basis van "gevaarlijkheid" kiezen?
Zo van: jaa ik pak die.... want haar vriendje ziet er niet zo leip uit
Hij pikt als negenentwintig jarige 15, 16-jarige breezer-meisjes uit ...quote:Op donderdag 23 december 2004 13:38 schreef DeHeldjes het volgende:
... Of zou ie zijn slachtoffers op basis van "gevaarlijkheid" kiezen?
Zo van: jaa ik pak die.... want haar vriendje ziet er niet zo leip uit
quote:Op donderdag 23 december 2004 12:13 schreef Darksoulz het volgende:
[..]
Nee hoor sterker nog. Hij leert van ons. Dit is te merken aan zijn cu2 profiel die hij al voor een groot deel heeft aangepast. Een hele sterke is wel dat ie eerst 3 kinderen wilde en nu helemaal geen kinderen meer wil. Hij heeft het dus begrepen. Nageslacht van hem is funest voor het gemiddelde iq in deze wereld
Loser van de maand December, nominaties ?quote:Op donderdag 23 december 2004 17:03 schreef Rio het volgende:
Kunnen we hem niet nomineren voor iets? Hij heeft een profiel geloof ik.
Dat zal toch best leuk staan naast je nick Fok!-Simpelstequote:Op donderdag 23 december 2004 17:03 schreef Rio het volgende:
Kunnen we hem niet nomineren voor iets? Hij heeft een profiel geloof ik.
Ook een leuk plan idd.. Tagje d'r bij?quote:Op donderdag 23 december 2004 17:11 schreef kwib het volgende:
[..]
Dat zal toch best leuk staan naast je nick Fok!-Simpelste
http://www.openbaarvervoer-spijkenisse.com/index2.htmlquote:Op donderdag 23 december 2004 16:55 schreef Rio het volgende:
Ja, die foto's heeft hij inmiddels allemaal verwijderd denk ik? Wat was die link naar zijn OV site ook al weer? Daar stonden foto's op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |