Dat zat ik ook al te denken, 50/50 soepen met een plaatje van een kakkerlak.quote:Op donderdag 23 december 2004 16:13 schreef Darksoulz het volgende:
Tis jammer dat niemand zijn foto heeft, anders zouden we een fotosoep topicje kunnen openen met Marco als thema
Geef eens een hint.. De registratie moet eerst door de adminstrator beoordeeld worden.. en iets zegt me dat die administrator niet erg scheutig zal zijn met approvenquote:Op donderdag 23 december 2004 18:32 schreef McDoom het volgende:
http://s7.invisionfree.com/OVIS__Forum/
Dit is het forum van de openbaar vervoer site van Marco, hier loopt ie te foeteren dat ie geen fotos mag maken, lees en lach je rot.
Ik zie ernaar uit dat ik die gast een keer tegenkom, ik zit regelmatig in de metro namelijk.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:35 schreef McDoom het volgende:
Marco mag dus geen fotos maken van de metro, dus wordt ie boos
ja hoor vandaag waren de klungels er weer
ik was op station de akkers fotos aan het maken en ja hoor die zeikers kwamen weer vragen hoe of wat
ik moest stoppen omdat op de metro (het ontwerp ervan) kopieright op zou zitten
weer een nieuwe ik moet zeggen ze maken steedts leuker leugens
binnenkort een top 10 van ret leugentjes op het forum
ik zei maar ja en amen maar daarna ging ik naar graskruid en ging ik toch lekker nog meer fotos maken
onze hobby gaat eraan lijkt het steedts meer
Ik heb geen hint, Marco doet gewoon zeikerig met nieuwe aanmeldingen. Beetje paranoia dat mensen hem gaan beledigen ofzo, beetje raar allemaal.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
Geef eens een hint.. De registratie moet eerst door de adminstrator beoordeeld worden.. en iets zegt me dat die administrator niet erg scheutig zal zijn met approven![]()
![]()
quote:de foto's van 19 september 2004 staan online op de website van openbaar
vervoer in spijkenisse
http://www.openbaarvervoer-spijkenisse.com
de foto's zijn vandaag op diverse locaties gemaakt
bussen op de moerdijk
tram's op de Limbrichthoek Tramlijn 23
En Metro Tunnel Bij Het wilhelminaplein
surf snel naar http://www.openbaarvervoer-spijkenisse.com en bekijk de
foto's nu !
veel plezier met het bekijken van de foto's
met vriendelijke groet marco webmaster openbaar vervoer in spijkenisse
http://www.openbaarvervoer-spijkenisse.com
Zou onze Maro ook voor de vertalingen zorgen of heeft hij een soulmate gevonden ?quote:Sunday 09/12/2004 0:16:30am
Naam: Jan
Homepagina Naam: Dutchmetro
Homepagina Adres: http://dutchmetro.bahninfo.net
Jou E-Mail Adres:
ik heb deze webpagina gevonden door: Via Email
Wat Voor Cijfer Zou Je deze Site willen geven ?: 10
Wat Zou Jij Nog Graag Willen Veranderen Of Zien Op De Site ?
Jou Stad Hamburg
Jou Land Duitsland
Dit Wil Ik kwijt: Das ist lustig, ihr habt das gleiche Türschließ-Warnsignal wie in Berlin.
Het is vrolijk, jullie hebben het gelijke deurslut-Waarnsignal als in Berlijn. (?)
Hij maakt met iedereen ruzie, en zogenaamd hebben anderen het altijd gedaan, nee Marco is de boosdoener..!quote:Op donderdag 23 december 2004 18:41 schreef QyRoZ het volgende:
Ik kwam die site OV in spijkenisse een tijdje geleden nog tegen op de maillijst OVL, toen maakte die vent ook ruzie met iedereen!
HET ZIJN DE KAKKERLAKENquote:Op donderdag 23 december 2004 18:50 schreef McDoom het volgende:
[..]
Hij maakt met iedereen ruzie, en zogenaamd hebben anderen het altijd gedaan, nee Marco is de boosdoener..!
Zou hij Amsterdams spreken terwijl hij Feyenoord zupporter zegt te zijn??quote:
Zou McDoom stiekum gewoon Marco zijn? bekende stijl....quote:Op donderdag 23 december 2004 18:55 schreef McDoom het volgende:
[..]
Zou hij Amsterdams spreken terwijl hij Feyenoord zupporter zegt te zijn??
Zo vanne met een Amsterdams accent het woord Kakkerlakken zeggen, zo van KAKERLAKEN![]()
Ze zijn Marco met zijn fototoestelletje gewoon zatquote:Op donderdag 23 december 2004 18:35 schreef McDoom het volgende:
Marco mag dus geen fotos maken van de metro, dus wordt ie boos
ja hoor vandaag waren de klungels er weer
ik was op station de akkers fotos aan het maken en ja hoor die zeikers kwamen weer vragen hoe of wat
ik moest stoppen omdat op de metro (het ontwerp ervan) kopieright op zou zitten
weer een nieuwe ik moet zeggen ze maken steedts leuker leugens
binnenkort een top 10 van ret leugentjes op het forum
ik zei maar ja en amen maar daarna ging ik naar graskruid en ging ik toch lekker nog meer fotos maken
onze hobby gaat eraan lijkt het steedts meer
Moet je een knal??quote:Op donderdag 23 december 2004 18:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
Zou McDoom stiekum gewoon Marco zijn? bekende stijl....![]()
![]()
En terecht, al vraag ik me af hoe relevant die camera is.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:00 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Ze zijn Marco met zijn fototoestelletje gewoon zat![]()
Owkeej, jij je zin, ze zijn Marco met zijn gezeik over die kakkerlakken gewoon zat...quote:Op donderdag 23 december 2004 19:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En terecht, al vraag ik me af hoe relevant die camera is.
Een als een junkie uitziende eikel die loopt te schelden en dan fotos maken van de metro, ja zo ken ik er nog wel een paar.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En terecht, al vraag ik me af hoe relevant die camera is.
Ze blíjven de Roteb bellenquote:Op donderdag 23 december 2004 19:03 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Owkeej, jij je zin, ze zijn Marco met zijn gezeik over die kakkerlakken gewoon zat...
En die mensen van de metro zich maar afvragen waar ie die kakkerlakken toch ziet? Ze zouden toch geen plaag hebben in de metro????
Marco z'n vader werkt bij de Roteb, ook zo'n hoogvlieger, die veegt de straten.quote:
En zo ontstaat een leuk cirkeltje: Marco roept "kakkerlakken" naar de RET, RET belt Roteb; krijgen pa van ons aller Marco aan de lijn en die scheldt de RET weer uit voor kakkerlakken omdat zijn zoon geen metro's op de foto mag zettenquote:Op donderdag 23 december 2004 19:07 schreef McDoom het volgende:
[..]
Marco z'n vader werkt bij de Roteb, ook zo'n hoogvlieger, die veegt de straten.
Errug ambitieus zijn ze daar niet in die familie![]()
Die vader heeft ook iets tegen homo's, is ook bang dat zijn zoon homo wordt, misschien daarom de eeuwige zoekjacht van onzer Marco naar de perfecte MSN-schoondochter voor zijn vader, dan noemt ie Marco geen homo meer.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En zo ontstaat een leuk cirkeltje: Marco roept "kakkerlakken" naar de RET, RET belt Roteb; krijgen pa van ons aller Marco aan de lijn en die scheldt de RET weer uit voor kakkerlakken omdat zijn zoon geen metro's op de foto mag zetten
You're very very bad... and I like it.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:16 schreef Caithlinn het volgende:
bron: webwereld.nl
Worm via Google op zoek naar phpBB-scripts - Woe 22 december 2004
De kerstworm Santy.A is een nieuw virus dat webservers met het veelgebruikte phpBB-forum infecteert en zich verspreidt via Google.
Gewone internetters hebben niets te vrezen van de worm Santy.A die dinsdag voor het eerst is gesignaleerd. De worm maakt gebruik van een lek in het phpBB-script dat veel wordt gebruikt voor fora op websites.
Webservers die deze scripts hosten, lopen het risico door Santy.A besmet te raken. Als de worm een slachtoffer heeft gevonden, wordt de volgende tekst afgebeeld: 'This site is defaced!!! NeverEverNoSanity WebWorm'.
De worm start zelf een zoekopdracht via Google naar andere webservers waarop phpBB draait. Tevens overschrijft de worm alle bestanden van de site die de extensie .html, php,asp,shtm,jsp en phtm hebben met de tekst This site is defaced!!! This site is defaced!!! NeverEverNoSanity WebWorm generation, aldus experts van antivirussoftwaremaker Kaspersky Labs.
Het aantal besmettingen is al flink opgelopen, zo blijkt uit een zoekopdracht bij MSN.
Het is volgens Mikko Hyppönen van F-Secure niet waarschijnlijk dat de worm ook een Trojaans paard installeert. "Het infecteert geen individuele computers, tenzij ze een dergelijk forum hebben draaien."
Gesuggereerd wordt dat de worm was bedoeld om met Kerstmis uit te komen. De worm zou op die manier veel schade kunnen aanrichten op websites omdat de besmettingen door de feestdagen pas laat ontdekt worden.
Volgens de site Security.nl is Google dinsdagnacht begonnen met het filteren van deze queries, waardoor de worm zich niet meer kan verspreiden. Hoeveel websites door de worm getroffen zijn is niet bekend. Volgens een zoekresultaat in Google zou het om 202 geinfecteerde websites gaan.
Kunnen we dat niet naar Marco's forum sturen???
I knowquote:Op donderdag 23 december 2004 19:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
You're very very bad... and I like it.![]()
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2004 19:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Marco wil liever zoenen met echte kakkerlakken
Rustig laten publiceren joh... de enige bezoekers op die sites van hem zijn Fokkersquote:Op donderdag 23 december 2004 20:21 schreef McDoom het volgende:
Marco zegt dat ie persoonlijke gegevens gaat publiceren op het gastenboek als we niet ophouden over hem op Fok.
Nou dan zal ik Marco zijn persoonlijke gegevens wel eens publiceren, kijken of hij dan nog durft.
Ik heb het geheime telefoon nummer van Marco zn ouders, ik weet waar hij woont en ik weet alles.
Dan komen er wel een paar zware jongens langs daar in spijkenisse bij Marco....
quote:Op donderdag 23 december 2004 20:21 schreef McDoom het volgende:
Marco zegt dat ie persoonlijke gegevens gaat publiceren op het gastenboek als we niet ophouden over hem op Fok.
Nou dan zal ik Marco zijn persoonlijke gegevens wel eens publiceren, kijken of hij dan nog durft.
Ik heb het geheime telefoon nummer van Marco zn ouders, ik weet waar hij woont en ik weet alles.
Dan komen er wel een paar zware jongens langs daar in spijkenisse bij Marco....
quote:Op donderdag 23 december 2004 20:27 schreef Shagster het volgende:
[..]En ik maar denken dat alleen die Marco een sukkel was.
Het is inderdaad tegen de policy, maar als Marco nou zo stoer is dat hij dat wil gaan doen... van mij mag hij.quote:Op donderdag 23 december 2004 20:28 schreef McDoom het volgende:
Doet er niet toe, persoonljike gegevens mag je niet publiceren, privacy gevoelige informatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |