quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
deze is toch voor kerst vol, en dan mag jij al je verwensingen in het nieuwe topic zettenquote:Op maandag 20 december 2004 15:29 schreef sir_dalord het volgende:
hmmmz, ik zat toch meer te denken aan een titel waarin je iedereen vrolijk kerstmis toewenst... maar ja, negers vieren zeker geen kerstmis?
quote:Op maandag 20 december 2004 17:16 schreef Joralf het volgende:
En maar zeiken over mijn openingspost... ik heb ook een fout gevonden in die van jou Hives:
[Hattrick] deel 46: En nu doet Joralf de openingspost goed
[Hattrick] deel 45: De cake van de kantine juffrouw
Dat klopt dus niet he.... 45 moet boven 46 staan
quote:Op maandag 20 december 2004 15:30 schreef The_Hives het volgende:
sirdavorige topic staat verkeerd in de OP
k thnx, zie de meeste (hoge tsi) rond de 1200 uitschieter naar 1400k. 1200 zal dan wel normaal zijnquote:Op maandag 20 december 2004 19:59 schreef Lortnoc het volgende:
Geen idee (meer) Hives, o.a. erg afhankelijk van stamina (zeker bij uitstekend). En echt hoog uitstekend is zeer zeer zeldzaam.
quote:Op maandag 20 december 2004 20:14 schreef Goldboy het volgende:
De Silver Boys Zijn terug!
Gehoezs (de nummer 4 van de competitie) werd genadeloos afgestraft, vermorzeld. (Yeah Yeah)
1-0 Pepijn Renes (37)
2-0 Rudie Bekker (53)
3-0 Jordan van der Wal (68)
4-0 Rudie Bekker (86)
't kan nog altijd, 2 punten achter op de nummer 2, 2 punten achter op de promotie, 't zal door 2 wedstrijden beslist worden, namelijk beide teams (2e/3e (ik)) moeten nog tegen de 1e, de andere 3 wedstrijden zullen beide teams met gemak winnen. 't lot ligt in de handen van de komende kampioen.
We're Gonna Fight!
quote:Op maandag 20 december 2004 15:26 schreef The_Hives het volgende:
-------------------------------------------------------------------
WILLEN ALLE MANAGERS OP DEZE LINK KLIKKEN? DAAR STAAT EEN OVERZICHT VAN ALLE MANAGERS EN WAT ZIJ TRAINEN. INDIEN NIET ACHTER JE NAAM STAAT WAT JE TRAINT, MELD HET DAN EVEN IN DIT TOPIC!!!
DANK VOOR DE MEDEWERKING![]()
tsi was gedaald door blessure. Des te fitter hij wordt, des te dichter hij op oude tsi komtquote:Op maandag 20 december 2004 22:10 schreef ASSpirine het volgende:
TSI met 10 gestegen![]()
en dat terwijl mijn speler nog 2 weken is geblesseerd (1 week al voorbij gegaan)
als een vleugelspeler. Het systeem kijkt puur naar de positie waar je hem laat spelen. Je kan bij wijze van spreken ook je keeper op die plek zetten en zijn vleugelspel omhoog halen (wat betrekkelijk nutteloos zou zijn)quote:Op maandag 20 december 2004 22:32 schreef ASSpirine het volgende:
ow, zo...
trouwens, als ik een vleugelverdediger posteer als vleugelspeler
stijgt hij dan naar de normen van een vleugelspeler(sneller) of van een vleugelverdediger?
TSI stijgt trouwens alleen op vrijdagochtend. De TSI veranderingen die doordeweeks gebeuren, gebeuren naar aanleiding van blessures, meer veranderingen zijn er niet. Het is ook niet zo bijvoorbeeld dat een speler stiekem beter in vorm is.quote:Op maandag 20 december 2004 22:10 schreef ASSpirine het volgende:
TSI met 10 gestegen![]()
en dat terwijl mijn speler nog 2 weken is geblesseerd (1 week al voorbij gegaan)
had ik die nog nietquote:Op maandag 20 december 2004 22:51 schreef engessa het volgende:
* engessa doet aan verdedigers trainen. Al sinds de oprichting van Engessa's 11.
jij staat er tochquote:Op maandag 20 december 2004 23:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
* nicomart mompelt iets over een grote vis
quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:13 schreef Joralf het volgende:
Potverdorie, hou vaak moet ik nog zeggen dat ik scoren train!!!!!!!!!!!!!!!!!
MatchID: 28573308 (toen was hij goed in vorm)quote:Op dinsdag 21 december 2004 02:14 schreef komrad het volgende:
Ik heb een speler van patron gekocht voor 75k, een solid positiespel +4 weken volgen patron (dat geloof ik dan maar), zwak passen is jammer maar altijd nog beter als waardeloos. Natuurlijk gekocht voor de ervaring, namelijk matig. In zwak vorm 2,5 ster dus verwacht wel een 3* middevelder hiermee binnengehaald te hebben.
Ik heb ook een heel fijne trainee gezien, maar die zal wel boven mijn budget uitgaan, ik sta namelijk -113k dus kan maar 86k uitgeven en ik vrees dat deze er overeen gaat.quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:43 schreef Patron het volgende:
pfff Vind je op je weg naar een trainee eerder "de heilige graal", krijg je daarna een bidwar
JD, qyn, Hives, SuperBeker en nog een aantalquote:Op dinsdag 21 december 2004 13:55 schreef ASSpirine het volgende:
wie van jullie heeft allemaal betaald voor het gebruik van HAM?
ze vonden mijn actie niet echt geslaagdquote:Op maandag 20 december 2004 17:54 schreef DaMadKow het volgende:
Ik heb wat gemist vanmiddag
Oh, sirdalord, ik heb op HTT Thalan gestemd
een lurker mag niet stemmenquote:Op dinsdag 21 december 2004 13:57 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ze vonden mijn actie niet echt geslaagd
alleen jd zijn stem telt nog
ach, wat ik deed gebeurd ook op irc. Ik ging alleen in het openbaar lobbyen ipv geniepig zodat niemand het kan zienquote:Op dinsdag 21 december 2004 13:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
een lurker mag niet stemmen
Maar dat halve liter bier per persoon blijft gelden![]()
Vond't al zo vreemd da'k me post nie kon vinden!quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:06 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ach, wat ik deed gebeurd ook op irc. Ik ging alleen in het openbaar lobbyen ipv geniepig zodat niemand het kan zien
en uiteraard telt mijn aanbod nog. ik ga morgen wel die halve liter blikken aldi bier halen![]()
Heb pas mijn stadion uitgebreid, is nu 40.000!quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:26 schreef komrad het volgende:
2 of 3 zeer winstgevende trainees halen, evt als je nog geld hebt of stadion uitbreiden ivm verhoging prijzen of een leuke MF halen. Als je nu nog zonder die MF kan zo laat mogelijk kopen, liefst laatste week van het seizoen
Ik heb nog een trainee van 17 voor het middenveld. De gemiddelde leeftijd van mijn team is 22, mijn oudste speler is 28, dus dat valt allemaal nog wel mee. Ik speel in de VI.656 en sta op dit moment tweede op doelsaldo. ik heb op dit moment drie of vier doelpunten minder dan de nummer 1. Ik heb dus aardig sterke spelers nodig om mee te kunnen doen. Op de een of andere manier wil het niet helemaal lukken op het middenveld......! Vandaar dat ik best wel graag een aardig goede middenvelder erbij wil hebben!quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:48 schreef komrad het volgende:
Ik zou dan je basisspelers wat verjongen om de training te versnellen. Ligt er natuurlijk aan welke divisie je speelt en wat je voor spelers nodig hebt om mee te kunnen
Ik zie dat niet zo zitten eigenlijkquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:29 schreef Verbal_Kint het volgende:
@ ASSpirine, betalen voor HAM, is het echt waard!
@ robar, ik zou je 'basismiddenvelders' verkopen en daar trainees voor terughalen. je hele middenveld dus uit trainees laten bestaan, heb ik nu ook met mn verdedigers (ik train dus verdedigen). dat is echt stukken beter voor de training. En dan dat miljoen misschien gebruiken om super trainees binnen te halen of om een andere linie te versterken
@ sirdalord: wel een lastige keuze.... ik zou sowieso voor minstens 30k plaatsen gaan. als je echt zeker bent van je vooruitgang binnen hattrick (promotie enzo) dan kun je voor 35k gaan, kan nooit kwaad. hoewel je supportersaantal nog wel wat laag is....misschien 32500![]()
ik ga met hives meequote:Op dinsdag 21 december 2004 16:07 schreef The_Hives het volgende:
1 keeper weg
Die basis CM verkopen en daar trainees voor halen met zelfde stats (ben je uiteraard wel meer kwijt) nu gaat er veel training verloren. Met die jonge spelers stijgt je middenveld automatisch. Goed positie vind ik wel laag voor een VI PM trainer
koop voor je vleugel bv uitstekend vleugel, redelijk postie. Die traint ook geleidelijk op.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:07 schreef The_Hives het volgende:
1 keeper weg
Die basis CM verkopen en daar trainees voor halen met zelfde stats (ben je uiteraard wel meer kwijt) nu gaat er veel training verloren. Met die jonge spelers stijgt je middenveld automatisch. Goed positie vind ik wel laag voor een VI PM trainer
koop voor je vleugel bv uitstekend vleugel, redelijk postie. Die traint ook geleidelijk op.
promoveren is ook niet heilig, en met 35.5 sterren kan dat slecht uitpakken in V. ik kan het weten, ging met ongeveer hetzelfde sterrenrecord de V in vorig jaar, om keihard weer terug te vallen....quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:07 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zie dat niet zo zitten eigenlijk![]()
zeker niet omdat ik kampioen kan worden en mischien kan promoveren.....
I'm working on it.quote:
Zoals ik al zei, ik heb een aantal trainees verkocht, vandaar dat miljoenquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:22 schreef The_Hives het volgende:
En hoe wil je dan weer aan geld komen voor verdere versterkingen? Is je 2-wekelijkse economie gezond? Want je reserve middenvelders zijn ook niet om over naar huis te schrijven. Dus met trainen verdien je geen geld.
Dan moet je je reserve mids verkopen en daar goede trainees voor halen.
als je serieus wilt gaan trainen, wat ik (en ws andere fokhattrickers) je sterk zou aanraden, dan zal dat moeten. ik heb destijds ook met pijn in mijn hart mijn 'basisverdedigers' verkocht, één voor één....quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:22 schreef Robar het volgende:
Maar moet ik echt mijn basismiddenvelders verkopen????????????????????????????????
Ik ben niet blindquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:26 schreef Robar het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik heb een aantal trainees verkocht, vandaar dat miljoen!
maar dan heb je in totaal maar 3 trainees, 2 mids 1 wing, verkoop die andere 2 reserves dan ook, en je hebt er 5.quote:Maar het lijkt me dus duidelijk dat er nieuwe trainees voor terugkoop!!!
geen idee wat niveau van V is. Je haalt wel sowieso meer sterren dan qyn die ook promoveert, maar hij haalt je erg snel in.quote:Het is waarschijnlijk ook verstandiger om nog een seizoen VI te spelen?
als hij niet wilt verkopen houdt hij evengoed 5 trainee spots over. Op zich is het zo ook mogelijk, het gaat alleen wat trager.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:30 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
als je serieus wilt gaan trainen, wat ik (en ws andere fokhattrickers) je sterk zou aanraden, dan zal dat moeten. ik heb destijds ook met pijn in mijn hart mijn 'basisverdedigers' verkocht, één voor één....
Dus jullie stellen ook in de competitiewedstrijden trainees op?quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
als hij niet wilt verkopen houdt hij evengoed 5 trainee spots over. Op zich is het zo ook mogelijk, het gaat alleen wat trager.
Ik gebruik ook maar 8 van de 10 trainingspots![]()
Het is niet dat ik niet wil verkopen, in eerste instantie verbaasde het me alleen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
als hij niet wilt verkopen houdt hij evengoed 5 trainee spots over. Op zich is het zo ook mogelijk, het gaat alleen wat trager.
Ik gebruik ook maar 8 van de 10 trainingspots![]()
In de competitie stel ik 2 spelers op die geen trainees zijn. De anderen hebben een niveau dat hoog genoeg is voor mijn divisie (VII), allemaal goed of uitstekend. Alleen mn bijstats zijn niet hoog, maar op dit niveau kan dat nogquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:39 schreef Robar het volgende:
[..]
Dus jullie stellen ook in de competitiewedstrijden trainees op?
Ik deed dit namelijk alleen maar in oefenwedstrijden, 5 dus!
Vandaar dat jullie dan een stuk sneller gaan, maar je levert daarentegen wel aan kwaliteit in!
Maar hoe zoek jullie dan?quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
In de competitie stel ik 2 spelers op die geen trainees zijn. De anderen hebben een niveau dat hoog genoeg is voor mijn divisie (VII), allemaal goed of uitstekend. Alleen mn bijstats zijn niet hoog, maar op dit niveau kan dat nog. Dat probeer ik met een aantal lange termijn trainees aan te passen.
dit seizoen (eerste dat ik echt train) ben ik alleen op zoek naar spelers die snel stijgen. Niet naar toekomstige basisspelers. Na een aantal doelstellingen te hebben gehaald, is het tijd om naar toekomstige basisspelers te zoeken en te kopen. Dat wordt dus hoog bijstats en laag hoofdstat, omdat ik meer niet kan betalen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:56 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar hoe zoek jullie dan?
Ik vind een speler pas aantrekkelijk als de bijstats ook goed zijn... kijk maar naar mijn huidige middenvelders!
je lacht me toch niet uit hequote:
komrad, redelijk of goed positie is niet te betalenquote:lange termijn gedachte![]()
dat is idd een lange termijn planning. Wat heeft hij gekost?quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:52 schreef The_Hives het volgende:
18. Als hij eind 20 is is hij formidabel
zullen we daar niet over praten?quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:55 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is idd een lange termijn planning. Wat heeft hij gekost?
Kijk, als enige in matig vorm van dat hele sterrenteam (rest is solid gemiddeld) en toch gewoon in de basis.....dan tel je mee hequote:Op dinsdag 21 december 2004 15:42 schreef Lortnoc het volgende:
Central Defenders
Alexey Zhakhov (19 yo) [playerid=27262881]
Grumpelix [teamid=367606] VI.739 [leagueid=18214]
Stars: 4.50 Form: inadequate TSI: 6.600
Enne, Grump, ga je ook ooit nog 's promoveren met je team? ^^quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:02 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Kijk, als enige in matig vorm van dat hele sterrenteam (rest is solid gemiddeld) en toch gewoon in de basis.....dan tel je mee he![]()
Daarnaast wil ik ook top 5 van sterren zien als het mogelijk is (om een speciale rede)
wat levert ie bij uitstekend^2 op?quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zullen we daar niet over praten?
123k![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:07 schreef qyn het volgende:
[..]
Enne, Grump, ga je ook ooit nog 's promoveren met je team? ^^
quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:07 schreef qyn het volgende:
[..]
Enne, Grump, ga je ook ooit nog 's promoveren met je team? ^^
quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:09 schreef Ruudt het volgende:
Nogmaals, ik train defending
Pas het nu eens aan hives Sirdalord
Ik wacht eerst of er nog meer reacties komenquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:09 schreef Ruudt het volgende:
Nogmaals, ik train defending
Pas het nu eens aan hives
Omdat ik nu al teveel geld weggepleurd heb met een matig coach (dat was een maand terug).quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:55 schreef The_Hives het volgende:
waarom niet eerst een redelijk coach?
I rest my case... ^^quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:20 schreef thunderbunny het volgende:
ik train (nog) verdedigen ga volgend seizoen over op scoren.
volgend seizoen maar eens flink huishouden in de VI
dan heb ik een middenveld dat bestaat uit 3 formi's 2 uitstekend velugelspel,1uitstekende en1 formi spits en de gehele achterlinie formidabel of hoger.
Dat moet toch genoeg zijn
ik zou die goed coach aanschaffen, maar goed wie ben ik. Waarom zou ik dat doen? Omdat het training bevorderd. Ik zou wel eerst nog een 18 of 17 jarige met beetje leuke trainingsskills kopen. Dan gelijk goed en niet eerst een redelijk (zoals je zegt, je pleurt geld weg)quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:58 schreef Helmunt het volgende:
[..]
Omdat ik nu al teveel geld weggepleurd heb met een matig coach (dat was een maand terug).
En met een goed coach kan ik dit seizoen nog net 2 spelers naar een volgend niveau tillen, redelijk niet.
dan stort ik mezelf dus nog verder in de min (met nog een goed trainee). Het lijkt mij veiliger om 1 van deze trainees te gebruiken om winst te maken en een volgende trainee (goed) te kunnen kopen zodat ik in een opwaartse spiraal qua geld en training kom. Of denk ik verkeerd?quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:03 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik zou die goed coach aanschaffen, maar goed wie ben ik. Waarom zou ik dat doen? Omdat het training bevorderd. Ik zou wel eerst nog een 18 of 17 jarige met beetje leuke trainingsskills kopen. Dan gelijk goed en niet eerst een redelijk (zoals je zegt, je pleurt geld weg)
Daarvan staat er al eentje in Zoetermeerquote:Op woensdag 22 december 2004 08:42 schreef R_B het volgende:
Silverdome
Goldminequote:Op woensdag 22 december 2004 08:05 schreef Goldboy het volgende:
Bedenk hier 'n nieuwe naam voor 't stadion van de Silver Boys
Ik weet 't echt niet.
- Silveradoquote:Op woensdag 22 december 2004 08:05 schreef Goldboy het volgende:
Bedenk hier 'n nieuwe naam voor 't stadion van de Silver Boys
Ik weet 't echt niet.
quote:Op woensdag 22 december 2004 14:44 schreef Lortnoc het volgende:
Woei...heb net een geniale inval gekregen om een extra zakcentje bij te verdienen in hattrick zonder er echt veel voor te doen en je training om zeep te helpen. Kan jullie helaas niet vertellen wat 't is want de beschikbare spelers zijn few and far between enzo
Fijn dat je de winstgevende ideeen met ons deeltquote:Op woensdag 22 december 2004 14:44 schreef Lortnoc het volgende:
Woei...heb net een geniale inval gekregen om een extra zakcentje bij te verdienen in hattrick zonder er echt veel voor te doen en je training om zeep te helpen. Kan jullie helaas niet vertellen wat 't is want de beschikbare spelers zijn few and far between enzo
Waarom speelt iedereen hier uit bij III mensen? Ik speel nu al de tweede week thuis tegen zo'n gast, levert toch een stuk meer op.
haal een nieuwe coachquote:Op woensdag 22 december 2004 15:44 schreef Jelminho het volgende:
En weer een nieuwe FOK'er die dit fantastische spel speelt. Wokkie United, net een week begonnen, maar heb me eerst goed ingelezen op allerlei verschillende sites. Ben ook nog supporter, en sluit me graag aan bij jullie Federatie. Dit zijn mijn eerste dingen van de eerst week:
* Nog geen nieuwe coach (ben bang dat het me teveel geld gaat kosten)..
* 6 17-jarige trainees aangeschaft (alleen redelijk pos en minimaal zwak passen). Elke week train ik dus 6 innermidfielders, nog geen vleugeltrainees.
* Eerste wedstrijden verloren, de tactieken en spelers zijn nog niet helemaal goed helaas.
* Eerste seizoen is vooral trainen, promoveren komt volgend seizoen (hopelijk wel)
Zijn er nog tips of dingen die ik goed/fout heb gedaan ?
En hoe kom ik het snelst bij de federatie ?
ow, je bent al supporter. Dan moet je gewoon solliciteren bij de fedquote:Op woensdag 22 december 2004 15:49 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
haal een nieuwe coach
circa 76k heb je een redelijke coach en slecht leiderschap. Scheelt een slok op een borrel (??)
en om het snelst lid te worden van de fed moet je eerst supporter worden..
er zijn nog veel meer tips die we je kunnen geven. Vooral op irc, probeer daar af en toe op te komen voor informatie. (trouwens, we waren toch bezig met een handleiding voor beginners enzo?)
Nou, dat was het wel enzo..
ow wacht
welkom
sommige tijden zijn computers wel aan, maar mensen niet aanwezigquote:Op woensdag 22 december 2004 16:09 schreef Jelminho het volgende:
Gelijk toch maar een Redelijk coach met Slecht leiderschap aangeschaft. Gaat dat trainen tenminste wat sneller. Verder is dat MiRc leuk en aardig, maar reageert er ook iemand ?
744 ¤/week including 20% Bonusquote:Op woensdag 22 december 2004 19:42 schreef ASSpirine het volgende:
1k is idd weinig voor een middenvelder
goede positiespel, dat levert nog wel wat op gok ik
wat is zijn loon?
Loon: 744 ¤/week inclusief een 20% bonusquote:Op woensdag 22 december 2004 19:42 schreef ASSpirine het volgende:
1k is idd weinig voor een middenvelder
goede positiespel, dat levert nog wel wat op gok ik
wat is zijn loon?
gammaquote:
Misschien wil iemand wel een bod doen van 2kquote:Op woensdag 22 december 2004 19:51 schreef qyn het volgende:
[..]
744 ¤/week including 20% Bonus
Maar 't is wel de bedoeling dat er iets meer geboden wordt dan 1K jah
maak ons dan ook niet blij met een dooie musquote:Op woensdag 22 december 2004 14:44 schreef Lortnoc het volgende:
landenvlaggetjes hequote:Op woensdag 22 december 2004 14:44 schreef Lortnoc het volgende:
Waarom speelt iedereen hier uit bij III mensen? Ik speel nu al de tweede week thuis tegen zo'n gast, levert toch een stuk meer op.
Ik kan wel even een lease-contractje opstellenquote:Op woensdag 22 december 2004 22:06 schreef ASSpirine het volgende:
vergeten dat ik niemand kan kopen, met mijn schuld enzo, you know
Uhhh, waar doe ik dat dan? Sjorriequote:Op woensdag 22 december 2004 21:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
NB2: JD, stop eens met mijn team KSB Grubbenvorst te noemen, het is toch echt KSC. Club weetjewel, niet Blub![]()
Dat krijg je als ik niet in de buurt ben om per ongeluk te biedenquote:Op woensdag 22 december 2004 23:18 schreef Joralf het volgende:
Sjonge jonge.... deze niet eens verkocht:
Stond er voor 115k op..... ik snap dat echt niet hoor.... slechtere gaan er voor meer uit...
bij de fok!cup dus JDquote:Op woensdag 22 december 2004 19:19 schreef Johan-Derksen het volgende:
De loting voor de tussenronde op 29 december:
De volgende teams moeten die tussenronde spelen:
Nationale Beker spelers (Refused,Zwoerd,bolsonn)
De nummers 3 uit poule A t/m D (Hoolieganzen,FC Kielp,KSC Grubbenvorst,HMS Arossel)
De beste nr 3 uit Poule E of F door middel van Playoff: Engessa
Deze zijn aan elkaar gekoppeld door middel van loting:
bolsonn - KSB Grubbenvorst
refused - FC Kielp
HMS Arossel - Zwoerd
Engessa- Hoolieganzen
De volgende teams zijn al geplaatst voor de volgende ronde (na de tussenronde, dus op 5 januari)
(Plaats 2 in de poule) Insane Ones,Bubbafat,KeanoUnited,lycky bullbals,FC KVK,meemakuh
(Plaats 1 in de poule) vv Emmen,Zandpol Trappers,PTT Lortnoc,Robarka,Sporting Amsterdam,Madkow
Ook hier is de loting al voor verricht:
Insane Ones - Madkow
Sporting Amsterdam - bolsonn/KSC GRubbenvorst
PTT Lortnoc - refused/ FC Kielp
Engessa/Hoolieganzen - KeanoUnited
lycky bullbals - HMS Arossel/Zwoerd
Bubbafat - vv Emmen
Zandpol Trappers - FC KVK
Meemakuhs - Robarka
* Johan-Derksen roept ten overvloede:"DENK AAN DE BEKERREGELS!"
Rond de 100K zou je er toch echt voor moeten krijgen...quote:Op woensdag 22 december 2004 23:18 schreef Joralf het volgende:
Sjonge jonge.... deze niet eens verkocht:
Lars-Magnus Öhren (48928688)
18 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 710
Loon: 734 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 1
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 2
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 2
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Stond er voor 115k op..... ik snap dat echt niet hoor.... slechtere gaan er voor meer uit...
Hij loopt zaterdag weer af qyn.... je mag bieden hoorquote:Op donderdag 23 december 2004 08:36 schreef qyn het volgende:
[..]
Dat krijg je als ik niet in de buurt ben om per ongeluk te bieden
deze zal niet snel stijgenquote:Op donderdag 23 december 2004 09:15 schreef Robar het volgende:
Op aanraden van vele fokkers, ga ik vandaag drie van mijn middenvelders te koop zetten en drie trainees er voor in de plaats aanschaffen!![]()
Heb ook maar besloten om het kampioenschap te laten varen. Ik maakte een hele goede kans, maar Ik heb ingezien dat het niet verstandig zou zijn om naar de V klasse te gaan. Ik zal kwaliteit te kort komen. Voorlopig eerst maar wat geld verdienen en flink mezelf omhoog trainen!
Vaarwel Edo, Benjamin en Gregor, jullie waren van de gehele selectie de allertrouwste!!!
Te koop voor 350K, 200K en 175K !!!!
Is dit een goede trainee??
4. Thierry Alméras 200 000 ¤ (openingsprijs)
Is eigendom van: Cyrax United
Leeftijd: 18 jaar
TSI: 1 230
Deadline: 24-12-2004 om 10:15
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Ben nog niet zo bedreven in het beordelen wat nu precies een goede trainee zal zijn!!!!
Daarom gaarne advies! En bij voorbaat dank!!
Heb ik ook hier gedaan, om misverstanden te voorkomen en te voorkomen dat mensen al direct een foute friendly regelen...quote:
Why?????quote:
net wat ik kan betalenquote:Op donderdag 23 december 2004 09:45 schreef Robar het volgende:
Wat vinden jullie het belangrijkste van een trainer?
ervaring
leiderschap
of vaardigheden????
En in welke verhouding? (voor zover dat kan!!!)
Aanvulling.quote:Op donderdag 23 december 2004 10:23 schreef Johan-Derksen het volgende:
Gezien zijn hoofdstat (pos = goed) en zijn bijstat (passen = redelijk) zal hij niet rap stijgen...
Dit zijn we aan die stats in combi met zijn tsi... Spelers met die stats halen vaak zo'n tsi als hun vaardigheid laag is. Dat wil zeggen, ze zijn redelijk kort geleden goed geworden in positiespel... Het duurt dan dus een tijdje voordat je ze een level opgetraind hebt...
Het is een kwestie van ervaring en gegevens opschrijven, na maanden puzzelen zie je steeds beter of een speler hoog of laag is...
Ik bedoel het niveau van de trainer...quote:Op donderdag 23 december 2004 10:21 schreef The_Hives het volgende:
[..]
net wat ik kan betalen
Wat bedoel je met vaardigheden? Dat hij defensief of aanvallend is ingesteld?
ik weet niet wat je nu hebt, maar ik ben een iemand die vind dat je pas leiderschap moet nemen als je het geld ervoor hebt en als je hoger speelt van VI.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:02 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik bedoel het niveau van de trainer...
Dit staat aangegeven als het niveau van de vaardigheden!
zwak, matig, redelijk, goed, uitstekend!!!!!
Met andere woorde, je kunt beter een speler in zwakke vorm aantrekken met een wat lagere TSI, dan een speler in vorm met een tuk hogere TSI. lijkt ook wel logisch!!!!quote:Op donderdag 23 december 2004 10:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Aanvulling.
daarnaast telt ook conditie en vorm flink mee voor de tsi. Ook die andere stats (4x zwak) wegen mee.
Die stats vergelijk ik met spelers waarvan ik zeker weet dat die snel gestegen zijn. Ik heb er geen spelers tussen zitten met goed pos redelijk passen, maar wel matig passen en kan daardoor wel een inschatting maken.
Lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 23 december 2004 11:11 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik weet niet wat je nu hebt, maar ik ben een iemand die vind dat je pas leiderschap moet nemen als je het geld ervoor hebt en als je hoger speelt van VI.
Dus vaardigheid boven leiderschap
het maakt wel uit voor de prijs. Je kan idd ook een hoog redelijk kopen want die zijn goedkoper. Maar liever wil je natuurlijk een hoog goed als je die kan betalen want des te eerder een hoog niveau voor in je basis des te beter. Een ideale combinatie is er niet, want stats en je wensen blijven verschillen. Je kan aan de combi tussen stats en prijs wel veel zien. Voorbeeld wil ik best een keer zoeken, maar nu nietquote:Op donderdag 23 december 2004 11:27 schreef Robar het volgende:
[..]
Met andere woorde, je kunt beter een speler in zwakke vorm aantrekken met een wat lagere TSI, dan een speler in vorm met een tuk hogere TSI. lijkt ook wel logisch!!!!
Maar het maakt toch in principe niet uit, of je nu een Hoog redelijk aantrekt van 150000 of een laag goed van 200000?
Wat lijkt jullie dan een ideale verhouding van TSI en skills. Misschien weten jullie een goed voorbeeld???
Ps.
Dit is niet omdat ik zelf te lui ben om te zoeken, maar ik wil zeker weten dat ik goede trainees binnenhaal! Ben nog vrij onervaren met het trainen!!!!
je zou toch verwachten dat 5-2-3 een winnen systeem isquote:Op donderdag 23 december 2004 11:44 schreef SuperWeber het volgende:
Koei!!
Je hebt verloren ondanks CA
probeer een solid trainer te kopen (of maak een speler van jezelf met minstens solid experience tot solid trainer). als je een externe trainer haalt, dan is ervaring volgens mij niet zo bijzonder belangrijk, omdat een solid coach wel genoeg ervaring heeft (toch?). leiderschap is daarna redelijk belangrijk. hoe hoger het leiderschap, des te beter de invloed op je teamspirit is.quote:Op donderdag 23 december 2004 09:45 schreef Robar het volgende:
Wat vinden jullie het belangrijkste van een trainer?
ervaring
leiderschap
of vaardigheden????
En in welke verhouding? (voor zover dat kan!!!)
Idd maar hij scoort wel drie keer....quote:Op donderdag 23 december 2004 11:49 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
je zou toch verwachten dat 5-2-3 een winnen systeem is
pssst 30488495quote:Op donderdag 23 december 2004 12:49 schreef Robar het volgende:
Heb net een goed coach gekocht met fomidabel ervaring en matig leiderschap.
Vond de coaching skills een stuk belangrijker dan leiderschap.
Kostte me 1,12 miljoen........
Van het geld dat er vrijkomt met het verkopen van mijn middenvelders, koop ik trainees.
Volgende week hoop ik er drie aan te kunnen schaffen........!
Het kost wat zo een revolutie in het beleid.... [afbeelding]
quote:Op donderdag 23 december 2004 12:49 schreef Robar het volgende:
Heb net een goed coach gekocht met fomidabel ervaring en matig leiderschap.
Vond de coaching skills een stuk belangrijker dan leiderschap.
Kostte me 1,12 miljoen........
Van het geld dat er vrijkomt met het verkopen van mijn middenvelders, koop ik trainees.
Volgende week hoop ik er drie aan te kunnen schaffen........!
Het kost wat zo een revolutie in het beleid.... [afbeelding]
quote:spam spam spam spam
op aanraden van vision heb ik een nieuwe federatie aangemaakt, namelijk:
"De stephen King Adoratie Federatie (S.K.A.F)"
dus als er stephen king fans zijn, wordt lid van deze federatie
dus je moet homo zijn om het leuk te vinden.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
De een zal er heel blij mee zijn, de ander interesseert het geen flikker
Het stond verdorie 5 minuten voor tijd nog 3-3quote:Op donderdag 23 december 2004 11:44 schreef SuperWeber het volgende:
Koei!!
Je hebt verloren ondanks CA
NEEquote:Op donderdag 23 december 2004 19:25 schreef Goldboy het volgende:
Ohw trouwens, heeft iemand registratiescodes voor HAM?
Ja, want ik heb mijn HAM geregistreerdquote:Op donderdag 23 december 2004 19:25 schreef Goldboy het volgende:
Ohw trouwens, heeft iemand registratiescodes voor HAM?
Ik wil wel een gokje wagen uit de losse pols: een mail forwarder vanaf jenaam@fokhattrick.nl ?quote:Op donderdag 23 december 2004 18:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
Heren Dames,
Ter ere van het nieuwe jaar en ter ere van het1 jarig bestaan van de Hoolieganzen
op 6 januari 2005, zal er een "cadeau" geregeld worden voor alle Fok-Hattrickers.
Ik blijf graag nog oppervlakkig, want anders is het niet leuk meer.
Mijn planning is om het cadeau op 1 januari beschikbaar te hebben.
Zoals bij elk cadeau, geldt er nu ook: De een zal er heel blij mee zijn, de ander interesseert het geen flikker
Maakt niet uit... Als er maar mensen blij mee zijn
Meer informatie volgt nog, maar echt veel info zal je tot 1 januari niet krijgen...
Je mag altijd gokken wat het is, ik reageer er toch niet inhoudelijk op
Groeten JD
op zich geen gek idee. Als dat niet de verassing is, is het wel leuk om daar eens over na te denkenquote:Op donderdag 23 december 2004 21:11 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Ik wil wel een gokje wagen uit de losse pols: een mail forwarder vanaf jenaam@fokhattrick.nl ?
JD! Immer goedzaligquote:Op donderdag 23 december 2004 21:44 schreef Johan-Derksen het volgende:
Mwah, niets is zo veranderlijk als de mens...
Groeten
JD
wederom een welgemeendequote:Op donderdag 23 december 2004 18:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
Heren Dames,
Ter ere van het nieuwe jaar en ter ere van het1 jarig bestaan van de Hoolieganzen
op 6 januari 2005, zal er een "cadeau" geregeld worden voor alle Fok-Hattrickers.
Ik blijf graag nog oppervlakkig, want anders is het niet leuk meer.
Mijn planning is om het cadeau op 1 januari beschikbaar te hebben.
Zoals bij elk cadeau, geldt er nu ook: De een zal er heel blij mee zijn, de ander interesseert het geen flikker
Maakt niet uit... Als er maar mensen blij mee zijn
Meer informatie volgt nog, maar echt veel info zal je tot 1 januari niet krijgen...
Je mag altijd gokken wat het is, ik reageer er toch niet inhoudelijk op
Groeten JD
Is dat een stille hint van de GM's ?quote:24-12-2004 A Merry Christmas!
The Hattrick staff would like to wish all users around the Hattrick World a Merry Christmas! We hope Santa will be good to you and that you will all get great youth pulls this weekend!
ik zei het tochquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:04 schreef Patron het volgende:
Gewoon 3 (mss afhankelijk van zijn ervaring 3.5)
btw. mijn 220k aankoop matig pm/goed passen is ook naar redelijk
quote:Mick Overgaard
TSI = 460 , 17 years, solid form
Has disastrous experience and weak leadership abilities
Stamina: disastrous Keeper: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: weak
Winger: disastrous Defending: solid
Scoring: weak Set Pieces: disastrous
Maar wel om de verkeerde reden, ik ben al sinds woensdag nogal ziek. Ik ben dus meer wakker 's-nachts dan me lief is, wat dacht je trouwens van onze eigen sirquote:
mn ring kussen is genoegquote:
Hee Hives, weet jij nog hoe IRC werkt??quote:
irc? Wasdaquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:10 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hee Hives, weet jij nog hoe IRC werkt??
Prutser, wie moet ik nu kicken??quote:
Hives, je wordtd schijnbaar nogal gemistquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:13 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Prutser, wie moet ik nu kicken??
je twijfelt tussen het kofschip en het fokschaapquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:14 schreef komrad het volgende:
[..]
Hives, je wordtd schijnbaar nogal gemist
ziets jaquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je twijfelt tussen het kofschip en het fokschaapDus doe je maar d en t
quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:34 schreef GotenSSJ het volgende:
4.-Hoe kom je aan je teamnaam?
Ik wist niks en dacht dat je van je teamnaam de spelers zou krijgen dus dat ik Bubba Fatt Fat Bubba en dat soort namen zou krijgen,nou mooi niet.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:28 schreef Robar het volgende:
Uhm....... ik zou niet eens wat anders dan trainen durven zeggen!!!![]()
Train je algemeen???quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:38 schreef FortunaHome het volgende:
Keeper probleempje....
Welke mag bij mij onder de lat staan zondag?
Jim van Tent Beking
TSI = 3 590 , 21 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider
Conditie: matig Keepen: goed
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig
Marco Cornelissen
TSI = 2 260 , 24 jaar, uitstekend in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider
Conditie: uitstekend Keepen: redelijk
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Ik neig zelf naar de 2e...
Ik heb trouwens wel een vette trainingsupdate gehad. 6 basisspelers zijn in uitstekende vorm
En dus ook 'waailap@fokhattrick.nl' etc. etc.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:25 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ow ja, er is natuurlijk ook een catch-all... dus bijvoorbeeld Schoonheid@fokhattrick.nl komt bij mij uit
Hey! Je verdraait jouw woordenquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:37 schreef The_Hives het volgende:
[14:35] <qyn> Hives|af|mIRC spam het topic eens vol
k
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |