quote:Op maandag 20 december 2004 20:14 schreef Goldboy het volgende:
De Silver Boys Zijn terug!
Gehoezs (de nummer 4 van de competitie) werd genadeloos afgestraft, vermorzeld. (Yeah Yeah)
1-0 Pepijn Renes (37)
2-0 Rudie Bekker (53)
3-0 Jordan van der Wal (68)
4-0 Rudie Bekker (86)
't kan nog altijd, 2 punten achter op de nummer 2, 2 punten achter op de promotie, 't zal door 2 wedstrijden beslist worden, namelijk beide teams (2e/3e (ik)) moeten nog tegen de 1e, de andere 3 wedstrijden zullen beide teams met gemak winnen. 't lot ligt in de handen van de komende kampioen.
We're Gonna Fight!
quote:Op maandag 20 december 2004 15:26 schreef The_Hives het volgende:
-------------------------------------------------------------------
WILLEN ALLE MANAGERS OP DEZE LINK KLIKKEN? DAAR STAAT EEN OVERZICHT VAN ALLE MANAGERS EN WAT ZIJ TRAINEN. INDIEN NIET ACHTER JE NAAM STAAT WAT JE TRAINT, MELD HET DAN EVEN IN DIT TOPIC!!!
DANK VOOR DE MEDEWERKING![]()
tsi was gedaald door blessure. Des te fitter hij wordt, des te dichter hij op oude tsi komtquote:Op maandag 20 december 2004 22:10 schreef ASSpirine het volgende:
TSI met 10 gestegen![]()
en dat terwijl mijn speler nog 2 weken is geblesseerd (1 week al voorbij gegaan)
als een vleugelspeler. Het systeem kijkt puur naar de positie waar je hem laat spelen. Je kan bij wijze van spreken ook je keeper op die plek zetten en zijn vleugelspel omhoog halen (wat betrekkelijk nutteloos zou zijn)quote:Op maandag 20 december 2004 22:32 schreef ASSpirine het volgende:
ow, zo...
trouwens, als ik een vleugelverdediger posteer als vleugelspeler
stijgt hij dan naar de normen van een vleugelspeler(sneller) of van een vleugelverdediger?
TSI stijgt trouwens alleen op vrijdagochtend. De TSI veranderingen die doordeweeks gebeuren, gebeuren naar aanleiding van blessures, meer veranderingen zijn er niet. Het is ook niet zo bijvoorbeeld dat een speler stiekem beter in vorm is.quote:Op maandag 20 december 2004 22:10 schreef ASSpirine het volgende:
TSI met 10 gestegen![]()
en dat terwijl mijn speler nog 2 weken is geblesseerd (1 week al voorbij gegaan)
had ik die nog nietquote:Op maandag 20 december 2004 22:51 schreef engessa het volgende:
* engessa doet aan verdedigers trainen. Al sinds de oprichting van Engessa's 11.
jij staat er tochquote:Op maandag 20 december 2004 23:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
* nicomart mompelt iets over een grote vis
quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:13 schreef Joralf het volgende:
Potverdorie, hou vaak moet ik nog zeggen dat ik scoren train!!!!!!!!!!!!!!!!!
MatchID: 28573308 (toen was hij goed in vorm)quote:Op dinsdag 21 december 2004 02:14 schreef komrad het volgende:
Ik heb een speler van patron gekocht voor 75k, een solid positiespel +4 weken volgen patron (dat geloof ik dan maar), zwak passen is jammer maar altijd nog beter als waardeloos. Natuurlijk gekocht voor de ervaring, namelijk matig. In zwak vorm 2,5 ster dus verwacht wel een 3* middevelder hiermee binnengehaald te hebben.
Ik heb ook een heel fijne trainee gezien, maar die zal wel boven mijn budget uitgaan, ik sta namelijk -113k dus kan maar 86k uitgeven en ik vrees dat deze er overeen gaat.quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:43 schreef Patron het volgende:
pfff Vind je op je weg naar een trainee eerder "de heilige graal", krijg je daarna een bidwar
JD, qyn, Hives, SuperBeker en nog een aantalquote:Op dinsdag 21 december 2004 13:55 schreef ASSpirine het volgende:
wie van jullie heeft allemaal betaald voor het gebruik van HAM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |