Bubbafat is op 24-05-2004 opgericht.
Toen manager GotenSSJ het team in handen kreeg was er nog slechts 1 wedstrijd te spelen die ook verloren ging.Met een kansloos doelsaldo eindigde Bubbafat op de 7de plek.
Het seizoen daarna ging het stukken beter mede dankzij een paar goeie aankopen zoals Zbigniew Czynsz,Dumitru Istrate,Joakim Jannson en Vladan Dordic deed het team tot aan de 10de competitie wedstrijd mee voor het kampioenschap,toen werdt er teleurstellend verloren, van AFC Gekke Henkies,waarna het kampioenschap voor Bubbafat voorbij zelfs de 2de plek was niet meer haalbaar Bubbafat eindigde op de derde plaats.In de tijd dat Bubbafat een jeugdopleiding heeft zijn er 2 talentjes uit voort gekomen te weten : Jan-Chris Gedeon en Robertjan Demont
Dit seizoen staat Bubbfat weer derde.Met nog vollop kansen op promotie.
Vragen
1.-Vertel eens wat over je irl leven...
In het echt heet ik Damiën,ben nog scholier zit in de 3de HAVO voor de rest heb ik geen leven en hang ik de hele dag op Fok! en IRC rond.
2.-Hoe ben je op hattrick terecht gekomen?
Dankzij qyn.Die mij steeds vertelde hoe leuk het was en steeds aan kwam zetten met zijn bidwars en transfers heeft hij me zover gekregen om WEER(ja ik heb al is aan Hattrick gedaan,maar toen vond ik er niks aan)mezelf in te gaan schrijven en zie hier ik zit er nog steeds.
3.-Hoeveel vrienden heb je al enthousiast aan het hattricken gezet?
Geen een ze vinden er allemaal niks aan.
![]()
4.-Hoe kom je aan je teamnaam?
Ik wist niks en dacht dat je van je teamnaam de spelers zou krijgen dus dat ik Bubba Fatt Fat Bubba en dat soort namen zou krijgen,nou mooi niet.
5.-Op welke hattrick prestatie ben je het meest trots?
Het kopen van Zbigniew Czynsz voor 43,5k
6.-Welke grote blunder staat daar tegenover?
Het kopen van spelers waar je niks aan hebt en ze daarna weer te ontslaan.
Bijvoorbeeld een matig positiespel voor 8k kopen waar je dus geen flikker aan hebt.
7.-Als je opnieuw mocht beginnen, wat had je dan anders gedaan?
Ik had meer handleidingen door gelezen (Denk ik dan) zodat qyn niet alles 5 keer had moeten uitleggen.
8.-Wat voor soort manager ben jij? Bijv. gericht op trainen, snel succes, daytraden enz.
Ik ben gericht op trainen, ik train zelf aanvallers, en ben dus vaak de transfermarkt aan het afzoeken voor die ene speciale speler die snel stijgt,vaak vind je er dan wel geen een maar goed
![]()
9.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?
Iedereen uit #fokhattrick
Maar vooral qyn omdat hij me nu nog steeds helpt met spelers en ik zonder hem nu toch al aardig bankroet zou zijn.
En natuurlijk JD voor het betalen van mijn supporterschap
![]()
En ja ik ga het verlengen
![]()
10.-Hoe vaak betrap je je er zelf op dat je nu al voor de zoveelste keer allerlei schermpjes loopt door te klikken die je al duizenden keren gezien hebt?
Te vaak gewoon.
Vooral sinds het supporter zijn met die rugnummers en vlaggetjes en stats ik wordt er zelf ook helemaal gek van.
Ook op de transfermarkt ik kijk altijd 5 keer dezelfde speler door alsof ik het na 1 keer niet heb gezien
11.-Welk nummer past perfect bij de ideologie van je team?
343
Mijn taktiek in de wedstrijden.
12.-In hoeverre speelt Hattrick een rol in jouw leven?
Een grote rol.Vaak is het eerste ding als ik thuis kom hattrick aanzetten daarna komt de rest pas.Ook kan ik zondag avond nooit mee met me ouders omdat ik dan Hattrick wil volgen