quote:Op donderdag 23 december 2004 12:49 schreef Robar het volgende:
Heb net een goed coach gekocht met fomidabel ervaring en matig leiderschap.
Vond de coaching skills een stuk belangrijker dan leiderschap.
Kostte me 1,12 miljoen........
Van het geld dat er vrijkomt met het verkopen van mijn middenvelders, koop ik trainees.
Volgende week hoop ik er drie aan te kunnen schaffen........!
Het kost wat zo een revolutie in het beleid.... [afbeelding]
quote:spam spam spam spam
op aanraden van vision heb ik een nieuwe federatie aangemaakt, namelijk:
"De stephen King Adoratie Federatie (S.K.A.F)"
dus als er stephen king fans zijn, wordt lid van deze federatie
dus je moet homo zijn om het leuk te vinden.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
De een zal er heel blij mee zijn, de ander interesseert het geen flikker
Het stond verdorie 5 minuten voor tijd nog 3-3quote:Op donderdag 23 december 2004 11:44 schreef SuperWeber het volgende:
Koei!!
Je hebt verloren ondanks CA
NEEquote:Op donderdag 23 december 2004 19:25 schreef Goldboy het volgende:
Ohw trouwens, heeft iemand registratiescodes voor HAM?
Ja, want ik heb mijn HAM geregistreerdquote:Op donderdag 23 december 2004 19:25 schreef Goldboy het volgende:
Ohw trouwens, heeft iemand registratiescodes voor HAM?
Ik wil wel een gokje wagen uit de losse pols: een mail forwarder vanaf jenaam@fokhattrick.nl ?quote:Op donderdag 23 december 2004 18:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
Heren Dames,
Ter ere van het nieuwe jaar en ter ere van het1 jarig bestaan van de Hoolieganzen
op 6 januari 2005, zal er een "cadeau" geregeld worden voor alle Fok-Hattrickers.
Ik blijf graag nog oppervlakkig, want anders is het niet leuk meer.
Mijn planning is om het cadeau op 1 januari beschikbaar te hebben.
Zoals bij elk cadeau, geldt er nu ook: De een zal er heel blij mee zijn, de ander interesseert het geen flikker
Maakt niet uit... Als er maar mensen blij mee zijn
Meer informatie volgt nog, maar echt veel info zal je tot 1 januari niet krijgen...
Je mag altijd gokken wat het is, ik reageer er toch niet inhoudelijk op
Groeten JD
op zich geen gek idee. Als dat niet de verassing is, is het wel leuk om daar eens over na te denkenquote:Op donderdag 23 december 2004 21:11 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Ik wil wel een gokje wagen uit de losse pols: een mail forwarder vanaf jenaam@fokhattrick.nl ?
JD! Immer goedzaligquote:Op donderdag 23 december 2004 21:44 schreef Johan-Derksen het volgende:
Mwah, niets is zo veranderlijk als de mens...
Groeten
JD
wederom een welgemeendequote:Op donderdag 23 december 2004 18:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
Heren Dames,
Ter ere van het nieuwe jaar en ter ere van het1 jarig bestaan van de Hoolieganzen
op 6 januari 2005, zal er een "cadeau" geregeld worden voor alle Fok-Hattrickers.
Ik blijf graag nog oppervlakkig, want anders is het niet leuk meer.
Mijn planning is om het cadeau op 1 januari beschikbaar te hebben.
Zoals bij elk cadeau, geldt er nu ook: De een zal er heel blij mee zijn, de ander interesseert het geen flikker
Maakt niet uit... Als er maar mensen blij mee zijn
Meer informatie volgt nog, maar echt veel info zal je tot 1 januari niet krijgen...
Je mag altijd gokken wat het is, ik reageer er toch niet inhoudelijk op
Groeten JD
Is dat een stille hint van de GM's ?quote:24-12-2004 A Merry Christmas!
The Hattrick staff would like to wish all users around the Hattrick World a Merry Christmas! We hope Santa will be good to you and that you will all get great youth pulls this weekend!
ik zei het tochquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:04 schreef Patron het volgende:
Gewoon 3 (mss afhankelijk van zijn ervaring 3.5)
btw. mijn 220k aankoop matig pm/goed passen is ook naar redelijk
quote:Mick Overgaard
TSI = 460 , 17 years, solid form
Has disastrous experience and weak leadership abilities
Stamina: disastrous Keeper: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: weak
Winger: disastrous Defending: solid
Scoring: weak Set Pieces: disastrous
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |