Ik weet niet of je het doorhebt ExtremeK., maar de relatie Frankrijk / USA is altijd instabiel geweest. En nee, er breekt geen oorlog uit tussen Frankrijk en Amerika.quote:
Droomwereld of niet het is een leerzame manier van tijdverdoen..quote:Wat leven sommige mensen toch in een complete droomwereld... Gek eigenlijk. Hoe komen ze aan deze kronkel?
Klinkt zalig... Ik steun jouw versie van balkenende welquote:en verdient ons land zoveel geld dat alle flitspalen worden weggehaald en de benzine nog maar een cent per liter kost en iedereen leefde nog lang en gelukkig.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:00 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Wat doet hij met Frankrijk?
[afbeelding]
Ik heb deze vraag al uitgebreid gesteld in een ander topic:quote:Op zondag 19 december 2004 01:36 schreef smash789 het volgende:
Wat leven sommige mensen toch in een complete droomwereld... Gek eigenlijk. Hoe komen ze aan deze kronkel?
Je doet heel slim, maar bent het niet echt he? Laat die mensen nou met rust. Niemand dwingt je om mee te doen aan de topic... Ga mensen niet schizofreen e.d. noemen just because u don't believe.quote:Ik heb deze vraag al uitgebreid gesteld in een ander topic:
Reptillians vs. Illuminati
Helaas met weinig resultaat... Ik begrijp het ook niet. Misschien is het schizofrenie, misschien is het iets anders, in elk geval is het wel raar en facinerend dat men dit soort gelul werkelijk gelooft.
Ik geloof niet in IQ testen. Als ik dat wel zou doen zou het betekenen dat mijn IQ 40% bovengemiddeld is. Verder heb ik een MBO diploma Informatica op mijn 11e gehaald en gymnasium gedaan. Ik spreek perfect Engels, goed Duits, vrij goed Frans en een snufje Latijn.quote:Je doet heel slim, maar bent het niet echt he?
Als je iets op een openbaar forum post, kan je allerlei reacties verwachten, er zullen mensen bij zijn die je naar de mond praten, maar ook mensen die dat niet doen. Als ik met bewijzen kwam, wrong ExtremeKnowledge zich in allerlei bochten om daar maar niet aan te hoeven verantwoorden. Dat vind ik raar en dat ik dat raar vind, is vrij normaal. Als ik dan zeg dat het wel eens een psychologische oorzaak kan hebben dat hij gelooft in reptielachtige aliens uit de 4e dimensie, vind jij dat een belediging. Ik constateer slechts een mogelijkheid, die heel goed waar zou kunnen zijn.quote:Laat die mensen nou met rust. Niemand dwingt je om mee te doen aan de topic... Ga mensen niet schizofreen e.d. noemen just because u don't believe.
Er zaten taalfouten in. Ik kan echter opmaken uit je posts dat je een redelijk onverbeterlijk, plat, vervelend figuur bent en zal ze er niet voor je uit halen. Blijf jij maar lekker Knederlands lullen.quote:Waren daar spel fouten in Speth?? (zo ja.. verbeter maar gewoon )
Als je gefrustreerd bent over de intellectuele superioriteit van anderen, vier dat dan niet op een enkeling bot.quote:Op dinsdag 21 december 2004 11:08 schreef Ridvan het volgende:
Speth.. Ik dacht dat je een looser was. Nu weet ik dat je een looser bent!
Stel je kritische vragen! Daar gaat het niet om oliebol met 40% hogere IQ! Je praat te veel bullshit om je vragen heen.. hou het dan Ontopic i.p.v. spel fouten eruit te vissen. Dit is een forum geen examen nederlands.
U do understand that? Oder nicht? monsieur professeur?
Ik ben wel geinteresseerd in een Arabische vertaling die niet uit een vertaalmachine komt. Kom maar op.quote:Mocht dat niet zo zijn, dan kan ik je dat nog haarfijn uitleggen in het spaans, arabisch, turks, italiaans en of yugoslavisch..
Gefrustreerd? Sahbi jij heb mbo, ik hbo ,,, what's up with that..quote:Als je gefrustreerd bent over de intellectuele superioriteit van anderen, vier dat dan niet op een enkeling bot.
speth blijf een grappig arogant ventje he !quote:Als je gefrustreerd bent over de intellectuele superioriteit van anderen, vier dat dan niet op een enkeling bot.
Iran wordt al sinds de jaren 80 afgeschilderd als een schurkenstaat en terecht imo, dus dat is geen reden om aan te nemen dat er een inval op korte termijn aan zit te komen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:32 schreef Flowce het volgende:
om weer even ontopic te komen.
Het lijkt erop dat Amerika Iran zal binnenvallen in afzienbare tijd. Ze zijn iig er hard bezig om het imago van Iran als islamitisch dictatuur neer te zetten. Dit gezien het aantal negatieve berichtgevingen in de media over Iran.
Eerst de massa indoctrineren van het idee dat Iran een schurkenstaat is om vervolgens met een legitieme reden het land binnen te vallen. "Legitieme redenen" zoals het nucleaire programma en de mensenrechten..
Zou kunnen maar nogmaals zeker niet op korte termijn (5 jaar), mischien eerder als het een VN actie zou zijn. Verder is Iran ook geologisch een iets moeilijker land om zo maar in te nemen in vergelijking tot Irak. Ook verwacht ik dat het leger van Iran er stuken beter voorstaat dan dat van Irak onder Sadam. Een simpele overwinning verwacht ik daarom ook niet, wel verwacht ik meer hulp van de bevolking om het huidige regime omver te werpen maar dat basseer ik op documentaires en items uit actualiteiten programma's over Iran tijdens de oorlog in Irak waar de Iraanse bevolking liet horen te hopen dat ze na Irak gelijk zouden doorstoten naar Iran.quote:De westelijke grens van Iran grenst aan Irak en de oostelijke met Afghanistan. twee landen die als uitvalsbasissen kunnen dienen voor een overname van het land. Het lijkt strategisch gezien nu al dat Amerika een initiele overwinning zal behalen. Daarna is het zaak de harten te winnen, iets wat al erg goed gaat in Irak (ahum).
Er is helaas ook geen economisch draagvlak voor... Enkele recente berichten over dat land doen mij hopen dat dat er wel snel komt.quote:Iran wordt al sinds de jaren 80 afgeschilderd als een schurkenstaat en terecht imo, dus dat is geen reden om aan te nemen dat er een inval op korte termijn aan zit te komen.
De VS zal denk ik ook niet op korte termijn dit land binnenvallen domweg omdat het leger daar niet klaar voor is, die kan nu al amper zijn taak aan in Irak.
In zekere zin zou dat niet zo erg zijn, eigenlijk duurde de Irak oorlog te kort. War-weariness kan de weerstand van de bevolking t.o.v. het langzaam verliezende regime doen toenemen. De bevolking kijkt dan meer uit naar het einde.quote:Zou kunnen maar nogmaals zeker niet op korte termijn (5 jaar), mischien eerder als het een VN actie zou zijn. Verder is Iran ook geologisch een iets moeilijker land om zo maar in te nemen in vergelijking tot Irak. Ook verwacht ik dat het leger van Iran er stuken beter voorstaat dan dat van Irak onder Sadam. Een simpele overwinning verwacht ik daarom ook niet,
Ik vat dit op als een groot compliment.quote:speth blijf een grappig arogant ventje he !
Of het precies zo gaat weet ik niet zo zeker. Er heerst vrij grote verdeeldheid onder moslims..quote:Wanneer Amerika Iran zal binnenvallen, Zullenl het continent Afrika, het Midden-oosten, en alle moslimmeerderheden (ook) in de aziatische landen samen gaan werken.
Heb je ook feiten bij de hand om deze stelling te onderbouwen?quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:58 schreef Ridvan het volgende:
[..]
Of het precies zo gaat weet ik niet zo zeker. Er heerst vrij grote verdeeldheid onder moslims..
Maar 1 ding is zeker, als USA Iran binne valt zorg ik dat ik heeeeeel snel heel veel blikken voer in voorraad heb. En een gasmasker, en liefst nog iets van een bunker achtig plek voor extra veiligheid. Waarom hoor ik je/jullie denken? Nou de 3e W.O. komt dan denk ik VERDOMD dichtbij als die bij een inval van Iran nog niet getriggerd word!
Feiten? Nee die heb ik niet. Als je goed kijkt zul je zien dat ik alleen heb geschreven wat ik denk! dat zou kunnen gebeuren.quote:Heb je ook feiten bij de hand om deze stelling te onderbouwen?
De enige krijgsmacht die in zekere mate opgewassen is tegen het leger van de VS is die van de Sovjetunie, maar zelfs alle legers van alle landen bij elkaar (exclusief de legers van de Europese Unie) zijn makkelijk door de VS te verslaan. Als het dan tot een derde wereldoorlog komt, is hij heel snel afgelopen.
Rusland is echter geen bondgenoot van Iran
Je roept dus maar wat.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:43 schreef Ridvan het volgende:
[..]
Feiten? Nee die heb ik niet. Als je goed kijkt zul je zien dat ik alleen heb geschreven wat ik denk! dat zou kunnen gebeuren.![]()
Ik houd het gewoon voor heel goed mogelijk, dat nogal wat landen alles behalve blij zullen zijn met een dergelijke actie!![]()
Probleem daamee is dat de mens al snel iets ziet in een verzameling puntjes dat er niet is. Je kan wel dingen met elkaar verbinden en dan iets maken dat ergens op lijkt, maar dat hoeft nog helemaal niet te bestaan. Soms zijn een hoop puntjes gewoon dat ... een hoop puntjes. Niets meer niets minder.quote:Op maandag 20 december 2004 17:57 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Allen verbind de puntjes, daarin kunnen we nog wel wat hulp gebruiken.
quote:Op woensdag 22 december 2004 21:27 schreef Speth het volgende:
Bush is een prima president en zeker niet vergelijkbaar met Adolf Hitler...
Voor jou wel jaquote:Op woensdag 22 december 2004 21:27 schreef Speth het volgende:
Sterker nog, volgens mij is dat strafbaar.
en dan ff nog maals je eigen woorden als reactie op je post (tevens mijn vraag dus aan jou!)quote:Bush is een prima president en zeker niet vergelijkbaar met Adolf Hitler...
quote:Heb je ook feiten bij de hand om deze stelling te onderbouwen?
lol.. jij moet duidelijk wat minder films kijken. je bent klaarblijkelijk China vergeten die zonder al te veel problemen een legermacht van 30 miljoen man op de been kan brengen en binnen tien jaar het amerikaanse nivo qua technologie voorbij streven. ze bezitten kernwapens en icbm's en zitten niet te wachten op een amerikaanse globale dominantie.. en dat alles voor een fractie van de prijs van wat amerika voor hun oorlogsmachine moet betalen.quote:Op woensdag 22 december 2004 01:06 schreef Speth het volgende:
Heb je ook feiten bij de hand om deze stelling te onderbouwen?
De enige krijgsmacht die in zekere mate opgewassen is tegen het leger van de VS is die van de Sovjetunie, maar zelfs alle legers van alle landen bij elkaar (exclusief de legers van de Europese Unie) zijn makkelijk door de VS te verslaan. Als het dan tot een derde wereldoorlog komt, is hij heel snel afgelopen.
Putin koopt zijn olie liever direkt van Iran dan via de VS,quote:Rusland is echter geen bondgenoot van Iran.
Putin koopt helemaal geen olie in het buitenland, ze pompen het in Rusland uit de grond en verwerken het in eigen land gewoon verder tot het nodige produkt.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:36 schreef Fonkmeistah het volgende:
Putin koopt zijn olie liever direkt van Iran dan via de VS,
Geniaalquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:00 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Wat doet hij met Frankrijk?
[afbeelding]
China heeft, tegen alle populaire geruchten in, in feite een vrij onbeduidend leger. Een grote bevolking is niet zo belangrijk als je ze niet degelijk kunt bewapenen. Het aantal potentiele soldaten in China is 208,143,352 (bron: CIA world fact book). Dat van de VS is ongeveer 1/3 daarvan. Het defensiebudget van de VS is echter meer dan 6 maal zo hoog (370 miljard dollar tegen China's 60 miljard). Verder hebben de VS meer kernwapens, veel meer en technologisch superieure vliegtuigen, tanks en (vooral dit is belangrijk) aircraft carriers. De precieze cijfers daarvan zijn echter geheim, maar reken er maar op dat als China de VS aan zou vallen, het binnen een maand afgelopen isquote:Op woensdag 22 december 2004 23:36 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
lol.. jij moet duidelijk wat minder films kijken. je bent klaarblijkelijk China vergeten die zonder al te veel problemen een legermacht van 30 miljoen man op de been kan brengen en binnen tien jaar het amerikaanse nivo qua technologie voorbij streven. ze bezitten kernwapens en icbm's en zitten niet te wachten op een amerikaanse globale dominantie.. en dat alles voor een fractie van de prijs van wat amerika voor hun oorlogsmachine moet betalen.
De VS kon Irak nog niet eens in hun eentje doen, ze moeten vrijwel al het benodigde geld lenen en liepen bij iedereen te bedelen om hulp.
Dit is allang bekend, het betekent echter in het geheel niet dat ze ooit samen de VS aan zouden vallen. Er zitten grote ideologische vershillen tussen Arabieren en Russen.quote:Putin koopt zijn olie liever direkt van Iran dan via de VS,
en iran is een goede klant van rusland wat betreft wapenaankopen.
lees het volgende artikel eens om je uit je droom te helpen..
http://www.newsmax.com/archives/articles/2001/2/11/183950.shtml
Dat is dus: $750.000.000.000quote:aggregate real expenditure on arms worldwide in 1999 remained at approximately the 1998 level, about three-quarters of a trillion dollars (1999 est.)
quote:Op woensdag 22 december 2004 21:23 schreef Aurora025 het volgende:
Person of the year 1938
[afbeelding]
---------------------------------------------------------------------------Person of the year 2004
Woorden overbodig.
Het is een ernstige vorm van laster, laster is strafbaar:quote:Op woensdag 22 december 2004 22:56 schreef Ridvan het volgende:
[..]
en dan ff nog maals je eigen woorden als reactie op je post (tevens mijn vraag dus aan jou!)
[..]
![]()
quote:Dit is allang bekend, het betekent echter in het geheel niet dat ze ooit samen de VS aan zouden vallen. Er zitten grote ideologische vershillen tussen Arabieren en Russen
quote:Heb je ook feiten bij de hand om deze stelling te onderbouwen?
hitler heeft ook geen 16 miljoen joden vermoord!quote:Op donderdag 23 december 2004 00:16 schreef Speth het volgende:
[..]
Het is een ernstige vorm van laster, laster is strafbaar:
Artikel 262 (laster)
1. Hij die het misdrijf van smaad of smaadschrift pleegt, wetende dat het te last gelegde feit in strijd met de waarheid is, wordt, als schuldig aan laster, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.
George W. Bush heeft geen 16 miljoen Joden vermoord, dat weet jij. Als jij dus zegt dat hij aan die misdaad wel schuldig is, is dat laster en mag je in de cel
Helaas is er niemand die je ervoor zou aanklagen.
Ik denk niet dat het moeilijk is om bewijs te vinden voor de misdaden tegen de menselijkheid van Adolf Hitler, jij wel? Bush vergelijken met deze misdadiger is weldegelijk een vorm van laster.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:24 schreef Ridvan het volgende:
[..]
hitler heeft ook geen 16 miljoen joden vermoord!
En ooit gehoord van Satire? daar kan je nogal wat dingen onder plaatsen.![]()
Ik zou als ik jou was toch maar eens wat meer over de Bush familie gaan opzoeken en wat minder in de geschiedenisboekjes van school lezen. De Bush familie heeft aardig wat op haar geweten, waar ook jr. Bush niet vies van is. Enron, 911, heroine (CIA Afghanistan)... Ik wacht nog steeds op het beloofde bewijs dat Osama achter de aanslagen zit en de WMD's die ze nog moeten vinden in Irak. De geschiedenis zoals die vandaag de dag gepresenteerd wordt laat nogal wat belangrijke informatie weg. Zoals jij het al zo mooi zei; "de moderne geschiedenis".quote:Op donderdag 23 december 2004 00:28 schreef Speth het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het moeilijk is om bewijs te vinden voor de misdaden tegen de menselijkheid van Adolf Hitler, jij wel? Bush vergelijken met deze misdadiger is weldegelijk een vorm van laster.
De wet kent geen satire, dat valt onder billijkheid. Ik vind, en ik denk dat menig rechter het met mij eens zal zijn, dat iemand vergelijken met het grootste monster uit de moderne geschiedenis niet onder billijkheid valt.
Ik ben mij bewust van al die zaken, echter, ik hecht er niet zoveel waarde aan. Dat hij bepaalde dingen heeft gedaan uit financieel eigenbelang vind ik niet zo bijzonder. Hij zou de eerste president zijn die dat niet heeft gedaan.quote:Ik zou als ik jou was toch maar eens wat meer over de Bush familie gaan opzoeken en wat minder in de geschiedenisboekjes van school lezen. De Bush familie heeft aardig wat op haar geweten, waar ook jr. Bush niet vies van is. Enron, 911, heroine (CIA Afghanistan)... Ik wacht nog steeds op het beloofde bewijs dat Osama achter de aanslagen zit en de WMD's die ze nog moeten vinden in Irak. De geschiedenis zoals die vandaag de dag gepresenteerd wordt laat nogal wat belangrijke informatie weg. Zoals jij het al zo mooi zei; "de moderne geschiedenis".
Dit is ontopic, vrind.quote:Op donderdag 23 december 2004 01:25 schreef Ridvan het volgende:
Nu we dat weten.. kunnen we weer ONTOPIC
Waar haal je dat nou weer vandaan? Waar heb ik gezegd heb dat het om iedere president gaat?quote:Op donderdag 23 december 2004 00:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dus iedere president die "Person of the year" wordt bevonden is Hitler? Laat me niet lachen zeg.
Kom je nu weer met deze onzin aanzetten. Als ik jou was zou ik die beruchte speecht eens helemaal gaan bekijken, tekst is te vinden op verschillende sites, en even kijken in welke context Bush deze uitspraak plaats. Heeft namelijk te maken met de omwenteling in Oostblok en de SU en de golfoorlog.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:44 schreef OpenYourMind het volgende:
Ik geloof niet dat die symbolen er toevallig staan. De state of the union toespraak gaat de hele wereld over, je maakt mij niet wijs dat de hele omgeving en alles wat er bij die toespraak komt kijken niet zorgvuldig voorbereid wordt. Verder heeft dit meer met de ideologie van de elite te maken. Ein Reich ein Fuhrer en een klasse systeem waarbij de rijken de wereld en de bevolking onder controle en arm en onwetend kunnen houden. Bush senior sprak niet voor niets over de new world order in 1991 tijdens zijn state of the union toespraak. De new world order... zo noemde Hitler zijn streven ook.
Nogmaals: denk eerst even goed na voor je dit soort dingen roept, ik kan het heel makkelijk weerleggen:quote:je maakt mij niet wijs dat de hele omgeving en alles wat er bij die toespraak komt kijken niet zorgvuldig voorbereid wordt.
Dit is gelul, sorry.quote:Verder heeft dit meer met de ideologie van de elite te maken. Ein Reich ein Fuhrer en een klasse systeem waarbij de rijken de wereld en de bevolking onder controle en arm en onwetend kunnen houden.
En Marx, Lenin... Maar die bedoelden het natuurlijk goedquote:Bush senior sprak niet voor niets over de new world order in 1991 tijdens zijn state of the union toespraak. De new world order... zo noemde Hitler zijn streven ook.
Dat zegt niets over "de elite" van de VS nu.quote:Grote bedrijven wilden maar wat graag investeren. Hitler is zelfs aan de macht gebracht en gesteund door de elite met als doel de tweede wereld oorlog te starten.
Het verdrag van versailles was een dom, ondoordacht verdrag, geen afgesproken staakt het vuren. Hitler was een politiek-psychologische anomalie waar niemand op gerekend had.quote:Of liever gezegd de eerste te hervatten. Het verdrag van versaille was dan ook niet meer dan een staakt tot vuren voor een periode van 20 jaar.
"Heel veel sterke linken". Opvallend genoeg komen die linken vaak uit de links-alternatieve hoek, die toch al niet zo weg zijn van mensen met meer geld. Natuurlijk hebben machtige mensen altijd wat in de pap te brokkelen, maar dit wil niet per se wijzen op een gecoordineerde poging van "de elite" om "het volk" eronder te houden. En als dat al gebeurd, is het veel opener en gaat het zeker niet via een oorlog die aan miljoenen mensen het leven kost.quote:Naast dit zijn er heel veel sterke linken te vinden tussen een select clubje elite dat in elk deel van de vorige eeuw wel iets met belangrijke gebeurtenissen te maken heeft gehad of deze belangrijke gebeurtenissen zelfs veroorzaakt hebben. Nu komen we weer terug bij wat jij ook al aangaf in een eerdere post, dat jij daar andere conclusies aan verbind.
Dat dachten ze in de Sovjetunie ook. Het keiharde bewijs dat het omverwerpen van bepaalde instituten alleen maar leidt tot meer corruptie, en dat het volk nog egoistischer is dan de elite.quote:Jij vind het blijkbaar niet zo erg dat presidenten en andere hooggeplaatste personen hun handen vuil maken aan corruptie en machtsmisbruik ten koste van de bevolking. Ik met mijn naïviteit vind dit wel erg. Daarbij denk ik echter niet dat dit ooit zal verdwijnen en ben ik het met jou eens dat dit de normaalste zaken van de wereld zijn en dat de mens nou eenmaal zo in elkaar zit. Maar ergens komt dan steeds weer dat "ideaalbeeld" naar voren die mij ingeeft dat het allemaal zoveel beter kan en dat het niet zo hoeft te zijn.
Ja dat is de ene interpretatie en daarbij gebruikt hij het in zijn speech nog voor goede idealen ook. Daarnaast heb je de andere waarmee bedoeld wordt dat de plannen voor een nieuwe wereld orde steeds dichterbij komen.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Kom je nu weer met deze onzin aanzetten. Als ik jou was zou ik die beruchte speecht eens helemaal gaan bekijken, tekst is te vinden op verschillende sites, en even kijken in welke context Bush deze uitspraak plaats. Heeft namelijk te maken met de omwenteling in Oostblok en de SU en de golfoorlog.
NWO hoeft namelijk niet te staan voor een obscuur clubje wat de dienst uitmaakt in het geval van Bush sr is het al helemaal makkelijk te verklaren want 1 world order was namelijk net verslagen, het communistische Rusland en Sadams "macht" in het Midden-oosten was ook gebroken. Dan is de uitspraak Nieuwe wereldorde vrij normaal, zeker in een land waar ze nogal gek zijn op krachtige uitspraken.
Ja en? Jij legt hier uit wat ik gezegd heb?quote:Het is ook wel logisch dat de state of the union over de hele wereld te zien is, de VS is nu eenmaal het machtigste land op dit moment. Trouwens de Engelse troonrede wordt ook in veel landen uitgezonden, geldt ook in mindere mate voor de Nederlandse.
Dat dit soort toespraken goed voorbereidt worden lijkt me ook vrij normaal. Je moet er toch niet aan denken dat een staatshoofd een beetje staat te stotteren.
In beide quotes zegt hij niks verkeerd, een beetje krachtige taal maar dat hoort erbij.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:38 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Ja dat is de ene interpretatie en daarbij gebruikt hij het in zijn speech nog voor goede idealen ook. Daarnaast heb je de andere waarmee bedoeld wordt dat de plannen voor een nieuwe wereld orde steeds dichterbij komen.
"For two centuries we've done the hard work of freedom. And tonight we lead the world in facing down a threat to decency and humanity. What is at stake is more than one small country, it is a big idea - a new world order, where diverse nations are drawn together in common cause to achieve the universal aspirations of mankind: peace and security, freedom, and the rule of law. Such is a world worthy of our struggle, and worthy of our children's future."
- President George Bush, State of the Union Address 1991
"We will succeed in the Gulf. And when we do, the world community will have sent an enduring warning to any dictator or despot, present or future, who contemplates outlaw aggression. The world can therefore seize this opportunity to fulfil the long-held promise of a new world order - where brutality will go unrewarded, and aggression will meet collective resistance."
- President George Bush, State of the Union Address 1991
Maar ondertussen blijven ze zelf 1 van de grootste agressors.
[..]
Ja en? Jij legt hier uit wat ik gezegd heb?![]()
Achja als die speech echt zo bedoeld was dan waren Bush, Kissinger en nog vele anderen die de rechten van de mens schenden wel voor de rechter gekomen niet? Hetzelfde VN rechtsysteem wat hij hier promoot wordt niet erkent door de VS. Dit zegt ook wel iets, maarja al die "kleine" dingen bij elkaar zijn natuurlijk allemaal toevallighedenquote:Op donderdag 23 december 2004 14:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
In beide quotes zegt hij niks verkeerd, een beetje krachtige taal maar dat hoort erbij.
Ja zo zeg ik het maar ik zoek en zie er niks achter, jij wel alleen niet echt goed onderbouwd. NWO hoeft ook niet voor iets verkeerds te staan.
Voor de goede orde, zoek de hele speech en niet alleen de quotes die bijvoorbeeld Alex Jones op zijn site heeft geplaats maakt het verhaal een stuk duidelijker.
Dit alles is speculatie.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:34 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
een van de contra's, David Icke, schreef:
Amerika mag vandaag dan wel een Super Natie zijn maar dat is precies waar de Illuminati, die onder meer controle heeft over de "U.S. administrations" het op gemund had in hun agenda voor "centralisation of global control" - de hele aarde onder 1 globale wereld regering, militair regime, wereldbank en een ge-microchipte wereld populatie - precies zij het zo dat het erop gemund was en is om globale afschuw c.q. veroordeling op te wekken jegens de Amerikanen voor de terreur die ze veroorzaken in Iraq en het midden-oosten.
Maar terwijl Amerika wordt gebruikt om de fascistische agenda van de Illuminatie op te dringen aan de rest van de wereld, staat niet op de agenda dat Amerika een supermacht zal blijven. Integendeel, het vernietigen van de 'status' en 'spirit'van Amerika is fundamenteel voor het installeren de "Illuminati global dictatorship".
De reden hiervoor is simpel.
Een wereld regering en een supermacht(natie) gaan niet samen (2 kapiteinen op 1 schip kan niet). De "Illuminati global dictatorship" is bedoeld om als de enige supermacht te fungeren en om deze reden moet Amerika neergehaald worden. Denk hierbij aan de miljarden dollars die de Bush Administration eist van het Amerikaanse congres om de oorlog in Irak te bekostigen en steeds meer troepen te blijven zenden.......en dit terwijl Amerika financieel al maanden letterlijk de afgrond in kijkt. Hun grootste struikelblok is een Natie die beschikt over een sterke nationale identiteit en diep gewortelde "national pride", patriottisme. Want een Natie die zo in elkaar zit laat zich dan niet makkelijk openlijk dicteren door een globale wereld regering.
Op dit moment worden Amerika en haar inwoners gebruikt om de agenda te versnellen. Dit zelfde plan omvat ook een, uiteraard gemanipuleerd, conflict te veroorzaken jegens China opdat ook deze supermacht verdwijnt en geheel onder controle komt van de "Illuminati world government" die uiteindelijk opgericht zal worden om de schade & consequenties van de verschrikkelijke conflicten in de afgelopen jaren op te ruimen c.q. te herstellen.
het inmiddels bekende Problem-Reaction-Solution probleem veroorzaken>reactie beheersen tot kookpunt>oplossing aanbieden
Het plan momenteel is om Amerika te gebruiken en daarmee doende Amerika te breken economisch, politiek en militair. Het belangrijkste aspect hierin zal zijn om het 'patriotisme' te vernietigen. "break the American spirit and its sense of identity and self".
Dus de videobeelden en ander materiaal dat nu naar buiten word gebracht, inzake US troops die irakezen mishandelen en Guantanamo Bay etc, dient de Illuminatie op 2 manieren:
1.
Het stimuleert de woede van de Arabische wereld jegens Amerika. Zoals David Icke jaren geleden in 1 van zijn boek schreef: "the plan is to engineer a Muslim 'Holy War' against the US to 'justify' the use of their fire power to set the Middle East ablaze and take over the region"
2.
Het vreet steeds meer aan de Amerikanen, ze verliezen het indentiteitsgevoel van John Wayne "the good guy" die vecht voor de amerikaanse vrijheid en 'freedom & justice' voor de gehele wereld , nu blijkt dat er vanaf het begin veel tegen hun gelogen is over de gehele oorlog. Amerikanen die mensen mishandelen? dat kan toch niet waar zijn! De nieuws items van de laatste tijd zijn een massale 'blow' geworden in het gezicht van Amerikaanse zelfverzekerheid & sterk gevoel voor nationale identiteit. Precies zoals gepland.
En Icke sluit met:
"Nothing is what it seems and while we may appear to be seeing the expansion and grotesque expression of American might and power we are actually watching that power and sense of nationhood being systematically destroyed."
Het gedachtengoed en symbolisme is dan ook al heel oud en die symbolen worden inderdaad al heel lang gebruikt, ook voor Hitler.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:04 schreef Speth het volgende:
[..]
Nogmaals: denk eerst even goed na voor je dit soort dingen roept, ik kan het heel makkelijk weerleggen:
De zaal op de foto bevindt zich in het Capitol gebouw. Aan het eind van de 18e eeuw is met de bouw begonnen, en het staat in zijn huidige vorm (het was ondertussen een keer afgebrand etc..) sinds 1830 in Washington DC. Dat is een eeuw voor de opkomst van het facisme zoals je dat in Duitsland ziet. Het symbool dat je daar ziet is daar geplaatst in een tijd dat het nog helemaal niet met het Hitler-regime geassocieerd kon worden.
Kom nou niet met een of andere loze conspiracy theorie dat ze 100 jaar van tevoren al wisten dat de 2e wereldoorlog zou uitbreken en dat dat allemaal gepland was blablabla, want daar overtuig je me niet mee
Tja het is dan ook al een oud streven.quote:[..]
En Marx, Lenin... Maar die bedoelden het natuurlijk goedCaesar en Napoleon hebben het ook genoemd, what else is new? Het is gewoon de benaming voor een verandering in de wereldpolitiek, niets geheimzinnigs aan.
Behalve degenen die hem aan de macht brachten.quote:Het verdrag van versailles was een dom, ondoordacht verdrag, geen afgesproken staakt het vuren. Hitler was een politiek-psychologische anomalie waar niemand op gerekend had.
Verkapte poging er een links-rechts discussie van te maken. (geintje)quote:[..]
"Heel veel sterke linken". Opvallend genoeg komen die linken vaak uit de links-alternatieve hoek, die toch al niet zo weg zijn van mensen met meer geld. Natuurlijk hebben machtige mensen altijd wat in de pap te brokkelen, maar dit wil niet per se wijzen op een gecoordineerde poging van "de elite" om "het volk" eronder te houden. En als dat al gebeurd, is het veel opener en gaat het zeker niet via een oorlog die aan miljoenen mensen het leven kost.
true, alhoewel ik betwijfel of het volk ooit enige zeggenschap heeft gehad.quote:[..]
Dat dachten ze in de Sovjetunie ook. Het keiharde bewijs dat het omverwerpen van bepaalde instituten alleen maar leidt tot meer corruptie, en dat het volk nog egoistischer is dan de elite.
Bush met Hitler vergelijken is laster zonder goede onderbouwing. Bin Laden beschuldigen van 911 is ook laster zonder goede ondersteuning met feiten. Maarja Bin Laden is allang geen prioriteit meer. Stel je voor dat ze hem levend te pakken krijgen en ineens hun belangrijkste stroman kwijt raken. Dan moeten ze nog een proces gaan faken ook.quote:Maar dit is meer een ideologisch verhaal wat niet zoveel hout snijdt. In elk geval zie ik geen enkele reden om te geloven dat Bush zich baseert op Nazi-ideologieen, en ik vind dit dan ook een vrij ernstige vorm van laster.
Ik las van de week ook ergens een uitspraak van Hitler en Bush die vrijwel overeen kwamenquote:Op donderdag 23 december 2004 02:44 schreef Aurora025 het volgende:
Wat hitler deed, doet Bush nu ook, alleen op een subtielere manier.
In de state of the union waar bush zijn beroemde toespraak hield bevat op de achtergrond een door de Nazi's gebruikt symbool, de Fasces.
[afbeelding]
De Fasces in de State of the Union.
[afbeelding]
Links zie je nog het nazi symbool met de Eagle op de stok .
[afbeelding]
indeed! heel knap dat je de vraag van TS hebt begrepenquote:
quote:ExtremeKnowledge - zaterdag 18 december 2004 @ 21:53
Wat valt er te verwachten?
Wat denken jullie zoal dat er zal gebeuren, wat zijn de recente gebeurtenissen, is er een context, en wat denken jullie dat de manier zal zijn om het dictatorschip af te dwingen?
Tegenaanval. In mijn ogen meer dan geoorloofd na zijn 1e belediging.quote:Op donderdag 23 december 2004 16:35 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
[..]
Projectie van je eigen zwakheden, baas.
waar denk je dat de ss- n-22 sunburn voor bedoeld is ? een 4500 kilo wegende raket die met mach 2,8 in je schip boort omvervolgens 300 kilo explosieven te doen detoneren. de kinetische energie die daarbij vrijkomt is genoeg om menig schip te doen zinken en een barrage van die raketten doet ook de vliegdekschepen zinken, aangezien ze totaal niet in staat zijn om zich tegen deze raketten te verdedigen. wat inhoud dat alle vliegdekschepen die de vs binnen het bereik van de chinezen manouvreerd simpelweg binnen een paar minuten tot schroot gereduceerd zijn. Iran heeft die raketten overigens ook.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:02 schreef Speth het volgende:
Verder hebben de VS [..] (vooral dit is belangrijk) aircraft carriers.
*proest* onder welke steen kom jij vandaan..quote:Bovendien zijn de Chinezen een bijzonder praktisch, kapitalistisch volk dat zich niet met zoiets ideologisch als een oorlog tegen de VS bezig wil houden.
quote:Met andere woorden, het defensiebudget van de VS is bijna de helft van dat van de hele wereld. Geloof je je verhaal nu nog steeds?
Klopt, de VS hebben echter weer de mogelijkheid om lanceerinrichtingen preventief onschadelijk te maken met B2 bommenwerpers.quote:waar denk je dat de ss- n-22 sunburn voor bedoeld is ? een 4500 kilo wegende raket die met mach 2,8 in je schip boort omvervolgens 300 kilo explosieven te doen detoneren. de kinetische energie die daarbij vrijkomt is genoeg om menig schip te doen zinken en een barrage van die raketten doet ook de vliegdekschepen zinken, aangezien ze totaal niet in staat zijn om zich tegen deze raketten te verdedigen. wat inhoud dat alle vliegdekschepen die de vs binnen het bereik van de chinezen manouvreerd simpelweg binnen een paar minuten tot schroot gereduceerd zijn. Iran heeft die raketten overigens ook.
Ik ben zelf in China geweest en ervoer het als een bijzonder kapitalistisch land. Hoewel het officieel nog steeds communistisch heet, mag het niet zo heten. De enige monoliet van het Maoistische systeem is de stijl van regeren: nogal totalitair. De markt en economie hebben echter weinig weg van een communistisch stelsel, en de meeste Chinezen die ik tegenkwam waren in de eerste plaats uit op handel drijven. Of dat nou met een westerling of met een andere chinees was maakte niet uit, persoonlijk eigenbelang stond voorop.quote:*proest* onder welke steen kom jij vandaan..
De Chinezen ( communistisch niet kapitalistisch )
Heb je hier een bron voor?quote:gaan er al een paar jaar van uit dat een oorlog met de VS onvermijdelijk is en dat zij zelf liever de eerste klap uitdelen.. bovendien claimen ze dat zij een nucleare oorlog zullen winnen omdat er uiteindelijk meer chinezen dan amerikanen zijn en dus ook in die verhouding overblijven.
Ondanks dat prijsverschil valt niet te ontkennen hoe georganiseerd het Amerikaanse leger is, de B2 is de beste strategic bomber ter wereld, en valt wegens de stealth technologie moeilijk door de Chinezen te counteren. Daarnaast is er nog de nucleaire overmacht... Verder hebben de Chinezen meer manschappen, maar ontbreken zoals ik al zei de logistieke mogelijkheden om deze allemaal in te zetten, er is alleen een vrij grote reserve.quote:de enige reden waarom de VS zoveel uit MOET geven is omdat de amerikaanse wapenindustrie zulke belachelijke hoge prijzen vraagt. De Russen en Chinezen profiteren van uitermate goedkope produktie kosten en kunnen dus voor veel minder geld net zoveel wapens kopen als de VS. ook de personeels kosten liggen aanzienlijk lager dan in de VS.
kortom, met 60 miljard dollar kunnen de chinezen veel meer dan de amerikanen met 370 miljard
Beetje historisch en economisch besef is je vreemd merk ik wel. De rijken worden rijker maar de armen ook in vergelijking met vroeger. Zelfs in de derde wereld is de welvaart toegenomen in vergelijking met een eeuw geleden.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:47 schreef OpenYourMind het volgende:
Het huidige economische systeem is ervoor gemaakt de allerrijksten rijk te houden en de bevolking arm. De regering moet geld lenen van de internationale bankiers tegen rente. Het volk dient de staatsschuld terug te betalen met rente d.m.v. de belasting. Het geldsysteem is zo gemaakt dat alleen de prive banken er rijker van worden en de regeringen in hun hand hebben door het bespelen van het economische systeem. (Erg ingekorte en versimpelde versie van het geheel)
Klopt, ben er zelf ook geweest voor mijn werk het is een kapitalistisch land. Overheidspropaganda laat nu ook zien dat het goed is dat je meer verdiend dan je buurman en dat het beginnen van je eigen bedrijf geen schande meer is.quote:Op donderdag 23 december 2004 17:10 schreef Speth het volgende:
Ik ben zelf in China geweest en ervoer het als een bijzonder kapitalistisch land. Hoewel het officieel nog steeds communistisch heet, mag het niet zo heten. De enige monoliet van het Maoistische systeem is de stijl van regeren: nogal totalitair. De markt en economie hebben echter weinig weg van een communistisch stelsel, en de meeste Chinezen die ik tegenkwam waren in de eerste plaats uit op handel drijven. Of dat nou met een westerling of met een andere chinees was maakte niet uit, persoonlijk eigenbelang stond voorop.
Dat is een quote die toegeschreven is aan Mao, of hij dit echt gezegd heeft is niet echt duidelijk. Hij zou dit tegen Nixon gezegd hebben, het kwam erop neer dat het hem niet uitmaakte dat er bij een nucleaire aanval de helft van zijn bevolking zou sterven, dan hou ik er nog 300 miljoen over (China had in die tijd ongeveer 600 miljoen inwoners) aldus Mao.quote:bovendien claimen ze dat zij een nucleare oorlog zullen winnen omdat er uiteindelijk meer chinezen dan amerikanen zijn en dus ook in die verhouding overblijven.
in tegenstelling tot wat CNN beweerd dat de paus gezegd zou hebben, is de paus geen voorstander van de nieuwe wereld orde, als je het originele transcipt leest word komt de term "new world order" niet voor.quote:Op donderdag 23 december 2004 16:52 schreef Aurora025 het volgende:
Pope calls for a new world order
http://edition.cnn.com/2004/WORLD/europe/01/01/pope.ny.ap/
Welk deel van "Erg ingekorte en versimpelde versie van het geheel" begrijp jij niet?quote:Op donderdag 23 december 2004 17:18 schreef Chewie het volgende:
[..]
Beetje historisch en economisch besef is je vreemd merk ik wel. De rijken worden rijker maar de armen ook in vergelijking met vroeger. Zelfs in de derde wereld is de welvaart toegenomen in vergelijking met een eeuw geleden.
Belasting is niet primair bedoeld om de staatsschuld terug te betalen maar om aan de primaire behoeften van een land en zijn bewoners te kunnen voldoen. Regeringen die te kort komen lenen extra geld, de VS bijvoorbeeld leent vooral van het buitenland terwijl Nederland geldt leent van zijn burgers en pensioenfondsen enz. Op staatsleningen kun je je als particulier dus inschrijven.
Zo subtiel dat er op geen enkele wijze bewijs voor te leveren valt?quote:Op donderdag 23 december 2004 02:44 schreef Aurora025 het volgende:
Wat hitler deed, doet Bush nu ook, alleen op een subtielere manier.
De Nazi's gebruikten de fasces niet of nauwelijks.quote:In de state of the union waar bush zijn beroemde toespraak hield bevat op de achtergrond een door de Nazi's gebruikt symbool, de Fasces.
[afbeelding]
Het is pas een Nazi-symbool als er een swastika onder de adelaar hangt. In dit geval is het gewoon het zoveelste van de Romeinen overgenomen symbool.quote:Links zie je nog het nazi symbool met de Eagle op de stok .
[afbeelding]
Onzin.quote:Vanaf het jaar 509 voor Christus mocht alleen de dictator in Rome de fasces dragen. Hiermee had hij het recht over leven en dood.
Doet dit je niet aan een zeker forum denken?quote:§ Twijfel aan de rede en het geloof in mythen
quote:Op donderdag 23 december 2004 17:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Verhaal
Hierbij sluit ik mij aan.quote:Op donderdag 23 december 2004 17:24 schreef Chewie het volgende:
Verhaal
HAHAHAHAHAHAH!!!!!!quote:Op woensdag 22 december 2004 21:27 schreef Speth het volgende:
Bush is een prima president en zeker niet vergelijkbaar met Adolf Hitler...
Ik zal niet eens de moeite nemen om het Engels te verbeteren en maar gewoon vragen:quote:Op donderdag 23 december 2004 20:16 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Adolf Hitler: Who's not with us is against us.
George W. Bush: Who's not with us, is with the terrorists.
Ja, want eerst werd Duitsland ten gronde gericht en nu de VS.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:03 schreef Fonkmeistah het volgende:
nee inderdaad , je kan bush niet met hitler vergelijken , Hitler wilde Bush voorkomen..
Dit is een onbeduidend feit. Er zitten nog altijd miljoenen doden verschil tussen de beide heren. Je maakt jezelf dus belachelijk.quote:Op donderdag 23 december 2004 20:16 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAH!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Earth to Speth!!!
Adolf Hitler: Who's not with us is against us.
George W. Bush: Who's not with us, is with the terrorists.
quote:Op donderdag 23 december 2004 23:54 schreef Speth het volgende:
[..]
Dit is een onbeduidend feit. Er zitten nog altijd miljoenen doden verschil tussen de beide heren. Je maakt jezelf dus belachelijk.
Iedere vergelijking tussen politici en Adolf Hitler vind ik trouwens erg ongepast.
Ja wat een held was het ook die ome Hitlerquote:Op donderdag 23 december 2004 22:03 schreef Fonkmeistah het volgende:
nee inderdaad , je kan bush niet met hitler vergelijken , Hitler wilde Bush voorkomen..
Ehm...quote:Preston Bush ?
Wat heeft die mens allemaal niet gedaan voor de concentratiekampen ?
De CIA en de nazi's hebben niets met elkaar te maken.quote:En allemaal die nazi's die ze na de oorlog naar Amerika gebracht hebben, en de oprichting van de CIA ?
Nog meer nazi's ?
Mijn pa stemt D66. Dat wil toch niet zeggen dat ik dat ook doe?quote:Schwarzenegger dan ... die staat al te popelen om president te worden in 2008 ... en die heeft ook nazi-achtergronden via zijn vader ... en hij steekt zijn sympathieën niet altijd onder stoelen of banken.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 08:53 schreef Speth het volgende:
Helemaal niets? Hij is er nooit geweest. Hij heeft slechts geld gedoneerd aan het nazi regime, voor zover ik heb gehoord. In welke context dat gebeurde weet ik niet, Bernard heeft ook zijn steun betuigd aan Hitler, maar meende dat niet, bijvoorbeeld.
Ingekort en versimpeld is niet hetzelfde als blatante onzin schrijvenquote:Op donderdag 23 december 2004 17:33 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Welk deel van "Erg ingekorte en versimpelde versie van het geheel" begrijp jij niet?
Ow ja dus als ik geld doneer aan AlQaida is er ook niets aan de hand natuurlijk. Of ik zeg achteraf dat ik het niet gemeend heb ...quote:Op vrijdag 24 december 2004 08:53 schreef Speth het volgende:
Helemaal niets? Hij is er nooit geweest. Hij heeft slechts geld gedoneerd aan het nazi regime, voor zover ik heb gehoord. In welke context dat gebeurde weet ik niet, Bernard heeft ook zijn steun betuigd aan Hitler, maar meende dat niet, bijvoorbeeld.
tja in je cia world fact book ga je dat natuurlijk niet vinden. Toch is het zo. Cia is opgericht met nazi's aan de basis.quote:De CIA en de nazi's hebben niets met elkaar te maken.
Struisvogelgedrag ...quote:Schwarzenegger heeft niets maar dan ook NIETS met nazi's te maken, hij is er niet een en er is geen enkel bewijs voor dat hij die sympathieen zou hebben. Dat is dus, wederom, gewoon gelul.
Wat heeft jou opa in de oorlog gedaan. Verzetsheld, verrader, of gewoon niets. En moet jij je daarvoor verantwoorden?quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ow ja dus als ik geld doneer aan AlQaida is er ook niets aan de hand natuurlijk. Of ik zeg achteraf dat ik het niet gemeend heb ...
[..]
tja in je cia world fact book ga je dat natuurlijk niet vinden. Toch is het zo. Cia is opgericht met nazi's aan de basis.
[..]
Struisvogelgedrag ...
Ik denk zelfs dat Swartzenegger een erg goede president zou zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:31 schreef UncleScorp het volgende:
Mijn opa was niet bezig op wereldniveau he.
Ik ga mijn opa dan ook niet vergelijken met een mogelijke presidentskandidaat. Of moet ik dat wel doen ?
Maar een nieuwe president van amerika gaat dan wel ff een belangrijke rol gaan spelen op wereldniveau, dus mag zo iemand toch wel 'n beetje gescreend worden zeker. Laat ons hopen dat hij de idealen van zijn vader niet nastreeft.
Ik vind het hier al verwonderlijk dat er geen reactie komt op het feit dat ik Schwarzie vernoem als de volgende president. Theoretisch kan het momenteel zelfs nog niet ... maar ze zullen er wel op tijd een mouw aan passen.
Onzinnige vergelijking, je gaat compleet voorbij aan het feit dat de wereld voor WO2 niet echt negatief dacht over het nazi-regime en dat er allom bewondering was voor de manier hoe ze Duitsland er weer bovenop kreeg. Dat er dus geinvesteerd werd in Duitsland is dan ook niet vreemd. Beetje dom om bedrijven van te toen te veroordelen met de kennis van nu.quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ow ja dus als ik geld doneer aan AlQaida is er ook niets aan de hand natuurlijk. Of ik zeg achteraf dat ik het niet gemeend heb ...
Best mogelijk dat er voormalig medewerkers van de duitse geheime dienst hieraan hebben meegeholpen maar zegt nog niks over eventuele nazi symphatieen van de VS immers de SU was ook bezig om zoveel mogelijk nazi wetenschappers en andere kopstukken in te lijfen.quote:tja in je cia world fact book ga je dat natuurlijk niet vinden. Toch is het zo. Cia is opgericht met nazi's aan de basis.
ik denk ook wel dat het een redelijk goede president kan worden, hij heeft voor een republikein bijhoorlijk liberale standpunten. Dat zou nog wel eens een reden kunnen zijn voor tegenstanders om hem als nazi af te schilderen omdat hij niet tegen abortus en euthanasie is, academisch ziekenhuis Groningen werd hier immers ook van beschuldigt o.a. door Alex Jones en andere christen fundi's.quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:41 schreef Knarf het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat Swartzenegger een erg goede president zou zijn.
Als je ziet wat die man gepresteerd heeft in zijn leven. Petje af.
Die is dus echt van onderaan begonnen.
Beetje bodybuilden, daarna een zaak beginnen waar hij miljoenen heeft verdient, daarna filmacteur worden en dan de politiek.
Mja ik vind het toch niet logisch dat je een veiligheidsdienst start met leden van je voormalige aartsvijand, maar soit, blijkbaar redeneer ik hier wel es meer dom volgens anderen, dus dit kan nog wel in het rijtje.quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:41 schreef Chewie het volgende:
Onzinnige vergelijking, je gaat compleet voorbij aan het feit dat de wereld voor WO2 niet echt negatief dacht over het nazi-regime en dat er allom bewondering was voor de manier hoe ze Duitsland er weer bovenop kreeg. Dat er dus geinvesteerd werd in Duitsland is dan ook niet vreemd. Beetje dom om bedrijven van te toen te veroordelen met de kennis van nu.
[..]
[..]
Best mogelijk dat er voormalig medewerkers van de duitse geheime dienst hieraan hebben meegeholpen maar zegt nog niks over eventuele nazi symphatieen van de VS immers de SU was ook bezig om zoveel mogelijk nazi wetenschappers en andere kopstukken in te lijfen.
Ik vind het wel logisch maar niet echt netjes. De kennis van hoe een "goede" inlichtingendienst op te zetten was natuurlijk wel aanwezig bij de Nazi's dat je dan van die kennis gebruik maakt is dan wel logisch. Vergeet niet dat de VS voor WO2 nu niet echt een internationale supermacht was en dat ze zich niet echt bemoeiden met de rest van de wereld, dus die kennis moesten ze in korte tijd leren.quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:49 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Mja ik vind het toch niet logisch dat je een veiligheidsdienst start met leden van je voormalige aartsvijand, maar soit, blijkbaar redeneer ik hier wel es meer dom volgens anderen, dus dit kan nog wel in het rijtje.
schattige Arrnold wordt net zoals van Persie (Arsenal) langzaam gebracht.quote:ik denk zelfs dat Swartzenegger een erg goede president zou zijn.
Als je ziet wat die man gepresteerd heeft in zijn leven. Petje af.
Die is dus echt van onderaan begonnen.
We've also discovered that Schwarzenegger is in the private porn photo collection of infamous Robert Mapelthorpe.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:08 schreef JoZzephus het volgende:
moet jij weten als je dat allemaal gaat geloven.
Aroldje geilt op macht..eerst z'n filmpjes en strax het echte werk..
ik denk er dus ietsiepietsie anders over.
Waar blijkt dat uit? Heb nog geen enkel steekhouden argument gelezen dat Arnold machstbelust zou zijn of dat hij nazi-symphatieen zou hebben.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:08 schreef JoZzephus het volgende:
moet jij weten als je dat allemaal gaat geloven.
Aroldje geilt op macht..eerst z'n filmpjes en strax het echte werk..
ik denk er dus ietsiepietsie anders over.
O, denk je dat ik er zo een ben?quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:10 schreef UncleScorp het volgende:
maar de tv heeft toch gezegd ... ?
dus ...
nee dat maak jij er maar even van.quote:Of ben je zo vooringenomen dat iedereen met een Duits accent onmiddelijk fout is?
Nee dat was een vraag omdat ik verder namelijk geen argumenten heb gehoord waarom Arnold nazi symphatieen zou hebben.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:19 schreef JoZzephus het volgende:
[..]
nee dat maak jij er maar even van.
Nee dit komt uit een science fiction filmquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:47 schreef UncleScorp het volgende:
En nee dit komt niet van Alex Jones of InfoWars
Nee zo'n samenleving als in die film krijgen we niet alleen al vanwege het feit dat sex dan oervervelend wordquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:57 schreef UncleScorp het volgende:
ow geluk dat je me er op wijst (zucht)
maakt het juist speciaal als het zo zou worden ...
maar ja, never mind ... whats the use ...
Inderdaad sherlock.. alleen deden ze het bij duitsland van buitenaf en bij de VS van binnen uit en dat laatste geld ook voor europa.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, want eerst werd Duitsland ten gronde gericht en nu de VS.
Ze zijn nog altijd de Joden die uit hun Talmoed opmaken dat goyim gedood mogen worden en geheime vergaderingen beleggen waar agenten van de klunzigste geheime dienst ter wereld zomaar binnen komen, toch? Af en toe raak ik een beetje in de war.quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:04 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
Inderdaad sherlock.. alleen deden ze het bij duitsland van buitenaf en bij de VS van binnen uit en dat laatste geld ook voor europa.
leegroven en vluchten naar israël...
Oh vandaar dat Israel financieel op sterven na dood isquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:04 schreef Fonkmeistah het volgende:
leegroven en vluchten naar israël...
zo vreemd is dat niet hoor, dat heeft namelijk 2 % van de bevolking en dat is voor nederland toch al zeker zo'n 300.000 man..quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:44 schreef Speth het volgende:
Ik geloof niet in IQ testen. Als ik dat wel zou doen zou het betekenen dat mijn IQ 40% bovengemiddeld is.
Er staat anders nog een paar vragen aan jouw adres open, maar je weigert hardnekkig antwoord te geven en wendt voor dat ze van ´´kleuterschoolniveau´´ of iets dergelijks zijn. Noem dat maar genadeloze feitelijke polemiek!quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:41 schreef Fonkmeistah het volgende:
want er zijn menig doorgewinterde "truthseekers" die je genadeloos om de oren gaan slaan met feiten.
karmaquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:11 schreef Chewie het volgende:
Oh vandaar dat Israel financieel op sterven na dood is
Het probleem is, en ik volg Tru al een tijdje, is dat ik nog geen enkel "feit" ben tegen gekomen. Beweringen van die verknipte new age guru Icke zijn geen feiten net zoals de totaal uit zijn verband gerukte statements die AJ brengt. De sites waar je hier mee om de oren wordt geslagen door de zgn "truthseekers" ontbreken elke onderbouwing en geven nogal blijk van zeer gebrekkige geschiedkundige kennis.quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:41 schreef Fonkmeistah het volgende:
je hebt nog een lange weg te gaan en tot die tijd zou je er verstandig aan doen om je huidige mening niet met al teveel bravoure te ventileren, want er zijn menig doorgewinterde "truthseekers" die je genadeloos om de oren gaan slaan met feiten.
Let met Name op de feiten die in dit artikel tevoorschijn komenquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:02 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het probleem is, en ik volg Tru al een tijdje, is dat ik nog geen enkel "feit" ben tegen gekomen. Beweringen van die verknipte new age guru Icke zijn geen feiten net zoals de totaal uit zijn verband gerukte statements die AJ brengt. De sites waar je hier mee om de oren wordt geslagen door de zgn "truthseekers" ontbreken elke onderbouwing en geven nogal blijk van zeer gebrekkige geschiedkundige kennis.
Verder valt me op dat de "truthseekers" hier de "normale" media afdoen als onzin, behalve als dit past in het complot, maar wel de meest bizare sites op gratis webhosts gelijk voor waar aannemen. Dit is nogal generaliserend en natuurlijk zijn er enkele uitzonderingen die de regel bevestigen![]()
Maar goed wie ben ik, ik werk immers bij een bedrijf wat volgens de complotten behoort tot "the global elite"
Dat zijn geen gelijke gevallen, hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:00 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Let met Name op de feiten die in dit artikel tevoorschijn komen
Written in 1992, Published in 1994, The Robots Rebellion by David Icke
“…We are now hearing of the growth in credit card fraud and how something must be done so people can be identified more easily. What will be suggested is some kind of bar coding on each person like they use on the goods in the supermarket – and in this way the authorities will know where we are, and what we are doing at all times. It would also be used to transmit messages to us like the computers and robots we would then be. They are already leading up to this by doing it with animals, and we are next if we allow it to happen.
The Brotherhood of the New World Order want to go further than that with humans. They want us bar-coded so we can be ‘read’ at supermarkets and banks, like a checkout assistant now reads a tin of beans. A man at IBM who invented the laser-bar reader for supermarkets has also developed a method of putting the same type of device under human skin in one billionth of a second. It is invisible to the naked eye and could carry all the information anyone needed to know about us. We could be permanently linked to a computer, and who is to say that signals could not be sent both ways?”
12 years later…..
The Sun, Friday, October 15, 2004
Page 37
Microchip under skin to hold life-saving info
A HUMAN BARCODE
Lives could soon be saved around the world – by tiny information-packed microchips injected under the skin.
Watchdogs have given the go-ahead to the ID tags, read by supermarket-style barcode scanners.
Each VeriChip is the size of a grain of rice, but in an emergency, medics can use it to discover crucial details – even if a patient is unconscious.
Inserted in a 20-minute, £100 procedure, every tag carries a serial number linked to a data-base which can beam over information on blood type and allergies – and in the future even full medical histories.
The makers, Florida based Applied Digital Solutions, hope the chips will quickly go on sale in Britain too.
Hospitals need £360 scanners to read the information, but the makers are giving away 200 to kick-start the scheme.
Dr. David Nateman, of Miami’s Baptist Hospital, said: “The information this will give us about a patient is vital.”
But privacy campaigners fear the chips, similar to those that track lost pets, could be used by firms to keep tabs on staff.
ik heb in m'n vorige post even voor je verduidelijkt op welke zinsnede ik reageerdequote:Op vrijdag 24 december 2004 15:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat zijn geen gelijke gevallen, hoor.
Dank je. Heb je trouwens wat meer informatie over die wachthonden die toestemming hebben gegeven voor deze chip? Welke instanties of gezelschappen zijn dat?quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:09 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
ik heb in m'n vorige post even voor je verduidelijkt op welke zinsnede ik reageerde
toeval of niet de logo's die door Applied Digital Solutions en VeriChip gehanteerd worden zijn volgens "thruhseekers" illuminati stijl.... dus ja dat geeft wel aanleiding tot nadenken bij mijquote:The makers, Florida based Applied Digital Solutions, hope the chips will quickly go on sale in Britain too.
Hospitals need £360 scanners to read the information, but the makers are giving away 200 to kick-start the scheme.
Staan trouwens zeer weinig feiten in, artikel van Icke uit 92 is ook niet erg orgineel SF pockets uit de jaren 50 en 60 (waar volgens mij ook veel van de huidige complot theorieen van afgeleid zijn of zijn versterkt) schetsen ook regelmatig zo'n toekomstbeeld. Uit het artikel blijkt ook niet dat Icke ze allemaal op een rijtje heeft. Wat Icke namelijk doet is nieuwsberichten pakken en deze proberen te linken aan zijn eigen theorieen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:09 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
ik heb in m'n vorige post even voor je verduidelijkt op welke zinsnede ik reageerde
OMG, zoek dan zelf ff verder, bijvoorbeeld, de website van Applied Digital Solutions, met hun nieuwste headline 8 decmber 2004 bijv. zelfs in pdf verkrijgbaar http://www.adsx.com/content/pdf/pr/pr_12.pdfquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dank je. Heb je trouwens wat meer informatie over die wachthonden die toestemming hebben gegeven voor deze chip? Welke instanties of gezelschappen zijn dat?
De laatste tijd gaat het daar een stuk beter, economisch zit het daar beter in elkaar dan in bv Griekenland.quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:11 schreef Chewie het volgende:
Oh vandaar dat Israel financieel op sterven na dood is
Vergeef me, hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:53 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
OMG, zoek dan zelf ff verder, bijvoorbeeld, de website van Applied Digital Solutions, met hun nieuwste headline 8 decmber 2004 bijv. zelfs in pdf verkrijgbaar http://www.adsx.com/content/pdf/pr/pr_12.pdf
zijn die watchdogs in dit hele verhaal dan nog belangrijk? Het is al gaande
Dit probleem ontstaat mijn inziens doordat jij veel van de aangeboden bronnen van de truth posters niet leest. Ik en anderen hebben zat bronnen aangegeven waarin beschreven staat dat er geopolitieke plannen bestaan, dat ze worden uitgevoerd en dat bepaalde systemen in de samenleving zo gemaakt zijn om dit te bewerkstelligen of uit de media te houden.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:02 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het probleem is, en ik volg Tru al een tijdje, is dat ik nog geen enkel "feit" ben tegen gekomen. Beweringen van die verknipte new age guru Icke zijn geen feiten net zoals de totaal uit zijn verband gerukte statements die AJ brengt. De sites waar je hier mee om de oren wordt geslagen door de zgn "truthseekers" ontbreken elke onderbouwing en geven nogal blijk van zeer gebrekkige geschiedkundige kennis.
Het is dat je het zelf toegeeft, maar volgens mij geloof je het stiekem toch welquote:Verder valt me op dat de "truthseekers" hier de "normale" media afdoen als onzin, behalve als dit past in het complot, maar wel de meest bizare sites op gratis webhosts gelijk voor waar aannemen. Dit is nogal generaliserend en natuurlijk zijn er enkele uitzonderingen die de regel bevestigen
Die sites zijn voor nuchtere mensen niet serieus te nemen.quote:Dit probleem ontstaat mijn inziens doordat jij veel van de aangeboden bronnen van de truth posters niet leest. Ik en anderen hebben zat bronnen aangegeven waarin beschreven staat dat er geopolitieke plannen bestaan, dat ze worden uitgevoerd en dat bepaalde systemen in de samenleving zo gemaakt zijn om dit te bewerkstelligen of uit de media te houden.
-5 generaliserenquote:Op vrijdag 24 december 2004 20:52 schreef Speth het volgende:
[..]
Die sites zijn voor nuchtere mensen niet serieus te nemen.
Wat kan mij het nu schelen Nazi''s,abortus en euthanasie..ik kan me overal wel druk om maken alleen schiet ik er niets mee op he.quote:Of je bent iemand die mensen beschuldigt van Nazi denkbeelden omdat ze niet tegen abortus en euthanasie zijn.
Je praat als een gefrustreerde junk.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:44 schreef JoZzephus het volgende:
[..]
Wat kan mij het nu schelen Nazi''s,abortus en euthanasie..ik kan me overal wel druk om maken alleen schiet ik er niets mee op he.
ben wel op mijn hoede en de media volg ik wel als mijn verstand op nul staat.
lekker sóchtends krantje lezen, filmpje kijken en ondertussen denk ik dream on..(wij allen)
de dingen die ik echt wil weten heb ik niet uit krantjes of media..
oa hier op fok zitten aardig wat mensen die ik serieus neem en die info geven waar ik van leer.
op ditzelfde fok zitten ook een aantal mensen die echt maar dan ook echt super naief, dom of eigenwijs zijn (vooral de hoger opgeleiden hehe)
eigenwijs ben ik trouwens ook dus vooruit dan maar weer.
een hoog IQ zegt mij geen fuck weet je..vraag maar aan je pappie en mammie of ze trots zijn, van mij krijg je de waarheid te horen (over you)...mijn waarheid hehe..
tjonge jonge wat een lulletjes zitten hier zeg..ik moet me vaak inhouden dat geblaat maar aan te horen (maar ja dat houdt de zaak in evenwicht he) lees en leer je economie, natuurkunde, wetenschap, geschiedenis boekjes goed he en de leraar weet het wel..goed leren hoor misschien krijg je wel een 10 wauw.
levens ervaring... daar begint het pas...en dan er midden in dus niet langs de zijlijn..
goed, waar waren we..
alles wordt geruled door de illuminatie, wat denk jij dan? denk je nu echt dat je echt vrij bent?
ik kan je zat voorbeelden geven hoe iets werkt.
ok, ik zal er één geven.
stel je bent een bedrijf aan het opzetten en dit gaat lopen als een trein..god man wat een big hole in de markt heb je ontdekt.
je groeit en groeit en groeit en ondertussen wordt je bekender, rijker en rijker en je moet steeds meer mensen aan nemen omdat je groeit als een jekko.
van mijn part ga je dan naar de beurs en er komt nog meer geld en naamsbekendheid binnen en naar buiten.
aandeeltjes stijgen de lucht in.
Op een gegeven moment valt het natuurlijk wel op he dat het zo goed gaat met jou en je bedrijf en al die mensen die voor je werken.
weet je door wie het opvalt dan?
nou niet door die kneuzen die in Den Haag zitten hoor.
deze slaafjes (noem ik ze maar even) geven het weer door aan hun superieuren (en dat zijn de wat hogere slaafjes in rang)
nou en dan komt de tijd dat je je winstgevend bedrijfje moet gaan verkopen aan "hun".
dit geldt namelijk voor alle bedrijfjes die groot gaan worden en nu bv multinationals zijn.
(voor geld doet iedereen alles.., geld rules en neemt alle principes die jij en iedereen heeft weg)
zelfs de grote beursen zijn in handen van deze ratten,(ook euronext maar weet het niet zeker) net zoals Vodafone (UMTS) om maar eens voorbeeldjes te noemen net zoals Microsoft waar we nu opzitten te kutten, net zoals je bank en belastingsdienst waar je zaken mee doet. en die alles al van je weet.
net zoals..ja wat eigenlijk niet he..
kom we gaan een hamburger eten bij Mac pietje.
Zie je, jij en jullie vragen all the time naar feiten.
ik heb geen feiten dus geloof dan maar de media met hun vaak nietszeggende feiten.
ik denk altijd zelf..bewijzen kan ik niets..
een paar posts terug had ik het over vriend Arnold.
man als ik die vent al zie begint mijn maag te draaien en weet je waarom?
nou geen idee maar dit gebeurt echt niet zomaar.
nu weet ik dat hij eraan komt..
dit komt dus van binnen uit en heb er geen feiten voor nodig hoor om te weten dat deze man niet zuiver is.
en dat heb ik nu bijna altijd met de onderwerpen of personen waar ik mee geconfronteerd wordt.
ik ga jou of anderen niet overtuigen dat doe je zelf maar middels je media, wetenschappers, organisaties, politici die jij betrouwbaar vindt..
ik weet wel beter.
(ps Einstein en Jung moet je wel lezen vind ik zelf...geen idee maar dat denk ik gewoon weer)
hohoho![]()
ugh![]()
misschien iets te direct overgekomen bij anderen "hoog opgeleiden" die zich aangesproken voelen maar met dit stukje bedoel ik alles weter Speth (wie kent hem niet)quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:44 schreef JoZzephus het volgende:
[..]
op ditzelfde fok zitten ook een aantal mensen die echt maar dan ook echt super naief, dom of eigenwijs zijn (vooral de hoger opgeleiden hehe)
eigenwijs ben ik trouwens ook dus vooruit dan maar weer.
een hoog IQ zegt mij geen fuck weet je..vraag maar aan je pappie en mammie of ze trots zijn, van mij krijg je de waarheid te horen (over you)...mijn waarheid hehe..
tjonge jonge wat een lulletjes zitten hier zeg..ik moet me vaak inhouden dat geblaat maar aan te horen (maar ja dat houdt de zaak in evenwicht he) lees en leer je economie, natuurkunde, wetenschap, geschiedenis boekjes goed he en de leraar weet het wel..goed leren hoor misschien krijg je wel een 10 wauw.
levens ervaring... daar begint het pas...en dan er midden in dus niet langs de zijlijn..
Waarom deze excusses? Wat jij zegt klopt toch gewoon? De gemiddelde hoger opgeleide denkt alleen aan zijn kansen en zijn eigen toekomst. Daar is het systeem ook voor gemaakt. Waarom zou een hoger opgeleide twijfelen aan de geleerde kennis? Hij leert dit alles om hogerop te komen in de samenleving en wat te betekenen. Een hogeropgeleide zal daardoor ook minder snel zien wat er allemaal niet klopt. Hij krijgt immers een grotere vorm van indoctrinatie dan de lager opgeleide. De lager opgeleiden doorzien de fouten in het systeem vaak ook niet. Deze zijn allang blij dat ze iets bereiken in de samenleving en proberen er gewoon het beste van te maken. (klinkt negatiever dan dat ik het bedoel) Als een hoger opgeleide de fouten wel zou zien wordt deze vaak verleidt om er niks aan te doen aangezien hij zijn toekomst niet wil vergooien en niet buiten de pas wil lopen. Hij heeft het immers al goed en waarom zou hij zich druk moeten maken om anderen, eigenbelang gaat voor. Het vrije denken wordt je eigenlijk verleerd. Je wordt geleerd in hokjes te denken en vooral binnen de huidige kaders van het system.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:15 schreef JoZzephus het volgende:
[..]
misschien iets te direct overgekomen bij anderen "hoog opgeleiden" die zich aangesproken voelen maar met dit stukje bedoel ik alles weter Speth (wie kent hem niet)
sorry voor jullie all.. was niet gemeend dus.
Speth, dream on..![]()
Ik ga met jou niet in discussiequote:Op zaterdag 25 december 2004 01:15 schreef JoZzephus het volgende:
[..]
misschien iets te direct overgekomen bij anderen "hoog opgeleiden" die zich aangesproken voelen maar met dit stukje bedoel ik alles weter Speth (wie kent hem niet)
sorry voor jullie all.. was niet gemeend dus.
Speth, dream on..![]()
Onzin, ik lees al boeken over archeologie (en dan bedoel ik niet "Jantje gaat graven") sinds ik een jaar of 5 was... Toen dacht ik echt niet aan mijn toekomstkansen. Ik vind het gewoon leuk om dingen te leren, en let altijd op de aard van mijn bron. Als ik werkelijk een elitaire klootzak was zou ik Fox news ook steunen. Dat doe ik niet.quote:De gemiddelde hoger opgeleide denkt alleen aan zijn kansen en zijn eigen toekomst. Daar is het systeem ook voor gemaakt. Waarom zou een hoger opgeleide twijfelen aan de geleerde kennis? Hij leert dit alles om hogerop te komen in de samenleving en wat te betekenen.
"Onoverkoombaar" is een beter woord. Ik ben allang blij dat we elkaar niet meer verbranden om kruidentuintjes, corruptie zal er altijd zijn, vooral in socialistische landen waar het zich kan verschuilen achter een sluier van saamhorigheid, zoals laffe mensen graag doen.quote:Dit zie je zelfs ook al bij Speth die al aangaf dat hij het vele onrecht ook wel ziet, maar dit normaal en acceptabel vind.
Zie ik hier duidelijke tekenen van frustratie, wegens het niet kunnen behalen van een 'hoge opleiding'?quote:
Dat wordt een nachtje gevangenis kerel ... eigen regelsquote:Op zaterdag 25 december 2004 01:46 schreef Speth het volgende:
Ik ga met jou niet in discussieAls je er niet tegen mijn schrijfstijl en/of intelligentie (overigens is IQ iets waar je zelf mee aan komt zetten
) kan, is dat jouw probleem. Ik heb wel vaker met dit bijltje gehakt, en weet dat ik mensen als jij het beste kan negeren.
nou zo resoluut nog niet in het begin maar op een gegeven moment ben je aan de beurt..quote:Dus jij schrijft een heel verhaal, dat als je succes hebt, dat er dan vanzelf personen naar je toe komen en dat je dan je bedrijf moet verkopen. Je geeft er zelfs een voorbeeld bij.
nee ik was er niet bij, het zijn vermoedens hequote:Maar als ik dan vraag hoe het zit, dan weet je het niet.
Haha grapjas. Ik volg zelf ook een hogere opleiding en lees ook boeken en informatie over allerlei soorten dingen. Verder heb ik weinig problemen met Speth en vind ik zijn posts hier wel een aanvulling. Ik ben het dan ook met hem eens dat er best wel verbetering is en dat de huidige vorm van corruptie onvoorkoombaar is. Desondanks mag ik graag analyseren hoe de wereld in elkaar zit en welke invloeden er zijn geweest door de eeuwen heen om zover te komen. Dit doe ik vooral d.m.v. het analyseren van geopolitieke en economische invloeden. Ik zal hier dan ook niet snel archiologie aanhalen simpelweg omdat ik daar te weinig van weet. Wanneer ik deze analyses uitvoer zie ik duidelijk connecties tussen bepaalde groepen "elite" die bij veel van de gebeurtennisen in de afgelopen twee eeuwen nogal wat invloed hadden en naar mijn mening deze invloed ruimschoots gebruikten.quote:Op zaterdag 25 december 2004 04:18 schreef Ridvan het volgende:
[..]
Zie ik hier duidelijke tekenen van frustratie, wegens het niet kunnen behalen van een 'hoge opleiding'?![]()
Het valt reuze mee met de hoge opleidings niveau van Speth!! (Toch? Juf speth?)
Ps. Speth heeft mijn goedkeuring!! Die kan me altijd wijzen op mijn spelfouten, als die dat wil natürlich!![]()
![]()
m.i. ook de kern van geheel TSquote:Op zaterdag 25 december 2004 11:35 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Haha grapjas. Ik volg zelf ook een hogere opleiding en lees ook boeken en informatie over allerlei soorten dingen. Verder heb ik weinig problemen met Speth en vind ik zijn posts hier best wel een aanvulling. Ik ben het dan ook met hem eens dat er best wel verbetering is en dat de huidige vorm van corruptie onvoorkoombaar is. Desondanks mag ik graag analyseren hoe de wereld in elkaar zit en welke invloeden er zijn geweest door de eeuwen heen om zover te komen. Dit doe ik vooral d.m.v. het analyseren van geopolitieke en economische invloeden. Ik zal hier dan ook niet snel archiologie aanhalen simpelweg omdat ik daar te weinig van weet. Wanneer ik deze analyses uitvoer zie ik duidelijk connecties tussen bepaalde groepen "elite" die bij veel van de gebeurtennisen in de afgelopen twee eeuwen nogal wat invloed hadden en naar mijn mening deze invloed ruimschoots gebruikten.
Hoe kun je nu op basis van boeken die ''tijdens geen enkele opleiding aangehaald zijn'' voelen dat opleidingen die je nooit hebt gevolgd, ''vervult zijn van sluiers'' ? (sic)quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:43 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]Zowiezo denk ik dan wat is dat eigenlijk wat wij voor opleidingen hebben genoten (hoog of laag), vervult van sluiers, zo voel ik het sinds ik het laatste jaar over een heel andere wereld heb geleerd uit *nonfictie* gerespecteerde boeken die tijdens geen enkele opleiding aangehaald zijn.
Lijkt mij *zowiezo* een goed plan om deze post van jou als stickie te houden om zo de vervuiling van TRUTH topics tegen te gaan. En dan bedoel ik niet zondermeer posts van sceptici verwijderen, maar wel die posts die vallen in de categorie:quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:54 schreef OpenYourMind het volgende:
Het probleem op dit forum lijkt mij te zitten in het selectieve lezen en posten van mensen. Er verschijnen allerlei topics, het ene onderwerp wat vreemder dan de ander. Wanneer er mensen komen die heel duidelijk de verbindingen aantonen en dit goed documenteren komen er nauwelijks reacties (Merovingian bijvoorbeeld). Wanneer er wat vagere beweringen geplaatst worden zonder al te veel onderbouwing wordt de poster gelijk 20x gequote om hem/haar af te maken en vaak wordt er ook nog eens de zwakste zin uitgehaald om gelijk het hele verhaal als onzin af te doen. Dan heb je nog de websites en filmpjes die iemand post waarin zijn argument haarfijn wordt onderteund met documenten en "experts". Deze worden gewoonweg genegeerd en de skeptische mensen hier blijven vasthouden aan het niet hebben gezien van "bewijs".
"bewijs" met betrekking op de werking van de media, geopolitiek, het economische systeem en de connecties tussen de groepen "elite" is hier zo vaak gepost en toch kun je het telkens opnieuw posten zonder dat er naar gekeken wordt door de skeptici. En toch blijven ze altijd maar vragen "waar is het bewijs?"...![]()
Zomaar even een rant van mij. Tegen niemand persoonlijk gericht.
quote:Wanneer er wat vagere beweringen geplaatst worden zonder al te veel onderbouwing wordt de poster gelijk 20x gequote om hem/haar af te maken en vaak wordt er ook nog eens de zwakste zin uitgehaald om gelijk het hele verhaal als onzin af te doen. Dan heb je nog de websites en filmpjes die iemand post waarin zijn argument haarfijn wordt onderteund met documenten en "experts". Deze worden gewoonweg genegeerd en de skeptische mensen hier blijven vasthouden aan het niet hebben gezien van "bewijs".
quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe kun je nu op basis van boeken die ''tijdens geen enkele opleiding aangehaald zijn'' voelen dat opleidingen die je nooit hebt gevolgd, ''vervult zijn van sluiers'' ? (sic)
Er is een verschil tussen een typfout en een daadwerkelijke taalfout. Als ik er nog eens overheen had gelezen had ik hem er zo uit gehaald, het was al laat, toch bedankt dat je me er op wijstquote:Op zaterdag 25 december 2004 08:51 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat wordt een nachtje gevangenis kerel ... eigen regels![]()
En loop toch zo hoog niet op met jezelf ... hier is iedereen gelijkwaardig.
Probeer dat es te respecteren.
Anders kan je misschien beter een forum op niveau van jouw hoogstaande intelligentie opzoeken, want hier vind je iedereen toch maar onnadenkend dom
Nou ja, sommige mensen schijnen de conventionele kant van het verhaal ook niet te kennen... Het feit dat het moeilijker is om een conspiracy theorie te bewijzen is geen vrijbrief om onzin te schrijven. Als iemand iets schrijft, en de ander toont onomstotelijk aan dat hij/zij ongelijk heeft, dan moet diegene dat ook erkennen, vind ik.quote:De ene kant van het verhaal weet iedereen namelijk al, dit is wat iedereen geleerd heeft en wat algemeen als waarheid wordt aangenomen. Het is dan ook erg makkelijk om vanuit die gegevens alle andersdenkenden gelijk de mond te snoeren met, het is niet zo want zo zit het en dat weet iedereen toch, hier staat het geschreven. Het is veel makkelijker voor mensen met conventionele gedachten om bewijs te vinden dan voor de "Truthseeker".
bedoel je dan, na je onderbouwing gelezen te hebben, niet meer van :quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:51 schreef Speth het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een typfout en een daadwerkelijke taalfout. Als ik er nog eens overheen had gelezen had ik hem er zo uit gehaald, het was al laat, toch bedankt dat je me er op wijst
Iedereen is misschien wel gelijkwaardig, maar niet iedereen is gelijk. Als iemand onzin blaat, en ik wijs diegene daarop met een goede onderbouwing, dan betekent dat niet dat diegene minderwaardig is, maar wel dat zijn redenering niet klopt en dat ik hem (of haar) onderuit heb gehaald. Dan moet je je niet in allerlei bochten wringen, maar dat gewoon accepteren en in het vervolg beter je feiten checken, anders maak je jezelf belachelijk.
*kijkt even rond op het net*quote:even terug naar applied digital solutions en hun chips. fonky als ik ben wil ik dan toch even weten wie die boel dan runt...
Silverman...
ik zeg verder niks..
Dat Schlumberger een Joodse naam is kan ik je zo ook wel vertellen. Waar zijn de bewijzen dat dit een "Illuminati" bedrijf is? Toon dat eens aan.quote:Toen ik vorige week drivers in mijn registry aantrof voor smartcards van de naam schlumberger (standaard met xp meegekomen) werd ik meteen wantrouwend.
Ben eens wat gaan googlen. Schlumberger is zionistisch, en illuminati. De voormalig chairman van Schlumberger is nu chairman bij je raadt het al, applied digital solutions, ook illuminati. Op dit moment loopt er een proef met smartcards van applied digital solutions in een stad in Engeland.
Dit zegt toch geen ene reet? Allereerst: waar komt deze barcode vandaan? Ik neem aan dat de rode stipjes de codes voor het cijfer 6 weergeven... Als het getal van de duivel 666 is, waarom is een barcode met 5 6'en dan verdacht? Dan krijg je het cijfer 66666, dat is niet het getal van de duivel, bovendien staan er nog een hele zooi andere getallen in, wat doen die daar dan? Zo kan ik alles waar bij toeval een paar keer het cijfer 6 in voorkomt wel verdacht maken.quote:
Als het echt zionistisch was zou het wel F=foreskin zijnquote:The newer bar codes coming out with H and F on them. H=Hand F=Forehead
de bewijzen zitten in mijn aarsquote:Waar zijn de bewijzen dat dit een "Illuminati" bedrijf is? Toon dat eens aan.
66666= 3 (maybe)quote:Als het getal van de duivel 666 is, waarom is een barcode met 5 6'en dan verdacht? Dan krijg je het cijfer 66666,
die spelen het spelletje mee.quote:dat is niet het getal van de duivel, bovendien staan er nog een hele zooi andere getallen in, wat doen die daar dan?
zou ik niet doen... jou leven is meer pagina 501 van teletext denk ik..quote:Zo kan ik alles waar bij toeval een paar keer het cijfer 6 in voorkomt wel verdacht maken.
Jouw.quote:zou ik niet doen... jou leven is meer pagina 501 van teletext denk ik..
ja stel je eens voor dat je het zelf moet regelen..quote:Dat regelt m'n pa allemaal maar
En toch blijf je teveel onzin verkopen., of is het nu je mentaliteit van reageren, dat kan ook. Je plaatst jezelf gewoon boven iedereen, en dat is geen gezonde houding. Je kan zoveel boeken lezen als je maar wil, levenswijsheid komt pas met de jaren.quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:51 schreef Speth het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een typfout en een daadwerkelijke taalfout. Als ik er nog eens overheen had gelezen had ik hem er zo uit gehaald, het was al laat, toch bedankt dat je me er op wijst
Iedereen is misschien wel gelijkwaardig, maar niet iedereen is gelijk. Als iemand onzin blaat, en ik wijs diegene daarop met een goede onderbouwing, dan betekent dat niet dat diegene minderwaardig is, maar wel dat zijn redenering niet klopt en dat ik hem (of haar) onderuit heb gehaald. Dan moet je je niet in allerlei bochten wringen, maar dat gewoon accepteren en in het vervolg beter je feiten checken, anders maak je jezelf belachelijk.
[..]
Nou ja, sommige mensen schijnen de conventionele kant van het verhaal ook niet te kennen... Het feit dat het moeilijker is om een conspiracy theorie te bewijzen is geen vrijbrief om onzin te schrijven. Als iemand iets schrijft, en de ander toont onomstotelijk aan dat hij/zij ongelijk heeft, dan moet diegene dat ook erkennen, vind ik.
Jullie happen wel snel zegquote:Op zondag 26 december 2004 03:04 schreef JoZzephus het volgende:
[..]
ja stel je eens voor dat je het zelf moet regelen..
toch ben je wel een liefje denk ik he..je loopt vaak te stangen en daar houd ik wel van tenzij je echt zo naief bent..
(houd is zonder de t dus geen houdt want dat staat zo raar en kan die gene die deze fout maakt beter naar de gevangenis gaan )![]()
Andersom is ook waar: je kan nog zoveel ouder zijn dan ik, voor kennis van zaken moet je toch echt boeken hebben gelezen over het betreffende onderwerp.quote:Je kan zoveel boeken lezen als je maar wil, levenswijsheid komt pas met de jaren.
Maar nogmaals, daar kan je wel vermoedens over hebben, maar zonder bewijzen ervoor (die ik nog steeds niet heb gezien) blijft het gewoon een hunch, niet meer. Skeptici zijn ervoor om de bullshit van de potentieel echte theorieen te scheiden.quote:En waarom zouden wij hier niet mogen twijfelen aan al die goede onderbouwingen ?
Gans de wereld is shit, corruptie en geweld alom. De mensen worden gesust met het idee dat alles in hun eigenbelang is. Als ik dan bijvoorbeeld de aanslagen van 11 sept zie en de uitleg die ons daarover in de strot geramd is, nou, dan begin ik gegrond te twijfelen. Bewijzen is lastig omdat we alleen bewijsmateriaal krijgen van de "beschuldigde". Natuurlijk kunnen we dan geen 100% sluitende zaak maken, maar de twijfels blijven. Wij zien een anomalie in de uitleg maar hebben geen materiaal genoeg om het 100% te weerleggen ... dus blijven we in het nadeel, wat niet automatisch betekent dat we verliezende partij zijn.
quote:Op zondag 26 december 2004 02:18 schreef JoZzephus het volgende:
Ik heb 'm wel uitgespeeld, cool spel. Ik vond het verhaal an sich wat magertjes, maar de manier waarop ze het lieten zien was cool.quote:Op maandag 27 december 2004 02:14 schreef ice_9 het volgende:
Misschien een beetje offtopic dit (ik ben niet de enige), maar de term NWO doet mij denken aan het spel Metal Gear Solid.
In MGS2 krijg je mondjesmaat informatie binnen over the Patriots. Dit is een groep van 8 "wisemen" die zo'n beetje de hele wereld onder hun duim hebben. Van wereld economie tot oorlogen - the Patriots houden alles in balans. Je komt ook te weten dat de president van de VS maar een pion in een schaakspel is. Een ander interessant stukje info is dat de Patriots informatie achterhouden over allerlei onderwerpen. Zo hebben ze een aantal menselijke genen verstopt weten te houden, door rapporten met valse informatie te verspreiden. Dit zou natuurlijk de balans die de Patriots in stand proberen te houden hevig kunnen verstoren. Grappig is dat ze de Y2k bug een gevolg noemen van een door de Patriots ontwikkeld systeem dat in alle computers en electronische apparaten ingevoerd moest worden, zonder kennis van de mensen.
Het verhaal gaat nog veel dieper dan dat. Het is niet mogelijk om het verhaal in 1 stuk samen te vatten omdat het spel een paar hevige complot-theorieen uit de doeken doet.
Een tijdje geleden heb ik op verschillende sites newsposts gezien over een Amerikaanse geheime raad, die mogelijk in noodsituaties en wereldoorlogen in het geheim de regering over kan nemen. Kortom, heerlijk hersenvoer om over te speculeren.
Mensen die dit interessant in de oren klinkt raad ik aan om Metal Gear Solid maar eens te gaan spelen, er zitten een hoop dingen in verwerkt die een andere kijk op dingen (die echt zijn gebeurt) geven, zoals de Y2k bug, het "gulf-war syndrome" en de recente wetenschappelijke rapportages die claimen dat de mens minder genen heeft dan eerder gedacht.
[/semi-offtopic]
Nee, de beste regeringsvorm in Civ III is facisme. Alle voordelen van democratie alleen zonder oorlogsmoeheid en weinig corruptie.quote:Op maandag 27 december 2004 14:18 schreef Fonkmeistah het volgende:
probeer eens civilisation 3 .. staat bol van de illuminati symboliek en 3 maal raden wat de ultieme regeringsvorm is ... communisme
leuk spel van sid meier..
Vervang "naast vice city" door "naast Morrowind" en ik ben het met je eensquote:Op maandag 27 december 2004 11:22 schreef livEliveD het volgende:
Mwa ik vind het wel cool hoe ze het bestaande verleden in het spel hebben verwerkt (deus ex). Zo krijg je een heel gaaf verhaal dat natuurlijk verzonnen is maar ze linken wel terug naar de werkelijke geschiedenis. Misschien is het wel de beste game ooit geweest naast vice city
quote:Op maandag 27 december 2004 16:11 schreef Aurora025 het volgende:
Stewart Swerdlow over de aardbeving van 2de kerstdag
"Lemuria and Atlantis are rising. This is part of the NWO/Reptilian agenda. enz...
Eens.quote:Ja, zo kan ik het ook. Een verhaaltje schrijven als de feiten al gebeurd zijn. Nu gaat het toch stilletjes aan te ver met al deze beweringen. Het lijkt wel of iedereen de meest absurde droom van de nacht ervoor verkondigt als de waarheid. Dat er meer is, dat kan ik nog geloven, wat dat ook mag zijn. Maar ergens moet toch een grens zijn.
Je ziet 1 detail over het hoofd; film-regisseurs schrijven de film zelf niet. Dat doen de scriptschrijvers. Die hebben meestal al wel een flinke intellectuele bagage bij zich waar ze hun inspiratie vandaan halen.quote:Je denkt wel eens, hoe komen die film-regisseurs met ideeen, die minstens 10.000 jaar oud zijn, en waar de massa geeneens weet van heeft..
Aan de verklaringen?quote:Op maandag 27 december 2004 19:01 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Er is geen grens meer.
Geintegreerd waarin?quote:De NWO is nu zo ver geintegreerd, dat zij niet meer te stoppen zijn.
Komen in 2012 de goden terug, of eindigt de wereld op een andere manier.quote:Tot aan het jaar 2012 zullen zij ook trachten ons in die fascistische samenleving te werpen.
Die zegswijs is nu al uitgebreid naar spelletjes? Vroeger waren het nog sprookjes.quote:Spelletjes bevatten vaak meer waarheid dan je denkt.
Die bevatten de waarheid? Welke waarheid? Dat veel mensen nu net zo op War of the worlds reageren als tijdens de premiere?quote:Het beste voorbeeld is de nieuw komende film
1 Annunaki!, en de film War of the Worlds.
Omdat er een heel gezelschap komt kijken bij het schrijven van films? Vaak worden de feiten dan nog naar eigen goeddunken geschikt.quote:Je denkt wel eens, hoe komen die film-regisseurs met ideeen, die minstens 10.000 jaar oud zijn, en waar de massa geeneens weet van heeft..
Mag ik daarvoor enige aanwijzingen zien?quote:Lemuria en Atlantis, zijn minder fantasievol... Is allemaal gewoon geverifieerde geschiedenis.
quote:Lemuria en Atlantis, zijn minder fantasievol... Is allemaal gewoon geverifieerde geschiedenis.
Bron: Wikipedia.comquote:Lemuria is the name given by 19th century geologist Philip Sclater to a hypothetical land mass in the Indian Ocean that was required, before the understanding of plate tectonics, to account for similarities between fauna India and Madagascar. The name derived from the lemurs that are endemic to Madagascar, who received their name from their noctural habits and spectral night howling.
Atlantis zou in de Atlantische oceaan liggen en wordt gelinked met de Griekse cultuur. Lemuria zou in de Indische oceaan liggen en Mu ligt in de pacific, en wordt als enige van de 3 gelinked aan de Maya's. Alledrie zijn mijns inziens onzin, diegene die de Mu-theorie opstelde baseerde zich op texten van de Maya's in Yucatan. Latere Maya kenners hebben geconcludeerd dat deze figuur geen kennis had van het Maya schrift en zich slechts beroepte op fantasie.quote:Ja, het zou dan ook niet in de Indische oceaan liggen, maar bij Midden Amerika, in de Atlantishe Oceaan.
Dat is althans wat de Mayas en de Aztheken er over zeiden...
Duh.quote:Ja, Experian registreert ook positieve informatie zoals positief betaalgedrag (betalen binnen de afgesproken termijn), onroerend goed bezit, een vaste telefoonaansluiting op uw adres en naam of ANDERE GEREGISTREERDE ZAKEN IN EIGENDOM.
ohw dat is dan een hele geruststellingquote:Op maandag 27 december 2004 16:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nee, de beste regeringsvorm in Civ III is facisme.
Eigenlijk niet nee, maar als je naar de letterlijke uitvoering van zowel het facisme als het communisme zou kijken, zijn ze beiden, hoe verwerpelijk ze ook moge zijn, effectiever dan democratie.quote:Op maandag 27 december 2004 19:44 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
ohw dat is dan een hele geruststelling![]()
Ja, maar ik vraag me af welke bedrijven er nog meer bij die 40.000 zittenquote:Op maandag 27 december 2004 19:40 schreef Speth het volgende:
[..]
Duh.
Tele2 gebruikt die info om slachtoffers te vinden voor hun belcampagnes.
"Met Speth"
"Dag meneer, in onze gegevens staat dat u nog niet met Tele2 belt, bent u geintereseerd in..."
"Nee *klik*"
"ORDO AB CHAO" OR "ORDER OUT OF CHAOS." The plan is to destroy all of the governments of THE OLD WORD ORDER, bring them into a CONDITION OF UTTER CHAOS, DESTROY EVERYTHING THAT IS NOT MASONIC, and then BRING IN THE MASONIC ILLUMINIST NEW WORLD ORDER OF LUCIFER.quote:Een tijdje geleden heb ik op verschillende sites newsposts gezien over een Amerikaanse geheime raad, die mogelijk in noodsituaties en wereldoorlogen in het geheim de regering over kan nemen. Kortom, heerlijk hersenvoer om over te speculeren.-
lol, het land wat het snelst hersteld was van allemaal was Duitslandquote:Op donderdag 23 december 2004 22:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, want eerst werd Duitsland ten gronde gericht en nu de VS.
[afbeelding]
Je moet het wel in de context lezen, he. (Dat was mijn vorige naam, vandaar dat ik reageer.)quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:31 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
lol, het land wat het snelst hersteld was van allemaal was Duitsland![]()
Duitsers hebben gewoon een ijzersterke mentaliteit.
Net zoals Japanners.![]()
oh dus Churchill, Nelson Mandela, de Paus , de Apollo 8 crew , Mikhail Gorbachev, Lech Wałęsa, Martin Luther King, Jr. zijn allemaal net als Hitler omdat ze toevallig ook Person of the Year waren ?quote:Op woensdag 22 december 2004 21:23 schreef Aurora025 het volgende:
Person of the year 1938
[afbeelding]
---------------------------------------------------------------------------Person of the year 2004
Woorden overbodig.
Tip!
Bekijk de film Illuminazi 911 op www.nonwo.net
Gratis te downloaden.
http://en.wikipedia.org/wiki/Total_Information_Awarenessquote:Op maandag 31 juli 2006 18:06 schreef TaLoN.NL het volgende:
[afbeelding]
Erg geruststellend zijn die Amerikaanse logo's niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |