abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 december 2004 @ 21:53:28 #1
94904 ExtremeKnowledge
Liberté, égalité, fraternité
pi_24067680
Wat valt er te verwachten?

Wat denken jullie zoal dat er zal gebeuren, wat zijn de recente gebeurtenissen, is er een context, en wat denken jullie dat de manier zal zijn om het dictatorschip af te dwingen?

Presidential Candidates Arrested, Media Silent
posted 10/09, by Lex Concord (viewed 5459 times) | Scope : National
Popularity : 44 (44 encourage, 0 discourage)
Relevance : 44

Why did the networks not cover the arrest of two legitimate presidential candidates?
(448 votes, ended on 10/16/04)
The arrest of two legitimate presidential candidates is not newsworthy 6 %
Way to go Cobb and Badnarik! At least 2 candidates have guts and integrity. 35 %
America's news media is controlled by the 2-party Establishment 51 %
It would make Americans realize we don't have free elections 43 %
Nader and Peroutka should be arrested, too, so we can choose between Bush and Kerry, as instructed. 7 %
It would raise uncomfortable questions about the CPD 28 %

Is America still a free country?

What if some other country were having an election, and citizens were only allowed to hear from two government-approved candidates?

What if two other candidates, on the ballot in a majority of states and representing parties that drew over 3 million votes in the previous election, were arrested simply for trying to enter a debate?

What if all that happened, and the "watchdog" news media didn't tell the citizens about it?

Well, it happened in the good old US of A! Libertarian Michael Badnarik (on 49 state ballots) and Green David Cobb (on 28 state ballots), crossed a police line in St. Louis, and were arrested.

You would think that Fox News, CNN, ABC, NBC, CBS, and MSNBC would be all over this affront to the democratic process, but no, not a peep.

Badnarik was also attempting to serve the Commission on Presidential Debates with a "Show Cause Order," issued by an Arizona judge, requiring the CPD to appear at a hearing concerning the Libertarian Party's lawsuit to stop the upcoming debate at Arizona State University, as an illegal campaign contribution to Bush and Kerry, an unconstitutional use of Arizona state funds to support selected candidates, and a violation of the LP's equal protection rights, since they are a recognized political party in Arizona.

If this happened in some other country, what would we call them? Undemocratic? Human rights violations? Unbelievable?

If you think America is a free country, you are sadly mistaken. If you think the news media aren't controlled by the same people who control the Democrat and Republican parties, think again.

Bron: E The People

[ Bericht 22% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 18-12-2004 23:45:13 ]
You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.
  zaterdag 18 december 2004 @ 22:00:01 #2
94904 ExtremeKnowledge
pi_24067846
Wat doet hij met Frankrijk?

But now we are awake!.
pi_24069067
Als je gelooft dat dat een authentiek IRC-log is, ben je wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg zielig :-D

De nepheid druipt er niet alleen vanaf, het verhaal is zowiezo super onrealistisch
pi_24069306
pi_24069411
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 22:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik weet niet of je het doorhebt ExtremeK., maar de relatie Frankrijk / USA is altijd instabiel geweest. En nee, er breekt geen oorlog uit tussen Frankrijk en Amerika.

Ken je geschiedenis. Verder is die IRC log uit de duim gezogen. Het druipt er gewoon vanaf.
  zaterdag 18 december 2004 @ 23:42:16 #6
94904 ExtremeKnowledge
pi_24070327
HAHAHA het gaat ook niet om of het waarheid is, dat ging om de stemming

De waarheden worden als het goed is, nu gepost na deze post.

[ Bericht 22% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 18-12-2004 23:53:27 ]
But now we are awake!.
  zondag 19 december 2004 @ 01:10:19 #7
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_24072708
Amerika zal uiteenvallen in 2 delen, oost en west, de grens met mexico zal wegvallen, zoals ook de grens met canada. Een burgeroorlog zal uitbreken in amerika. Wie de macht gaat over nemen binnen de illuminati is nog niet bekend omdat er een groot gevecht plaatsvindt binnen de illuminati wie de macht zal gaan krijgen. Er is dus een oorlog gaande tegen het volk en een oorlog binnen de illuminati. Het doel daarentegen, de totale controle van planeet aarde, staat al lang vast en zal niet veranderen.

Het feit dat Bush weer president is, ondanks het feit dat Kerry meer blauw bloed heeft, is uiterst merkwaardig. Het zou daarom heel goed mogelijk kunnen zijn dat Bush de Antichrist is en tevens ook de laatste president van de verenigde staten zal zijn.
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  zondag 19 december 2004 @ 01:26:31 #8
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_24073102
waarom verander je het niet in de EU ? jij bent een beetje eenzijdig
pi_24073270
Wat leven sommige mensen toch in een complete droomwereld... Gek eigenlijk. Hoe komen ze aan deze kronkel?
pi_24073293
Usa gaat afghanistan, iran, irak inlijven. Om zich sterk te maken tegen de komende samenwerking tussen de Usssr (die weer gaat komen) en China en korea (de 'slechte' helft ervan).
Tevens zal er een nog sterkere samenwerking zijn met israel nu ze lekker dicht bij elkaar zitten door de nieuwe staten van USA

De Eu die zal dan een dikke samenwerking aangaan met USA, nadat turkije ook een volwaardig lid is, USA en EU worden 1. (dus ook incl. Israel en irak en iran waarschijnlijk)

Uhm..... jah hier hield mijn .. inbeeldingsvermogen op
Wat is de ware definitie van niets?
pi_24073344
quote:
Wat leven sommige mensen toch in een complete droomwereld... Gek eigenlijk. Hoe komen ze aan deze kronkel?
Droomwereld of niet het is een leerzame manier van tijdverdoen..
pi_24087368
Balkenende besluit de VS aan te vallen en binnen 2-3 weken is de VS veroverd. Vervolgens gebruikt Balkenende de nucleaire wapens van de VS op China, om de overbevolking tegen te gaan. Putin wordt hierdoor zo kwaad dat hij meteen z'n hele nucleaire arsenaal lanceert maar door achterstallig onderhoud zijn alle raketten vastgeroest en ontploffen ze ter plekke, Rusland van de kaart vegend. Balkenende gaat verder met het veroveren van de wereld en uiteindelijk is de hele wereld geannexeerd door Nederland en verdient ons land zoveel geld dat alle flitspalen worden weggehaald en de benzine nog maar een cent per liter kost en iedereen leefde nog lang en gelukkig.
pi_24089476
quote:
en verdient ons land zoveel geld dat alle flitspalen worden weggehaald en de benzine nog maar een cent per liter kost en iedereen leefde nog lang en gelukkig.
Klinkt zalig... Ik steun jouw versie van balkenende wel
pi_24095924
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 22:00 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[afbeelding]

als je even goed kijkt in de eigenschappen dan wel bron van je plaatje, dan zie je dat het een foto is uit de Ivoorkust..
En wat is er in de Ivoorkust?? Juist ja, onrust, rellen en moord.....
http://www.rtl.nl/(/actue(...)9_Ivoorkust_2215.xml

Omdat je je geschiedenis niet goed kent, even een sammenvatting:

De regering is in "oorlog" met rebellen, de regering verdenkt Franrijk ervan de rebellen te steunen en heeft het Franse leger aangevallen, waarop de Fransen dan weer de Ivoriaanse luchtmacht heeft vernietigd.

Vind je het dan gek dat er mensen (regeringsaanhangers) de straat op gaan om tegen Frankrijk te gaan protesteren?

Je plaatje en de nutteloze kreet heeft weer niets met je stelling te maken....
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  maandag 20 december 2004 @ 17:57:51 #15
94904 ExtremeKnowledge
pi_24105142
Daar is het ook niet voor bedoeld, het is om de verdeeldheid te laten zien.

Men vraagt naar een tiran, om een tiran te verwijderen, het is uiteraard om wederom te benadrukken, dat onze westerse beschavingen niet gebaseerd zijn op liefde voor de medemens.

Deze topic is gestart, omdat ik graag wil zien, dat er enkele "believers" me gaan helpen, de puntjes met elkaar te verbinden.

Ik vraag daarom wederom, drop je skeptische instelling, vergeet ALLES wat je geleerd hebt. Begin dan bij het begin, en ontmasker de NWO.

Allen verbind de puntjes, daarin kunnen we nog wel wat hulp gebruiken.
But now we are awake!.
pi_24110182
Nou dan heb ik hier een leuke voor je: In dat conspiracy gebeuren denken ze vaak dat bush en bin laden samenwerken omdat het wel héél toevallig zou zijn dat bin laden steeds verschijnt wanneer dat goed uitkomt voor bush. Nou je kan dan ook juist denken, dat bin laden dat expres doet omdat hij weet dat bush dan aan de macht zal blijven, want hij is nou eenmaal zelf de strijd tegen het terrorisme begonnen en zit nu dus vast in dat patroon, want zijn grote punt waar hij op scoort is deze "oorlog". bin laden weet dit en gebruikt het tegen hem omdat hij weet dat bush amerika alleen maar richting puinhoop brengt. daarom verschijnt bin laden op tv. slimme kerel he.

illusie of werkelijkheid? jullie mogen kiezen...
:) :D
pi_24112656
quote:
Op zondag 19 december 2004 01:36 schreef smash789 het volgende:
Ik heb deze vraag al uitgebreid gesteld in een ander topic:

Reptillians vs. Illuminati

Helaas met weinig resultaat... Ik begrijp het ook niet. Misschien is het schizofrenie, misschien is het iets anders, in elk geval is het wel raar en facinerend dat men dit soort gelul werkelijk gelooft.
  dinsdag 21 december 2004 @ 06:04:59 #18
94904 ExtremeKnowledge
pi_24112982
ja?

http://www.coldmind.info/forum/

en dit dan, van een marine.

Just imagine what the governments and the
"Intelligence" and "Security" organisations are doing!
David Icke. April 1, 2000

Subject: Rosicrucians, US Government etc.

Information: Dear David:

I am almost finished your book "The Biggest Secret" and have been awakened from my deep sleep. I have made many observations since I opened the book that I want to share with you. I was a US Marine and am currently a police officer so I have seen many things that most have not. Here are some of my thoughts and observations in no particular order:

#1 I live in Pennsylvania in an area where the stores, law firms, farms, land and everything else is owned by four German families which are the: Detweiler's, Landis, Bergey's amd Moyer's {formerly Meyer's}. All of these families are millionaires and run the whole area including politics.

Furthermore we have a major Rosicrucian headquarters in Quakertown in the middle of the woods with a mausoleum, pyramids and all. It's a real eerie place that must be seen. The front for the temple and the grounds is a publishing company that prints theological materials, but i can't recall the name.

#2 As i already said before I was in the Marine Corps, and wanted to let you know that the official colors of the Corps. were red and gold, which falls into what you stated in your book. And also that the brainwashing in the corps is unbeleivable and the motto is instant willing obedience to orders without question of authority. The emblem of the corps is the eagle, globe and anchor.

#3 I was once on a tour with the USO in Okinowa,Japan and we went into a deep cavern that was called the cave of the virgins and myself and the other tourists heard a very loud deep growl from the darkness below that sounded like a large monster of some sort and we all ran like hell to get out of there, but we never saw anything. Even the tour guide was scared shitless and attempted to explain it to us in broken English as the spirit of the great dragon.

Archives Menu
David Icke WebSite

[ Bericht 91% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 21-12-2004 06:13:11 ]
But now we are awake!.
pi_24113008
Maar de vraag is, hoe maken wij ons los van die " instant willing obedience to orders without question of authority?"
Want ze hebben alles in hun macht. Want de hele maatschappij is gebouwd op je gedragen aan de regels van de maatschappij.
Je hebt je er maar aan te houden anders val je erbuiten of in de gevangenis. Dus de Illuminatie wil zit te diep in onze maatschappij dat we er niks tegen kunnen doen.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_24114735
quote:
Ik heb deze vraag al uitgebreid gesteld in een ander topic:

Reptillians vs. Illuminati

Helaas met weinig resultaat... Ik begrijp het ook niet. Misschien is het schizofrenie, misschien is het iets anders, in elk geval is het wel raar en facinerend dat men dit soort gelul werkelijk gelooft.
Je doet heel slim, maar bent het niet echt he? Laat die mensen nou met rust. Niemand dwingt je om mee te doen aan de topic... Ga mensen niet schizofreen e.d. noemen just because u don't believe.

Waren daar spel fouten in Speth?? (zo ja.. verbeter maar gewoon )
pi_24114850
quote:
Je doet heel slim, maar bent het niet echt he?
Ik geloof niet in IQ testen. Als ik dat wel zou doen zou het betekenen dat mijn IQ 40% bovengemiddeld is. Verder heb ik een MBO diploma Informatica op mijn 11e gehaald en gymnasium gedaan. Ik spreek perfect Engels, goed Duits, vrij goed Frans en een snufje Latijn.

Afgezien daarvan was ik een luie drol op school die meer aandacht voor meisjes had dan voor de stof, maar dat terzijde.
quote:
Laat die mensen nou met rust. Niemand dwingt je om mee te doen aan de topic... Ga mensen niet schizofreen e.d. noemen just because u don't believe.
Als je iets op een openbaar forum post, kan je allerlei reacties verwachten, er zullen mensen bij zijn die je naar de mond praten, maar ook mensen die dat niet doen. Als ik met bewijzen kwam, wrong ExtremeKnowledge zich in allerlei bochten om daar maar niet aan te hoeven verantwoorden. Dat vind ik raar en dat ik dat raar vind, is vrij normaal. Als ik dan zeg dat het wel eens een psychologische oorzaak kan hebben dat hij gelooft in reptielachtige aliens uit de 4e dimensie, vind jij dat een belediging. Ik constateer slechts een mogelijkheid, die heel goed waar zou kunnen zijn.

Dat jij zo'n gevoelige natuur hebt dat je niet tegen harde conclusies kan is jouw zaak.
quote:
Waren daar spel fouten in Speth?? (zo ja.. verbeter maar gewoon )
Er zaten taalfouten in. Ik kan echter opmaken uit je posts dat je een redelijk onverbeterlijk, plat, vervelend figuur bent en zal ze er niet voor je uit halen. Blijf jij maar lekker Knederlands lullen.
pi_24115288
Speth.. Ik dacht dat je een looser was. Nu weet ik dat je een looser bent!
Stel je kritische vragen! Daar gaat het niet om oliebol met 40% hogere IQ! Je praat te veel bullshit om je vragen heen.. hou het dan Ontopic i.p.v. spel fouten eruit te vissen. Dit is een forum geen examen nederlands.

U do understand that? Oder nicht? monsieur professeur?

Mocht dat niet zo zijn, dan kan ik je dat nog haarfijn uitleggen in het spaans, arabisch, turks, italiaans en of yugoslavisch..
pi_24115365
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 11:08 schreef Ridvan het volgende:
Speth.. Ik dacht dat je een looser was. Nu weet ik dat je een looser bent!
Stel je kritische vragen! Daar gaat het niet om oliebol met 40% hogere IQ! Je praat te veel bullshit om je vragen heen.. hou het dan Ontopic i.p.v. spel fouten eruit te vissen. Dit is een forum geen examen nederlands.

U do understand that? Oder nicht? monsieur professeur?
Als je gefrustreerd bent over de intellectuele superioriteit van anderen, vier dat dan niet op een enkeling bot.

Dombo.
quote:
Mocht dat niet zo zijn, dan kan ik je dat nog haarfijn uitleggen in het spaans, arabisch, turks, italiaans en of yugoslavisch..
Ik ben wel geinteresseerd in een Arabische vertaling die niet uit een vertaalmachine komt. Kom maar op.
pi_24115508
quote:
Als je gefrustreerd bent over de intellectuele superioriteit van anderen, vier dat dan niet op een enkeling bot.
Gefrustreerd? Sahbi jij heb mbo, ik hbo ,,, what's up with that..

Ps. Ik heb arabisch van huis uit.. dus vergis je daar maar niet in. (verklaart al die spel/taal fouten die je vind in mijn stukken text )

Chek me naam... klinkt nogal niet nederlands vind je ook niet?? Ow shit.. daar gaat je Iq van 40% hoger!! Voor de rest.. Get a life
  dinsdag 21 december 2004 @ 14:14:24 #25
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_24116205
quote:
speth blijf een grappig arogant ventje he !

als je je zo intelectueel superieur voelt wat doe je hier dan ?

Laat me raden, Je superieure ego nog wat Exrtra boosten !

vergeet me niet op mn spelfouten te wijzen he !

[ Bericht 50% gewijzigd door merlin693 op 21-12-2004 14:19:28 ]
pi_24116523
om weer even ontopic te komen.

Het lijkt erop dat Amerika Iran zal binnenvallen in afzienbare tijd. Ze zijn iig er hard bezig om het imago van Iran als islamitisch dictatuur neer te zetten. Dit gezien het aantal negatieve berichtgevingen in de media over Iran.
Eerst de massa indoctrineren van het idee dat Iran een schurkenstaat is om vervolgens met een legitieme reden het land binnen te vallen. "Legitieme redenen" zoals het nucleaire programma en de mensenrechten..

De westelijke grens van Iran grenst aan Irak en de oostelijke met Afghanistan. twee landen die als uitvalsbasissen kunnen dienen voor een overname van het land. Het lijkt strategisch gezien nu al dat Amerika een initiele overwinning zal behalen. Daarna is het zaak de harten te winnen, iets wat al erg goed gaat in Irak (ahum).
pi_24117865
Hopelijk beginnen ze snel met Iran binnen vallen
pi_24118127
NWO? USA? Wat te verwachten?

USA binnen 15 jaar een ontwikkelingsland ...
pi_24118422
Controle over de olievoorraden en logistiek ervan lijkt zoals altijd de echte reden tot militaire interventies, maar ik kan me vergissen.

Iran heeft ook een onderontwikkelde olieproduktie net als Irak. Daarbij is Iran gelegen aan de zee en kan de pijpleiding van afghanistan doorgetrokken worden door Iran naar de zee.
pi_24118894
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 14:32 schreef Flowce het volgende:
om weer even ontopic te komen.

Het lijkt erop dat Amerika Iran zal binnenvallen in afzienbare tijd. Ze zijn iig er hard bezig om het imago van Iran als islamitisch dictatuur neer te zetten. Dit gezien het aantal negatieve berichtgevingen in de media over Iran.
Eerst de massa indoctrineren van het idee dat Iran een schurkenstaat is om vervolgens met een legitieme reden het land binnen te vallen. "Legitieme redenen" zoals het nucleaire programma en de mensenrechten..
Iran wordt al sinds de jaren 80 afgeschilderd als een schurkenstaat en terecht imo, dus dat is geen reden om aan te nemen dat er een inval op korte termijn aan zit te komen.

De VS zal denk ik ook niet op korte termijn dit land binnenvallen domweg omdat het leger daar niet klaar voor is, die kan nu al amper zijn taak aan in Irak.
quote:
De westelijke grens van Iran grenst aan Irak en de oostelijke met Afghanistan. twee landen die als uitvalsbasissen kunnen dienen voor een overname van het land. Het lijkt strategisch gezien nu al dat Amerika een initiele overwinning zal behalen. Daarna is het zaak de harten te winnen, iets wat al erg goed gaat in Irak (ahum).
Zou kunnen maar nogmaals zeker niet op korte termijn (5 jaar), mischien eerder als het een VN actie zou zijn. Verder is Iran ook geologisch een iets moeilijker land om zo maar in te nemen in vergelijking tot Irak. Ook verwacht ik dat het leger van Iran er stuken beter voorstaat dan dat van Irak onder Sadam. Een simpele overwinning verwacht ik daarom ook niet, wel verwacht ik meer hulp van de bevolking om het huidige regime omver te werpen maar dat basseer ik op documentaires en items uit actualiteiten programma's over Iran tijdens de oorlog in Irak waar de Iraanse bevolking liet horen te hopen dat ze na Irak gelijk zouden doorstoten naar Iran.
pi_24119224
quote:
Iran wordt al sinds de jaren 80 afgeschilderd als een schurkenstaat en terecht imo, dus dat is geen reden om aan te nemen dat er een inval op korte termijn aan zit te komen.

De VS zal denk ik ook niet op korte termijn dit land binnenvallen domweg omdat het leger daar niet klaar voor is, die kan nu al amper zijn taak aan in Irak.
Er is helaas ook geen economisch draagvlak voor... Enkele recente berichten over dat land doen mij hopen dat dat er wel snel komt.
quote:
Zou kunnen maar nogmaals zeker niet op korte termijn (5 jaar), mischien eerder als het een VN actie zou zijn. Verder is Iran ook geologisch een iets moeilijker land om zo maar in te nemen in vergelijking tot Irak. Ook verwacht ik dat het leger van Iran er stuken beter voorstaat dan dat van Irak onder Sadam. Een simpele overwinning verwacht ik daarom ook niet,
In zekere zin zou dat niet zo erg zijn, eigenlijk duurde de Irak oorlog te kort. War-weariness kan de weerstand van de bevolking t.o.v. het langzaam verliezende regime doen toenemen. De bevolking kijkt dan meer uit naar het einde.
quote:
speth blijf een grappig arogant ventje he !
Ik vat dit op als een groot compliment.

[ Bericht 7% gewijzigd door Speth op 21-12-2004 16:55:58 ]
  dinsdag 21 december 2004 @ 20:21:45 #32
94904 ExtremeKnowledge
pi_24123636
Wanneer Amerika Iran zal binnenvallen, Zullenl het continent Afrika, het Midden-oosten, en alle moslimmeerderheden (ook) in de aziatische landen samen gaan werken.

Amerika zal wederom verslagen worden, zoals dat ook in Vietnam is gebeurt.

Europa moet zich dan eigenlijk ten alle tijde afzijdig houden, omdat anders onze zelfvernietiging ook nabij is.
But now we are awake!.
pi_24128587
quote:
Wanneer Amerika Iran zal binnenvallen, Zullenl het continent Afrika, het Midden-oosten, en alle moslimmeerderheden (ook) in de aziatische landen samen gaan werken.
Of het precies zo gaat weet ik niet zo zeker. Er heerst vrij grote verdeeldheid onder moslims..
Maar 1 ding is zeker, als USA Iran binne valt zorg ik dat ik heeeeeel snel heel veel blikken voer in voorraad heb. En een gasmasker, en liefst nog iets van een bunker achtig plek voor extra veiligheid. Waarom hoor ik je/jullie denken? Nou de 3e W.O. komt dan denk ik VERDOMD dichtbij als die bij een inval van Iran nog niet getriggerd word!
pi_24130035
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 23:58 schreef Ridvan het volgende:

[..]

Of het precies zo gaat weet ik niet zo zeker. Er heerst vrij grote verdeeldheid onder moslims..
Maar 1 ding is zeker, als USA Iran binne valt zorg ik dat ik heeeeeel snel heel veel blikken voer in voorraad heb. En een gasmasker, en liefst nog iets van een bunker achtig plek voor extra veiligheid. Waarom hoor ik je/jullie denken? Nou de 3e W.O. komt dan denk ik VERDOMD dichtbij als die bij een inval van Iran nog niet getriggerd word!
Heb je ook feiten bij de hand om deze stelling te onderbouwen?

De enige krijgsmacht die in zekere mate opgewassen is tegen het leger van de VS is die van de Sovjetunie, maar zelfs alle legers van alle landen bij elkaar (exclusief de legers van de Europese Unie) zijn makkelijk door de VS te verslaan. Als het dan tot een derde wereldoorlog komt, is hij heel snel afgelopen.

Rusland is echter geen bondgenoot van Iran.
pi_24131217
Ik heb het een beetje gehad met die types die de gehele NWO denken te kennen via een paar obscure webpages. Maar ga vooral zo door.....voor de amusements waarde.....
Stay in your desert with your "Allah-u-Akbar", and do not approach our cities;
for horrid is your belief and brutish is your conduct.
Crush antifa.
pi_24136458
quote:

De enige krijgsmacht die in zekere mate opgewassen is tegen het leger van de VS is die van de Sovjetunie, maar zelfs alle legers van alle landen bij elkaar (exclusief de legers van de Europese Unie) zijn makkelijk door de VS te verslaan. Als het dan tot een derde wereldoorlog komt, is hij heel snel afgelopen.

Rusland is echter geen bondgenoot van Iran
Feiten? Nee die heb ik niet. Als je goed kijkt zul je zien dat ik alleen heb geschreven wat ik denk! dat zou kunnen gebeuren.

Ik houd het gewoon voor heel goed mogelijk, dat nogal wat landen alles behalve blij zullen zijn met een dergelijke actie!
pi_24136528
quote:
Op woensdag 22 december 2004 12:43 schreef Ridvan het volgende:

[..]

Feiten? Nee die heb ik niet. Als je goed kijkt zul je zien dat ik alleen heb geschreven wat ik denk! dat zou kunnen gebeuren.

Ik houd het gewoon voor heel goed mogelijk, dat nogal wat landen alles behalve blij zullen zijn met een dergelijke actie!
Je roept dus maar wat.
pi_24137144
quote:
Je roept dus maar wat
Jupp! Problemen mee?
  woensdag 22 december 2004 @ 14:30:44 #39
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_24138070
quote:
Op maandag 20 december 2004 17:57 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

Allen verbind de puntjes, daarin kunnen we nog wel wat hulp gebruiken.
Probleem daamee is dat de mens al snel iets ziet in een verzameling puntjes dat er niet is. Je kan wel dingen met elkaar verbinden en dan iets maken dat ergens op lijkt, maar dat hoeft nog helemaal niet te bestaan. Soms zijn een hoop puntjes gewoon dat ... een hoop puntjes. Niets meer niets minder.
  woensdag 22 december 2004 @ 21:23:24 #40
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_24146222
Person of the year 1938

---------------------------------------------------------------------------Person of the year 2004

Woorden overbodig.

Tip!
Bekijk de film Illuminazi 911 op www.nonwo.net
Gratis te downloaden.
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_24146352
Bush is een prima president en zeker niet vergelijkbaar met Adolf Hitler...

Sterker nog, volgens mij is dat strafbaar.
  woensdag 22 december 2004 @ 21:31:15 #42
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_24146439
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:27 schreef Speth het volgende:

Woorden overbodig

woensdag 22 december 2004 @ 21:38:34 #43
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_24146614
quote:
Voor jou wel ja
pi_24148419
quote:

en dan ff nog maals je eigen woorden als reactie op je post (tevens mijn vraag dus aan jou!)
quote:
  woensdag 22 december 2004 @ 23:36:09 #45
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_24149294
quote:
Op woensdag 22 december 2004 01:06 schreef Speth het volgende:

lol.. jij moet duidelijk wat minder films kijken. je bent klaarblijkelijk China vergeten die zonder al te veel problemen een legermacht van 30 miljoen man op de been kan brengen en binnen tien jaar het amerikaanse nivo qua technologie voorbij streven. ze bezitten kernwapens en icbm's en zitten niet te wachten op een amerikaanse globale dominantie.. en dat alles voor een fractie van de prijs van wat amerika voor hun oorlogsmachine moet betalen.

De VS kon Irak nog niet eens in hun eentje doen, ze moeten vrijwel al het benodigde geld lenen en liepen bij iedereen te bedelen om hulp.
quote:
Rusland is echter geen bondgenoot van Iran.
Putin koopt zijn olie liever direkt van Iran dan via de VS,
en iran is een goede klant van rusland wat betreft wapenaankopen.
lees het volgende artikel eens om je uit je droom te helpen..
http://www.newsmax.com/archives/articles/2001/2/11/183950.shtml
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_24149551
quote:
Op woensdag 22 december 2004 23:36 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]
Danke schön!
  woensdag 22 december 2004 @ 23:50:48 #47
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24149696
quote:

Putin koopt helemaal geen olie in het buitenland, ze pompen het in Rusland uit de grond en verwerken het in eigen land gewoon verder tot het nodige produkt.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  woensdag 22 december 2004 @ 23:50:59 #48
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24149704
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 22:00 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[afbeelding]
Geniaal
pi_24150026
quote:

[..]

lol.. jij moet duidelijk wat minder films kijken. je bent klaarblijkelijk China vergeten die zonder al te veel problemen een legermacht van 30 miljoen man op de been kan brengen en binnen tien jaar het amerikaanse nivo qua technologie voorbij streven. ze bezitten kernwapens en icbm's en zitten niet te wachten op een amerikaanse globale dominantie.. en dat alles voor een fractie van de prijs van wat amerika voor hun oorlogsmachine moet betalen.

De VS kon Irak nog niet eens in hun eentje doen, ze moeten vrijwel al het benodigde geld lenen en liepen bij iedereen te bedelen om hulp.
China heeft, tegen alle populaire geruchten in, in feite een vrij onbeduidend leger. Een grote bevolking is niet zo belangrijk als je ze niet degelijk kunt bewapenen. Het aantal potentiele soldaten in China is 208,143,352 (bron: CIA world fact book). Dat van de VS is ongeveer 1/3 daarvan. Het defensiebudget van de VS is echter meer dan 6 maal zo hoog (370 miljard dollar tegen China's 60 miljard). Verder hebben de VS meer kernwapens, veel meer en technologisch superieure vliegtuigen, tanks en (vooral dit is belangrijk) aircraft carriers. De precieze cijfers daarvan zijn echter geheim, maar reken er maar op dat als China de VS aan zou vallen, het binnen een maand afgelopen is Zelfs met hulp van derden.

Bovendien zijn de Chinezen een bijzonder praktisch, kapitalistisch volk dat zich niet met zoiets ideologisch als een oorlog tegen de VS bezig wil houden.
quote:
en iran is een goede klant van rusland wat betreft wapenaankopen.
lees het volgende artikel eens om je uit je droom te helpen..
http://www.newsmax.com/archives/articles/2001/2/11/183950.shtml
Dit is allang bekend, het betekent echter in het geheel niet dat ze ooit samen de VS aan zouden vallen. Er zitten grote ideologische vershillen tussen Arabieren en Russen.

Overigens, dit is het totale defensiebudget van de wereld:
quote:
aggregate real expenditure on arms worldwide in 1999 remained at approximately the 1998 level, about three-quarters of a trillion dollars (1999 est.)
Dat is dus: $750.000.000.000
Waarvan van de VS: $370.000.000.000

Met andere woorden, het defensiebudget van de VS is bijna de helft van dat van de hele wereld. Geloof je je verhaal nu nog steeds?

[ Bericht 0% gewijzigd door Speth op 23-12-2004 00:13:32 ]
pi_24150313
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:23 schreef Aurora025 het volgende:
Person of the year 1938
[afbeelding]
---------------------------------------------------------------------------Person of the year 2004

Woorden overbodig.

Dus iedere president die "Person of the year" wordt bevonden is Hitler? Laat me niet lachen zeg.
pi_24150374
quote:
Op woensdag 22 december 2004 22:56 schreef Ridvan het volgende:

[..]

en dan ff nog maals je eigen woorden als reactie op je post (tevens mijn vraag dus aan jou!)
[..]

Het is een ernstige vorm van laster, laster is strafbaar:

Artikel 262 (laster)

1. Hij die het misdrijf van smaad of smaadschrift pleegt, wetende dat het te last gelegde feit in strijd met de waarheid is, wordt, als schuldig aan laster, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.

George W. Bush heeft geen 16 miljoen Joden vermoord, dat weet jij. Als jij dus zegt dat hij aan die misdaad wel schuldig is, is dat laster en mag je in de cel

Helaas is er niemand die je ervoor zou aanklagen.
pi_24150448
quote:
Dit is allang bekend, het betekent echter in het geheel niet dat ze ooit samen de VS aan zouden vallen. Er zitten grote ideologische vershillen tussen Arabieren en Russen
quote:
pi_24150497
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:20 schreef Ridvan het volgende:

[..]

[..]
Russen zijn overwegend oosters-Orthodox.
Iranezen zijn moslims.

Daar doelde ik op.
pi_24150548
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:16 schreef Speth het volgende:

[..]

Het is een ernstige vorm van laster, laster is strafbaar:

Artikel 262 (laster)

1. Hij die het misdrijf van smaad of smaadschrift pleegt, wetende dat het te last gelegde feit in strijd met de waarheid is, wordt, als schuldig aan laster, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.

George W. Bush heeft geen 16 miljoen Joden vermoord, dat weet jij. Als jij dus zegt dat hij aan die misdaad wel schuldig is, is dat laster en mag je in de cel

Helaas is er niemand die je ervoor zou aanklagen.
hitler heeft ook geen 16 miljoen joden vermoord!

En ooit gehoord van Satire? daar kan je nogal wat dingen onder plaatsen.
pi_24150634
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:24 schreef Ridvan het volgende:

[..]

hitler heeft ook geen 16 miljoen joden vermoord!

En ooit gehoord van Satire? daar kan je nogal wat dingen onder plaatsen.
Ik denk niet dat het moeilijk is om bewijs te vinden voor de misdaden tegen de menselijkheid van Adolf Hitler, jij wel? Bush vergelijken met deze misdadiger is weldegelijk een vorm van laster.

De wet kent geen satire, dat valt onder billijkheid. Ik vind, en ik denk dat menig rechter het met mij eens zal zijn, dat iemand vergelijken met het grootste monster uit de moderne geschiedenis niet onder billijkheid valt.
  donderdag 23 december 2004 @ 00:52:42 #56
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_24151056
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:28 schreef Speth het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het moeilijk is om bewijs te vinden voor de misdaden tegen de menselijkheid van Adolf Hitler, jij wel? Bush vergelijken met deze misdadiger is weldegelijk een vorm van laster.

De wet kent geen satire, dat valt onder billijkheid. Ik vind, en ik denk dat menig rechter het met mij eens zal zijn, dat iemand vergelijken met het grootste monster uit de moderne geschiedenis niet onder billijkheid valt.
Ik zou als ik jou was toch maar eens wat meer over de Bush familie gaan opzoeken en wat minder in de geschiedenisboekjes van school lezen. De Bush familie heeft aardig wat op haar geweten, waar ook jr. Bush niet vies van is. Enron, 911, heroine (CIA Afghanistan)... Ik wacht nog steeds op het beloofde bewijs dat Osama achter de aanslagen zit en de WMD's die ze nog moeten vinden in Irak. De geschiedenis zoals die vandaag de dag gepresenteerd wordt laat nogal wat belangrijke informatie weg. Zoals jij het al zo mooi zei; "de moderne geschiedenis".

"A hierarchical society is only possible on the basis of poverty and ignorance, this new version is the past and no different past can ever have existed."
- George Orwell
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  donderdag 23 december 2004 @ 00:54:54 #57
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24151104
Wat een off-topic gelul zeg

Edit: OYM -> Jouw post valt er niet onder
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_24151211
quote:
Ik zou als ik jou was toch maar eens wat meer over de Bush familie gaan opzoeken en wat minder in de geschiedenisboekjes van school lezen. De Bush familie heeft aardig wat op haar geweten, waar ook jr. Bush niet vies van is. Enron, 911, heroine (CIA Afghanistan)... Ik wacht nog steeds op het beloofde bewijs dat Osama achter de aanslagen zit en de WMD's die ze nog moeten vinden in Irak. De geschiedenis zoals die vandaag de dag gepresenteerd wordt laat nogal wat belangrijke informatie weg. Zoals jij het al zo mooi zei; "de moderne geschiedenis".
Ik ben mij bewust van al die zaken, echter, ik hecht er niet zoveel waarde aan. Dat hij bepaalde dingen heeft gedaan uit financieel eigenbelang vind ik niet zo bijzonder. Hij zou de eerste president zijn die dat niet heeft gedaan.

Al voor de oorlog zei ik dat ik het wel of niet bestaan van WMD's niet belangrijk vond, zolang de slager Saddam Hussein maar weggaat, de man die gaten in handen van gevangenen laat boren om ze te laten praten, en rond een miljoen mensen in een massagraf heeft geschoten. Dat de VN, wat ik toch al een belachelijke organisatie vind dan een beetje voor het lapje wordt gehouden vind ik irrelevant voor het grote plaatje.

Maar dit heb ik al vaker uitgelegd. Let's agree to disagree, want dit is toch een hopeloze discussie. Houd er rekening mee dat ik een uitgebreide kennis van zaken heb, maar daar andere conclusies uit trek dan jij.
pi_24151608
Nu we dat weten.. kunnen we weer ONTOPIC
pi_24151658
quote:
Op donderdag 23 december 2004 01:25 schreef Ridvan het volgende:
Nu we dat weten.. kunnen we weer ONTOPIC
Dit is ontopic, vrind.
  donderdag 23 december 2004 @ 01:54:37 #61
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_24151966
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:13 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Dus iedere president die "Person of the year" wordt bevonden is Hitler? Laat me niet lachen zeg.
Waar haal je dat nou weer vandaan? Waar heb ik gezegd heb dat het om iedere president gaat?
  donderdag 23 december 2004 @ 02:44:48 #62
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_24152322
Wat hitler deed, doet Bush nu ook, alleen op een subtielere manier.

In de state of the union waar bush zijn beroemde toespraak hield bevat op de achtergrond een door de Nazi's gebruikt symbool, de Fasces.

De Fasces in de State of the Union.

Links zie je nog het nazi symbool met de Eagle op de stok .

Het begrip 'fascisme' komt van het woord fasces. Fasces zijn samengebundelde takken met een bijl erin. Dit was in de oudheid in Rome het symbool van Koninklijk (en later ambtelijk) gezag. Vanaf het jaar 509 voor Christus mocht alleen de dictator in Rome de fasces dragen. Hiermee had hij het recht over leven en dood.

Kenmerken facisme:

§ De verheerlijking van geweld en militarisme

§ Twijfel aan de rede en het geloof in mythen

§ Het leiderbeginsel

[ Bericht 4% gewijzigd door Aurora025 op 23-12-2004 03:06:32 ]
pi_24152405
Die kamer is het congress, de state of the union is de toespraak van de president.

Verder heb ik geen idee hoe je de link legt tussen een toevallig aanwezig symbool in het congres (nota bene een autonoom instituut t.o.v president Bush, ze antwoorden niet aan hem, het is het Amerikaanse parlement, niet de regering) en de massamoorden van Hitler.

Sorry, maar dit is weer een berg uit de lucht gegrepen bullshit en laster. Ik begrijp niet dat mensen zo dom kunnen zijn dat ze hier in geloven.
  donderdag 23 december 2004 @ 12:44:59 #64
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_24156753
Ik geloof niet dat die symbolen er toevallig staan. De state of the union toespraak gaat de hele wereld over, je maakt mij niet wijs dat de hele omgeving en alles wat er bij die toespraak komt kijken niet zorgvuldig voorbereid wordt. Verder heeft dit meer met de ideologie van de elite te maken. Ein Reich ein Fuhrer en een klasse systeem waarbij de rijken de wereld en de bevolking onder controle en arm en onwetend kunnen houden. Bush senior sprak niet voor niets over de new world order in 1991 tijdens zijn state of the union toespraak. De new world order... zo noemde Hitler zijn streven ook. Hitler werd sterk gefinancierd door de elite, Grote bedrijven wilden maar wat graag investeren. Hitler is zelfs aan de macht gebracht en gesteund door de elite met als doel de tweede wereld oorlog te starten. Of liever gezegd de eerste te hervatten. Het verdrag van versaille was dan ook niet meer dan een staakt tot vuren voor een periode van 20 jaar. Grootvader Prescot Bush vond het ook helemaal niet erg om Hitler te financieren d.m.v. Brown Brothers Harriman en Union Bank.

Naast dit zijn er heel veel sterke linken te vinden tussen een select clubje elite dat in elk deel van de vorige eeuw wel iets met belangrijke gebeurtenissen te maken heeft gehad of deze belangrijke gebeurtenissen zelfs veroorzaakt hebben. Nu komen we weer terug bij wat jij ook al aangaf in een eerdere post, dat jij daar andere conclusies aan verbind.

Jij vind het blijkbaar niet zo erg dat presidenten en andere hooggeplaatste personen hun handen vuil maken aan corruptie en machtsmisbruik ten koste van de bevolking. Ik met mijn naïviteit vind dit wel erg. Daarbij denk ik echter niet dat dit ooit zal verdwijnen en ben ik het met jou eens dat dit de normaalste zaken van de wereld zijn en dat de mens nou eenmaal zo in elkaar zit. Maar ergens komt dan steeds weer dat "ideaalbeeld" naar voren die mij ingeeft dat het allemaal zoveel beter kan en dat het niet zo hoeft te zijn.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_24156910
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:44 schreef OpenYourMind het volgende:
Ik geloof niet dat die symbolen er toevallig staan. De state of the union toespraak gaat de hele wereld over, je maakt mij niet wijs dat de hele omgeving en alles wat er bij die toespraak komt kijken niet zorgvuldig voorbereid wordt. Verder heeft dit meer met de ideologie van de elite te maken. Ein Reich ein Fuhrer en een klasse systeem waarbij de rijken de wereld en de bevolking onder controle en arm en onwetend kunnen houden. Bush senior sprak niet voor niets over de new world order in 1991 tijdens zijn state of the union toespraak. De new world order... zo noemde Hitler zijn streven ook.
Kom je nu weer met deze onzin aanzetten. Als ik jou was zou ik die beruchte speecht eens helemaal gaan bekijken, tekst is te vinden op verschillende sites, en even kijken in welke context Bush deze uitspraak plaats. Heeft namelijk te maken met de omwenteling in Oostblok en de SU en de golfoorlog.

NWO hoeft namelijk niet te staan voor een obscuur clubje wat de dienst uitmaakt in het geval van Bush sr is het al helemaal makkelijk te verklaren want 1 world order was namelijk net verslagen, het communistische Rusland en Sadams "macht" in het Midden-oosten was ook gebroken. Dan is de uitspraak Nieuwe wereldorde vrij normaal, zeker in een land waar ze nogal gek zijn op krachtige uitspraken.

Het is ook wel logisch dat de state of the union over de hele wereld te zien is, de VS is nu eenmaal het machtigste land op dit moment. Trouwens de Engelse troonrede wordt ook in veel landen uitgezonden, geldt ook in mindere mate voor de Nederlandse.

Dat dit soort toespraken goed voorbereidt worden lijkt me ook vrij normaal. Je moet er toch niet aan denken dat een staatshoofd een beetje staat te stotteren.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2004 12:56:35 ]
pi_24157088
quote:
je maakt mij niet wijs dat de hele omgeving en alles wat er bij die toespraak komt kijken niet zorgvuldig voorbereid wordt.
Nogmaals: denk eerst even goed na voor je dit soort dingen roept, ik kan het heel makkelijk weerleggen:
De zaal op de foto bevindt zich in het Capitol gebouw. Aan het eind van de 18e eeuw is met de bouw begonnen, en het staat in zijn huidige vorm (het was ondertussen een keer afgebrand etc..) sinds 1830 in Washington DC. Dat is een eeuw voor de opkomst van het facisme zoals je dat in Duitsland ziet. Het symbool dat je daar ziet is daar geplaatst in een tijd dat het nog helemaal niet met het Hitler-regime geassocieerd kon worden.

Kom nou niet met een of andere loze conspiracy theorie dat ze 100 jaar van tevoren al wisten dat de 2e wereldoorlog zou uitbreken en dat dat allemaal gepland was blablabla, want daar overtuig je me niet mee
quote:
Verder heeft dit meer met de ideologie van de elite te maken. Ein Reich ein Fuhrer en een klasse systeem waarbij de rijken de wereld en de bevolking onder controle en arm en onwetend kunnen houden.
Dit is gelul, sorry.
quote:
Bush senior sprak niet voor niets over de new world order in 1991 tijdens zijn state of the union toespraak. De new world order... zo noemde Hitler zijn streven ook.
En Marx, Lenin... Maar die bedoelden het natuurlijk goed Caesar en Napoleon hebben het ook genoemd, what else is new? Het is gewoon de benaming voor een verandering in de wereldpolitiek, niets geheimzinnigs aan.
quote:
Grote bedrijven wilden maar wat graag investeren. Hitler is zelfs aan de macht gebracht en gesteund door de elite met als doel de tweede wereld oorlog te starten.
Dat zegt niets over "de elite" van de VS nu.
quote:
Of liever gezegd de eerste te hervatten. Het verdrag van versaille was dan ook niet meer dan een staakt tot vuren voor een periode van 20 jaar.
Het verdrag van versailles was een dom, ondoordacht verdrag, geen afgesproken staakt het vuren. Hitler was een politiek-psychologische anomalie waar niemand op gerekend had.
quote:
Naast dit zijn er heel veel sterke linken te vinden tussen een select clubje elite dat in elk deel van de vorige eeuw wel iets met belangrijke gebeurtenissen te maken heeft gehad of deze belangrijke gebeurtenissen zelfs veroorzaakt hebben. Nu komen we weer terug bij wat jij ook al aangaf in een eerdere post, dat jij daar andere conclusies aan verbind.
"Heel veel sterke linken". Opvallend genoeg komen die linken vaak uit de links-alternatieve hoek, die toch al niet zo weg zijn van mensen met meer geld. Natuurlijk hebben machtige mensen altijd wat in de pap te brokkelen, maar dit wil niet per se wijzen op een gecoordineerde poging van "de elite" om "het volk" eronder te houden. En als dat al gebeurd, is het veel opener en gaat het zeker niet via een oorlog die aan miljoenen mensen het leven kost.
quote:
Jij vind het blijkbaar niet zo erg dat presidenten en andere hooggeplaatste personen hun handen vuil maken aan corruptie en machtsmisbruik ten koste van de bevolking. Ik met mijn naïviteit vind dit wel erg. Daarbij denk ik echter niet dat dit ooit zal verdwijnen en ben ik het met jou eens dat dit de normaalste zaken van de wereld zijn en dat de mens nou eenmaal zo in elkaar zit. Maar ergens komt dan steeds weer dat "ideaalbeeld" naar voren die mij ingeeft dat het allemaal zoveel beter kan en dat het niet zo hoeft te zijn.
Dat dachten ze in de Sovjetunie ook. Het keiharde bewijs dat het omverwerpen van bepaalde instituten alleen maar leidt tot meer corruptie, en dat het volk nog egoistischer is dan de elite.

Maar dit is meer een ideologisch verhaal wat niet zoveel hout snijdt. In elk geval zie ik geen enkele reden om te geloven dat Bush zich baseert op Nazi-ideologieen, en ik vind dit dan ook een vrij ernstige vorm van laster.
pi_24158844
Nah, de echte link Nazi's - Amerika komt pas in 2008 als den Arnold president wordt
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 23 december 2004 @ 14:38:34 #68
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_24159108
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:53 schreef Chewie het volgende:

[..]

Kom je nu weer met deze onzin aanzetten. Als ik jou was zou ik die beruchte speecht eens helemaal gaan bekijken, tekst is te vinden op verschillende sites, en even kijken in welke context Bush deze uitspraak plaats. Heeft namelijk te maken met de omwenteling in Oostblok en de SU en de golfoorlog.

NWO hoeft namelijk niet te staan voor een obscuur clubje wat de dienst uitmaakt in het geval van Bush sr is het al helemaal makkelijk te verklaren want 1 world order was namelijk net verslagen, het communistische Rusland en Sadams "macht" in het Midden-oosten was ook gebroken. Dan is de uitspraak Nieuwe wereldorde vrij normaal, zeker in een land waar ze nogal gek zijn op krachtige uitspraken.
Ja dat is de ene interpretatie en daarbij gebruikt hij het in zijn speech nog voor goede idealen ook. Daarnaast heb je de andere waarmee bedoeld wordt dat de plannen voor een nieuwe wereld orde steeds dichterbij komen.

"For two centuries we've done the hard work of freedom. And tonight we lead the world in facing down a threat to decency and humanity. What is at stake is more than one small country, it is a big idea - a new world order, where diverse nations are drawn together in common cause to achieve the universal aspirations of mankind: peace and security, freedom, and the rule of law. Such is a world worthy of our struggle, and worthy of our children's future."
- President George Bush, State of the Union Address 1991

"We will succeed in the Gulf. And when we do, the world community will have sent an enduring warning to any dictator or despot, present or future, who contemplates outlaw aggression. The world can therefore seize this opportunity to fulfil the long-held promise of a new world order - where brutality will go unrewarded, and aggression will meet collective resistance."

Maar ondertussen blijven ze zelf 1 van de grootste agressors.
quote:
Het is ook wel logisch dat de state of the union over de hele wereld te zien is, de VS is nu eenmaal het machtigste land op dit moment. Trouwens de Engelse troonrede wordt ook in veel landen uitgezonden, geldt ook in mindere mate voor de Nederlandse.

Dat dit soort toespraken goed voorbereidt worden lijkt me ook vrij normaal. Je moet er toch niet aan denken dat een staatshoofd een beetje staat te stotteren.
Ja en? Jij legt hier uit wat ik gezegd heb?
pi_24159346
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:38 schreef OpenYourMind het volgende:

[..]

Ja dat is de ene interpretatie en daarbij gebruikt hij het in zijn speech nog voor goede idealen ook. Daarnaast heb je de andere waarmee bedoeld wordt dat de plannen voor een nieuwe wereld orde steeds dichterbij komen.

"For two centuries we've done the hard work of freedom. And tonight we lead the world in facing down a threat to decency and humanity. What is at stake is more than one small country, it is a big idea - a new world order, where diverse nations are drawn together in common cause to achieve the universal aspirations of mankind: peace and security, freedom, and the rule of law. Such is a world worthy of our struggle, and worthy of our children's future."

"We will succeed in the Gulf. And when we do, the world community will have sent an enduring warning to any dictator or despot, present or future, who contemplates outlaw aggression. The world can therefore seize this opportunity to fulfil the long-held promise of a new world order - where brutality will go unrewarded, and aggression will meet collective resistance."

Maar ondertussen blijven ze zelf 1 van de grootste agressors.
[..]

Ja en? Jij legt hier uit wat ik gezegd heb?
In beide quotes zegt hij niks verkeerd, een beetje krachtige taal maar dat hoort erbij.

Ja zo zeg ik het maar ik zoek en zie er niks achter, jij wel alleen niet echt goed onderbouwd. NWO hoeft ook niet voor iets verkeerds te staan.

Voor de goede orde, zoek de hele speech en niet alleen de quotes die bijvoorbeeld Alex Jones op zijn site heeft geplaats maakt het verhaal een stuk duidelijker.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2004 14:54:09 ]
  donderdag 23 december 2004 @ 15:18:42 #70
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_24159910
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:50 schreef Chewie het volgende:

[..]

In beide quotes zegt hij niks verkeerd, een beetje krachtige taal maar dat hoort erbij.

Ja zo zeg ik het maar ik zoek en zie er niks achter, jij wel alleen niet echt goed onderbouwd. NWO hoeft ook niet voor iets verkeerds te staan.

Voor de goede orde, zoek de hele speech en niet alleen de quotes die bijvoorbeeld Alex Jones op zijn site heeft geplaats maakt het verhaal een stuk duidelijker.
Achja als die speech echt zo bedoeld was dan waren Bush, Kissinger en nog vele anderen die de rechten van de mens schenden wel voor de rechter gekomen niet? Hetzelfde VN rechtsysteem wat hij hier promoot wordt niet erkent door de VS. Dit zegt ook wel iets, maarja al die "kleine" dingen bij elkaar zijn natuurlijk allemaal toevalligheden
pi_24160201
een van de contra's, David Icke, schreef:

Amerika mag vandaag dan wel een Super Natie zijn maar dat is precies waar de Illuminati, die onder meer controle heeft over de "U.S. administrations" het op gemund had in hun agenda voor "centralisation of global control" - de hele aarde onder 1 globale wereld regering, militair regime, wereldbank en een ge-microchipte wereld populatie - precies zij het zo dat het erop gemund was en is om globale afschuw c.q. veroordeling op te wekken jegens de Amerikanen voor de terreur die ze veroorzaken in Iraq en het midden-oosten.

Maar terwijl Amerika wordt gebruikt om de fascistische agenda van de Illuminatie op te dringen aan de rest van de wereld, staat niet op de agenda dat Amerika een supermacht zal blijven. Integendeel, het vernietigen van de 'status' en 'spirit'van Amerika is fundamenteel voor het installeren de "Illuminati global dictatorship".

De reden hiervoor is simpel.

Een wereld regering en een supermacht(natie) gaan niet samen (2 kapiteinen op 1 schip kan niet). De "Illuminati global dictatorship" is bedoeld om als de enige supermacht te fungeren en om deze reden moet Amerika neergehaald worden. Denk hierbij aan de miljarden dollars die de Bush Administration eist van het Amerikaanse congres om de oorlog in Irak te bekostigen en steeds meer troepen te blijven zenden.......en dit terwijl Amerika financieel al maanden letterlijk de afgrond in kijkt. Hun grootste struikelblok is een Natie die beschikt over een sterke nationale identiteit en diep gewortelde "national pride", patriottisme. Want een Natie die zo in elkaar zit laat zich dan niet makkelijk openlijk dicteren door een globale wereld regering.

Op dit moment worden Amerika en haar inwoners gebruikt om de agenda te versnellen. Dit zelfde plan omvat ook een, uiteraard gemanipuleerd, conflict te veroorzaken jegens China opdat ook deze supermacht verdwijnt en geheel onder controle komt van de "Illuminati world government" die uiteindelijk opgericht zal worden om de schade & consequenties van de verschrikkelijke conflicten in de afgelopen jaren op te ruimen c.q. te herstellen.

het inmiddels bekende Problem-Reaction-Solution probleem veroorzaken>reactie beheersen tot kookpunt>oplossing aanbieden

Het plan momenteel is om Amerika te gebruiken en daarmee doende Amerika te breken economisch, politiek en militair. Het belangrijkste aspect hierin zal zijn om het 'patriotisme' te vernietigen. "break the American spirit and its sense of identity and self".

Dus de videobeelden en ander materiaal dat nu naar buiten word gebracht, inzake US troops die irakezen mishandelen en Guantanamo Bay etc, dient de Illuminatie op 2 manieren:

1.
Het stimuleert de woede van de Arabische wereld jegens Amerika. Zoals David Icke jaren geleden in 1 van zijn boek schreef: "the plan is to engineer a Muslim 'Holy War' against the US to 'justify' the use of their fire power to set the Middle East ablaze and take over the region"

2.
Het vreet steeds meer aan de Amerikanen, ze verliezen het indentiteitsgevoel van John Wayne "the good guy" die vecht voor de amerikaanse vrijheid en 'freedom & justice' voor de gehele wereld , nu blijkt dat er vanaf het begin veel tegen hun gelogen is over de gehele oorlog. Amerikanen die mensen mishandelen? dat kan toch niet waar zijn! De nieuws items van de laatste tijd zijn een massale 'blow' geworden in het gezicht van Amerikaanse zelfverzekerheid & sterk gevoel voor nationale identiteit. Precies zoals gepland.

En Icke sluit met:
"Nothing is what it seems and while we may appear to be seeing the expansion and grotesque expression of American might and power we are actually watching that power and sense of nationhood being systematically destroyed."
pi_24160231
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:34 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
een van de contra's, David Icke, schreef:

Amerika mag vandaag dan wel een Super Natie zijn maar dat is precies waar de Illuminati, die onder meer controle heeft over de "U.S. administrations" het op gemund had in hun agenda voor "centralisation of global control" - de hele aarde onder 1 globale wereld regering, militair regime, wereldbank en een ge-microchipte wereld populatie - precies zij het zo dat het erop gemund was en is om globale afschuw c.q. veroordeling op te wekken jegens de Amerikanen voor de terreur die ze veroorzaken in Iraq en het midden-oosten.

Maar terwijl Amerika wordt gebruikt om de fascistische agenda van de Illuminatie op te dringen aan de rest van de wereld, staat niet op de agenda dat Amerika een supermacht zal blijven. Integendeel, het vernietigen van de 'status' en 'spirit'van Amerika is fundamenteel voor het installeren de "Illuminati global dictatorship".

De reden hiervoor is simpel.

Een wereld regering en een supermacht(natie) gaan niet samen (2 kapiteinen op 1 schip kan niet). De "Illuminati global dictatorship" is bedoeld om als de enige supermacht te fungeren en om deze reden moet Amerika neergehaald worden. Denk hierbij aan de miljarden dollars die de Bush Administration eist van het Amerikaanse congres om de oorlog in Irak te bekostigen en steeds meer troepen te blijven zenden.......en dit terwijl Amerika financieel al maanden letterlijk de afgrond in kijkt. Hun grootste struikelblok is een Natie die beschikt over een sterke nationale identiteit en diep gewortelde "national pride", patriottisme. Want een Natie die zo in elkaar zit laat zich dan niet makkelijk openlijk dicteren door een globale wereld regering.

Op dit moment worden Amerika en haar inwoners gebruikt om de agenda te versnellen. Dit zelfde plan omvat ook een, uiteraard gemanipuleerd, conflict te veroorzaken jegens China opdat ook deze supermacht verdwijnt en geheel onder controle komt van de "Illuminati world government" die uiteindelijk opgericht zal worden om de schade & consequenties van de verschrikkelijke conflicten in de afgelopen jaren op te ruimen c.q. te herstellen.

het inmiddels bekende Problem-Reaction-Solution probleem veroorzaken>reactie beheersen tot kookpunt>oplossing aanbieden

Het plan momenteel is om Amerika te gebruiken en daarmee doende Amerika te breken economisch, politiek en militair. Het belangrijkste aspect hierin zal zijn om het 'patriotisme' te vernietigen. "break the American spirit and its sense of identity and self".

Dus de videobeelden en ander materiaal dat nu naar buiten word gebracht, inzake US troops die irakezen mishandelen en Guantanamo Bay etc, dient de Illuminatie op 2 manieren:

1.
Het stimuleert de woede van de Arabische wereld jegens Amerika. Zoals David Icke jaren geleden in 1 van zijn boek schreef: "the plan is to engineer a Muslim 'Holy War' against the US to 'justify' the use of their fire power to set the Middle East ablaze and take over the region"

2.
Het vreet steeds meer aan de Amerikanen, ze verliezen het indentiteitsgevoel van John Wayne "the good guy" die vecht voor de amerikaanse vrijheid en 'freedom & justice' voor de gehele wereld , nu blijkt dat er vanaf het begin veel tegen hun gelogen is over de gehele oorlog. Amerikanen die mensen mishandelen? dat kan toch niet waar zijn! De nieuws items van de laatste tijd zijn een massale 'blow' geworden in het gezicht van Amerikaanse zelfverzekerheid & sterk gevoel voor nationale identiteit. Precies zoals gepland.

En Icke sluit met:
"Nothing is what it seems and while we may appear to be seeing the expansion and grotesque expression of American might and power we are actually watching that power and sense of nationhood being systematically destroyed."
Dit alles is speculatie.
  donderdag 23 december 2004 @ 15:47:15 #73
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_24160423
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:04 schreef Speth het volgende:

[..]

Nogmaals: denk eerst even goed na voor je dit soort dingen roept, ik kan het heel makkelijk weerleggen:
De zaal op de foto bevindt zich in het Capitol gebouw. Aan het eind van de 18e eeuw is met de bouw begonnen, en het staat in zijn huidige vorm (het was ondertussen een keer afgebrand etc..) sinds 1830 in Washington DC. Dat is een eeuw voor de opkomst van het facisme zoals je dat in Duitsland ziet. Het symbool dat je daar ziet is daar geplaatst in een tijd dat het nog helemaal niet met het Hitler-regime geassocieerd kon worden.

Kom nou niet met een of andere loze conspiracy theorie dat ze 100 jaar van tevoren al wisten dat de 2e wereldoorlog zou uitbreken en dat dat allemaal gepland was blablabla, want daar overtuig je me niet mee
Het gedachtengoed en symbolisme is dan ook al heel oud en die symbolen worden inderdaad al heel lang gebruikt, ook voor Hitler.
quote:
[..]

En Marx, Lenin... Maar die bedoelden het natuurlijk goed Caesar en Napoleon hebben het ook genoemd, what else is new? Het is gewoon de benaming voor een verandering in de wereldpolitiek, niets geheimzinnigs aan.
Tja het is dan ook al een oud streven.
quote:
Het verdrag van versailles was een dom, ondoordacht verdrag, geen afgesproken staakt het vuren. Hitler was een politiek-psychologische anomalie waar niemand op gerekend had.
Behalve degenen die hem aan de macht brachten.
quote:
[..]

"Heel veel sterke linken". Opvallend genoeg komen die linken vaak uit de links-alternatieve hoek, die toch al niet zo weg zijn van mensen met meer geld. Natuurlijk hebben machtige mensen altijd wat in de pap te brokkelen, maar dit wil niet per se wijzen op een gecoordineerde poging van "de elite" om "het volk" eronder te houden. En als dat al gebeurd, is het veel opener en gaat het zeker niet via een oorlog die aan miljoenen mensen het leven kost.
Verkapte poging er een links-rechts discussie van te maken. (geintje)

Het huidige economische systeem is ervoor gemaakt de allerrijksten rijk te houden en de bevolking arm. De regering moet geld lenen van de internationale bankiers tegen rente. Het volk dient de staatsschuld terug te betalen met rente d.m.v. de belasting. Het geldsysteem is zo gemaakt dat alleen de prive banken er rijker van worden en de regeringen in hun hand hebben door het bespelen van het economische systeem. (Erg ingekorte en versimpelde versie van het geheel)
quote:
[..]

Dat dachten ze in de Sovjetunie ook. Het keiharde bewijs dat het omverwerpen van bepaalde instituten alleen maar leidt tot meer corruptie, en dat het volk nog egoistischer is dan de elite.
true, alhoewel ik betwijfel of het volk ooit enige zeggenschap heeft gehad.
quote:
Maar dit is meer een ideologisch verhaal wat niet zoveel hout snijdt. In elk geval zie ik geen enkele reden om te geloven dat Bush zich baseert op Nazi-ideologieen, en ik vind dit dan ook een vrij ernstige vorm van laster.
Bush met Hitler vergelijken is laster zonder goede onderbouwing. Bin Laden beschuldigen van 911 is ook laster zonder goede ondersteuning met feiten. Maarja Bin Laden is allang geen prioriteit meer. Stel je voor dat ze hem levend te pakken krijgen en ineens hun belangrijkste stroman kwijt raken. Dan moeten ze nog een proces gaan faken ook.
pi_24160528
quote:
Op donderdag 23 december 2004 02:44 schreef Aurora025 het volgende:

In de state of the union waar bush zijn beroemde toespraak hield bevat op de achtergrond een door de Nazi's gebruikt symbool, de Fasces.
[afbeelding]

De Fasces in de State of the Union.
[afbeelding]

[afbeelding]
Ik las van de week ook ergens een uitspraak van Hitler en Bush die vrijwel overeen kwamen
Bush: "If you are not with us, you are with the terrorists"
Hitler: " If you aren't with us, you are against us"
pi_24161035
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:36 schreef Speth het volgende:

[..]

Dit alles is speculatie.
indeed! heel knap dat je de vraag van TS hebt begrepen
quote:
ExtremeKnowledge - zaterdag 18 december 2004 @ 21:53
Wat valt er te verwachten?

Wat denken jullie zoal dat er zal gebeuren, wat zijn de recente gebeurtenissen, is er een context, en wat denken jullie dat de manier zal zijn om het dictatorschip af te dwingen?
pi_24161239
*verkeerde posttopic*
pi_24161323
quote:
Op donderdag 23 december 2004 16:35 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

[..]

Projectie van je eigen zwakheden, baas.
Tegenaanval. In mijn ogen meer dan geoorloofd na zijn 1e belediging.
  donderdag 23 december 2004 @ 16:52:40 #78
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_24161620
Open gewoon je ogen en kijk wat er in de wereld gebeurd. Diegene die zegt dat Bush een prima president is, is blinder als Stevie Wonder. Dit hele conflict wat momenteel gaande is zal uiteindelijk uitlopen tot WO III, en dat zal niet lang meer duren.

Ze hebben het al vaak genoeg gezegd dat de NWO komt.

"We are on the verge of a Global transformation. All we need is the RIGHT MAJOR CRISIS,
and the nations will accept the New World Order."~ David Rockefeller: International Bankster

Pope calls for a new world order
http://edition.cnn.com/2004/WORLD/europe/01/01/pope.ny.ap/

"Today, America would be outraged if U.N. troops entered Los Angeles to restore order [referring to the 1991 LA Riot]. Tomorrow they will be grateful! This is especially true if they were told that there were an outside threat from beyond [i.e., an "extraterrestrial" invasion], whether real or *promulgated* [emphasis mine], that threatened our very existence. It is then that all peoples of the world will plead to deliver them from this evil. The one thing every man fears is the unknown. When presented with this *scenario*, individual rights will be willingly relinquished for the guarantee of their well-being granted to them by the World Government."
Dr. Henry Kissinger, Bilderberger Conference, Evians, France, 1991

No one will enter the New World Order unless he or she will make a pledge to worship Lucifer. No one will enter the New Age unless he will take a Luciferian Initiation."
David Spangler, Director of Planetary Initiative, United Nations

The directors of the CFR (Council on Foreign Relations) make up a sort of Presidium for that part of the Establishment that guides our destiny as a nation."
The Christian Science Monitor, September 1, l961

How to Achieve The New World Order"
Title of book excerpt by Henry Kissinger, in Time magazine (March 1994)

"We are grateful to The Washington Post, The New York Times, Time Magazine and other great publications whose directors have attended our meetings and respected their promises of discretion for almost forty years. It would have been impossible for us to develop our plan for the world if we had been subject to the bright lights of publicity during those years. But, the work is now much more sophisticated and prepared to march towards a world government. The supranational sovereignty of an intellectual elite and world bankers is surely preferable to the national autodetermination practiced in past centuries."
David Rockefeller, founder of the Trilateral Commission, in an address to a meeting of The Trilateral Commission, in June, 1991.

James Paul Warburg speaking to the United states Senate. He states:
"We shall have World Government, whether or not we like it. The only question is whether World Government will be achieved by conquest or consent."

Justice Felix Frankfurter, U.S. Supreme Court:
"The real rulers in Washington are invisible and exercise their power from behind the
scenes."

CNN.com - Ex-CIA director James Woolsley: U.S. faces 'World War IV' - Apr. 3, 2003
www.cnn.com/2003/US/04/03/sprj.irq.woolsey.world.war/index.html

In the next century, nations as we know it will be obsolete. All states will recognize a single global authority. National sovereignty wasn't such a great idea after all."--- Strobe Talbot, President Clinton's Deputy Secretary of State, July 20, 1992.

"NAFTA is a major stepping stone to the New World Order," ---Henry Kissinger.

We are not going to achieve a New World Order without paying for it in blood, as well as in words and money."---Arthur Schlesinger, Jr., the CFR Journal Foreign Affairs, August 1975

Some of the biggest men in the United States, in the fields of commerce and manufacture, are afraid of something. They know that there is a power somewhere, so organized, so subtle, so watchful, so interlocked, so complete, so pervasive, that they better not speak above their breath when they speak in condemnation of it."---Woodrow Wilson, 1913.

The high office of the president has been used to foment a plot to destroy America's freedom, and before I leave office I must inform the citizens of this plight."---President John F. Kennedy, November 12, 1963.

The Open Conspiracy: Blue Prints for a World Revolution is the book, written by H.G. Wells

"The political world of the into a Open Conspiracy must weaken, efface, incorporate and supersede existing governments...The Open Conspiracy is the natural inheritor of socialist and communist enthusiasms; it may be in control of Moscow before it is in control of New York...The character of the Open Conspiracy will now be plainly displayed...It will be a world religion."

Sir Harold Butler, who writes the following in the CFR's Foreign Affairs newletter:

"How far can the life of nations, which for centuries have thought of
themselves as distinct and unique, be merged with the life of other nations? How far are they prepared to sacrifice a part of their sovereignty without which there can be no effective economic or political union?...Out of the prevailing confusion a new world is taking shape... which may point the way toward the new order...That will be the beginning of a real United Nations, no longer crippled by a split personality, but held together by a common faith."

We shall have world government whether or not you like it, by conquest or consent."--- James Warburg, to the Senate Foreign Relations Committee, February 17, 1950

"We believe we are creating the beginning of a New World Order coming out of the collapse of the U.S. Soviet antagonisms."---Brent Snowcroft, Washington Post, May 1991

The real rulers in Washington are invisible, and exercise power from behind the scenes."---Felix Frankfurter Supreme Court Justice, 1952.

The world is governed by very different personages from what is imagined by those who are not behind the scenes."--- Benjamin Disraeli, first Prime Minister of England.
  donderdag 23 december 2004 @ 16:55:11 #79
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_24161682
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:02 schreef Speth het volgende:

Verder hebben de VS [..] (vooral dit is belangrijk) aircraft carriers.
waar denk je dat de ss- n-22 sunburn voor bedoeld is ? een 4500 kilo wegende raket die met mach 2,8 in je schip boort omvervolgens 300 kilo explosieven te doen detoneren. de kinetische energie die daarbij vrijkomt is genoeg om menig schip te doen zinken en een barrage van die raketten doet ook de vliegdekschepen zinken, aangezien ze totaal niet in staat zijn om zich tegen deze raketten te verdedigen. wat inhoud dat alle vliegdekschepen die de vs binnen het bereik van de chinezen manouvreerd simpelweg binnen een paar minuten tot schroot gereduceerd zijn. Iran heeft die raketten overigens ook.
quote:
Bovendien zijn de Chinezen een bijzonder praktisch, kapitalistisch volk dat zich niet met zoiets ideologisch als een oorlog tegen de VS bezig wil houden.
*proest* onder welke steen kom jij vandaan..

De Chinezen ( communistisch niet kapitalistisch ) gaan er al een paar jaar van uit dat een oorlog met de VS onvermijdelijk is en dat zij zelf liever de eerste klap uitdelen.. bovendien claimen ze dat zij een nucleare oorlog zullen winnen omdat er uiteindelijk meer chinezen dan amerikanen zijn en dus ook in die verhouding overblijven.
quote:
Met andere woorden, het defensiebudget van de VS is bijna de helft van dat van de hele wereld. Geloof je je verhaal nu nog steeds?

de enige reden waarom de VS zoveel uit MOET geven is omdat de amerikaanse wapenindustrie zulke belachelijke hoge prijzen vraagt. De Russen en Chinezen profiteren van uitermate goedkope produktie kosten en kunnen dus voor veel minder geld net zoveel wapens kopen als de VS. ook de personeels kosten liggen aanzienlijk lager dan in de VS.

kortom, met 60 miljard dollar kunnen de chinezen veel meer dan de amerikanen met 370 miljard
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_24161949
quote:
waar denk je dat de ss- n-22 sunburn voor bedoeld is ? een 4500 kilo wegende raket die met mach 2,8 in je schip boort omvervolgens 300 kilo explosieven te doen detoneren. de kinetische energie die daarbij vrijkomt is genoeg om menig schip te doen zinken en een barrage van die raketten doet ook de vliegdekschepen zinken, aangezien ze totaal niet in staat zijn om zich tegen deze raketten te verdedigen. wat inhoud dat alle vliegdekschepen die de vs binnen het bereik van de chinezen manouvreerd simpelweg binnen een paar minuten tot schroot gereduceerd zijn. Iran heeft die raketten overigens ook.
Klopt, de VS hebben echter weer de mogelijkheid om lanceerinrichtingen preventief onschadelijk te maken met B2 bommenwerpers.
quote:
*proest* onder welke steen kom jij vandaan..

De Chinezen ( communistisch niet kapitalistisch )
Ik ben zelf in China geweest en ervoer het als een bijzonder kapitalistisch land. Hoewel het officieel nog steeds communistisch heet, mag het niet zo heten. De enige monoliet van het Maoistische systeem is de stijl van regeren: nogal totalitair. De markt en economie hebben echter weinig weg van een communistisch stelsel, en de meeste Chinezen die ik tegenkwam waren in de eerste plaats uit op handel drijven. Of dat nou met een westerling of met een andere chinees was maakte niet uit, persoonlijk eigenbelang stond voorop.
quote:
gaan er al een paar jaar van uit dat een oorlog met de VS onvermijdelijk is en dat zij zelf liever de eerste klap uitdelen.. bovendien claimen ze dat zij een nucleare oorlog zullen winnen omdat er uiteindelijk meer chinezen dan amerikanen zijn en dus ook in die verhouding overblijven.
Heb je hier een bron voor?
quote:
de enige reden waarom de VS zoveel uit MOET geven is omdat de amerikaanse wapenindustrie zulke belachelijke hoge prijzen vraagt. De Russen en Chinezen profiteren van uitermate goedkope produktie kosten en kunnen dus voor veel minder geld net zoveel wapens kopen als de VS. ook de personeels kosten liggen aanzienlijk lager dan in de VS.

kortom, met 60 miljard dollar kunnen de chinezen veel meer dan de amerikanen met 370 miljard
Ondanks dat prijsverschil valt niet te ontkennen hoe georganiseerd het Amerikaanse leger is, de B2 is de beste strategic bomber ter wereld, en valt wegens de stealth technologie moeilijk door de Chinezen te counteren. Daarnaast is er nog de nucleaire overmacht... Verder hebben de Chinezen meer manschappen, maar ontbreken zoals ik al zei de logistieke mogelijkheden om deze allemaal in te zetten, er is alleen een vrij grote reserve.
pi_24162102
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:47 schreef OpenYourMind het volgende:
Het huidige economische systeem is ervoor gemaakt de allerrijksten rijk te houden en de bevolking arm. De regering moet geld lenen van de internationale bankiers tegen rente. Het volk dient de staatsschuld terug te betalen met rente d.m.v. de belasting. Het geldsysteem is zo gemaakt dat alleen de prive banken er rijker van worden en de regeringen in hun hand hebben door het bespelen van het economische systeem. (Erg ingekorte en versimpelde versie van het geheel)
Beetje historisch en economisch besef is je vreemd merk ik wel. De rijken worden rijker maar de armen ook in vergelijking met vroeger. Zelfs in de derde wereld is de welvaart toegenomen in vergelijking met een eeuw geleden.

Belasting is niet primair bedoeld om de staatsschuld terug te betalen maar om aan de primaire behoeften van een land en zijn bewoners te kunnen voldoen. Regeringen die te kort komen lenen extra geld, de VS bijvoorbeeld leent vooral van het buitenland terwijl Nederland geldt leent van zijn burgers en pensioenfondsen enz. Op staatsleningen kun je je als particulier dus inschrijven.
pi_24162229
quote:
Op donderdag 23 december 2004 17:10 schreef Speth het volgende:
Ik ben zelf in China geweest en ervoer het als een bijzonder kapitalistisch land. Hoewel het officieel nog steeds communistisch heet, mag het niet zo heten. De enige monoliet van het Maoistische systeem is de stijl van regeren: nogal totalitair. De markt en economie hebben echter weinig weg van een communistisch stelsel, en de meeste Chinezen die ik tegenkwam waren in de eerste plaats uit op handel drijven. Of dat nou met een westerling of met een andere chinees was maakte niet uit, persoonlijk eigenbelang stond voorop.
Klopt, ben er zelf ook geweest voor mijn werk het is een kapitalistisch land. Overheidspropaganda laat nu ook zien dat het goed is dat je meer verdiend dan je buurman en dat het beginnen van je eigen bedrijf geen schande meer is.

Nadeel wat ik nog merkte van het communisme was dat het overheidsapparaat nogal corrupt is en dat je daardoor elke douane en politiebeambte die je staande houdt geld moet geven om je spullen de grens over te krijgen (in mijn geval servers).

@Fonkmeistah
quote:
bovendien claimen ze dat zij een nucleare oorlog zullen winnen omdat er uiteindelijk meer chinezen dan amerikanen zijn en dus ook in die verhouding overblijven.
Dat is een quote die toegeschreven is aan Mao, of hij dit echt gezegd heeft is niet echt duidelijk. Hij zou dit tegen Nixon gezegd hebben, het kwam erop neer dat het hem niet uitmaakte dat er bij een nucleaire aanval de helft van zijn bevolking zou sterven, dan hou ik er nog 300 miljoen over (China had in die tijd ongeveer 600 miljoen inwoners) aldus Mao.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2004 17:29:39 ]
  donderdag 23 december 2004 @ 17:26:18 #83
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_24162262
quote:
Op donderdag 23 december 2004 16:52 schreef Aurora025 het volgende:
Pope calls for a new world order
http://edition.cnn.com/2004/WORLD/europe/01/01/pope.ny.ap/
in tegenstelling tot wat CNN beweerd dat de paus gezegd zou hebben, is de paus geen voorstander van de nieuwe wereld orde, als je het originele transcipt leest word komt de term "new world order" niet voor.
CNN insinueerd opzettelijk dat de Paus hiermee de NWO van Bush zou steunen, terwijl het juist een aanklacht tegen het amerikaanse beleid is,
knap staaltje propaganda spin waarmee ze 2 vliegen in 1 klap slaan, nwo critici denken zo dat de paus bij de nwo hoort waardoor ze juist de enige organisatie die zich tegen nwo verzet aanvallen en onoplettende katholieken verlenen steun aan de NWO omdat ze denken dat de paus daar voorstander van is.
  donderdag 23 december 2004 @ 17:33:10 #84
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_24162399
quote:
Op donderdag 23 december 2004 17:18 schreef Chewie het volgende:

[..]

Beetje historisch en economisch besef is je vreemd merk ik wel. De rijken worden rijker maar de armen ook in vergelijking met vroeger. Zelfs in de derde wereld is de welvaart toegenomen in vergelijking met een eeuw geleden.

Belasting is niet primair bedoeld om de staatsschuld terug te betalen maar om aan de primaire behoeften van een land en zijn bewoners te kunnen voldoen. Regeringen die te kort komen lenen extra geld, de VS bijvoorbeeld leent vooral van het buitenland terwijl Nederland geldt leent van zijn burgers en pensioenfondsen enz. Op staatsleningen kun je je als particulier dus inschrijven.
Welk deel van "Erg ingekorte en versimpelde versie van het geheel" begrijp jij niet?

Merlin poste laatst in een ander topic een interessant stukje over het voorstel van Edison en Ford voor hervorming van het geldsysteem.

Linkje: http://www.prosperityuk.com/prosperity/articles/edison.html
pi_24162477
quote:
Op donderdag 23 december 2004 02:44 schreef Aurora025 het volgende:
Zo subtiel dat er op geen enkele wijze bewijs voor te leveren valt?
quote:
[afbeelding]
De Nazi's gebruikten de fasces niet of nauwelijks.
quote:
[afbeelding]
Het is pas een Nazi-symbool als er een swastika onder de adelaar hangt. In dit geval is het gewoon het zoveelste van de Romeinen overgenomen symbool.
quote:
Vanaf het jaar 509 voor Christus mocht alleen de dictator in Rome de fasces dragen. Hiermee had hij het recht over leven en dood.
Onzin.
Ten eerste waren er verschillende soorten fasces:

http://www.legionxxiv.org/fasces%20page/

Ten tweede werd in 509 voor Christus de Republiek gesticht. Daarin werd men slechts voor korte tijd tot dictator uitgeroepen, namelijk wanneer er groot gevaar dreigde. Wanneer dat was afgewend, werd het leven weer normaal, maar bleven de fasces in gebruik voor de hoogwaardigheidsbekleders.

-wijziging: Er valt iets meer te vertellen over de dictators:

http://en.wikipedia.org/wiki/Roman_dictator
quote:
§ Twijfel aan de rede en het geloof in mythen
Doet dit je niet aan een zeker forum denken?

[ Bericht 5% gewijzigd door Johan_de_With op 23-12-2004 18:06:57 ]
pi_24162862
quote:
Op donderdag 23 december 2004 17:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Verhaal
quote:
Op donderdag 23 december 2004 17:24 schreef Chewie het volgende:
Verhaal
Hierbij sluit ik mij aan.
  donderdag 23 december 2004 @ 20:16:40 #87
94904 ExtremeKnowledge
pi_24165311
quote:

HAHAHAHAHAHAH!!!!!!

Earth to Speth!!!

Adolf Hitler: Who's not with us is against us.

George W. Bush: Who's not with us, is with the terrorists.
But now we are awake!.
pi_24165353
quote:
Op donderdag 23 december 2004 20:16 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

Ik zal niet eens de moeite nemen om het Engels te verbeteren en maar gewoon vragen:

Wat BEDOEL je nou eigenlijk met deze eindeloze herhaling van een kleine overeenkomst?
  donderdag 23 december 2004 @ 22:03:37 #89
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_24167832
nee inderdaad , je kan bush niet met hitler vergelijken , Hitler wilde Bush voorkomen..
pi_24168402
quote:
Op donderdag 23 december 2004 22:03 schreef Fonkmeistah het volgende:
nee inderdaad , je kan bush niet met hitler vergelijken , Hitler wilde Bush voorkomen..
Ja, want eerst werd Duitsland ten gronde gericht en nu de VS.

pi_24170555
quote:
Op donderdag 23 december 2004 20:16 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHAH!!!!!!

Earth to Speth!!!

Dit is een onbeduidend feit. Er zitten nog altijd miljoenen doden verschil tussen de beide heren. Je maakt jezelf dus belachelijk.

Iedere vergelijking tussen politici en Adolf Hitler vind ik trouwens erg ongepast.
  vrijdag 24 december 2004 @ 00:27:29 #92
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_24171301
quote:
Op donderdag 23 december 2004 23:54 schreef Speth het volgende:

[..]

Dit is een onbeduidend feit. Er zitten nog altijd miljoenen doden verschil tussen de beide heren. Je maakt jezelf dus belachelijk.

Iedere vergelijking tussen politici en Adolf Hitler vind ik trouwens erg ongepast.

vrijdag 24 december 2004 @ 06:18:20 #93
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24173889
quote:
Op donderdag 23 december 2004 22:03 schreef Fonkmeistah het volgende:
Ja wat een held was het ook die ome Hitler bijna net zo stoer als zijn spion in ons koningshuis die onlangs is heen gegaan
pi_24174362
Iedereen zit maar over Hitler-Bush bezig ... er is toch een connectie ?
Preston Bush ?
Wat heeft die mens allemaal niet gedaan voor de concentratiekampen ?
En allemaal die nazi's die ze na de oorlog naar Amerika gebracht hebben, en de oprichting van de CIA ?
Nog meer nazi's ?
Schwarzenegger dan ... die staat al te popelen om president te worden in 2008 ... en die heeft ook nazi-achtergronden via zijn vader ... en hij steekt zijn sympathieën niet altijd onder stoelen of banken.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_24174401
quote:
Preston Bush ?
Wat heeft die mens allemaal niet gedaan voor de concentratiekampen ?
Ehm...

Helemaal niets? Hij is er nooit geweest. Hij heeft slechts geld gedoneerd aan het nazi regime, voor zover ik heb gehoord. In welke context dat gebeurde weet ik niet, Bernard heeft ook zijn steun betuigd aan Hitler, maar meende dat niet, bijvoorbeeld.
quote:
En allemaal die nazi's die ze na de oorlog naar Amerika gebracht hebben, en de oprichting van de CIA ?
Nog meer nazi's ?
De CIA en de nazi's hebben niets met elkaar te maken.
quote:
Schwarzenegger dan ... die staat al te popelen om president te worden in 2008 ... en die heeft ook nazi-achtergronden via zijn vader ... en hij steekt zijn sympathieën niet altijd onder stoelen of banken.
Mijn pa stemt D66. Dat wil toch niet zeggen dat ik dat ook doe?

Schwarzenegger heeft niets maar dan ook NIETS met nazi's te maken, hij is er niet een en er is geen enkel bewijs voor dat hij die sympathieen zou hebben. Dat is dus, wederom, gewoon gelul.
pi_24174869
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 08:53 schreef Speth het volgende:

Helemaal niets? Hij is er nooit geweest. Hij heeft slechts geld gedoneerd aan het nazi regime, voor zover ik heb gehoord. In welke context dat gebeurde weet ik niet, Bernard heeft ook zijn steun betuigd aan Hitler, maar meende dat niet, bijvoorbeeld.

Jah wir haben es alle nicht gewusst
pi_24175206
quote:
Op donderdag 23 december 2004 17:33 schreef OpenYourMind het volgende:

[..]

Welk deel van "Erg ingekorte en versimpelde versie van het geheel" begrijp jij niet?
Ingekort en versimpeld is niet hetzelfde als blatante onzin schrijven
pi_24175334
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 08:53 schreef Speth het volgende:
Ow ja dus als ik geld doneer aan AlQaida is er ook niets aan de hand natuurlijk. Of ik zeg achteraf dat ik het niet gemeend heb ...
quote:
De CIA en de nazi's hebben niets met elkaar te maken.
tja in je cia world fact book ga je dat natuurlijk niet vinden. Toch is het zo. Cia is opgericht met nazi's aan de basis.
quote:
Schwarzenegger heeft niets maar dan ook NIETS met nazi's te maken, hij is er niet een en er is geen enkel bewijs voor dat hij die sympathieen zou hebben. Dat is dus, wederom, gewoon gelul.
Struisvogelgedrag ...
  vrijdag 24 december 2004 @ 10:23:21 #99
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_24175514
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 10:11 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ow ja dus als ik geld doneer aan AlQaida is er ook niets aan de hand natuurlijk. Of ik zeg achteraf dat ik het niet gemeend heb ...
[..]

tja in je cia world fact book ga je dat natuurlijk niet vinden. Toch is het zo. Cia is opgericht met nazi's aan de basis.
[..]

Struisvogelgedrag ...
Wat heeft jou opa in de oorlog gedaan. Verzetsheld, verrader, of gewoon niets. En moet jij je daarvoor verantwoorden?
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_24175629
Mijn opa was niet bezig op wereldniveau he.
Ik ga mijn opa dan ook niet vergelijken met een mogelijke presidentskandidaat. Of moet ik dat wel doen ?
Maar een nieuwe president van amerika gaat dan wel ff een belangrijke rol gaan spelen op wereldniveau, dus mag zo iemand toch wel 'n beetje gescreend worden zeker. Laat ons hopen dat hij de idealen van zijn vader niet nastreeft.

Ik vind het hier al verwonderlijk dat er geen reactie komt op het feit dat ik Schwarzie vernoem als de volgende president. Theoretisch kan het momenteel zelfs nog niet ... maar ze zullen er wel op tijd een mouw aan passen.
  vrijdag 24 december 2004 @ 10:41:13 #101
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_24175802
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 10:31 schreef UncleScorp het volgende:
Mijn opa was niet bezig op wereldniveau he.
Ik ga mijn opa dan ook niet vergelijken met een mogelijke presidentskandidaat. Of moet ik dat wel doen ?
Maar een nieuwe president van amerika gaat dan wel ff een belangrijke rol gaan spelen op wereldniveau, dus mag zo iemand toch wel 'n beetje gescreend worden zeker. Laat ons hopen dat hij de idealen van zijn vader niet nastreeft.

Ik vind het hier al verwonderlijk dat er geen reactie komt op het feit dat ik Schwarzie vernoem als de volgende president. Theoretisch kan het momenteel zelfs nog niet ... maar ze zullen er wel op tijd een mouw aan passen.
Ik denk zelfs dat Swartzenegger een erg goede president zou zijn.
Als je ziet wat die man gepresteerd heeft in zijn leven. Petje af.
Die is dus echt van onderaan begonnen.

Beetje bodybuilden, daarna een zaak beginnen waar hij miljoenen heeft verdient, daarna filmacteur worden en dan de politiek.
pi_24175807
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 10:11 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Onzinnige vergelijking, je gaat compleet voorbij aan het feit dat de wereld voor WO2 niet echt negatief dacht over het nazi-regime en dat er allom bewondering was voor de manier hoe ze Duitsland er weer bovenop kreeg. Dat er dus geinvesteerd werd in Duitsland is dan ook niet vreemd. Beetje dom om bedrijven van te toen te veroordelen met de kennis van nu.
[..]
quote:
Best mogelijk dat er voormalig medewerkers van de duitse geheime dienst hieraan hebben meegeholpen maar zegt nog niks over eventuele nazi symphatieen van de VS immers de SU was ook bezig om zoveel mogelijk nazi wetenschappers en andere kopstukken in te lijfen.
pi_24175923
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 10:41 schreef Knarf het volgende:

[..]

Ik denk zelfs dat Swartzenegger een erg goede president zou zijn.

Beetje bodybuilden, daarna een zaak beginnen waar hij miljoenen heeft verdient, daarna filmacteur worden en dan de politiek.
ik denk ook wel dat het een redelijk goede president kan worden, hij heeft voor een republikein bijhoorlijk liberale standpunten. Dat zou nog wel eens een reden kunnen zijn voor tegenstanders om hem als nazi af te schilderen omdat hij niet tegen abortus en euthanasie is, academisch ziekenhuis Groningen werd hier immers ook van beschuldigt o.a. door Alex Jones en andere christen fundi's.

Ik denk trouwens niet dat Arnold de volgende president word en ga er ook niet automatisch van uit dat de volgende president een republikein word. Beide partijen hebben al genoeg aangetoond dat ze niet altijd de juiste kandidaat naar voren schuiven bijvoorbeel Bob Dole.
pi_24175937
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 10:41 schreef Chewie het volgende:
Onzinnige vergelijking, je gaat compleet voorbij aan het feit dat de wereld voor WO2 niet echt negatief dacht over het nazi-regime en dat er allom bewondering was voor de manier hoe ze Duitsland er weer bovenop kreeg. Dat er dus geinvesteerd werd in Duitsland is dan ook niet vreemd. Beetje dom om bedrijven van te toen te veroordelen met de kennis van nu.
[..]
[..]

Best mogelijk dat er voormalig medewerkers van de duitse geheime dienst hieraan hebben meegeholpen maar zegt nog niks over eventuele nazi symphatieen van de VS immers de SU was ook bezig om zoveel mogelijk nazi wetenschappers en andere kopstukken in te lijfen.
Mja ik vind het toch niet logisch dat je een veiligheidsdienst start met leden van je voormalige aartsvijand, maar soit, blijkbaar redeneer ik hier wel es meer dom volgens anderen, dus dit kan nog wel in het rijtje.
pi_24176026
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 10:49 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Mja ik vind het toch niet logisch dat je een veiligheidsdienst start met leden van je voormalige aartsvijand, maar soit, blijkbaar redeneer ik hier wel es meer dom volgens anderen, dus dit kan nog wel in het rijtje.
Ik vind het wel logisch maar niet echt netjes. De kennis van hoe een "goede" inlichtingendienst op te zetten was natuurlijk wel aanwezig bij de Nazi's dat je dan van die kennis gebruik maakt is dan wel logisch. Vergeet niet dat de VS voor WO2 nu niet echt een internationale supermacht was en dat ze zich niet echt bemoeiden met de rest van de wereld, dus die kennis moesten ze in korte tijd leren.
pi_24176133
quote:
ik denk zelfs dat Swartzenegger een erg goede president zou zijn.
schattige Arrnold wordt net zoals van Persie (Arsenal) langzaam gebracht.
hij mag af en toe even ruiken.
http://www.infowars.com/print/nwo/exclusive_arnold.htm

pi_24176165
Schwarzenegger heeft helemaal geen nazi-sympathieeen, het is praktisch een linkse Democraat op bepaalde punten.
Bovendien was Nazi-Duitsland niet de aartsvijand van Amerika. De echte aartsvijand van Nazi-Duitsland, de Sovjet-Unie, heeft net zo goed ex-nazi's in dienst gehad.
pi_24176325
moet jij weten als je dat allemaal gaat geloven.

Aroldje geilt op macht..eerst z'n filmpjes en strax het echte werk..
ik denk er dus ietsiepietsie anders over.
pi_24176366
maar de tv heeft toch gezegd ... ?
dus ...
pi_24176408
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 11:08 schreef JoZzephus het volgende:

We've also discovered that Schwarzenegger is in the private porn photo collection of infamous Robert Mapelthorpe.

O nee! De zedeloosheid!
pi_24176436
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 11:08 schreef JoZzephus het volgende:

Waar blijkt dat uit? Heb nog geen enkel steekhouden argument gelezen dat Arnold machstbelust zou zijn of dat hij nazi-symphatieen zou hebben.

Of ben je zo vooringenomen dat iedereen met een Duits accent onmiddelijk fout is?
pi_24176452
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 11:10 schreef UncleScorp het volgende:
maar de tv heeft toch gezegd ... ?
dus ...
O, denk je dat ik er zo een ben?
pi_24176560
quote:
Of ben je zo vooringenomen dat iedereen met een Duits accent onmiddelijk fout is?
nee dat maak jij er maar even van.
pi_24176620
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 11:19 schreef JoZzephus het volgende:

[..]

nee dat maak jij er maar even van.
Nee dat was een vraag omdat ik verder namelijk geen argumenten heb gehoord waarom Arnold nazi symphatieen zou hebben.

Of je bent iemand die mensen beschuldigt van Nazi denkbeelden omdat ze niet tegen abortus en euthanasie zijn.
pi_24176928
hokjes gedoe..je probeert me te plaatsen hoe of wat he..
ik kom later terug..(I'LL BE BACK)
mijn kindekes ophalen van school..(mogen iets eerder weg)
morgen is kindeke Jesus jarig volgens de holy bible..
pi_24177148
Ik zal het toch frappant vinden als Arnie president wordt.
Ze moeten er zelfs de wet voor aanpassen.
plus dat het al vernoemd was in de film Demolition Man :

Stallone: "Hold it! The Schwarzenegger Library?"
Bullock: "Yes, the Schwarzenegger Presidential Library. Wasn't he an actor?"
Stallone: "Stop! He was President?"
Bullock: "Yes. Even though he was not born in this country, his popularity at the time caused the 61st Amendment…"

Oh, and the whole story of Demolition Man takes place in Los Angeles (i.e. California), which in the movie has become a police state ruled by a fascist ruler! I don't know about you but I find this pretty worrisome - especially given Arnie's Nazi connections and the fascist elite crowd backing him in the Total Recall election now underway in California.

En nee dit komt niet van Alex Jones of InfoWars
pi_24177186
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 11:47 schreef UncleScorp het volgende:

En nee dit komt niet van Alex Jones of InfoWars
Nee dit komt uit een science fiction film
pi_24177325
ow geluk dat je me er op wijst (zucht)

maakt het juist speciaal als het zo zou worden ...

maar ja, never mind ... whats the use ...
pi_24177395
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 11:57 schreef UncleScorp het volgende:
ow geluk dat je me er op wijst (zucht)

maakt het juist speciaal als het zo zou worden ...

maar ja, never mind ... whats the use ...
Nee zo'n samenleving als in die film krijgen we niet alleen al vanwege het feit dat sex dan oervervelend word

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2004 12:01:35 ]
pi_24177421
hehe

vrijdag 24 december 2004 @ 13:04:56 #121
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_24178645
quote:
Op donderdag 23 december 2004 22:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Inderdaad sherlock.. alleen deden ze het bij duitsland van buitenaf en bij de VS van binnen uit en dat laatste geld ook voor europa.

leegroven en vluchten naar israël...
pi_24178741
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 13:04 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

Inderdaad sherlock.. alleen deden ze het bij duitsland van buitenaf en bij de VS van binnen uit en dat laatste geld ook voor europa.

Ze zijn nog altijd de Joden die uit hun Talmoed opmaken dat goyim gedood mogen worden en geheime vergaderingen beleggen waar agenten van de klunzigste geheime dienst ter wereld zomaar binnen komen, toch? Af en toe raak ik een beetje in de war.
pi_24178784
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 13:04 schreef Fonkmeistah het volgende:
Oh vandaar dat Israel financieel op sterven na dood is
pi_24178841
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 00:27 schreef Aurora025 het volgende:

[..]

[afbeelding]
Kun je ook nog ergens op antwoorden?
  vrijdag 24 december 2004 @ 13:41:48 #125
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_24179470
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:44 schreef Speth het volgende:
Ik geloof niet in IQ testen. Als ik dat wel zou doen zou het betekenen dat mijn IQ 40% bovengemiddeld is.
zo vreemd is dat niet hoor, dat heeft namelijk 2 % van de bevolking en dat is voor nederland toch al zeker zo'n 300.000 man..
het probleem is alleen dat je met je 20 jaar al precies denkt te weten hoe de wereld in elkaar steekt omdat het zo in jouw schoolboeken stond en op tv werd gezegd. geeft niet.. dat dacht ik ook op die leeftijd. en ik scoor nog wel 50% boven het gemiddelde. als men je 20 jaar lang verkeerde informatie voed , trek je dus ook verkeerde conclusies. combineer dat met enorme eigenwijsheid wat een veelvoorkomend symptoom is bij hoge intelligentie, dan kan dat resulteren in een hardnekkige volharding in uitspraken waarvan je pas jaren later inziet hoe stom ze waren...

begin dus met accepteren dat je geconditioneerd bent, zoek uit hoe en waarom en bekijk de geschiedenis eens van de andere kant..
tip : lees noam chomsky's "The Spectacular Achievements Of Propaganda" makkelijk te vinden via p2p progz als emule.

je hebt nog een lange weg te gaan en tot die tijd zou je er verstandig aan doen om je huidige mening niet met al teveel bravoure te ventileren, want er zijn menig doorgewinterde "truthseekers" die je genadeloos om de oren gaan slaan met feiten.
pi_24179632
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 13:41 schreef Fonkmeistah het volgende:
want er zijn menig doorgewinterde "truthseekers" die je genadeloos om de oren gaan slaan met feiten.
Er staat anders nog een paar vragen aan jouw adres open, maar je weigert hardnekkig antwoord te geven en wendt voor dat ze van ´´kleuterschoolniveau´´ of iets dergelijks zijn. Noem dat maar genadeloze feitelijke polemiek!
  vrijdag 24 december 2004 @ 13:58:11 #127
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_24179787
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 13:11 schreef Chewie het volgende:
pi_24179855
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 13:41 schreef Fonkmeistah het volgende:

je hebt nog een lange weg te gaan en tot die tijd zou je er verstandig aan doen om je huidige mening niet met al teveel bravoure te ventileren, want er zijn menig doorgewinterde "truthseekers" die je genadeloos om de oren gaan slaan met feiten.
Het probleem is, en ik volg Tru al een tijdje, is dat ik nog geen enkel "feit" ben tegen gekomen. Beweringen van die verknipte new age guru Icke zijn geen feiten net zoals de totaal uit zijn verband gerukte statements die AJ brengt. De sites waar je hier mee om de oren wordt geslagen door de zgn "truthseekers" ontbreken elke onderbouwing en geven nogal blijk van zeer gebrekkige geschiedkundige kennis.

Verder valt me op dat de "truthseekers" hier de "normale" media afdoen als onzin, behalve als dit past in het complot, maar wel de meest bizare sites op gratis webhosts gelijk voor waar aannemen. Dit is nogal generaliserend en natuurlijk zijn er enkele uitzonderingen die de regel bevestigen

Maar goed wie ben ik, ik werk immers bij een bedrijf wat volgens de complotten behoort tot "the global elite"

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2004 14:07:43 ]
pi_24180961
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:02 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het probleem is, en ik volg Tru al een tijdje, is dat ik nog geen enkel "feit" ben tegen gekomen. Beweringen van die verknipte new age guru Icke zijn geen feiten net zoals de totaal uit zijn verband gerukte statements die AJ brengt. De sites waar je hier mee om de oren wordt geslagen door de zgn "truthseekers" ontbreken elke onderbouwing en geven nogal blijk van zeer gebrekkige geschiedkundige kennis.

Verder valt me op dat de "truthseekers" hier de "normale" media afdoen als onzin, behalve als dit past in het complot, maar wel de meest bizare sites op gratis webhosts gelijk voor waar aannemen. Dit is nogal generaliserend en natuurlijk zijn er enkele uitzonderingen die de regel bevestigen

Maar goed wie ben ik, ik werk immers bij een bedrijf wat volgens de complotten behoort tot "the global elite"
Let met Name op de feiten die in dit artikel tevoorschijn komen

Written in 1992, Published in 1994, The Robots Rebellion by David Icke

“…We are now hearing of the growth in credit card fraud and how something must be done so people can be identified more easily. What will be suggested is some kind of bar coding on each person like they use on the goods in the supermarket – and in this way the authorities will know where we are, and what we are doing at all times. It would also be used to transmit messages to us like the computers and robots we would then be. They are already leading up to this by doing it with animals, and we are next if we allow it to happen.

The Brotherhood of the New World Order want to go further than that with humans. They want us bar-coded so we can be ‘read’ at supermarkets and banks, like a checkout assistant now reads a tin of beans. A man at IBM who invented the laser-bar reader for supermarkets has also developed a method of putting the same type of device under human skin in one billionth of a second. It is invisible to the naked eye and could carry all the information anyone needed to know about us. We could be permanently linked to a computer, and who is to say that signals could not be sent both ways?”

12 years later…..
The Sun, Friday, October 15, 2004
Page 37

Microchip under skin to hold life-saving info
A HUMAN BARCODE

Lives could soon be saved around the world – by tiny information-packed microchips injected under the skin.

Watchdogs have given the go-ahead to the ID tags, read by supermarket-style barcode scanners.

Each VeriChip is the size of a grain of rice, but in an emergency, medics can use it to discover crucial details – even if a patient is unconscious.

Inserted in a 20-minute, £100 procedure, every tag carries a serial number linked to a data-base which can beam over information on blood type and allergies – and in the future even full medical histories.

The makers, Florida based Applied Digital Solutions, hope the chips will quickly go on sale in Britain too.

Hospitals need £360 scanners to read the information, but the makers are giving away 200 to kick-start the scheme.

Dr. David Nateman, of Miami’s Baptist Hospital, said: “The information this will give us about a patient is vital.”

But privacy campaigners fear the chips, similar to those that track lost pets, could be used by firms to keep tabs on staff.

[ Bericht 0% gewijzigd door Oo-blackgirl-oO op 24-12-2004 15:08:33 ]
pi_24181053
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:00 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

Let met Name op de feiten die in dit artikel tevoorschijn komen

Written in 1992, Published in 1994, The Robots Rebellion by David Icke

“…We are now hearing of the growth in credit card fraud and how something must be done so people can be identified more easily. What will be suggested is some kind of bar coding on each person like they use on the goods in the supermarket – and in this way the authorities will know where we are, and what we are doing at all times. It would also be used to transmit messages to us like the computers and robots we would then be. They are already leading up to this by doing it with animals, and we are next if we allow it to happen.

The Brotherhood of the New World Order want to go further than that with humans. They want us bar-coded so we can be ‘read’ at supermarkets and banks, like a checkout assistant now reads a tin of beans. A man at IBM who invented the laser-bar reader for supermarkets has also developed a method of putting the same type of device under human skin in one billionth of a second. It is invisible to the naked eye and could carry all the information anyone needed to know about us. We could be permanently linked to a computer, and who is to say that signals could not be sent both ways?”

12 years later…..
The Sun, Friday, October 15, 2004
Page 37

Microchip under skin to hold life-saving info
A HUMAN BARCODE

Lives could soon be saved around the world – by tiny information-packed microchips injected under the skin.

Watchdogs have given the go-ahead to the ID tags, read by supermarket-style barcode scanners.

Each VeriChip is the size of a grain of rice, but in an emergency, medics can use it to discover crucial details – even if a patient is unconscious.

Inserted in a 20-minute, £100 procedure, every tag carries a serial number linked to a data-base which can beam over information on blood type and allergies – and in the future even full medical histories.

The makers, Florida based Applied Digital Solutions, hope the chips will quickly go on sale in Britain too.

Hospitals need £360 scanners to read the information, but the makers are giving away 200 to kick-start the scheme.

Dr. David Nateman, of Miami’s Baptist Hospital, said: “The information this will give us about a patient is vital.”

But privacy campaigners fear the chips, similar to those that track lost pets, could be used by firms to keep tabs on staff.
Dat zijn geen gelijke gevallen, hoor.
pi_24181133
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:05 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dat zijn geen gelijke gevallen, hoor.
ik heb in m'n vorige post even voor je verduidelijkt op welke zinsnede ik reageerde
pi_24181188
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:09 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

ik heb in m'n vorige post even voor je verduidelijkt op welke zinsnede ik reageerde
Dank je. Heb je trouwens wat meer informatie over die wachthonden die toestemming hebben gegeven voor deze chip? Welke instanties of gezelschappen zijn dat?
pi_24181224
quote:

toeval of niet de logo's die door Applied Digital Solutions en VeriChip gehanteerd worden zijn volgens "thruhseekers" illuminati stijl.... dus ja dat geeft wel aanleiding tot nadenken bij mij
pi_24181443
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:09 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

Staan trouwens zeer weinig feiten in, artikel van Icke uit 92 is ook niet erg orgineel SF pockets uit de jaren 50 en 60 (waar volgens mij ook veel van de huidige complot theorieen van afgeleid zijn of zijn versterkt) schetsen ook regelmatig zo'n toekomstbeeld. Uit het artikel blijkt ook niet dat Icke ze allemaal op een rijtje heeft. Wat Icke namelijk doet is nieuwsberichten pakken en deze proberen te linken aan zijn eigen theorieen.
pi_24183116
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:12 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dank je. Heb je trouwens wat meer informatie over die wachthonden die toestemming hebben gegeven voor deze chip? Welke instanties of gezelschappen zijn dat?
OMG, zoek dan zelf ff verder, bijvoorbeeld, de website van Applied Digital Solutions, met hun nieuwste headline 8 decmber 2004 bijv. zelfs in pdf verkrijgbaar http://www.adsx.com/content/pdf/pr/pr_12.pdf

zijn die watchdogs in dit hele verhaal dan nog belangrijk? Het is al gaande
  vrijdag 24 december 2004 @ 19:25:58 #136
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24186377
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 13:11 schreef Chewie het volgende:

De laatste tijd gaat het daar een stuk beter, economisch zit het daar beter in elkaar dan in bv Griekenland.
  vrijdag 24 december 2004 @ 19:27:01 #137
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24186406
Zou Icke het allemaal zelf wel geloven?
pi_24186468
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:53 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

OMG, zoek dan zelf ff verder, bijvoorbeeld, de website van Applied Digital Solutions, met hun nieuwste headline 8 decmber 2004 bijv. zelfs in pdf verkrijgbaar http://www.adsx.com/content/pdf/pr/pr_12.pdf

zijn die watchdogs in dit hele verhaal dan nog belangrijk? Het is al gaande
Vergeef me, hoor.
  vrijdag 24 december 2004 @ 20:49:17 #139
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_24188232
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:02 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dit probleem ontstaat mijn inziens doordat jij veel van de aangeboden bronnen van de truth posters niet leest. Ik en anderen hebben zat bronnen aangegeven waarin beschreven staat dat er geopolitieke plannen bestaan, dat ze worden uitgevoerd en dat bepaalde systemen in de samenleving zo gemaakt zijn om dit te bewerkstelligen of uit de media te houden.

Dat je niet gelijk gelooft in alles wat hier in truth gepost wordt kan ik me voorstellen, dat doe ik zelf ook niet. Maar er worden hier wel degelijk dingen behandeld die nooit de massa bereikt hebben door onwetendheid of censuur wat ondertussen wel gewoon feiten zijn. Zo zijn er bijvoorbeeld feiten over de CIA medeplichtigheid in drugssmokkel, de steun van de VS aan Indonesië met wapens voor de genocide in Oost-Timor, de medeplichtigheid van de FBI bij de bomaanslag van het WTC in 1993. Dit zijn feiten, maar deze zullen nooit uitgebreid terug te vinden zijn in de "standaard" geschiedenisboeken. Enige nuancering bij jouw uitspraak is dan ook wel op zijn plaats.
quote:
Het is dat je het zelf toegeeft, maar volgens mij geloof je het stiekem toch wel
pi_24188277
quote:
Dit probleem ontstaat mijn inziens doordat jij veel van de aangeboden bronnen van de truth posters niet leest. Ik en anderen hebben zat bronnen aangegeven waarin beschreven staat dat er geopolitieke plannen bestaan, dat ze worden uitgevoerd en dat bepaalde systemen in de samenleving zo gemaakt zijn om dit te bewerkstelligen of uit de media te houden.
Die sites zijn voor nuchtere mensen niet serieus te nemen.
  vrijdag 24 december 2004 @ 21:00:24 #141
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_24188413
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 20:52 schreef Speth het volgende:

[..]

Die sites zijn voor nuchtere mensen niet serieus te nemen.
-5 generaliseren

Dat de sites niet ondersteunt worden door bedrijven die er miljoenen in steken doen niks af aan de geloofwaardigheid van de officiele krantenartikelen en overheidsdocumenten die er getoond worden.
pi_24190519
quote:
Of je bent iemand die mensen beschuldigt van Nazi denkbeelden omdat ze niet tegen abortus en euthanasie zijn.
Wat kan mij het nu schelen Nazi''s,abortus en euthanasie..ik kan me overal wel druk om maken alleen schiet ik er niets mee op he.
ben wel op mijn hoede en de media volg ik wel als mijn verstand op nul staat.
lekker sóchtends krantje lezen, filmpje kijken en ondertussen denk ik dream on..(wij allen)
de dingen die ik echt wil weten heb ik niet uit krantjes of media..
oa hier op fok zitten aardig wat mensen die ik serieus neem en die info geven waar ik van leer.
op ditzelfde fok zitten ook een aantal mensen die echt maar dan ook echt super naief, dom of eigenwijs zijn (vooral de hoger opgeleiden hehe)
eigenwijs ben ik trouwens ook dus vooruit dan maar weer.
een hoog IQ zegt mij geen fuck weet je..vraag maar aan je pappie en mammie of ze trots zijn, van mij krijg je de waarheid te horen (over you)...mijn waarheid hehe..
tjonge jonge wat een lulletjes zitten hier zeg..ik moet me vaak inhouden dat geblaat maar aan te horen (maar ja dat houdt de zaak in evenwicht he) lees en leer je economie, natuurkunde, wetenschap, geschiedenis boekjes goed he en de leraar weet het wel..goed leren hoor misschien krijg je wel een 10 wauw.
levens ervaring... daar begint het pas...en dan er midden in dus niet langs de zijlijn..

goed, waar waren we..
alles wordt geruled door de illuminatie, wat denk jij dan? denk je nu echt dat je echt vrij bent?
ik kan je zat voorbeelden geven hoe iets werkt.
ok, ik zal er één geven.
stel je bent een bedrijf aan het opzetten en dit gaat lopen als een trein..god man wat een big hole in de markt heb je ontdekt.
je groeit en groeit en groeit en ondertussen wordt je bekender, rijker en rijker en je moet steeds meer mensen aan nemen omdat je groeit als een jekko.
van mijn part ga je dan naar de beurs en er komt nog meer geld en naamsbekendheid binnen en naar buiten.
aandeeltjes stijgen de lucht in.

Op een gegeven moment valt het natuurlijk wel op he dat het zo goed gaat met jou en je bedrijf en al die mensen die voor je werken.
weet je door wie het opvalt dan?
nou niet door die kneuzen die in Den Haag zitten hoor.
deze slaafjes (noem ik ze maar even) geven het weer door aan hun superieuren (en dat zijn de wat hogere slaafjes in rang)
nou en dan komt de tijd dat je je winstgevend bedrijfje moet gaan verkopen aan "hun".
dit geldt namelijk voor alle bedrijfjes die groot gaan worden en nu bv multinationals zijn.
(voor geld doet iedereen alles.., geld rules en neemt alle principes die jij en iedereen heeft weg)
zelfs de grote beursen zijn in handen van deze ratten,(ook euronext maar weet het niet zeker) net zoals Vodafone (UMTS) om maar eens voorbeeldjes te noemen net zoals Microsoft waar we nu opzitten te kutten, net zoals je bank en belastingsdienst waar je zaken mee doet. en die alles al van je weet.
net zoals..ja wat eigenlijk niet he..
kom we gaan een hamburger eten bij Mac pietje.

Zie je, jij en jullie vragen all the time naar feiten.
ik heb geen feiten dus geloof dan maar de media met hun vaak nietszeggende feiten.
ik denk altijd zelf..bewijzen kan ik niets..
een paar posts terug had ik het over vriend Arnold.
man als ik die vent al zie begint mijn maag te draaien en weet je waarom?
nou geen idee maar dit gebeurt echt niet zomaar.
nu weet ik dat hij eraan komt..
dit komt dus van binnen uit en heb er geen feiten voor nodig hoor om te weten dat deze man niet zuiver is.
en dat heb ik nu bijna altijd met de onderwerpen of personen waar ik mee geconfronteerd wordt.
ik ga jou of anderen niet overtuigen dat doe je zelf maar middels je media, wetenschappers, organisaties, politici die jij betrouwbaar vindt..
ik weet wel beter.
(ps Einstein en Jung moet je wel lezen vind ik zelf...geen idee maar dat denk ik gewoon weer)

hohoho

ugh
pi_24191998
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 22:44 schreef JoZzephus het volgende:

[..]

Wat kan mij het nu schelen Nazi''s,abortus en euthanasie..ik kan me overal wel druk om maken alleen schiet ik er niets mee op he.
ben wel op mijn hoede en de media volg ik wel als mijn verstand op nul staat.
lekker sóchtends krantje lezen, filmpje kijken en ondertussen denk ik dream on..(wij allen)
de dingen die ik echt wil weten heb ik niet uit krantjes of media..
oa hier op fok zitten aardig wat mensen die ik serieus neem en die info geven waar ik van leer.
op ditzelfde fok zitten ook een aantal mensen die echt maar dan ook echt super naief, dom of eigenwijs zijn (vooral de hoger opgeleiden hehe)
een hoog IQ zegt mij geen fuck weet je..vraag maar aan je pappie en mammie of ze trots zijn, van mij krijg je de waarheid te horen (over you)...mijn waarheid hehe..
tjonge jonge wat een lulletjes zitten hier zeg..ik moet me vaak inhouden dat geblaat maar aan te horen (maar ja dat houdt de zaak in evenwicht he) lees en leer je economie, natuurkunde, wetenschap, geschiedenis boekjes goed he en de leraar weet het wel..goed leren hoor misschien krijg je wel een 10 wauw.
levens ervaring... daar begint het pas...en dan er midden in dus niet langs de zijlijn..

goed, waar waren we..
alles wordt geruled door de illuminatie, wat denk jij dan? denk je nu echt dat je echt vrij bent?
ik kan je zat voorbeelden geven hoe iets werkt.
ok, ik zal er één geven.
stel je bent een bedrijf aan het opzetten en dit gaat lopen als een trein..god man wat een big hole in de markt heb je ontdekt.
je groeit en groeit en groeit en ondertussen wordt je bekender, rijker en rijker en je moet steeds meer mensen aan nemen omdat je groeit als een jekko.
van mijn part ga je dan naar de beurs en er komt nog meer geld en naamsbekendheid binnen en naar buiten.
aandeeltjes stijgen de lucht in.

Op een gegeven moment valt het natuurlijk wel op he dat het zo goed gaat met jou en je bedrijf en al die mensen die voor je werken.
weet je door wie het opvalt dan?
nou niet door die kneuzen die in Den Haag zitten hoor.
deze slaafjes (noem ik ze maar even) geven het weer door aan hun superieuren (en dat zijn de wat hogere slaafjes in rang)
nou en dan komt de tijd dat je je winstgevend bedrijfje moet gaan verkopen aan "hun".
dit geldt namelijk voor alle bedrijfjes die groot gaan worden en nu bv multinationals zijn.
(voor geld doet iedereen alles.., geld rules en neemt alle principes die jij en iedereen heeft weg)
zelfs de grote beursen zijn in handen van deze ratten,(ook euronext maar weet het niet zeker) net zoals Vodafone (UMTS) om maar eens voorbeeldjes te noemen net zoals Microsoft waar we nu opzitten te kutten, net zoals je bank en belastingsdienst waar je zaken mee doet. en die alles al van je weet.
net zoals..ja wat eigenlijk niet he..
kom we gaan een hamburger eten bij Mac pietje.

Zie je, jij en jullie vragen all the time naar feiten.
ik heb geen feiten dus geloof dan maar de media met hun vaak nietszeggende feiten.
ik denk altijd zelf..bewijzen kan ik niets..
een paar posts terug had ik het over vriend Arnold.
man als ik die vent al zie begint mijn maag te draaien en weet je waarom?
nou geen idee maar dit gebeurt echt niet zomaar.
nu weet ik dat hij eraan komt..
dit komt dus van binnen uit en heb er geen feiten voor nodig hoor om te weten dat deze man niet zuiver is.
en dat heb ik nu bijna altijd met de onderwerpen of personen waar ik mee geconfronteerd wordt.
ik ga jou of anderen niet overtuigen dat doe je zelf maar middels je media, wetenschappers, organisaties, politici die jij betrouwbaar vindt..
ik weet wel beter.
(ps Einstein en Jung moet je wel lezen vind ik zelf...geen idee maar dat denk ik gewoon weer)

hohoho

ugh
Je praat als een gefrustreerde junk.
pi_24192130
nee hoor... ben best wel een schatje..(wordt mij verteld door mijn liefjes die er uiteraard ervaring mee hebben )
pi_24192212
Echter, je praat wel zo.

Bovendien zijn er vast wel knappe junks te vinden, al zullen ze bijzonder schaars zijn.
pi_24192232
jij zal het wel weten he.
  zaterdag 25 december 2004 @ 01:12:07 #147
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_24194284
Aan wie heeft Bill Gates zijn zaak verplicht moeten verkopen dan??
pi_24194377
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 22:44 schreef JoZzephus het volgende:

[..]

misschien iets te direct overgekomen bij anderen "hoog opgeleiden" die zich aangesproken voelen maar met dit stukje bedoel ik alles weter Speth (wie kent hem niet)
sorry voor jullie all.. was niet gemeend dus.

Speth, dream on..
pi_24194442
Billie is een slaafje..
pi_24194521
nou ja weet ik veel..zeg/denk maar wat, maar als het zijn echte naam is (geen idee) is het gewoon een watje dus.
  zaterdag 25 december 2004 @ 01:29:25 #151
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_24194670
William Henry Gates III
  zaterdag 25 december 2004 @ 01:32:33 #152
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_24194721
Dus jij schrijft een heel verhaal, dat als je succes hebt, dat er dan vanzelf personen naar je toe komen en dat je dan je bedrijf moet verkopen. Je geeft er zelfs een voorbeeld bij. Maar als ik dan vraag hoe het zit, dan weet je het niet.
pi_24194774
Hmm ik vertrouw geen "William's"
ach laat maar..toeval..
  zaterdag 25 december 2004 @ 01:35:47 #154
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_24194777
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 01:15 schreef JoZzephus het volgende:

[..]

misschien iets te direct overgekomen bij anderen "hoog opgeleiden" die zich aangesproken voelen maar met dit stukje bedoel ik alles weter Speth (wie kent hem niet)

Speth, dream on..
Waarom deze excusses? Wat jij zegt klopt toch gewoon? De gemiddelde hoger opgeleide denkt alleen aan zijn kansen en zijn eigen toekomst. Daar is het systeem ook voor gemaakt. Waarom zou een hoger opgeleide twijfelen aan de geleerde kennis? Hij leert dit alles om hogerop te komen in de samenleving en wat te betekenen. Een hogeropgeleide zal daardoor ook minder snel zien wat er allemaal niet klopt. Hij krijgt immers een grotere vorm van indoctrinatie dan de lager opgeleide. De lager opgeleiden doorzien de fouten in het systeem vaak ook niet. Deze zijn allang blij dat ze iets bereiken in de samenleving en proberen er gewoon het beste van te maken. (klinkt negatiever dan dat ik het bedoel) Als een hoger opgeleide de fouten wel zou zien wordt deze vaak verleidt om er niks aan te doen aangezien hij zijn toekomst niet wil vergooien en niet buiten de pas wil lopen. Hij heeft het immers al goed en waarom zou hij zich druk moeten maken om anderen, eigenbelang gaat voor. Het vrije denken wordt je eigenlijk verleerd. Je wordt geleerd in hokjes te denken en vooral binnen de huidige kaders van het system.

Dit zie je zelfs ook al bij Speth die al aangaf dat hij het vele onrecht ook wel ziet, maar dit normaal en acceptabel vind. (als ik het hier mis heb dan moet je me maar verbeteren )
pi_24194873
nee je ziet het goed (denk ik ) OpenYourMind thanx.
De gemiddelde hoger opgeleide
pi_24194969
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 01:15 schreef JoZzephus het volgende:

[..]

Speth, dream on..
Ik ga met jou niet in discussie Als je niet tegen mijn schrijfstijl en/of intelligentie (overigens is IQ iets waar je zelf mee aan komt zetten ) kan, is dat jouw probleem. Ik heb wel vaker met dit bijltje gehakt, en weet dat ik mensen als jij het beste kan negeren.
quote:
De gemiddelde hoger opgeleide denkt alleen aan zijn kansen en zijn eigen toekomst. Daar is het systeem ook voor gemaakt. Waarom zou een hoger opgeleide twijfelen aan de geleerde kennis? Hij leert dit alles om hogerop te komen in de samenleving en wat te betekenen.
Onzin, ik lees al boeken over archeologie (en dan bedoel ik niet "Jantje gaat graven") sinds ik een jaar of 5 was... Toen dacht ik echt niet aan mijn toekomstkansen. Ik vind het gewoon leuk om dingen te leren, en let altijd op de aard van mijn bron. Als ik werkelijk een elitaire klootzak was zou ik Fox news ook steunen. Dat doe ik niet.

In mijn ogen hebben jullie gewoon een probleem met mijn stijl van schrijven en persoonlijkheid, niet met de daadwerkelijke inhoud van mijn posts. Dat ik uit een bepaalde hoek van het spectrum van mensen vaak dit soort reacties oproep is mij bekend. Over de oorzaak daarvan is mij ook het een en ander duidelijk, maar daar zal ik verder niet over uitweiden, anders zullen jullie daarin weer een reden zien om te ontploffen
quote:
Dit zie je zelfs ook al bij Speth die al aangaf dat hij het vele onrecht ook wel ziet, maar dit normaal en acceptabel vind.
"Onoverkoombaar" is een beter woord. Ik ben allang blij dat we elkaar niet meer verbranden om kruidentuintjes, corruptie zal er altijd zijn, vooral in socialistische landen waar het zich kan verschuilen achter een sluier van saamhorigheid, zoals laffe mensen graag doen.

[ Bericht 21% gewijzigd door Speth op 25-12-2004 13:53:36 ]
pi_24195008
yeah baby negeer me
pi_24197129
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 01:35 schreef OpenYourMind het volgende:

[..]
Zie ik hier duidelijke tekenen van frustratie, wegens het niet kunnen behalen van een 'hoge opleiding'?

Het valt reuze mee met de hoge opleidings niveau van Speth!! (Toch? Juf speth?)

Ps. Speth heeft mijn goedkeuring!! Die kan me altijd wijzen op mijn spelfouten, als die dat wil natürlich!
pi_24197510
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 01:46 schreef Speth het volgende:
Ik ga met jou niet in discussie Als je er niet tegen mijn schrijfstijl en/of intelligentie (overigens is IQ iets waar je zelf mee aan komt zetten ) kan, is dat jouw probleem. Ik heb wel vaker met dit bijltje gehakt, en weet dat ik mensen als jij het beste kan negeren.
Dat wordt een nachtje gevangenis kerel ... eigen regels

En loop toch zo hoog niet op met jezelf ... hier is iedereen gelijkwaardig.
Probeer dat es te respecteren.
Anders kan je misschien beter een forum op niveau van jouw hoogstaande intelligentie opzoeken, want hier vind je iedereen toch maar onnadenkend dom
pi_24197586
quote:
Dus jij schrijft een heel verhaal, dat als je succes hebt, dat er dan vanzelf personen naar je toe komen en dat je dan je bedrijf moet verkopen. Je geeft er zelfs een voorbeeld bij.
nou zo resoluut nog niet in het begin maar op een gegeven moment ben je aan de beurt..
meestal wordt je gewoont overgenomen door grotere bedrijven die zo te zien niets met onze vriendjes hebben te maken maar zeker weten doe ik dat natuurlijk niet.
voorbeeld..Marktplaza is nu overgenomen door eBay..ja leuk maar zie nog niet echt dat die eBay in handen is van onze vriendjes..
hoewel ik dit logo wel wat vaag vindt.

quote:
Maar als ik dan vraag hoe het zit, dan weet je het niet.
nee ik was er niet bij, het zijn vermoedens he

[ Bericht 2% gewijzigd door JoZzephus op 25-12-2004 10:11:53 ]
  zaterdag 25 december 2004 @ 11:35:28 #161
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_24198422
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 04:18 schreef Ridvan het volgende:

[..]

Zie ik hier duidelijke tekenen van frustratie, wegens het niet kunnen behalen van een 'hoge opleiding'?

Het valt reuze mee met de hoge opleidings niveau van Speth!! (Toch? Juf speth?)

Ps. Speth heeft mijn goedkeuring!! Die kan me altijd wijzen op mijn spelfouten, als die dat wil natürlich!
Haha grapjas. Ik volg zelf ook een hogere opleiding en lees ook boeken en informatie over allerlei soorten dingen. Verder heb ik weinig problemen met Speth en vind ik zijn posts hier wel een aanvulling. Ik ben het dan ook met hem eens dat er best wel verbetering is en dat de huidige vorm van corruptie onvoorkoombaar is. Desondanks mag ik graag analyseren hoe de wereld in elkaar zit en welke invloeden er zijn geweest door de eeuwen heen om zover te komen. Dit doe ik vooral d.m.v. het analyseren van geopolitieke en economische invloeden. Ik zal hier dan ook niet snel archiologie aanhalen simpelweg omdat ik daar te weinig van weet. Wanneer ik deze analyses uitvoer zie ik duidelijk connecties tussen bepaalde groepen "elite" die bij veel van de gebeurtennisen in de afgelopen twee eeuwen nogal wat invloed hadden en naar mijn mening deze invloed ruimschoots gebruikten.
pi_24198539
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 11:35 schreef OpenYourMind het volgende:

[..]

Haha grapjas. Ik volg zelf ook een hogere opleiding en lees ook boeken en informatie over allerlei soorten dingen. Verder heb ik weinig problemen met Speth en vind ik zijn posts hier best wel een aanvulling. Ik ben het dan ook met hem eens dat er best wel verbetering is en dat de huidige vorm van corruptie onvoorkoombaar is. Desondanks mag ik graag analyseren hoe de wereld in elkaar zit en welke invloeden er zijn geweest door de eeuwen heen om zover te komen. Dit doe ik vooral d.m.v. het analyseren van geopolitieke en economische invloeden. Ik zal hier dan ook niet snel archiologie aanhalen simpelweg omdat ik daar te weinig van weet. Wanneer ik deze analyses uitvoer zie ik duidelijk connecties tussen bepaalde groepen "elite" die bij veel van de gebeurtennisen in de afgelopen twee eeuwen nogal wat invloed hadden en naar mijn mening deze invloed ruimschoots gebruikten.
m.i. ook de kern van geheel TS

en niet of men wel of geen hoge opleiding / IQ heeft Zowiezo denk ik dan wat is dat eigenlijk wat wij voor opleidingen hebben genoten (hoog of laag), vervult van sluiers, zo voel ik het sinds ik het laatste jaar over een heel andere wereld heb geleerd uit *nonfictie* gerespecteerde boeken die tijdens geen enkele opleiding aangehaald zijn.
  zaterdag 25 december 2004 @ 11:54:56 #163
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_24198694
Het probleem op dit forum lijkt mij te zitten in het selectieve lezen en posten van mensen. Er verschijnen allerlei topics, het ene onderwerp wat vreemder dan de ander. Wanneer er mensen komen die heel duidelijk de verbindingen aantonen en dit goed documenteren komen er nauwelijks reacties (Merovingian bijvoorbeeld). Wanneer er wat vagere beweringen geplaatst worden zonder al te veel onderbouwing wordt de poster gelijk 20x gequote om hem/haar af te maken en vaak wordt er ook nog eens de zwakste zin uitgehaald om gelijk het hele verhaal als onzin af te doen. Dan heb je nog de websites en filmpjes die iemand post waarin zijn argument haarfijn wordt onderteund met documenten en "experts". Deze worden gewoonweg genegeerd en de skeptische mensen hier blijven vasthouden aan het niet hebben gezien van "bewijs".

"bewijs" met betrekking op de werking van de media, geopolitiek, het economische systeem en de connecties tussen de groepen "elite" is hier zo vaak gepost en toch kun je het telkens opnieuw posten zonder dat er naar gekeken wordt door de skeptici. En toch blijven ze altijd maar vragen "waar is het bewijs?"...

Zomaar even een rant van mij. Tegen niemand persoonlijk gericht.
pi_24198703
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 11:43 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]Zowiezo denk ik dan wat is dat eigenlijk wat wij voor opleidingen hebben genoten (hoog of laag), vervult van sluiers, zo voel ik het sinds ik het laatste jaar over een heel andere wereld heb geleerd uit *nonfictie* gerespecteerde boeken die tijdens geen enkele opleiding aangehaald zijn.
Hoe kun je nu op basis van boeken die ''tijdens geen enkele opleiding aangehaald zijn'' voelen dat opleidingen die je nooit hebt gevolgd, ''vervult zijn van sluiers'' ? (sic)
pi_24199188
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 11:54 schreef OpenYourMind het volgende:
Het probleem op dit forum lijkt mij te zitten in het selectieve lezen en posten van mensen. Er verschijnen allerlei topics, het ene onderwerp wat vreemder dan de ander. Wanneer er mensen komen die heel duidelijk de verbindingen aantonen en dit goed documenteren komen er nauwelijks reacties (Merovingian bijvoorbeeld). Wanneer er wat vagere beweringen geplaatst worden zonder al te veel onderbouwing wordt de poster gelijk 20x gequote om hem/haar af te maken en vaak wordt er ook nog eens de zwakste zin uitgehaald om gelijk het hele verhaal als onzin af te doen. Dan heb je nog de websites en filmpjes die iemand post waarin zijn argument haarfijn wordt onderteund met documenten en "experts". Deze worden gewoonweg genegeerd en de skeptische mensen hier blijven vasthouden aan het niet hebben gezien van "bewijs".

"bewijs" met betrekking op de werking van de media, geopolitiek, het economische systeem en de connecties tussen de groepen "elite" is hier zo vaak gepost en toch kun je het telkens opnieuw posten zonder dat er naar gekeken wordt door de skeptici. En toch blijven ze altijd maar vragen "waar is het bewijs?"...

Zomaar even een rant van mij. Tegen niemand persoonlijk gericht.
Lijkt mij *zowiezo* een goed plan om deze post van jou als stickie te houden om zo de vervuiling van TRUTH topics tegen te gaan. En dan bedoel ik niet zondermeer posts van sceptici verwijderen, maar wel die posts die vallen in de categorie:
quote:
Wanneer er wat vagere beweringen geplaatst worden zonder al te veel onderbouwing wordt de poster gelijk 20x gequote om hem/haar af te maken en vaak wordt er ook nog eens de zwakste zin uitgehaald om gelijk het hele verhaal als onzin af te doen. Dan heb je nog de websites en filmpjes die iemand post waarin zijn argument haarfijn wordt onderteund met documenten en "experts". Deze worden gewoonweg genegeerd en de skeptische mensen hier blijven vasthouden aan het niet hebben gezien van "bewijs".

wie stemt voor....
pi_24199674
Het lijkt mij een goed plan om deze vraag over methodologie niet te negeren:
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 11:55 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Hoe kun je nu op basis van boeken die ''tijdens geen enkele opleiding aangehaald zijn'' voelen dat opleidingen die je nooit hebt gevolgd, ''vervult zijn van sluiers'' ? (sic)
  zaterdag 25 december 2004 @ 13:06:04 #167
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_24199711
En wie moet dan gaan bepalen wat wel en niet mag blijven staan? Dit leidt mijn inziens naar meer ergernissen en moeilijkheden dan dat het oplost. De truth feedback zal overspoelt worden met mensen waarvan hun posts verwijderd zijn. Ik denk dat het meer iets is wat de mensen die hier posten zelf in de gaten moeten houden en ook wat meer moeite moeten doen voordat ze hier posten.

De eerste reacties van iemand mogen van mij best wel hun mening en kijk op zaken bevatten, maar als men dan daar op door blijft gaan zonder zich te verdiepen in de andere kant van het verhaal wordt het eentonig en voegt het niks meer toe aan de discussies. De ene kant van het verhaal weet iedereen namelijk al, dit is wat iedereen geleerd heeft en wat algemeen als waarheid wordt aangenomen. Het is dan ook erg makkelijk om vanuit die gegevens alle andersdenkenden gelijk de mond te snoeren met, het is niet zo want zo zit het en dat weet iedereen toch, hier staat het geschreven. Het is veel makkelijker voor mensen met conventionele gedachten om bewijs te vinden dan voor de "Truthseeker". Immers, de conventionele gedachte wordt ondersteunt door de "hele" wereld en is er genoeg over geschreven. Het verplaatsen in andermans gedachten en zelf onderzoeken is dan ook nodig voordat je allerlei onderzoeken en standaarden aanhaalt om de "Truthseeker" te bewijzen dat hij het fout heeft. De "Truthseeker" is zich vaak allang bewust van deze informatie, hij/zij zoekt immers andere oplossingen en mogelijkheden voor wat algemeen aanvaardt wordt.

Oke tot zover mijn mening hierover. Dit gaat veel teveel offtopic zo.
  zaterdag 25 december 2004 @ 13:38:54 #168
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_24200259
even terug naar applied digital solutions en hun chips. fonky als ik ben wil ik dan toch even weten wie die boel dan runt...

Silverman...

ik zeg verder niks..
pi_24200442
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 08:51 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Dat wordt een nachtje gevangenis kerel ... eigen regels

En loop toch zo hoog niet op met jezelf ... hier is iedereen gelijkwaardig.
Probeer dat es te respecteren.
Anders kan je misschien beter een forum op niveau van jouw hoogstaande intelligentie opzoeken, want hier vind je iedereen toch maar onnadenkend dom
Er is een verschil tussen een typfout en een daadwerkelijke taalfout. Als ik er nog eens overheen had gelezen had ik hem er zo uit gehaald, het was al laat, toch bedankt dat je me er op wijst

Iedereen is misschien wel gelijkwaardig, maar niet iedereen is gelijk. Als iemand onzin blaat, en ik wijs diegene daarop met een goede onderbouwing, dan betekent dat niet dat diegene minderwaardig is, maar wel dat zijn redenering niet klopt en dat ik hem (of haar) onderuit heb gehaald. Dan moet je je niet in allerlei bochten wringen, maar dat gewoon accepteren en in het vervolg beter je feiten checken, anders maak je jezelf belachelijk.
quote:
De ene kant van het verhaal weet iedereen namelijk al, dit is wat iedereen geleerd heeft en wat algemeen als waarheid wordt aangenomen. Het is dan ook erg makkelijk om vanuit die gegevens alle andersdenkenden gelijk de mond te snoeren met, het is niet zo want zo zit het en dat weet iedereen toch, hier staat het geschreven. Het is veel makkelijker voor mensen met conventionele gedachten om bewijs te vinden dan voor de "Truthseeker".
Nou ja, sommige mensen schijnen de conventionele kant van het verhaal ook niet te kennen... Het feit dat het moeilijker is om een conspiracy theorie te bewijzen is geen vrijbrief om onzin te schrijven. Als iemand iets schrijft, en de ander toont onomstotelijk aan dat hij/zij ongelijk heeft, dan moet diegene dat ook erkennen, vind ik.

[ Bericht 24% gewijzigd door Speth op 25-12-2004 14:16:21 ]
pi_24200463
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 13:51 schreef Speth het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen een typfout en een daadwerkelijke taalfout. Als ik er nog eens overheen had gelezen had ik hem er zo uit gehaald, het was al laat, toch bedankt dat je me er op wijst

Iedereen is misschien wel gelijkwaardig, maar niet iedereen is gelijk. Als iemand onzin blaat, en ik wijs diegene daarop met een goede onderbouwing, dan betekent dat niet dat diegene minderwaardig is, maar wel dat zijn redenering niet klopt en dat ik hem (of haar) onderuit heb gehaald. Dan moet je je niet in allerlei bochten wringen, maar dat gewoon accepteren en in het vervolg beter je feiten checken, anders maak je jezelf belachelijk.
bedoel je dan, na je onderbouwing gelezen te hebben, niet meer van :

Iedereen is misschien wel gelijkwaardig, maar niet iedereen heeft gelijk?
pi_24200813
Ik neem de vrijheid te twijfelen aan de gelijkwaardigheid van sommige mensen op basis van hun acties, maar dat is hier verder niet van toepassing...

Gelijk is echter sowieso niemand, en inderdaad, niet iedereen heeft gelijk. Dat is een illusie. Er is weldegelijk op veel vlakken een absolute waarheid te vinden, en je moet ook niet willen dat iedereen gelijk heeft ten behoeve van gelijkwaardigheid, dan kom je namelijk nergens.

Gelijk hebben en gelijkwaardig zijn staan los van elkaar. Wees daarom niet verbaasd dat, wanneer iemand doordramt over zijn ongelijk, ik diegene niet meer serieus neem
pi_24212426
quote:
even terug naar applied digital solutions en hun chips. fonky als ik ben wil ik dan toch even weten wie die boel dan runt...

Silverman...

ik zeg verder niks..
*kijkt even rond op het net*

komt van http://www.niburu.nl/index.php?showarticle.php?articleID=468

Applied Digital Solutions heeft enige weerstand gekregen van fundamentalistische christenen die beweren dat de chip te maken heeft met het 666-Beest in hoofdstuk 13 vers 16 van het bijbelboek Openbaringen. Hierin staat de tekst: "Het maakt dat allen, klein en groot, rijk en arm, vrij en slaaf, een merkteken ontvangen op hun rechterhand of op hun voorhoofd; niemand kan iets kopen of verkopen als hij dat teken, de naam van het beest of het getal van zijn naam, niet draagt."

reactie van iemand

Toen ik vorige week drivers in mijn registry aantrof voor smartcards van de naam schlumberger (standaard met xp meegekomen) werd ik meteen wantrouwend.
Ben eens wat gaan googlen. Schlumberger is zionistisch, en illuminati. De voormalig chairman van Schlumberger is nu chairman bij je raadt het al, applied digital solutions, ook illuminati. Op dit moment loopt er een proef met smartcards van applied digital solutions in een stad in Engeland.

even googlen en dan krijg ik dit..

Buddha Miatreya (the Buddha expected also by the Hindu religion).

The Buddha Forehead (India) Mark is called the URNA, or the "All Seeing Eye", the same as the Freemason, Wiccans and Satantist. The same eye found on the back of your dollar bill.

WITCHCRAFT (or THE CRAFT)
It is three interlocked 6's

FDA Approves Implantable VeriChip Check out the survey results on this page. 37% of people are willing to have this chip implanted under their skin! What would happen if the U.S. has another "terrorist" attack? The numbers would sky rocket!

The newer bar codes coming out with H and F on them. H=Hand F=Forehead

The VeriChip human inplant chip being marketed by Applied Digital Solutions.

http://www.longcounty.net/masonmark.html

tja..
  zondag 26 december 2004 @ 02:35:04 #173
95608 Speth
Rorschach
pi_24212656
quote:
Toen ik vorige week drivers in mijn registry aantrof voor smartcards van de naam schlumberger (standaard met xp meegekomen) werd ik meteen wantrouwend.
Ben eens wat gaan googlen. Schlumberger is zionistisch, en illuminati. De voormalig chairman van Schlumberger is nu chairman bij je raadt het al, applied digital solutions, ook illuminati. Op dit moment loopt er een proef met smartcards van applied digital solutions in een stad in Engeland.
Dat Schlumberger een Joodse naam is kan ik je zo ook wel vertellen. Waar zijn de bewijzen dat dit een "Illuminati" bedrijf is? Toon dat eens aan.
quote:
Dit zegt toch geen ene reet? Allereerst: waar komt deze barcode vandaan? Ik neem aan dat de rode stipjes de codes voor het cijfer 6 weergeven... Als het getal van de duivel 666 is, waarom is een barcode met 5 6'en dan verdacht? Dan krijg je het cijfer 66666, dat is niet het getal van de duivel, bovendien staan er nog een hele zooi andere getallen in, wat doen die daar dan? Zo kan ik alles waar bij toeval een paar keer het cijfer 6 in voorkomt wel verdacht maken.
quote:
The newer bar codes coming out with H and F on them. H=Hand F=Forehead
Als het echt zionistisch was zou het wel F=foreskin zijn

Nogmaals, dit zegt niks. Het kan net zo goed om iets anders gaan.
pi_24212864
quote:
Waar zijn de bewijzen dat dit een "Illuminati" bedrijf is? Toon dat eens aan.
de bewijzen zitten in mijn aars
quote:
Als het getal van de duivel 666 is, waarom is een barcode met 5 6'en dan verdacht? Dan krijg je het cijfer 66666,
66666= 3 (maybe)

quote:
dat is niet het getal van de duivel, bovendien staan er nog een hele zooi andere getallen in, wat doen die daar dan?
die spelen het spelletje mee.

quote:
Zo kan ik alles waar bij toeval een paar keer het cijfer 6 in voorkomt wel verdacht maken.
zou ik niet doen... jou leven is meer pagina 501 van teletext denk ik..
  zondag 26 december 2004 @ 02:57:24 #175
95608 Speth
Rorschach
pi_24213002
quote:
zou ik niet doen... jou leven is meer pagina 501 van teletext denk ik..
Jouw.

Dat regelt m'n pa allemaal maar
pi_24213098
quote:
Dat regelt m'n pa allemaal maar
ja stel je eens voor dat je het zelf moet regelen..

toch ben je wel een liefje denk ik he..je loopt vaak te stangen en daar houd ik wel van tenzij je echt zo naief bent..
(houd is zonder de t dus geen houdt want dat staat zo raar en kan die gene die deze fout maakt beter naar de gevangenis gaan )
pi_24214061
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 13:51 schreef Speth het volgende:

[..]

[..]

Nou ja, sommige mensen schijnen de conventionele kant van het verhaal ook niet te kennen... Het feit dat het moeilijker is om een conspiracy theorie te bewijzen is geen vrijbrief om onzin te schrijven. Als iemand iets schrijft, en de ander toont onomstotelijk aan dat hij/zij ongelijk heeft, dan moet diegene dat ook erkennen, vind ik.
En toch blijf je teveel onzin verkopen., of is het nu je mentaliteit van reageren, dat kan ook. Je plaatst jezelf gewoon boven iedereen, en dat is geen gezonde houding. Je kan zoveel boeken lezen als je maar wil, levenswijsheid komt pas met de jaren.

Als iemand onzin blaat, en ik wijs diegene daarop met een goede onderbouwing ... nogmaals, wederom bepaal jij wie er onzin blaat, beetje eentonig niet ?

En waarom zouden wij hier niet mogen twijfelen aan al die goede onderbouwingen ?
Gans de wereld is shit, corruptie en geweld alom. De mensen worden gesust met het idee dat alles in hun eigenbelang is. Als ik dan bijvoorbeeld de aanslagen van 11 sept zie en de uitleg die ons daarover in de strot geramd is, nou, dan begin ik gegrond te twijfelen. Bewijzen is lastig omdat we alleen bewijsmateriaal krijgen van de "beschuldigde". Natuurlijk kunnen we dan geen 100% sluitende zaak maken, maar de twijfels blijven. Wij zien een anomalie in de uitleg maar hebben geen materiaal genoeg om het 100% te weerleggen ... dus blijven we in het nadeel, wat niet automatisch betekent dat we verliezende partij zijn.

En ivm de illuminati ... ze zullen waarschijnlijk wat meer in de publieke belangstelling komen als iedereen de opvolger van de DaVinciCode gaat lezen. Wie weet komt er dan wat meer boven water of wordt het gelijk ontkracht ...
  zondag 26 december 2004 @ 13:31:56 #178
95608 Speth
Rorschach
pi_24216759
quote:
Op zondag 26 december 2004 03:04 schreef JoZzephus het volgende:

[..]

ja stel je eens voor dat je het zelf moet regelen..

toch ben je wel een liefje denk ik he..je loopt vaak te stangen en daar houd ik wel van tenzij je echt zo naief bent..
(houd is zonder de t dus geen houdt want dat staat zo raar en kan die gene die deze fout maakt beter naar de gevangenis gaan )
Jullie happen wel snel zeg
quote:
Je kan zoveel boeken lezen als je maar wil, levenswijsheid komt pas met de jaren.
Andersom is ook waar: je kan nog zoveel ouder zijn dan ik, voor kennis van zaken moet je toch echt boeken hebben gelezen over het betreffende onderwerp.
quote:
En waarom zouden wij hier niet mogen twijfelen aan al die goede onderbouwingen ?
Gans de wereld is shit, corruptie en geweld alom. De mensen worden gesust met het idee dat alles in hun eigenbelang is. Als ik dan bijvoorbeeld de aanslagen van 11 sept zie en de uitleg die ons daarover in de strot geramd is, nou, dan begin ik gegrond te twijfelen. Bewijzen is lastig omdat we alleen bewijsmateriaal krijgen van de "beschuldigde". Natuurlijk kunnen we dan geen 100% sluitende zaak maken, maar de twijfels blijven. Wij zien een anomalie in de uitleg maar hebben geen materiaal genoeg om het 100% te weerleggen ... dus blijven we in het nadeel, wat niet automatisch betekent dat we verliezende partij zijn.
Maar nogmaals, daar kan je wel vermoedens over hebben, maar zonder bewijzen ervoor (die ik nog steeds niet heb gezien) blijft het gewoon een hunch, niet meer. Skeptici zijn ervoor om de bullshit van de potentieel echte theorieen te scheiden.
  zondag 26 december 2004 @ 15:03:05 #179
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_24218074
quote:
Op zondag 26 december 2004 02:18 schreef JoZzephus het volgende:

driemaal raden wie verantwoordelijk is voor de nieuwe bijbelvertaling..

het zal dan ook niet verbazen dat de nieuwe versie vol staat met verdraaingen en dat zelf complete versen verwijderd zijn.
pi_24229151
Misschien een beetje offtopic dit (ik ben niet de enige ), maar de term NWO doet mij denken aan het spel Metal Gear Solid.

In MGS2 krijg je mondjesmaat informatie binnen over the Patriots. Dit is een groep van 8 "wisemen" die zo'n beetje de hele wereld onder hun duim hebben. Van wereld economie tot oorlogen - the Patriots houden alles in balans. Je komt ook te weten dat de president van de VS maar een pion in een schaakspel is. Een ander interessant stukje info is dat de Patriots informatie achterhouden over allerlei onderwerpen. Zo hebben ze een aantal menselijke genen verstopt weten te houden, door rapporten met valse informatie te verspreiden. Dit zou natuurlijk de balans die de Patriots in stand proberen te houden hevig kunnen verstoren. Grappig is dat ze de Y2k bug een gevolg noemen van een door de Patriots ontwikkeld systeem dat in alle computers en electronische apparaten ingevoerd moest worden, zonder kennis van de mensen.

Het verhaal gaat nog veel dieper dan dat. Het is niet mogelijk om het verhaal in 1 stuk samen te vatten omdat het spel een paar hevige complot-theorieen uit de doeken doet.

Een tijdje geleden heb ik op verschillende sites newsposts gezien over een Amerikaanse geheime raad, die mogelijk in noodsituaties en wereldoorlogen in het geheim de regering over kan nemen. Kortom, heerlijk hersenvoer om over te speculeren.

Mensen die dit interessant in de oren klinkt raad ik aan om Metal Gear Solid maar eens te gaan spelen, er zitten een hoop dingen in verwerkt die een andere kijk op dingen (die echt zijn gebeurt) geven, zoals de Y2k bug, het "gulf-war syndrome" en de recente wetenschappelijke rapportages die claimen dat de mens minder genen heeft dan eerder gedacht.

[/semi-offtopic]
pi_24232152
quote:
Op maandag 27 december 2004 02:14 schreef ice_9 het volgende:
Misschien een beetje offtopic dit (ik ben niet de enige ), maar de term NWO doet mij denken aan het spel Metal Gear Solid.

In MGS2 krijg je mondjesmaat informatie binnen over the Patriots. Dit is een groep van 8 "wisemen" die zo'n beetje de hele wereld onder hun duim hebben. Van wereld economie tot oorlogen - the Patriots houden alles in balans. Je komt ook te weten dat de president van de VS maar een pion in een schaakspel is. Een ander interessant stukje info is dat de Patriots informatie achterhouden over allerlei onderwerpen. Zo hebben ze een aantal menselijke genen verstopt weten te houden, door rapporten met valse informatie te verspreiden. Dit zou natuurlijk de balans die de Patriots in stand proberen te houden hevig kunnen verstoren. Grappig is dat ze de Y2k bug een gevolg noemen van een door de Patriots ontwikkeld systeem dat in alle computers en electronische apparaten ingevoerd moest worden, zonder kennis van de mensen.

Het verhaal gaat nog veel dieper dan dat. Het is niet mogelijk om het verhaal in 1 stuk samen te vatten omdat het spel een paar hevige complot-theorieen uit de doeken doet.

Een tijdje geleden heb ik op verschillende sites newsposts gezien over een Amerikaanse geheime raad, die mogelijk in noodsituaties en wereldoorlogen in het geheim de regering over kan nemen. Kortom, heerlijk hersenvoer om over te speculeren.

Mensen die dit interessant in de oren klinkt raad ik aan om Metal Gear Solid maar eens te gaan spelen, er zitten een hoop dingen in verwerkt die een andere kijk op dingen (die echt zijn gebeurt) geven, zoals de Y2k bug, het "gulf-war syndrome" en de recente wetenschappelijke rapportages die claimen dat de mens minder genen heeft dan eerder gedacht.

[/semi-offtopic]
Ik heb 'm wel uitgespeeld, cool spel. Ik vond het verhaal an sich wat magertjes, maar de manier waarop ze het lieten zien was cool.

De Illuminati, Majestic 12, Knights Templar etc.. komen ook in Deus Ex voor, best leuk allemaal, zolang je het maar niet gaat geloven

Deus Ex 2 moet je overigens ten koste van alles zien te ontwijken, baggerspel...
  maandag 27 december 2004 @ 11:22:03 #182
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24232365
Mwa ik vind het wel cool hoe ze het bestaande verleden in het spel hebben verwerkt (deus ex). Zo krijg je een heel gaaf verhaal dat natuurlijk verzonnen is maar ze linken wel terug naar de werkelijke geschiedenis. Misschien is het wel de beste game ooit geweest naast vice city
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  maandag 27 december 2004 @ 14:18:50 #183
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_24234936
probeer eens civilisation 3 .. staat bol van de illuminati symboliek en 3 maal raden wat de ultieme regeringsvorm is ... communisme

leuk spel van sid meier..
  maandag 27 december 2004 @ 16:11:38 #184
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_24236831
Stewart Swerdlow over de aardbeving van 2de kerstdag

"Lemuria and Atlantis are rising. This is part of the NWO/Reptilian agenda. This past week, two great quakes occurred in the Pacific/Australian/Antarctic regions. The first was an 8.2 magnitude quake that struck halfway between Australian and Antarctica in the Macquarie Rise region. The second quake, just a couple of days later, hit off the west coast of Indonesia, measuring 8.9 on the Richter Scale makes it one of the largest quakes to ever be recorded/measured on Earth. The tsunamis from this temblor have killed thousands as far away as Thailand, Sri Lanka, and India. This is just the beginning of the Pacific Plate movements. Watch Hawaii, California, Peru, and Japan."
pi_24236928
quote:
Op maandag 27 december 2004 14:18 schreef Fonkmeistah het volgende:
probeer eens civilisation 3 .. staat bol van de illuminati symboliek en 3 maal raden wat de ultieme regeringsvorm is ... communisme

leuk spel van sid meier..
Nee, de beste regeringsvorm in Civ III is facisme. Alle voordelen van democratie alleen zonder oorlogsmoeheid en weinig corruptie.
  maandag 27 december 2004 @ 16:20:22 #186
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_24236998
Dit kwam ik tegen in een forum op www.nonwo.net

Alleged German intelligence insider points to Dec 27th for staged terror attack"

note: This is one of those things that can not be proven but it's good to keep in the back of your mind just in case...

body: Alleged German intelligence insider points to December 27th as being the date for a possible government engineered "terrorist" NUCLEAR attack one or more US city(s)(Atlanta,Houston,Dallas)

4:45 pm EST December 27 ... Expect "something big" ... This is it, folks Anyone else able to pick up CIA and other US government "chatter". I can, and I have.

December 27 is the day that's freaking out the minions at the alphabet agencies (but not the controllers at the good ol al-CIA da network). It sounds as if it'll make 911 look like rather a fun day."
pi_24237028
En vervolgens is er niets gebeurd
pi_24237070
Het zal mij echter niets verbazen dat binnen enkele jaren een kernkop afgaat ergens in Rusland gezien de grondstoffen die ervoor nodig zijn in centraal-Azië gewoon op de zwarte markt verkrijgbaar zijn
pi_24238219
quote:
Op maandag 27 december 2004 11:22 schreef livEliveD het volgende:
Mwa ik vind het wel cool hoe ze het bestaande verleden in het spel hebben verwerkt (deus ex). Zo krijg je een heel gaaf verhaal dat natuurlijk verzonnen is maar ze linken wel terug naar de werkelijke geschiedenis. Misschien is het wel de beste game ooit geweest naast vice city
Vervang "naast vice city" door "naast Morrowind" en ik ben het met je eens

In Civ3 had ik altijd een republiek, gewoon omdat ik dat cool vond.
  maandag 27 december 2004 @ 18:51:17 #190
101909 CrackerJack
the truth shall set you free
pi_24239700
quote:
Op maandag 27 december 2004 16:11 schreef Aurora025 het volgende:
Stewart Swerdlow over de aardbeving van 2de kerstdag

"Lemuria and Atlantis are rising. This is part of the NWO/Reptilian agenda. enz...
Ja, zo kan ik het ook. Een verhaaltje schrijven als de feiten al gebeurd zijn. Nu gaat het toch stilletjes aan te ver met al deze beweringen. Het lijkt wel of iedereen de meest absurde droom van de nacht ervoor verkondigt als de waarheid. Dat er meer is, dat kan ik nog geloven, wat dat ook mag zijn. Maar ergens moet toch een grens zijn.
pi_24239760
Mu kwam al voor in Illusion of Gaia, als iemand dat obscure spel gespeeld heeft... Misschien al die conspiracy fans wel gamers die hun games te serieus nemen?
quote:
Ja, zo kan ik het ook. Een verhaaltje schrijven als de feiten al gebeurd zijn. Nu gaat het toch stilletjes aan te ver met al deze beweringen. Het lijkt wel of iedereen de meest absurde droom van de nacht ervoor verkondigt als de waarheid. Dat er meer is, dat kan ik nog geloven, wat dat ook mag zijn. Maar ergens moet toch een grens zijn.
Eens.
  maandag 27 december 2004 @ 19:01:59 #192
94904 ExtremeKnowledge
pi_24239915
Er is geen grens meer.

De NWO is nu zo ver geintegreerd, dat zij niet meer te stoppen zijn.

Tot aan het jaar 2012 zullen zij ook trachten ons in die fascistische samenleving te werpen.

Speth? Spelletjes bevatten vaak meer waarheid dan je denkt.

Het beste voorbeeld is de nieuw komende film

1 Annunaki!, en de film War of the Worlds.

Ook zijn de characters in starwars bekend (Darth Maul is Chitauli), en de Jedi zijn (ridders van het heldere licht, Jezus, Boeddha, Lord Krishna).(Verheven mensen, door spirituele kracht)

Stargate 2, het monster aan het einde van de film, schijnt de koning van de Chitauli te zijn.

Leuke dingetjes allemaal.

Je denkt wel eens, hoe komen die film-regisseurs met ideeen, die minstens 10.000 jaar oud zijn, en waar de massa geeneens weet van heeft..

Of zelfs denkt het met een skeptische kijk gemakkelijk af te kunnen schepen.

Lachwekkend!

Lemuria en Atlantis, zijn minder fantasievol... Is allemaal gewoon geverifieerde geschiedenis.
But now we are awake!.
pi_24240071
quote:
Je denkt wel eens, hoe komen die film-regisseurs met ideeen, die minstens 10.000 jaar oud zijn, en waar de massa geeneens weet van heeft..
Je ziet 1 detail over het hoofd; film-regisseurs schrijven de film zelf niet. Dat doen de scriptschrijvers. Die hebben meestal al wel een flinke intellectuele bagage bij zich waar ze hun inspiratie vandaan halen.
pi_24240093
quote:
Op maandag 27 december 2004 19:01 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Er is geen grens meer.
Aan de verklaringen?
quote:
De NWO is nu zo ver geintegreerd, dat zij niet meer te stoppen zijn.
Geintegreerd waarin?
quote:
Tot aan het jaar 2012 zullen zij ook trachten ons in die fascistische samenleving te werpen.
Komen in 2012 de goden terug, of eindigt de wereld op een andere manier.
quote:
Spelletjes bevatten vaak meer waarheid dan je denkt.
Die zegswijs is nu al uitgebreid naar spelletjes? Vroeger waren het nog sprookjes.
quote:
Het beste voorbeeld is de nieuw komende film

1 Annunaki!, en de film War of the Worlds.
Die bevatten de waarheid? Welke waarheid? Dat veel mensen nu net zo op War of the worlds reageren als tijdens de premiere?
quote:
Omdat er een heel gezelschap komt kijken bij het schrijven van films? Vaak worden de feiten dan nog naar eigen goeddunken geschikt.
quote:
Lemuria en Atlantis, zijn minder fantasievol... Is allemaal gewoon geverifieerde geschiedenis.
Mag ik daarvoor enige aanwijzingen zien?
pi_24240121
quote:
Niet dus he. Lemuria was eind vorige eeuw een theorie van <Engelse geoloog, naam ff kwijt>, was een tijdje in zwang, maar werd verworpen. Geen enkele breuklijn op de oceaanbodem wijst op een verzonken continent.

Edit, ah, gevonden:
quote:
Lemuria is the name given by 19th century geologist Philip Sclater to a hypothetical land mass in the Indian Ocean that was required, before the understanding of plate tectonics, to account for similarities between fauna India and Madagascar. The name derived from the lemurs that are endemic to Madagascar, who received their name from their noctural habits and spectral night howling.
Bron: Wikipedia.com
  maandag 27 december 2004 @ 19:23:03 #196
94904 ExtremeKnowledge
pi_24240310
Ja, het zou dan ook niet in de Indische oceaan liggen, maar bij Midden Amerika, in de Atlantishe Oceaan.

Dat is althans wat de Mayas en de Aztheken er over zeiden...

Hey ontopic: Dit is een bedrijf dat in Nederland persoonsgegevens verzamelt, doorspeelt aan bedrijven als bijvoorbeeld Tele2 of Vodafone.
http://www.experian.nl/
Deze persoonsgegevens blijken zelfs al verzameld te worden, zonder dat je iets doet.. men is ons in kaart aan het brengen al!

Dit is wat ik van een vriend kreeg op msn.. Hij Had nog NOOIT een telefoonabonnement aangevraagt!

Onlangs heeft u bij tele2 een aanvraag gedaan voor mobiel abonnement.
it is niet uw eerste aanvraag bij Tele2 voor een mobiel abonnement en op basis van de eerder aanvraag heeft u reeds een afwijsbrief ontvangen namens experian.
Experian is een organisatie waar Tele2 informtie
vraagt over het te verwachten betalingsgedrag van u op basis van de door u verstrekte persoons- adresgegevens.

Dit is wat ik kon vinden bij Experian zelf, wat betreft het verzamelen van persoonsgegevens:

Consumenten

Veel gestelde vragen

Hoe komt Experian aan mijn gegevens?

De basis voor de verzameling van persoonsgegevens door Experian ligt bij openbare bronnen met betrekking tot het betalingsgedrag zoals, de staatscourant. Op die manier worden gegevens verzameld van personen die betrokken zijn bij een faillissement, schuldsanering of die met een deurwaarder of incacassobureau in aanraking komen. Ook mensen die op een andere wijze problemen hebben met betalingen worden, in de databank opgenomen.

Hoe lang blijf ik in de Experian databank geregistreerd?

de registraties op uw persoon blijven tot maximaal acht jaar geregistreerd staan. Zie privacy voor meer informatie.

Kan ik ook nog op worden afgewezen op andere gronden dan betalingsgedrag?

Experian gebruikt een aantal anti-fraude regels zoals; het binnen een kort tijdsbestek doen van veel aanvragen bij soortgelijke productaanbieders (bijvoorbeeld mobiele telefonie of postorder), het opgeven van een onaannemelijke leeftijd (bijvoorbeeld: geboren in 1870), een te jonge leeftijd (< 18 jaar), het opgeven van niet bestaande adressen of niet bestaande achternamen (Donald Duck)

Registreert Experian naast negatieve betalingservaringen ook positieve informatie?

Ja, Experian registreert ook positieve informatie zoals positief betaalgedrag (betalen binnen de afgesproken termijn), onroerend goed bezit, een vaste telefoonaansluiting op uw adres en naam of ANDERE GEREGISTREERDE ZAKEN IN EIGENDOM.

[ Bericht 8% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 27-12-2004 19:29:54 ]
But now we are awake!.
  maandag 27 december 2004 @ 19:28:08 #197
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24240410
Tele2 is evil, dat moge duidelijk zijn.
  maandag 27 december 2004 @ 19:32:11 #198
94904 ExtremeKnowledge
pi_24240474
oh ik vind nu toch iets, daar schrik ik toch van.. na het horen dat ze zoveel persoonsgegevens van ons hebben...

CHECK DIT:

Experian helps organizations find the best prospects and make informed decisions to personalize and develop customer relationships (CRM). We support the direct marketing, business information, decision support and outsourcing requirements of over 40,000 organizations. We also help consumers: more than six million people a year purchase our credit report products and automotive history information.

Onderzoek particulieren uitgebreid

Het onderzoek particulieren uitgebreid kan ingezet worden voordat u een relatie wil aangaan, door onderzoek naar financiële situatie of referenties en diploma's. Wanneer u een middelgrote tot grote vordering heeft op een particulier, kan Experian Information Services u uitvoerig inzicht geven in de financiële situatie en in de verhaalsmogelijkheden.

Als de consument zijn betalingsverplichting niet nakomt, kunnen wij u helpen met een gedegen onderzoek om tot een passende oplossing te komen. De informatie die u krijgt is actueel en compleet en kan eventueel binnen 24 uur worden geleverd. Zo kunt u snel en goed gefundeerd bepalen welke verhaalsmogelijkheden er zijn.

[ Bericht 40% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 27-12-2004 19:38:01 ]
But now we are awake!.
  maandag 27 december 2004 @ 19:38:04 #199
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24240590
Dat heeft alleen betrekking op Amerikanen.
pi_24240595
quote:
Ja, het zou dan ook niet in de Indische oceaan liggen, maar bij Midden Amerika, in de Atlantishe Oceaan.

Dat is althans wat de Mayas en de Aztheken er over zeiden...
Atlantis zou in de Atlantische oceaan liggen en wordt gelinked met de Griekse cultuur. Lemuria zou in de Indische oceaan liggen en Mu ligt in de pacific, en wordt als enige van de 3 gelinked aan de Maya's. Alledrie zijn mijns inziens onzin, diegene die de Mu-theorie opstelde baseerde zich op texten van de Maya's in Yucatan. Latere Maya kenners hebben geconcludeerd dat deze figuur geen kennis had van het Maya schrift en zich slechts beroepte op fantasie.
  maandag 27 december 2004 @ 19:40:34 #201
94904 ExtremeKnowledge
pi_24240637
Gaat toch allemaal naar John D Rockefeller

Credit Check

Om een inschatting te kunnen maken van het betalingsrisico van een klant, heeft u informatie omtrent zijn betalingsgedrag van hem nodig. Met de Credit Check van Experian is deze informatie direct en online beschikbaar via het internet. Zo kunt u heel eenvoudig het verwachte betalingsgedrag van nieuwe klanten toetsen en veel problemen voorkomen.
But now we are awake!.
pi_24240640
quote:
Ja, Experian registreert ook positieve informatie zoals positief betaalgedrag (betalen binnen de afgesproken termijn), onroerend goed bezit, een vaste telefoonaansluiting op uw adres en naam of ANDERE GEREGISTREERDE ZAKEN IN EIGENDOM.
Duh.

Tele2 gebruikt die info om slachtoffers te vinden voor hun belcampagnes.

"Met Speth"
"Dag meneer, in onze gegevens staat dat u nog niet met Tele2 belt, bent u geintereseerd in..."
"Nee *klik*"
  maandag 27 december 2004 @ 19:44:54 #203
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_24240713
quote:
Op maandag 27 december 2004 16:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nee, de beste regeringsvorm in Civ III is facisme.
ohw dat is dan een hele geruststelling
  maandag 27 december 2004 @ 19:45:37 #204
94904 ExtremeKnowledge
pi_24240729
Kijk Speth, nu kom je tenminste met een leuk verhaaltje!

Een goeie beargumentering!

Nouja ik ken enkel Atlantis, en MU.. omdat ik de Maya stories ken.. echter ik dacht dat Lemuria daar ook mee bedoeld werd. Ik weet nog wel van de vondst onder water bij Japan, van gigantische piramide-like structures.

Atlantis, denkik wel dat het heeft bestaan.. misschien dat mega - geavanceerde.. ik denk dat dat meer een Mythe eromheen is..
Het lijkt me wel vrij logisch dat er een gedeelte van Europa verzonken is.. misschien was dat in dit geval een grote stad.
Plato had wel een erg duidelijke beschrijving.. en er schijnen goeie vergelijkingen te zijn getrokken met het eiland Cyprus in de Middellandse Zee.
But now we are awake!.
pi_24240864
quote:
Op maandag 27 december 2004 19:44 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

ohw dat is dan een hele geruststelling
Eigenlijk niet nee, maar als je naar de letterlijke uitvoering van zowel het facisme als het communisme zou kijken, zijn ze beiden, hoe verwerpelijk ze ook moge zijn, effectiever dan democratie.
  maandag 27 december 2004 @ 19:59:52 #206
94904 ExtremeKnowledge
pi_24240981
quote:
Op maandag 27 december 2004 19:40 schreef Speth het volgende:

[..]

Duh.

Tele2 gebruikt die info om slachtoffers te vinden voor hun belcampagnes.

"Met Speth"
"Dag meneer, in onze gegevens staat dat u nog niet met Tele2 belt, bent u geintereseerd in..."
"Nee *klik*"
Ja, maar ik vraag me af welke bedrijven er nog meer bij die 40.000 zitten
But now we are awake!.
pi_24243617
quote:
Een tijdje geleden heb ik op verschillende sites newsposts gezien over een Amerikaanse geheime raad, die mogelijk in noodsituaties en wereldoorlogen in het geheim de regering over kan nemen. Kortom, heerlijk hersenvoer om over te speculeren.-
"ORDO AB CHAO" OR "ORDER OUT OF CHAOS." The plan is to destroy all of the governments of THE OLD WORD ORDER, bring them into a CONDITION OF UTTER CHAOS, DESTROY EVERYTHING THAT IS NOT MASONIC, and then BRING IN THE MASONIC ILLUMINIST NEW WORLD ORDER OF LUCIFER.

nog wat over de KING JAMES VERSION

Of most serious note here is the ALL SEEING EYE WITHIN THE PYRAMID, LONG THE SYMBOL OF THE OCCULT FORCES IN THE WORLD. This all seeing SINGULAR EYE within the pyramid, with RAYS OF LIGHT SHINING FROM IT, is noted by the PROPHET DANIEL as the symbol of THE ANTICHRIST POWER OR THE "LITTLE HORN". Due to a translation error in the KING JAMES VERSION, which for unknown reasons went from a SINGULAR HORN to PLURAL HORNS, and due in part to a lack of not going back to find the actual and literal meanings of the words, what Daniel saw has not been recognized until of late. Let's take a look at what Daniel actually saw, and how he actually worded it. We will turn to Daniel 7:8, and the discussion of the HORNS AND THE LITTLE HORN, that is PART OF THE FOURTH BEAST POWER.

http://groups.msn.com/NewAgevsTheTruth/hornslight.msnw

ik zie door de bomen het goddamn bos nog amper.

http://truthseeker.realisticpolitics.com/nwo/

http://www.sirbacon.org/toc.html

http://www.comeandseeicons.com/bmp12.htm
pi_40223858
is dit echt waar ????
weet iemand meer??

dit is de link
http://www.whatdoesitmean.com/index933.htm

July 21, 2006

United States Declares War Upon Iran And Syria As Turkey Prepares To Invade Iraq

By: Sorcha Faal, and as reported to her Russian Subscribers

Kremlin sources are reporting today that the United States has officially declared that a State of War now exists between their nation and the Middle Eastern nations of both Iran and Syria.

Under American law, as proscribed by the United States Constitution under Article 1; Section 8, only the United States Congress, which is comprised of both the US Senate and the US House of Representatives, is allowed to declare war, with their power to do so being left to them, and which in this new declaration of war against both Iran and Syria has taken the form of a US House and Senate Resolution, and which was the same legal device used to begin the American wars in Afghanistan and Iraq.

To this latest American aggression we can read as reported by the Associated Press News Service in their article titled "House overwhelmingly backs Israel in vote", and which says:

"The House, displaying a foreign affairs solidarity lacking on issues like Iraq , voted overwhelmingly Thursday to support Israel in its confrontation with Hezbollah guerrillas. House Republican leader John Boehner cited Israel‘s "unique relationship" with the United States as a reason for his colleagues to swiftly go on record supporting Israel in the latest flare-up of violence in the Mideast.

The nonbinding resolution is similar to one the Senate passed Tuesday. It harshly condemns Israel‘s enemies and says Syria and Iran should be held accountable for providing Hezbollah with money and missile technology used to attack Israel."

These reports further state that the use of term ‘non-binding’ in this Declaration of War was specifically requested by the American Military Leaders for the purpose of allowing them the sole discretion on how to wage the military campaigns to achieve their hoped for victory, including allowing immediate harsh sanctions upon both Iran and Syria, and allowing the United States Military Forces to act in conjunction with Israeli Military Forces, and as we can read from this American Declaration of War document, and which says:

(1) reaffirms its steadfast support for the State of Israel;

(2) condemns Hamas and Hezbollah for engaging in unprovoked and reprehensible armed attacks against Israel on undisputed Israeli territory, for taking hostages, for killing Israeli soldiers, and for continuing to indiscriminately target Israeli civilian populations with their rockets and missiles;

(3) further condemns Hamas and Hezbollah for cynically exploiting civilian populations as shields, locating their equipment and bases of operation, including their rockets and other armaments, amidst civilian populations, including in homes and mosques;

(4) recognizes Israel's longstanding commitment to minimizing civilian loss and welcomes Israel's continued efforts to prevent civilian casualties;

(5) demands the Governments of Iran and Syria to direct Hamas and Hezbollah to immediately and unconditionally release Israeli soldiers which they hold captive;

(6) affirms that all governments that have provided continued support to Hamas or Hezbollah share responsibility for the hostage-taking and attacks against Israel and, as such, should be held accountable for their actions;

(7) condemns the Governments of Iran and Syria for their continued support for Hezbollah and Hamas in their armed attacks against Israelis and their other terrorist activities;

(8) supports Israel's right to take appropriate action to defend itself, including to conduct operations both in Israel and in the territory of nations which pose a threat to it, which is in accordance with international law, including Article 51 of the United Nations Charter;

(9) commends the President of the United States for fully supporting Israel as it responds to these armed attacks by terrorist organizations and their state sponsors;

(10) urges the President of the United States to bring the full force of political, diplomatic, and economic sanctions available to the Government of the United States against the Governments of Syria and Iran;

(11) demands the Government of Lebanon to do everything in its power to find and free the kidnapped Israeli soldiers being held in the territory of Lebanon;

(12) calls on the United Nations Security Council to condemn these unprovoked acts and to take action to ensure full and immediate implementation of United Nations Security Council 1559 (2004), which requires Hezbollah to be dismantled and the departure of all Syrian personnel and Iranian Revolutionary Guards from Lebanon;

(13) expresses its condolences to all families of innocent victims of recent violence; and

(14) declares its continued commitment to working with Israel and other United States allies in combating terrorism worldwide.

Russian Military Analysts are reporting that this sudden changing of the United States Military Leaders position is due to Turkey’s vowed intention to invade the American backed nation of Iraq, and which with both the United States and Turkey being Members of NATO, and whose Members are pledged to support one another, and in the current mood of the European nations who have condemned Israel for their invasion and destruction of Lebanon, would most certainly leave both the United States and Israel aligned against the rest of the world.

To Turkey’s invasion plans we can read as reported by the Taipei Times News Service in their article titled "Turkey prepared to send army to Iraq to confront Kurds", and which says:

"Turkish officials signaled they were prepared to send their army into northern Iraq if US and Iraqi forces did not take steps to combat Turkish Kurdish guerrillas there. Such a move could put Turkey on a collision course with the US, which has repeatedly warned against unilateral moves in Iraq. But Turkey is facing increasing domestic pressure to take some kind of action after 15 soldiers, police and guards were killed in fighting with the guerrillas in the past week.

"The government is really in a bind," said Seyfi Tashan, director of the Foreign Policy Institute at Bilkent University in Ankara. "On the one hand they don't want things to break down with the US. On the other hand, the public is crying for action."

Iran has also joined with Turkey in battling against the American and Israeli backed Kurdish forces and have massed over 500,000 of their military forces on the Iraqi border and have begun shelling Kurdish positions, and as we can read as reported by the Reuters News Service in their article titled "Kurdish official says Iran shells Kurds in Iraq", and which says:

"A senior Iraqi-Kurdish official accused Iranian forces on Thursday of shelling Kurdish guerrillas in northern Iraq. Othman Mahmoud, interior minister of the Kurdish regional government in the north, said shelling was going on along the border about 170 km (105 miles) north of the city of Sulaimaniya.

Militants from minority Kurdish groups from Iran and Turkey have based themselves in northern Iraq. Mahmoud said it was still not clear whether there were any casualties. "We in the regional Kurdish government condemn this act which is a violation of international law," said Mahmoud. There was no immediate comment from officials in Iran."

Reports from the United States today are showing that a full propaganda effort has been undertaken by their Military Leaders to trumpet the war aims of the Israelis and the solidarity the American people have with Israel, and to which is apparently succeeding as no American News Reporting Agencies are allowing their people to know the full and dreadful consequences of this latest war, nor the rest of the World’s strong condemnation of it.

© July 21, 2006 EU and US all rights reserved.

[Ed. Note: The United States government actively seeks to find, and silence, any and all opinions about the United States except those coming from authorized government and/or affiliated sources, of which we are not one. No interviews are granted and very little personal information is given about our contributors to protect their safety.]

Return To Main Page
  donderdag 27 juli 2006 @ 02:22:43 #209
77699 Neurotica
Nunc aut Nunquam
pi_40225619
ik moet mij schamen, maar ik plaats even een tvp zodat ik mij even uitgebreid kan inlezen
...stamp mijn Bass nog ff aan, wil je?..
pi_40237814
quote:
Op donderdag 23 december 2004 22:23 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

[afbeelding]
lol, het land wat het snelst hersteld was van allemaal was Duitsland
Duitsers hebben gewoon een ijzersterke mentaliteit.
Net zoals Japanners.
pi_40238359
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 14:31 schreef Twin1983 het volgende:

[..]

lol, het land wat het snelst hersteld was van allemaal was Duitsland
Duitsers hebben gewoon een ijzersterke mentaliteit.
Net zoals Japanners.
Je moet het wel in de context lezen, he. (Dat was mijn vorige naam, vandaar dat ik reageer.)

Leuk om nog eens te lezen wat voor onooglijke proleten dit forum rijk was. Jozzephus, Fonkmeistah...
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_40358222

Erg geruststellend zijn die Amerikaanse logo's niet.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_40364528
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:23 schreef Aurora025 het volgende:
Person of the year 1938
[afbeelding]

Woorden overbodig.

Tip!
Bekijk de film Illuminazi 911 op www.nonwo.net
Gratis te downloaden.
oh dus Churchill, Nelson Mandela, de Paus , de Apollo 8 crew , Mikhail Gorbachev, Lech Wałęsa, Martin Luther King, Jr. zijn allemaal net als Hitler omdat ze toevallig ook Person of the Year waren ?
ach ja als dat je criteria is ....
Btw:
Person of the Year is an annual issue of U.S. newsmagazine TIME that features a profile on the man, woman, couple, group, idea, place, or machine that "for better or worse, has most influenced events in the preceding year."

The title is frequently mistaken as being an honor. Many, including some members of the American media, continue to wrongly perpetuate the idea that the position of "Person of the Year" is a reward or prize, despite the magazine's frequent statements to the contrary.
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”&lt;/a&gt;
pi_40376134
Yep, vele mensen zijn al Person of the Year geweest en da's niet de vergelijking die het beste de overeenkomsten tussen Bush en Hitler naar voren brengt, Het beleid van Bush en zijn speeches zijn in mijn ogen belangerijkere overeenkomsten.

Bill Clinton en Richard Nixon zijn trouwens beide 2x MotY geweest.
http://en.wikipedia.org/wiki/Person_of_the_Year
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_40377819
quote:
Op maandag 31 juli 2006 18:06 schreef TaLoN.NL het volgende:
[afbeelding]

Erg geruststellend zijn die Amerikaanse logo's niet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Total_Information_Awareness

De uitleg ook al niet.

http://infowar.net/tia/www.darpa.mil/iao/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')