abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 december 2004 @ 21:53:28 #1
94904 ExtremeKnowledge
Liberté, égalité, fraternité
pi_24067680
Wat valt er te verwachten?

Wat denken jullie zoal dat er zal gebeuren, wat zijn de recente gebeurtenissen, is er een context, en wat denken jullie dat de manier zal zijn om het dictatorschip af te dwingen?

Presidential Candidates Arrested, Media Silent
posted 10/09, by Lex Concord (viewed 5459 times) | Scope : National
Popularity : 44 (44 encourage, 0 discourage)
Relevance : 44

Why did the networks not cover the arrest of two legitimate presidential candidates?
(448 votes, ended on 10/16/04)
The arrest of two legitimate presidential candidates is not newsworthy 6 %
Way to go Cobb and Badnarik! At least 2 candidates have guts and integrity. 35 %
America's news media is controlled by the 2-party Establishment 51 %
It would make Americans realize we don't have free elections 43 %
Nader and Peroutka should be arrested, too, so we can choose between Bush and Kerry, as instructed. 7 %
It would raise uncomfortable questions about the CPD 28 %

Is America still a free country?

What if some other country were having an election, and citizens were only allowed to hear from two government-approved candidates?

What if two other candidates, on the ballot in a majority of states and representing parties that drew over 3 million votes in the previous election, were arrested simply for trying to enter a debate?

What if all that happened, and the "watchdog" news media didn't tell the citizens about it?

Well, it happened in the good old US of A! Libertarian Michael Badnarik (on 49 state ballots) and Green David Cobb (on 28 state ballots), crossed a police line in St. Louis, and were arrested.

You would think that Fox News, CNN, ABC, NBC, CBS, and MSNBC would be all over this affront to the democratic process, but no, not a peep.

Badnarik was also attempting to serve the Commission on Presidential Debates with a "Show Cause Order," issued by an Arizona judge, requiring the CPD to appear at a hearing concerning the Libertarian Party's lawsuit to stop the upcoming debate at Arizona State University, as an illegal campaign contribution to Bush and Kerry, an unconstitutional use of Arizona state funds to support selected candidates, and a violation of the LP's equal protection rights, since they are a recognized political party in Arizona.

If this happened in some other country, what would we call them? Undemocratic? Human rights violations? Unbelievable?

If you think America is a free country, you are sadly mistaken. If you think the news media aren't controlled by the same people who control the Democrat and Republican parties, think again.

Bron: E The People

[ Bericht 22% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 18-12-2004 23:45:13 ]
You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.
  zaterdag 18 december 2004 @ 22:00:01 #2
94904 ExtremeKnowledge
pi_24067846
Wat doet hij met Frankrijk?

But now we are awake!.
pi_24069067
Als je gelooft dat dat een authentiek IRC-log is, ben je wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg zielig :-D

De nepheid druipt er niet alleen vanaf, het verhaal is zowiezo super onrealistisch
pi_24069306
pi_24069411
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 22:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik weet niet of je het doorhebt ExtremeK., maar de relatie Frankrijk / USA is altijd instabiel geweest. En nee, er breekt geen oorlog uit tussen Frankrijk en Amerika.

Ken je geschiedenis. Verder is die IRC log uit de duim gezogen. Het druipt er gewoon vanaf.
  zaterdag 18 december 2004 @ 23:42:16 #6
94904 ExtremeKnowledge
pi_24070327
HAHAHA het gaat ook niet om of het waarheid is, dat ging om de stemming

De waarheden worden als het goed is, nu gepost na deze post.

[ Bericht 22% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 18-12-2004 23:53:27 ]
But now we are awake!.
  zondag 19 december 2004 @ 01:10:19 #7
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_24072708
Amerika zal uiteenvallen in 2 delen, oost en west, de grens met mexico zal wegvallen, zoals ook de grens met canada. Een burgeroorlog zal uitbreken in amerika. Wie de macht gaat over nemen binnen de illuminati is nog niet bekend omdat er een groot gevecht plaatsvindt binnen de illuminati wie de macht zal gaan krijgen. Er is dus een oorlog gaande tegen het volk en een oorlog binnen de illuminati. Het doel daarentegen, de totale controle van planeet aarde, staat al lang vast en zal niet veranderen.

Het feit dat Bush weer president is, ondanks het feit dat Kerry meer blauw bloed heeft, is uiterst merkwaardig. Het zou daarom heel goed mogelijk kunnen zijn dat Bush de Antichrist is en tevens ook de laatste president van de verenigde staten zal zijn.
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  zondag 19 december 2004 @ 01:26:31 #8
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_24073102
waarom verander je het niet in de EU ? jij bent een beetje eenzijdig
pi_24073270
Wat leven sommige mensen toch in een complete droomwereld... Gek eigenlijk. Hoe komen ze aan deze kronkel?
pi_24073293
Usa gaat afghanistan, iran, irak inlijven. Om zich sterk te maken tegen de komende samenwerking tussen de Usssr (die weer gaat komen) en China en korea (de 'slechte' helft ervan).
Tevens zal er een nog sterkere samenwerking zijn met israel nu ze lekker dicht bij elkaar zitten door de nieuwe staten van USA

De Eu die zal dan een dikke samenwerking aangaan met USA, nadat turkije ook een volwaardig lid is, USA en EU worden 1. (dus ook incl. Israel en irak en iran waarschijnlijk)

Uhm..... jah hier hield mijn .. inbeeldingsvermogen op
Wat is de ware definitie van niets?
pi_24073344
quote:
Wat leven sommige mensen toch in een complete droomwereld... Gek eigenlijk. Hoe komen ze aan deze kronkel?
Droomwereld of niet het is een leerzame manier van tijdverdoen..
pi_24087368
Balkenende besluit de VS aan te vallen en binnen 2-3 weken is de VS veroverd. Vervolgens gebruikt Balkenende de nucleaire wapens van de VS op China, om de overbevolking tegen te gaan. Putin wordt hierdoor zo kwaad dat hij meteen z'n hele nucleaire arsenaal lanceert maar door achterstallig onderhoud zijn alle raketten vastgeroest en ontploffen ze ter plekke, Rusland van de kaart vegend. Balkenende gaat verder met het veroveren van de wereld en uiteindelijk is de hele wereld geannexeerd door Nederland en verdient ons land zoveel geld dat alle flitspalen worden weggehaald en de benzine nog maar een cent per liter kost en iedereen leefde nog lang en gelukkig.
pi_24089476
quote:
en verdient ons land zoveel geld dat alle flitspalen worden weggehaald en de benzine nog maar een cent per liter kost en iedereen leefde nog lang en gelukkig.
Klinkt zalig... Ik steun jouw versie van balkenende wel
pi_24095924
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 22:00 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Wat doet hij met Frankrijk?

[afbeelding]

als je even goed kijkt in de eigenschappen dan wel bron van je plaatje, dan zie je dat het een foto is uit de Ivoorkust..
En wat is er in de Ivoorkust?? Juist ja, onrust, rellen en moord.....
http://www.rtl.nl/(/actue(...)9_Ivoorkust_2215.xml

Omdat je je geschiedenis niet goed kent, even een sammenvatting:

De regering is in "oorlog" met rebellen, de regering verdenkt Franrijk ervan de rebellen te steunen en heeft het Franse leger aangevallen, waarop de Fransen dan weer de Ivoriaanse luchtmacht heeft vernietigd.

Vind je het dan gek dat er mensen (regeringsaanhangers) de straat op gaan om tegen Frankrijk te gaan protesteren?

Je plaatje en de nutteloze kreet heeft weer niets met je stelling te maken....
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  maandag 20 december 2004 @ 17:57:51 #15
94904 ExtremeKnowledge
pi_24105142
Daar is het ook niet voor bedoeld, het is om de verdeeldheid te laten zien.

Men vraagt naar een tiran, om een tiran te verwijderen, het is uiteraard om wederom te benadrukken, dat onze westerse beschavingen niet gebaseerd zijn op liefde voor de medemens.

Deze topic is gestart, omdat ik graag wil zien, dat er enkele "believers" me gaan helpen, de puntjes met elkaar te verbinden.

Ik vraag daarom wederom, drop je skeptische instelling, vergeet ALLES wat je geleerd hebt. Begin dan bij het begin, en ontmasker de NWO.

Allen verbind de puntjes, daarin kunnen we nog wel wat hulp gebruiken.
But now we are awake!.
pi_24110182
Nou dan heb ik hier een leuke voor je: In dat conspiracy gebeuren denken ze vaak dat bush en bin laden samenwerken omdat het wel héél toevallig zou zijn dat bin laden steeds verschijnt wanneer dat goed uitkomt voor bush. Nou je kan dan ook juist denken, dat bin laden dat expres doet omdat hij weet dat bush dan aan de macht zal blijven, want hij is nou eenmaal zelf de strijd tegen het terrorisme begonnen en zit nu dus vast in dat patroon, want zijn grote punt waar hij op scoort is deze "oorlog". bin laden weet dit en gebruikt het tegen hem omdat hij weet dat bush amerika alleen maar richting puinhoop brengt. daarom verschijnt bin laden op tv. slimme kerel he.

illusie of werkelijkheid? jullie mogen kiezen...
:) :D
pi_24112656
quote:
Op zondag 19 december 2004 01:36 schreef smash789 het volgende:
Ik heb deze vraag al uitgebreid gesteld in een ander topic:

Reptillians vs. Illuminati

Helaas met weinig resultaat... Ik begrijp het ook niet. Misschien is het schizofrenie, misschien is het iets anders, in elk geval is het wel raar en facinerend dat men dit soort gelul werkelijk gelooft.
  dinsdag 21 december 2004 @ 06:04:59 #18
94904 ExtremeKnowledge
pi_24112982
ja?

http://www.coldmind.info/forum/

en dit dan, van een marine.

Just imagine what the governments and the
"Intelligence" and "Security" organisations are doing!
David Icke. April 1, 2000

Subject: Rosicrucians, US Government etc.

Information: Dear David:

I am almost finished your book "The Biggest Secret" and have been awakened from my deep sleep. I have made many observations since I opened the book that I want to share with you. I was a US Marine and am currently a police officer so I have seen many things that most have not. Here are some of my thoughts and observations in no particular order:

#1 I live in Pennsylvania in an area where the stores, law firms, farms, land and everything else is owned by four German families which are the: Detweiler's, Landis, Bergey's amd Moyer's {formerly Meyer's}. All of these families are millionaires and run the whole area including politics.

Furthermore we have a major Rosicrucian headquarters in Quakertown in the middle of the woods with a mausoleum, pyramids and all. It's a real eerie place that must be seen. The front for the temple and the grounds is a publishing company that prints theological materials, but i can't recall the name.

#2 As i already said before I was in the Marine Corps, and wanted to let you know that the official colors of the Corps. were red and gold, which falls into what you stated in your book. And also that the brainwashing in the corps is unbeleivable and the motto is instant willing obedience to orders without question of authority. The emblem of the corps is the eagle, globe and anchor.

#3 I was once on a tour with the USO in Okinowa,Japan and we went into a deep cavern that was called the cave of the virgins and myself and the other tourists heard a very loud deep growl from the darkness below that sounded like a large monster of some sort and we all ran like hell to get out of there, but we never saw anything. Even the tour guide was scared shitless and attempted to explain it to us in broken English as the spirit of the great dragon.

Archives Menu
David Icke WebSite

[ Bericht 91% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 21-12-2004 06:13:11 ]
But now we are awake!.
pi_24113008
Maar de vraag is, hoe maken wij ons los van die " instant willing obedience to orders without question of authority?"
Want ze hebben alles in hun macht. Want de hele maatschappij is gebouwd op je gedragen aan de regels van de maatschappij.
Je hebt je er maar aan te houden anders val je erbuiten of in de gevangenis. Dus de Illuminatie wil zit te diep in onze maatschappij dat we er niks tegen kunnen doen.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_24114735
quote:
Ik heb deze vraag al uitgebreid gesteld in een ander topic:

Reptillians vs. Illuminati

Helaas met weinig resultaat... Ik begrijp het ook niet. Misschien is het schizofrenie, misschien is het iets anders, in elk geval is het wel raar en facinerend dat men dit soort gelul werkelijk gelooft.
Je doet heel slim, maar bent het niet echt he? Laat die mensen nou met rust. Niemand dwingt je om mee te doen aan de topic... Ga mensen niet schizofreen e.d. noemen just because u don't believe.

Waren daar spel fouten in Speth?? (zo ja.. verbeter maar gewoon )
pi_24114850
quote:
Je doet heel slim, maar bent het niet echt he?
Ik geloof niet in IQ testen. Als ik dat wel zou doen zou het betekenen dat mijn IQ 40% bovengemiddeld is. Verder heb ik een MBO diploma Informatica op mijn 11e gehaald en gymnasium gedaan. Ik spreek perfect Engels, goed Duits, vrij goed Frans en een snufje Latijn.

Afgezien daarvan was ik een luie drol op school die meer aandacht voor meisjes had dan voor de stof, maar dat terzijde.
quote:
Laat die mensen nou met rust. Niemand dwingt je om mee te doen aan de topic... Ga mensen niet schizofreen e.d. noemen just because u don't believe.
Als je iets op een openbaar forum post, kan je allerlei reacties verwachten, er zullen mensen bij zijn die je naar de mond praten, maar ook mensen die dat niet doen. Als ik met bewijzen kwam, wrong ExtremeKnowledge zich in allerlei bochten om daar maar niet aan te hoeven verantwoorden. Dat vind ik raar en dat ik dat raar vind, is vrij normaal. Als ik dan zeg dat het wel eens een psychologische oorzaak kan hebben dat hij gelooft in reptielachtige aliens uit de 4e dimensie, vind jij dat een belediging. Ik constateer slechts een mogelijkheid, die heel goed waar zou kunnen zijn.

Dat jij zo'n gevoelige natuur hebt dat je niet tegen harde conclusies kan is jouw zaak.
quote:
Waren daar spel fouten in Speth?? (zo ja.. verbeter maar gewoon )
Er zaten taalfouten in. Ik kan echter opmaken uit je posts dat je een redelijk onverbeterlijk, plat, vervelend figuur bent en zal ze er niet voor je uit halen. Blijf jij maar lekker Knederlands lullen.
pi_24115288
Speth.. Ik dacht dat je een looser was. Nu weet ik dat je een looser bent!
Stel je kritische vragen! Daar gaat het niet om oliebol met 40% hogere IQ! Je praat te veel bullshit om je vragen heen.. hou het dan Ontopic i.p.v. spel fouten eruit te vissen. Dit is een forum geen examen nederlands.

U do understand that? Oder nicht? monsieur professeur?

Mocht dat niet zo zijn, dan kan ik je dat nog haarfijn uitleggen in het spaans, arabisch, turks, italiaans en of yugoslavisch..
pi_24115365
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 11:08 schreef Ridvan het volgende:
Speth.. Ik dacht dat je een looser was. Nu weet ik dat je een looser bent!
Stel je kritische vragen! Daar gaat het niet om oliebol met 40% hogere IQ! Je praat te veel bullshit om je vragen heen.. hou het dan Ontopic i.p.v. spel fouten eruit te vissen. Dit is een forum geen examen nederlands.

U do understand that? Oder nicht? monsieur professeur?
Als je gefrustreerd bent over de intellectuele superioriteit van anderen, vier dat dan niet op een enkeling bot.

Dombo.
quote:
Mocht dat niet zo zijn, dan kan ik je dat nog haarfijn uitleggen in het spaans, arabisch, turks, italiaans en of yugoslavisch..
Ik ben wel geinteresseerd in een Arabische vertaling die niet uit een vertaalmachine komt. Kom maar op.
pi_24115508
quote:
Als je gefrustreerd bent over de intellectuele superioriteit van anderen, vier dat dan niet op een enkeling bot.
Gefrustreerd? Sahbi jij heb mbo, ik hbo ,,, what's up with that..

Ps. Ik heb arabisch van huis uit.. dus vergis je daar maar niet in. (verklaart al die spel/taal fouten die je vind in mijn stukken text )

Chek me naam... klinkt nogal niet nederlands vind je ook niet?? Ow shit.. daar gaat je Iq van 40% hoger!! Voor de rest.. Get a life
  dinsdag 21 december 2004 @ 14:14:24 #25
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_24116205
quote:
speth blijf een grappig arogant ventje he !

als je je zo intelectueel superieur voelt wat doe je hier dan ?

Laat me raden, Je superieure ego nog wat Exrtra boosten !

vergeet me niet op mn spelfouten te wijzen he !

[ Bericht 50% gewijzigd door merlin693 op 21-12-2004 14:19:28 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')