Ik weet niet of je het doorhebt ExtremeK., maar de relatie Frankrijk / USA is altijd instabiel geweest. En nee, er breekt geen oorlog uit tussen Frankrijk en Amerika.quote:
Droomwereld of niet het is een leerzame manier van tijdverdoen..quote:Wat leven sommige mensen toch in een complete droomwereld... Gek eigenlijk. Hoe komen ze aan deze kronkel?
Klinkt zalig... Ik steun jouw versie van balkenende welquote:en verdient ons land zoveel geld dat alle flitspalen worden weggehaald en de benzine nog maar een cent per liter kost en iedereen leefde nog lang en gelukkig.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:00 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Wat doet hij met Frankrijk?
[afbeelding]
Ik heb deze vraag al uitgebreid gesteld in een ander topic:quote:Op zondag 19 december 2004 01:36 schreef smash789 het volgende:
Wat leven sommige mensen toch in een complete droomwereld... Gek eigenlijk. Hoe komen ze aan deze kronkel?
Je doet heel slim, maar bent het niet echt he? Laat die mensen nou met rust. Niemand dwingt je om mee te doen aan de topic... Ga mensen niet schizofreen e.d. noemen just because u don't believe.quote:Ik heb deze vraag al uitgebreid gesteld in een ander topic:
Reptillians vs. Illuminati
Helaas met weinig resultaat... Ik begrijp het ook niet. Misschien is het schizofrenie, misschien is het iets anders, in elk geval is het wel raar en facinerend dat men dit soort gelul werkelijk gelooft.
Ik geloof niet in IQ testen. Als ik dat wel zou doen zou het betekenen dat mijn IQ 40% bovengemiddeld is. Verder heb ik een MBO diploma Informatica op mijn 11e gehaald en gymnasium gedaan. Ik spreek perfect Engels, goed Duits, vrij goed Frans en een snufje Latijn.quote:Je doet heel slim, maar bent het niet echt he?
Als je iets op een openbaar forum post, kan je allerlei reacties verwachten, er zullen mensen bij zijn die je naar de mond praten, maar ook mensen die dat niet doen. Als ik met bewijzen kwam, wrong ExtremeKnowledge zich in allerlei bochten om daar maar niet aan te hoeven verantwoorden. Dat vind ik raar en dat ik dat raar vind, is vrij normaal. Als ik dan zeg dat het wel eens een psychologische oorzaak kan hebben dat hij gelooft in reptielachtige aliens uit de 4e dimensie, vind jij dat een belediging. Ik constateer slechts een mogelijkheid, die heel goed waar zou kunnen zijn.quote:Laat die mensen nou met rust. Niemand dwingt je om mee te doen aan de topic... Ga mensen niet schizofreen e.d. noemen just because u don't believe.
Er zaten taalfouten in. Ik kan echter opmaken uit je posts dat je een redelijk onverbeterlijk, plat, vervelend figuur bent en zal ze er niet voor je uit halen. Blijf jij maar lekker Knederlands lullen.quote:Waren daar spel fouten in Speth?? (zo ja.. verbeter maar gewoon )
Als je gefrustreerd bent over de intellectuele superioriteit van anderen, vier dat dan niet op een enkeling bot.quote:Op dinsdag 21 december 2004 11:08 schreef Ridvan het volgende:
Speth.. Ik dacht dat je een looser was. Nu weet ik dat je een looser bent!
Stel je kritische vragen! Daar gaat het niet om oliebol met 40% hogere IQ! Je praat te veel bullshit om je vragen heen.. hou het dan Ontopic i.p.v. spel fouten eruit te vissen. Dit is een forum geen examen nederlands.
U do understand that? Oder nicht? monsieur professeur?
Ik ben wel geinteresseerd in een Arabische vertaling die niet uit een vertaalmachine komt. Kom maar op.quote:Mocht dat niet zo zijn, dan kan ik je dat nog haarfijn uitleggen in het spaans, arabisch, turks, italiaans en of yugoslavisch..
Gefrustreerd? Sahbi jij heb mbo, ik hbo ,,, what's up with that..quote:Als je gefrustreerd bent over de intellectuele superioriteit van anderen, vier dat dan niet op een enkeling bot.
speth blijf een grappig arogant ventje he !quote:Als je gefrustreerd bent over de intellectuele superioriteit van anderen, vier dat dan niet op een enkeling bot.
Iran wordt al sinds de jaren 80 afgeschilderd als een schurkenstaat en terecht imo, dus dat is geen reden om aan te nemen dat er een inval op korte termijn aan zit te komen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:32 schreef Flowce het volgende:
om weer even ontopic te komen.
Het lijkt erop dat Amerika Iran zal binnenvallen in afzienbare tijd. Ze zijn iig er hard bezig om het imago van Iran als islamitisch dictatuur neer te zetten. Dit gezien het aantal negatieve berichtgevingen in de media over Iran.
Eerst de massa indoctrineren van het idee dat Iran een schurkenstaat is om vervolgens met een legitieme reden het land binnen te vallen. "Legitieme redenen" zoals het nucleaire programma en de mensenrechten..
Zou kunnen maar nogmaals zeker niet op korte termijn (5 jaar), mischien eerder als het een VN actie zou zijn. Verder is Iran ook geologisch een iets moeilijker land om zo maar in te nemen in vergelijking tot Irak. Ook verwacht ik dat het leger van Iran er stuken beter voorstaat dan dat van Irak onder Sadam. Een simpele overwinning verwacht ik daarom ook niet, wel verwacht ik meer hulp van de bevolking om het huidige regime omver te werpen maar dat basseer ik op documentaires en items uit actualiteiten programma's over Iran tijdens de oorlog in Irak waar de Iraanse bevolking liet horen te hopen dat ze na Irak gelijk zouden doorstoten naar Iran.quote:De westelijke grens van Iran grenst aan Irak en de oostelijke met Afghanistan. twee landen die als uitvalsbasissen kunnen dienen voor een overname van het land. Het lijkt strategisch gezien nu al dat Amerika een initiele overwinning zal behalen. Daarna is het zaak de harten te winnen, iets wat al erg goed gaat in Irak (ahum).
Er is helaas ook geen economisch draagvlak voor... Enkele recente berichten over dat land doen mij hopen dat dat er wel snel komt.quote:Iran wordt al sinds de jaren 80 afgeschilderd als een schurkenstaat en terecht imo, dus dat is geen reden om aan te nemen dat er een inval op korte termijn aan zit te komen.
De VS zal denk ik ook niet op korte termijn dit land binnenvallen domweg omdat het leger daar niet klaar voor is, die kan nu al amper zijn taak aan in Irak.
In zekere zin zou dat niet zo erg zijn, eigenlijk duurde de Irak oorlog te kort. War-weariness kan de weerstand van de bevolking t.o.v. het langzaam verliezende regime doen toenemen. De bevolking kijkt dan meer uit naar het einde.quote:Zou kunnen maar nogmaals zeker niet op korte termijn (5 jaar), mischien eerder als het een VN actie zou zijn. Verder is Iran ook geologisch een iets moeilijker land om zo maar in te nemen in vergelijking tot Irak. Ook verwacht ik dat het leger van Iran er stuken beter voorstaat dan dat van Irak onder Sadam. Een simpele overwinning verwacht ik daarom ook niet,
Ik vat dit op als een groot compliment.quote:speth blijf een grappig arogant ventje he !
Of het precies zo gaat weet ik niet zo zeker. Er heerst vrij grote verdeeldheid onder moslims..quote:Wanneer Amerika Iran zal binnenvallen, Zullenl het continent Afrika, het Midden-oosten, en alle moslimmeerderheden (ook) in de aziatische landen samen gaan werken.
Heb je ook feiten bij de hand om deze stelling te onderbouwen?quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:58 schreef Ridvan het volgende:
[..]
Of het precies zo gaat weet ik niet zo zeker. Er heerst vrij grote verdeeldheid onder moslims..
Maar 1 ding is zeker, als USA Iran binne valt zorg ik dat ik heeeeeel snel heel veel blikken voer in voorraad heb. En een gasmasker, en liefst nog iets van een bunker achtig plek voor extra veiligheid. Waarom hoor ik je/jullie denken? Nou de 3e W.O. komt dan denk ik VERDOMD dichtbij als die bij een inval van Iran nog niet getriggerd word!
Feiten? Nee die heb ik niet. Als je goed kijkt zul je zien dat ik alleen heb geschreven wat ik denk! dat zou kunnen gebeuren.quote:Heb je ook feiten bij de hand om deze stelling te onderbouwen?
De enige krijgsmacht die in zekere mate opgewassen is tegen het leger van de VS is die van de Sovjetunie, maar zelfs alle legers van alle landen bij elkaar (exclusief de legers van de Europese Unie) zijn makkelijk door de VS te verslaan. Als het dan tot een derde wereldoorlog komt, is hij heel snel afgelopen.
Rusland is echter geen bondgenoot van Iran
Je roept dus maar wat.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:43 schreef Ridvan het volgende:
[..]
Feiten? Nee die heb ik niet. Als je goed kijkt zul je zien dat ik alleen heb geschreven wat ik denk! dat zou kunnen gebeuren.![]()
Ik houd het gewoon voor heel goed mogelijk, dat nogal wat landen alles behalve blij zullen zijn met een dergelijke actie!![]()
Probleem daamee is dat de mens al snel iets ziet in een verzameling puntjes dat er niet is. Je kan wel dingen met elkaar verbinden en dan iets maken dat ergens op lijkt, maar dat hoeft nog helemaal niet te bestaan. Soms zijn een hoop puntjes gewoon dat ... een hoop puntjes. Niets meer niets minder.quote:Op maandag 20 december 2004 17:57 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Allen verbind de puntjes, daarin kunnen we nog wel wat hulp gebruiken.
quote:Op woensdag 22 december 2004 21:27 schreef Speth het volgende:
Bush is een prima president en zeker niet vergelijkbaar met Adolf Hitler...
Voor jou wel jaquote:Op woensdag 22 december 2004 21:27 schreef Speth het volgende:
Sterker nog, volgens mij is dat strafbaar.
en dan ff nog maals je eigen woorden als reactie op je post (tevens mijn vraag dus aan jou!)quote:Bush is een prima president en zeker niet vergelijkbaar met Adolf Hitler...
Sterker nog, volgens mij is dat strafbaar.
quote:Heb je ook feiten bij de hand om deze stelling te onderbouwen?
lol.. jij moet duidelijk wat minder films kijken. je bent klaarblijkelijk China vergeten die zonder al te veel problemen een legermacht van 30 miljoen man op de been kan brengen en binnen tien jaar het amerikaanse nivo qua technologie voorbij streven. ze bezitten kernwapens en icbm's en zitten niet te wachten op een amerikaanse globale dominantie.. en dat alles voor een fractie van de prijs van wat amerika voor hun oorlogsmachine moet betalen.quote:Op woensdag 22 december 2004 01:06 schreef Speth het volgende:
Heb je ook feiten bij de hand om deze stelling te onderbouwen?
De enige krijgsmacht die in zekere mate opgewassen is tegen het leger van de VS is die van de Sovjetunie, maar zelfs alle legers van alle landen bij elkaar (exclusief de legers van de Europese Unie) zijn makkelijk door de VS te verslaan. Als het dan tot een derde wereldoorlog komt, is hij heel snel afgelopen.
Putin koopt zijn olie liever direkt van Iran dan via de VS,quote:Rusland is echter geen bondgenoot van Iran.
Putin koopt helemaal geen olie in het buitenland, ze pompen het in Rusland uit de grond en verwerken het in eigen land gewoon verder tot het nodige produkt.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:36 schreef Fonkmeistah het volgende:
Putin koopt zijn olie liever direkt van Iran dan via de VS,
Geniaalquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:00 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Wat doet hij met Frankrijk?
[afbeelding]
China heeft, tegen alle populaire geruchten in, in feite een vrij onbeduidend leger. Een grote bevolking is niet zo belangrijk als je ze niet degelijk kunt bewapenen. Het aantal potentiele soldaten in China is 208,143,352 (bron: CIA world fact book). Dat van de VS is ongeveer 1/3 daarvan. Het defensiebudget van de VS is echter meer dan 6 maal zo hoog (370 miljard dollar tegen China's 60 miljard). Verder hebben de VS meer kernwapens, veel meer en technologisch superieure vliegtuigen, tanks en (vooral dit is belangrijk) aircraft carriers. De precieze cijfers daarvan zijn echter geheim, maar reken er maar op dat als China de VS aan zou vallen, het binnen een maand afgelopen isquote:Op woensdag 22 december 2004 23:36 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
lol.. jij moet duidelijk wat minder films kijken. je bent klaarblijkelijk China vergeten die zonder al te veel problemen een legermacht van 30 miljoen man op de been kan brengen en binnen tien jaar het amerikaanse nivo qua technologie voorbij streven. ze bezitten kernwapens en icbm's en zitten niet te wachten op een amerikaanse globale dominantie.. en dat alles voor een fractie van de prijs van wat amerika voor hun oorlogsmachine moet betalen.
De VS kon Irak nog niet eens in hun eentje doen, ze moeten vrijwel al het benodigde geld lenen en liepen bij iedereen te bedelen om hulp.
Dit is allang bekend, het betekent echter in het geheel niet dat ze ooit samen de VS aan zouden vallen. Er zitten grote ideologische vershillen tussen Arabieren en Russen.quote:Putin koopt zijn olie liever direkt van Iran dan via de VS,
en iran is een goede klant van rusland wat betreft wapenaankopen.
lees het volgende artikel eens om je uit je droom te helpen..
http://www.newsmax.com/archives/articles/2001/2/11/183950.shtml
Dat is dus: $750.000.000.000quote:aggregate real expenditure on arms worldwide in 1999 remained at approximately the 1998 level, about three-quarters of a trillion dollars (1999 est.)
quote:Op woensdag 22 december 2004 21:23 schreef Aurora025 het volgende:
Person of the year 1938
[afbeelding]
---------------------------------------------------------------------------Person of the year 2004
Woorden overbodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |