denk dat je eerder in de richting van iets als 2 unlimited moet gaan zoeken (rappende neger met zangeres en dancemuziek)quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:28 schreef koffiekoekje het volgende:
Weet je zeker dat het een Neger is? Maar goed ik zou het niet weten, want jou omschrijving geeft ongeveer 50% van de rapmuziek aan.
Je zou natuurlijk op hun site http://www.thechemicalbrothers.com/ kunnen kijken. Ja ik weet niet hoor. of ben je te lui om zelf te zoekenquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:48 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
HOe heet het nieuwe nummer van de chemical brothers
dan krijg ik alleen een witte pagina....en ja ik weet niet hoor, maar dit topic is speciaal voor mensen die op zoek zijn naar de naam van een nummerquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk op hun site http://www.thechemicalbrothers.com/ kunnen kijken. Ja ik weet niet hoor. of ben je te lui om zelf te zoeken![]()
Dan moet je misschien je pop-up blocker uitzetten, that worked for me. Kijk anders hier eens ff...quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:54 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
dan krijg ik alleen een witte pagina....en ja ik weet niet hoor, maar dit topic is speciaal voor mensen die op zoek zijn naar de naam van een nummer
Waarscheinlijk heb jij dan windows XP service pack 2 geinstaleerd. je zult even de Pop-up moeten toe laten. Klick hiervoor op de ongewone balk die in dat witte scherm ontstaat (bovenaan). en ja dit topic is voor mensen die iets zoeken. ik help graag, maar dan wel zo dat mensen de volgende keer zelfstandig kunnen zoeken. of is het soms vervelend iets te leren???quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:54 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
dan krijg ik alleen een witte pagina....en ja ik weet niet hoor, maar dit topic is speciaal voor mensen die op zoek zijn naar de naam van een nummer
ik heb geen win xp, en ben al een halve dag bezig met zoeken naar dat nummer, niet zeuren dus!quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:15 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Waarscheinlijk heb jij dan windows XP service pack 2 geinstaleerd. je zult even de Pop-up moeten toe laten. Klick hiervoor op de ongewone balk die in dat witte scherm ontstaat (bovenaan). en ja dit topic is voor mensen die iets zoeken. ik help graag, maar dan wel zo dat mensen de volgende keer zelfstandig kunnen zoeken. of is het soms vervelend iets te leren???![]()
Galvanizequote:Op zaterdag 18 december 2004 17:48 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
HOe heet het nieuwe nummer van de chemical brothers
Sleigh Ride, ontelbare malen gecoverd, ook door meerdere vrouwen, maar de bekendste uitvoering die door een vrouw is gezongen is die van de Carpenters.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:38 schreef sannuh het volgende:
Oke ik had in een winkel een kerstliedje gehoord maar heb echt geen idee hoe die heet en wil m heel graag downloaden... nou hij gaat ongebeer zo: there will be snowbells ringeding ring ding dingeling ding. Het wordt gezongen door een vrouw
Ik heb het laatst een paar keer op de radio voorbij horen komen, XFM en 538 meen ik.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
denk dat je eerder in de richting van iets als 2 unlimited moet gaan zoeken (rappende neger met zangeres en dancemuziek)
maar wat voor tijdsperiode gaat het hier over?
begin jaren 90 of eind jaren 90 of is het iets van de laatste paar jaar of ???
Oke super!quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Sleigh Ride, ontelbare malen gecoverd, ook door meerdere vrouwen, maar de bekendste uitvoering die door een vrouw is gezongen is die van de Carpenters.
Garbage - The world is not enough [1999]quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:41 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een nummer van Garbage... Ik meen dat het een soundtrack voor een Bond film was...?
Mosh?quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:40 schreef Thetallguy het volgende:
Het nummer dat Eminem deed tijdens de MTV Awards, met een tank erbij enzo
danku
Je zou natuurlijk navraag kunnen doen bij Ferry@Radioveronica.nlquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:38 schreef R0ADKILL het volgende:
Ik probeer het gewoon nog een keertje
Weet iemand van wie dit soulnummer is ??
http://home.wanadoo.nl/smooth/soul.mp3
Tja een beetje maf maar waarom ook nietquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:00 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk navraag kunnen doen bij Ferry@Radioveronica.nlAls er IEMAND is...
waterman heet diequote:Op zaterdag 18 december 2004 16:40 schreef DeStedebouwer het volgende:
Ik heb maar even een nieuwe geopend.
Ik zoek een dance nummer waarin een neger zingt/wat roept, en een aparte vrouwenstem iets van: "Bam bam bilam bam badam" zingt.
(topic titel moet trouwens deel 126 zijn)
quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:37 schreef dekrakeling het volgende:
Hoi,
Ik zoek een tranceplaat van een aantal jaar geleden. In de videoclip zag je zo'n mannetje in een bos met een trommeltje. De naam van de clip was volgens mij iets met "eternity".
Wie kan mij helpen ?
Wishing on a star?quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:11 schreef BaggerUser het volgende:
hoe heet dat liedje die beyonce zingt in de reclame van tommy hilfiger
bekend nr dacht ik ..
Drop it like it's hot.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:17 schreef Morgion het volgende:
Weet iemand hoe die kerstplaat van Snoop Dogg heet? Ik vond hem wel ruig
Dj Tiesto & Armin van Buuren - Eternity (innercity mix)quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:37 schreef dekrakeling het volgende:
Hoi,
Ik zoek een tranceplaat van een aantal jaar geleden. In de videoclip zag je zo'n mannetje in een bos met een trommeltje. De naam van de clip was volgens mij iets met "eternity".
Wie kan mij helpen ?
411 - On My Kneesquote:Op zondag 19 december 2004 12:17 schreef SunChaser het volgende:
Hoe heet dat nummervan dat meidengroepje
I can't fall down on my knees
And Apologise to you
Cos that aint my style
Alibi - Eternityquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:37 schreef dekrakeling het volgende:
Hoi,
Wie kan mij helpen ?
"Stop The Cavalry" van Jona Lewie.quote:Op zondag 19 december 2004 15:18 schreef Bombie het volgende:
Ik heb nog wel een leuk raadseltje:
Er is een bekende kerstplaat, maar ik heb nooit geweten hoe hij heet en van wie hij nu is, en ik ken maar één regeltje tekst (en dan misschien nog niet eens goed).
Probeer je het ritme (tweekwartsmaat) van "Rock DJ" van Robbie Williams voor te stellen. Zo gaat dit nummer ook.
De coupletten bestaan uit afdalende tonen (per maat steeds 2 achtste noten op de eerste tel en 3 zestiende noten op de tweede tel, waarbij de 4e zestiende noot een rust is - de nootvolgorde per maat: e,e,e,d,c# - d,d,d,c#,b - c#,c#,c#,b,a en dan nog de laatste ritmisch afwijkende maat, maar nu zou het al wel duidelijk moeten zijn), eerst gezongen en later met een trompet (volgens mij) gespeeld. Na het couplet komt er iets met pom-pom-pom en er zitten ook - ja ja... het is echt een kerstplaat - kerstklokken in.
De zanger heeft een vrij droge, lage en ingetogen stem en eindigt een couplet een paar keer met iets van "Wish I was at home for christmas".
Geweldig! Dat istum!quote:Op zondag 19 december 2004 15:32 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Stop The Cavalry" van Jona Lewie.
Don't Let Me Be Misunderstoodquote:Op zondag 19 december 2004 15:27 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
ik ben op zoek naar de titel van dit nummer - van een dior parfume reclame -
http://www.dior.com/pcd/International/JSP/Home/homepage.jsp?paramL=enall¶mP=176¶mZ=1&pTPL=10
click: Discover J'Adore's new movie
played by Charlize Theron
thx a lot
Monika Kruse - Latin Loversquote:Op zondag 19 december 2004 11:14 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ik zoek een house of trance of ik weet niet wat het is nummer wat volgensmij Latin Lover heet, van een vrouwelijke dj.
Iemand?
Niemand?quote:Op zondag 19 december 2004 01:12 schreef yup het volgende:
Iemand weet welke liedje het is wat die gasten in die auto afspelen (in het begindeel dus)?
http://innovatix.its.tudelft.nl/~galaxis/GoT/gsi_vs_audis8.wmv
?
Geen commentaar op de filmpje ajb dat het kansloos is weet ik ook wel
Lezen is een kunst. Ik vroeg naar de KERSTPLAAT.quote:
ik ben ook wel benieuwdquote:Op zondag 19 december 2004 19:34 schreef Morgion het volgende:
[..]
Lezen is een kunst. Ik vroeg naar de KERSTPLAAT.
Dat is 'm!quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:17 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
waterman heet die
weet neit van wie..
De versie van de Moulin Rouge soundtrack misschien?quote:Ik ben op zoek naar de uitvoerder/artiest van een cover van het liedje Roxanne. Het liedje bestaat uit het refrein van het liedje van The Police, gezongen door iemand met een diepte, rasperige stem, lijkt een beetje op Zucchero, maar hij is het niet denk ik. Het liedje gaat verder vrij stevig instrumentaal verder. Zoek me hier rot achter, wie helpt??
Ik weet niet of je een nieuw nummer bedoelt, maar dit klinkt als Hall & Oates - Out of Touch.quote:Op maandag 20 december 2004 18:13 schreef Impossible het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat wel is op de radio wordt gedraaid maar dan krijg ik net niet mee wat de titel - artiest is ...
het gaat zo van: you out of touch you out of time...
wie weet welk nummer ik bedoel?
quote:You're out of touch
I'm out of time
But I'm out of my head when you're not around
Nou ik heb hem dus alquote:Op maandag 20 december 2004 18:20 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een nieuw nummer bedoelt, maar dit klinkt als Hall & Oates - Out of Touch.
[..]
Anders zoek je even een speld in een hooibergquote:Op maandag 20 december 2004 18:49 schreef sizzler het volgende:
Ik zoek een rapnummer.
Veel tekst heb ik niet onthouden, maar ze hebben het over "bitches" en "niggers".
Anyone.
Ik weet welke je bedoeld, weet zo de naam niet, maar hij staat in ieder geval op een ronde CD met een gat in het midden.quote:Op maandag 20 december 2004 18:49 schreef sizzler het volgende:
Ik zoek een rapnummer.
Veel tekst heb ik niet onthouden, maar ze hebben het over "bitches" en "niggers".
Anyone.
vaya con dios - nah neh nahquote:Op maandag 20 december 2004 19:22 schreef xitin het volgende:
Ik zoek al een tijdje een nummer, volgensmij uit de jaren begin 90' . Het is een vrouw die met luide stem HEY nanana, hey nanana (achtergrond) Oh na hey nanana, nananaaaaa. En daarna begint ze snel te praten/zingen. ...singing hey nananaaaa. (nee niet nana hey-goodbye) Het is weinig info maar misschien schiet iemand iets te binngn
gokje: Nuke - Nanaquote:Op maandag 20 december 2004 19:22 schreef xitin het volgende:
Ik zoek al een tijdje een nummer, volgensmij uit de jaren begin 90' . Het is een vrouw die met luide stem HEY nanana, hey nanana (achtergrond) Oh na hey nanana, nananaaaaa. En daarna begint ze snel te praten/zingen. ...singing hey nananaaaa. (nee niet nana hey-goodbye) Het is weinig info maar misschien schiet iemand iets te binngn
Buena Vista Social Club - Chan Chanquote:Op maandag 20 december 2004 18:59 schreef Impry het volgende:
Net werd er een liedje afgekondigd met 'Chan chan' of hoe je het ook typt.
Het was een vlot liedje, met een beetje een 'zwart-klinkend' deuntje. Beetje Latin-Amerikaans ofzo... Weet niet echt hoe ik het moet omschrijven.
Wat is de exacte naam van deze groep?
Misschien Buena Vista Social Club - Chan chan ???quote:Op maandag 20 december 2004 18:59 schreef Impry het volgende:
Net werd er een liedje afgekondigd met 'Chan chan' of hoe je het ook typt.
Het was een vlot liedje, met een beetje een 'zwart-klinkend' deuntje. Beetje Latin-Amerikaans ofzo... Weet niet echt hoe ik het moet omschrijven.
Wat is de exacte naam van deze groep?
Waarschijnlijk een cover dusquote:Op maandag 20 december 2004 18:48 schreef Impossible het volgende:
[..]
Nou ik heb hem dus alhet is dus van Uniting Nations maar de tekst gaat dus precies net zo
![]()
O excuus. Normaal reageren is ook een kunst trouwens.quote:Op zondag 19 december 2004 19:34 schreef Morgion het volgende:
[..]
Lezen is een kunst. Ik vroeg naar de KERSTPLAAT.
quote:
Klopt allebeiquote:Op maandag 20 december 2004 19:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Misschien Buena Vista Social Club - Chan chan ???
dat is volgens mij ook gewoon een sample van het origineel. Goh wat hadden ze een hoop inspiratie....Kutnummer.quote:Op maandag 20 december 2004 18:48 schreef Impossible het volgende:
[..]
Nou ik heb hem dus alhet is dus van Uniting Nations maar de tekst gaat dus precies net zo
![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 17:58 schreef Aeroxie het volgende:
Laats hoorde ik Flappy van Joep van het Hek op Radio 538. Alleen daar zat een beat door heen. Een beetje een House versie. Wie weet hoe die heet?
Misschien is het niet The Prodigy, maar Dune - Million miles from home...quote:Op maandag 20 december 2004 21:44 schreef Brendovic het volgende:
Ik zoek een mooie oud happy hardcore plaat die ook op Innercity gedraaid werd door Marco V
Hij gaat zo:
"boom boom"..."I’m descending to outer space, to find another place"
Theme van Bonanzaquote:Op dinsdag 21 december 2004 02:59 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik zoek ook een nummer.... hij zat in Fahrenheit 9/11 van Michael Moore.... Dat moment dat bush op de ranch is en dan komt er zo'n western-theme.... hoe heet dat nummer? Het doet redelijk vrolijk aan...
Ja, iemand moet dit toch wel weten. Het is een soort cover/remix van een bekende kerstplaat..quote:Op dinsdag 21 december 2004 06:58 schreef wht het volgende:
De kerstplaat van Snoop dog anyone??
ik kan me een nummer herinnerenquote:Op maandag 20 december 2004 22:29 schreef defpaul het volgende:
Ik zoek: Het nummer lijkt erg op Junior Senior - Move your feet.... maar is het niet natuurlijk. In de clip zitten allemaal kleine blije (getekende) figuurtjes die dansen op de plaat. Trompet maakt het nummer zeg maar, een vrolijke dansplaat
omdat je het zo vriendelijk vraagt heb ik op google gezocht naar snoop dogg christmasquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:56 schreef Morgion het volgende:
[De kerstplaat van Snoop dog anyone??]
Ja, iemand moet dit toch wel weten. Het is een soort cover/remix van een bekende kerstplaat..
Gipsy Kings - Bamboleoquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:45 schreef BrauN het volgende:
Ik zoek een Spaanstalig Latino-achtig nummer met waarin zoiets wordt gezongen als:
"Bamboleeeeroooo, bambolerooo"
Het is een nummer á la 'Buena Vista Social Club' en wordt dus door een man gezongen. Beetje Mexicaans/Peruaans sfeertje... Best bekend, alleen... de titel
Iemand?
Black Eyed Peas - Let's Get Startedquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:53 schreef columbus het volgende:
Ik zoek een nummer die ook wordt gedraaid in een reclame van een mobiele telefoon. Ik dacht dat het T-mobile was. Het nummer was afgelopen maanden redelijk populair, maar ik kan het niet meer vinden![]()
En in het nummer zongen ze iets van: let's get started with it (?).
Doe Maar - Watjequote:Op dinsdag 21 december 2004 20:12 schreef 2000seasons het volgende:
hoe heet dat nummer van doe maar van 'laat mij mar OEHOE een liedje zingen OEHOE' ben de titel kwijt
die text ervan is: oh ma po calibra...zo uitgesproken danquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:25 schreef Frenkiej het volgende:
Ik zoek de titel en artiest van het lied dat hier op de achtergrond gedraait word http://www.nextfuture.net/hawaii3.avi
iemand een id???![]()
Uniting Nations - Out of Touchquote:Op maandag 20 december 2004 18:13 schreef Impossible het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat wel is op de radio wordt gedraaid maar dan krijg ik net niet mee wat de titel - artiest is ...
het gaat zo van: you out of touch you out of time...
wie weet welk nummer ik bedoel?
Southside Spinners - Lovestruck (of luvstruck, beiden komen voor)quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:25 schreef Frenkiej het volgende:
Ik zoek de titel en artiest van het lied dat hier op de achtergrond gedraait word http://www.nextfuture.net/hawaii3.avi
iemand een id???![]()
Motown Blood van Mando Diao (??)quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:34 schreef politrix het volgende:
ik zoek de artiest en titel van de muziek van de sony cybershot reclame
ik kan er namelijk niet op komen
http://info.omroep.nl/ster/quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:34 schreef Martijntj het volgende:
Wie kan mij helpen? Ik ben op zoek naar song-text uit een reclame, en het liefst nog de MP3 of het reclamefilmpje erbij ook. Het gaat om de Merci reclame van *dit* jaar, die in Nederland word uitgezonden.
Wie wil een beetje moeite doen om mij érg gelukkig te maken? Ieder soort informatie is welkom!
Place Your Hands - Reefquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:22 schreef Impry het volgende:
Net een nummer op 3 FM met een beetje een schreeuwerige stem (valt mee hoor, geen Heavy Metal o.i.d.) Maar er werd een aantal keren, "Put your hands on...put your hands on" herhaald... Zal vast wel iemand weten
heeeeeeeeeeeeel erg bedanktquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Southside Spinners - Lovestruck (of luvstruck, beiden komen voor)
The Sing-A-Longs - Mister Snowmanquote:Op woensdag 22 december 2004 00:42 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik zoek het nummer van die reclame van de TPG Post... dat jongetje in de deuropening en die lieve lachende postbode... In de sneeuw.... Iemand een idee?
hmmm.... kan um nergens vinden...quote:Op woensdag 22 december 2004 01:38 schreef bukgeit het volgende:
[..]
The Sing-A-Longs - Mister Snowman
Best dom van mezelf!!! Ik heb die sky-radio kerst cd, daar is het natuurlijk een tune van!!quote:Op woensdag 22 december 2004 02:02 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
hmmm.... kan um nergens vinden...
En dat zonder te kopen!!! En het geinige is... ik zap een beetje door die cd heen... Kom ik nog een nummer tegen dat ik al heel lang zoek!!!quote:Op woensdag 22 december 2004 02:05 schreef bukgeit het volgende:
Je hebt 'm in elk geval en daar ging het om.
1 Lill Louis - French kissquote:Op woensdag 22 december 2004 03:04 schreef Meuk het volgende:
Zou iemand misschien weten hoe de volgende nummers heten.
Ze zij al redelijk oud (volgensmij een jaartje of 5 ofzo).
Ik heb de volgende stukjes uit een mix uitgeknipt:
1. Klik
2. Klik
Aerosmith - Dream Onquote:Op woensdag 22 december 2004 11:55 schreef dvdk het volgende:
hoi ik zocht de originele versie van "sing for the moment" cover van eminem
alvast bedankt!
greetz
DJ Zany - Be on your wayquote:Op woensdag 22 december 2004 10:35 schreef fratsman het volgende:
Weet iemand hoe dat hardcorenummer heet waar darter Ted Hankey tegenwoordig mee opkomt?
Nou dit is hem dus mooi nietquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:40 schreef __Wouter__ het volgende:
[..]
omdat je het zo vriendelijk vraagt heb ik op google gezocht naar snoop dogg christmas
SNOOP DOGG - SANTA CLAUS GOES STRAIGHT TO THE GHETTO
David Holmes - 69 Policequote:Op woensdag 22 december 2004 21:33 schreef renz0r het volgende:
Ik zoek het nummer wat wordt gedraaid als Oceans eleven is afgelopen
Heel makkelijk die titel erbij...quote:Op woensdag 22 december 2004 15:33 schreef D-John het volgende:
Weet iemand hoe het originele nummer heet wat wordt gecoverd op Skihut 14 nr 47 ??
quote:Op donderdag 23 december 2004 01:58 schreef Jaytonized het volgende:
Hellup!
Ik zoek de titel van een commercial die in 1998 in de Top 5 beste commercials van dat jaar was. Het is een reclame van Brand bier, waarbij zo'n vent tegelijk een teug bier neemt wanneer een vogeltje wat water drinkt.
http://info.omroep.nl/ster?nav=ibtpEsHCfDxDqEbFEiH
tekst wat in het liedje voorkomt:
If I could make a wish, I'll think I'll pass..
http://home.wanadoo.nl/bvcweb/html/commercial.html#r1997quote:Mus - 1997
Afkomst muziek: Bestaande muziek
Oorspronkelijke titel: Air that I breath
Componist: onbekend
Uitvoerende(n): KD Lang
Ta.quote:Op donderdag 23 december 2004 02:05 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
[..]
http://home.wanadoo.nl/bvcweb/html/commercial.html#r1997
reeds gevonden... curse of a fallen soul - dropkick murphy'squote:Op donderdag 23 december 2004 02:35 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik zoek een nummer van de Dropkick Murphy's.... Refrein is iets met 'Grave of a deadman'... iemand een idee?
tangled up in mequote:Op zaterdag 18 december 2004 18:41 schreef Litso het volgende:
Ja wie weet er hoe dat Avril Lavigne-achtige nummer heet van die Breil reclame?
Cake - Short skirt, long jacketquote:Op donderdag 23 december 2004 13:32 schreef googoodoll het volgende:
[..]
ik ben op zoek naar een vrij bekend nummer. de zanger praat een beetje, erg nonchalant, en doet een soort opsomming van de eigenschappen van zijn ideale vrouw. "I want a girl, blablabla, I want a girl..."
The Chemical Brothers - Push The Buttonquote:Op donderdag 23 december 2004 14:21 schreef furanku het volgende:
Ik zoek een nummer dat gisternacht op 3fm te horen was..
Giel was redelijk vaak bezig met het knoppen op een windows button wanneer de zin "push the button" weer eens voorbij kwam. Het is een soort dance nummer en volgens mij heeft het iets met the chemical brothers te maken.
Had ik al naar gekeken, maar ik kan alleen dat album vinden dat "Push the Button" heet.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
The Chemical Brothers - Push The Button
Ik heb het zelf al gevonden. Aqualung van Jethro Tull.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:33 schreef Sidekick het volgende:
Ik zoek een rocknummer. Vrij oud, ik gok dat het uit de jaren zeventig komt.
Ik hoorde het op Arrow Classic Rock als een van de begeleidende nummers voor de vooraankondiging van de Rock 500.
Het nummer bestaat uit 2 verschillende delen. Het ene deel is traag en 'donker' qua zang en wordt volgens mij ondersteund door een elektrische gitaar, het andere deel heeft meer tempo en daar is het vermoedelijk een akoestische gitaar als begeleiding. Die 2 delen worden een stuk of drie keer met elkaar afgewisseld. Ik weet even niet hoe ik het beter kan omschrijven.
Iemand?
ik had m net gevonden, alsnog bedankt!quote:Op donderdag 23 december 2004 16:51 schreef Evertje het volgende:
Natasha Thomas - It's over now
reclame heb ik nog niet gezien trouwens
Ik heb em! Huisgenoot herkende hem:quote:Op donderdag 23 december 2004 18:45 schreef Tarantino het volgende:
Ik zoek een nummer dat ze een paar uur geleden op 3FM hebben gedraaid:
Man met (redelijk) zware stem zingt:
"I fell in love with a beautiful stranger" En ik geloof dat hij dan zingt "I surrender to you, to you, to you, to you".
Wie weet? It's drivin' me nuts!
![]()
Chemical Brothers - Galvanizequote:Op donderdag 23 december 2004 14:51 schreef furanku het volgende:
[..]
Had ik al naar gekeken, maar ik kan alleen dat album vinden dat "Push the Button" heet.![]()
Al Stewart - Year of the catquote:Op donderdag 23 december 2004 23:30 schreef Fatality het volgende:
Ik hoorde net een nummer op rebecca fm (again)23:24 uur
Het leek een beetje op in the year of the cat(zo heet ie toch)
Nee hoor, negeer die kneus maarquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:26 schreef Marjan1985 het volgende:
Als misschien de allerlaatste in dit topic:
....
Euh... "Money" van Pink Floyd misschien?quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:47 schreef Impry het volgende:
Het bedrag is ¤ 717.351 geworden! GEWELDIG!
Misschien: Seal - Crazyquote:Op vrijdag 24 december 2004 19:43 schreef jeoren het volgende:
Een nummer dat de volgende tekst als refrein bevat;
no we're never gonna survivvvvvveeee oh yeah...
Iemand?
klinkt een beetje als armin van buuren?quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:26 schreef Marjan1985 het volgende:
HELP IK ZOEK EEN NUMMER!!!
Er is nu een intro voor Trance Energy deze hoor je op id-t radio enz. ook op www.trance-energy.nl
Ik wil zoooo graag weten welk nummer dit is!!!
ow en btw het is geen traffic van tiesto wat 1 van mijn vrienden zegt...want die is denk ik doof
Alvast bedankt!!!
Ik denk Paul McCartney - We All Stand Togetherquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:08 schreef pandemon het volgende:
dat ene kikker nummer... van die tekenfilm.
met al die kikkers en beestjes die muziek gaan maken in de vijver ofzo.
pom pom pom tadiedaa oid
weet iemand trouwens of dat van een hele film is ? zoek kerst films in die sfeer van dat nummer, moet altijd weer aan vroeger denken maar weet niet meer hoe die heet ... (nooit geweten trouwens)
thx als iemand het weet.
Rank 1 - Beats at rankquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:26 schreef Marjan1985 het volgende:
HELP IK ZOEK EEN NUMMER!!!
Er is nu een intro voor Trance Energy deze hoor je op id-t radio enz. ook op www.trance-energy.nl
Ik wil zoooo graag weten welk nummer dit is!!!
ow en btw het is geen traffic van tiesto wat 1 van mijn vrienden zegt...want die is denk ik doof
Alvast bedankt!!!
Skye Sweetnam - Tangled up in you ...quote:Op donderdag 23 december 2004 21:54 schreef Ontopic het volgende:
Weten jullie hoe het liedje van de reclame van Breitling heet.
"Can you see I want you by the way I put you away."
Kraze - The party [1988]quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:37 schreef M-unit het volgende:
ik zoek een nummer wat best wel oud is :
het heeft de tekst in de trend van "you want to get this party started right"
is volgens mij een "house" nummer
bvd, en fijne kerst.
yoji biomehanika - samuraiquote:Op zaterdag 25 december 2004 03:27 schreef renz0r het volgende:
Hoe heet dat nummer van joyi biomihanika waarmee hij bekent is geworden. Het nummer is ook het openings nummer van zijn site
spam
http://www.yojibiomehanika.com/
/spam
Captain_Redbeard had de artiest en titel al.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:08 schreef pandemon het volgende:
dat ene kikker nummer... van die tekenfilm.
met al die kikkers en beestjes die muziek gaan maken in de vijver ofzo.
pom pom pom tadiedaa oid
weet iemand trouwens of dat van een hele film is ? zoek kerst films in die sfeer van dat nummer, moet altijd weer aan vroeger denken maar weet niet meer hoe die heet ... (nooit geweten trouwens)
thx als iemand het weet.
4 hero - Les fleurs.quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:59 schreef Zandie het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet waarin je in de clip een flatgebouwtje ziet met een of andere vrouw en allemaal bloemen. Het wordt gespeeld met een keyboard en electrisch gitaar. De zanger is een kale gozer. Het nummer stamt alweer uit 98 ofzo... het hoofddeuntje gaat ongeveer van dun dun du du dun dun dun du dun enzovoortsde naam heeft iets weg van placebo maar ik weet het niet zeker.
Die zocht ik! Bedankt!quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Liquido - Narcotic
Gwen Stefanie- What your waiting forquote:Op zaterdag 25 december 2004 14:20 schreef Teunn het volgende:
Het zal ongetwijfeld al tig keer gevraagd zijn, maar ik krijg het echt niet terug gevonden. Hoe heet het nummer dat de laatste tijd veel te horen is op de radio. In het nummer hoor je voornamelijk een soort van
"tik tak tik tak tik tak"
Is het Mark Dakriet - Dit Lied Is Voor Jou ?quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:23 schreef Gesloten het volgende:
Ik zoek een nederlands nummer waarin ze dit ongeveer zingen.
"ik wil je zeggen, ik wil je zeggen.
Dat ik zo veel van je houd."
Meer tekst ken ik niet
starkoo - ik wil je??quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:23 schreef Gesloten het volgende:
Ik zoek een nederlands nummer waarin ze dit ongeveer zingen.
"ik wil je zeggen, ik wil je zeggen.
Dat ik zo veel van je houd."
Meer tekst ken ik niet
De tweede is Anita Baker in ieder geval.... en de derde is Take The Box van Amy Winehousequote:Op vrijdag 24 december 2004 23:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Filmpje 1
Filmpje 2
Filmpje 3
Weet iemand hier de titels en artiesten van?
lol weet al niet eens meer dat ik dat heb geschreven johquote:Op zondag 26 december 2004 09:11 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Starkoo met Ik wil je is een cover De Kreuners [1990], dus dat lijkt mij sterk!
The Beatles - All My Lovingquote:Op zondag 26 december 2004 13:57 schreef friemel het volgende:
ik hoorde gister in de stad een vrij apart nummer,. maar je hoort hem wel vaker in disco's/kroegen.. Het is een beetje een spaan gitaar melodietje, met een kerel die iets zingt van Close You'r eyes, ill kiss you..
weet iemand welke dat is?
niemand?quote:Op zondag 26 december 2004 12:36 schreef nXn het volgende:
hey welk nummer gebruikt Henkmanz in dit filmpje? dat hardstyle nummer
tenkjoe
niet? je koopt hem gewoon netjes in de winkelquote:Op zondag 26 december 2004 16:23 schreef Jopiler het volgende:
Op zoek naar apres ski hut 14.
http://www.mp3xplosion.com/forum/viewtopic.php?p=11356
Hier staat hij in zo'n cue-file, hoe moet ik hem dan downloaden? Heb er niet veel verstand van.
Help me aub.
ja okeequote:Op zondag 26 december 2004 16:27 schreef Jopiler het volgende:
Ach, je kan me best even helpen.
Ik denk dat je "Je t'aime moi non plus" van Serge Gainsbourg bedoelt.quote:Op zondag 26 december 2004 17:06 schreef Shifgie het volgende:
Hmmz kennen jullie een Frans nummer, van een man en een vrouw die het ''kreunen'' ?
En ''jaitmen'' wordt gekreund ...
Nummer is op Mtv ,als reclame voor de kerstman als die door vrouwen begeert wordt.
Niet 'Murder She Wrote' van Chaka Demus & Pliers? Is al een oud nummer, maar de eerste die nu in me opkomt.quote:Op zondag 26 december 2004 15:52 schreef HellaHard-OG het volgende:
Dit gaat heel vaag klinken maaaaaaaaaaaaaaar:
Mijn vriendin zegt steeds dat ze een mooi "bubbling nummer ofzowat" gehoord van met iets van "murder" erin..
Aangezien ik haar wil verrassen maar geen idee heb over welke plaat het gaat wil ik een beroep op Fok! doen
Alvast dank u..
thnx...dat helpt me iets verder..quote:Op zondag 26 december 2004 05:01 schreef Scandalous het volgende:
[..]
De tweede is Anita Baker in ieder geval.... en de derde is Take The Box van Amy Winehouse
Komt het hier niemand bekend voor?quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:47 schreef Laevid het volgende:
Ik hoorde afgelopen weekend tijdens het uitgaan een dance-plaat die een "tekst" kende in de richting van: "The Party's On, It Just Don't Stop" en het leek op de stem van Hughie Babe (Beter bekend als de stem van de Klubbheadz). Iemand die weet wat dit nummer is? (Het kwam me namelijk verdomd bekend voor, alleen de titel)
Bedoel je niet Baccara - Yes sir, i can boogie ?quote:Op zondag 26 december 2004 17:06 schreef Shifgie het volgende:
Hmmz kennen jullie een Frans nummer, van een man en een vrouw die het ''kreunen'' ?
En ''jaitmen'' wordt gekreund ...
Nummer is op Mtv ,als reclame voor de kerstman als die door vrouwen begeert wordt.
angela mccluskey - sleep on itquote:Op vrijdag 24 december 2004 23:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Filmpje 1
..
Weet iemand hier de titels en artiesten van?
Thnx je maakt me Kerst Compleet !quote:Op zondag 26 december 2004 17:16 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik denk dat je "Je t'aime moi non plus" van Serge Gainsbourg bedoelt.
jezus, tis dat je er bij zegt dat het een nummer is maar als je had gezegt dat het gecodeerde sjit van ambulance ofzow was had ik het ook gelooftquote:Op maandag 27 december 2004 16:35 schreef sky2k het volgende:
Weet iemand hoe deze nummer heet ik heb het opgenomen met mij telefoon tijdens het uitgaan sorry voor de slechte kwaliteit
http://members.chello.nl/~j.hoeben2/Milo.wav
Avancada - Money For Nothingquote:Op zondag 19 december 2004 14:19 schreef wht het volgende:
Dire Straits - Money for nothing
En dan de trance versie, hoorde hem laatst in een discotheek, wel chll zo met dat gitaar stuk.![]()
John Denver - Thank God I'm A Country Boyquote:Op maandag 27 december 2004 20:29 schreef d.n3rd het volgende:
Iets met..
Thank god i'm a country boy
(..)
Iemand?
Twista - Forever Bluequote:Op maandag 27 december 2004 23:03 schreef Houzer het volgende:
Oudere plaat naam en titel weet ik niet.
Maar de plaat begint de met de tekst: I wish i was a sailor
Beetje een lovesong is het, erg rustig nummer.
Little River Band - Forever Bluequote:Op maandag 27 december 2004 23:03 schreef Houzer het volgende:
Oudere plaat naam en titel weet ik niet.
Maar de plaat begint de met de tekst: I wish i was a sailor
Beetje een lovesong is het, erg rustig nummer.
Rank 1 - Beatz At Rankquote:Op maandag 27 december 2004 20:16 schreef onlogisch het volgende:
Weet iemand van wie het nr. is dat ze op 538 draaien(de reclame) achter de aankondiging van Trance Energy 2005?
Alvast bedankt
quote:Op maandag 27 december 2004 23:32 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Little River Band - Forever Blue
Gabriel Fauré - Pavanequote:Op dinsdag 28 december 2004 02:04 schreef Angeleno het volgende:
Help, ik zoek een klassiek stuk! (lol)
Ik ben normaal niet into opera/klassiek hoor maar wat ik zoek is een heel mooi melodietje..
Uhm je hoort het in het nummer Paparazzi van Xzibit en je hoort het ook in Sex and the City seizoen 6, episode 12 wanneer Charlotte naar buiten loopt om naar het feestje van Brady te gaan.
Iemand?
quote:
enigma - return to innocencequote:Op dinsdag 28 december 2004 20:14 schreef furanku het volgende:
http://www.xs4all.nl/~cae(...)nwinterandspring.mp3
Dit nummer komt vast en zeker ook wel voor op een ERA cd.. voor degen die ermee bekend zijn
5, 6, 7, 8's - Whoo Hooquote:Op dinsdag 28 december 2004 22:25 schreef DuranK het volgende:
Bij zo'n auto reclame maar kweet niet welke grmbl. Zijn ze allemaal aan et rennen en zie je van die rooie auto's en zijn ze dan spelletje mee aan et doen ofzoietsEn da liedje gaat dan van Woo Ooh, Woo ooh ooh, Woo Ooh, Woo ooh ooh. Ik dacht dat het ook in kill bill voor kwam
ja! dankjewelquote:Op dinsdag 28 december 2004 22:29 schreef DuranK het volgende:
reamonn - supergirl
Grolsch heeft een cd met deze nummers uitgebracht met de titel "blik op de tijd"... Misschien moet je ff contacten met Grolsch voor dit plaatje...quote:Op woensdag 29 december 2004 01:14 schreef BlueAce het volgende:
Een hele tijd geleden had je een reclame campagne van Grolsch. Hierin werden de vier seizoenen bezongen door een iets minder bekende Nederlandse zanger. Het waren alle vier covers, waarvan 1 geloof ik Santana - She's Not There.
Mijn vraag: FFS HOE HETEN DIE VIER NUMMERS? Het licht op het puntje van m'n tong, maar kom er gewoon de hele week al niet op.
Help deze cultuurbarbaar eens uit de brand dusThx alvast.
Je bedoelt niet Bert Heerink?quote:Op woensdag 29 december 2004 01:14 schreef BlueAce het volgende:
Een hele tijd geleden had je een reclame campagne van Grolsch. Hierin werden de vier seizoenen bezongen door een iets minder bekende Nederlandse zanger. Het waren alle vier covers, waarvan 1 geloof ik Santana - She's Not There.
Mijn vraag: FFS HOE HETEN DIE VIER NUMMERS? Het licht op het puntje van m'n tong, maar kom er gewoon de hele week al niet op.
geen idee, maar de mix is wel prettig.... klaat hem nog ff aan staanquote:Op woensdag 29 december 2004 01:58 schreef macmouse het volgende:
In deze mix, bij 47:00 min word er een liedje in gegooid.
http://www.djdenz.nl/djdenz_parkmix.mp3
Wie weet welke dit is (met eventuele remix versie) met naam erbij ?
die is toch van heineken reclame?quote:
Danks, deze had ik al gezien, helaas staan er geen artiesten bij ozd. Het nummer bestaat namelijk al een tijdje, maar dit komt me totaal niet bekend voorquote:Op woensdag 29 december 2004 01:56 schreef jadelovespat het volgende:
Dit zijn de liedjes van de soundtrack, herken je de titel misschien?
10. Epiphany / The Bank (04:04)
Kan wel... Ik drink de bonusaanbieding, hou me niet echt bezig met de merkenquote:Op woensdag 29 december 2004 02:04 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
die is toch van heineken reclame?
Eén van die vier was in elk geval Time In A Bottle (Jim Croce) door Benjamin B.quote:Op woensdag 29 december 2004 01:14 schreef BlueAce het volgende:
Dave McCullen - bitchquote:Op woensdag 29 december 2004 13:14 schreef Woep het volgende:
ik ben op zoek naar beetje dance/trance nummer met in een clip heleboel oude omatjes
en opatje die beetje lopen te swingen op die muziek
tekst gaat iets in de trend van "i just wanna call"... "your my bitch" zoiets
Sadomasy & DJ One - Bodymotionquote:Op woensdag 29 december 2004 01:58 schreef macmouse het volgende:
In deze mix, bij 47:00 min word er een liedje in gegooid.
http://www.djdenz.nl/djdenz_parkmix.mp3
Wie weet welke dit is (met eventuele remix versie) met naam erbij ?
Thnx man, you just made my day!quote:
Is het soms G-spott met city streets??quote:Op woensdag 29 december 2004 14:56 schreef Roppenzo het volgende:
iemand enig idee hoe dit hardhouse nummer heet?
temple of the dog misschien?quote:Op woensdag 29 december 2004 18:26 schreef elegancez het volgende:
Ik hoorde gister een nummer met volgens mij Chris Cornell erin..En het was niet Audioslave of iets ouders..
Iemand een idee of hij heeft samengewerkt?
Of iets van zijn soloalbum, hij speelde nog in Paradiso een weekje nadat ik daar Melanie C heb gezienquote:Op woensdag 29 december 2004 18:50 schreef bartrid het volgende:
temple of the dog misschien?
Even bladeren door de ID&T playlist op ID-T.nl en je bent er zo:quote:Op woensdag 29 december 2004 20:40 schreef Eucalipta het volgende:
de omschrijving is wat vaag maar ik zoek de naam van het nummer en de artiest. Het is een dance nummer ..... staat in de dance top 50 van id&t top 50.... geloof op 1 en de tekst is als volgt:
I JUST WANT TO CALL YOU MY BITCH......![]()
You are always on my mind en er zijn héél veel uitvoerenden dus moet je gewoon maar even kijken welke je het beste vind.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:42 schreef Blue_Eyed_Cutie het volgende:
ik zoek dat liedje van de reclame: deze minuut warmte word u aangeboden door (essent, nuon of eneco energie) ik weet het niet precies. Maar ik wil weten wie het zingt en hoe het liedje heet.![]()
De film heb ik nog niet gezien dus ik kan het je nog niet zeggen maar op amazon.com kan je stukjes van de soundtrack CD beluisteren, misschien dat jij daar wat aan hebt? Hier, iets naar beneden scrollen.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:59 schreef jotheman het volgende:
In Ocean's Twelve (de flim dus), dat stukje als die LeMarc tussen die laserstralen door "beweegt". Heeft iemand enig idee hoe dat nummer heet? Want die wil ik erg graag. Ik heb de soundtrack listing opgezocht op imdb.com, maar ik weet niet welke 't kan zijn. Iemand enig idee...?
(Dit is de soundtrack listing btw, als er iemand iets aan heeft), Bedankt!
Thx!, maar (zul je altijd zien...) daar zit ie niet tussen helaas...quote:Op woensdag 29 december 2004 21:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De film heb ik nog niet gezien dus ik kan het je nog niet zeggen maar op amazon.com kan je stukjes van de soundtrack CD beluisteren, misschien dat jij daar wat aan hebt? Hier, iets naar beneden scrollen.
Engelstalige tekst + midi versiequote:Op woensdag 29 december 2004 21:33 schreef Syb-Sosef het volgende:
Question. (Als dit liedje überhaupt op een muziekdrager zal bestaan)
Vroeger heb je waarschijnlijk een liedje geleerd over een hondje genaamd Bingo. "...en Bingo was zijn naam..."
Weet iemand hier iets van??
Google op "The A la Menthe" listen en kies dan de tweede link daar las ik iets over waar je een lange sample kan vinden.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:11 schreef jotheman het volgende:
[..]
Thx!, maar (zul je altijd zien...) daar zit ie niet tussen helaas...
[edit]
Maar dit staat tussen de reacties:
One track, "The A La Menthe" by Nikkfurie, of the group La Caution, is missing. This is the infamous "Laser Grid" song from what I can tell.
Yay! thx!
[/edit]
Righty-o, ik had 'm 5 minuten nadat ik de naam wist dat was 't probleem niet, moest alleen ff weten welke 't was. Maar thx voor de hulpquote:Op woensdag 29 december 2004 21:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Google op "The A la Menthe" listen en kies dan de tweede link daar las ik iets over waar je een lange sample kan vinden.
Bedankt Dagonet. Engelstalig had ik nog niet aan gedacht. We zoeken verder.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:38 schreef Dagonet het volgende:
Engelstalige tekst + midi versie
Met een beetje doorgooglen op "bingo was his name-o" kom je mischien nog een versie tegen waar het gezongen is maar dat lijkt mij een kleine hoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |