ik had m net gevonden, alsnog bedankt!quote:Op donderdag 23 december 2004 16:51 schreef Evertje het volgende:
Natasha Thomas - It's over now
reclame heb ik nog niet gezien trouwens

Ik heb em! Huisgenoot herkende hem:quote:Op donderdag 23 december 2004 18:45 schreef Tarantino het volgende:
Ik zoek een nummer dat ze een paar uur geleden op 3FM hebben gedraaid:
Man met (redelijk) zware stem zingt:
"I fell in love with a beautiful stranger" En ik geloof dat hij dan zingt "I surrender to you, to you, to you, to you".
Wie weet? It's drivin' me nuts!
![]()

Chemical Brothers - Galvanizequote:Op donderdag 23 december 2004 14:51 schreef furanku het volgende:
[..]
Had ik al naar gekeken, maar ik kan alleen dat album vinden dat "Push the Button" heet.![]()

Al Stewart - Year of the catquote:Op donderdag 23 december 2004 23:30 schreef Fatality het volgende:
Ik hoorde net een nummer op rebecca fm (again)23:24 uur
Het leek een beetje op in the year of the cat(zo heet ie toch)

Nee hoor, negeer die kneus maarquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:26 schreef Marjan1985 het volgende:
Als misschien de allerlaatste in dit topic:
....

Euh... "Money" van Pink Floyd misschien?quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:47 schreef Impry het volgende:
Het bedrag is ¤ 717.351 geworden! GEWELDIG!

Misschien: Seal - Crazyquote:Op vrijdag 24 december 2004 19:43 schreef jeoren het volgende:
Een nummer dat de volgende tekst als refrein bevat;
no we're never gonna survivvvvvveeee oh yeah...
Iemand?

klinkt een beetje als armin van buuren?quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:26 schreef Marjan1985 het volgende:
Als misschien de allerlaatste in dit topic:
HELP IK ZOEK EEN NUMMER!!!
Er is nu een intro voor Trance Energy deze hoor je op id-t radio enz. ook op www.trance-energy.nl
Ik wil zoooo graag weten welk nummer dit is!!!
ow en btw het is geen traffic van tiesto wat 1 van mijn vrienden zegt...want die is denk ik doof
Alvast bedankt!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |