Southside Spinners - Lovestruck (of luvstruck, beiden komen voor)quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:25 schreef Frenkiej het volgende:
Ik zoek de titel en artiest van het lied dat hier op de achtergrond gedraait word http://www.nextfuture.net/hawaii3.avi
iemand een id???![]()

Motown Blood van Mando Diao (??)quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:34 schreef politrix het volgende:
ik zoek de artiest en titel van de muziek van de sony cybershot reclame
ik kan er namelijk niet op komen

http://info.omroep.nl/ster/quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:34 schreef Martijntj het volgende:
Wie kan mij helpen? Ik ben op zoek naar song-text uit een reclame, en het liefst nog de MP3 of het reclamefilmpje erbij ook. Het gaat om de Merci reclame van *dit* jaar, die in Nederland word uitgezonden.
Wie wil een beetje moeite doen om mij érg gelukkig te maken? Ieder soort informatie is welkom!

Place Your Hands - Reefquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:22 schreef Impry het volgende:
Net een nummer op 3 FM met een beetje een schreeuwerige stem (valt mee hoor, geen Heavy Metal o.i.d.) Maar er werd een aantal keren, "Put your hands on...put your hands on" herhaald... Zal vast wel iemand weten

heeeeeeeeeeeeel erg bedanktquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Southside Spinners - Lovestruck (of luvstruck, beiden komen voor)

The Sing-A-Longs - Mister Snowmanquote:Op woensdag 22 december 2004 00:42 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik zoek het nummer van die reclame van de TPG Post... dat jongetje in de deuropening en die lieve lachende postbode... In de sneeuw.... Iemand een idee?

hmmm.... kan um nergens vinden...quote:Op woensdag 22 december 2004 01:38 schreef bukgeit het volgende:
[..]
The Sing-A-Longs - Mister Snowman

Best dom van mezelf!!! Ik heb die sky-radio kerst cd, daar is het natuurlijk een tune van!!quote:Op woensdag 22 december 2004 02:02 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
hmmm.... kan um nergens vinden...

En dat zonder te kopen!!! En het geinige is... ik zap een beetje door die cd heen... Kom ik nog een nummer tegen dat ik al heel lang zoek!!!quote:Op woensdag 22 december 2004 02:05 schreef bukgeit het volgende:
Je hebt 'm in elk geval en daar ging het om.

1 Lill Louis - French kissquote:Op woensdag 22 december 2004 03:04 schreef Meuk het volgende:
Zou iemand misschien weten hoe de volgende nummers heten.
Ze zij al redelijk oud (volgensmij een jaartje of 5 ofzo).
Ik heb de volgende stukjes uit een mix uitgeknipt:
1. Klik
2. Klik

Aerosmith - Dream Onquote:Op woensdag 22 december 2004 11:55 schreef dvdk het volgende:
hoi ik zocht de originele versie van "sing for the moment" cover van eminem
alvast bedankt!
greetz

DJ Zany - Be on your wayquote:Op woensdag 22 december 2004 10:35 schreef fratsman het volgende:
Weet iemand hoe dat hardcorenummer heet waar darter Ted Hankey tegenwoordig mee opkomt?

Nou dit is hem dus mooi nietquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:40 schreef __Wouter__ het volgende:
[..]
omdat je het zo vriendelijk vraagt heb ik op google gezocht naar snoop dogg christmas
SNOOP DOGG - SANTA CLAUS GOES STRAIGHT TO THE GHETTO

David Holmes - 69 Policequote:Op woensdag 22 december 2004 21:33 schreef renz0r het volgende:
Ik zoek het nummer wat wordt gedraaid als Oceans eleven is afgelopen

Heel makkelijk die titel erbij...quote:Op woensdag 22 december 2004 15:33 schreef D-John het volgende:
Weet iemand hoe het originele nummer heet wat wordt gecoverd op Skihut 14 nr 47 ??

quote:Op donderdag 23 december 2004 01:58 schreef Jaytonized het volgende:
Hellup!
Ik zoek de titel van een commercial die in 1998 in de Top 5 beste commercials van dat jaar was. Het is een reclame van Brand bier, waarbij zo'n vent tegelijk een teug bier neemt wanneer een vogeltje wat water drinkt.
http://info.omroep.nl/ster?nav=ibtpEsHCfDxDqEbFEiH
tekst wat in het liedje voorkomt:
If I could make a wish, I'll think I'll pass..
http://home.wanadoo.nl/bvcweb/html/commercial.html#r1997quote:Mus - 1997
Afkomst muziek: Bestaande muziek
Oorspronkelijke titel: Air that I breath
Componist: onbekend
Uitvoerende(n): KD Lang

Ta.quote:Op donderdag 23 december 2004 02:05 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
[..]
http://home.wanadoo.nl/bvcweb/html/commercial.html#r1997

reeds gevonden... curse of a fallen soul - dropkick murphy'squote:Op donderdag 23 december 2004 02:35 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik zoek een nummer van de Dropkick Murphy's.... Refrein is iets met 'Grave of a deadman'... iemand een idee?

tangled up in mequote:Op zaterdag 18 december 2004 18:41 schreef Litso het volgende:
Ja wie weet er hoe dat Avril Lavigne-achtige nummer heet van die Breil reclame?

Cake - Short skirt, long jacketquote:Op donderdag 23 december 2004 13:32 schreef googoodoll het volgende:
[..]
ik ben op zoek naar een vrij bekend nummer. de zanger praat een beetje, erg nonchalant, en doet een soort opsomming van de eigenschappen van zijn ideale vrouw. "I want a girl, blablabla, I want a girl..."

The Chemical Brothers - Push The Buttonquote:Op donderdag 23 december 2004 14:21 schreef furanku het volgende:
Ik zoek een nummer dat gisternacht op 3fm te horen was..
Giel was redelijk vaak bezig met het knoppen op een windows button wanneer de zin "push the button" weer eens voorbij kwam. Het is een soort dance nummer en volgens mij heeft het iets met the chemical brothers te maken.

Had ik al naar gekeken, maar ik kan alleen dat album vinden dat "Push the Button" heet.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
The Chemical Brothers - Push The Button

Ik heb het zelf al gevonden. Aqualung van Jethro Tull.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:33 schreef Sidekick het volgende:
Ik zoek een rocknummer. Vrij oud, ik gok dat het uit de jaren zeventig komt.
Ik hoorde het op Arrow Classic Rock als een van de begeleidende nummers voor de vooraankondiging van de Rock 500.
Het nummer bestaat uit 2 verschillende delen. Het ene deel is traag en 'donker' qua zang en wordt volgens mij ondersteund door een elektrische gitaar, het andere deel heeft meer tempo en daar is het vermoedelijk een akoestische gitaar als begeleiding. Die 2 delen worden een stuk of drie keer met elkaar afgewisseld. Ik weet even niet hoe ik het beter kan omschrijven.
Iemand?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |