Southside Spinners - Lovestruck (of luvstruck, beiden komen voor)quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:25 schreef Frenkiej het volgende:
Ik zoek de titel en artiest van het lied dat hier op de achtergrond gedraait word http://www.nextfuture.net/hawaii3.avi
iemand een id???![]()
Motown Blood van Mando Diao (??)quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:34 schreef politrix het volgende:
ik zoek de artiest en titel van de muziek van de sony cybershot reclame
ik kan er namelijk niet op komen
http://info.omroep.nl/ster/quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:34 schreef Martijntj het volgende:
Wie kan mij helpen? Ik ben op zoek naar song-text uit een reclame, en het liefst nog de MP3 of het reclamefilmpje erbij ook. Het gaat om de Merci reclame van *dit* jaar, die in Nederland word uitgezonden.
Wie wil een beetje moeite doen om mij érg gelukkig te maken? Ieder soort informatie is welkom!
Place Your Hands - Reefquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:22 schreef Impry het volgende:
Net een nummer op 3 FM met een beetje een schreeuwerige stem (valt mee hoor, geen Heavy Metal o.i.d.) Maar er werd een aantal keren, "Put your hands on...put your hands on" herhaald... Zal vast wel iemand weten
heeeeeeeeeeeeel erg bedanktquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Southside Spinners - Lovestruck (of luvstruck, beiden komen voor)
The Sing-A-Longs - Mister Snowmanquote:Op woensdag 22 december 2004 00:42 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik zoek het nummer van die reclame van de TPG Post... dat jongetje in de deuropening en die lieve lachende postbode... In de sneeuw.... Iemand een idee?
hmmm.... kan um nergens vinden...quote:Op woensdag 22 december 2004 01:38 schreef bukgeit het volgende:
[..]
The Sing-A-Longs - Mister Snowman
Best dom van mezelf!!! Ik heb die sky-radio kerst cd, daar is het natuurlijk een tune van!!quote:Op woensdag 22 december 2004 02:02 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
hmmm.... kan um nergens vinden...
En dat zonder te kopen!!! En het geinige is... ik zap een beetje door die cd heen... Kom ik nog een nummer tegen dat ik al heel lang zoek!!!quote:Op woensdag 22 december 2004 02:05 schreef bukgeit het volgende:
Je hebt 'm in elk geval en daar ging het om.
1 Lill Louis - French kissquote:Op woensdag 22 december 2004 03:04 schreef Meuk het volgende:
Zou iemand misschien weten hoe de volgende nummers heten.
Ze zij al redelijk oud (volgensmij een jaartje of 5 ofzo).
Ik heb de volgende stukjes uit een mix uitgeknipt:
1. Klik
2. Klik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |