ik had m net gevonden, alsnog bedankt!quote:Op donderdag 23 december 2004 16:51 schreef Evertje het volgende:
Natasha Thomas - It's over now
reclame heb ik nog niet gezien trouwens

Ik heb em! Huisgenoot herkende hem:quote:Op donderdag 23 december 2004 18:45 schreef Tarantino het volgende:
Ik zoek een nummer dat ze een paar uur geleden op 3FM hebben gedraaid:
Man met (redelijk) zware stem zingt:
"I fell in love with a beautiful stranger" En ik geloof dat hij dan zingt "I surrender to you, to you, to you, to you".
Wie weet? It's drivin' me nuts!
![]()

Chemical Brothers - Galvanizequote:Op donderdag 23 december 2004 14:51 schreef furanku het volgende:
[..]
Had ik al naar gekeken, maar ik kan alleen dat album vinden dat "Push the Button" heet.![]()

Al Stewart - Year of the catquote:Op donderdag 23 december 2004 23:30 schreef Fatality het volgende:
Ik hoorde net een nummer op rebecca fm (again)23:24 uur
Het leek een beetje op in the year of the cat(zo heet ie toch)

Nee hoor, negeer die kneus maarquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:26 schreef Marjan1985 het volgende:
Als misschien de allerlaatste in dit topic:
....

Euh... "Money" van Pink Floyd misschien?quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:47 schreef Impry het volgende:
Het bedrag is ¤ 717.351 geworden! GEWELDIG!

Misschien: Seal - Crazyquote:Op vrijdag 24 december 2004 19:43 schreef jeoren het volgende:
Een nummer dat de volgende tekst als refrein bevat;
no we're never gonna survivvvvvveeee oh yeah...
Iemand?

klinkt een beetje als armin van buuren?quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:26 schreef Marjan1985 het volgende:
HELP IK ZOEK EEN NUMMER!!!
Er is nu een intro voor Trance Energy deze hoor je op id-t radio enz. ook op www.trance-energy.nl
Ik wil zoooo graag weten welk nummer dit is!!!
ow en btw het is geen traffic van tiesto wat 1 van mijn vrienden zegt...want die is denk ik doof
Alvast bedankt!!!

Ik denk Paul McCartney - We All Stand Togetherquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:08 schreef pandemon het volgende:
dat ene kikker nummer... van die tekenfilm.
met al die kikkers en beestjes die muziek gaan maken in de vijver ofzo.
pom pom pom tadiedaa oid
weet iemand trouwens of dat van een hele film is ? zoek kerst films in die sfeer van dat nummer, moet altijd weer aan vroeger denken maar weet niet meer hoe die heet ... (nooit geweten trouwens)
thx als iemand het weet.

Rank 1 - Beats at rankquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:26 schreef Marjan1985 het volgende:
HELP IK ZOEK EEN NUMMER!!!
Er is nu een intro voor Trance Energy deze hoor je op id-t radio enz. ook op www.trance-energy.nl
Ik wil zoooo graag weten welk nummer dit is!!!
ow en btw het is geen traffic van tiesto wat 1 van mijn vrienden zegt...want die is denk ik doof
Alvast bedankt!!!

Skye Sweetnam - Tangled up in you ...quote:Op donderdag 23 december 2004 21:54 schreef Ontopic het volgende:
Weten jullie hoe het liedje van de reclame van Breitling heet.
"Can you see I want you by the way I put you away."

Kraze - The party [1988]quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:37 schreef M-unit het volgende:
ik zoek een nummer wat best wel oud is :
het heeft de tekst in de trend van "you want to get this party started right"
is volgens mij een "house" nummer
bvd, en fijne kerst.

yoji biomehanika - samuraiquote:Op zaterdag 25 december 2004 03:27 schreef renz0r het volgende:
Hoe heet dat nummer van joyi biomihanika waarmee hij bekent is geworden. Het nummer is ook het openings nummer van zijn site
spam
http://www.yojibiomehanika.com/
/spam

Captain_Redbeard had de artiest en titel al.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:08 schreef pandemon het volgende:
dat ene kikker nummer... van die tekenfilm.
met al die kikkers en beestjes die muziek gaan maken in de vijver ofzo.
pom pom pom tadiedaa oid
weet iemand trouwens of dat van een hele film is ? zoek kerst films in die sfeer van dat nummer, moet altijd weer aan vroeger denken maar weet niet meer hoe die heet ... (nooit geweten trouwens)
thx als iemand het weet.

4 hero - Les fleurs.quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:59 schreef Zandie het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet waarin je in de clip een flatgebouwtje ziet met een of andere vrouw en allemaal bloemen. Het wordt gespeeld met een keyboard en electrisch gitaar. De zanger is een kale gozer. Het nummer stamt alweer uit 98 ofzo... het hoofddeuntje gaat ongeveer van dun dun du du dun dun dun du dun enzovoortsde naam heeft iets weg van placebo maar ik weet het niet zeker.

Die zocht ik! Bedankt!quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Liquido - Narcotic

Gwen Stefanie- What your waiting forquote:Op zaterdag 25 december 2004 14:20 schreef Teunn het volgende:
Het zal ongetwijfeld al tig keer gevraagd zijn, maar ik krijg het echt niet terug gevonden. Hoe heet het nummer dat de laatste tijd veel te horen is op de radio. In het nummer hoor je voornamelijk een soort van
"tik tak tik tak tik tak"

Is het Mark Dakriet - Dit Lied Is Voor Jou ?quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:23 schreef Gesloten het volgende:
Ik zoek een nederlands nummer waarin ze dit ongeveer zingen.
"ik wil je zeggen, ik wil je zeggen.
Dat ik zo veel van je houd."
Meer tekst ken ik niet

starkoo - ik wil je??quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:23 schreef Gesloten het volgende:
Ik zoek een nederlands nummer waarin ze dit ongeveer zingen.
"ik wil je zeggen, ik wil je zeggen.
Dat ik zo veel van je houd."
Meer tekst ken ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |