5, 6, 7, 8's - Whoo Hooquote:Op dinsdag 28 december 2004 22:25 schreef DuranK het volgende:
Bij zo'n auto reclame maar kweet niet welke grmbl. Zijn ze allemaal aan et rennen en zie je van die rooie auto's en zijn ze dan spelletje mee aan et doen ofzoietsEn da liedje gaat dan van Woo Ooh, Woo ooh ooh, Woo Ooh, Woo ooh ooh. Ik dacht dat het ook in kill bill voor kwam

ja! dankjewelquote:Op dinsdag 28 december 2004 22:29 schreef DuranK het volgende:
reamonn - supergirl

Grolsch heeft een cd met deze nummers uitgebracht met de titel "blik op de tijd"... Misschien moet je ff contacten met Grolsch voor dit plaatje...quote:Op woensdag 29 december 2004 01:14 schreef BlueAce het volgende:
Een hele tijd geleden had je een reclame campagne van Grolsch. Hierin werden de vier seizoenen bezongen door een iets minder bekende Nederlandse zanger. Het waren alle vier covers, waarvan 1 geloof ik Santana - She's Not There.
Mijn vraag: FFS HOE HETEN DIE VIER NUMMERS? Het licht op het puntje van m'n tong, maar kom er gewoon de hele week al niet op.
Help deze cultuurbarbaar eens uit de brand dusThx alvast.

Je bedoelt niet Bert Heerink?quote:Op woensdag 29 december 2004 01:14 schreef BlueAce het volgende:
Een hele tijd geleden had je een reclame campagne van Grolsch. Hierin werden de vier seizoenen bezongen door een iets minder bekende Nederlandse zanger. Het waren alle vier covers, waarvan 1 geloof ik Santana - She's Not There.
Mijn vraag: FFS HOE HETEN DIE VIER NUMMERS? Het licht op het puntje van m'n tong, maar kom er gewoon de hele week al niet op.

geen idee, maar de mix is wel prettig.... klaat hem nog ff aan staanquote:Op woensdag 29 december 2004 01:58 schreef macmouse het volgende:
In deze mix, bij 47:00 min word er een liedje in gegooid.
http://www.djdenz.nl/djdenz_parkmix.mp3
Wie weet welke dit is (met eventuele remix versie) met naam erbij ?

die is toch van heineken reclame?quote:

Danks, deze had ik al gezien, helaas staan er geen artiesten bij ozd. Het nummer bestaat namelijk al een tijdje, maar dit komt me totaal niet bekend voorquote:Op woensdag 29 december 2004 01:56 schreef jadelovespat het volgende:
Dit zijn de liedjes van de soundtrack, herken je de titel misschien?
10. Epiphany / The Bank (04:04)

Kan wel... Ik drink de bonusaanbieding, hou me niet echt bezig met de merkenquote:Op woensdag 29 december 2004 02:04 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
die is toch van heineken reclame?

Eén van die vier was in elk geval Time In A Bottle (Jim Croce) door Benjamin B.quote:Op woensdag 29 december 2004 01:14 schreef BlueAce het volgende:

Dave McCullen - bitchquote:Op woensdag 29 december 2004 13:14 schreef Woep het volgende:
ik ben op zoek naar beetje dance/trance nummer met in een clip heleboel oude omatjes
en opatje die beetje lopen te swingen op die muziek
tekst gaat iets in de trend van "i just wanna call"... "your my bitch" zoiets

Sadomasy & DJ One - Bodymotionquote:Op woensdag 29 december 2004 01:58 schreef macmouse het volgende:
In deze mix, bij 47:00 min word er een liedje in gegooid.
http://www.djdenz.nl/djdenz_parkmix.mp3
Wie weet welke dit is (met eventuele remix versie) met naam erbij ?

Thnx man, you just made my day!quote:

Is het soms G-spott met city streets??quote:Op woensdag 29 december 2004 14:56 schreef Roppenzo het volgende:
iemand enig idee hoe dit hardhouse nummer heet?

temple of the dog misschien?quote:Op woensdag 29 december 2004 18:26 schreef elegancez het volgende:
Ik hoorde gister een nummer met volgens mij Chris Cornell erin..En het was niet Audioslave of iets ouders..
Iemand een idee of hij heeft samengewerkt?

Of iets van zijn soloalbum, hij speelde nog in Paradiso een weekje nadat ik daar Melanie C heb gezienquote:Op woensdag 29 december 2004 18:50 schreef bartrid het volgende:
temple of the dog misschien?

Even bladeren door de ID&T playlist op ID-T.nl en je bent er zo:quote:Op woensdag 29 december 2004 20:40 schreef Eucalipta het volgende:
de omschrijving is wat vaag maar ik zoek de naam van het nummer en de artiest. Het is een dance nummer ..... staat in de dance top 50 van id&t top 50.... geloof op 1 en de tekst is als volgt:
I JUST WANT TO CALL YOU MY BITCH......![]()

You are always on my mind en er zijn héél veel uitvoerenden dus moet je gewoon maar even kijken welke je het beste vind.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:42 schreef Blue_Eyed_Cutie het volgende:
ik zoek dat liedje van de reclame: deze minuut warmte word u aangeboden door (essent, nuon of eneco energie) ik weet het niet precies. Maar ik wil weten wie het zingt en hoe het liedje heet.![]()

De film heb ik nog niet gezien dus ik kan het je nog niet zeggen maar op amazon.com kan je stukjes van de soundtrack CD beluisteren, misschien dat jij daar wat aan hebt? Hier, iets naar beneden scrollen.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:59 schreef jotheman het volgende:
In Ocean's Twelve (de flim dus), dat stukje als die LeMarc tussen die laserstralen door "beweegt". Heeft iemand enig idee hoe dat nummer heet? Want die wil ik erg graag. Ik heb de soundtrack listing opgezocht op imdb.com, maar ik weet niet welke 't kan zijn. Iemand enig idee...?
(Dit is de soundtrack listing btw, als er iemand iets aan heeft), Bedankt!

Thx!, maar (zul je altijd zien...) daar zit ie niet tussen helaas...quote:Op woensdag 29 december 2004 21:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De film heb ik nog niet gezien dus ik kan het je nog niet zeggen maar op amazon.com kan je stukjes van de soundtrack CD beluisteren, misschien dat jij daar wat aan hebt? Hier, iets naar beneden scrollen.

Engelstalige tekst + midi versiequote:Op woensdag 29 december 2004 21:33 schreef Syb-Sosef het volgende:
Question. (Als dit liedje überhaupt op een muziekdrager zal bestaan)
Vroeger heb je waarschijnlijk een liedje geleerd over een hondje genaamd Bingo. "...en Bingo was zijn naam..."
Weet iemand hier iets van??

Google op "The A la Menthe" listen en kies dan de tweede link daar las ik iets over waar je een lange sample kan vinden.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:11 schreef jotheman het volgende:
[..]
Thx!, maar (zul je altijd zien...) daar zit ie niet tussen helaas...
[edit]
Maar dit staat tussen de reacties:
One track, "The A La Menthe" by Nikkfurie, of the group La Caution, is missing. This is the infamous "Laser Grid" song from what I can tell.
Yay! thx!
[/edit]

Righty-o, ik had 'm 5 minuten nadat ik de naam wist dat was 't probleem niet, moest alleen ff weten welke 't was. Maar thx voor de hulpquote:Op woensdag 29 december 2004 21:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Google op "The A la Menthe" listen en kies dan de tweede link daar las ik iets over waar je een lange sample kan vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |