Hier niet in elk geval lijkt me niet dat we per vestiging een ander hebbenquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:08 schreef Elvi het volgende:
O ds t kerstpakket is nie veel aan?Ik hoop dat ze m dan morgen komen brengen ofzow...
Opzouten kutklant!quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar wat zou de TPG zonder klanten zijn he? Dan bestond de TPG niet eens.
Nee alleen als je bezorgt in naam van TPG Post. En krantenbezorgers zuigen die zorgen ervoor dat de post niet in de bus ken omdat ie of vol zit of de krant eruit steekt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:51 schreef hallo_mensen het volgende:
ik ben krantenbezorger mag ik nu ook klagen over de ontvangers?
Ik bezorg op zaterdag avondquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:39 schreef nexcro het volgende:
[..]
Nee alleen als je bezorgt in naam van TPG Post. En krantenbezorgers zuigen die zorgen ervoor dat de post niet in de bus ken omdat ie of vol zit of de krant eruit steekt.![]()
Alsof iedereen de krant direct uit de bus haaltquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:41 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ik bezorg op zaterdag avond
in naam van Netwerk
Het is weer zo'n Fair Trade pakket net als vorig jaar. Met nootjes, chips, wijnazijn, noodles, tibetaanse olie, soepkommen en zo'n vaag dobbelsteenspel.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:08 schreef Elvi het volgende:
O ds t kerstpakket is nie veel aan?Ik hoop dat ze m dan morgen komen brengen ofzow...
Ze moeten niet klagen. Als werkende mensen niet thuis zijn stoppen ze gewoon en briefje in de bus dat je je pakje op het postkantoor op kan komen halen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:56 schreef Darksoulz het volgende:
Klagende postbodes op internet, het moet niet gekker worden
quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ze moeten niet klagen. Als werkende mensen niet htuis zijn stoppen ze gewoon en briefje in de bus dat je je pakje op het postkantoor op kan komen halen.
Dit inplaats van s'avonds nog eens langs te komen om het dan nog een keer te proberen.
Kutklant!quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Steek je kop maar in het zand.
Ja, maar dat klote postkantoor is nooit open als ik vrij ben. En het was iets waar ik perse zelf voor moest tekenen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Je gaat maar met je lamme reet lang het postkantoor!
Jawel, snap jij ook dat jij geen post krijgt als wij niet bezorgen. Omdat het bv zoals vandaag klote weer was.en weer lekker druk was en het ook nog es te laat kwam(de post).quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Snappen jullie nu echt niet dat jullie zonder werk zitten als er geen klanten waren![]()
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Snappen jullie nu echt niet dat jullie zonder werk zitten als er geen klanten waren![]()
De titel van dit topic is "TPG vs KUTklanten", "niet TPG vs klanten" Wij weten heus wel dat we klanten nodig hebben, maar de vervelende exemplaren onder hen (de KUTklanten) kunnen we missen als kiespijn.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik begon me wijk vandaag aan de andere kant, wat normaal me einde is begon ik nu dus. Dus ik moest met tas vol over ene brug over het kanaal. Fiets bruggetje. Met van die mooie houten dingen aan het begin dat je fiets tril ik had en de tassen goed vol bundels staken er ver boven uit, achterop had ik ook nog 1 onder wat elastieken. Die donderde er daar bijna ofquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:32 schreef Foxxy het volgende:
Best wat dingen fout gegaan, zo heb ik bijvoorbeeld een kerstkaart in de sloot laten waaien.
zie de sig van kramerica_industries (vast fout geschreven maar dat boeit me niet erg... ) We zouden ook allemaal met een uzi in onze tas rond kunnen lopen en iedereen die klaagt over verkeerde post of "Goh post wat ben je laat" of " Neem die blauwe enveloppen maar weer mee" zegt kapot kunnen schieten, maar nee.. wij uiten onze frustraties netjes via een internetforumquote:Op zaterdag 18 december 2004 00:56 schreef Darksoulz het volgende:
Klagende postbodes op internet, het moet niet gekker worden
Groetjes Elly en Kees, dan denk ik dat Elly en Kees die kaart verstuurd hebben. Er zou dan dus ook nog ergens een adres op moeten staan waar die kaart naartoe moetquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:54 schreef tjarie het volgende:
wie werkt er ook tijdens de kerstvakantie bij het postsorteercentrum
echt lache man zie je kaarten langskomen zonder adres en alleen:
groetjes elly en kees (fictief)
alsof iedereen kees kent
Ik werd ook halverwege het zetten van me wijk op pad gestuurdquote:Op zondag 19 december 2004 22:53 schreef Beach het volgende:
Gisteren om 6.50 begonnen, ik had maar vier uur geslapen![]()
.
En lekker op weg geholpen door vaste medewerkers die kwamen helpen.
Ik ging het eerste deel van mn wijk bezorgen, en het tweede deel werd voor mij gezet.
Hoorde ik later dat mn collega's boos waren omdat ik de deur uitging en de vaste het steunpunt van mijn wijk liet zetten.
En anderen deden dat ook en gingen nog veel vroeger de deur uit, maar ze zijn boos op mij![]()
![]()
![]()
Maarja altijd dezelfde zeikerds bij ons op kantoor.![]()
Wij hier morgen wel HAH van de Gamma verplicht op maandag en geen andere dag. Tevens de laatste HAH voor de kerst. Verder was hier de ingschatting gemaakt dat het morgen de drukste dag word. En omdat de HSM voor ons gebied een dikke puinhoop is denk ik dat wij hier morgen choas hebben. Maar dat maakt het wel gezelligquote:Op zondag 19 december 2004 23:26 schreef Saekerhett het volgende:
Zo, morgen t/m vrijdag de drukste week van het jaar voor de boeg, alleen morgen valt het hopelijk wel mee, geen HaH denk ik, en voor de rest alleen maar kerstkaarten enzo...
Hehe werk ze danquote:Op zondag 19 december 2004 23:31 schreef nexcro het volgende:
[..]
Wij hier morgen wel HAH van de Gamma verplicht op maandag en geen andere dag. Tevens de laatste HAH voor de kerst. Verder was hier de ingschatting gemaakt dat het morgen de drukste dag word. En omdat de HSM voor ons gebied een dikke puinhoop is denk ik dat wij hier morgen choas hebben. Maar dat maakt het wel gezellig![]()
Ja, dan sta je bv bij een flat en vragen de mensen of je voor hun ook post hebt.quote:Op zondag 19 december 2004 22:07 schreef nexcro het volgende:
...en de postbode wel weet waar iedereen woont.
imbeciel readquote:Op zondag 19 december 2004 21:23 schreef Light het volgende:
[..]
Groetjes Elly en Kees, dan denk ik dat Elly en Kees die kaart verstuurd hebben. Er zou dan dus ook nog ergens een adres op moeten staan waar die kaart naartoe moet
Had je maar grammatica moeten lerenquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:54 schreef RAND het volgende:
Had je maar een vak moeten leren
Nee okee serieus, Door wind en regen mijn pakjes bezorgen verdiend eigenlijk wel respect....
Ben geen TPG'er maar da's zo'n lieve reclamequote:Op dinsdag 21 december 2004 09:35 schreef Sprookjesbos het volgende:
Wat ik me, als kutklant, afvraag; wat vinden jullie van die TPG reclame? (jongetje die kerstkaart naar zichzelf stuurt om samen met de postbode onder de mistletoe te kunnen belanden)
En zo fijn ook dat die mensen er even een retouradres opzetten...quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:13 schreef OMG het volgende:
-knip-
Geen huisnummer of postcode (toch wel de meest triviale dingen op een poststuk).. hoe moet ik dan in godsnaam weten waar die kaart heen moet.
Argh.
Nou ja, gelukkig is de sfeer goed en is er te eten, dus eigenlijk valt er weinig te klagen.
tot ergens eind november/begin december, dunkt me...quote:Op woensdag 22 december 2004 08:22 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb het loon er sinds vanmorgen bij, maar het is veel minder dan ik verwacht had, maar 60 euro, terwijl ik rekende op minstens het dubbele...
Van wanneer tot wanneer is dit loon op gebaseerd?
Ik heb nog geen strookje, zag vanmorgen op mijnpostbank.nl dat het er op stond. Maar hoe bedoel je tot eind november/begin december? Vanaf nu terug tot dan, of vanaf begin november tot eind november/begin december?quote:Op woensdag 22 december 2004 08:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
tot ergens eind november/begin december, dunkt me...
Staat 't niet op het strookje?
Feestdagenuitkering en ziekteverzuimbonus?quote:Op woensdag 22 december 2004 11:51 schreef Sven- het volgende:
ik heb 106 euro meer dan normaal, en heb niet extra gewerkt![]()
quote:Op woensdag 22 december 2004 08:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
En zo fijn ook dat die mensen er even een retouradres opzetten...
'k vraag me af hoeveel kaartjes er in deze periode richting rebuut prullenbak gaan.
Winstuitkering, staat op de loonstrook als eenmalige resultaat afhankelijke uitkering.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:45 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Feestdagenuitkering en ziekteverzuimbonus?
Daar hebben de krantenbezorgers nix meer te maken.. Ik duw mn krant altijd er weer in na het lezen.. zo ver mogelijk naar voren.. soms maak ik em nog vast met pur schuim..quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:39 schreef nexcro het volgende:
[..]
Nee alleen als je bezorgt in naam van TPG Post. En krantenbezorgers zuigen die zorgen ervoor dat de post niet in de bus ken omdat ie of vol zit of de krant eruit steekt.![]()
moeilijk he... bierquote:Op vrijdag 24 december 2004 01:22 schreef Xtecee het volgende:
[..]
Daar hebben de krantenbezorgers nix meer te maken.. Ik duw mn krant altijd er weer in na het lezen.. zo ver mogelijk naar voren.. soms maak ik em nog vast met pur schuim..
hmm heb ook eens de brievenbus aan het stopcontact aangesloten..![]()
owja en een kuub hondenstront bij mn buurman precies rond de brievenbus gestort
Dan zal ik maar eens: Ik werd afgelopen week bekogeld met sneeuwballen door een stel kleine kinderen. Aangezien ik met een volgeladen fiets over het ijs aan het glibberen was kon ik er niet eens iets aan doenquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:53 schreef nixxx het volgende:
rustig hier he... als alle zaterdagwerkers 2 weken vrij zijn ....
Ah, vandaar dat ik geen problemen hadquote:Op zaterdag 1 januari 2005 08:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Van vuurwerk geen last gehad... Gewoon standaard enorm vuil kijken, dn laten ze je wel met rust.
eeh.. "optiefen grafmongolen!!!"quote:ik zeg dank je dank je tsja wat moet je anders zeggen?
quote:Op maandag 3 januari 2005 18:05 schreef nixxx het volgende:
eeh.. "optiefen grafmongolen!!!"of " Weet je wel dat de kerstman en sinterklaas niet echt bestaan" tegen dat kleine jongetje of zoiets...
Wij hadden dus de Giro 555-folder én dat Veronica-ding tegelijk erbij zitten... wat een kutzooi zeg!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:20 schreef OMG het volgende:
Die Giro 555 folder is hier gisteren ook al bezorgd. Het was op zich wel fijn huis-aan-huis om ertussen te zetten (heel de week 2x, sommige wijken op donderdag 3x).. beter dan dat Veronica ding dat er vandaag bij zat.
Vandaag eerst de post opgehaald bij het kantoor met de HSM daarna 4 wijken gezet plus mijn eigen en daarna me eigen ook nog even weggebracht. Jammer van die HAH en het weer.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:55 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wij hadden dus de Giro 555-folder én dat Veronica-ding tegelijk erbij zitten... wat een kutzooi zeg!
Hopelijk sturen ze iedereen dit die tijdens knj heb gewerktquote:Op maandag 10 januari 2005 18:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vandaag een brief van TPG in de bus. Was het een brief van mijn teambaas.
Hartelijk bedankt voor het meehelpen tijdens de KNJ periode. Als dank heb ik een klein presentje toegevoegd. Bleek het dus een CD-bon te zijn van ¤20,- Toch aardig dacht ik zo.
Dank dat ze het gedaan hebben omdat een tijdje terug mijn contract is afgelopen. Ik ben van postbode naar bostbezorger gegaan en dus de helft in salaris achteruitgegaan. Een iemand die ik ken heeft toen ook en cadeau bon gekregen. Die van mij zullen dan denk ik nu pas opgestuurd hebben met als reden de KNJ-periodequote:Op maandag 10 januari 2005 21:27 schreef nexcro het volgende:
[..]
Hopelijk sturen ze iedereen dit die tijdens knj heb gewerkt![]()
Normaal krijg (kreeg?) je een kerstbonusje...quote:Op maandag 10 januari 2005 21:27 schreef nexcro het volgende:
[..]
Hopelijk sturen ze iedereen dit die tijdens knj heb gewerkt![]()
Ja... Het mag wel in de krant als de eerste dag met zo'n ingrijpende verandering vlekkeloos verloopt...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:48 schreef MuadDib het volgende:
Vandaag de eerste dag met de HSM, samen te vatten in slechts 3 woorden:
KUT...MET...PEREN
En oranje brievenbussen in het straatbeeld... Wel goed moment trouwens om nu weer van naam en kleur te veranderen. De afgelopen twee jaar zijn vrijwel alle brievenbussen vervangen, nu kunnen ze weer opnieuw beginnenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:59 schreef Jordy-B het volgende:
Iew... oranje...
Zou wat worden... Moet alle roodbruine kleding gewisseld worden voor oranje spulletjes... Straks denken de mensen nog dat we een stelletje geflipte hollandsupporters zijn
En oranje regenpakken... daar moet je toch niet aan denken... Of oranje fietstassen. En moeten we ineens zwart schoeisel dragen, omdat het anders vloekt met het oranje shirtje/zwarte broek...
He, laat me nou ff lekker klagenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:14 schreef Jordy-B het volgende:
Ja... Het mag wel in de krant als de eerste dag met zo'n ingrijpende verandering vlekkeloos verloopt...
Beoordeel het over een maandje nog eens.
zeker ook oranje smkbakken zekerquote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:59 schreef Jordy-B het volgende:
Iew... oranje...
Zou wat worden... Moet alle roodbruine kleding gewisseld worden voor oranje spulletjes... Straks denken de mensen nog dat we een stelletje geflipte hollandsupporters zijn
En oranje regenpakken... daar moet je toch niet aan denken... Of oranje fietstassen. En moeten we ineens zwart schoeisel dragen, omdat het anders vloekt met het oranje shirtje/zwarte broek...
En jij denkt dat ze die open houden? Helemaal nu met de invoering van de HSM, ze zijn overal al hard bezig om de vaste eruit te pesten en postbezorgers aantenemen. Als dat dan lekker draait dan hup wat kantoren sluiten. Ons kantoor bleef tot 2013 open werd er vorige week verteld.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:04 schreef maarten85 het volgende:
[..]
Om trouwens nog maar te zwijgen over de kosten voor het (opnieuw) aanpassen van postkantoren en business points.
Ik ga maar overplaatsing aanvragen. Bij ons was het loeidruk! Iedere ochtendwijk had minsten 3 rode bakken en zo'n 8 blauwe (met dank aan alle aangiftediskettes). En nog een soort geadresseerde hah nieuwsbrief van de SVB (voor alle uitkeringslijers) in aan elkaar plakkend cellofaan!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:21 schreef JDude het volgende:
Het is misschien saai... maar ik had vandaag niets te klagen!
Zelden zo'n relaxte werkdag meegemaakt, alles liep goed, lekker weertje, weinig post en de ANWB-kampioen mocht om onduidelijke reden tot maandag in de kast blijven liggen
Wij werken nu 9 maanden met de HSM en het gaat nu wel wat beter. Wat in het begin veel tijd kostte was het instraten (andere vakjes op andere plekken), bakken uitgooien (wijken op andere kasten, soms per dag verschillend) en veel wijken waren fout in de HSM ingevoerd.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:20 schreef MuadDib het volgende:
[..]
He, laat me nou ff lekker klagen
Ik begrijp ook wel dat het allemaal een gewenningsperiode nodig heeft en op zich heb ik ook niks tegen de nieuwe manier van werken. Maar als er direct een storing is (in mijn wijk nog wel, een (erg) grote klant die de machine dus niet meteen kon verwerken
) en het blijkbaar, ondanks toezeggingen van allerhande experts, erg moeilijk is voor de machine om de toevoegingen een beetje behoorlijk te "lezen" is de eerste kennismaking niet echt goed.
Maar ik beloof plechtig, over een maand zal ik mijn, hopelijk, hernieuwde mening geven!
Wat zegt jullie teamcoach ervan? Als die het met het hoger management eens is heb je idd een probleem, dan zit het er idd niet in dat ze ooit zullen luisteren.quote:Op zondag 16 januari 2005 11:03 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Het management weigert dit te erkennen, negeert al het bewijsmateriaal en blijft als een mantra herhalen dat als iedereen gewoon het draaiboek volgt de tijden haalbaar zijn.
De voordelen van de HSM zijn wel gebaseerd op leugens. Ze wilden gewoon medewerkers lozen en hebben het zo rooskleurig voorgesteld dat het ideaal leek maar dat valt allemaal erg tegen. Maar ach de post geeft geen cent om haar medewerkers dat is me allang duidelijk.quote:Op zondag 16 januari 2005 14:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
HSM is geen leugen... Maar wel die 50% besparing die ze even simpel denken te scoren! Misschien dat het haalbaar is, maar niet op de deze manier. Zoals al eerder gezegd, er zijn talloze zaken die wel bij de voorbereiding horen maar nog steeds evenveel tijd kosten. De tijd die dat in beslag neemt wordt gewoon onderschat.
Bij ons zijn het ook vooral de zaterdagpostbodes die opstappen of willen opstappen. Ik kan ze geen ongelijk geven, kleine contracten voor maar 2,5 uur, en dan vaak pas tussen 11 en 1 uur kunnen beginnen... Resultaat, je zaterdag naar de gort en toch maar 2,5 uur gewerkt...quote:Op zondag 16 januari 2005 16:29 schreef Carport het volgende:
Ik merk nu al dat heel wat zaterdagpostbodes geen zin meer hebben om zo te gaan werken. Ikzelf ben ook helemaal niet blij met mijn dienst: ik mag alleen nog maar mijn contracturen buiten lopen. Het werk wordt er echt niet leuker op op deze manier.
quote:Op zondag 16 januari 2005 19:29 schreef Rebbedebje het volgende:
hebben jullie ook die lachwekkende brief ontvangen? over de naam en kleurveranderingen e.d. waar de pers ze voor was?![]()
Been there. Op zo'n kantoortje (in het oosten van de Betuwe) werkte ik ook.quote:Op zondag 16 januari 2005 19:29 schreef Rebbedebje het volgende:
Wij zijn juist zo'n klein gezellig kantoor, met zo'n 9 tot 14 medewerkers per dag.
Zoveel herinneringen ook aan dit lieve, kleine kutkantoortje.
Hey dat komt me bekend voor, gister hadden we hier op kantoor nieuwjaars borrel. Was van 16.00 uur tot 18.30 uur. Ik was om 1 uur 's nachts pas thuisquote:Op zondag 16 januari 2005 22:08 schreef JDude het volgende:
[..]
De laatsten verlieten pas na middernacht het pand terwijl we 16.00 begonnen waren
TPG-borrels zijn [afbeelding]
Wij zijn ook nog een klein en gezellig kantoor, maar helaas nog maar een paar weken...quote:Op zondag 16 januari 2005 19:29 schreef Rebbedebje het volgende:
Mooi gesproken Kramerica-Industries.![]()
Wat ben ik blij dat wij die Hoer Sorteer Machines (nog) niet hebben. [insert] zweetdruppeltjes-van-voorhoofd-wuivend-smily [insert]
Maar wij worden straks wel samengevoegd met een ander kantoor, waar ik helemaal niet blij mee ben.![]()
Wij zijn juist zo'n klein gezellig kantoor, met zo'n 9 tot 14 medewerkers per dag.
Zoveel herinneringen ook aan dit lieve, kleine kutkantoortje.
hebben jullie ook die lachwekkende brief ontvangen? over de naam en kleurveranderingen e.d. waar de pers ze voor was?![]()
Klote.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wij zijn ook nog een klein en gezellig kantoor, maar helaas nog maar een paar weken...![]()
quote:Op zondag 16 januari 2005 23:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Klote.
Wij hebben de garantie gekregen tot 2007.
Zul je zien dat ze besluiten om de tent eerder dicht te gooien.
En pas ging iemand na vele jaren dienst weg, kwam de teamcoach niet eens langs om afscheid te nemen![]()
Met TPG wordt het wel iets, maar ik denk dat de komende jaren voor veel medewerkers niet echt leuk zullen zijn.quote:Ik heb de hoop allang opgegeven dat het ooit nog iets wordt met TPG.
Ja, ik moest lachenquote:Op zondag 16 januari 2005 19:29 schreef Rebbedebje het volgende:
Hebben jullie ook die lachwekkende brief ontvangen? over de naam en kleurveranderingen e.d. waar de pers ze voor was?![]()
quote:
hmmm... ik had afgelopen zaterdag wel weinig SMG... maar 3 bakken SMK per wijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:51 schreef JDude het volgende:
Kick!
Afgelopen zaterdag was het gewoon nóg rustiger dan de twee zaterdagen ervoor. Had maar 1 SMK, 1 SMG en een halfvolle bak losse meuk.
Zouden al die verhalen over "het postvolume loopt terug" dan toch een keer gaan kloppen?
Het lieve lieve lieve ziekenfonds Trias had een leuke verrassing voor ons.. klaar met vossen, allemaal bakkenbarren vol met halfvolle bakken.. leuk dachten we, lekker rustig.. en toen kwamen de containers met blauw... en nog meer en nog meer en nog meer... Had GVD 11 bakken blauw, helemaal vol terwijl ik normaal 4 halfvolle heb voor die wijk.. Was bekant huis aan huisquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:51 schreef JDude het volgende:
Kick!
Afgelopen zaterdag was het gewoon nóg rustiger dan de twee zaterdagen ervoor. Had maar 1 SMK, 1 SMG en een halfvolle bak losse meuk.
Zouden al die verhalen over "het postvolume loopt terug" dan toch een keer gaan kloppen?
Wij hebben gewoon een flinke borrel gehouden en regelmatig de frituurpan in de pauzes aangezet!quote:Op maandag 10 januari 2005 18:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vandaag een brief van TPG in de bus. Was het een brief van mijn teambaas.
Hartelijk bedankt voor het meehelpen tijdens de KNJ periode. Als dank heb ik een klein presentje toegevoegd. Bleek het dus een CD-bon te zijn van ¤20,- Toch aardig dacht ik zo.
Brrr, ziet er wel kil en agressief uit. En dat rood! Dat is zo 2004...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:48 schreef Carport het volgende:
Voor degene die toegang hebben tot IntranetMailThuis:
https://medewerkers.tpgpo(...)leinleidschendam.asp
Verhaaltje over de nieuwe formule en de digitale kasten, met een foto van de vestiging.
Afgelopen zaterdag heeft deze stelling alweer ontkracht...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:51 schreef JDude het volgende:
Het was de laatste echte bezorgdag van de maand en een zaterdag... Had je geen drukte verwacht, dan?quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag heeft deze stelling alweer ontkracht...
Inderdaad elke dag HAH en bijna geen post gewoon klote, nu hebben we ook nog een reclame schema waar je je tegewoordig aan dient te houden. Dus gewoon de hele week HAHquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:06 schreef Yeahinho het volgende:
De laatste weken is er echt geen ene flikker post.
Maar des te meer Huis aan Huis.
http://tpgpost.id-cf.nl/quote:Op woensdag 9 februari 2005 02:05 schreef riesdepies het volgende:
effe tussendoor, omdat dit topic toch vooral door (zaterdag-)postboojes wordt gelezen.....
Ik wil nieuwe postbooje kleertjes bestellen en dat kan online maar ik weet die url daarvoor nie meer....
Iemand hier die dat adres weet?
Thanx...
Twee jaar geleden voor het laatst gekeken en nu besteldquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:53 schreef Carport het volgende:
[..]
http://tpgpost.id-cf.nl/
Restbudget: -1 punten
I cannot but totally agree.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 13 februari 2005 12:16 schreef PAA-053 het volgende:
O mijn God, is dit een topic voor TPG medewerkers??![]()
Ik lag dus in mijn bed te snotteren en als je dat onvrijwillig doet, is de lol er snel vanaf!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
I cannot but totally agree.
echt zo'n dag waar je het liefst de hele dag in je bed ligt te snotteren ipv op straat het verzopen hondje spelen... en snotteren..
@Foxxy: kut voor je zeg... suffe groepsleiders ook altijd.. ik hoop iig dat mijn verlof op 18 juni doorgaat..Fields of Rock
Dat wil je niet wetenquote:Op maandag 14 februari 2005 19:03 schreef Rebbedebje het volgende:
Van mij mag je wel hoor,
alleen...wat moet je nou als nietpostbode in een postbode-topic?
Heb je zo'n sneu leven.![]()
![]()
En als je in de Mail! van vandaag kijkt, staat op de achterkant ook een stukje. Ik vind die nieuwe formule nou niet zo super eigenlijk. Het ingooien, samenvoegen en wegbrengen wordt nu door die verschillende mensen gedaan.quote:Op maandag 31 januari 2005 13:08 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Brrr, ziet er wel kil en agressief uit. En dat rood! Dat is zo 2004...
Wat ga je nu doen? Ik wil om eerlijk te zijn ook weg. Er is immers geen toekomst voor een 21-jarige met een 20-uurscontractje bij TPG. Maarja, wat moet ik dan.....?quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:39 schreef Beach het volgende:
Gelukkig heb ik mijn langste tijd gehad bij TPG, als hsm er is ben ik hopelijk weg
Join the club, was hier ook het gevalquote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:53 schreef Rebbedebje het volgende:
Fijne dag vandaag...![]()
Ik werk ook eens op zaterdag.Maar gelukkig alleen binnendienst.
Of waren wij de enigen die;
- nog rond half 12 ochtendwijken aan het zetten waren,
- gem. 15 bakken per wijk hadden,
-(3 ochtendtranches hebben, waarvan de laatste meestal een beetje/restje is) waarbij de 3e tranche net zoveel was als de 2e.
Kutgemeente.![]()
![]()
![]()
(dikke hah-geadresseerde brieven)
De totale poststroom daalt idd elk jaar, en ook van de concurrenten heeft TPG steeds meer last. Dus we bezorgen idd steeds minder. Maar om nou te zeggen dat het slecht gaat met het bedrijf, nee. Er wordt op het moment ook druk gereorganiseerd om klaar te zijn voor de liberalisering van de postmarkt in 2007.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:53 schreef PAA-053 het volgende:
Zijn er nog wel mensen die iets met de post doen eigenlijk? Ik bedoel, is jullie werk de laatste jaren niet echt gigantisch gedaald en veel ontslagen gevallen?
De TPG bedenkt wel steeds van die (naar mijn mening) onhandige en onzinnige dingen als "print je eigen postzegel" maar volgens mij rent het echt achteruit. Klopt dit?
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:53 schreef PAA-053 het volgende:
Zijn er nog wel mensen die iets met de post doen eigenlijk?
Jawel, maar je moet niet overdrijven. De ontslagen mensen bij ons hadden een contract voor bepaalde tijd. En qua hoeveelheid post...zie mijn vorige post. (tekst/reply dusquote:Ik bedoel, is jullie werk de laatste jaren niet echt gigantisch gedaald en veel ontslagen gevallen?
Tja...er is nog genoeg wat niet via de computer kan of gaat, dus zoals ik al zei, er is genoeg te doen.quote:De TPG bedenkt wel steeds van die (naar mijn mening) onhandige en onzinnige dingen als "print je eigen postzegel" maar volgens mij rent het echt achteruit. Klopt dit?
Vestiging "Heaven or Hell".quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:32 schreef Adsum het volgende:
Welke vestiging werken de dames/heren hier ???
Zit zelf in Venlo, Hagerhofweg
Wat voor biefje 1 om aftehalen?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:11 schreef Geqxon het volgende:
Aaargh, door een waarschijnlijk defecte deurbel heeft vandaag de postbode waarschijnlijk voor niks een briefje uitgeschreven dat we niet thuis waren
Ik baal, nu heeft de TPG-post weer wat extra werk
Iemand die wél zijn bel snel repareert!quote:Op zondag 27 februari 2005 18:19 schreef Geqxon het volgende:
Hij word nog een keertje aangeboden
Meneer de pakketenchaffeur ik heb zojuist nog een nieuwe bel gemonteerd(3813** 71
)
Och, opties genoeg toch? Kloppen op raam/deur, klepperen met de brievenbus, schreeuwen...quote:Op zondag 27 februari 2005 20:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laatst kwam ik bij een huis waar de bel dus al een half jaar kapot is.
Kloppen en klepperen doe ik wel als ik vermoed dat de bel stuk is, maar ik ga echt niet lopen roepenquote:Op zondag 27 februari 2005 20:22 schreef Jessi het volgende:
[..]
Och, opties genoeg toch? Kloppen op raam/deur, klepperen met de brievenbus, schreeuwen...
sinds een half jaar Breda, Slingerweg na 4 jaar trouwe dienst op Gendt, Dorpstraatquote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:32 schreef Adsum het volgende:
Welke vestiging werken de dames/heren hier ???
Zit zelf in Venlo, Hagerhofweg
Ik denk dat ze nog ergens een oude stapel in de kast gevonden hebbenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:07 schreef Geqxon het volgende:
Klopt het dat jullie sinds maandag PTTPOST briefpapier gebruiken?
* pc-reactive heeft hier nog remboursformulieren liggen met de opdruk "PTT Post"quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:07 schreef Geqxon het volgende:
Klopt het dat jullie sinds maandag PTTPOST briefpapier gebruiken?
Euh, okquote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:32 schreef Geqxon het volgende:
Danku meneer de pakkjesgever van het P. Stastokerf in Amersfoort(mocht je dit lezen, het was géén LP, maar een boek
)
Bij ons loopt het halve kantoor nog in de PTT kleding, ikzelf heb ook TPG en PTT kleding. Alleen de naamopdruk is andersquote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:44 schreef Yeahinho het volgende:
Ik loop trouwens nog rond in PTT-kleren. Zelfs opgestuurd gekregen toen we al een tijdje officieel TPG heetten.
Precies, ik heb het ook allebei door elkaar in de kast hangen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:12 schreef nexcro het volgende:
[..]
Bij ons loopt het halve kantoor nog in de PTT kleding, ikzelf heb ook TPG en PTT kleding. Alleen de naamopdruk is anders![]()
Ik wil kijken of die vent een Fokker is, ik durfde te zweren dat hij zij "Mijn postzegels wat doe je"quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:43 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Euh, ok. Wat wil je hier precies mee zeggen?
Tuurlijk, doe ik ook altijd:quote:Op zondag 27 februari 2005 21:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kloppen en klepperen doe ik wel als ik vermoed dat de bel stuk is, maar ik ga echt niet lopen roepen.
Bij mij is het meeste wel TPG, één of twee dingen zijn bij mij maar PTT. PTT bekt trouwens wel lekkerder dan TPGquote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:12 schreef nexcro het volgende:
[..]
Bij ons loopt het halve kantoor nog in de PTT kleding, ikzelf heb ook TPG en PTT kleding. Alleen de naamopdruk is anders![]()
Ik heb ook wel eens bij mensen waar de bel het niet deed en de sleutels in de deur zaten gewoon de deur even los gedaan pakketje neergelegd. En dan weer pleite gaan. Ben je het inelk geval kwijt.quote:Op zondag 6 maart 2005 19:27 schreef Carport het volgende:
[..]
Tuurlijk, doe ik ook altijd:
"Moggûh, de Post!!"
als er een deur open staat en ik de post op de mat gooi
En dan niet even roepen of er volluk is en, indien dat het geval is, melden dat de sleutels nog uit de deur hangen?quote:Op zondag 6 maart 2005 23:13 schreef nexcro het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens bij mensen waar de bel het niet deed en de sleutels in de deur zaten gewoon de deur even los gedaan pakketje neergelegd. En dan weer pleite gaan. Ben je het inelk geval kwijt.
Ja dat heb ik wel gedaan, maar er kwam niemand opaf, en de sleutels eruit halen en binnen leggen leek me ook niet een puik plan want voorhetzelfde zijn ze achter op de tuin en kunnen ze er niet meer inquote:Op zondag 6 maart 2005 23:28 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
En dan niet even roepen of er volluk is en, indien dat het geval is, melden dat de sleutels nog uit de deur hangen?
quote:Beste heer,
Uw bestelling is vandaag verzonden en zal naar alle verwachting vandaag op het door u opgegeven adres aangeboden worden.
Ik kom dat ook iedere week wel een keer tegen. Paar weken terug ook. Ik bel aan, man doet de deur open. Ik wijs naar de sleutels. "Meneer, uw sleutels zitten nog in de deur." Kijkt die man me aan met een blik van "Ja en als ik die sleutels in de deur wil laten zitten dan doe ik dat lekker!quote:Op zondag 6 maart 2005 23:39 schreef Yeahinho het volgende:
sleutelbossen die in het sleutelgat van de voordeur hangen
Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt. Ik word altijd vriendelijk bedankt, zelfs wanneer de sleutel er expres inzit voor de kinderen die uit school komen (ik bel altijd voor de zekerheid maar even aanquote:Op maandag 7 maart 2005 22:25 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Ik kom dat ook iedere week wel een keer tegen. Paar weken terug ook. Ik bel aan, man doet de deur open. Ik wijs naar de sleutels. "Meneer, uw sleutels zitten nog in de deur." Kijkt die man me aan met een blik van "Ja en als ik die sleutels in de deur wil laten zitten dan doe ik dat lekker!." Maar hij haalde ze er toch maar uit. Er kon nog net een dankjewel vanaf.
Same here. Ik begin al 6 jaar om 07:00 dat wordt 10:00 en mag dan tot 13:15 werken terwijl ik al die jaren gewoon tussen de 6 en 7 uur per week werkte op zaterdagquote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:27 schreef Adsum het volgende:
Fuck die HSM man, moet ik gvd 1,5 uur later beginnen, en de wijk wordt groter, terwijl het voorbereidend werk afneemt
Hun zelf.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:01 schreef MrX1982 het volgende:
Welke people zijn dat?
Bij ons lopen er een paar blonden de postquote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:54 schreef nixxx het volgende:
Ja, de lol gaat er zo voor een groot deel wel af... het is dat er nog leuke kleine roodharige dames op mijn vestiging rondwandelen
Ok.. 1 leuke roodharige, een handvol blondjes en 2 leuke brunettes... dat vat ons kantoor wel samenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:07 schreef Carport het volgende:
Bij ons lopen er een paar blonden de post![]()
Bij mij hetzelfde verhaalquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:59 schreef MrX1982 het volgende:
Mijn grote liefde werkt ook bij de post helaas ben ik niet haar grote liefde![]()
Ik vind het inderdaad een aardig gebaar van ze, maar ik had liever een (kleine) winstuitkering gezien.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:46 schreef Jordy-B het volgende:
Maar nou krijgen we wel een bosje tulpen doordat er zulke goeie winstcijfers zijn... (nou alleen dit jaar nog even kromliggen om de winstcijfers van vorig jaar te evenaren...)
Kleine roodharige damesquote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:54 schreef nixxx het volgende:
Ja, de lol gaat er zo voor een groot deel wel af... het is dat er nog leuke kleine roodharige dames op mijn vestiging rondwandelen
Nooit verliefd worden op een collega is mijn ervaring na dat grote dramaquote:
Hmmm... ik zie een patroon, laat mijn vorige crush nou toevallig ook op een collega zijn geweest... dat was ook niet wederzijdsquote:
quote:Op zondag 13 maart 2005 18:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nooit verliefd worden op een collega is mijn ervaring na dat grote drama![]()
Mss kunnen we een clubje oprichten![]()
Hmmm, ik zie hier een nieuw topic verschijnen:quote:Op maandag 14 maart 2005 00:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hmmm... ik zie een patroon, laat mijn vorige crush nou toevallig ook op een collega zijn geweest... dat was ook niet wederzijds
quote:Op zondag 13 maart 2005 10:56 schreef Carport het volgende:
Ik vind het inderdaad een aardig gebaar van ze, maar ik had liever een (kleine) winstuitkering gezien.
Als deze gesloten is?quote:Op maandag 14 maart 2005 22:29 schreef Carport het volgende:
Hmmm, ik zie hier een nieuw topic verschijnen:
TPG Post en de onbeantwoorde liefdes, deeltje 1
Wie opent m?
'k heb de brief begin van de maand gekregen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:28 schreef nixxx het volgende:
pluspunten.... ik heb weer wat gemist zie ik..
Op zich is het idee wel leuk, alleen je hebt al zoveel spaarprogramma's. De cadeau's die je kan bestellen zijn op zich wel aardig. Sommige dingen trekken mij gewoon niet, maar er zitten wel een paar leuke dingen tussen. Heb inmiddels 950 punten.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:09 schreef Jordy-B het volgende:
vorige week zaterdag was lekker weer.
'k vind het nou wel al te warm worden, eigenlijk.
Wat vinden jullie trouwens van dat te gekke pluspunten spaarprogramma?
Kan je dan niet aangeven dat dat veel efficiënter is (kostenbesparing!! waar ze zo hard op hameren)? Rijden er wel chauffeurs heen en zijn er zakjesadressen in de buurt? Dan lijkt het mij voor hen een kleine moeite om twee of drie zakjes extra mee te nemen. Ik zou dat namelijk wel gedaan hebben.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:28 schreef nixxx het volgende:
pluspunten.... ik heb weer wat gemist zie ik.. bij ons zijn ze van plan de dienstindeling te wijzigen.. ik hoop dat ze zorgen dat we op zaterdag niet meer heen en weer hoeven te fietsen kantoor->ochtendwijk->kantoor->middagwijk daar hebben we met zijn allen al genoeg commentaar op geleverd, maar ja.. heb niet het idee dat er veel aan gaat veranderen
K zag die plusunten brief net ook toen ik thuis kwamquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:59 schreef Carport het volgende:
Kan je dan niet aangeven dat dat veel efficiënter is (kostenbesparing!! waar ze zo hard op hameren)? Rijden er wel chauffeurs heen en zijn er zakjesadressen in de buurt? Dan lijkt het mij voor hen een kleine moeite om twee of drie zakjes extra mee te nemen. Ik zou dat namelijk wel gedaan hebben.
Aja, dan schiet het inderdaad niet echt op nee. Hier is het inmiddels zo gepland dat de volgende wijken inmiddels wel al (bijna) klaar staan als de eerste, tweede of derde tranche weg is.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
K zag die plusunten brief net ook toen ik thuis kwamzit op kamers maar werk nog bij ouders in stad(je) Het probleem met die middagwijken is de HSM, ze komen er pas om 10:30 -11:15 uit en met de ochtend wijken staat de planning dat je om 10 uur eruit moet zijn. Dat is meestal ook wel te halen en een uur blijven niksen om dan je middagwijk nog voor te bereiden en in een zak te gooien is ook zoiets. Een oplossing zou zijn om de drie ochtendwijken in ons team op te delen in 2 ochtendwijken en dan de middagwijken meer samen te voegen. maar daar zijn de vaste medewerkers een beetje tegen
![]()
Grr (of niet), geen HAH hier op zaterdag, zit namelijk geen Appie Hein in de buurtquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:35 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k heb de brief begin van de maand gekregen.
Is een spaarpunten systeem (denk aan airmiles of rocks), waarbij je punten krijgt voor, bijvoorbeeld, een zaterdag met HAH... Ook kan je het als bonus krijgen als blijk van waardering.
Die punten kan je vervolgens spenderen aan de producten die worden aangeboden op de site.
je krijgt een basis van 250 punten. Voor je zaterdagse loop met HAH krijg je er 350 punten bij.
?quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:17 schreef gr8w8 het volgende:
Vandaag om 12 uur klaar.... Dat was weer 9 uur in de pocket.
Mijn dienst loopt tot 13:00 en ik ben vrijwel altijd rond 11:45 klaar (in totaal krijg ik 6,5 uur uitbetaald waarvan 1 uur vossen is), maar door die mooie HSM ga ik van 6,5 uur naar 4:40. Dit worden dan wel m'n contracturen (nu een 3 uurscontract) dus wat dat betreft ga ik er op vooruit, maar maandelijks gezien ga ik er dus mooi op achteruit. Ook de mensen die fulltime werken doordeweeks zullen aan hun uren moeten komen, dus extra werken zal ook niet zo makkelijk meer gaan gok ik.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:17 schreef gr8w8 het volgende:
Vandaag om 12 uur klaar.... Dat was weer 9 uur in de pocket. Dat zal met die HSM wel over zijn en zolang duurt dat niet meer.Ik weet nog niet of ik dan nog blijf als zaterdagwerker.
Ik geef die kinderen ook altijd een oneven aantalquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:56 schreef Jordy-B het volgende:
kwamen vanmiddag drie jochies om elastiekjes vragen, dus ik geef ze er zeven (want zo ben ik dan ook wel weer), komen ze na een discussie van een minuutje naar me toe om één elastiekje terug te geven...
Jij zit dus blijkbaar bij die 2%.quote:Binnen 24 uur, in alle hoeken van Nederland
TPG Post is marktleider in het bezorgen van pakketten. Dat komt vooral door wat we bieden: in 98% van de gevallen is uw pakket binnen 24 uur op de plaats van bestemming. Bij particulier of bedrijf, postbus of vestigingsadres.
Misschien is onze bezorger met 268 km/h gepakt in zijn busje... je weet het nietquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijn pakketje die ze gisteren hebben opgestuurd is niet gekomen vandaagHoe kan dat?
Dan zit je niet ver bij mij vandaan zeker (Gorinchem) Die lui hebben er wel een handje van om alles in een keer te doen. Volgens mij was het een tijd geleden nieuwe polissen, 2-3 per afgiftepunt.. dat waren dus 10-12 blauwe bakken vol per wijkquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:20 schreef OMG het volgende:
Daarnaast was het ook nog eens best druk door allemaal Trias zooi.
Ik vond met de feestdagen een keer een doos chocolaatjes met een briefje erbijquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:20 schreef Yeahinho het volgende:
Gisteren hing uit een brievenbus een blaadje met daarop "voor de postbode, zoz".
Ik dus eruit halen en omdraaien, is het een tekening met daaronder geschreven "postbode, kijk maar uit dat u hem niet verliest, want deze tekening is van willem". Aan de tekening te zien was het nog een heel klein manneke, dus ik een 2e-aanbieding-blaadje uit m'n tas halen, en daarop gezet "Hoi Willem, bedankt voor de tekening. Ik vind hem heel erg mooi! De postbode" en in de bus gedaan
.
Kom ik net (toevallig had ik weer dezelfde 2e wijk) weer langs dat huis, staat ie met z'n vader in de voortuin te werken. Ik gokte althans dat dat Willem moest zijn, dus ik roep al fietsend "ha die willem, bedankt voor de tekening he!". Het manneke stond me maar raar aan te kijken en z'n vader moest lachen en hoorde ik zeggen "mooi"...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |