abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 januari 2005 @ 17:14:12 #101
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_24466619
Wat een zooi vandaag, degene die mijn wijk moest voorbereiden had enkele straten andersom gezet, normaal b.v huisnummer 2 tot 24 en dan terug van 23 naar 1 nu eerst 23 naar 1 en dan 2 tot 4. Ook waren verschillende brieven in een complete andere straat (bundel) terechtgekomen.
Net efkes anges
pi_24468635
DIE WIND!

Ik waaide bijna weg .
  zaterdag 8 januari 2005 @ 19:02:13 #103
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_24468760
Hier in het zuiden viel het wel mee met de wind, alleen het fietsen op de terugweg was wat zwaarder... Verder een uitermate fijne dag. Weinig post, lekker zonnetje. Twee uur klaar ipv de gebruikelijke drie uur of erger
pi_24472589
Pff.. viel me hir smerig tegen vandaag.. had m'n gewone 2 wijken die ik altijd loop op zaterdag, maar was nog herstellende van een vrij hevige buikgriep, en dan ook nog die wind erbij.. ik heb er 1 straat bij die komt uit op het platteland, waar de wind tussen de boerderijen geperst word.. Ik moest gewoon afstappen.. kon niet ertegen fietsen... (kan ook komen door m'n verslechterde conditie). voor derest nog geadresseerde HaH erbij (waterrekeningen), dus m'n dag was helemaal verpest...
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  maandag 10 januari 2005 @ 10:43:47 #105
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_24498915
Fietsen was wel zwaar zaterdag... kutwind.. mar ook wel leuke dingen gezien... mensen die achter petten aan rennen enzo.. Heb toen ik bij een bejaardenflat in het portiek stond nog goede daad gedaan.. oud mannetje met rollator en pet gewaarschuwd voor wind.. die had toen zijn pet maar afgezet
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_24501091
Was wel een goed begin van 2005 NOT

Ook nog te horen gekregen dat onze vestiging onder curatele staat omdat er teveel uren worden geschreven. Als gevolg van dat mogen wij(zaterdagmedewerkers) niet meer op de auto's rijden door de weeks om buslichting en grote klanten te rijden. Ze gaan onderzoeken waar het aan ligt dus dat wordt een flinke inkomstenval voor mij persoonlijk.
Maar als ze het lek boven water hebben komt mss alles weer goed. Maar eerst zien dan geloven, TPG is onbetrouwbaar en wispelturig.

Je staat altijd voor ze klaar maar als het erop aankomt laten ze je vallen als een baksteen.
  maandag 10 januari 2005 @ 18:08:33 #107
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_24504342
Vandaag een brief van TPG in de bus. Was het een brief van mijn teambaas.
Hartelijk bedankt voor het meehelpen tijdens de KNJ periode. Als dank heb ik een klein presentje toegevoegd. Bleek het dus een CD-bon te zijn van ¤20,- Toch aardig dacht ik zo.
Net efkes anges
pi_24507097
quote:
Op maandag 10 januari 2005 18:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
Hartelijk bedankt voor het meehelpen tijdens de KNJ periode. Als dank heb ik een klein presentje toegevoegd. Bleek het dus een CD-bon te zijn van ¤20,- Toch aardig dacht ik zo.
Hopelijk sturen ze iedereen dit die tijdens knj heb gewerkt
  dinsdag 11 januari 2005 @ 09:13:55 #109
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_24513443
quote:
Op maandag 10 januari 2005 21:27 schreef nexcro het volgende:

[..]

Dank dat ze het gedaan hebben omdat een tijdje terug mijn contract is afgelopen. Ik ben van postbode naar bostbezorger gegaan en dus de helft in salaris achteruitgegaan. Een iemand die ik ken heeft toen ook en cadeau bon gekregen. Die van mij zullen dan denk ik nu pas opgestuurd hebben met als reden de KNJ-periode
Net efkes anges
pi_24514668
quote:
Op maandag 10 januari 2005 21:27 schreef nexcro het volgende:

[..]

Normaal krijg (kreeg?) je een kerstbonusje...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 11:12:41 #111
104367 Thrackan
new and improved
pi_24515016
Ik werk (via uitzendbureau) op zaterdag in Wateringen bij de scanploeg (piepmiepen)
Mensen die in dezelfde vestiging werken?

Verder kan ik me een hoop van die dingen heel goed indenken na jarenlang Media Expresse troep te hebben gelopen Alleen die nieuwjaarsfooi was altijd wel lekker
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
pi_24566596
Vandaag de eerste dag met de HSM, samen te vatten in slechts 3 woorden:

KUT...MET...PEREN
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_24567026
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 17:48 schreef MuadDib het volgende:
Vandaag de eerste dag met de HSM, samen te vatten in slechts 3 woorden:

KUT...MET...PEREN
Ja... Het mag wel in de krant als de eerste dag met zo'n ingrijpende verandering vlekkeloos verloopt...

Beoordeel het over een maandje nog eens.

Ik kan het snelste werken als ik eerst de machinepost op de handgesorteerde post in de vakjes leg. Dan kan je de vakjes in willekeurige volgorde zetten... ook makkelijker als je ondersteuning krijgt. Ook heb je niet dat bakje in de weg staan, en hoef je niet steeds naar beneden te graaien
.
Als ik dan een vakje ga zetten, sorteer ik eerst de handpost waarna ik de handpost tussen de machinepost zet. Mijn ervaring is dat zo'n tussenstap een stuk sneller en prettiger werkt dan wanneer je de handpost ongesorteerd tussen de machinepost zet.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 19:33:11 #114
53174 maarten85
>lege adv. ruimte<
pi_24568170
Ik lees net op het intranet dat het bedrijf volgend jaar verder gaat onder de naam TNT Post, TPG-Post verdwijnt.

Ook het vertrouwde PTT/TPG rood verdwijnt en maakt plaats voor TNT oranje.

Voor mensen met toegang tot het intranet: https://medewerkers.tpgpo(...)postwordttntpost.asp

Stukje uit persbericht:
TPG WORDT TNT: ÉÉN WERELDMERK VOOR ALLE ACTIVITEITEN
14 januari 2005 - Post-, express en logistiek bedrijf TPG zal vanaf 2006 al haar activiteiten wereldwijd onder de merknaam TNT uitvoeren. De statutaire naam van de Groep (en daarmee de naam van het ter beurze genoteerde aandeel) zal, onder voorbehoud van goedkeuring door de Algemene Vergadering van Aandeelhouders, op 8 april 2005 gewijzigd worden in TNT N.V.

De Groep bedient op dit moment met ruim 160.000 medewerkers klanten in 200 landen. Met één merk neemt de herkenbaarheid van de Groep wereldwijd toe en kan er efficiënter over de verschillende diensten worden gecommuniceerd.

De naamswijziging onderstreept de voortschrijdende internationalisering van het bedrijf. Nadat PTT Post in 1998 na de acquisitie van TNT verder ging onder de naam TPG, werd in 2002 ook de merknaam van PTT Post in TPG Post omgedoopt. TPG biedt inmiddels in acht Europese landen buiten Nederland postdienstverlening aan, deels onder de naam TNT. Hare Majesteit de Koningin heeft het bedrijf het recht verleend om ook voor TNT Post in Nederland het predikaat 'Koninklijke' te voeren. Met de nieuwe bedrijfsnaam verandert de bedrijfskleur voor de gehele Groep in oranje.
bron: TPG Media Relations

[ Bericht 43% gewijzigd door maarten85 op 14-01-2005 19:50:29 ]
pi_24568583
Iew... oranje...

Zou wat worden... Moet alle roodbruine kleding gewisseld worden voor oranje spulletjes... Straks denken de mensen nog dat we een stelletje geflipte hollandsupporters zijn

En oranje regenpakken... daar moet je toch niet aan denken... Of oranje fietstassen. En moeten we ineens zwart schoeisel dragen, omdat het anders vloekt met het oranje shirtje/zwarte broek...
  vrijdag 14 januari 2005 @ 20:04:55 #116
53174 maarten85
>lege adv. ruimte<
pi_24568661
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 19:59 schreef Jordy-B het volgende:
Iew... oranje...

Zou wat worden... Moet alle roodbruine kleding gewisseld worden voor oranje spulletjes... Straks denken de mensen nog dat we een stelletje geflipte hollandsupporters zijn

En oranje regenpakken... daar moet je toch niet aan denken... Of oranje fietstassen. En moeten we ineens zwart schoeisel dragen, omdat het anders vloekt met het oranje shirtje/zwarte broek...
En oranje brievenbussen in het straatbeeld... Wel goed moment trouwens om nu weer van naam en kleur te veranderen. De afgelopen twee jaar zijn vrijwel alle brievenbussen vervangen, nu kunnen ze weer opnieuw beginnen

Om trouwens nog maar te zwijgen over de kosten voor het (opnieuw) aanpassen van postkantoren en business points.

Op NOS-teletekst staat dat de naamswijziging minimaal 8 miljoen euro gaat kosten.

[ Bericht 3% gewijzigd door maarten85 op 14-01-2005 20:27:41 (wijzigen opmaak) ]
pi_24568877
Komt in de zomer van 2006 wel goed uit!
Kan ik i.p.v. m'n Holland-shirtje uit de kast te trekken, gewoon m'n bedrijfskleding aanhouden .
pi_24568929
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 18:14 schreef Jordy-B het volgende:
Ja... Het mag wel in de krant als de eerste dag met zo'n ingrijpende verandering vlekkeloos verloopt...

Beoordeel het over een maandje nog eens.
He, laat me nou ff lekker klagen

Ik begrijp ook wel dat het allemaal een gewenningsperiode nodig heeft en op zich heb ik ook niks tegen de nieuwe manier van werken. Maar als er direct een storing is (in mijn wijk nog wel , een (erg) grote klant die de machine dus niet meteen kon verwerken ) en het blijkbaar, ondanks toezeggingen van allerhande experts, erg moeilijk is voor de machine om de toevoegingen een beetje behoorlijk te "lezen" is de eerste kennismaking niet echt goed.

Maar ik beloof plechtig, over een maand zal ik mijn, hopelijk, hernieuwde mening geven!
pi_24569858
Gaan ze weer geld over de balk smijten. Ze weten toch ook echt niet wat ze willen

Raar bedrijf werken we toch bij
pi_24570474
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 19:59 schreef Jordy-B het volgende:
Iew... oranje...

zeker ook oranje smkbakken zeker

minimaal 8 miljoen voor de naamswijziging... het (dagelijks) bezuinigen zal nu EXTRA hard gaan dan :/

(ex-besteller) ben werkzaam op het sorteercentrum
pi_24571131
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 20:04 schreef maarten85 het volgende:

[..]
Om trouwens nog maar te zwijgen over de kosten voor het (opnieuw) aanpassen van postkantoren en business points.
En jij denkt dat ze die open houden? Helemaal nu met de invoering van de HSM, ze zijn overal al hard bezig om de vaste eruit te pesten en postbezorgers aantenemen. Als dat dan lekker draait dan hup wat kantoren sluiten. Ons kantoor bleef tot 2013 open werd er vorige week verteld.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 02:18:04 #122
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_24575334
Ook al op NOS-TT:

AMSTERDAM Het post- en logistiekconcern
TPG gaat volgend jaar verder onder de
naam TNT.De huiskleuren veranderen dan
van rood naar oranje.Binnen drie jaar
krijgen ook brievenbussen en de kleding
van postbodes die kleur.TPG verwacht
dat de gedaanteverwisseling zeker acht
miljoen euro gaat kosten.

TPG zegt met de naam TNT een krachtiger
merk in huis te hebben om nieuwe
klanten te trekken.TNT Post mag in
Nederland het predikaat Koninklijke
blijven voeren.

PTT Post nam in 1998 de Australische
pakketvervoerder TNT over.Het bedrijf
veranderde toen zijn naam in TPG.
Bron: NOS-teletekst
  zaterdag 15 januari 2005 @ 07:18:04 #123
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_24576638

Wat een bedrijf, bezuinigen, bezuinigen, bezuinigen.
Gaat het niet goed, naam maar weer veranderen.
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
  zaterdag 15 januari 2005 @ 15:21:07 #124
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_24581405
Het is misschien saai... maar ik had vandaag niets te klagen!
Zelden zo'n relaxte werkdag meegemaakt, alles liep goed, lekker weertje, weinig post en de ANWB-kampioen mocht om onduidelijke reden tot maandag in de kast blijven liggen
pi_24593961
Op zich snap ik de gedachte achter de naamsverandering wel. Wat ik NIET begrijp is dat ze 2 jaar terug dezelfde argumenten aanvoerden om PTT in TPG te veranderen. Toen zeiden ze dat PTT buiten Nederland vrij onbekend was, en dat TPG internationaal een bekend en sterk merk was. Nu krabbelen ze weer terug. Nu is TPG ineens toch onvoldoende bekend, en moet het allemaal TNT worden. Lekker is dat! Alle auto's en bussen moeten overgespoten of vervangen, en ik kan al mijn bruin-rode kleding (sommige nog in het plastic!) aan de vuilnisman meegeven. En telt het argument niet dat TNT in Nederland niemand wat zegt? Wat heet, de meeste mensen kennen TPG niet eens, alleen maar PTT. En dan hebben de meeste nog moeite te begrijpen dat wij niet over de telefoons gaan (al sinds 1988 niet meer) en dat dat KPN is (wat voluit Koninklijke PTT Nederland betekent), maar toch niets met PTT Post, TPG Post of TNT Post te maken heeft. Het is net als met de spellingshervorming. In vruchteloze pogingen om zaken logischer en duidelijker te maken wordt alleen maar meer verwarring gezaaid!
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_24594003
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 15:21 schreef JDude het volgende:
Het is misschien saai... maar ik had vandaag niets te klagen!
Zelden zo'n relaxte werkdag meegemaakt, alles liep goed, lekker weertje, weinig post en de ANWB-kampioen mocht om onduidelijke reden tot maandag in de kast blijven liggen
Ik ga maar overplaatsing aanvragen. Bij ons was het loeidruk! Iedere ochtendwijk had minsten 3 rode bakken en zo'n 8 blauwe (met dank aan alle aangiftediskettes). En nog een soort geadresseerde hah nieuwsbrief van de SVB (voor alle uitkeringslijers) in aan elkaar plakkend cellofaan!
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_24594193
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 20:20 schreef MuadDib het volgende:

[..]

He, laat me nou ff lekker klagen

Ik begrijp ook wel dat het allemaal een gewenningsperiode nodig heeft en op zich heb ik ook niks tegen de nieuwe manier van werken. Maar als er direct een storing is (in mijn wijk nog wel , een (erg) grote klant die de machine dus niet meteen kon verwerken ) en het blijkbaar, ondanks toezeggingen van allerhande experts, erg moeilijk is voor de machine om de toevoegingen een beetje behoorlijk te "lezen" is de eerste kennismaking niet echt goed.

Maar ik beloof plechtig, over een maand zal ik mijn, hopelijk, hernieuwde mening geven!
Wij werken nu 9 maanden met de HSM en het gaat nu wel wat beter. Wat in het begin veel tijd kostte was het instraten (andere vakjes op andere plekken), bakken uitgooien (wijken op andere kasten, soms per dag verschillend) en veel wijken waren fout in de HSM ingevoerd.

Maar zelfs als je al die factoren meeneemt is gebleken dat de nieuwe voorbereidingstijden (de helft van de oude) gewoon veel te krap zijn! Ze gaan ervanuit dat alle voorbereiding nu 2x zo snel gaat. Dat is niet waar! Je voornaamste tijdwinst boek je bij het instraten, dit voordeel is ongeveer 15 minuten per rode bak. Het instraten van een gemiddelde ochtendwijk gaat dus zo'n 30 minuten sneller. De rest van de voorbereiding gaat niet sneller! Het nieuwe samenvoegen gaat niet of nauwelijks sneller dan zetten, zeker omdat de hoeveelheid dikke post almaar toeneemt, en de dunne post niet. Ook gaan zaken als afbundelen, tassen inpakken, zakjes maken, pakjes en agt halen niet sneller! Ik heb een middagwijk die moet ik in 30 minuten voorbereiden. Je staat al 15 minuten te straten (was vroeger een half uur), je bent zo'n 5 minuten kwijt met afbundelen en inpakken, dus moet je de kast in 10 minuten zetten. Onmogelijk! Dit doet zich niet alleen op onze vestiging voor maar vrijwel overal! (Bij ons misschien wel meer omdat we gemiddeld 2x hah per dag hebben). Het management weigert dit te erkennen, negeert al het bewijsmateriaal en blijft als een mantra herhalen dat als iedereen gewoon het draaiboek volgt de tijden haalbaar zijn. Dat is nml uitgerekend door een of andere professor (die zelf nog nooit 1 vakje gezet heeft) dus dat kan niet fout zijn. Het is zinloos om met deze mensen in discussie te gaan. Ze hebben een theorie gemaakt die de werkelijkheid moet voorspellen. Als deze niet uitkomt klopt volgens hun de theorie wel, maar de werkelijkheid niet.
pi_24596021
Gisteren was het bij ons weer eens een lekkere chaos...
De HSM's kunnen maar 6000 brieven aan, terwijl wij er gisteren ongeveer 9000 per batch hadden. Dat liep dus behoorlijk uit. Uiteindelijk kwam de post voor mijn team om ongeveer 2 uur en pas vanaf dat moment konden we pas gaan beginnen met het zetten van de wijken. Dan te bedenken dat er na onze wijk nog een batch gedraaid moet worden.

En dan al die mensen op straat: 'Goh postbode, wat bent u laat de laatste tijd. Eerst kwam de post altijd om 11 uur en de laatste tijd komt u pas om 16 uur de straat binnenfietsen.' Grrrr.

Dat idee van de naamsverandering vind ik trouwens ook nergens op slaan. Meer dan de helft van de mensen gebruikt nu nog steeds PTT, terwijl het toch al meer dan 3 jaar TPG is. Ben benieuwd wanneer we krijgen te horen op straat 'Goh, ik zie eigenlijk alleen nog maar TNT lopen, is de TPG er niet meer ofzo?'
Vooral de kleur oranje, ik zie t al voor me: Een feloranje brievenbus voor een groene struik en boom
Ik vraag me ook af of de TPG nu nog door gaat met het plaatsen van de nieuwe brievenbussen, of dat dat nu stop gezet wordt totdat de nieuwe er zijn.

[ Bericht 17% gewijzigd door Carport op 16-01-2005 13:25:35 ]
pi_24596727
quote:
Op zondag 16 januari 2005 11:03 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Het management weigert dit te erkennen, negeert al het bewijsmateriaal en blijft als een mantra herhalen dat als iedereen gewoon het draaiboek volgt de tijden haalbaar zijn.
Wat zegt jullie teamcoach ervan? Als die het met het hoger management eens is heb je idd een probleem, dan zit het er idd niet in dat ze ooit zullen luisteren.

Bij ons werken we nou sinds augustus met de machines, ik heb in het begin al gezegd dat 50% besparen onmogelijk is. En dat blijkt ook. We zaten laatst als kantoor dan ook weer vér over onze uren heen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_24596853
Die HSM zijn een leugen. Die besparing haal je idd nooit. Maar dat hebben ze erdoor gedrukt om mensen te kunnen lozen. Die mensen daar in den haag zijn grote oplichters.

Oh het gaat zo slecht met het bedrijf, de post loopt terug en we moeten bezuinigen maar we gaan wel onze naam veranderen, hoe bedoel je verkeerde prioriteiten stellen
pi_24597009
HSM is geen leugen... Maar wel die 50% besparing die ze even simpel denken te scoren! Misschien dat het haalbaar is, maar niet op de deze manier. Zoals al eerder gezegd, er zijn talloze zaken die wel bij de voorbereiding horen maar nog steeds evenveel tijd kosten. De tijd die dat in beslag neemt wordt gewoon onderschat.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_24597417
quote:
Op zondag 16 januari 2005 14:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
HSM is geen leugen... Maar wel die 50% besparing die ze even simpel denken te scoren! Misschien dat het haalbaar is, maar niet op de deze manier. Zoals al eerder gezegd, er zijn talloze zaken die wel bij de voorbereiding horen maar nog steeds evenveel tijd kosten. De tijd die dat in beslag neemt wordt gewoon onderschat.
De voordelen van de HSM zijn wel gebaseerd op leugens. Ze wilden gewoon medewerkers lozen en hebben het zo rooskleurig voorgesteld dat het ideaal leek maar dat valt allemaal erg tegen. Maar ach de post geeft geen cent om haar medewerkers dat is me allang duidelijk.

Gelukkig geven ze wel veel om mensen hier duizenden kilometers vandaan
pi_24598519
Bij ons op de vestiging moesten er ook mensen weg een jaar geleden ongeveer. Gevolg was dat de werksfeer helemaal niet meer leuk was. Bijna iedereen had het idee dat als je ook maar iets verkeerd deed, er al gedreigd werd met ontslaan. Okee, niet helemaal letterlijk, maar ik denk dat de tpg'ers hier wel kunnen indenken hoe dat gaat.

Wij gaan volgende week beginnen met de nieuwe operationele formule. Dat betekent het volgende:
- Er zijn een aantal mensen die alleen maar post ingooien. We hebben nu grofweg 100 kasten (precieze aantal weet ik niet) en dat worden 14 digitale kasten. Op die kasten kan dus elke loop worden ingegooid. Zodra alle post ingegooid is, wordt deze eruit gehaald en gaat naar een buffer.
- Er zijn mensen die alleen maar samenvoegen. De post uit de digitale kasten en de post uit de HSM worden hier samengevoegd. Op bepaalde tijden moeten bepaalde lopen klaar staan (ivm met postbezorgers) en iedereen zorgt er samen voor dat dat ook daadwerkelijk klaar staat. Het aantal samenvoegplaatsen is iets van 20-30.
- De bekende postbezorgers moeten de post ophalen, of krijgen het op een depot en moeten het bezorgen.

Wij mogen dit dus als vestiging gaan uittesten en eventuele problemen doorgeven. Vervolgens wordt dit in heel Nederland doorgevoerd.
Deze week hebben de meesten te horen gekregen wat voor diensten ze krijgen en hebben eventueel al een opleiding gehad. Ik merk nu al dat heel wat zaterdagpostbodes geen zin meer hebben om zo te gaan werken. Ikzelf ben ook helemaal niet blij met mijn dienst: ik mag alleen nog maar mijn contracturen buiten lopen. Het werk wordt er echt niet leuker op op deze manier.
  zondag 16 januari 2005 @ 17:06:56 #134
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_24598825
dubbel
  zondag 16 januari 2005 @ 17:07:51 #135
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_24598838
Digitale kasten!
Die had ik een paar jaar geleden al bedacht (samen met de digitale zethark ), had patent moeten aanvragen
  zondag 16 januari 2005 @ 17:20:20 #136
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_24599025
Tijd besparen gaat door de idiote planning die we tegenwoordig hebben ook niet echt.. Vroeger ( ) had ik alleen een ochtendwijk. nu is mijn dienst een ochtend en een middag wijk.. alla, moet kunnen... maar ja die middagwijk komt pas uit de hsm als ik volgens de planning (en in werkelijkheid ook ongeveer wel) een paar uur de deur uit ben.. Ach ja, dan schrijf ik de tijd die ik met fietsen kwijt ben wel mooi op hoor, ik ben ook de beroerdste niet
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_24599923
quote:
Op zondag 16 januari 2005 16:29 schreef Carport het volgende:
Ik merk nu al dat heel wat zaterdagpostbodes geen zin meer hebben om zo te gaan werken. Ikzelf ben ook helemaal niet blij met mijn dienst: ik mag alleen nog maar mijn contracturen buiten lopen. Het werk wordt er echt niet leuker op op deze manier.
Bij ons zijn het ook vooral de zaterdagpostbodes die opstappen of willen opstappen. Ik kan ze geen ongelijk geven, kleine contracten voor maar 2,5 uur, en dan vaak pas tussen 11 en 1 uur kunnen beginnen... Resultaat, je zaterdag naar de gort en toch maar 2,5 uur gewerkt...
  zondag 16 januari 2005 @ 19:29:19 #138
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_24600997
Mooi gesproken Kramerica-Industries.
Wat ben ik blij dat wij die Hoer Sorteer Machines (nog) niet hebben. [insert] zweetdruppeltjes-van-voorhoofd-wuivend-smily [insert]
Maar wij worden straks wel samengevoegd met een ander kantoor, waar ik helemaal niet blij mee ben.
Wij zijn juist zo'n klein gezellig kantoor, met zo'n 9 tot 14 medewerkers per dag.
Zoveel herinneringen ook aan dit lieve, kleine kutkantoortje.

hebben jullie ook die lachwekkende brief ontvangen? over de naam en kleurveranderingen e.d. waar de pers ze voor was?
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_24603132
quote:
Op zondag 16 januari 2005 19:29 schreef Rebbedebje het volgende:
hebben jullie ook die lachwekkende brief ontvangen? over de naam en kleurveranderingen e.d. waar de pers ze voor was?

zondag 16 januari 2005 @ 22:08:51 #140
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_24603267
quote:

Wij zijn juist zo'n klein gezellig kantoor, met zo'n 9 tot 14 medewerkers per dag.
Been there. Op zo'n kantoortje (in het oosten van de Betuwe) werkte ik ook.
Ben nu overgestapt naar de grootste vestiging van Breda, omdat het dicht moest
Laatst met m'n oud-collega's nog wel even een afscheidsfeestje gehad in het oude gebouw (dat gezien de locatie vast gesloopt gaat worden en plaats moet maken voor eenofander suffe appartementen-winkelcombo). Uiteindelijk hingen er mensen in de gordijnrail, zijn alle "souvenirs" weg en is het aloude prikbord, dat ons jaren op de hoogte hield van alle geweldige ontwikkelingen, volgekalkd met prachtige en minder prachtige afscheidsgroeten. De laatsten verlieten pas na middernacht het pand terwijl we 16.00 begonnen waren

TPG-borrels zijn
pi_24603668
quote:
Op zondag 16 januari 2005 22:08 schreef JDude het volgende:

[..]
De laatsten verlieten pas na middernacht het pand terwijl we 16.00 begonnen waren

TPG-borrels zijn [afbeelding]
Hey dat komt me bekend voor, gister hadden we hier op kantoor nieuwjaars borrel. Was van 16.00 uur tot 18.30 uur. Ik was om 1 uur 's nachts pas thuis . Was weer mooi goedkoop dronken worden
pi_24604189
quote:
Mooi gesproken Kramerica-Industries.
Wat ben ik blij dat wij die Hoer Sorteer Machines (nog) niet hebben. [insert] zweetdruppeltjes-van-voorhoofd-wuivend-smily [insert]
Maar wij worden straks wel samengevoegd met een ander kantoor, waar ik helemaal niet blij mee ben.

Wij zijn ook nog een klein en gezellig kantoor, maar helaas nog maar een paar weken...
pi_24604996
quote:
Op zondag 16 januari 2005 23:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wij zijn ook nog een klein en gezellig kantoor, maar helaas nog maar een paar weken...
Klote.
Wij hebben de garantie gekregen tot 2007.
Zul je zien dat ze besluiten om de tent eerder dicht te gooien.
En pas ging iemand na vele jaren dienst weg, kwam de teamcoach niet eens langs om afscheid te nemen

Ik heb de hoop allang opgegeven dat het ooit nog iets wordt met TPG.
En het kan me eigenlijk ook niet schelen want ik ben maar een simpele zaterdagmedewerker.
Over twee jaar zeg ik
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_24605068
quote:
Op zondag 16 januari 2005 23:50 schreef Beach het volgende:

[..]

Klote.
Wij hebben de garantie gekregen tot 2007.
Zul je zien dat ze besluiten om de tent eerder dicht te gooien.
En pas ging iemand na vele jaren dienst weg, kwam de teamcoach niet eens langs om afscheid te nemen
Dan heb je wel een zak van een teamcoach...
quote:
Ik heb de hoop allang opgegeven dat het ooit nog iets wordt met TPG.
Met TPG wordt het wel iets, maar ik denk dat de komende jaren voor veel medewerkers niet echt leuk zullen zijn.
pi_24630344
quote:
Hebben jullie ook die lachwekkende brief ontvangen? over de naam en kleurveranderingen e.d. waar de pers ze voor was?
Ja, ik moest lachen
quote:
Op zondag 16 januari 2005 22:08 schreef JDude het volgende:
TPG-borrels zijn

Ik kan me een paar avondjes weg nog goed herinneren. Hele leuke avonden waren dat altijd.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 13:51:54 #146
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_24740961
Kick!

Afgelopen zaterdag was het gewoon nóg rustiger dan de twee zaterdagen ervoor. Had maar 1 SMK, 1 SMG en een halfvolle bak losse meuk.
Zouden al die verhalen over "het postvolume loopt terug" dan toch een keer gaan kloppen?
pi_24741338
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 13:51 schreef JDude het volgende:
Kick!

Afgelopen zaterdag was het gewoon nóg rustiger dan de twee zaterdagen ervoor. Had maar 1 SMK, 1 SMG en een halfvolle bak losse meuk.
Zouden al die verhalen over "het postvolume loopt terug" dan toch een keer gaan kloppen?
hmmm... ik had afgelopen zaterdag wel weinig SMG... maar 3 bakken SMK per wijk.

de HSM deed er verdomme een uur langer over om die zooi te sorteren.

Qua volume viel het gelukkig wel mee, maar je bent gewoon veel tijd kwijt in de wijk als je zo'n groot aantal brieven hebt.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 14:55:54 #148
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_24742038
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 13:51 schreef JDude het volgende:
Kick!

Het lieve lieve lieve ziekenfonds Trias had een leuke verrassing voor ons.. klaar met vossen, allemaal bakkenbarren vol met halfvolle bakken.. leuk dachten we, lekker rustig.. en toen kwamen de containers met blauw... en nog meer en nog meer en nog meer... Had GVD 11 bakken blauw, helemaal vol terwijl ik normaal 4 halfvolle heb voor die wijk.. Was bekant huis aan huis ... dus ook om 1500 klaar ipv 1330
pi_24746680
Voor degene die toegang hebben tot IntranetMailThuis:
https://medewerkers.tpgpo(...)leinleidschendam.asp
Verhaaltje over de nieuwe formule en de digitale kasten, met een foto van de vestiging.
  maandag 31 januari 2005 @ 13:06:34 #150
15869 gr8w8
Better by design.
pi_24849149
quote:
Op maandag 10 januari 2005 18:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
Wij hebben gewoon een flinke borrel gehouden en regelmatig de frituurpan in de pauzes aangezet! Ik heb extra gewerkt met KNJ en het viel reuze mee. Kan ooo komen omdat er veel te veel uren waren ingezet.
Welkom bij de V&D der webfora.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')