Hopelijk sturen ze iedereen dit die tijdens knj heb gewerktquote:Op maandag 10 januari 2005 18:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vandaag een brief van TPG in de bus. Was het een brief van mijn teambaas.
Hartelijk bedankt voor het meehelpen tijdens de KNJ periode. Als dank heb ik een klein presentje toegevoegd. Bleek het dus een CD-bon te zijn van ¤20,- Toch aardig dacht ik zo.
Dank dat ze het gedaan hebben omdat een tijdje terug mijn contract is afgelopen. Ik ben van postbode naar bostbezorger gegaan en dus de helft in salaris achteruitgegaan. Een iemand die ik ken heeft toen ook en cadeau bon gekregen. Die van mij zullen dan denk ik nu pas opgestuurd hebben met als reden de KNJ-periodequote:Op maandag 10 januari 2005 21:27 schreef nexcro het volgende:
[..]
Hopelijk sturen ze iedereen dit die tijdens knj heb gewerkt![]()
Normaal krijg (kreeg?) je een kerstbonusje...quote:Op maandag 10 januari 2005 21:27 schreef nexcro het volgende:
[..]
Hopelijk sturen ze iedereen dit die tijdens knj heb gewerkt![]()
Ja... Het mag wel in de krant als de eerste dag met zo'n ingrijpende verandering vlekkeloos verloopt...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:48 schreef MuadDib het volgende:
Vandaag de eerste dag met de HSM, samen te vatten in slechts 3 woorden:
KUT...MET...PEREN
En oranje brievenbussen in het straatbeeld... Wel goed moment trouwens om nu weer van naam en kleur te veranderen. De afgelopen twee jaar zijn vrijwel alle brievenbussen vervangen, nu kunnen ze weer opnieuw beginnenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:59 schreef Jordy-B het volgende:
Iew... oranje...
Zou wat worden... Moet alle roodbruine kleding gewisseld worden voor oranje spulletjes... Straks denken de mensen nog dat we een stelletje geflipte hollandsupporters zijn
En oranje regenpakken... daar moet je toch niet aan denken... Of oranje fietstassen. En moeten we ineens zwart schoeisel dragen, omdat het anders vloekt met het oranje shirtje/zwarte broek...
He, laat me nou ff lekker klagenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:14 schreef Jordy-B het volgende:
Ja... Het mag wel in de krant als de eerste dag met zo'n ingrijpende verandering vlekkeloos verloopt...
Beoordeel het over een maandje nog eens.
zeker ook oranje smkbakken zekerquote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:59 schreef Jordy-B het volgende:
Iew... oranje...
Zou wat worden... Moet alle roodbruine kleding gewisseld worden voor oranje spulletjes... Straks denken de mensen nog dat we een stelletje geflipte hollandsupporters zijn
En oranje regenpakken... daar moet je toch niet aan denken... Of oranje fietstassen. En moeten we ineens zwart schoeisel dragen, omdat het anders vloekt met het oranje shirtje/zwarte broek...
En jij denkt dat ze die open houden? Helemaal nu met de invoering van de HSM, ze zijn overal al hard bezig om de vaste eruit te pesten en postbezorgers aantenemen. Als dat dan lekker draait dan hup wat kantoren sluiten. Ons kantoor bleef tot 2013 open werd er vorige week verteld.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:04 schreef maarten85 het volgende:
[..]
Om trouwens nog maar te zwijgen over de kosten voor het (opnieuw) aanpassen van postkantoren en business points.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |