Hier niet in elk geval lijkt me niet dat we per vestiging een ander hebbenquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:08 schreef Elvi het volgende:
O ds t kerstpakket is nie veel aan?Ik hoop dat ze m dan morgen komen brengen ofzow...
Opzouten kutklant!quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar wat zou de TPG zonder klanten zijn he? Dan bestond de TPG niet eens.
Nee alleen als je bezorgt in naam van TPG Post. En krantenbezorgers zuigen die zorgen ervoor dat de post niet in de bus ken omdat ie of vol zit of de krant eruit steekt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:51 schreef hallo_mensen het volgende:
ik ben krantenbezorger mag ik nu ook klagen over de ontvangers?
Ik bezorg op zaterdag avondquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:39 schreef nexcro het volgende:
[..]
Nee alleen als je bezorgt in naam van TPG Post. En krantenbezorgers zuigen die zorgen ervoor dat de post niet in de bus ken omdat ie of vol zit of de krant eruit steekt.![]()
Alsof iedereen de krant direct uit de bus haaltquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:41 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ik bezorg op zaterdag avond
in naam van Netwerk
Het is weer zo'n Fair Trade pakket net als vorig jaar. Met nootjes, chips, wijnazijn, noodles, tibetaanse olie, soepkommen en zo'n vaag dobbelsteenspel.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:08 schreef Elvi het volgende:
O ds t kerstpakket is nie veel aan?Ik hoop dat ze m dan morgen komen brengen ofzow...
Ze moeten niet klagen. Als werkende mensen niet thuis zijn stoppen ze gewoon en briefje in de bus dat je je pakje op het postkantoor op kan komen halen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:56 schreef Darksoulz het volgende:
Klagende postbodes op internet, het moet niet gekker worden
quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ze moeten niet klagen. Als werkende mensen niet htuis zijn stoppen ze gewoon en briefje in de bus dat je je pakje op het postkantoor op kan komen halen.
Dit inplaats van s'avonds nog eens langs te komen om het dan nog een keer te proberen.
Kutklant!quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Steek je kop maar in het zand.
Ja, maar dat klote postkantoor is nooit open als ik vrij ben. En het was iets waar ik perse zelf voor moest tekenen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Je gaat maar met je lamme reet lang het postkantoor!
Jawel, snap jij ook dat jij geen post krijgt als wij niet bezorgen. Omdat het bv zoals vandaag klote weer was.en weer lekker druk was en het ook nog es te laat kwam(de post).quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Snappen jullie nu echt niet dat jullie zonder werk zitten als er geen klanten waren![]()
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Snappen jullie nu echt niet dat jullie zonder werk zitten als er geen klanten waren![]()
De titel van dit topic is "TPG vs KUTklanten", "niet TPG vs klanten" Wij weten heus wel dat we klanten nodig hebben, maar de vervelende exemplaren onder hen (de KUTklanten) kunnen we missen als kiespijn.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik begon me wijk vandaag aan de andere kant, wat normaal me einde is begon ik nu dus. Dus ik moest met tas vol over ene brug over het kanaal. Fiets bruggetje. Met van die mooie houten dingen aan het begin dat je fiets tril ik had en de tassen goed vol bundels staken er ver boven uit, achterop had ik ook nog 1 onder wat elastieken. Die donderde er daar bijna ofquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:32 schreef Foxxy het volgende:
Best wat dingen fout gegaan, zo heb ik bijvoorbeeld een kerstkaart in de sloot laten waaien.
zie de sig van kramerica_industries (vast fout geschreven maar dat boeit me niet erg... ) We zouden ook allemaal met een uzi in onze tas rond kunnen lopen en iedereen die klaagt over verkeerde post of "Goh post wat ben je laat" of " Neem die blauwe enveloppen maar weer mee" zegt kapot kunnen schieten, maar nee.. wij uiten onze frustraties netjes via een internetforumquote:Op zaterdag 18 december 2004 00:56 schreef Darksoulz het volgende:
Klagende postbodes op internet, het moet niet gekker worden
Groetjes Elly en Kees, dan denk ik dat Elly en Kees die kaart verstuurd hebben. Er zou dan dus ook nog ergens een adres op moeten staan waar die kaart naartoe moetquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:54 schreef tjarie het volgende:
wie werkt er ook tijdens de kerstvakantie bij het postsorteercentrum
echt lache man zie je kaarten langskomen zonder adres en alleen:
groetjes elly en kees (fictief)
alsof iedereen kees kent
Ik werd ook halverwege het zetten van me wijk op pad gestuurdquote:Op zondag 19 december 2004 22:53 schreef Beach het volgende:
Gisteren om 6.50 begonnen, ik had maar vier uur geslapen![]()
.
En lekker op weg geholpen door vaste medewerkers die kwamen helpen.
Ik ging het eerste deel van mn wijk bezorgen, en het tweede deel werd voor mij gezet.
Hoorde ik later dat mn collega's boos waren omdat ik de deur uitging en de vaste het steunpunt van mijn wijk liet zetten.
En anderen deden dat ook en gingen nog veel vroeger de deur uit, maar ze zijn boos op mij![]()
![]()
![]()
Maarja altijd dezelfde zeikerds bij ons op kantoor.![]()
Wij hier morgen wel HAH van de Gamma verplicht op maandag en geen andere dag. Tevens de laatste HAH voor de kerst. Verder was hier de ingschatting gemaakt dat het morgen de drukste dag word. En omdat de HSM voor ons gebied een dikke puinhoop is denk ik dat wij hier morgen choas hebben. Maar dat maakt het wel gezelligquote:Op zondag 19 december 2004 23:26 schreef Saekerhett het volgende:
Zo, morgen t/m vrijdag de drukste week van het jaar voor de boeg, alleen morgen valt het hopelijk wel mee, geen HaH denk ik, en voor de rest alleen maar kerstkaarten enzo...
Hehe werk ze danquote:Op zondag 19 december 2004 23:31 schreef nexcro het volgende:
[..]
Wij hier morgen wel HAH van de Gamma verplicht op maandag en geen andere dag. Tevens de laatste HAH voor de kerst. Verder was hier de ingschatting gemaakt dat het morgen de drukste dag word. En omdat de HSM voor ons gebied een dikke puinhoop is denk ik dat wij hier morgen choas hebben. Maar dat maakt het wel gezellig![]()
Ja, dan sta je bv bij een flat en vragen de mensen of je voor hun ook post hebt.quote:Op zondag 19 december 2004 22:07 schreef nexcro het volgende:
...en de postbode wel weet waar iedereen woont.
imbeciel readquote:Op zondag 19 december 2004 21:23 schreef Light het volgende:
[..]
Groetjes Elly en Kees, dan denk ik dat Elly en Kees die kaart verstuurd hebben. Er zou dan dus ook nog ergens een adres op moeten staan waar die kaart naartoe moet
Had je maar grammatica moeten lerenquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:54 schreef RAND het volgende:
Had je maar een vak moeten leren
Nee okee serieus, Door wind en regen mijn pakjes bezorgen verdiend eigenlijk wel respect....
Ben geen TPG'er maar da's zo'n lieve reclamequote:Op dinsdag 21 december 2004 09:35 schreef Sprookjesbos het volgende:
Wat ik me, als kutklant, afvraag; wat vinden jullie van die TPG reclame? (jongetje die kerstkaart naar zichzelf stuurt om samen met de postbode onder de mistletoe te kunnen belanden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |