abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24037353
Vorige deel:
TPG vs Kutklanten deeltje 4!

Zo vandaag kerstpakket gekregen . Alleen veel zat er niet in wat oosterse zooi ofzo en stokjes en kommetjes om het op te eten. Maar ja beter iets dan niets.

En verder vandaag weer een klote dag gehad. Eerst werd me verteld dat ik weer HAH had loop er gvd de hele week al mee . En ook nog in me eentje een grote wijk lopen terwijl de rest met zijn 2en een wijk doet. Werd ik halverwege ook nog aangevallen door een hond. Ja hij doet niks zeggen ze altijd nou deze wel hij sprong zo hoog dat ie in me nek kon gaan zitten (en nee ik ben niet kleine ofzo 1.85 m.) Kutbeest
  vrijdag 17 december 2004 @ 15:54:22 #2
23022 RAND
Ja RAND! ja
pi_24038171
Had je maar een vak moeten leren

Nee okee serieus, Door wind en regen mijn pakjes bezorgen verdiend eigenlijk wel respect....

Maar toch......... had je een vak moeten leren
Denial isnt that a river in egypt ?
pi_24038259
*TVP

Hehe, het klagen is weer begonnen.. morgen zal wel een vrij heftige dag worden
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_24038462
O ds t kerstpakket is nie veel aan? Ik hoop dat ze m dan morgen komen brengen ofzow...
pi_24038673
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 16:08 schreef Elvi het volgende:
O ds t kerstpakket is nie veel aan? Ik hoop dat ze m dan morgen komen brengen ofzow...
Hier niet in elk geval lijkt me niet dat we per vestiging een ander hebben .

En ik heb een vak geleerd. Ben normaal alleen zaterdag werker maar tijdelijk werkeloos en ik kon nu ook mooi doordeweek werken. En nu helemaal met KNJ. Lekker gezellig. En WW is ook niks
pi_24040977
Maar wat zou de TPG zonder klanten zijn he? Dan bestond de TPG niet eens.
pi_24041530
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 17:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar wat zou de TPG zonder klanten zijn he? Dan bestond de TPG niet eens.
Opzouten kutklant!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 17 december 2004 @ 19:01:50 #8
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_24042313
Ja! Daar zijn we weer! Deeltje 5!
Het topic voor klagende postbodes (voornamelijk zaterdagmedewerkers, geloof ik) en dus niet voor kutklanten.

Kutkerstkaarten.
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_24047591
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 18:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Opzouten kutklant!
Steek je kop maar in het zand.
pi_24047790
ik ben krantenbezorger mag ik nu ook klagen over de ontvangers?
046
Dank aan Yeahinho
pi_24048919
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:51 schreef hallo_mensen het volgende:
ik ben krantenbezorger mag ik nu ook klagen over de ontvangers?
Nee alleen als je bezorgt in naam van TPG Post. En krantenbezorgers zuigen die zorgen ervoor dat de post niet in de bus ken omdat ie of vol zit of de krant eruit steekt.
pi_24048955
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:39 schreef nexcro het volgende:

[..]

Nee alleen als je bezorgt in naam van TPG Post. En krantenbezorgers zuigen die zorgen ervoor dat de post niet in de bus ken omdat ie of vol zit of de krant eruit steekt.
Ik bezorg op zaterdag avond
in naam van Netwerk
046
Dank aan Yeahinho
pi_24050782
Klagende postbodes op internet, het moet niet gekker worden
pi_24053505
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:41 schreef hallo_mensen het volgende:

[..]

Ik bezorg op zaterdag avond
in naam van Netwerk
Alsof iedereen de krant direct uit de bus haalt
pi_24059128
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 16:08 schreef Elvi het volgende:
Het is weer zo'n Fair Trade pakket net als vorig jaar. Met nootjes, chips, wijnazijn, noodles, tibetaanse olie, soepkommen en zo'n vaag dobbelsteenspel.
pi_24059196
wie werkt er ook tijdens de kerstvakantie bij het postsorteercentrum
echt lache man zie je kaarten langskomen zonder adres en alleen:
groetjes elly en kees (fictief)
alsof iedereen kees kent
  zaterdag 18 december 2004 @ 16:20:59 #17
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_24059687
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 00:56 schreef Darksoulz het volgende:
Ze moeten niet klagen. Als werkende mensen niet thuis zijn stoppen ze gewoon en briefje in de bus dat je je pakje op het postkantoor op kan komen halen.

Dit inplaats van s'avonds nog eens langs te komen om het dan nog een keer te proberen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Martijn_77 op 18-12-2004 16:33:38 ]
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_24059855
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 16:20 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ze moeten niet klagen. Als werkende mensen niet htuis zijn stoppen ze gewoon en briefje in de bus dat je je pakje op het postkantoor op kan komen halen.

Dit inplaats van s'avonds nog eens langs te komen om het dan nog een keer te proberen.
Je gaat maar met je lamme reet lang het postkantoor!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_24059863
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:43 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Steek je kop maar in het zand.
Kutklant!
  zaterdag 18 december 2004 @ 16:34:39 #20
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_24059982
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 16:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je gaat maar met je lamme reet lang het postkantoor!
Ja, maar dat klote postkantoor is nooit open als ik vrij ben. En het was iets waar ik perse zelf voor moest tekenen.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 18 december 2004 @ 16:48:39 #21
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_24060259
opmerkingen als 'goh, je hebt er lekker weer bij vandaag" ,mên wat haat ik dat
kutklanten ook altijd
pi_24060281
Snappen jullie nu echt niet dat jullie zonder werk zitten als er geen klanten waren
pi_24060600
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 16:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Snappen jullie nu echt niet dat jullie zonder werk zitten als er geen klanten waren
Jawel, snap jij ook dat jij geen post krijgt als wij niet bezorgen. Omdat het bv zoals vandaag klote weer was.en weer lekker druk was en het ook nog es te laat kwam(de post).

Maandag word het helemaal een choas. HAH van de Gamma en iedereen is nu lekker kaarten aan het schrijven en die moeten maandag bezorgt worden.

Morgen moet ik helpen in Gorredijk sorteren denk ik. Zijn er meer mensen die morgen moeten werken en ook in Gorredijk ?
pi_24060791
Eerlijk is eerlijk en misschien dat ik de enige ben maar ik vond het meevallen. Had het keidruk verwacht met die huis aan huis. Het was weliswaar drukker dan een "normale" zaterdag maar toch minder druk dan vorig jaar op de Zaterdag voor kerst. Alleen het kerstpakket vond ik niet echt geweldig, maarja een gegeven paard ........
Net efkes anges
pi_24060806
Ik heb nooit post.
pi_24061022
quote:
Wat denk je zelf?

Deze reeks is overigens min of meer als grap begonnen, het viel mij op dat er altijd wel een topic over de post in klaagbaak stond, toen heb ik voor de grap geopperd om maar een topic te openen waar postbodes kunnen zeuren over klanten. Zodoende.
pi_24061232
Zooo! Vanochtend begon ik om 9.00 uur. Ik zag er uit als een zombie, want ik had maar twee uur geslapen. Om 14.00 pas de straat op gegaan en was om 16.00 weer klaar. Best wat dingen fout gegaan, zo heb ik bijvoorbeeld een kerstkaart in de sloot laten waaien .
pi_24062513
quote:
De titel van dit topic is "TPG vs KUTklanten", "niet TPG vs klanten" Wij weten heus wel dat we klanten nodig hebben, maar de vervelende exemplaren onder hen (de KUTklanten) kunnen we missen als kiespijn.
En zeg nou zelf, Rietvaerder, ik weet niet wat voor werk jij doet, maar jij bent toch ook wel eens een vervelende klant tegen gekomen? En wat lucht er dan meer op om zo iemand op een internetforum lekker verrot te schelden?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_24064634
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 17:32 schreef Foxxy het volgende:
Best wat dingen fout gegaan, zo heb ik bijvoorbeeld een kerstkaart in de sloot laten waaien .
Ik begon me wijk vandaag aan de andere kant, wat normaal me einde is begon ik nu dus. Dus ik moest met tas vol over ene brug over het kanaal. Fiets bruggetje. Met van die mooie houten dingen aan het begin dat je fiets tril ik had en de tassen goed vol bundels staken er ver boven uit, achterop had ik ook nog 1 onder wat elastieken. Die donderde er daar bijna of . Gelukkig kon ik hem nog vastpakken.
Ook was ik een bundel vergeten. Ik scheet hem al best ik dacht dat ik hem had meegenomen maar hij lag nog op kantoor. Even gebeld of ze hem in een depozakje wouden stoppen
  zondag 19 december 2004 @ 20:55:47 #30
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_24089024
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 00:56 schreef Darksoulz het volgende:
zie de sig van kramerica_industries (vast fout geschreven maar dat boeit me niet erg... ) We zouden ook allemaal met een uzi in onze tas rond kunnen lopen en iedereen die klaagt over verkeerde post of "Goh post wat ben je laat" of " Neem die blauwe enveloppen maar weer mee" zegt kapot kunnen schieten, maar nee.. wij uiten onze frustraties netjes via een internetforum

Gister om 1500 eindeljkj klaar(0600 begonnen).. ben ik nog 2 uur kerstkaartjes gaan sorteren ..... maar was toch wel gezellig nog... Mandy Lia Meta Adje Fred
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_24089526
Gisteren was het bij ons wel goed geregeld. Om 8 uur begon het kerstonbijt en daarna ging iedereen elkaar helpen om de wijken voor te bereiden. Zodra er een postbezorger aankwam lopen en zijn of haar wijk was nog niet klaar, ging iedereen een vakje samenvoegen. Nog nooit zo snel een wijk klaar gezien
Uiteindelijk mocht ik rond 2 uur de straat op met m'n wijk en was rond half 4 klaar. Daarna nog even een collega geholpen, die drie grote wijken moest bezorgen. Hij zou anders wel erg laat klaar zijn.
Komende week nog een paar dagen extra werken. Ben benieuwd wat de drukste kerstdag gaat worden.
pi_24089645
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 15:54 schreef tjarie het volgende:
wie werkt er ook tijdens de kerstvakantie bij het postsorteercentrum
echt lache man zie je kaarten langskomen zonder adres en alleen:
groetjes elly en kees (fictief)
alsof iedereen kees kent
Groetjes Elly en Kees, dan denk ik dat Elly en Kees die kaart verstuurd hebben. Er zou dan dus ook nog ergens een adres op moeten staan waar die kaart naartoe moet
pi_24089855
tvp Leuk topic
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_24090631
Vandaag wezen voorsorteren, op gebied. Echt lache wat je tegen komt. kaarten zonder postzegel en adres maar met alleen een naam erop Die mensen denken vast dat het gratis is en de postbode wel weet waar iedereen woont.
pi_24091729
Gisteren om 6.50 begonnen, ik had maar vier uur geslapen .
En lekker op weg geholpen door vaste medewerkers die kwamen helpen.
Ik ging het eerste deel van mn wijk bezorgen, en het tweede deel werd voor mij gezet.
Hoorde ik later dat mn collega's boos waren omdat ik de deur uitging en de vaste het steunpunt van mijn wijk liet zetten.
En anderen deden dat ook en gingen nog veel vroeger de deur uit, maar ze zijn boos op mij
Maarja altijd dezelfde zeikerds bij ons op kantoor.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_24091926
quote:
Op zondag 19 december 2004 22:53 schreef Beach het volgende:
Gisteren om 6.50 begonnen, ik had maar vier uur geslapen .
En lekker op weg geholpen door vaste medewerkers die kwamen helpen.
Ik ging het eerste deel van mn wijk bezorgen, en het tweede deel werd voor mij gezet.
Hoorde ik later dat mn collega's boos waren omdat ik de deur uitging en de vaste het steunpunt van mijn wijk liet zetten.
En anderen deden dat ook en gingen nog veel vroeger de deur uit, maar ze zijn boos op mij
Maarja altijd dezelfde zeikerds bij ons op kantoor.
Ik werd ook halverwege het zetten van me wijk op pad gestuurd . De hele week mocht ik alles alleen doen maar gister werd ik ineens door 4 man geholpen. Doordat ik eerder op pad ging en zei de rest klaar zetten was ik wel mooi vroeg thuis.
  zondag 19 december 2004 @ 23:14:54 #37
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_24092269
Ik kwam 12.45 aan
Werk pas net op een nieuwe vestiging dus ken nog niet zoveel. Ze hadden dus blijkbaar al ingecalculeerd dat ze niet veel aan me zouden hebben in de voorbereiding
Op de vestiging (Bd-Sl) aangekomen bleek dat de HSMs behoorlijk op schema voorliepen waardoor mijn wijk al gezet en wel in de kast lag.
Tot een uur of 2 nog wat collega's geholpen en vervolgens mijn wijk weggefietst. Had een deel naar het nabrengpunt laten rijden, maar dat had ik niet echt slim ingedeeld waardoor ik mijn hele wijk 2x heb gezien (niet zo gek, is grotendeels een lange straat).
Uiteindelijk vijf uur klaar, net voor het donker, met maar 1 stukkie post over.

Vond het eigenlijk wel een prima dagje zo vlak voor Kerst.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_24092608
Zo, morgen t/m vrijdag de drukste week van het jaar voor de boeg, alleen morgen valt het hopelijk wel mee, geen HaH denk ik, en voor de rest alleen maar kerstkaarten enzo...
pi_24092748
quote:
Op zondag 19 december 2004 23:26 schreef Saekerhett het volgende:
Zo, morgen t/m vrijdag de drukste week van het jaar voor de boeg, alleen morgen valt het hopelijk wel mee, geen HaH denk ik, en voor de rest alleen maar kerstkaarten enzo...
Wij hier morgen wel HAH van de Gamma verplicht op maandag en geen andere dag. Tevens de laatste HAH voor de kerst. Verder was hier de ingschatting gemaakt dat het morgen de drukste dag word. En omdat de HSM voor ons gebied een dikke puinhoop is denk ik dat wij hier morgen choas hebben. Maar dat maakt het wel gezellig
pi_24092972
quote:
Op zondag 19 december 2004 23:31 schreef nexcro het volgende:

[..]

Wij hier morgen wel HAH van de Gamma verplicht op maandag en geen andere dag. Tevens de laatste HAH voor de kerst. Verder was hier de ingschatting gemaakt dat het morgen de drukste dag word. En omdat de HSM voor ons gebied een dikke puinhoop is denk ik dat wij hier morgen choas hebben. Maar dat maakt het wel gezellig
Hehe werk ze dan

Trouwens, weet je of er op oudjaarsdag gemiddeld veel is, of valt het mee?
  zondag 19 december 2004 @ 23:48:00 #41
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_24093222
Ik zou zeggen iets rustiger... de kerstkaarten zijn zo'n beetje voorbij en veel bedrijven draaien op halve kracht (veel werknemers nemen vrij)...
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  maandag 20 december 2004 @ 19:07:35 #42
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_24106442
quote:
Op zondag 19 december 2004 22:07 schreef nexcro het volgende:
...en de postbode wel weet waar iedereen woont.
Ja, dan sta je bv bij een flat en vragen de mensen of je voor hun ook post hebt.
Stilte.
Ja van welk nummer bent u dan?

En het HAH; deze week 3 in totaal en vorige week zo'n 6 of 7 stuks, geloof ik.
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_24109353
quote:
Op zondag 19 december 2004 21:23 schreef Light het volgende:

[..]

Groetjes Elly en Kees, dan denk ik dat Elly en Kees die kaart verstuurd hebben. Er zou dan dus ook nog ergens een adres op moeten staan waar die kaart naartoe moet
imbeciel read
pi_24109834
Morgen en de rest van de week geen HAH?
  dinsdag 21 december 2004 @ 09:35:42 #45
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_24113998
Hé TPG'ers.
Dank voor het keurig bezorgen van mijn kerstpost
Wat ik me, als kutklant, afvraag; wat vinden jullie van die TPG reclame? (jongetje die kerstkaart naar zichzelf stuurt om samen met de postbode onder de mistletoe te kunnen belanden)
You saw her bathing on the roof, her beauty and the moonlight overthrew you
  dinsdag 21 december 2004 @ 09:39:04 #46
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_24114025
Gisteren vertelde ze op tv dat het bij TPG dezer dagen juist zo gezellig is.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:34:04 #47
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_24114703
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 15:54 schreef RAND het volgende:
Had je maar een vak moeten leren

Nee okee serieus, Door wind en regen mijn pakjes bezorgen verdiend eigenlijk wel respect....
Had je maar grammatica moeten leren
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:36:59 #48
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_24114751
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 09:35 schreef Sprookjesbos het volgende:
Wat ik me, als kutklant, afvraag; wat vinden jullie van die TPG reclame? (jongetje die kerstkaart naar zichzelf stuurt om samen met de postbode onder de mistletoe te kunnen belanden)
Ben geen TPG'er maar da's zo'n lieve reclame
* sungaMsunitraM kent ook een postbode (v) maar die bezorgt niet waar ik woon. Anders was dat echt een super leuke tip geweest ja.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_24117346
Zaterdag van 5:30 tot 13:15 gewerkt. Eerst een uurtje kerstkaarten gesorteerd, daarna vossen en om 7:15 kon ik al beginnen met het ingooien van de wijk die ik altijd moet voorbereiden.
In vergelijking met voorgaande jaren was het toch best rustig (het was zelfs minder dan de zaterdag ervoor). Zelfs met het huis aan huis erbij van ik het niet zo belachelijk veel... 4 rode bakken en een stuk of 6 - 7 blauwe in vergelijking met 7 rood en 9 blauw vorig jaar vind ik toch vrij veel.

Vandaag van 9:00 tot 13:00 geholpen met ingooien en zetten. Vrijdag weer werken... misschien dat ik dan zelfs de straat op mag, maar dat zie ik nog wel.

Waar ik me momenteel aan stoor zijn mensen die kerstkaarten sturen met daarop zoiets als:
"Corrie en Henk
Van Ravensteinerf
Dordrecht"

Geen huisnummer of postcode (toch wel de meest triviale dingen op een poststuk).. hoe moet ik dan in godsnaam weten waar die kaart heen moet.
Argh.
Nou ja, gelukkig is de sfeer goed en is er te eten, dus eigenlijk valt er weinig te klagen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_24119548
Wat ik de laatste tijd vaak meemaak: dat mensen met een kennisgeving achter mij aan komen en dat het dan een kennisgeving van de pakketchauffeur blijkt te zijn. Voordat je dat sommige mensen aan het verstand hebt gebracht...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')