abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 oktober 2004 @ 09:18:34 #1
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_22766163
Zo hier weer deel vier.....ik heb zo ook een verhaal!

vorige deeltje:
TPG vs Kutklanten deel 3!

De zin van dit topic is dat TPG medewerkers (bestelling, chauffeurs etc...) hier kunnen klagen over hun werk, met name over zeikerige klanten
Dus niet andersom, dan opent je maar een topic klanten vs kutTPG

[ Bericht 51% gewijzigd door SilentChaos op 21-10-2004 10:58:44 ]
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  donderdag 21 oktober 2004 @ 09:23:57 #2
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_22766208
TS begint natuurlijk...dus goed:

Ik zaterdag weer heerlijk pakketjes rijden in mijn favoriete wijk Moerwijk!...
Kom ik bij een huis, bel aan, mensen niet thuis...
Dan maar bij de buren bellen ... Ik bel aan...komt er een vent naar buiten: je hebt m'n bel gesloopt!
dus ik luisteren, ja hoor, bel bleef hangen, door het hele huis inggggggggggggggggggggg dat geluid, je kent't wel...Nou die man vond dat natuurlijk niet leuk, maar ja, ik kan daar nix aan doen, moet je bij de woningbouw wezen!...
Dus goed ik bied m'n excuses aan...hij nog steeds boos, zegt hij: waarom bel je eigenlijk ook bij mij?
ik: ik heb een pakketje voor uw buren die zijn niet thuis, dus ik wou vragen of u die wou aannemen
vent: nee dat doe ik niet! dus dan had je ook niet hoeven bellen!
ik: ik moet toch eerst bellen om te weten of u het pakketje wel of niet aanneemt
vent: wat ben je nou voor dom laag opgeleid postbodetje
ik: Ik zit op de TU-Delft hoor (ok goed ik loop er stage, zit op de TH-Rijswijk, maar het gaat om het idee )
hij: daar heb ik nix mee te maken, jullie zijn alemaal dom blablabla
ik: u moet een klacht bij de woningbouw indienen als die bel blijft hangen, niet bij mij
hij: ja ik ga nog wel een klacht over je indienen op je hoofdkantoor
ik: weet je wat meneer, doet u dat maar, onrealistische pleurusvent
toen ging hij hlemaal uit z'n dak, dus ben ik weggereden

Sommige mensen snappen ook werkelijk nix

[ Bericht 0% gewijzigd door SilentChaos op 21-10-2004 09:29:29 ]
pi_22766337
Dat heb ik gelukkig nog nooit gehad bij TPG
Wel een paar keer dat er mensen waren die zonodig 4 straten eerder een pakje of post moesten hebben ...
  donderdag 21 oktober 2004 @ 09:38:35 #4
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_22766370
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 09:36 schreef Chillbeer het volgende:
Dat heb ik gelukkig nog nooit gehad bij TPG
Wel een paar keer dat er mensen waren die zonodig 4 straten eerder een pakje of post moesten hebben ...
ja dat heb ik ook wel gehad...maar vaak ben ik dan blij omdat ik niet naar die andere straat hoef te rijden ze moeten zich dan wel van mij kunnen legitimeren (stel dat't niet de rechtmatige eigenaar is )...
Maar ja, vaak weten ze wel heel exact alles uit hun hoofd...wat voor pakketje, welk nummer, welke naam (logisch als ze het zelf zijn )
pi_22766587
Even een vraag :

Stel er wordt een pakje verstuurd met verzekering.... mag een postbode dit pakje zomaar bij de buren afgeven ?

Zo heb ik dus een x gehad dat iets twv 500 eur bij de buren gedropt was, nu kan ik mijn buren vertrouwen en dat zit wel goed. Maar voor hetzelfde geld zie ik er niets meer van.

Hetzelfde is ook eens gebeurd ZONDER dat er een briefje in mn bus zat...
  donderdag 21 oktober 2004 @ 09:59:22 #6
36050 Fearlezz
Forever and ever
pi_22766642
Mag ik in dit topic ook klagen over die pleuris-postbode die het flikt om een zending van 5 grote dozen om 8:50 bij mij af te leveren, terwijl de voorwaarden toch duidelijk 9:00 - 17:00 stellen? Natuurlijk ben ik voor 9:00 niet op kantoor, en kan ik vervolgens die grote dozen op het postkantoor gaan ophalen...

of is dit topic alleen om te klagen over de klanten die boos worden als de zending verkeerd wordt afgeleverd?
pi_22766812
@ SilentChaos: Misschien een idee om de OP wat uit te breiden, even duidelijk maken voor wie dit topic bedoeld is en voor wie niet.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_22766827
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 09:59 schreef Fearlezz het volgende:
of is dit topic alleen om te klagen over de klanten die boos worden als de zending verkeerd wordt afgeleverd?
Als je wilt zeiken over de post open je maar een eigen topic.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_22767102
Hoe zit het met als je een onderdeel per post hebt ontvangen en binnen 8 dagen retour kan zenden als het je niet bevalt (staat ergens in de wet) Heeft TPG daar speciale verzendwijzes voor?
pi_22767236
Vqan de week laatste pakketje uit mijn wijk, mensen zijn niet thuis bel aan bij de buren, kerel doet open met norse stem zegt : NEEEH voor hun neem ik niks aan
Bel aan bij andere buren: Nee ik wil het niet aan nemen ze zijn er nooit
Moet ik gvd helemaal terug naar steunpunt terwijl mijn vriendin net beld dat ze al bij de metro halte is, dus ik daar naar toe fietsen kom ik onderweg collega in busje tegen die gelukkig mijn niet te bezorgen pakketje en sleutelk van steunpunt mee wil nemen
  donderdag 21 oktober 2004 @ 10:39:55 #11
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_22767245
Leuk topic, heb net heel 3 gelezen

Muchos respect voor de postbode hoor, tis een pracht van een (gratis) dienst!
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_22767459
Wat ik vorige week tegenkwam is dat mensen die bel ofzo niet horen. Ik bel 2 keer aan. Loop weg. Kijk nog ff naar binnen. En ja hoor, de persoon (ouwe man) zit gewoon binnen. Dus ik op het raam kloppen. En dat hoorde die wel. Hij loopt naar de deur. Ik vertel dat ik al 2 keer gebeld had. Hij knikt vriendelijk en zegt dag en knalt die deur dicht Volgens mij is die ouwe een heel klein beetje doof

En altijd als je 2 keer belt dat ze niet open doen en je dan netjes aan zo'n briefje begint (aangezien het een aangetekende is) En dat ze dan er in 1 keer aankomen lopen van de supermarkt of weet ik veel waar. Heb je net dat briefje af

Wat ik ook veel merk is dat ik van die "dagzendingen:" of zo krijg. Tis een legitimatie zending maar dan gewoon van de TPG Weet iemand wat het is. Tis een brief , die wat dikker is door vulling ofzo....
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  donderdag 21 oktober 2004 @ 11:01:12 #13
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_22767604
OP aangepast begin nog is een vervolgtopic, krijg ik allemaal verantwoordelijkheden
geintje

Maar @ renkie: je post hoort hier niet thuis, maar ik zal je vraag beantwoorden. Voor verzekerde zendingen moet doorgaans getekend worden. Als er niet voor getekend hoeft te worden mogen wij het gewoon bij de buren afgeven. Krijg je het dan niet of beschadigd..dan is het maar goed dat't verzekerd is!

Ik had is een keer The X-Files besteld...via Amazon. Dat wordt geleverd door Selekt Vracht...ik 80 euro betaald...hopen dat'ie aankomt, nou dat kwam hij ook, maar hij lag bij de buren dat vind ik dus niet kunnen. Voor zulke bedragen moet getekend worden vind ik! En aangezien ik al betaald heb zeker!
pi_22767621
Deze quote kwam ik nog tegen bij dit topic Hoeveel fooi geef jij aan de pizzabezorger?
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 20:21 schreef ChrisJX het volgende:
Ik ben vrij principieel tegen fooien. Je krijgt toch zeker al betaald? Als dat onder het minimumloon is zorgt je baas maar voor extra centen.

Waarom een serveerder, ober of pizzakoerier wel fooi geven en een postbode of vakkenvuller niet? Ook een postbode moet door weer en wind voor jouw brieven. (....)
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 09:54 schreef Bierie het volgende:
Ik geef zelf altijd fooi. Die jongens doen hun werk door weer en wind (en ja ze kiezen er wel voor en ja een postpode doet het ook, maar die postbode krijgt ws beter betaalt) (...)
  donderdag 21 oktober 2004 @ 11:04:08 #15
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_22767664
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 11:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Deze quote kwam ik nog tegen bij dit topic Hoeveel fooi geef jij aan de pizzabezorger?
[..]
Met pakketjes bezorgen krijg ik per zaterdag gemidden 5 euro fooi...gelukkig heb ik veel oude mensen in m'n wijk! die doen dat vaak nog wel...
pi_22767687
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 11:04 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Met pakketjes bezorgen krijg ik per zaterdag gemidden 5 euro fooi...gelukkig heb ik veel oude mensen in m'n wijk! die doen dat vaak nog wel...
Serieus?? Blijf je dan ook staan van: waar blijft mijn fooi? Terwijl je met je rechtervoet begint te tikken
  donderdag 21 oktober 2004 @ 13:03:50 #17
101188 Jaeder
Int. wl. zt. int. disc.pr.
pi_22769954
Gewoon je kennisgevingen van te voren uitschrijven. Kun je snel in de bus stoppen en weglopen.
  donderdag 21 oktober 2004 @ 14:28:35 #18
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_22771698
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 11:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Serieus?? Blijf je dan ook staan van: waar blijft mijn fooi? Terwijl je met je rechtervoet begint te tikken
Voet tussen de deur

Nee hoor ik ga ook niet staan van "waar blijft m'n fooi". Ik loop veel flats dus ze weten al dat ik eraan kom en dan hebben ze nog tijd om geld te pakken. Vaak wil ik meteen weglopen en zeggen ze: dit is voor jou!
ik krijg salaris hoor

maar fooi is altijd welkom
pi_22771716
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 10:39 schreef Rodie83 het volgende:

Gratis voor de ontvanger, niet voor de verzender .
pi_22771979
Ik had een x dat ik buslichting aan t doen was. Dus ik kom bij die bus aan, en zet mn busje stil. Blijkt dat ik een half stukje op een zebrapad sta. (Een bus lichten duurt ongeveer een halve minuut, dan rij je weer verder).
Komt er een oude vent aanlopen met zn hondje. "Je staat op het zebrapad" Dus ik dacht, die vent maakt een grapje.
Ik(vriendelijk lachend):ik ben zo weer weg meneer.
Vent: nee je moet niet op dat zebrapad staan, t is ook altijd hetzelfde met jullie van de post.
Ik: nou u kunt er toch langs lopen, mn bus is geen 40 meter breed.
Vent: Nee je moet er gewoon niet opstaan, wegwezen met die bus
Ik: nou dat dacht ik niet, ik licht even dat busje en ik ben zo weer weg
Vent: Heb je geen opvoeding gehad?
Ik: Nou moet je even je muil dicht houden en maar gauw doorlopen, je kent me niet.
Vent: Ik ga je baas bellen als je nu die bus niet weghaalt
Ik: Je doet maar lekker, nou stoppen met zeuren vent.
Vent: goed zo, ik bel je baas, je hoort hier morgen van.
Ik: je doet maar, en als je nu oppleurt kan ik tenminste mijn werk doen.

Nooit meer wat gehoord
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_22772114
*tvp*

Leve de postbodes!
pi_22772154
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 14:41 schreef Metal_Mart het volgende:

--Zebrapad verhaal--

Wat ik ook veel merk is dat ik van die "dagzendingen:" of zo krijg. Tis een legitimatie zending maar dan gewoon van de TPG Weet iemand wat het is. Tis een brief , die wat dikker is door vulling ofzo...
pi_22772419
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 14:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat ik ook veel merk is dat ik van die "dagzendingen:" of zo krijg. Tis een legitimatie zending maar dan gewoon van de TPG Weet iemand wat het is. Tis een brief , die wat dikker is door vulling ofzo...
Bedoel je brieven waar een hele uitreikinginstructie van de tpg is opgeplakt?
Volgens mij zijn dat gewoon brieven van bedrijven, want als je goed kijkt, kan je bv Rabobank zien staan... of bedoel je hele andere brieven?

Morgen ga ik ook weer werken.
pi_22772553
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 10:39 schreef Rodie83 het volgende:

't is niet gratis, hoor...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 21 oktober 2004 @ 15:14:07 #25
101188 Jaeder
Int. wl. zt. int. disc.pr.
pi_22772635
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 15:09 schreef Jordy-B het volgende:
't is niet gratis, hoor...
Ik geloof dat ik hier een markt zie. 'Beschermgeld' zodat je post niet verscheurd aankomt of verregend aankomt... leuke bijverdienste voor de mensen die minder uren krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')