Ik rijd vaak pakketdienst en ik raak bijna alles kwijt. Soms een paar pakjes niet, omdat er een aanvullende dienst is, maar verder ligt het percentage best hoog hoor. Het gebeurt bij ons op kantoor dat er de volgende dag NUL pakketten meegaan voor de tweede aanbieding!! Maar ja, landelijke omgeving he, buren nog te vertrouwen, tuinen met tuinhuisjes, deuren die niet afgesloten zijn etcquote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
maar ik maar 30% van![]()
Ben vaak de pakjes kwijt. Ook door het aan de buren te geven
Hoe kom jij erbij om dat niet te doenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:16 schreef Yeahinho het volgende:
Hoe kom je er trouwens bij om post op je arm leggen?
Op ons kantoor wordt het zo geleerd aan nieuwelingen (en dus ook aan de postbezorgers, maar die zijn eigenwijs). In het begin had ik er ook wel moeite mee, maar het wendt snel, en ik weet nu niet beter meer.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:47 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Hoe kom jij erbij om dat niet te doenHeb je zulke grote handen?
Helemaal met je eens. Ik zet de HaH (zeker als het er 2 zijn) er dan ook liever tussen, maar dat is sinds een tijdje (sinds de sorteermachines in Maart zijn gekomen) verboden, omdat ze er al snel achterkwamen dat het toch wel erg veel tijd in beslag neemt.....quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:47 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
maar mijn hele kantoor vind het een belachelijk idee om 2 grote HAH achter het handje te moeten houden. Idee van mensen die in een pak achter hun dure gewaxte bureau zitten en nog nooit een bundel in hun klauwen hebben gehouden.
Zoals eerder gezegd. De bundels in de 2 wijken die ik om de tijd doe , zijn soms enorm Als ik het op mijn rechteronderarm leg en met mijn hand vastklem kan ik echt wel een grote bundel vasthouden. Meer dan als je alles in de hand houdt. Een collega keek mij ook verbaast aan naar mijn methode. Maar ik ben het gewoon gewend.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:16 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hoe kom je er trouwens bij om post op je arm leggen?![]()
ja en nu kost het je bergen tijd op straat, maar ach dat zien de hoge heren niet, dus dat kan ze geen klap schelen. Dr wordt nu gewoon veelsteveel gefocust op de voorbereidingstijd, die over het algemeen veel te krap staatquote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:25 schreef Yeahinho het volgende:
Helemaal met je eens. Ik zet de HaH (zeker als het er 2 zijn) er dan ook liever tussen, maar dat is sinds een tijdje (sinds de sorteermachines in Maart zijn gekomen) verboden, omdat ze er al snel achterkwamen dat het toch wel erg veel tijd in beslag neemt.....
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:32 schreef Cart_man het volgende:
Heeft dat gehucht een postkantoor dan.
Net onze nieuwe voorbereidingstijden gezien.... Daar word je niet echt vrolijk van...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 05:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja en nu kost het je bergen tijd op straat, maar ach dat zien de hoge heren niet, dus dat kan ze geen klap schelen. Dr wordt nu gewoon veelsteveel gefocust op de voorbereidingstijd, die over het algemeen veel te krap staat![]()
Ik las 't ook... lijkt me ook niks. Veel te zwaar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:01 schreef K-Man het volgende:
[quote]Op donderdag 14 oktober 2004 20:16 schreef Yeahinho het volgende:
Die honkbalhandschoen uit MAIL! kunnen ze aan mij ook niet kwijt. Maar mijn ervaring is dat de verspreiding van die handige hulpmiddelen na de testfase toch wat tegen valt, vanwege beperkt budget. Wij hebben nu twee roodrunners (waarvan 1 opgebouwd uit twee oude kapotte), en die nieuwe ergonomische schoudertas die vorig jaar is geintroduceerd heb ik hier ook nog niet gezien.
Koop een stratenboekje.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:24 schreef mark_03 het volgende:
Niemand die deze vakantie wat bijklust? Ben de hele week ingepland... op zich wel fijn. Nieuw dienstje gedaan vandaag, zonder ook maar een opleiding gehad te hebben... wat een doolhof. Heb best wat ervaring, maar dit sloeg (net niet, heb wel s erger gehad in m'n beginperiode) alles.
Was gewoon complete straten kwijt. Bende... maarja, morgen de herkansing
Bedoel meer dat de dienst anders uit de machine kwam dan dat ik 'm zelf gezet had... dacht dat 't makkelijker zou zijn. Niet dus ...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:38 schreef Youssef het volgende:
[..]
Koop een stratenboekje.Ontzettend handig, ook voor buiten je werk
![]()
'k heb zelf een kaartje (A4-formaat) van de stad en enkele kleinere kaartjes van de verschillende codegebieden... Geweldig als je 'ns moet invallen in een vreemde wijkquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:38 schreef Youssef het volgende:
[..]
Koop een stratenboekje.Ontzettend handig, ook voor buiten je werk
![]()
Ik heb daar geen problemen mee. Ik heb altijd 4 nabrengzakken. En de 2 tassen op de fiets kunnen netjes dicht. Steekt ook geen enkele brief uitquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:05 schreef Jordy-B het volgende:
Dan moet je 'ns minder in je tassen proppen en 'n nabrengzak klaarmaken...
Bij ons hebben we welgeteld 1 wijk waar je nabrengzakken mag makenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:05 schreef Jordy-B het volgende:
Dan moet je 'ns minder in je tassen proppen en 'n nabrengzak klaarmaken...
Serieus??quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij ons hebben we welgeteld 1 wijk waar je nabrengzakken mag maken.... Voor de rest mag je mooi op en neer fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |