quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:24 schreef Dirkh het volgende:
Ze hebben je telefoonnummer en die zoeken ze via ikhebje.nl op en zo weten ze jouw adres.
quote:. Ik sta NERGENS in het telefoonboek of whatever.
Inderdaad. Mijn telefoonabonnement is afgesloten op naam van mijn oma, omdat ik toentertijd minderjarig was en mijn ouders in het buitenland wonen. Ik kreeg ook zo'n envelop van de Postcodeloterij een tijdje terug op haar naam en mijn adres. Ik sta niet in het telefoonboek en mijn oma woont hier niet. Het moet wel via KPN gebeurd zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:56 schreef longinus het volgende:
Postcode loterij = afkomstig van KPN, ze verkopen je (geheime) adres al jaren.
Hoe ik het weet, foutje in de naam welke alleen voorkomt bij de KPN.![]()
Ik heb geheime adres / telefoonnummer en heb meteen bezwaar getekend, toen KPN op het nieuws kwam over het verstrekken van de adressen, ook die van geheime telefoonnummers.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:56 schreef longinus het volgende:
Hoe ik het weet, foutje in de naam welke alleen voorkomt bij de KPN.![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:56 schreef longinus het volgende:
Hoe ik het weet, foutje in de naam welke alleen voorkomt bij de KPN.
Daar heb ik vele maanden (minder dan 1 jaar) geleden ingeschreven!!quote:
Te laat. ik heb hem opengemaakt Ik wou lezen hoe ze aan mijn adres kwam. Er stond niks in. En meteen in de prullenbak gegooid. Ja, niet op de papierstapel!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:20 schreef BabeWatcher het volgende:
Streep je adres met een dikke stift door. Schrijf dan met balpen iets als "deze persoon is onbekend op dit adres - RETOUR AFZENDER" en gooi hem zonder postzegel in de brievenbus. Houden ze er snel mee op.
Hahaha, als het zo was, was ik hier niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:26 schreef paella het volgende:
FOK levert die adressen
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:27 schreef HeatWave het volgende:
Wij van de NPL zijn evil.
paella evil medecomplotterquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:30 schreef Andoire het volgende:
[..]
werk jij bij NPL dan?
v eeghenstr?
Collegaquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:31 schreef paella het volgende:
[..]
paella evil medecomplotter
Yepsquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:30 schreef Andoire het volgende:
[..]
werk jij bij NPL dan?
v eeghenstr?
|
|