Brrr, ziet er wel kil en agressief uit. En dat rood! Dat is zo 2004...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:48 schreef Carport het volgende:
Voor degene die toegang hebben tot IntranetMailThuis:
https://medewerkers.tpgpo(...)leinleidschendam.asp
Verhaaltje over de nieuwe formule en de digitale kasten, met een foto van de vestiging.
Afgelopen zaterdag heeft deze stelling alweer ontkracht...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:51 schreef JDude het volgende:
Zouden al die verhalen over "het postvolume loopt terug" dan toch een keer gaan kloppen?
Het was de laatste echte bezorgdag van de maand en een zaterdag... Had je geen drukte verwacht, dan?quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag heeft deze stelling alweer ontkracht...
Inderdaad elke dag HAH en bijna geen post gewoon klote, nu hebben we ook nog een reclame schema waar je je tegewoordig aan dient te houden. Dus gewoon de hele week HAHquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:06 schreef Yeahinho het volgende:
De laatste weken is er echt geen ene flikker post.
Maar des te meer Huis aan Huis.
http://tpgpost.id-cf.nl/quote:Op woensdag 9 februari 2005 02:05 schreef riesdepies het volgende:
effe tussendoor, omdat dit topic toch vooral door (zaterdag-)postboojes wordt gelezen.....
Ik wil nieuwe postbooje kleertjes bestellen en dat kan online maar ik weet die url daarvoor nie meer....
Iemand hier die dat adres weet?
Thanx...
Twee jaar geleden voor het laatst gekeken en nu besteldquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:53 schreef Carport het volgende:
[..]
http://tpgpost.id-cf.nl/
Restbudget: -1 punten
I cannot but totally agree.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 13 februari 2005 12:16 schreef PAA-053 het volgende:
O mijn God, is dit een topic voor TPG medewerkers??![]()
Ik lag dus in mijn bed te snotteren en als je dat onvrijwillig doet, is de lol er snel vanaf!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
I cannot but totally agree.
echt zo'n dag waar je het liefst de hele dag in je bed ligt te snotteren ipv op straat het verzopen hondje spelen... en snotteren..
@Foxxy: kut voor je zeg... suffe groepsleiders ook altijd.. ik hoop iig dat mijn verlof op 18 juni doorgaat..Fields of Rock
Dat wil je niet wetenquote:Op maandag 14 februari 2005 19:03 schreef Rebbedebje het volgende:
Van mij mag je wel hoor,
alleen...wat moet je nou als nietpostbode in een postbode-topic?
Heb je zo'n sneu leven.![]()
![]()
En als je in de Mail! van vandaag kijkt, staat op de achterkant ook een stukje. Ik vind die nieuwe formule nou niet zo super eigenlijk. Het ingooien, samenvoegen en wegbrengen wordt nu door die verschillende mensen gedaan.quote:Op maandag 31 januari 2005 13:08 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Brrr, ziet er wel kil en agressief uit. En dat rood! Dat is zo 2004...
Wat ga je nu doen? Ik wil om eerlijk te zijn ook weg. Er is immers geen toekomst voor een 21-jarige met een 20-uurscontractje bij TPG. Maarja, wat moet ik dan.....?quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:39 schreef Beach het volgende:
Gelukkig heb ik mijn langste tijd gehad bij TPG, als hsm er is ben ik hopelijk weg
Join the club, was hier ook het gevalquote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:53 schreef Rebbedebje het volgende:
Fijne dag vandaag...![]()
Ik werk ook eens op zaterdag.Maar gelukkig alleen binnendienst.
Of waren wij de enigen die;
- nog rond half 12 ochtendwijken aan het zetten waren,
- gem. 15 bakken per wijk hadden,
-(3 ochtendtranches hebben, waarvan de laatste meestal een beetje/restje is) waarbij de 3e tranche net zoveel was als de 2e.
Kutgemeente.![]()
![]()
![]()
(dikke hah-geadresseerde brieven)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |