abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 maart 2005 @ 17:54:27 #251
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_25491757
Ja, de lol gaat er zo voor een groot deel wel af... het is dat er nog leuke kleine roodharige dames op mijn vestiging rondwandelen
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_25492775
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 17:54 schreef nixxx het volgende:
Ja, de lol gaat er zo voor een groot deel wel af... het is dat er nog leuke kleine roodharige dames op mijn vestiging rondwandelen
Bij ons lopen er een paar blonden de post
  zaterdag 12 maart 2005 @ 20:09:54 #253
110777 Adsum
Is present!
pi_25493839
En bij ons lopen er alleen dikke, oude moeders rond....
Ever higher. Ever better.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 20:27:44 #254
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_25494085
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 19:07 schreef Carport het volgende:

Bij ons lopen er een paar blonden de post
Ok.. 1 leuke roodharige, een handvol blondjes en 2 leuke brunettes... dat vat ons kantoor wel samen
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_25494554
Mijn grote liefde werkt ook bij de post helaas ben ik niet haar grote liefde

Hebben jullie trouwens vandaag ook tulpen meegenomen. Ik niet, om een statement te maken
pi_25496708
Het werk wordt inderdaad minder leuk... En dat zal ook steeds erger worden...

Maar nou krijgen we wel een bosje tulpen doordat er zulke goeie winstcijfers zijn... (nou alleen dit jaar nog even kromliggen om de winstcijfers van vorig jaar te evenaren...)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_25503364
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 20:59 schreef MrX1982 het volgende:
Mijn grote liefde werkt ook bij de post helaas ben ik niet haar grote liefde
Bij mij hetzelfde verhaal
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 22:46 schreef Jordy-B het volgende:
Maar nou krijgen we wel een bosje tulpen doordat er zulke goeie winstcijfers zijn... (nou alleen dit jaar nog even kromliggen om de winstcijfers van vorig jaar te evenaren...)
Ik vind het inderdaad een aardig gebaar van ze, maar ik had liever een (kleine) winstuitkering gezien.
pi_25507807
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 17:54 schreef nixxx het volgende:
Kleine roodharige dames !
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_25508412
quote:
Op zondag 13 maart 2005 10:56 schreef Carport het volgende:
Nooit verliefd worden op een collega is mijn ervaring na dat grote drama

Mss kunnen we een clubje oprichten
  zondag 13 maart 2005 @ 18:55:03 #260
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_25508627
Ik heb mijn huidige vriend door de post leren kennen en we zijn nog steeds bij elkaar.
(6 en een half jaar bij de post en zo\'n 6 jaar samen)
En een collega heeft zijn vrouw ook via de post leren kennen geloof ik.
En ik heb nog wel een crush gehad op weer een andere collega, maar die was getrouwd en woont nu ook niet meer hier.
Ja, een incestieus bedrijf die TPGPost.
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
  maandag 14 maart 2005 @ 00:55:41 #261
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_25510179
quote:

Hmmm... ik zie een patroon, laat mijn vorige crush nou toevallig ook op een collega zijn geweest... dat was ook niet wederzijds
pi_25513921
quote:
Op zondag 13 maart 2005 18:31 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Nooit verliefd worden op een collega is mijn ervaring na dat grote drama

Mss kunnen we een clubje oprichten
quote:
Op maandag 14 maart 2005 00:55 schreef nixxx het volgende:

[..]

Hmmm... ik zie een patroon, laat mijn vorige crush nou toevallig ook op een collega zijn geweest... dat was ook niet wederzijds
Hmmm, ik zie hier een nieuw topic verschijnen:

TPG Post en de onbeantwoorde liefdes, deeltje 1

Wie opent m?
pi_25514405
quote:
Ik vind het inderdaad een aardig gebaar van ze, maar ik had liever een (kleine) winstuitkering gezien.

(zie het sarcasme... alsjeblieft)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_25514491
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:49 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

(zie het sarcasme... alsjeblieft)
Ik zat te twijfelen of je het serieus bedoelde, maar weet genoeg nu
pi_25516982
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:29 schreef Carport het volgende:
Hmmm, ik zie hier een nieuw topic verschijnen:

TPG Post en de onbeantwoorde liefdes, deeltje 1

Wie opent m?
Als deze gesloten is?
pi_25909646
Heerlijk weer vandaag. In m'n zomerkleding de post gelopen, heerlijk in het zonnetje. Morgen wordt het ook weer een lekkere dag en daarna helaas wat minder.
pi_25909684
De lente breekt aan. Mooie tijd om post te bezorgen

Ik kijk er nu alweer naar uit. Morgen lekker werken met een zonnetje

Onze nieuwe raamregeling is overigens uitgesteld tot 11 april. Ik ben benieuwd of het er ooit nog van gaat komen. Losers zijn het
pi_25910177
vorige week zaterdag was lekker weer.

'k vind het nou wel al te warm worden, eigenlijk.

Wat vinden jullie trouwens van dat te gekke pluspunten spaarprogramma?
  vrijdag 1 april 2005 @ 17:28:19 #269
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_25910611
pluspunten.... ik heb weer wat gemist zie ik.. bij ons zijn ze van plan de dienstindeling te wijzigen.. ik hoop dat ze zorgen dat we op zaterdag niet meer heen en weer hoeven te fietsen kantoor->ochtendwijk->kantoor->middagwijk daar hebben we met zijn allen al genoeg commentaar op geleverd, maar ja.. heb niet het idee dat er veel aan gaat veranderen
pi_25910780
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 17:28 schreef nixxx het volgende:
pluspunten.... ik heb weer wat gemist zie ik..
'k heb de brief begin van de maand gekregen.

Is een spaarpunten systeem (denk aan airmiles of rocks), waarbij je punten krijgt voor, bijvoorbeeld, een zaterdag met HAH... Ook kan je het als bonus krijgen als blijk van waardering.

Die punten kan je vervolgens spenderen aan de producten die worden aangeboden op de site.

je krijgt een basis van 250 punten. Voor je zaterdagse loop met HAH krijg je er 350 punten bij.
pi_25911338
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 17:09 schreef Jordy-B het volgende:
vorige week zaterdag was lekker weer.

'k vind het nou wel al te warm worden, eigenlijk.

Wat vinden jullie trouwens van dat te gekke pluspunten spaarprogramma?
Op zich is het idee wel leuk, alleen je hebt al zoveel spaarprogramma's. De cadeau's die je kan bestellen zijn op zich wel aardig. Sommige dingen trekken mij gewoon niet, maar er zitten wel een paar leuke dingen tussen. Heb inmiddels 950 punten.
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 17:28 schreef nixxx het volgende:
pluspunten.... ik heb weer wat gemist zie ik.. bij ons zijn ze van plan de dienstindeling te wijzigen.. ik hoop dat ze zorgen dat we op zaterdag niet meer heen en weer hoeven te fietsen kantoor->ochtendwijk->kantoor->middagwijk daar hebben we met zijn allen al genoeg commentaar op geleverd, maar ja.. heb niet het idee dat er veel aan gaat veranderen
Kan je dan niet aangeven dat dat veel efficiënter is (kostenbesparing!! waar ze zo hard op hameren)? Rijden er wel chauffeurs heen en zijn er zakjesadressen in de buurt? Dan lijkt het mij voor hen een kleine moeite om twee of drie zakjes extra mee te nemen. Ik zou dat namelijk wel gedaan hebben.
pi_25912995
Grrr, ik haat het feit dat pakketjes 2 maal worden aangeboden

Voor de postbode meer werk, en als ik er zaterdag en vrijdag niet ben, mag ik het maandag pas ophalen ipv. zaterdag
pi_25914193
Morgen weer... voering al uit m''n jas gehaald vorige week... denk dat 't morgen wel zonder jas kan... en met zonnebril
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  vrijdag 1 april 2005 @ 21:40:37 #274
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_25917303
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 17:59 schreef Carport het volgende:

Kan je dan niet aangeven dat dat veel efficiënter is (kostenbesparing!! waar ze zo hard op hameren)? Rijden er wel chauffeurs heen en zijn er zakjesadressen in de buurt? Dan lijkt het mij voor hen een kleine moeite om twee of drie zakjes extra mee te nemen. Ik zou dat namelijk wel gedaan hebben.
K zag die plusunten brief net ook toen ik thuis kwam zit op kamers maar werk nog bij ouders in stad(je) Het probleem met die middagwijken is de HSM, ze komen er pas om 10:30 -11:15 uit en met de ochtend wijken staat de planning dat je om 10 uur eruit moet zijn. Dat is meestal ook wel te halen en een uur blijven niksen om dan je middagwijk nog voor te bereiden en in een zak te gooien is ook zoiets. Een oplossing zou zijn om de drie ochtendwijken in ons team op te delen in 2 ochtendwijken en dan de middagwijken meer samen te voegen. maar daar zijn de vaste medewerkers een beetje tegen
pi_25918374
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 21:40 schreef nixxx het volgende:

[..]

K zag die plusunten brief net ook toen ik thuis kwam zit op kamers maar werk nog bij ouders in stad(je) Het probleem met die middagwijken is de HSM, ze komen er pas om 10:30 -11:15 uit en met de ochtend wijken staat de planning dat je om 10 uur eruit moet zijn. Dat is meestal ook wel te halen en een uur blijven niksen om dan je middagwijk nog voor te bereiden en in een zak te gooien is ook zoiets. Een oplossing zou zijn om de drie ochtendwijken in ons team op te delen in 2 ochtendwijken en dan de middagwijken meer samen te voegen. maar daar zijn de vaste medewerkers een beetje tegen
Aja, dan schiet het inderdaad niet echt op nee. Hier is het inmiddels zo gepland dat de volgende wijken inmiddels wel al (bijna) klaar staan als de eerste, tweede of derde tranche weg is.
Maar als je niet terug wilt fietsen naar kantoor kan je natuurlijk ook altijd ff ergens wat gaan drinken he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')