Bij ons lopen er een paar blonden de postquote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:54 schreef nixxx het volgende:
Ja, de lol gaat er zo voor een groot deel wel af... het is dat er nog leuke kleine roodharige dames op mijn vestiging rondwandelen
Ok.. 1 leuke roodharige, een handvol blondjes en 2 leuke brunettes... dat vat ons kantoor wel samenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:07 schreef Carport het volgende:
Bij ons lopen er een paar blonden de post![]()
Bij mij hetzelfde verhaalquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:59 schreef MrX1982 het volgende:
Mijn grote liefde werkt ook bij de post helaas ben ik niet haar grote liefde![]()
Ik vind het inderdaad een aardig gebaar van ze, maar ik had liever een (kleine) winstuitkering gezien.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:46 schreef Jordy-B het volgende:
Maar nou krijgen we wel een bosje tulpen doordat er zulke goeie winstcijfers zijn... (nou alleen dit jaar nog even kromliggen om de winstcijfers van vorig jaar te evenaren...)
Kleine roodharige damesquote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:54 schreef nixxx het volgende:
Ja, de lol gaat er zo voor een groot deel wel af... het is dat er nog leuke kleine roodharige dames op mijn vestiging rondwandelen
Nooit verliefd worden op een collega is mijn ervaring na dat grote dramaquote:
Hmmm... ik zie een patroon, laat mijn vorige crush nou toevallig ook op een collega zijn geweest... dat was ook niet wederzijdsquote:
quote:Op zondag 13 maart 2005 18:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nooit verliefd worden op een collega is mijn ervaring na dat grote drama![]()
Mss kunnen we een clubje oprichten![]()
Hmmm, ik zie hier een nieuw topic verschijnen:quote:Op maandag 14 maart 2005 00:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hmmm... ik zie een patroon, laat mijn vorige crush nou toevallig ook op een collega zijn geweest... dat was ook niet wederzijds
quote:Op zondag 13 maart 2005 10:56 schreef Carport het volgende:
Ik vind het inderdaad een aardig gebaar van ze, maar ik had liever een (kleine) winstuitkering gezien.
Als deze gesloten is?quote:Op maandag 14 maart 2005 22:29 schreef Carport het volgende:
Hmmm, ik zie hier een nieuw topic verschijnen:
TPG Post en de onbeantwoorde liefdes, deeltje 1
Wie opent m?
'k heb de brief begin van de maand gekregen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:28 schreef nixxx het volgende:
pluspunten.... ik heb weer wat gemist zie ik..
Op zich is het idee wel leuk, alleen je hebt al zoveel spaarprogramma's. De cadeau's die je kan bestellen zijn op zich wel aardig. Sommige dingen trekken mij gewoon niet, maar er zitten wel een paar leuke dingen tussen. Heb inmiddels 950 punten.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:09 schreef Jordy-B het volgende:
vorige week zaterdag was lekker weer.
'k vind het nou wel al te warm worden, eigenlijk.
Wat vinden jullie trouwens van dat te gekke pluspunten spaarprogramma?
Kan je dan niet aangeven dat dat veel efficiënter is (kostenbesparing!! waar ze zo hard op hameren)? Rijden er wel chauffeurs heen en zijn er zakjesadressen in de buurt? Dan lijkt het mij voor hen een kleine moeite om twee of drie zakjes extra mee te nemen. Ik zou dat namelijk wel gedaan hebben.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:28 schreef nixxx het volgende:
pluspunten.... ik heb weer wat gemist zie ik.. bij ons zijn ze van plan de dienstindeling te wijzigen.. ik hoop dat ze zorgen dat we op zaterdag niet meer heen en weer hoeven te fietsen kantoor->ochtendwijk->kantoor->middagwijk daar hebben we met zijn allen al genoeg commentaar op geleverd, maar ja.. heb niet het idee dat er veel aan gaat veranderen
K zag die plusunten brief net ook toen ik thuis kwamquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:59 schreef Carport het volgende:
Kan je dan niet aangeven dat dat veel efficiënter is (kostenbesparing!! waar ze zo hard op hameren)? Rijden er wel chauffeurs heen en zijn er zakjesadressen in de buurt? Dan lijkt het mij voor hen een kleine moeite om twee of drie zakjes extra mee te nemen. Ik zou dat namelijk wel gedaan hebben.
Aja, dan schiet het inderdaad niet echt op nee. Hier is het inmiddels zo gepland dat de volgende wijken inmiddels wel al (bijna) klaar staan als de eerste, tweede of derde tranche weg is.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
K zag die plusunten brief net ook toen ik thuis kwamzit op kamers maar werk nog bij ouders in stad(je) Het probleem met die middagwijken is de HSM, ze komen er pas om 10:30 -11:15 uit en met de ochtend wijken staat de planning dat je om 10 uur eruit moet zijn. Dat is meestal ook wel te halen en een uur blijven niksen om dan je middagwijk nog voor te bereiden en in een zak te gooien is ook zoiets. Een oplossing zou zijn om de drie ochtendwijken in ons team op te delen in 2 ochtendwijken en dan de middagwijken meer samen te voegen. maar daar zijn de vaste medewerkers een beetje tegen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |