De totale poststroom daalt idd elk jaar, en ook van de concurrenten heeft TPG steeds meer last. Dus we bezorgen idd steeds minder. Maar om nou te zeggen dat het slecht gaat met het bedrijf, nee. Er wordt op het moment ook druk gereorganiseerd om klaar te zijn voor de liberalisering van de postmarkt in 2007.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:53 schreef PAA-053 het volgende:
Zijn er nog wel mensen die iets met de post doen eigenlijk? Ik bedoel, is jullie werk de laatste jaren niet echt gigantisch gedaald en veel ontslagen gevallen?
De TPG bedenkt wel steeds van die (naar mijn mening) onhandige en onzinnige dingen als "print je eigen postzegel" maar volgens mij rent het echt achteruit. Klopt dit?
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:53 schreef PAA-053 het volgende:
Zijn er nog wel mensen die iets met de post doen eigenlijk?
Jawel, maar je moet niet overdrijven. De ontslagen mensen bij ons hadden een contract voor bepaalde tijd. En qua hoeveelheid post...zie mijn vorige post. (tekst/reply dusquote:Ik bedoel, is jullie werk de laatste jaren niet echt gigantisch gedaald en veel ontslagen gevallen?
Tja...er is nog genoeg wat niet via de computer kan of gaat, dus zoals ik al zei, er is genoeg te doen.quote:De TPG bedenkt wel steeds van die (naar mijn mening) onhandige en onzinnige dingen als "print je eigen postzegel" maar volgens mij rent het echt achteruit. Klopt dit?
Vestiging "Heaven or Hell".quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:32 schreef Adsum het volgende:
Welke vestiging werken de dames/heren hier ???
Zit zelf in Venlo, Hagerhofweg
Wat voor biefje 1 om aftehalen?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:11 schreef Geqxon het volgende:
Aaargh, door een waarschijnlijk defecte deurbel heeft vandaag de postbode waarschijnlijk voor niks een briefje uitgeschreven dat we niet thuis waren
Ik baal, nu heeft de TPG-post weer wat extra werk
Iemand die wél zijn bel snel repareert!quote:Op zondag 27 februari 2005 18:19 schreef Geqxon het volgende:
Hij word nog een keertje aangeboden
Meneer de pakketenchaffeur ik heb zojuist nog een nieuwe bel gemonteerd(3813** 71
)
Och, opties genoeg toch? Kloppen op raam/deur, klepperen met de brievenbus, schreeuwen...quote:Op zondag 27 februari 2005 20:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laatst kwam ik bij een huis waar de bel dus al een half jaar kapot is.
Kloppen en klepperen doe ik wel als ik vermoed dat de bel stuk is, maar ik ga echt niet lopen roepenquote:Op zondag 27 februari 2005 20:22 schreef Jessi het volgende:
[..]
Och, opties genoeg toch? Kloppen op raam/deur, klepperen met de brievenbus, schreeuwen...
sinds een half jaar Breda, Slingerweg na 4 jaar trouwe dienst op Gendt, Dorpstraatquote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:32 schreef Adsum het volgende:
Welke vestiging werken de dames/heren hier ???
Zit zelf in Venlo, Hagerhofweg
Ik denk dat ze nog ergens een oude stapel in de kast gevonden hebbenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:07 schreef Geqxon het volgende:
Klopt het dat jullie sinds maandag PTTPOST briefpapier gebruiken?
* pc-reactive heeft hier nog remboursformulieren liggen met de opdruk "PTT Post"quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:07 schreef Geqxon het volgende:
Klopt het dat jullie sinds maandag PTTPOST briefpapier gebruiken?
Euh, okquote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:32 schreef Geqxon het volgende:
Danku meneer de pakkjesgever van het P. Stastokerf in Amersfoort(mocht je dit lezen, het was géén LP, maar een boek
)
Bij ons loopt het halve kantoor nog in de PTT kleding, ikzelf heb ook TPG en PTT kleding. Alleen de naamopdruk is andersquote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:44 schreef Yeahinho het volgende:
Ik loop trouwens nog rond in PTT-kleren. Zelfs opgestuurd gekregen toen we al een tijdje officieel TPG heetten.
Precies, ik heb het ook allebei door elkaar in de kast hangen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:12 schreef nexcro het volgende:
[..]
Bij ons loopt het halve kantoor nog in de PTT kleding, ikzelf heb ook TPG en PTT kleding. Alleen de naamopdruk is anders![]()
Ik wil kijken of die vent een Fokker is, ik durfde te zweren dat hij zij "Mijn postzegels wat doe je"quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:43 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Euh, ok. Wat wil je hier precies mee zeggen?
Tuurlijk, doe ik ook altijd:quote:Op zondag 27 februari 2005 21:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kloppen en klepperen doe ik wel als ik vermoed dat de bel stuk is, maar ik ga echt niet lopen roepen.
Bij mij is het meeste wel TPG, één of twee dingen zijn bij mij maar PTT. PTT bekt trouwens wel lekkerder dan TPGquote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:12 schreef nexcro het volgende:
[..]
Bij ons loopt het halve kantoor nog in de PTT kleding, ikzelf heb ook TPG en PTT kleding. Alleen de naamopdruk is anders![]()
Ik heb ook wel eens bij mensen waar de bel het niet deed en de sleutels in de deur zaten gewoon de deur even los gedaan pakketje neergelegd. En dan weer pleite gaan. Ben je het inelk geval kwijt.quote:Op zondag 6 maart 2005 19:27 schreef Carport het volgende:
[..]
Tuurlijk, doe ik ook altijd:
"Moggûh, de Post!!"
als er een deur open staat en ik de post op de mat gooi
En dan niet even roepen of er volluk is en, indien dat het geval is, melden dat de sleutels nog uit de deur hangen?quote:Op zondag 6 maart 2005 23:13 schreef nexcro het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens bij mensen waar de bel het niet deed en de sleutels in de deur zaten gewoon de deur even los gedaan pakketje neergelegd. En dan weer pleite gaan. Ben je het inelk geval kwijt.
Ja dat heb ik wel gedaan, maar er kwam niemand opaf, en de sleutels eruit halen en binnen leggen leek me ook niet een puik plan want voorhetzelfde zijn ze achter op de tuin en kunnen ze er niet meer inquote:Op zondag 6 maart 2005 23:28 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
En dan niet even roepen of er volluk is en, indien dat het geval is, melden dat de sleutels nog uit de deur hangen?
quote:Beste heer,
Uw bestelling is vandaag verzonden en zal naar alle verwachting vandaag op het door u opgegeven adres aangeboden worden.
Ik kom dat ook iedere week wel een keer tegen. Paar weken terug ook. Ik bel aan, man doet de deur open. Ik wijs naar de sleutels. "Meneer, uw sleutels zitten nog in de deur." Kijkt die man me aan met een blik van "Ja en als ik die sleutels in de deur wil laten zitten dan doe ik dat lekker!quote:Op zondag 6 maart 2005 23:39 schreef Yeahinho het volgende:
sleutelbossen die in het sleutelgat van de voordeur hangen
Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt. Ik word altijd vriendelijk bedankt, zelfs wanneer de sleutel er expres inzit voor de kinderen die uit school komen (ik bel altijd voor de zekerheid maar even aanquote:Op maandag 7 maart 2005 22:25 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Ik kom dat ook iedere week wel een keer tegen. Paar weken terug ook. Ik bel aan, man doet de deur open. Ik wijs naar de sleutels. "Meneer, uw sleutels zitten nog in de deur." Kijkt die man me aan met een blik van "Ja en als ik die sleutels in de deur wil laten zitten dan doe ik dat lekker!." Maar hij haalde ze er toch maar uit. Er kon nog net een dankjewel vanaf.
Same here. Ik begin al 6 jaar om 07:00 dat wordt 10:00 en mag dan tot 13:15 werken terwijl ik al die jaren gewoon tussen de 6 en 7 uur per week werkte op zaterdagquote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:27 schreef Adsum het volgende:
Fuck die HSM man, moet ik gvd 1,5 uur later beginnen, en de wijk wordt groter, terwijl het voorbereidend werk afneemt
Hun zelf.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:01 schreef MrX1982 het volgende:
Welke people zijn dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |