abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25270377
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 19:53 schreef PAA-053 het volgende:
Zijn er nog wel mensen die iets met de post doen eigenlijk? Ik bedoel, is jullie werk de laatste jaren niet echt gigantisch gedaald en veel ontslagen gevallen?
De TPG bedenkt wel steeds van die (naar mijn mening) onhandige en onzinnige dingen als "print je eigen postzegel" maar volgens mij rent het echt achteruit. Klopt dit?
De totale poststroom daalt idd elk jaar, en ook van de concurrenten heeft TPG steeds meer last. Dus we bezorgen idd steeds minder. Maar om nou te zeggen dat het slecht gaat met het bedrijf, nee. Er wordt op het moment ook druk gereorganiseerd om klaar te zijn voor de liberalisering van de postmarkt in 2007.

TPG heeft overigens afgelopen jaar zijn winst zien verdubbelen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 26 februari 2005 @ 22:32:08 #202
110777 Adsum
Is present!
pi_25272326
Welke vestiging werken de dames/heren hier ???
Zit zelf in Venlo, Hagerhofweg
Ever higher. Ever better.
  zaterdag 26 februari 2005 @ 22:33:24 #203
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_25272348
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 19:53 schreef PAA-053 het volgende:
Zijn er nog wel mensen die iets met de post doen eigenlijk?

Hun reet afvegen misschien?
quote:
Ik bedoel, is jullie werk de laatste jaren niet echt gigantisch gedaald en veel ontslagen gevallen?
Jawel, maar je moet niet overdrijven. De ontslagen mensen bij ons hadden een contract voor bepaalde tijd. En qua hoeveelheid post...zie mijn vorige post. (tekst/reply dus )
quote:
De TPG bedenkt wel steeds van die (naar mijn mening) onhandige en onzinnige dingen als "print je eigen postzegel" maar volgens mij rent het echt achteruit. Klopt dit?
Tja...er is nog genoeg wat niet via de computer kan of gaat, dus zoals ik al zei, er is genoeg te doen.
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
  zaterdag 26 februari 2005 @ 22:34:43 #204
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_25272376
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 22:32 schreef Adsum het volgende:
Vestiging "Heaven or Hell".
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
pi_25273037
Aaargh, door een waarschijnlijk defecte deurbel heeft vandaag de postbode waarschijnlijk voor niks een briefje uitgeschreven dat we niet thuis waren

Ik baal, nu heeft de TPG-post weer wat extra werk
pi_25284058
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 23:11 schreef Geqxon het volgende:
Aaargh, door een waarschijnlijk defecte deurbel heeft vandaag de postbode waarschijnlijk voor niks een briefje uitgeschreven dat we niet thuis waren

Ik baal, nu heeft de TPG-post weer wat extra werk
Wat voor biefje 1 om aftehalen? . Want dan hoeven ze het niet were mee te nemen. Die pakketjes en aangetekende brieven die 2 keer mee moeten heb ik echt een hekel aan. Want meestal is er bij die huizen niemand thuis
pi_25284713
Hij word nog een keertje aangeboden

Meneer de pakketenchaffeur ik heb zojuist nog een nieuwe bel gemonteerd (3813** 71 )
pi_25286218
quote:
Op zondag 27 februari 2005 18:19 schreef Geqxon het volgende:
Hij word nog een keertje aangeboden

Meneer de pakketenchaffeur ik heb zojuist nog een nieuwe bel gemonteerd (3813** 71 )
Iemand die wél zijn bel snel repareert!

Laatst kwam ik bij een huis waar de bel dus al een half jaar kapot is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Grrrrrrrr op 27-02-2005 20:16:54 (Werkwoordspelling :')) ]
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_25286369
quote:
Op zondag 27 februari 2005 20:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Laatst kwam ik bij een huis waar de bel dus al een half jaar kapot is.
Och, opties genoeg toch? Kloppen op raam/deur, klepperen met de brievenbus, schreeuwen...
Cyberspace is definitely a blue state.
~Jeff Tweedy
  zondag 27 februari 2005 @ 20:23:25 #210
110777 Adsum
Is present!
pi_25286379
Ja man, hoe kut is die regeling dat alle pakjes, MAD en ZAD, nu 2x mee moeten, ze kunnen die tering krijgen, gewoon de buren laten tekenen
pi_25287221
quote:
Op zondag 27 februari 2005 20:22 schreef Jessi het volgende:

[..]

Och, opties genoeg toch? Kloppen op raam/deur, klepperen met de brievenbus, schreeuwen...
Kloppen en klepperen doe ik wel als ik vermoed dat de bel stuk is, maar ik ga echt niet lopen roepen .
  maandag 28 februari 2005 @ 08:05:27 #212
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_25294460
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 22:32 schreef Adsum het volgende:
sinds een half jaar Breda, Slingerweg na 4 jaar trouwe dienst op Gendt, Dorpstraat
(vestiging opgeheven )
  maandag 28 februari 2005 @ 10:54:12 #213
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_25295894
hmmm op de frontpage.. winst van tpg verdubbeld tot 600 miljoen... en iedereen maar klagen dat het zo slecht gaat...
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_25296666
Logisch dat ze de winst verdubbelen als je een beleid voert waarbij de werknemers worden bedonderd en behandelt als oud vuil. Nu kunnen ze in Den Haag weer dat geld uitgeven aan nutteloze projecten ipv dat ze het eens investeren in de werknemers.

Kut bedrijf
  dinsdag 1 maart 2005 @ 05:34:40 #215
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_25307683
Wat MrX1982 zegt.
pi_25308290
Klopt het dat jullie sinds maandag PTTPOST briefpapier gebruiken?
pi_25308736
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 09:07 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk dat ze nog ergens een oude stapel in de kast gevonden hebben .
pi_25312352
Ja sinds maandag heten we weer PTT Post, leuk he .

wat is dat voor domme vraag?
pi_25316084
Ik ben benieuwd of we nog een winstuitkering krijgen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_25316275
Danku meneer de pakkjesgever van het P. Stastokerf in Amersfoort (mocht je dit lezen, het was géén LP, maar een boek )
pi_25316340
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 09:07 schreef Geqxon het volgende:
* pc-reactive heeft hier nog remboursformulieren liggen met de opdruk "PTT Post"

En die formulieren heb ik voor 2 weken terug opgehaald. Dus TPG heeft vermoedelijk nog een lading 'oud' papier.
pi_25316418
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 18:32 schreef Geqxon het volgende:
Danku meneer de pakkjesgever van het P. Stastokerf in Amersfoort (mocht je dit lezen, het was géén LP, maar een boek )
Euh, ok . Wat wil je hier precies mee zeggen?
pi_25316447
Ik loop trouwens nog rond in PTT-kleren. Zelfs opgestuurd gekregen toen we al een tijdje officieel TPG heetten .
pi_25316859
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 18:44 schreef Yeahinho het volgende:
Ik loop trouwens nog rond in PTT-kleren. Zelfs opgestuurd gekregen toen we al een tijdje officieel TPG heetten .
Bij ons loopt het halve kantoor nog in de PTT kleding, ikzelf heb ook TPG en PTT kleding. Alleen de naamopdruk is anders
pi_25317044
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 19:12 schreef nexcro het volgende:

[..]

Bij ons loopt het halve kantoor nog in de PTT kleding, ikzelf heb ook TPG en PTT kleding. Alleen de naamopdruk is anders
Precies, ik heb het ook allebei door elkaar in de kast hangen.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 23:13:25 #226
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_25321433
Ik heb echt nog een heel oude ptt jas.. maar die zit wel lekker dus die rare oranje troep mag best wel goed zijn, anders blijf ik gewoon rood !!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_25322023
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 18:43 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Euh, ok . Wat wil je hier precies mee zeggen?
Ik wil kijken of die vent een Fokker is, ik durfde te zweren dat hij zij "Mijn postzegels wat doe je"
pi_25322227
Ik heb mijn PTT Post jas nog die ik kreeg toen ik begon. Nu alweer 6 jaar geleden.

Toen was de post nog leuk en een goed bedrijf. Goede ouwe tijd

Mocht ik nog bij de post werken als we nieuwe kleding krijgen dan lijst ik mijn oude jas in. Leuk voor later
pi_25400236
quote:
Op zondag 27 februari 2005 21:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Kloppen en klepperen doe ik wel als ik vermoed dat de bel stuk is, maar ik ga echt niet lopen roepen .
Tuurlijk, doe ik ook altijd:
"Moggûh, de Post!!"
als er een deur open staat en ik de post op de mat gooi
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 19:12 schreef nexcro het volgende:

[..]

Bij mij is het meeste wel TPG, één of twee dingen zijn bij mij maar PTT. PTT bekt trouwens wel lekkerder dan TPG

Ben benieuwd hoe de nieuwe kleding eruit gaat zien, of het veel zal verschillen van nu, zowel als opdruk als vorm e.d. Die afritsbroek voor in de zomer vind ik wel lekker zitten en ziet er wel mooi uit, maar die spijkerbroeken zijn altijd veels te kort of veels te groot bij mij
pi_25403609
quote:
Op zondag 6 maart 2005 19:27 schreef Carport het volgende:

[..]

Tuurlijk, doe ik ook altijd:
"Moggûh, de Post!!"
als er een deur open staat en ik de post op de mat gooi
Ik heb ook wel eens bij mensen waar de bel het niet deed en de sleutels in de deur zaten gewoon de deur even los gedaan pakketje neergelegd. En dan weer pleite gaan. Ben je het inelk geval kwijt.
pi_25403904
quote:
Op zondag 6 maart 2005 23:13 schreef nexcro het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens bij mensen waar de bel het niet deed en de sleutels in de deur zaten gewoon de deur even los gedaan pakketje neergelegd. En dan weer pleite gaan. Ben je het inelk geval kwijt.
En dan niet even roepen of er volluk is en, indien dat het geval is, melden dat de sleutels nog uit de deur hangen?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_25404046
quote:
Op zondag 6 maart 2005 23:28 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

En dan niet even roepen of er volluk is en, indien dat het geval is, melden dat de sleutels nog uit de deur hangen?
Ja dat heb ik wel gedaan, maar er kwam niemand opaf, en de sleutels eruit halen en binnen leggen leek me ook niet een puik plan want voorhetzelfde zijn ze achter op de tuin en kunnen ze er niet meer in
pi_25404128
Ben ik in de kleine 3 jaar dat ik nu bij de post ben al regelmatig tegengekomen: sleutelbossen die in het sleutelgat van de voordeur hangen. Ik bel dan altijd even aan, als de mensen de deur open doen geef ik eerst netjes de post en als ze dan verbaasd staan te kijken van "ja, en waarom doe je die niet gewoon door de bus?!" vertel ik dat ze voortaan de sleutels niet meer moeten vergeten .

Die mensen zijn me uiteraard meestal wel dankbaar, en dat geeft me dan weer even een goed gevoel .
  maandag 7 maart 2005 @ 17:04:31 #234
110777 Adsum
Is present!
pi_25413670
Ik krijg alleen een goed gevoel als het maandelijkse salaris weer binnenkomt 8)
Ik heb soms ook nog de neiging een pakje over de schutting te gooien... alleen jammer dat de rest van de buurt dan mee kan genieten.
  maandag 7 maart 2005 @ 22:00:46 #235
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25417108
Echt knap die post van tegenwoordig Mailtje werd verstuurd om 17:30
quote:
Beste heer,

Uw bestelling is vandaag verzonden en zal naar alle verwachting vandaag op het door u opgegeven adres aangeboden worden.
pi_25417490
quote:
Op zondag 6 maart 2005 23:39 schreef Yeahinho het volgende:
sleutelbossen die in het sleutelgat van de voordeur hangen
Ik kom dat ook iedere week wel een keer tegen. Paar weken terug ook. Ik bel aan, man doet de deur open. Ik wijs naar de sleutels. "Meneer, uw sleutels zitten nog in de deur." Kijkt die man me aan met een blik van "Ja en als ik die sleutels in de deur wil laten zitten dan doe ik dat lekker! ." Maar hij haalde ze er toch maar uit. Er kon nog net een dankjewel vanaf.
pi_25418791
quote:
Op maandag 7 maart 2005 22:25 schreef Foxxy het volgende:

[..]

Ik kom dat ook iedere week wel een keer tegen. Paar weken terug ook. Ik bel aan, man doet de deur open. Ik wijs naar de sleutels. "Meneer, uw sleutels zitten nog in de deur." Kijkt die man me aan met een blik van "Ja en als ik die sleutels in de deur wil laten zitten dan doe ik dat lekker! ." Maar hij haalde ze er toch maar uit. Er kon nog net een dankjewel vanaf.
Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt. Ik word altijd vriendelijk bedankt, zelfs wanneer de sleutel er expres inzit voor de kinderen die uit school komen (ik bel altijd voor de zekerheid maar even aan ).
pi_25419054
Idd... 'k bel altijd even aan en krijg altijd een bedankje.

't is trouwens verboden om je sleutels zo in je deur te laten zitten. Is uitlokking van diefstal.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_25476464
Ik zie regen buiten.. .
pi_25476613
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 18:16 schreef Foxxy het volgende:
Ik zie regen buiten.. .
Ja, ik ben ook bang dat ik morgen mijn regenpak aan moet gaan trekken:
pi_25477090
Gelukkig hebben we een hip regenpak
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_25477516
Ik ben vandaag vrijgemaakt (niet dat ik dat wilde, kwam die %$#'s gewoon beter uit), en dus moet ik morgen werken .
  vrijdag 11 maart 2005 @ 19:56:14 #243
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_25477768
Ik ben juist morgen vrijgemaakt.
Ik heb mijn portie wind vandaag wel al gehad.
pi_25477851
Hmmm voorspelt weinig goeds voor morgen

Als het goed is draaien wij morgen voor de laatste keer onze oude raamregeling vanaf volgende week verdien ik geen stuiver meer bij de post

Terwijl ik deze maand 6 jaar bij de post werk
  vrijdag 11 maart 2005 @ 20:25:01 #245
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25478225
Breng verdomme mijn pakketje eens die woensdag al aangetekend opgestuurd is!

VERDOMME!!
  vrijdag 11 maart 2005 @ 20:27:53 #246
110777 Adsum
Is present!
pi_25478266
Fuck die HSM man, moet ik gvd 1,5 uur later beginnen, en de wijk wordt groter, terwijl het voorbereidend werk afneemt
pi_25478809
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 20:27 schreef Adsum het volgende:
Fuck die HSM man, moet ik gvd 1,5 uur later beginnen, en de wijk wordt groter, terwijl het voorbereidend werk afneemt
Same here. Ik begin al 6 jaar om 07:00 dat wordt 10:00 en mag dan tot 13:15 werken terwijl ik al die jaren gewoon tussen de 6 en 7 uur per week werkte op zaterdag

Ik rij doordeweeks ook op de auto om buslichting en grote klanten te rijden. Dat verlies ik waarschijnlijk ook. Ik had me een leuker jubileum voorgesteld.

Hele bedrijf gaat gewoon naar de klote en de zaterdagwerkers worden het hardste genaaid. En dan beweren ze investor in people te zijn. Welke people zijn dat?
  vrijdag 11 maart 2005 @ 22:05:22 #248
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_25480184
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 21:01 schreef MrX1982 het volgende:
Welke people zijn dat?
Hun zelf.
pi_25480268
Doen jullie morgen even jullie best.
Dan kan ik morgen mijn Geforce 6600 GT installeren.
Dank u, dank u.
pi_25480468
Wat ik vooral merk in de reacties van de afgelopen tijd is dat er veel (bij alle) posts gaan over dat het werk niet meer leuk is. Zelf werk ik al bijna een jaar met de HSM en ik moet zeggen dat ik het werk een stuk minder leuk ben gaan vinden. Contracten die niet meer verlengd worden, postbezorgers die aangenomen worden die je vervolgens nooit ziet (ze mogen de vestiging niet meer binnen komen) en het is veel ongezelliger geworden.
Ik snap dat de TPG moet bezuinigen, maar op deze manier zullen er veel ontslagen worden ingediend lijkt me. Misschien is dat ook wel de bedoeling van ze (op die manier raken ze natuurlijk veel overbodige werknemers kwijt), maar dan vind ik dat je ze het Investors in People ook gelijk mag afnemen. Ik ben benieuwd hoe de TPG over een aantal jaar met haar werknemers omgaat, als die er dan nog zijn tenminste...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')