abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25911338
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 17:09 schreef Jordy-B het volgende:
vorige week zaterdag was lekker weer.

'k vind het nou wel al te warm worden, eigenlijk.

Wat vinden jullie trouwens van dat te gekke pluspunten spaarprogramma?
Op zich is het idee wel leuk, alleen je hebt al zoveel spaarprogramma's. De cadeau's die je kan bestellen zijn op zich wel aardig. Sommige dingen trekken mij gewoon niet, maar er zitten wel een paar leuke dingen tussen. Heb inmiddels 950 punten.
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 17:28 schreef nixxx het volgende:
pluspunten.... ik heb weer wat gemist zie ik.. bij ons zijn ze van plan de dienstindeling te wijzigen.. ik hoop dat ze zorgen dat we op zaterdag niet meer heen en weer hoeven te fietsen kantoor->ochtendwijk->kantoor->middagwijk daar hebben we met zijn allen al genoeg commentaar op geleverd, maar ja.. heb niet het idee dat er veel aan gaat veranderen
Kan je dan niet aangeven dat dat veel efficiënter is (kostenbesparing!! waar ze zo hard op hameren)? Rijden er wel chauffeurs heen en zijn er zakjesadressen in de buurt? Dan lijkt het mij voor hen een kleine moeite om twee of drie zakjes extra mee te nemen. Ik zou dat namelijk wel gedaan hebben.
pi_25912995
Grrr, ik haat het feit dat pakketjes 2 maal worden aangeboden

Voor de postbode meer werk, en als ik er zaterdag en vrijdag niet ben, mag ik het maandag pas ophalen ipv. zaterdag
pi_25914193
Morgen weer... voering al uit m''n jas gehaald vorige week... denk dat 't morgen wel zonder jas kan... en met zonnebril
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  vrijdag 1 april 2005 @ 21:40:37 #274
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_25917303
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 17:59 schreef Carport het volgende:

Kan je dan niet aangeven dat dat veel efficiënter is (kostenbesparing!! waar ze zo hard op hameren)? Rijden er wel chauffeurs heen en zijn er zakjesadressen in de buurt? Dan lijkt het mij voor hen een kleine moeite om twee of drie zakjes extra mee te nemen. Ik zou dat namelijk wel gedaan hebben.
K zag die plusunten brief net ook toen ik thuis kwam zit op kamers maar werk nog bij ouders in stad(je) Het probleem met die middagwijken is de HSM, ze komen er pas om 10:30 -11:15 uit en met de ochtend wijken staat de planning dat je om 10 uur eruit moet zijn. Dat is meestal ook wel te halen en een uur blijven niksen om dan je middagwijk nog voor te bereiden en in een zak te gooien is ook zoiets. Een oplossing zou zijn om de drie ochtendwijken in ons team op te delen in 2 ochtendwijken en dan de middagwijken meer samen te voegen. maar daar zijn de vaste medewerkers een beetje tegen
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_25918374
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 21:40 schreef nixxx het volgende:

[..]

K zag die plusunten brief net ook toen ik thuis kwam zit op kamers maar werk nog bij ouders in stad(je) Het probleem met die middagwijken is de HSM, ze komen er pas om 10:30 -11:15 uit en met de ochtend wijken staat de planning dat je om 10 uur eruit moet zijn. Dat is meestal ook wel te halen en een uur blijven niksen om dan je middagwijk nog voor te bereiden en in een zak te gooien is ook zoiets. Een oplossing zou zijn om de drie ochtendwijken in ons team op te delen in 2 ochtendwijken en dan de middagwijken meer samen te voegen. maar daar zijn de vaste medewerkers een beetje tegen
Aja, dan schiet het inderdaad niet echt op nee. Hier is het inmiddels zo gepland dat de volgende wijken inmiddels wel al (bijna) klaar staan als de eerste, tweede of derde tranche weg is.
Maar als je niet terug wilt fietsen naar kantoor kan je natuurlijk ook altijd ff ergens wat gaan drinken he
  vrijdag 1 april 2005 @ 22:41:58 #276
110777 Adsum
Is present!
pi_25919285
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 17:35 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

'k heb de brief begin van de maand gekregen.

Is een spaarpunten systeem (denk aan airmiles of rocks), waarbij je punten krijgt voor, bijvoorbeeld, een zaterdag met HAH... Ook kan je het als bonus krijgen als blijk van waardering.

Die punten kan je vervolgens spenderen aan de producten die worden aangeboden op de site.

je krijgt een basis van 250 punten. Voor je zaterdagse loop met HAH krijg je er 350 punten bij.
Grr (of niet), geen HAH hier op zaterdag, zit namelijk geen Appie Hein in de buurt
Heb inmiddels *al* 260 og 269 punten
Ever higher. Ever better.
pi_25929099
Gisteren hing uit een brievenbus een blaadje met daarop "voor de postbode, zoz" .

Ik dus eruit halen en omdraaien, is het een tekening met daaronder geschreven "postbode, kijk maar uit dat u hem niet verliest, want deze tekening is van willem" . Aan de tekening te zien was het nog een heel klein manneke, dus ik een 2e-aanbieding-blaadje uit m'n tas halen, en daarop gezet "Hoi Willem, bedankt voor de tekening. Ik vind hem heel erg mooi! De postbode" en in de bus gedaan .

Kom ik net (toevallig had ik weer dezelfde 2e wijk) weer langs dat huis, staat ie met z'n vader in de voortuin te werken. Ik gokte althans dat dat Willem moest zijn, dus ik roep al fietsend "ha die willem, bedankt voor de tekening he!". Het manneke stond me maar raar aan te kijken en z'n vader moest lachen en hoorde ik zeggen "mooi"...
pi_25929681
Allemaal leuk en aardig dat ze hier die HSM binnenkort volledig willen laten draaien, maar nu is het best irritant werken. Afgelopen zaterdag kwamen de tweede kantjes gesorteerd binnen, maar de eerste kanten nog niet. Vandaag was het precies omgedraait en volgende week kan ik (met m'n eerste kant) weer lekker alles met de hand zetten. Ik vind dit nou niet echt dé manier om het kantoor aan die nieuwe werkmethode te laten wennen.
Daarnaast was het vanochtend ook nog eens zo dat het vossen wel op de normale tijd begon (6:30) maar dat de gesorteerde post pas tegen 8:30 binnenkwam wat als gevolg had dat iedereen een minstens een half uur in de kantine uit zijn/haar neus heeft moeten zitten vreten omdat niemand verder kon.

Ook altijd leuk:
Ik bel aan, er doet een man open, ik zeg hem dat ik een pakje voor hem heb waarop hij doodleuk zegt: "Oh. Die wil ik niet."
Bestel dan niets lul.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_25930365
De derde batch was vandaag pas om 1 uur op het kantoor. Normaal is dat rond 10.30 uur.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_25931027
kwamen vanmiddag drie jochies om elastiekjes vragen, dus ik geef ze er zeven (want zo ben ik dan ook wel weer), komen ze na een discussie van een minuutje naar me toe om één elastiekje terug te geven...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 2 april 2005 @ 15:17:16 #281
15869 gr8w8
Better by design.
pi_25931405
Vandaag om 12 uur klaar.... Dat was weer 9 uur in de pocket. Dat zal met die HSM wel over zijn en zolang duurt dat niet meer. Ik weet nog niet of ik dan nog blijf als zaterdagwerker.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_25931984
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 15:17 schreef gr8w8 het volgende:
Vandaag om 12 uur klaar.... Dat was weer 9 uur in de pocket.
?

Je begint toch niet al om 3 uur?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zaterdag 2 april 2005 @ 15:54:32 #283
15869 gr8w8
Better by design.
pi_25932117
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 15:48 schreef zjroentje het volgende:

[..]

?

Je begint toch niet al om 3 uur?
Nee. Om kwart voor 7.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_25933036
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 15:17 schreef gr8w8 het volgende:
Vandaag om 12 uur klaar.... Dat was weer 9 uur in de pocket. Dat zal met die HSM wel over zijn en zolang duurt dat niet meer. Ik weet nog niet of ik dan nog blijf als zaterdagwerker.
Mijn dienst loopt tot 13:00 en ik ben vrijwel altijd rond 11:45 klaar (in totaal krijg ik 6,5 uur uitbetaald waarvan 1 uur vossen is), maar door die mooie HSM ga ik van 6,5 uur naar 4:40. Dit worden dan wel m'n contracturen (nu een 3 uurscontract) dus wat dat betreft ga ik er op vooruit, maar maandelijks gezien ga ik er dus mooi op achteruit. Ook de mensen die fulltime werken doordeweeks zullen aan hun uren moeten komen, dus extra werken zal ook niet zo makkelijk meer gaan gok ik.
Maar goed, binnen niet al te lange tijd hoop ik te beginnen met afstuderen, dus dan heb ik ook weer andere inkomsten (tenminste, dat hoop ik). Ik denk nog wel even bij de TPG te blijven hangen nadat ik m'n opleiding heb afgerond om even voor een vakantie te sparen of iets dergelijks.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_25933069
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 14:56 schreef Jordy-B het volgende:
kwamen vanmiddag drie jochies om elastiekjes vragen, dus ik geef ze er zeven (want zo ben ik dan ook wel weer), komen ze na een discussie van een minuutje naar me toe om één elastiekje terug te geven...
Ik geef die kinderen ook altijd een oneven aantal Altijd geruzie Prachtig
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  zaterdag 2 april 2005 @ 17:19:57 #286
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25934139
Mijn pakketje die ze gisteren hebben opgestuurd is niet gekomen vandaag Hoe kan dat?
pi_25934211
Van de TPG site:
quote:
Binnen 24 uur, in alle hoeken van Nederland
TPG Post is marktleider in het bezorgen van pakketten. Dat komt vooral door wat we bieden: in 98% van de gevallen is uw pakket binnen 24 uur op de plaats van bestemming. Bij particulier of bedrijf, postbus of vestigingsadres.
Jij zit dus blijkbaar bij die 2%.
  zaterdag 2 april 2005 @ 17:24:25 #288
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
  zaterdag 2 april 2005 @ 17:24:40 #289
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25934250
Wie zegt dat ze het met TPG post verstuurd hebben
pi_25934327
De titel van het topic is "TPG vs Kutklanten deeltje 5!", dus ik nam aan dat ze het met TPG hadden verstuurd .
  zaterdag 2 april 2005 @ 17:38:28 #291
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25934612
Ik weet het niet....
  zaterdag 2 april 2005 @ 19:49:50 #292
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_25937444
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 17:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijn pakketje die ze gisteren hebben opgestuurd is niet gekomen vandaag Hoe kan dat?
Misschien is onze bezorger met 268 km/h gepakt in zijn busje... je weet het niet

jaja moraalridder ik weet het

Heerlijk weer vandaag, met dit weer is het echt bijna het meest fantastische beroep dat je hebben kunt hoor
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_25943620
Dank u TPG-Post voor het bezorgen van mijn pakketje

Wooo ga zo weer lekker branden
pi_26000970
Gisteren werd ik gebeld.. "Kom maar rond 10:30, want de tweede kantjes komen gesorteerd binnen."
"Mooi!" dacht ik aangezien een grafhekel heb aan de wijk die ik vandaag moest lopen. Dus vanochtend kom ik het kantoor binnen, loop naar de kast toe en zie tot mijn verbazing geen enkele gele kaart in de rode bakken zitten.
De HSM was blijkbaar stuk en ik kon dus alsnog die hele wijk met de hand gaan ingooien en zetten.

Toen kreeg ik te horen dat er een postbezorger met me mee ging lopen wat betekende dat ik opgezadeld werd met een huisvrouw die de hele tijd maar over allerlei huishoudelijke dingen en haar dochter liep te mekkeren.

Daarnaast was het ook nog eens best druk door allemaal Trias zooi.
  dinsdag 5 april 2005 @ 16:41:08 #295
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_26001447
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 16:20 schreef OMG het volgende:
Daarnaast was het ook nog eens best druk door allemaal Trias zooi.
Dan zit je niet ver bij mij vandaan zeker (Gorinchem) Die lui hebben er wel een handje van om alles in een keer te doen. Volgens mij was het een tijd geleden nieuwe polissen, 2-3 per afgiftepunt.. dat waren dus 10-12 blauwe bakken vol per wijk
pi_26001605
Klopt, ik werk in Dordrecht. Vlakbij dus.
Ik had twee volle rode bakken met die Trias dingen. Bij sommige huizen zelfs 5 of 6 van die dingen naar binnen moeten proppen.
  dinsdag 5 april 2005 @ 17:57:11 #297
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_26003349
Enkele weken terug belde mijn baas of ik wil werken die dag. Tuurlijk geen probleem moet wachten op de uitslag van school en dat duurt toch nog even en aangezien ik normaal alleen Zaterdags werk zijn alle beetjes welkom. er was alleen èèn maar de wijk die ik moest lopen. had ik nooit eerder gelopen.
Een week eerder heb ik ook meteen zonder hulp een andere wijk gelopen en dat ging prima. Nou bij deze niet dus.
Begon gelijk al slecht. Kwam op het depot bleek dat de HAH niet meer er tussen maar los te worden meegebracht, dus kom extra naar huis voor een schoudertas. Ik dus eindelijk aan het bezorgen en 2 straten gehad krijg ik een lekke band .Nouja dan maar even naar huis bellen om een nieuwe fiets te brengen want de wijk die ik liep lag aan de andere kant van het dorp dus naar huis lopen zou nog meer vertraging zijn.
Ik dus bellen: bleek er niemand thuis te zijn Nouja dan maar de rest lopend met de fiets in de hand.
Nadat ik bijna een uur achter lag op schema toch maar eens de baas gebeld of niemand het 2e deel kon lopen. Bleek hij niemand te kunnen bereiken, dus kon nog alleen verder. Even later belt mijn moeder, dat ze een nieuw fiets kwam brengen. Ben ik aan de laatste 2 straatjes bezig kwam ze aangelopen, ach ja beter laat dan nooit
Net efkes anges
  dinsdag 5 april 2005 @ 18:06:29 #298
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_26003580
Vandaag een wijk gelopen voor de 2e keer, de vorige keer was in September (met nog een andere) dus je kunt misschien voorstellen dat ik de route niet meer exact wist. Anyway kom ik dus bij een huis aan staat daar een man beetje sloom over het tuinhek hangen: wat ben je laat?
Ik: ja sorry een van de eerste keren dat ik deze wijk loop en het is ook nog eens druk door de dubbele huis aan huis folder.
Man: heb je post?
Ik: Nee alleen deze 2 reclamefolders (gamma. en AH)
Begint die man helemaal te flippen: wat je hebt geen post, dat kan niet ben al dagen op post aan het wachten. Wat een slechte service de laatste tijd.
Ik: Zijn het misschien pakketjes waar u op aan het wachten ben?
Man: nee gewoon 5 enveloppen je weet toch hoe die er uitzien. Denk dat ik maar eens een klacht ga instellen want dit is beneden alle peil.
Ik: meneer iedereen kan wel eens een foutje maken
Man: Ja 1 fout per jaar moet kunnen, maar toch niet zo vaak als nu, het is toch niet normaal dat de buren je de post komen brengen die voor jou bestemd is. Je zult de post zeker daar wel in geduwd hebben, hij ligt der zeker al 2 dagen dankzij jou.
Ik: Meneer zoals ik net al zei: fouten maakt iedereen en dit is de pas de 2 keer dat ik deze wijk loop dus ik kan die fout niet gemaakt hebben, prettige dag nog.

Wat een eikel: Wil mensen best gelijk geven maar ze moeten ook bereid zijn te luisteren.
Net efkes anges
pi_26004233
Een paar jaar geleden toen ik nog een andere wijk had ook iets vreemds meegemaakt. In de wijk die ik toen had woonden 2 broers naast elkaar. Blijkbaar zijn ze toen naar elkaars huis verhuisd want broer A woonde ineens in het huis van broer B en andersom. (Ja, waarom was mij ook een raadsel, vooral omdat het om 2 exact dezelfde huizen ging.)
Op een middag kwam één van die twee gasten me vragen waarom hij nog steeds brieven kreeg die geadresseerd waren aan zijn broer en waarom zijn broer dingen kreeg die voor hem bestemd waren. Na een kwartier lang geprobeerd hem aan zijn verstand te brengen dat hij bij de afzenders moest zijn en daar een adreswijziging moest doen en niet bij mij/ons komen vragen of we beter op wilden letten tijdens het sorteren (wat totaal niet bleek door te dringen) heb ik hem een briefje voor de 2e uitreiking van een pakje gegeven en gezegd dat hij de klantenservice het best kon bellen.

Sommige mensen...
  dinsdag 5 april 2005 @ 18:52:50 #300
64288 Bensel
Ladderzat
pi_26004632
Ach, zo heb ik een klein flatje (10 huizen) waar heel vaak verhuisd word ofzo (is sowieso een zooi daar). gebeurt regelmatig dat daar iemand aangesproken word op het feit dat er weer eens mensen verhuisd worden.. standaard word dan ook gezegd: moeten ze dat maar beter doorgeven aan de zenders...
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')