Wel hoorquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:27 schreef Doffy het volgende:
Damn, heeft natuurlijk niemand de Griekse Tango gezien
Jaja, die gaat er binnenkort van komen.quote:Haus schreef in het vorige topic:
Haushofer mompelt iets over Franckenmok.....
Een tijdje terug was ik aan de beurt, heb er weinig last van gehad. Enige waar ik last van had was een beetje een stijve kaak omdat die grappenmaker nogal had zitten douwen en trekken op mijn kaak om die kiezen te pakken te krijgen.quote:Op maandag 20 december 2004 11:14 schreef Bensel het volgende:
Net 2 verstandskiezen eruit gekregen... Nu werkt de verdoving nog, evene kijken hoe het later gaat.. eerst ff geen koffie dus
Het is trouwens niet echt veel bloed hoor, er zit ook heel veel speeksel in. Dat bloed spugen houd je ook nog wel een dag ofzo.quote:Op maandag 20 december 2004 12:03 schreef Bensel het volgende:
heb wel aardig veel bloed in de mond.. de onderste was wat moeilijkk te pakken te krijgen volgens hem, en de bovenste heb ik niet eens vernomen (klein krakje: zo, daar is ie dan.... HUH? zo snel?)
Voor de rest zit ik hier met een bolle wang, en een mond vol bloed..
Dan is dit juist _de_ gelegenheid om erachter te komen hoe koffie met bloed smaakt!quote:Op maandag 20 december 2004 12:03 schreef Bensel het volgende:
[...]
Voor de rest zit ik hier met een bolle wang, en een mond vol bloed..
Pfew hij leeft nog!quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:53 schreef Bensel het volgende:
Jaja, ik leef nog... zo ongeveer.. Gistermiddag wat pijn gehad, toen de verdoving eruit ging, maar niks wat een zakje 600 mg bprofen niet kon oplossen (woehoe, een woordgrap) Voor de rest goed geslapen, alleen kwam ik er halvrwege de nacht achter dat ik toch op de verkeerde wang was gaan liggen, maar geen last gehad verder.. En het is natuurlijk een ideale excuus om een dagje school te missenEn ja, m'n eerste kop koffie heb ik ook al gehad (en gisteravond zelfs al oliebollen
![]()
Koffie gedronken en fotoboeken besnuffeld natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 december 2004 13:59 schreef het_fokschaap het volgende:
wat hebben jullie gedaan toen het forum down was ? ik heb een kopje koffie gedronken !
wel even goed quoten he.. Het verminderde je geheugenquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:07 schreef Yosomite het volgende:
Teveel kiezen trekken vermindert je verstand Bensel! Een of ander onderzoek heeft dat weer eens een keer aangetoond. Dus niet teveel laten trekken anders vind je de weg naar dit forum niet meer terug.
Ik zal aan je denken als ik zo meteen mijn koffie drink.
Mah, jullie hebben nog echte kopjes en schoteltjes.. wij hebben een automaat met plastic bekertjes...quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:11 schreef gr8w8 het volgende:
Een echt postbode bakkie:
[afbeelding]
6:35 geloof ik.
Een kopje hoort ongeveer 4 keer zo groot te zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:11 schreef gr8w8 het volgende:
Een echt postbode bakkie:
[afbeelding]
6:35 geloof ik.
Kopje... mok.quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een kopje hoort ongeveer 4 keer zo groot te zijn.
Bier drinken. Van koffie wordt je niet dronken. Behalve als je er whiskey doorheen gooit. Dan wil het nog wel es. Eigenlijk zou er standaard 10 procent alcohol in koffie moeten. Mogen andere mensen bedenken hoe ze die alcohol er in houden. Wacht es, als je nou een functie opstelt voor het aantal alcohol en de vervluchtiging er van, en je op een bepaalde tijd dat percentage op 10 procent zet. Dan krijg je vast een hele leuke vergelijking, en blijkt dat je gewoon pakembeet 80 procent alcohol er in moet kieperen om het alcoholpercentage op drinkbare temperatuur op 10 procent te krijgen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 13:59 schreef het_fokschaap het volgende:
wat hebben jullie gedaan toen het forum down was ? ik heb een kopje koffie gedronken !
Is ook relatief.. Ik heb een loden pijp, dus een mok gaat net zo makkelijk naar binnen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:02 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Kopje... mok.
Er is een verschil.
Doet me denken aan dat tegeltje op de plee in de kroeg trouwens.
Kopje heeft als voordeel dat je sneller en vaker terugkan, voor verse hete koffie.
iddquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een kopje hoort ongeveer 4 keer zo groot te zijn.
Jaah doe maar kan wel wat gebruiken.quote:Op woensdag 22 december 2004 08:51 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
Het wordt dagelijks weer lichter![]()
![]()
21 dec. kortste dag; vandaag = na 21dec....
* Marvin-THE-MARTiAN kan de lente al weer bijna ruiken![]()
Kofiie iemand?.... Koekje erbij?
Ps zit ik lekker een reactie te typen heb je het topic gesloten...quote:Op woensdag 22 december 2004 08:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jaah doe maar kan wel wat gebruiken.
Ja, is volgens mij allemaal klakkeloos overgenomen.. NU meldt dat New Scientist iets meldt, fok meldt dat weer etc.. Mocht het anders zijn zie ik je post in het FB topic wel.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:00 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
[..]
Ps zit ik lekker een reactie te typen heb je het topic gesloten...(minuutje te laat), dan maar in FB ... ennum je mag 'm dicht laten hoor.
Dát is de instelling!quote:Op woensdag 22 december 2004 08:51 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
* Marvin-THE-MARTiAN kan de lente al weer bijna ruiken![]()
Vooral herfst heb ik een schurft aan, een koude droge winter gaat nog wel.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dát is de instelling!
* pfaf haat winter en herfst.
Ik ook, maar helaas is dat in NL ook bijna een utopie.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vooral herfst heb ik een schurft aan, een koude droge winter gaat nog wel.
Mjah.. Vanochtend inderdaad weer van dat vieze weer.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ook, maar helaas is dat in NL ook bijna een utopie.
Gordijnen dicht houden - verwarming op standje 6 - Bob Marley op - en deze desktop als achtergrond:quote:Op woensdag 22 december 2004 10:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah.. Vanochtend inderdaad weer van dat vieze weer.
Bwoah... op zich vind ik de aanblik van het landschap in de winter altijd wel wat hebben... tis alleen die kou... Zelfs met de dikste handschoenen aan bevriezen mn vingers na een tijdjequote:
Ik heb erg gevoelige teentjes.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:09 schreef Maethor het volgende:
[..]
Bwoah... op zich vind ik de aanblik van het landschap in de winter altijd wel wat hebben... tis alleen die kou... Zelfs met de dikste handschoenen aan bevriezen mn vingers na een tijdje![]()
Weet je wat nog veel beter is?quote:Op woensdag 22 december 2004 20:31 schreef Bensel het volgende:
Nou zeg.. ALICEY! Kon je het weer niet laten? Moest je het weer doen? Moest die titel weer verandert worden? En dan ook nog in CHOCOLA? Terwijl er eigenlijk alleen maar over KOFFIE gepraat word? chocola is lekker, maar koffie is nog beter. kom ik al hyper over? Nou? Nou? NOU??
Neem er anders ook een stukje chocola bij.quote:Komt omdat ik mijn koffieachterstand van de afgelopen 2 dagen nu weer ingehaald heb.. ADHD is er niks bij.. deze post is gecreerd in 1 minuut.
Nee, dat zou de puzzel te makkelijk maken.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:04 schreef Bensel het volgende:
Volgende keer zet je eronder: zie sig?
Je moest eens weten wat we in het geheim allemaal hebben geopend.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:06 schreef ChOas het volgende:
Krijg nou tandjes! er is een slowchat chocola topic
Ja, dat kan. Post verwijderen zie ik echter niet als "standaard". Ik gebruik het eik alleen bij consequente repeterende bagger waar je anders een heel rijtje "-edit-" zou krijgen.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:07 schreef Bensel het volgende:
kun je je eigen post niet verwijderen als mod?
Tijd is relatief, en als een gevolg daarvan slow dus ook.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:09 schreef Bensel het volgende:
in vervolg toch maar ff voor de zekerheid quoten.. gaat hard in deze slowchat
Zoals gewoon is bij FOK!? Dat je je macht niet gebruikt voor eigen gewin.. Nou ja.. de foutloze mod bestaat nog nietquote:Op woensdag 22 december 2004 21:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Post verwijderen zie ik echter niet als "standaard". Ik gebruik het eik alleen bij consequente repeterende bagger waar je anders een heel rijtje "-edit-" zou krijgen.
Zoiets ja.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:12 schreef Bensel het volgende:
[..]
Zoals gewoon is bij FOK!? Dat je je macht niet gebruikt voor eigen gewin..
Nee, het zou wat zijn!quote:Nou ja.. de foutloze mod bestaat nog niet
Met een pen en hamer kun je amper bikken in papier.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:12 schreef ChOas het volgende:
Ik heb hier 10 neanderthalers die een opgevraagde pagina in een steen bikken
Maar voor volgend jaar heb ik ze pen en papier beloofd
Dus wordt dan wat sneller...
Blond3quote:Op woensdag 22 december 2004 21:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Met een pen en hamer kun je amper bikken in papier.
Was het niet zo dat ze 100cc meer herseninhoud hadden?quote:Op woensdag 22 december 2004 21:33 schreef Bensel het volgende:
Nou ja.. ik kan niks bikken in steen.. dus misschien zijn de neanderthalers wel slimmer dan ons...
Dat zoeken we opquote:Op woensdag 22 december 2004 21:34 schreef Alicey het volgende:
Was het niet zo dat ze 100cc meer herseninhoud hadden?
quote:http://en.wikipedia.org/wiki/Neandertal
Neanderthals first appeared about 230,000 years ago and then disappeared about 28,000 years ago. Their brains were roughly 10 percent larger than those of modern humans. However, though anatomically similar, the brain's increased size can be negated due to their body:brain ratio. On average, Neanderthals stood about 1.65m tall (just under 5' 6") and were very well-muscled, comparable to modern weight-lifters.
Ja, doe maar.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:52 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
[afbeelding]
iemand koffie ??![]()
![]()
Bedankt voor de tipquote:Niet echt een topic waard. Je zou het eventueel wel in WFL in de media kunnen plaatsen.
Mocht je andere geinteresseerden zoeken, zou je het in [Centraal] Chocola-topic (WFL-SC#5) + koffie kunnen proberen.
bedankt, maar helaas dan ben ik er niet... ik = afwezig ivm LEN.quote:Op donderdag 23 december 2004 17:43 schreef Errabee het volgende:
Info over de januari lezing van het nationaal ruimtevaart museum:
lezing nationaal ruimtevaart museum
Done!quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:14 schreef Maethor het volgende:
* Maethor pakt ook een koekje.
Maar de koffie is inmiddels koud, kun je nieuwe zetten?
we zouden prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar bijna vergeten !quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:24 schreef Alicey het volgende:
Buon Natale e Felice Anno Nuovo
Feliz Navidad y Prospero Ano Nuevo
Frohe Weihnachten und ein Gluckliches Neues Jahr
Merry Christmas and a Happy New Year
Joyeux Noel et Bonne Annee
God Jul och Gott Nytt Ar
Feliz Natal e um Proespero Ano Nuovo
Alvast maar...
kerst = 2 dagenquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:05 schreef Doffy het volgende:
Jaja, iedereen van hetzelfde en dan keer 2pi
quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:07 schreef het_fokschaap het volgende:
kerst = 2 dagen
daaruit volgt
kerst = tijd
waaruit weer volgt
kersttijd !
Nee dank je eh... feestelijkquote:iedereen een rudiaanse kerst gewenst !
volgens mij was jij de enige die rude ECHT begreepquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
kerst = 2 dagen
daaruit volgt
kerst = tijd
waaruit weer volgt
kersttijd !
iedereen een rudiaanse kerst gewenst !
Dat heeft toch geen lichtjaar geduurd he?quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:34 schreef Alicey het volgende:
Was ik net bij de kapper, bleek dat ik stond geregistreerd als Mevrouw Akker. Ik heb dus meteen geprobeerd om Rudiaanse logica toe te passen en de prijs vast te stellen op een euro, maar dat lukt dan weer niet.
Welnee.. Toen ik binnenkwam was het nog licht, toen ik buitenkwam niet meer. Het is gewoon met lichtsnelheid gedaan.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:40 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat heeft toch geen lichtjaar geduurd he?
Nee, juist niet! Het was de speed of dark!quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:51 schreef Alicey het volgende:
Welnee.. Toen ik binnenkwam was het nog licht, toen ik buitenkwam niet meer. Het is gewoon met lichtsnelheid gedaan.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:52 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee, juist niet! Het was de speed of darkness!
Integendeel, de lichtsnelheid is 0, dus de duistersnelheid is oneindig!quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:57 schreef het_fokschaap het volgende:
de donkere snelheid varieert met de seizoenen, dus deze is niet constant. omdat dit het tegenovergestelde is van de lichtsnelheid zal deze ook niet constant zijn !
Maar totaal is het dus 0. Ik heb een lichtsnelheid + een duistersnelheid dus dat is 0 / INF = 0.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:59 schreef Doffy het volgende:
[..]
Integendeel, de lichtsnelheid is 0, dus de duistersnelheid is oneindig!
+300.000km/s natuurlijk om te compenseren voor je absolute stilstand!quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:01 schreef Alicey het volgende:
Maar totaal is het dus 0. Ik heb een lichtsnelheid + een duistersnelheid dus dat is 0 / INF = 0.
Ja, maar dat stelt niks voor in vergelijking met infinity. Ik stel dus voor om 300.000 km/s gewoon af te ronden op 0.quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:05 schreef Doffy het volgende:
[..]
+300.000km/s natuurlijk om te compenseren voor je absolute stilstand!
quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:24 schreef Alicey het volgende:
Buon Natale e Felice Anno Nuovo
Feliz Navidad y Prospero Ano Nuevo
Frohe Weihnachten und ein Gluckliches Neues Jahr
Merry Christmas and a Happy New Year
Joyeux Noel et Bonne Annee
God Jul och Gott Nytt Ar
Feliz Natal e um Proespero Ano Nuovo
Alvast maar...
Aan jou om het te ontcijferen en te glimlachen omdat je het ontcijferd hebtquote:Op vrijdag 24 december 2004 20:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
En wat wil je daar concreet mee zeggen?
In de categorie "Groeten Sin[t] & pi*t" maar dan iets leukerquote:
quote:
een dag die begint met koffie is leuker dan andere dagen omdat je dan fris genoeg bent om leuke zinnen af te maken in het geval van prijsvragenquote:Op zondag 26 december 2004 12:44 schreef Alicey het volgende:
Zo ik heb net een heerlijke bak koffie op en ben er weer klaar voor.
Voor het eind van het jaar wilden we nog een leuke prijsvraag uitloven:
Een dag die begint met koffie is ...... omdat .......
Maak de zin zo leuk mogelijk af!
Daaruit blijkt weer dat er een prijsvraag was, en da's weer wat minder..quote:Op zondag 26 december 2004 14:28 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
een dag die begint met koffie is leuker dan andere dagen omdat je dan fris genoeg bent om leuke zinnen af te maken in het geval van prijsvragen
Wat kijk je er nukkig bij, Alicequote:Op maandag 27 december 2004 15:57 schreef Alicey het volgende:
Heb ook mijn koffie op. Nog maar wat nemen zo.
Ja doe maar!quote:Op maandag 27 december 2004 16:07 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Wat kijk je er nukkig bij, Alice. Zal ik wat TRU-achtige naïeve blijheid naar je sturen?
![]()
![]()
![]()
.
Bij dezequote:
Ik vind het juist spontaan en leuk dat RC aardig is na kerst. Dat is veel echter dan dat hypocriete gedonder met kerst.quote:Op maandag 27 december 2004 16:29 schreef pfaf het volgende:Kerst is voorbij ReCreative. Aardig doen, komt volgend jaar wel weer.
Lekker trouwens (Koffie met whiskey). Van koffie wordt je niet dronken, maar teveel koffie kun je wel van gaan stuiteren.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:10 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Bier drinken. Van koffie wordt je niet dronken. Behalve als je er whiskey doorheen gooit.
Hmm.quote:Patent ?![]()
Hey hey, wat er allemaal wel en niet lekker is aan whisk(e)y (al of niet in de koffiequote:Op maandag 27 december 2004 17:00 schreef Alicey het volgende:
Lekker trouwens (Koffie met whiskey). Van koffie wordt je niet dronken, maar teveel koffie kun je wel van gaan stuiteren.
Jawel, mag allemaal in het chocola-topic.quote:Op maandag 27 december 2004 21:20 schreef Doffy het volgende:
[..]
Hey hey, wat er allemaal wel en niet lekker is aan whisk(e)y (al of niet in de koffie![]()
![]()
) bespreken we hier hoor!
Je hebt net de 2e Grote Fok! Whisk(e)y Meet gemist... maar dat kunnen we nog best eens dunnetjes over doen hoorquote:Op maandag 27 december 2004 21:39 schreef Alicey het volgende:
De volgende meet wordt een nacht whiskey proeven bij Doffy thuis?
Je bent een echte whiskey-liefhebber he?quote:Op maandag 27 december 2004 21:44 schreef Doffy het volgende:
[..]
Je hebt net de 2e Grote Fok! Whisk(e)y Meet gemist... maar dat kunnen we nog best eens dunnetjes over doen hoor
edit: meer info hier.
Meer whisky dan whiskey, maar ja, inderdaad!quote:Op maandag 27 december 2004 21:53 schreef Alicey het volgende:
Je bent een echte whiskey-liefhebber he?
Tsja, het is toch minimaal 40% alcohol. En als je ´t echt goed doet, soms meer dan 60%. Ideaal voor bij de lunch!quote:Op maandag 27 december 2004 21:58 schreef Bensel het volgende:
kheb weleens in schotland een single malt geproefd.. maar dat was geen goed idee op een vrijwel lege maag, na een lange bergwandeling... (niet dat ik het uitgekotst heb ofzo, dat zou zonde zijn geweest, maar ik kon z'n effect wel merken...)
Whisky is Iers en in Schotland schrijven ze Whiskey.. Zoiets was het toch?quote:Op maandag 27 december 2004 22:04 schreef Doffy het volgende:
[..]
Meer whisky dan whiskey, maar ja, inderdaad!![]()
Precies andersom, maar inderdaad, heel goed!quote:Op maandag 27 december 2004 22:06 schreef Alicey het volgende:
Whisky is Iers en in Schotland schrijven ze Whiskey.. Zoiets was het toch?
Trouwuh?quote:Op maandag 27 december 2004 22:14 schreef Alicey het volgende:
Oh.... Dan drink ik ook vooral whisky.
Ja poeh kan dat gedonder niet gewoon telefonisch?quote:Op maandag 27 december 2004 22:28 schreef Doffy het volgende:
[..]
Heb je morgenmiddag effe een kwartiertje?
Nouw laat maar hoorquote:Op maandag 27 december 2004 22:30 schreef Alicey het volgende:
Ja poeh kan dat gedonder niet gewoon telefonisch?
twas 54% Dus dat hakt er wel in.. en idd, had er niks bij te eten.. (niet dat ik geen haggis gehad heb hoorquote:Op maandag 27 december 2004 22:05 schreef Doffy het volgende:
[..]
Tsja, het is toch minimaal 40% alcohol. En als je ´t echt goed doet, soms meer dan 60%. Ideaal voor bij de lunch!![]()
Svenniequote:Op dinsdag 28 december 2004 09:32 schreef qu63 het volgende:
Hier sneeuwt het nog steeds
In het oosten is het echt leuker dan in het westen.
Als je langer sneeuwballen wilt gooien moet je maar hierheen komen RC
Collega!quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:29 schreef Bensel het volgende:
hopen dat het morgen weg is, want dan moet ik lopen (postbode) Ben gister ook al op m'n bek gegaan (twas echt nergens glad meer.. kom ik bij een huis, loop het erf op, voordat ik er erg in had, lag ik al..)
Succesquote:Op woensdag 29 december 2004 10:06 schreef Bensel het volgende:
ga strax maar eens beginnen.. en hopen dat de meeste sneeuw en gladheid weg is...
Al gehadquote:
quote:Op woensdag 29 december 2004 08:48 schreef Alicey het volgende:
Ik ga ook dan nog maar wat schijnbare arbeid verrichten.
Ik wens jullie veel plezier vandaag, zegt * Yosomite , heerlijke koffie drinkend...quote:Op woensdag 29 december 2004 10:06 schreef Bensel het volgende:
ga strax maar eens beginnen.. en hopen dat de meeste sneeuw en gladheid weg is...
quote:Op woensdag 29 december 2004 10:45 schreef Geartsjuh het volgende:
Hier (nog steeds Friesland) heeft het vanmorgen nog gevroren en er lag nog sneeuw van gister.. Gevolg: ik had beter op m'n schaatsen naar m'n werk kunnen gaan vanochtend..
Bron: nu.nlquote:LEEUWARDEN - In Friesland waarschuwt de politie voor gladde wegen. Dinsdagnacht en woensdagochtend heeft daardoor een tiental aanrijdingen plaatsgevonden. Vooral in het zuiden en zuidoosten van de provincie kunnen de wegen spekglad zijn.
Zie Wie is er allemaal (Zaterdag)postbode?quote:Op woensdag 29 december 2004 13:26 schreef Bensel het volgende:
Heb nu postgelopen (heb onverwachts hulp gekregen, was iemand die dat dacht dat zij deze route moest lopen. Moet zeggen dat er weinig zo leuk is als op spekgladde wegen mensen voorbijfietsen
quote:Op woensdag 29 december 2004 14:35 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb hem toch al een paar keer gebruikt in het koffie-topic
mijn posts worden genegeerd
Zit je net lekker koffie te drinken... Rustig... Je weet wel, gewoon even een moment voor jezelf...quote:Op woensdag 29 december 2004 14:50 schreef ReCreative het volgende:
Leuk![]()
. Is er ook ééntje met thee? zit nu aan de thee nl.
volgens mij kun je hem gewoon gebruiken voor thee. uit het plaatje is het voor mij niet direkt duidelijk welke warme drank erin zitquote:Op woensdag 29 december 2004 14:50 schreef ReCreative het volgende:
Leuk![]()
. Is er ook ééntje met thee? zit nu aan de thee nl.
Bij deze beslis ik democratisch dat er koffie inzit.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgens mij kun je hem gewoon gebruiken voor thee. uit het plaatje is het voor mij niet direkt duidelijk welke warme drank erin zit
Dàt moment ja. Waarop je de warmte van de volle mok koffie in je handen voelt, terwijl de kringelende damp het verse aroma langzaam naar je toe brengt. Puur genieten.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:52 schreef Alicey het volgende:
Zit je net lekker koffie te drinken... Rustig... Je weet wel, gewoon even een moment voor jezelf...
Ik heb de hele ochtend al aan de koffie gezeten, en nu drink ik thee. Klaar. Er zijn zat dagen dat ik de hele dag aan de koffie zit, maar daar heb ik nu geen zin in.quote:Komt er weer zo'n theedrinker aanstampen om dat moment te verstoren.
Hebben modjes een veto? Darnquote:Op woensdag 29 december 2004 14:57 schreef Alicey het volgende:
Bij deze beslis ik democratisch dat er koffie inzit.
Juist, het enige wat dat moment nog kan verstoren is een thee-drinker.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:59 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dàt moment ja. Waarop je de warmte van de volle mok koffie in je handen voelt, terwijl de kringelende damp het verse aroma langzaam naar je toe brengt. Puur genieten.
Er is zoveel meer dan thee, en zoveel goeds...quote:[..]
Ik heb de hele ochtend al aan de koffie gezeten, en nu drink ik thee. Klaar. Er zijn zat dagen dat ik de hele dag aan de koffie zit, maar daar heb ik nu geen zin in.
Da's toch nieuwe democratie?quote:Op woensdag 29 december 2004 15:00 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hebben modjes een veto? Darn.
Niet zo hokjesdenken, Alice. Thee vs. Koffie. Ik ben het levende bewijs dat het samen gaat.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:09 schreef Alicey het volgende:
Juist, het enige wat dat moment nog kan verstoren is een thee-drinker.
Zo is dat, maar niet alles is hier concreet nu uitvoerbaarquote:Er is zoveel meer dan thee, en zoveel goeds...
Stemfraude! Objectieve waarnemers! Nieuwe stemrondes! Waarheidscommissies!quote:Op woensdag 29 december 2004 14:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij deze beslis ik democratisch dat er koffie inzit.
En juist dat is beangstigend!quote:Op woensdag 29 december 2004 15:13 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Niet zo hokjesdenken, Alice. Thee vs. Koffie. Ik ben het levende bewijs dat het samen gaat.
Ook wanneer je kijkt naar de mogelijkheden die er zijn, zijn er alternatieven.quote:[..]
Zo is dat, maar niet alles is hier concreet nu uitvoerbaar.
Ok, we gaan nieuwe stemrondes doen... Ik doe in ieder geval de koffie.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Stemfraude! Objectieve waarnemers! Nieuwe stemrondes! Waarheidscommissies!
Juist, ik ga even een kopje koffie drinken terwijl de bureaucratische sneeuwbal de gletsjer afrolt.
Weet je wel hoe smerig thee en koffie tegelijk is?quote:Op woensdag 29 december 2004 15:15 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Oh is dàt nieuwe democratie... In dat geval besluit ik democratisch dat er thee in zit.
Nu wel ondertussenquote:Op woensdag 29 december 2004 15:21 schreef Alicey het volgende:
Weet je wel hoe smerig thee en koffie tegelijk is?
Wat ìs d'r toch Alice... Je bent zo nukkig... Je lijkt m'n kloon welquote:
Doe me liever wat koffiequote:Op woensdag 29 december 2004 20:37 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Wat ìs d'r toch Alice... Je bent zo nukkig... Je lijkt m'n kloon wel. Ik heb je nog wel wat lieve energie gestuurd
.
Och, zo heel erg is het niet hoor.. Lekker rustig rond deze tijd.quote:Werk is een middel om een vrijheidsideaal te realiseren, niet een doel op zich.
Wat je wilt, bij deze:quote:
Wat deed jij ook al weer voor werk? Heb ik vast wel eens gevraagd....quote:Och, zo heel erg is het niet hoor.. Lekker rustig rond deze tijd.
En dan?quote:Nog mar 76 uur trouwens.
Zo is hetquote:En nu ga ik een bak koffie zetten.
Zoiets ja!quote:Op woensdag 29 december 2004 20:51 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Wat je wilt, bij deze:
[afbeelding]
Als je het op het forum hebt gevraagd, heb je er vast geen antwoord op gekregen.quote:[..]
Wat deed jij ook al weer voor werk? Heb ik vast wel eens gevraagd.....
Is het circus voorbij!quote:En dan?
HIj was lekker!quote:[..]
Zo is het. Geniet er van. Genieten is een soort meditatie hè? Je kunt er helemaal in op gaan en nieuwe inzichten opdoen
.
Hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op woensdag 29 december 2004 20:52 schreef ReCreative het volgende:
Hij doet trouwens vreemd, als ik een post plaats krijg ik daarna de pagina te zien zonder posts.
Ja, mss op IRC of zo... Staat me iets van bij iig.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:04 schreef Alicey het volgende:
Als je het op het forum hebt gevraagd, heb je er vast geen antwoord op gekregen.
Ah, je werkt bij het circusquote:Is het circus voorbij!
Die van mij ook. Maar nu ga ik aan het bier (ware het niet dat ik èèrst een stukje moet rijden vanavond).quote:HIj was lekker!
Zou kunnen.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:08 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja, mss op IRC of zo... Staat me iets van bij iig.
Er worden messen naar me gegooid - Tenminste, het is de bedoeling dat ze me uiteindelijk niet raken.quote:[..]
Ah, je werkt bij het circus. Wat doe je daar precies? Ik kan ook een beetje jongleren, met twee sinaasappels.
Have fun.quote:[..]
Die van mij ook. Maar nu ga ik aan het bier (ware het niet dat ik èèrst een stukje moet rijden vanavond).
Nou heb ik mooie screenshotjes gemaakt, maar nou kan ik niet bij mijn server komenquote:
Ik hoor/zie/ruik het nog wel dan.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:15 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nou heb ik mooie screenshotjes gemaakt, maar nou kan ik niet bij mijn server komen. Iig, dat komt dus nog...
Herstel: Internet Explorer kan niet bij mijn server komen. Anyhow, dan maar even alternatief (via DreamWeaver):quote:Op woensdag 29 december 2004 21:15 schreef ReCreative het volgende:
Nou heb ik mooie screenshotjes gemaakt, maar nou kan ik niet bij mijn server komen. Iig, dat komt dus nog...
Ah, op die manierquote:Op woensdag 29 december 2004 21:11 schreef Alicey het volgende:
Er worden messen naar me gegooid - Tenminste, het is de bedoeling dat ze me uiteindelijk niet raken.
Hmm. Dat is op zijn zachtst gezegd merkwaardig te noemen.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:34 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Herstel: Internet Explorer kan niet bij mijn server komen. Anyhow, dan maar even alternatief (via DreamWeaver):
[[url=http://home.zonnet.nl/recreative/ss01th.jpg]afbeelding][/url]
Dit zie ik dus. Raar hè?
Als er niemand in de buurt is wel.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:41 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ah, op die manier. En dan ben jij de lieftallige assistente die mikpunt mag spelen? En mag je zelf ook wel eens met messen gooien?
Leuke context, of liever niet eik?quote:Naar mij worden ook wel eens messen gegooid, maar dan in een andere context.
Nouja, droog is het brood niet.quote:Leuk hoor. Schuift dat nou nog wat, werken in het circus?
Interesting, my dear Watson...quote:Op woensdag 29 december 2004 21:44 schreef Alicey het volgende:
Hmm. Dat is op zijn zachtst gezegd merkwaardig te noemen.
Ik heb de pop-up-blocker van Google en de Script Blocking bij NAV staat uit. Ik heb dit ook pas sinds vandaag of zo. Heb wel SP2 geïnstalleerd, maar da's al weer een tijd geleden. Daarna geen problemen gehad. Het is alleen als ik een post plaats, gewoon een pagina laden gaat wel (anders was het lastig discussiërenquote:Heeft niet toevallig te maken met een popup-killer of virus scanner? (Dit omdat er javascript wordt gebruikt om e.e.a. op te bouwen).
Wie weet was het een stille hint ofzo.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:48 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Interesting, my dear Watson...
[..]
Ik heb de pop-up-blocker van Google en de Script Blocking bij NAV staat uit. Ik heb dit ook pas sinds vandaag of zo. Heb wel SP2 geïnstalleerd, maar da's al weer een tijd geleden. Daarna geen problemen gehad. Het is alleen als ik een post plaats, gewoon een pagina laden gaat wel (anders was het lastig discussiëren). Previews gaan ook goed.
Ik heb weer wat.
Edit: ik ga ff uitloggen, wie weet.
Alle begin is moeilijkquote:
Knifesexquote:Leuke context, of liever niet eik?
In de koffie gesopt broodquote:Nouja, droog is het brood niet.
Of als halve crimineel.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:52 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Alle begin is moeilijk. Straks gooi je misschien een keer raak en dan ga je een mooie carrière als messenwerper tegemoet
.
Ik houd wel van spannende dingen, maar dit gaat me toch iets te ver.quote:[..]
Knifesex. Alleen voor gevorderden
.
Jaah! (En geen thee).quote:[..]
In de koffie gesopt brood.
Hoezo? Heeft er iemand last van me? Vanmiddag veranderden de '[i]'-s uit mijn sig ook al in '<i>'-squote:Op woensdag 29 december 2004 21:51 schreef Alicey het volgende:
Wie weet was het een stille hint ofzo.
Wij niet hoor, maar daar denkt dat duiveltje in jouw computer heel anders over.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:56 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hoezo? Heeft er iemand last van me? Vanmiddag veranderden de '[i]'-s uit mijn sig ook al in '<i>'-s. Spooky
*bwah-hah-hah¹
Succes dan maar.quote:Hoe dan ook, ik smeer hem, want ik moet nog een hoop doen.
¹ sinistere lach
Alice 'the knife' strikes againquote:
Het is een beetje kinky, maar ach, je zoekt toch een beetje tijdverdrijf hè...quote:Ik houd wel van spannende dingen, maar dit gaat me toch iets te ver.
Ok, ok, ok, ok... Geen thee. Koffie. Alleen koffie. Alicey nu blij?quote:Jaah! (En geen thee).
Ja, dan krijg je dat soort dingen weer.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:01 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Alice 'the knife' strikes again
Er zijn genoeg andere kinky dingen die een stuk minder gevaarlijk zijn.quote:[..]
Het is een beetje kinky, maar ach, je zoekt toch een beetje tijdverdrijf hè...
Jaah! Braaf!quote:[..]
Ok, ok, ok, ok... Geen thee. Koffie. Alleen koffie. Alicey nu blij?
Nou beschik ik toevallig over gaven om dat uit te zoeken, en mijn peeceetje is nìet behekst o.i.d. Er hangt door wat chronische spanning van de afgelopen maanden wel wat energie rond, maar die gaat binnenkort wel weer wegquote:Op woensdag 29 december 2004 21:58 schreef Alicey het volgende:
Wij niet hoor, maar daar denkt dat duiveltje in jouw computer heel anders over.
Thanks, jij ookquote:Succes dan maar.
Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat het duiveltje in je pc misschien een beetje opgefokt is. Je weet wel, dat duiveltje dat in elke pc zit dat razendsnel het forum tekent op je scherm.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:04 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nou beschik ik toevallig over gaven om dat uit te zoeken, en mijn peeceetje is nìet behekst o.i.d.
Kwestie van stekker eruit.quote:Er hangt door wat chronische spanning van de afgelopen maanden wel wat energie rond, maar die gaat binnenkort wel weer weg.
quote:[..]
Thanks, jij ook.
Ik weetquote:Op woensdag 29 december 2004 22:03 schreef Alicey het volgende:
Er zijn genoeg andere kinky dingen die een stuk minder gevaarlijk zijn.
Braaf!quote:Jaah! Braaf!
Da's nou weer niet braaf! Dahaag!quote:Op woensdag 29 december 2004 22:07 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik weet.
[..]
Braaf!. De laatste persoon die 'braaf' tegen mij zei verkent momenteel geheel andere dimensies
.
Nu RC ècht weg. Dag.
Dat duiveltje heeft het wel een beetje warm, mss is een nachtje rust wel even lekker voor hemquote:Op woensdag 29 december 2004 22:06 schreef Alicey het volgende:
Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat het duiveltje in je pc misschien een beetje opgefokt is. Je weet wel, dat duiveltje dat in elke pc zit dat razendsnel het forum tekent op je scherm.
Gelukkigquote:Op woensdag 29 december 2004 22:08 schreef Alicey het volgende:
Da's nou weer niet braaf!
Dag Alicequote:Dahaag!
Jep, kan hij ook zorgen voor nieuwe potloden. Bij jou is hij er overduidelijk een paar kwijt.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:09 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dat duiveltje heeft het wel een beetje warm, mss is een nachtje rust wel even lekker voor hem.
En dat tijdens Lord of the Ringsquote:
Galadrielquote:
KCate heerstquote:
Dat doet ze!quote:
'No tossing the dwarf here!". Haha, ja, hij is stoer, hoewel ie in de delen 2 en 3 nog verder voor schut wordt gezet. Jammer, want in het boek is-ie stoerder.quote:
Truthgekeuvel....quote:Op woensdag 29 december 2004 21:34 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Herstel: Internet Explorer kan niet bij mijn server komen. Anyhow, dan maar even alternatief (via DreamWeaver):
[[url=http://home.zonnet.nl/recreative/ss01th.jpg]afbeelding][/url]
Dit zie ik dus. Raar hè?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het boek thuis heb, maar nog nooit gelezen heb.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:51 schreef Doffy het volgende:
[..]
'No tossing the dwarf here!". Haha, ja, hij is stoer, hoewel ie in de delen 2 en 3 nog verder voor schut wordt gezet. Jammer, want in het boek is-ie stoerder.
"Not the beard!". Gimli is droogquote:
Jij snoodaard!quote:
quote:Op woensdag 29 december 2004 23:55 schreef pfaf het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het boek thuis heb, maar nog nooit gelezen heb.
We waren er al over uit dat snelheid relatief is ten opzichte van een waarnemer. In dit geval betekent het dus gewoon dat de waarnemer erg traag is.quote:
De ontkenning voorbijquote:Op donderdag 30 december 2004 10:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is officieel. Ik heb geen leven.
Je moest eens weten wat daar op de achtergrond allemaal gebeurtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |