Wel hoorquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:27 schreef Doffy het volgende:
Damn, heeft natuurlijk niemand de Griekse Tango gezien
Jaja, die gaat er binnenkort van komen.quote:Haus schreef in het vorige topic:
Haushofer mompelt iets over Franckenmok.....
Een tijdje terug was ik aan de beurt, heb er weinig last van gehad. Enige waar ik last van had was een beetje een stijve kaak omdat die grappenmaker nogal had zitten douwen en trekken op mijn kaak om die kiezen te pakken te krijgen.quote:Op maandag 20 december 2004 11:14 schreef Bensel het volgende:
Net 2 verstandskiezen eruit gekregen... Nu werkt de verdoving nog, evene kijken hoe het later gaat.. eerst ff geen koffie dus
Het is trouwens niet echt veel bloed hoor, er zit ook heel veel speeksel in. Dat bloed spugen houd je ook nog wel een dag ofzo.quote:Op maandag 20 december 2004 12:03 schreef Bensel het volgende:
heb wel aardig veel bloed in de mond.. de onderste was wat moeilijkk te pakken te krijgen volgens hem, en de bovenste heb ik niet eens vernomen (klein krakje: zo, daar is ie dan.... HUH? zo snel?)
Voor de rest zit ik hier met een bolle wang, en een mond vol bloed..
Dan is dit juist _de_ gelegenheid om erachter te komen hoe koffie met bloed smaakt!quote:Op maandag 20 december 2004 12:03 schreef Bensel het volgende:
[...]
Voor de rest zit ik hier met een bolle wang, en een mond vol bloed..
Pfew hij leeft nog!quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:53 schreef Bensel het volgende:
Jaja, ik leef nog... zo ongeveer.. Gistermiddag wat pijn gehad, toen de verdoving eruit ging, maar niks wat een zakje 600 mg bprofen niet kon oplossen (woehoe, een woordgrap) Voor de rest goed geslapen, alleen kwam ik er halvrwege de nacht achter dat ik toch op de verkeerde wang was gaan liggen, maar geen last gehad verder.. En het is natuurlijk een ideale excuus om een dagje school te missenEn ja, m'n eerste kop koffie heb ik ook al gehad (en gisteravond zelfs al oliebollen
![]()
Koffie gedronken en fotoboeken besnuffeld natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 december 2004 13:59 schreef het_fokschaap het volgende:
wat hebben jullie gedaan toen het forum down was ? ik heb een kopje koffie gedronken !
wel even goed quoten he.. Het verminderde je geheugenquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:07 schreef Yosomite het volgende:
Teveel kiezen trekken vermindert je verstand Bensel! Een of ander onderzoek heeft dat weer eens een keer aangetoond. Dus niet teveel laten trekken anders vind je de weg naar dit forum niet meer terug.
Ik zal aan je denken als ik zo meteen mijn koffie drink.
Mah, jullie hebben nog echte kopjes en schoteltjes.. wij hebben een automaat met plastic bekertjes...quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:11 schreef gr8w8 het volgende:
Een echt postbode bakkie:
[afbeelding]
6:35 geloof ik.
Een kopje hoort ongeveer 4 keer zo groot te zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:11 schreef gr8w8 het volgende:
Een echt postbode bakkie:
[afbeelding]
6:35 geloof ik.
Kopje... mok.quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een kopje hoort ongeveer 4 keer zo groot te zijn.
Bier drinken. Van koffie wordt je niet dronken. Behalve als je er whiskey doorheen gooit. Dan wil het nog wel es. Eigenlijk zou er standaard 10 procent alcohol in koffie moeten. Mogen andere mensen bedenken hoe ze die alcohol er in houden. Wacht es, als je nou een functie opstelt voor het aantal alcohol en de vervluchtiging er van, en je op een bepaalde tijd dat percentage op 10 procent zet. Dan krijg je vast een hele leuke vergelijking, en blijkt dat je gewoon pakembeet 80 procent alcohol er in moet kieperen om het alcoholpercentage op drinkbare temperatuur op 10 procent te krijgen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 13:59 schreef het_fokschaap het volgende:
wat hebben jullie gedaan toen het forum down was ? ik heb een kopje koffie gedronken !
Is ook relatief.. Ik heb een loden pijp, dus een mok gaat net zo makkelijk naar binnen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:02 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Kopje... mok.
Er is een verschil.
Doet me denken aan dat tegeltje op de plee in de kroeg trouwens.
Kopje heeft als voordeel dat je sneller en vaker terugkan, voor verse hete koffie.
iddquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een kopje hoort ongeveer 4 keer zo groot te zijn.
Jaah doe maar kan wel wat gebruiken.quote:Op woensdag 22 december 2004 08:51 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
Het wordt dagelijks weer lichter![]()
![]()
21 dec. kortste dag; vandaag = na 21dec....
* Marvin-THE-MARTiAN kan de lente al weer bijna ruiken![]()
Kofiie iemand?.... Koekje erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |