Ps zit ik lekker een reactie te typen heb je het topic gesloten...quote:Op woensdag 22 december 2004 08:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jaah doe maar kan wel wat gebruiken.
Ja, is volgens mij allemaal klakkeloos overgenomen.. NU meldt dat New Scientist iets meldt, fok meldt dat weer etc.. Mocht het anders zijn zie ik je post in het FB topic wel.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:00 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
[..]
Ps zit ik lekker een reactie te typen heb je het topic gesloten...(minuutje te laat), dan maar in FB ... ennum je mag 'm dicht laten hoor.
Dát is de instelling!quote:Op woensdag 22 december 2004 08:51 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
* Marvin-THE-MARTiAN kan de lente al weer bijna ruiken![]()
Vooral herfst heb ik een schurft aan, een koude droge winter gaat nog wel.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dát is de instelling!
* pfaf haat winter en herfst.
Ik ook, maar helaas is dat in NL ook bijna een utopie.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vooral herfst heb ik een schurft aan, een koude droge winter gaat nog wel.
Mjah.. Vanochtend inderdaad weer van dat vieze weer.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ook, maar helaas is dat in NL ook bijna een utopie.
Gordijnen dicht houden - verwarming op standje 6 - Bob Marley op - en deze desktop als achtergrond:quote:Op woensdag 22 december 2004 10:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah.. Vanochtend inderdaad weer van dat vieze weer.
Bwoah... op zich vind ik de aanblik van het landschap in de winter altijd wel wat hebben... tis alleen die kou... Zelfs met de dikste handschoenen aan bevriezen mn vingers na een tijdjequote:
Ik heb erg gevoelige teentjes.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:09 schreef Maethor het volgende:
[..]
Bwoah... op zich vind ik de aanblik van het landschap in de winter altijd wel wat hebben... tis alleen die kou... Zelfs met de dikste handschoenen aan bevriezen mn vingers na een tijdje![]()
Weet je wat nog veel beter is?quote:Op woensdag 22 december 2004 20:31 schreef Bensel het volgende:
Nou zeg.. ALICEY! Kon je het weer niet laten? Moest je het weer doen? Moest die titel weer verandert worden? En dan ook nog in CHOCOLA? Terwijl er eigenlijk alleen maar over KOFFIE gepraat word? chocola is lekker, maar koffie is nog beter. kom ik al hyper over? Nou? Nou? NOU??
Neem er anders ook een stukje chocola bij.quote:Komt omdat ik mijn koffieachterstand van de afgelopen 2 dagen nu weer ingehaald heb.. ADHD is er niks bij.. deze post is gecreerd in 1 minuut.
Nee, dat zou de puzzel te makkelijk maken.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:04 schreef Bensel het volgende:
Volgende keer zet je eronder: zie sig?
Je moest eens weten wat we in het geheim allemaal hebben geopend.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:06 schreef ChOas het volgende:
Krijg nou tandjes! er is een slowchat chocola topic
Ja, dat kan. Post verwijderen zie ik echter niet als "standaard". Ik gebruik het eik alleen bij consequente repeterende bagger waar je anders een heel rijtje "-edit-" zou krijgen.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:07 schreef Bensel het volgende:
kun je je eigen post niet verwijderen als mod?
Tijd is relatief, en als een gevolg daarvan slow dus ook.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:09 schreef Bensel het volgende:
in vervolg toch maar ff voor de zekerheid quoten.. gaat hard in deze slowchat
Zoals gewoon is bij FOK!? Dat je je macht niet gebruikt voor eigen gewin.. Nou ja.. de foutloze mod bestaat nog nietquote:Op woensdag 22 december 2004 21:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Post verwijderen zie ik echter niet als "standaard". Ik gebruik het eik alleen bij consequente repeterende bagger waar je anders een heel rijtje "-edit-" zou krijgen.
Zoiets ja.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:12 schreef Bensel het volgende:
[..]
Zoals gewoon is bij FOK!? Dat je je macht niet gebruikt voor eigen gewin..
Nee, het zou wat zijn!quote:Nou ja.. de foutloze mod bestaat nog niet
Met een pen en hamer kun je amper bikken in papier.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:12 schreef ChOas het volgende:
Ik heb hier 10 neanderthalers die een opgevraagde pagina in een steen bikken
Maar voor volgend jaar heb ik ze pen en papier beloofd
Dus wordt dan wat sneller...
Blond3quote:Op woensdag 22 december 2004 21:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Met een pen en hamer kun je amper bikken in papier.
Was het niet zo dat ze 100cc meer herseninhoud hadden?quote:Op woensdag 22 december 2004 21:33 schreef Bensel het volgende:
Nou ja.. ik kan niks bikken in steen.. dus misschien zijn de neanderthalers wel slimmer dan ons...
Dat zoeken we opquote:Op woensdag 22 december 2004 21:34 schreef Alicey het volgende:
Was het niet zo dat ze 100cc meer herseninhoud hadden?
quote:http://en.wikipedia.org/wiki/Neandertal
Neanderthals first appeared about 230,000 years ago and then disappeared about 28,000 years ago. Their brains were roughly 10 percent larger than those of modern humans. However, though anatomically similar, the brain's increased size can be negated due to their body:brain ratio. On average, Neanderthals stood about 1.65m tall (just under 5' 6") and were very well-muscled, comparable to modern weight-lifters.
Ja, doe maar.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:52 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
[afbeelding]
iemand koffie ??![]()
![]()
Bedankt voor de tipquote:Niet echt een topic waard. Je zou het eventueel wel in WFL in de media kunnen plaatsen.
Mocht je andere geinteresseerden zoeken, zou je het in [Centraal] Chocola-topic (WFL-SC#5) + koffie kunnen proberen.
bedankt, maar helaas dan ben ik er niet... ik = afwezig ivm LEN.quote:Op donderdag 23 december 2004 17:43 schreef Errabee het volgende:
Info over de januari lezing van het nationaal ruimtevaart museum:
lezing nationaal ruimtevaart museum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |