Succesquote:Op woensdag 29 december 2004 10:06 schreef Bensel het volgende:
ga strax maar eens beginnen.. en hopen dat de meeste sneeuw en gladheid weg is...
Al gehadquote:
quote:Op woensdag 29 december 2004 08:48 schreef Alicey het volgende:
Ik ga ook dan nog maar wat schijnbare arbeid verrichten.
Ik wens jullie veel plezier vandaag, zegt * Yosomite , heerlijke koffie drinkend...quote:Op woensdag 29 december 2004 10:06 schreef Bensel het volgende:
ga strax maar eens beginnen.. en hopen dat de meeste sneeuw en gladheid weg is...
quote:Op woensdag 29 december 2004 10:45 schreef Geartsjuh het volgende:
Hier (nog steeds Friesland) heeft het vanmorgen nog gevroren en er lag nog sneeuw van gister.. Gevolg: ik had beter op m'n schaatsen naar m'n werk kunnen gaan vanochtend..
Bron: nu.nlquote:LEEUWARDEN - In Friesland waarschuwt de politie voor gladde wegen. Dinsdagnacht en woensdagochtend heeft daardoor een tiental aanrijdingen plaatsgevonden. Vooral in het zuiden en zuidoosten van de provincie kunnen de wegen spekglad zijn.
Zie Wie is er allemaal (Zaterdag)postbode?quote:Op woensdag 29 december 2004 13:26 schreef Bensel het volgende:
Heb nu postgelopen (heb onverwachts hulp gekregen, was iemand die dat dacht dat zij deze route moest lopen. Moet zeggen dat er weinig zo leuk is als op spekgladde wegen mensen voorbijfietsen
quote:Op woensdag 29 december 2004 14:35 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb hem toch al een paar keer gebruikt in het koffie-topic
mijn posts worden genegeerd
Zit je net lekker koffie te drinken... Rustig... Je weet wel, gewoon even een moment voor jezelf...quote:Op woensdag 29 december 2004 14:50 schreef ReCreative het volgende:
Leuk![]()
. Is er ook ééntje met thee? zit nu aan de thee nl.
volgens mij kun je hem gewoon gebruiken voor thee. uit het plaatje is het voor mij niet direkt duidelijk welke warme drank erin zitquote:Op woensdag 29 december 2004 14:50 schreef ReCreative het volgende:
Leuk![]()
. Is er ook ééntje met thee? zit nu aan de thee nl.
Bij deze beslis ik democratisch dat er koffie inzit.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgens mij kun je hem gewoon gebruiken voor thee. uit het plaatje is het voor mij niet direkt duidelijk welke warme drank erin zit
Dàt moment ja. Waarop je de warmte van de volle mok koffie in je handen voelt, terwijl de kringelende damp het verse aroma langzaam naar je toe brengt. Puur genieten.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:52 schreef Alicey het volgende:
Zit je net lekker koffie te drinken... Rustig... Je weet wel, gewoon even een moment voor jezelf...
Ik heb de hele ochtend al aan de koffie gezeten, en nu drink ik thee. Klaar. Er zijn zat dagen dat ik de hele dag aan de koffie zit, maar daar heb ik nu geen zin in.quote:Komt er weer zo'n theedrinker aanstampen om dat moment te verstoren.
Hebben modjes een veto? Darnquote:Op woensdag 29 december 2004 14:57 schreef Alicey het volgende:
Bij deze beslis ik democratisch dat er koffie inzit.
Juist, het enige wat dat moment nog kan verstoren is een thee-drinker.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:59 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dàt moment ja. Waarop je de warmte van de volle mok koffie in je handen voelt, terwijl de kringelende damp het verse aroma langzaam naar je toe brengt. Puur genieten.
Er is zoveel meer dan thee, en zoveel goeds...quote:[..]
Ik heb de hele ochtend al aan de koffie gezeten, en nu drink ik thee. Klaar. Er zijn zat dagen dat ik de hele dag aan de koffie zit, maar daar heb ik nu geen zin in.
Da's toch nieuwe democratie?quote:Op woensdag 29 december 2004 15:00 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hebben modjes een veto? Darn.
Niet zo hokjesdenken, Alice. Thee vs. Koffie. Ik ben het levende bewijs dat het samen gaat.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:09 schreef Alicey het volgende:
Juist, het enige wat dat moment nog kan verstoren is een thee-drinker.
Zo is dat, maar niet alles is hier concreet nu uitvoerbaarquote:Er is zoveel meer dan thee, en zoveel goeds...
Stemfraude! Objectieve waarnemers! Nieuwe stemrondes! Waarheidscommissies!quote:Op woensdag 29 december 2004 14:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij deze beslis ik democratisch dat er koffie inzit.
En juist dat is beangstigend!quote:Op woensdag 29 december 2004 15:13 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Niet zo hokjesdenken, Alice. Thee vs. Koffie. Ik ben het levende bewijs dat het samen gaat.
Ook wanneer je kijkt naar de mogelijkheden die er zijn, zijn er alternatieven.quote:[..]
Zo is dat, maar niet alles is hier concreet nu uitvoerbaar.
Ok, we gaan nieuwe stemrondes doen... Ik doe in ieder geval de koffie.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Stemfraude! Objectieve waarnemers! Nieuwe stemrondes! Waarheidscommissies!
Juist, ik ga even een kopje koffie drinken terwijl de bureaucratische sneeuwbal de gletsjer afrolt.
Weet je wel hoe smerig thee en koffie tegelijk is?quote:Op woensdag 29 december 2004 15:15 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Oh is dàt nieuwe democratie... In dat geval besluit ik democratisch dat er thee in zit.
Nu wel ondertussenquote:Op woensdag 29 december 2004 15:21 schreef Alicey het volgende:
Weet je wel hoe smerig thee en koffie tegelijk is?
Wat ìs d'r toch Alice... Je bent zo nukkig... Je lijkt m'n kloon welquote:
Doe me liever wat koffiequote:Op woensdag 29 december 2004 20:37 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Wat ìs d'r toch Alice... Je bent zo nukkig... Je lijkt m'n kloon wel. Ik heb je nog wel wat lieve energie gestuurd
.
Och, zo heel erg is het niet hoor.. Lekker rustig rond deze tijd.quote:Werk is een middel om een vrijheidsideaal te realiseren, niet een doel op zich.
Wat je wilt, bij deze:quote:
Wat deed jij ook al weer voor werk? Heb ik vast wel eens gevraagd....quote:Och, zo heel erg is het niet hoor.. Lekker rustig rond deze tijd.
En dan?quote:Nog mar 76 uur trouwens.
Zo is hetquote:En nu ga ik een bak koffie zetten.
Zoiets ja!quote:Op woensdag 29 december 2004 20:51 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Wat je wilt, bij deze:
[afbeelding]
Als je het op het forum hebt gevraagd, heb je er vast geen antwoord op gekregen.quote:[..]
Wat deed jij ook al weer voor werk? Heb ik vast wel eens gevraagd.....
Is het circus voorbij!quote:En dan?
HIj was lekker!quote:[..]
Zo is het. Geniet er van. Genieten is een soort meditatie hè? Je kunt er helemaal in op gaan en nieuwe inzichten opdoen
.
Hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op woensdag 29 december 2004 20:52 schreef ReCreative het volgende:
Hij doet trouwens vreemd, als ik een post plaats krijg ik daarna de pagina te zien zonder posts.
Ja, mss op IRC of zo... Staat me iets van bij iig.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:04 schreef Alicey het volgende:
Als je het op het forum hebt gevraagd, heb je er vast geen antwoord op gekregen.
Ah, je werkt bij het circusquote:Is het circus voorbij!
Die van mij ook. Maar nu ga ik aan het bier (ware het niet dat ik èèrst een stukje moet rijden vanavond).quote:HIj was lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |