Zou kunnen.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:08 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja, mss op IRC of zo... Staat me iets van bij iig.
Er worden messen naar me gegooid - Tenminste, het is de bedoeling dat ze me uiteindelijk niet raken.quote:[..]
Ah, je werkt bij het circus. Wat doe je daar precies? Ik kan ook een beetje jongleren, met twee sinaasappels.
Have fun.quote:[..]
Die van mij ook. Maar nu ga ik aan het bier (ware het niet dat ik èèrst een stukje moet rijden vanavond).
Nou heb ik mooie screenshotjes gemaakt, maar nou kan ik niet bij mijn server komenquote:
Ik hoor/zie/ruik het nog wel dan.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:15 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nou heb ik mooie screenshotjes gemaakt, maar nou kan ik niet bij mijn server komen. Iig, dat komt dus nog...
Herstel: Internet Explorer kan niet bij mijn server komen. Anyhow, dan maar even alternatief (via DreamWeaver):quote:Op woensdag 29 december 2004 21:15 schreef ReCreative het volgende:
Nou heb ik mooie screenshotjes gemaakt, maar nou kan ik niet bij mijn server komen. Iig, dat komt dus nog...
Ah, op die manierquote:Op woensdag 29 december 2004 21:11 schreef Alicey het volgende:
Er worden messen naar me gegooid - Tenminste, het is de bedoeling dat ze me uiteindelijk niet raken.
Hmm. Dat is op zijn zachtst gezegd merkwaardig te noemen.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:34 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Herstel: Internet Explorer kan niet bij mijn server komen. Anyhow, dan maar even alternatief (via DreamWeaver):
[[url=http://home.zonnet.nl/recreative/ss01th.jpg]afbeelding][/url]
Dit zie ik dus. Raar hè?
Als er niemand in de buurt is wel.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:41 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ah, op die manier. En dan ben jij de lieftallige assistente die mikpunt mag spelen? En mag je zelf ook wel eens met messen gooien?
Leuke context, of liever niet eik?quote:Naar mij worden ook wel eens messen gegooid, maar dan in een andere context.
Nouja, droog is het brood niet.quote:Leuk hoor. Schuift dat nou nog wat, werken in het circus?
Interesting, my dear Watson...quote:Op woensdag 29 december 2004 21:44 schreef Alicey het volgende:
Hmm. Dat is op zijn zachtst gezegd merkwaardig te noemen.
Ik heb de pop-up-blocker van Google en de Script Blocking bij NAV staat uit. Ik heb dit ook pas sinds vandaag of zo. Heb wel SP2 geïnstalleerd, maar da's al weer een tijd geleden. Daarna geen problemen gehad. Het is alleen als ik een post plaats, gewoon een pagina laden gaat wel (anders was het lastig discussiërenquote:Heeft niet toevallig te maken met een popup-killer of virus scanner? (Dit omdat er javascript wordt gebruikt om e.e.a. op te bouwen).
Wie weet was het een stille hint ofzo.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:48 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Interesting, my dear Watson...
[..]
Ik heb de pop-up-blocker van Google en de Script Blocking bij NAV staat uit. Ik heb dit ook pas sinds vandaag of zo. Heb wel SP2 geïnstalleerd, maar da's al weer een tijd geleden. Daarna geen problemen gehad. Het is alleen als ik een post plaats, gewoon een pagina laden gaat wel (anders was het lastig discussiëren). Previews gaan ook goed.
Ik heb weer wat.
Edit: ik ga ff uitloggen, wie weet.
Alle begin is moeilijkquote:
Knifesexquote:Leuke context, of liever niet eik?
In de koffie gesopt broodquote:Nouja, droog is het brood niet.
Of als halve crimineel.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:52 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Alle begin is moeilijk. Straks gooi je misschien een keer raak en dan ga je een mooie carrière als messenwerper tegemoet
.
Ik houd wel van spannende dingen, maar dit gaat me toch iets te ver.quote:[..]
Knifesex. Alleen voor gevorderden
.
Jaah! (En geen thee).quote:[..]
In de koffie gesopt brood.
Hoezo? Heeft er iemand last van me? Vanmiddag veranderden de '[i]'-s uit mijn sig ook al in '<i>'-squote:Op woensdag 29 december 2004 21:51 schreef Alicey het volgende:
Wie weet was het een stille hint ofzo.
Wij niet hoor, maar daar denkt dat duiveltje in jouw computer heel anders over.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:56 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hoezo? Heeft er iemand last van me? Vanmiddag veranderden de '[i]'-s uit mijn sig ook al in '<i>'-s. Spooky
*bwah-hah-hah¹
Succes dan maar.quote:Hoe dan ook, ik smeer hem, want ik moet nog een hoop doen.
¹ sinistere lach
Alice 'the knife' strikes againquote:
Het is een beetje kinky, maar ach, je zoekt toch een beetje tijdverdrijf hè...quote:Ik houd wel van spannende dingen, maar dit gaat me toch iets te ver.
Ok, ok, ok, ok... Geen thee. Koffie. Alleen koffie. Alicey nu blij?quote:Jaah! (En geen thee).
Ja, dan krijg je dat soort dingen weer.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:01 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Alice 'the knife' strikes again
Er zijn genoeg andere kinky dingen die een stuk minder gevaarlijk zijn.quote:[..]
Het is een beetje kinky, maar ach, je zoekt toch een beetje tijdverdrijf hè...
Jaah! Braaf!quote:[..]
Ok, ok, ok, ok... Geen thee. Koffie. Alleen koffie. Alicey nu blij?
Nou beschik ik toevallig over gaven om dat uit te zoeken, en mijn peeceetje is nìet behekst o.i.d. Er hangt door wat chronische spanning van de afgelopen maanden wel wat energie rond, maar die gaat binnenkort wel weer wegquote:Op woensdag 29 december 2004 21:58 schreef Alicey het volgende:
Wij niet hoor, maar daar denkt dat duiveltje in jouw computer heel anders over.
Thanks, jij ookquote:Succes dan maar.
Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat het duiveltje in je pc misschien een beetje opgefokt is. Je weet wel, dat duiveltje dat in elke pc zit dat razendsnel het forum tekent op je scherm.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:04 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nou beschik ik toevallig over gaven om dat uit te zoeken, en mijn peeceetje is nìet behekst o.i.d.
Kwestie van stekker eruit.quote:Er hangt door wat chronische spanning van de afgelopen maanden wel wat energie rond, maar die gaat binnenkort wel weer weg.
quote:[..]
Thanks, jij ook.
Ik weetquote:Op woensdag 29 december 2004 22:03 schreef Alicey het volgende:
Er zijn genoeg andere kinky dingen die een stuk minder gevaarlijk zijn.
Braaf!quote:Jaah! Braaf!
Da's nou weer niet braaf! Dahaag!quote:Op woensdag 29 december 2004 22:07 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik weet.
[..]
Braaf!. De laatste persoon die 'braaf' tegen mij zei verkent momenteel geheel andere dimensies
.
Nu RC ècht weg. Dag.
Dat duiveltje heeft het wel een beetje warm, mss is een nachtje rust wel even lekker voor hemquote:Op woensdag 29 december 2004 22:06 schreef Alicey het volgende:
Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat het duiveltje in je pc misschien een beetje opgefokt is. Je weet wel, dat duiveltje dat in elke pc zit dat razendsnel het forum tekent op je scherm.
Gelukkigquote:Op woensdag 29 december 2004 22:08 schreef Alicey het volgende:
Da's nou weer niet braaf!
Dag Alicequote:Dahaag!
Jep, kan hij ook zorgen voor nieuwe potloden. Bij jou is hij er overduidelijk een paar kwijt.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:09 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dat duiveltje heeft het wel een beetje warm, mss is een nachtje rust wel even lekker voor hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |