Wat kijk je er nukkig bij, Alicequote:Op maandag 27 december 2004 15:57 schreef Alicey het volgende:
Heb ook mijn koffie op. Nog maar wat nemen zo.
Ja doe maar!quote:Op maandag 27 december 2004 16:07 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Wat kijk je er nukkig bij, Alice. Zal ik wat TRU-achtige naïeve blijheid naar je sturen?
![]()
![]()
![]()
.
Bij dezequote:
Ik vind het juist spontaan en leuk dat RC aardig is na kerst. Dat is veel echter dan dat hypocriete gedonder met kerst.quote:Op maandag 27 december 2004 16:29 schreef pfaf het volgende:Kerst is voorbij ReCreative. Aardig doen, komt volgend jaar wel weer.
Lekker trouwens (Koffie met whiskey). Van koffie wordt je niet dronken, maar teveel koffie kun je wel van gaan stuiteren.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:10 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Bier drinken. Van koffie wordt je niet dronken. Behalve als je er whiskey doorheen gooit.
Hmm.quote:Patent ?![]()
Hey hey, wat er allemaal wel en niet lekker is aan whisk(e)y (al of niet in de koffiequote:Op maandag 27 december 2004 17:00 schreef Alicey het volgende:
Lekker trouwens (Koffie met whiskey). Van koffie wordt je niet dronken, maar teveel koffie kun je wel van gaan stuiteren.
Jawel, mag allemaal in het chocola-topic.quote:Op maandag 27 december 2004 21:20 schreef Doffy het volgende:
[..]
Hey hey, wat er allemaal wel en niet lekker is aan whisk(e)y (al of niet in de koffie![]()
![]()
) bespreken we hier hoor!
Je hebt net de 2e Grote Fok! Whisk(e)y Meet gemist... maar dat kunnen we nog best eens dunnetjes over doen hoorquote:Op maandag 27 december 2004 21:39 schreef Alicey het volgende:
De volgende meet wordt een nacht whiskey proeven bij Doffy thuis?
Je bent een echte whiskey-liefhebber he?quote:Op maandag 27 december 2004 21:44 schreef Doffy het volgende:
[..]
Je hebt net de 2e Grote Fok! Whisk(e)y Meet gemist... maar dat kunnen we nog best eens dunnetjes over doen hoor
edit: meer info hier.
Meer whisky dan whiskey, maar ja, inderdaad!quote:Op maandag 27 december 2004 21:53 schreef Alicey het volgende:
Je bent een echte whiskey-liefhebber he?
Tsja, het is toch minimaal 40% alcohol. En als je ´t echt goed doet, soms meer dan 60%. Ideaal voor bij de lunch!quote:Op maandag 27 december 2004 21:58 schreef Bensel het volgende:
kheb weleens in schotland een single malt geproefd.. maar dat was geen goed idee op een vrijwel lege maag, na een lange bergwandeling... (niet dat ik het uitgekotst heb ofzo, dat zou zonde zijn geweest, maar ik kon z'n effect wel merken...)
Whisky is Iers en in Schotland schrijven ze Whiskey.. Zoiets was het toch?quote:Op maandag 27 december 2004 22:04 schreef Doffy het volgende:
[..]
Meer whisky dan whiskey, maar ja, inderdaad!![]()
Precies andersom, maar inderdaad, heel goed!quote:Op maandag 27 december 2004 22:06 schreef Alicey het volgende:
Whisky is Iers en in Schotland schrijven ze Whiskey.. Zoiets was het toch?
Trouwuh?quote:Op maandag 27 december 2004 22:14 schreef Alicey het volgende:
Oh.... Dan drink ik ook vooral whisky.
Ja poeh kan dat gedonder niet gewoon telefonisch?quote:Op maandag 27 december 2004 22:28 schreef Doffy het volgende:
[..]
Heb je morgenmiddag effe een kwartiertje?
Nouw laat maar hoorquote:Op maandag 27 december 2004 22:30 schreef Alicey het volgende:
Ja poeh kan dat gedonder niet gewoon telefonisch?
twas 54% Dus dat hakt er wel in.. en idd, had er niks bij te eten.. (niet dat ik geen haggis gehad heb hoorquote:Op maandag 27 december 2004 22:05 schreef Doffy het volgende:
[..]
Tsja, het is toch minimaal 40% alcohol. En als je ´t echt goed doet, soms meer dan 60%. Ideaal voor bij de lunch!![]()
Svenniequote:Op dinsdag 28 december 2004 09:32 schreef qu63 het volgende:
Hier sneeuwt het nog steeds
In het oosten is het echt leuker dan in het westen.
Als je langer sneeuwballen wilt gooien moet je maar hierheen komen RC
Collega!quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:29 schreef Bensel het volgende:
hopen dat het morgen weg is, want dan moet ik lopen (postbode) Ben gister ook al op m'n bek gegaan (twas echt nergens glad meer.. kom ik bij een huis, loop het erf op, voordat ik er erg in had, lag ik al..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |