Done!quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:14 schreef Maethor het volgende:
* Maethor pakt ook een koekje.
Maar de koffie is inmiddels koud, kun je nieuwe zetten?
we zouden prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar bijna vergeten !quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:24 schreef Alicey het volgende:
Buon Natale e Felice Anno Nuovo
Feliz Navidad y Prospero Ano Nuevo
Frohe Weihnachten und ein Gluckliches Neues Jahr
Merry Christmas and a Happy New Year
Joyeux Noel et Bonne Annee
God Jul och Gott Nytt Ar
Feliz Natal e um Proespero Ano Nuovo
Alvast maar...
kerst = 2 dagenquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:05 schreef Doffy het volgende:
Jaja, iedereen van hetzelfde en dan keer 2pi
quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:07 schreef het_fokschaap het volgende:
kerst = 2 dagen
daaruit volgt
kerst = tijd
waaruit weer volgt
kersttijd !
Nee dank je eh... feestelijkquote:iedereen een rudiaanse kerst gewenst !
volgens mij was jij de enige die rude ECHT begreepquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
kerst = 2 dagen
daaruit volgt
kerst = tijd
waaruit weer volgt
kersttijd !
iedereen een rudiaanse kerst gewenst !
Dat heeft toch geen lichtjaar geduurd he?quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:34 schreef Alicey het volgende:
Was ik net bij de kapper, bleek dat ik stond geregistreerd als Mevrouw Akker. Ik heb dus meteen geprobeerd om Rudiaanse logica toe te passen en de prijs vast te stellen op een euro, maar dat lukt dan weer niet.
Welnee.. Toen ik binnenkwam was het nog licht, toen ik buitenkwam niet meer. Het is gewoon met lichtsnelheid gedaan.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:40 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat heeft toch geen lichtjaar geduurd he?
Nee, juist niet! Het was de speed of dark!quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:51 schreef Alicey het volgende:
Welnee.. Toen ik binnenkwam was het nog licht, toen ik buitenkwam niet meer. Het is gewoon met lichtsnelheid gedaan.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:52 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee, juist niet! Het was de speed of darkness!
Integendeel, de lichtsnelheid is 0, dus de duistersnelheid is oneindig!quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:57 schreef het_fokschaap het volgende:
de donkere snelheid varieert met de seizoenen, dus deze is niet constant. omdat dit het tegenovergestelde is van de lichtsnelheid zal deze ook niet constant zijn !
Maar totaal is het dus 0. Ik heb een lichtsnelheid + een duistersnelheid dus dat is 0 / INF = 0.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:59 schreef Doffy het volgende:
[..]
Integendeel, de lichtsnelheid is 0, dus de duistersnelheid is oneindig!
+300.000km/s natuurlijk om te compenseren voor je absolute stilstand!quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:01 schreef Alicey het volgende:
Maar totaal is het dus 0. Ik heb een lichtsnelheid + een duistersnelheid dus dat is 0 / INF = 0.
Ja, maar dat stelt niks voor in vergelijking met infinity. Ik stel dus voor om 300.000 km/s gewoon af te ronden op 0.quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:05 schreef Doffy het volgende:
[..]
+300.000km/s natuurlijk om te compenseren voor je absolute stilstand!
quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:24 schreef Alicey het volgende:
Buon Natale e Felice Anno Nuovo
Feliz Navidad y Prospero Ano Nuevo
Frohe Weihnachten und ein Gluckliches Neues Jahr
Merry Christmas and a Happy New Year
Joyeux Noel et Bonne Annee
God Jul och Gott Nytt Ar
Feliz Natal e um Proespero Ano Nuovo
Alvast maar...
Aan jou om het te ontcijferen en te glimlachen omdat je het ontcijferd hebtquote:Op vrijdag 24 december 2004 20:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
En wat wil je daar concreet mee zeggen?
In de categorie "Groeten Sin[t] & pi*t" maar dan iets leukerquote:
quote:
een dag die begint met koffie is leuker dan andere dagen omdat je dan fris genoeg bent om leuke zinnen af te maken in het geval van prijsvragenquote:Op zondag 26 december 2004 12:44 schreef Alicey het volgende:
Zo ik heb net een heerlijke bak koffie op en ben er weer klaar voor.
Voor het eind van het jaar wilden we nog een leuke prijsvraag uitloven:
Een dag die begint met koffie is ...... omdat .......
Maak de zin zo leuk mogelijk af!
Daaruit blijkt weer dat er een prijsvraag was, en da's weer wat minder..quote:Op zondag 26 december 2004 14:28 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
een dag die begint met koffie is leuker dan andere dagen omdat je dan fris genoeg bent om leuke zinnen af te maken in het geval van prijsvragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |