quote:Motor
-Treibstoff Superbenzin
-Zylinder V6
-Ventile pro Zylinder 4
-Hubraum 3 498cm³
-Antrieb Allradantrieb, permanent
Getriebe 4 Stufen Automatik
Karosserie Geländewagen
-Türen/Sitze 4/5
-Länge x Breite x Höhe 4 651 x 1 839 x 1 796mm
-Radstand 2 700mm
-Leergewicht 1 974kg
-Kofferraumvolumen min. 1 076 L/max. 2 407 L
-Tankinhalt 80L
Leistung
-PS/kW 240/179 bei 6 000U/min
-Drehmoment 359Nm bei 3 200U/min
vertel vertel vertel.........quote:Op donderdag 16 december 2004 22:48 schreef Youp het volgende:
* Youp meldt
en ik heb heeeel goed nieuws
geheim van de smidquote:Op donderdag 16 december 2004 22:49 schreef hermandeperman het volgende:
de banner is
enne TF waar haal jij altijd de info vandaan?? welke site?? googlen suckt
mn oto is lang niet zo zwaar beschadigd als ik dachtquote:Op donderdag 16 december 2004 22:49 schreef mistermaniac het volgende:
[..]
vertel vertel vertel.........![]()
denk je dat ik daar niet op zoek danquote:Op donderdag 16 december 2004 22:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
geheim van de smid![]()
en het scheelt als je meerdere talen kunt
is ook een automerk... (heeeel goede speakers wel btwquote:Op donderdag 16 december 2004 22:57 schreef slashme het volgende:
infinity? dat zijn toch speakers?
je algemene kennis doet mij achterover slaanquote:Op donderdag 16 december 2004 22:57 schreef slashme het volgende:
infinity? dat zijn toch speakers?
kut spinquote:Op donderdag 16 december 2004 23:01 schreef Fugie het volgende:
infinity is een kutmerk![]()
doe mij maar mijn soundstream spitzenklasse shit![]()
quote:Op donderdag 16 december 2004 22:54 schreef Youp het volgende:
[..]
mn oto is lang niet zo zwaar beschadigd als ik dacht![]()
het motorblok is helemaal niet geraakt (alleen de ventilator maar zelfs dat plastic flut ding is nog heel) laat staan verschoven.. de chassisbalken die voor net achter het front zitten enzo zijn ook niet krom niks niet... de schade blijft bij het linker spatscherm, de motorkap, het front, 1 velg (zit deukje in) de accubak en het luchtfilter wat een stukje naar achteren gestoten was (de steuntjes zijn afgebroken)
als ik de onderdelen bij elkaar heb zal t ongeveer nog een weekje duren todat hij klaar isdus zeg dat hij over 2 weken af is
foto's zet ik nu even online
Uiteraard.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
je algemene kennis doet mij achterover slaan
quote:Op donderdag 16 december 2004 23:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
lekkere bojo was er weer![]()
ik gaat slapen houdoe
quote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 23:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
lekkere bojo was er weer![]()
ik gaat slapen houdoe
pak jij de zeep of doe ik het ?quote:Op donderdag 16 december 2004 23:13 schreef Youp het volgende:
[..]
dat heeft je moeder je vast niet geleerd
quote:Op donderdag 16 december 2004 23:13 schreef Youp het volgende:
[..]
dat heeft je moeder je vast niet geleerd
ja ik ben dat bolle wijf...quote:Op donderdag 16 december 2004 23:18 schreef Youp het volgende:
[..]
zit jij ook bij gabbers en gasten?![]()
quote:Op donderdag 16 december 2004 23:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ja ik ben dat bolle wijf...
quote:Op donderdag 16 december 2004 23:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ah die... die was knap in dat legeruniformquote:Op donderdag 16 december 2004 23:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
* hermandeperman staat al met zijn gebleekte anus klaar om de priemende lul van bobjo in ontvangst te nemenquote:
heb je niet eens kont haarquote:Op donderdag 16 december 2004 23:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
* hermandeperman staat al met zijn gebleekte anus klaar om de priemende lul van bobjo in ontvangst te nemen![]()
Waar een wil is is een wegquote:Op donderdag 16 december 2004 23:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
gaten in muren slaan, deurgrepen afrukken, sturen eraf trappen![]()
JE BENT knap... niet die wasquote:Op donderdag 16 december 2004 23:26 schreef Youp het volgende:
[..]
ah die... die was knap in dat legeruniform![]()
en ik ben die kerel linksonderinquote:Op donderdag 16 december 2004 23:28 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
dus jij bent dat geile wijf rechts bovenin?!![]()
![]()
nee ik bedoelde dat dat goed uit zagquote:Op donderdag 16 december 2004 23:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
JE BENT knap... niet die was![]()
ja, neuken?quote:Op donderdag 16 december 2004 23:28 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
![]()
voor ongeveer 3/4 van de mensen hier niet nee...quote:Op donderdag 16 december 2004 23:31 schreef Youp het volgende:
[..]
nee ik bedoelde dat dat goed uit zag![]()
kom dit is het SC topic... sinds wanneer draait t hier om niveau van nerderlandsch?
ga jij maar ff in de hoek staan mopperen en als je afgekoeld bent mag je terugkomenquote:Op donderdag 16 december 2004 23:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
voor ongeveer 3/4 van de mensen hier niet nee...![]()
* Youp die klaarkomtquote:Op donderdag 16 december 2004 23:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
heb nog een pasfoto van je gevonden
[afbeelding]
geil ben ik hèquote:Op donderdag 16 december 2004 23:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
heb nog een pasfoto van je gevonden
[afbeelding]
k dacht die houdt wel van slikkenquote:Op donderdag 16 december 2004 23:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
teringlijer
niet op me kop zei ik![]()
rukse...quote:Op donderdag 16 december 2004 23:45 schreef hermandeperman het volgende:
heren... de kleren!!
ik ben tukken...
geen idee kwam hem op germancarfans.com tegenquote:Op donderdag 16 december 2004 23:44 schreef Hugster het volgende:
w00t wat een prutser
koppie rond gegaan ?!
VInd je dát nou geil? Je hebt geen smaak.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:28 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
![]()
daar houd Tony gewoon vanquote:Op vrijdag 17 december 2004 00:23 schreef Ultimora het volgende:
ze hebben wel dikke auto's daar, maar de kleuren .....
lurkerquote:Op vrijdag 17 december 2004 00:26 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
VInd je dát nou geil? Je hebt geen smaak.
Best vet eigenlijkquote:
quote:Johnson was beaten up by a group of boys at a local skate park after the video became public, he said, a reiteration of statements he made during a videotaped confession played in court.
Je bent NU al zooo kwaad dat je geen Nederlands meer kanquote:Op vrijdag 17 december 2004 01:28 schreef ook_gek het volgende:
als ik zo iets zou zien zou ik die gozer door die cola automaat heen kankeren!
Ik weet ook zeker dat ik zo kwaat zou zijn dat ik z,n bijden armen uit de kom draai en zeker weten wat botten zou breken!
Ik wil toch helpen, waar woont hij?quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:45 schreef ook_gek het volgende:
geloof me ik kan het wel alleen af. Ik sla hem het lang zal ze leven uit.
kutkindquote:Op vrijdag 17 december 2004 07:38 schreef BoJo het volgende:
Vandaag meeting met m'n manager, kan niet slecht gaan gisteren nog samen met haar op abba gedanst![]()
![]()
sig: het maakt je dyslectisch en je gaat op abba dansen![]()
Wat een gore kut naaistreek die vieze vette homo !!quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:18 schreef Hugster het volgende:
Dit is echt zo'n laffe tering streek van die tering skater
http://poststuff3.entensity.net/121604/media.php?media=doggy.wmv
hij is wel in elkaar geslagen en opgepakt btw die gozer
[..]
zullen we een gat in hem gaan slaanquote:Op vrijdag 17 december 2004 08:13 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Wat een gore kut naaistreek die vieze vette homo !!.
je moet ok een trein eerder pakken suffe lulquote:Op vrijdag 17 december 2004 09:49 schreef PeuRac het volgende:
KUT treinen![]()
![]()
![]()
Trein stopt vlak voor t station en blijft daar doorleuk 10min staan, gevolg: * PeuRac mist de aansluiting, moet een half uur wachten, belt klant om de 10min, maar krijgt voicemail.
Ben ik halverwege, krijg ik em eindelijk aan de lijn, vlak voordat ik er moet zijn, zegt hij: Euh een half uur wachten, of alvast tegemoet rijdenik rij zelf wel. GVD, ben ik voor jan lul voor 6u mn nest uit getieft
![]()
Nog eerderquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
je moet ok een trein eerder pakken suffe lul![]()
6 uur met de treinquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog eerderik had de trein al van 6:24u, een trein eerder zou die van 5:54u zijn, ik heb de planning gewaarschuwd dat ik die niet zou nemen, en dat als er iets mis zou gaan, ik minstends een half uur vertraging had.
Waar kun je werk 'kopen' danquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
6 uur met de treinKoop anders gewoon relaxt werk
![]()
bij het uitzendbureauquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar kun je werk 'kopen' danZe zater er mee in de maag, en ik zei met mn stomme kop dat ik het zou doen.
En de tegen reaktie :quote:Date: Sat, 21 Aug 2004 18:21:43 -0100 (GMT)
From: anakata
To: KMWLAW@flash.net
Subject: Re: Unauthorized Use of DreamWorks SKG Properties
On Mon, 23 Aug 2004 KMWLAW@flash.net wrote:
> Dennis L. Wilson, Esq.
> KEATS McFARLAND & WILSON, LLP
> 9720 Wilshire Blvd., Penthouse Suite
> Beverly Hills, CA 90212
> Tel: (310) 248-3830
> Fax: (310) 860-0363
>
>
> August 23, 2004
>
>
> VIA ELECTRONIC MAIL
> AND U.S. MAIL
>
> ThePirateBay.org
> Box 1206
> Stockholm 11479
> SWEDEN
>
> tracker-40-aa-5f-03-412675c8@prq.to
>
> Re: Unauthorized Use of DreamWorks SKG Properties
> http://www.thepiratebay.org
>
> To Whom It May Concern:
>
> This letter is being written to you on behalf of our
> client, DreamWorks SKG (hereinafter ^ÓDreamWorks^Ô).
> DreamWorks is the exclusive owner of all copyright,
> trademark and other intellectual property rights in
> and to the ^ÓShrek 2^Ô motion picture. No one is
> authorized to copy, reproduce, distribute, or
> otherwise use the ^ÓShrek 2^Ô motion picture without
> the express written permission of DreamWorks.
[...]
> As you may be aware, Internet Service Providers can
> be held liable if they do not respond to claims of
> infringement pursuant to the requirements of the
> Digital Millennium Copyright Act (DMCA). In
> accordance with the DMCA, we request your assistance
> in the removal of infringements of the ^ÓShrek 2^Ô
> motion picture from this web site and any other sites
> for which you act as an Internet Service Provider.
> We further declare under penalty of perjury that we
> are authorized to act on behalf of DreamWorks and
> that the information in this letter is accurate.
> Please contact me immediately to discuss this matter
> further.
quote:As you may or may not be aware, Sweden is not a state in the United States
of America. Sweden is a country in northern Europe.
Unless you figured it out by now, US law does not apply here.
For your information, no Swedish law is being violated.
Please be assured that any further contact with us, regardless of medium,
will result in
a) a suit being filed for harassment
b) a formal complaint lodged with the bar of your legal counsel, for
sending frivolous legal threats.
It is the opinion of us and our lawyers that you are fucking morons, and
that you should please go sodomize yourself with retractable batons..
.
.
.
Please also note that your e-mail and letter will be published in full on
http://www.thepiratebay.org.
Go fuck yourself.
Polite as usual,
anakata
Check die site dan, die mails tegen EA, en Segaquote:
quote:Dear Prokaryote(s),
Please sue me in Japan instead. I've always wanted to visit Tokyo.
Also, I'm running out of toilet paper, so please send lots of legal documents
to our ISP - preferably printed on soft paper.
No, but seriously. That's simply not how international law enforcement
works. Using the same logic, a country where web sites are forbidden could
press charges against you for having one.
quote:> This unauthorized activity with respect to the distribution of EA's
> software products constitutes infringement of EA's intellectual property
> rights. EA enforces its intellectual property rights very aggressively
> by using every legal option available.
Please don't sue us right now, our lawyer is passed out in an alley from
too much moonshine, so please atleast wait until he's found and doesn't
have a huge hangover...
quote:Seagate heeft ons gemeld dat twee weken geleden een behoorlijk diefstal is gepleegd uit het Seagate magazijn in Nederland.
Hierbij zijn in totaal 10.500 drives gestolen. Seagate verwacht dat deze, binnenkort, ergens op de markt zullen opduiken.
Kijkt U aub uit voor belachelijk lage aanbiedingen!
Ik heb wel intressequote:Op vrijdag 17 december 2004 11:22 schreef ook_gek het volgende:
lol heb ook een lijst met de modellen en aantal die gejat is![]()
die zullen wel snel op de markt verschijnen![]()
Ik kon nog niets vindenquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:31 schreef Fugie het volgende:
mijn maxtor is aan het eind van zijn leven, ff marktplaatsen
Ja maar wij verkopen geen gejat spulquote:
dan kan je toch ngo wel iets regelen met harde schijven ? Snapte je dat nietquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar wij verkopen geen gejat spul
Ik zei het je toch al!quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:04 schreef D-Devil het volgende:
Vanmorgen overigens op de weg naar het werk :
Ik rij met 140 naar het werk, en zie opeens voor me een 3 tal auto's rijden, dus ik ga links inhalen.
Ik ben nog geen meter voorbij de achterste auto, een licht groene volkswagen passat station en ik zie meteen dat die kerel zijn stuur naar links gooit, en begint te knipperen met zijn lampen om vervolgens de achtervolging gelijk in te zetten...
Dus ik ga gelijk naar rechts weer en 120 rijden om te kijken wat ie doet, gaat hij eerst heel even kort bumperen en vervolgens blijft hij achter me rijden, zelfs als ik 100 rijd vervolgens gaat er links iemand vrij hard aan ons voorbij, en hoppa daar gaat hij weer, naar links seinend met zijn lampen en zet de achtervolging in.
Ik ook naar links, met hen allebei mee ( 145km/h ong. ) en die jongen wat langsreed gaat ook netjes rechts dus we rijden met z'n drieeën 120 en ik ga hem rustig inhalen met 130, gaat ie me wéér achterna.. mafkees !!.
Op een gegeven moment rijd hij een meter of 30 achter me en voegt een auto van rechts tussen ons 2 in, dus toen heb ik hem terug in de 4 gezet en ben eens een flink stuk vooruit gereden met 170. Toen hij weer vrij baan had zag ik hem dus keihard komen aanvliegen en HOP, gelijk achter me steekt ie hem weer in.. En gaat weer bumperen.
Even later moet ik linksaf en hij rechtdoor en dat was het, maar fuck wat een mafkees.
Kenteken was 63 - ld - dg
Jij krijgt t0n' broodjes ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:08 schreef D-Devil het volgende:
Zo, dat was lekker.
http://www.reitz.nl/
en straks thuis weer niks eten hequote:Op vrijdag 17 december 2004 13:08 schreef D-Devil het volgende:
Zo, dat was lekker.
http://www.reitz.nl/
wat touw, een staafmixer en een trechter doet wonderenquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:17 schreef Nadientje het volgende:
[..]
en straks thuis weer niks eten he
quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat touw, een staafmixer en een trechter doet wonderen![]()
tijd geen problemen mee gehad.....quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:48 schreef Tjabbo het volgende:
@home, geen problemen gehad thuis de laatste 2 jaar.
wat wil je dan doen ? Nu nog winterbanden erop leggen en dan na de winter nieuwe banden ? Dus voor 2 maanden winterbanden kopequote:Op vrijdag 17 december 2004 13:38 schreef D-Devil het volgende:
Goodyear UG6 winterbanden, 79 euro per stuk valt reuze mee maatje 185/60R14.
GP Winter ( nokia fabrikaat ) 60 euro per stukl, zelfde maat met H codering, dus wel wat harder en fijner rijden.
Tsja, wat is wijsheid.. na de winter wil ik de velgjes eraf halen en andere velgen met nieuwe banden onder de auto.
Zal ik 4 goedkope goede winterbanden nemen, of 4 goodyears. Of neem ik er maar 2, als het profiel goed is achter..
.
ik woon ook in dat huis met die gaten in de deurquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
wel opasse he, hij schijnt nogal geweldadig te kunnen zijn![]()
dns servers : neem de alternative dns sites, te vinden op troubles@home.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tijd geen problemen mee gehad.....
maar nu beginnen ze weer.....
dns servers down
ipservers down
modem offline terwijl ze er niets van snappen waarom
mailserver is hier soms zo traag als de tering
beetje valium in de staafmixxer erbijquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:52 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ik woon ook in dat huis met die gaten in de deur
niet @home bedoel je, heb je nog tips voor goede serversquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:53 schreef slashme het volgende:
[..]
dns servers : neem de alternative dns sites, te vinden op troubles.
ipservers (je bedoeld dhcp servers?): voor je ip adress handmatig in ( zelf nooit problemen mee gehad).
mailserver: gebruik ik nooit.
kan, maar ik gebruik zelf gewoon de home dns servers alleen niet de standaard.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
niet @home bedoel je, heb je nog tips voor goede servers
ip?quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:21 schreef Tjabbo het volgende:
Ik heb voor thuis de UT DNS servers ingesteld.
Werkt ook goed.
winterbanden kan je wel meer als een seizoen gebruiken hoor....quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat wil je dan doen ? Nu nog winterbanden erop leggen en dan na de winter nieuwe banden ? Dus voor 2 maanden winterbanden kope
Xp gebruikt de het eerst ingestelde dns servers het eerst. dus de snelsten bovenaan zettenquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ip?
kan en erg veel instellen in xp merk ik....heb er al 5![]()
ja maar ik las het alsof ie op zijn huidige velgen nieuwe banden ging leggenquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:30 schreef Ultimora het volgende:
[..]
winterbanden kan je wel meer als een seizoen gebruiken hoor....
dacht ik al, heb alleen nog niets binnen nogquote:
Het netwerk is hier erg traag. niet meer normaal.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dacht ik al, heb alleen nog niets binnen nog
check je mail, inlog karbo doet het niet meerquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:51 schreef Tjabbo het volgende:
ik laatst ook 65 waar im 50 mocht
35 eurie boeten ofzo
genaaidquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:52 schreef BazzoS het volgende:
ik 82 waar ik 80 mochtEn het lullige is, het overige verkeer, dat voor me reed, ging (veel) harder, maar die auto's waren de paal al gepasseerd en daar flitste ie niet
Ja, en ook geen tegenliggers ofzoquote:
Hoiquote:
Was dat niet een Keskin velg ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:24 schreef BazzoS het volgende:
@D, wat waren deze ook weer voor een soort velgen? Die vond ik wel mooi
[afbeelding]
Ja dat staat kewl.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:36 schreef BazzoS het volgende:
die popnageltjes/rare boutjes in de velgrand vind ik wel wat hebben
Japstyle? Een 2 of 3-delige velg? Niet echt.. Maar ze zijn wel mooi !quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja dat staat kewl.
dat vind ik nou weer Japstyle.
(naja, dat soort velgen zie je wel veel onder een jappenbak vind ik)
Ik ben in de warquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:03 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Oké, je weet je antwoord al, waarom vraag je wat je hier doet?
Toch eigenlijk wel gaaf, zijn dat superturismo's ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:11 schreef ThaFreak het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
wit en goud staat ook goed onder een zwarte auto![]()
even snel tussendoorsoepjes dus let niet op kwaliteit
lijken er idd op maar zit zijn de oz superleggera, minder spaken dan de turismo´squote:Op vrijdag 17 december 2004 17:24 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Toch eigenlijk wel gaaf, zijn dat superturismo's ?
Ik zie dat model dus alleen in goud en zilverkleur op hun eigen sitequote:Op vrijdag 17 december 2004 17:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
lijken er idd op maar zit zijn de oz superleggera, minder spaken dan de turismo´s
Hoppa, effe een 360, en weer verder karrenquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:44 schreef Fugie het volgende:
was net wel leuk op de weg, heeft de hele middag al geregend dus snelweg was behoorlijk nat, op den duur kon ik met 120 gewoon iedereen voorbij.
ok ik deed wel beetej aquaplannen toen ik 130 ree, maja dat is wel leuk![]()
16 neem ik aan, 17 kan al niet zomaar heb ik me laten vertellen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:51 schreef ThaFreak het volgende:
hoeveel inch moeten de wielen zijn
ik snap niet wat zo erg aan aquaplanne is hoorquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:52 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Hoppa, effe een 360, en weer verder karren
de witte superlegera zijn volgens mij namelijk niet in 16 inch geleverdquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:53 schreef D-Devil het volgende:
[..]
16 neem ik aan, 17 kan al niet zomaar heb ik me laten vertellen.
optiefen danquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
aquaplanen is alleen leuk als je het in een laan met HELE dikke bomen doet.. Of onder een viaduct, met mooie betonnen pilaren.
Ik ben in een hatelijke bui vandaag
Niet? dat zou raar zijn, het lijken me nl. hele "bekende" velgenquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
de witte superlegera zijn volgens mij namelijk niet in 16 inch geleverd
Goeie vraag, mijn eerste gedachte was "slippende koppeling" maar dat zou niet lekker zijnquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:08 schreef Xtreem het volgende:
Ik ga weer ff stomme vragen stellen....
Jullie weten dat ik 'niet zo' technisch ben.... Als je in een automaat de kickdown vanaf stilstand gebruikt... Je trapt het gas in, A6 klimt in de toeren, tot bij 4100 rpm (blijkbaar) max vermogen is. Vervolgens blijft ie continu op 4100 rpm hangen... (zeg, van 40 tot 120+ ) Van schakelen e.d. zie je niets, gewoon strak de naald op 4100 rpm.
De vraag: Hoe kan dat? is dat de koppelomvormer? (wtf is dat precies?) zit er iets van een CVT/launchcontrol oid op?
Bij een slippende koppeling gaat er toch vermogen 'verloren'? Dat was nl. duidelijk niet het geval...quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:10 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Goeie vraag, mijn eerste gedachte was "slippende koppeling" maar dat zou niet lekker zijn
Nee, daarom vond ik het ook zo vreemdquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Bij een slippende koppeling gaat er toch vermogen 'verloren'? Dat was nl. duidelijk niet het geval...
Dat lijkt me CVT.. Maar dan wel met een diesel, want 4100 RPM lijkt me een wat laag toerental voor volgas met CVT in een benzine.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:08 schreef Xtreem het volgende:
Ik ga weer ff stomme vragen stellen....
Jullie weten dat ik 'niet zo' technisch ben.... Als je in een automaat de kickdown vanaf stilstand gebruikt... Je trapt het gas in, A6 klimt in de toeren, tot bij 4100 rpm (blijkbaar) max vermogen is. Vervolgens blijft ie continu op 4100 rpm hangen... (zeg, van 40 tot 120+ ) Van schakelen e.d. zie je niets, gewoon strak de naald op 4100 rpm.
De vraag: Hoe kan dat? is dat de koppelomvormer? (wtf is dat precies?) zit er iets van een CVT/launchcontrol oid op?
't is inderdaad de 2.5TDI (180pk) A6... Ik kan daar alleen op de AW site niets over vinden: was de A6 begin dit jaar leverbaar met multitronic?quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:43 schreef DIJK het volgende:
[..]
Dat lijkt me CVT.. Maar dan wel met een diesel, want 4100 RPM lijkt me een wat laag toerental voor volgas met CVT in een benzine.
Jaquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:03 schreef Xtreem het volgende:
't is inderdaad de 2.5TDI (180pk) A6... Ik kan daar alleen op de AW site niets over vinden: was de A6 begin dit jaar leverbaar met multitronic?
Bij OZ staan helemaal geen witte superleggera's op de sitequote:Op vrijdag 17 december 2004 18:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
de witte superlegera zijn volgens mij namelijk niet in 16 inch geleverd
quote:The White Superleggera is available exclusively in a 17x7 for 4 lug (4x100) vehicles.
quote:
4x100 is de juiste steek inderdaad ja, nu even navragen wat 17inch voor aanpassingen nodig heeft.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:46 schreef Fugie het volgende:
nou, 4x100 past toch wel ? ff wielkasten uitkloppe en 17 inch eronder
zou wel kankerlauw zijn als het kanquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:54 schreef D-Devil het volgende:
[..]
4x100 is de juiste steek inderdaad ja, nu even navragen wat 17inch voor aanpassingen nodig heeft.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:36 schreef Hugster het volgende:
2 shifts gewerk, en ernstig geile wijven zeg![]()
jammer dat ik geen camphone mee had voor jullie
quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:57 schreef Nadientje het volgende:
jullie maken die man van mij helemaal gek met die ideeen allemaal.....
* geld ziet wegwaaien*
en die fiesta blijft verrotquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:57 schreef Nadientje het volgende:
jullie maken die man van mij helemaal gek met die ideeen allemaal.....
* geld ziet wegwaaien*
Ik regel nu ook de escalaties (vips die terug gebelt dienen te worden voor alle talen die wij ondersteunen) en m'n normale werk daarnaast en als ik ook maar in de buurt van de 2nd line sta dan gaan ze mij vragen stellen. 4 language checks gedaan tussendoor met sollicitanten en ook nog ingevallen voor de klantendienst.quote:
quote:
het was niet eens een echte blunderquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]hockeyslet waterslet!
Ik wilde net ff blij die kerel uit het kentekenoverschrijftopic (3x woord én 3x letterwaarde) verwijzen naar de FAQ.... BoJo's blunder staat onder de Ook_Gek blunder
Met andere woorden: Je bent zo opweg naar promotie?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik regel nu ook de escalaties (vips die terug gebelt dienen te worden voor alle talen die wij ondersteunen) en m'n normale werk daarnaast en als ik ook maar in de buurt van de 2nd line sta dan gaan ze mij vragen stellen. 4 language checks gedaan tussendoor met sollicitanten en ook nog ingevallen voor de klantendienst.
beetje druk ja![]()
Vertel dat die smurfenquote:
hopelijk wel, in januari/februari starten veel trainingen dus hopelijk mag ik erna naar 2nd line.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Met andere woorden: Je bent zo opweg naar promotie?Goed bezig, zo snel extra verantwoordelijkheden
water? bier gekquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]hockeyslet waterslet!
Ik wilde net ff blij die kerel uit het kentekenoverschrijftopic (3x woord én 3x letterwaarde) verwijzen naar de FAQ.... BoJo's blunder staat onder de Ook_Gek blunder
gewoon met een honkbal knuppel op zijn hoofd slaan, zal hem leren zijn geld uit te geven aan een opelquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:07 schreef Nadientje het volgende:
[..]
dat zei ik toenet ook al.. geef je geld es uit aan mijn auto om hem te maken...
sorry.. .ik ga niet gelijk online als ik thuiskom....quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:32 schreef Fugie het volgende:
whieeeeeeeeeee
vrijdag om 7 uur pas thuis, das kut voor jou
hoor ik hier een kandidaat voor mijn eerste banaanvraag?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
gewoon met een honkbal knuppel op zijn hoofd slaan, zal hem leren zijn geld uit te geven aan een opel
"modden maakt je doof" ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hoor ik hier een kandidaat voor mijn eerste banaanvraag?
hoor ik een lama schijten ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
banaanvraagquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Vertel dat die smurfen
En doe'sliev
tegen ons stuk links langharig stuk tuig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |