Je bent NU al zooo kwaad dat je geen Nederlands meer kanquote:Op vrijdag 17 december 2004 01:28 schreef ook_gek het volgende:
als ik zo iets zou zien zou ik die gozer door die cola automaat heen kankeren!
Ik weet ook zeker dat ik zo kwaat zou zijn dat ik z,n bijden armen uit de kom draai en zeker weten wat botten zou breken!
Ik wil toch helpen, waar woont hij?quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:45 schreef ook_gek het volgende:
geloof me ik kan het wel alleen af. Ik sla hem het lang zal ze leven uit.
kutkindquote:Op vrijdag 17 december 2004 07:38 schreef BoJo het volgende:
Vandaag meeting met m'n manager, kan niet slecht gaan gisteren nog samen met haar op abba gedanst![]()
![]()
sig: het maakt je dyslectisch en je gaat op abba dansen![]()
Wat een gore kut naaistreek die vieze vette homo !!quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:18 schreef Hugster het volgende:
Dit is echt zo'n laffe tering streek van die tering skater
http://poststuff3.entensity.net/121604/media.php?media=doggy.wmv
hij is wel in elkaar geslagen en opgepakt btw die gozer
[..]
zullen we een gat in hem gaan slaanquote:Op vrijdag 17 december 2004 08:13 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Wat een gore kut naaistreek die vieze vette homo !!.
je moet ok een trein eerder pakken suffe lulquote:Op vrijdag 17 december 2004 09:49 schreef PeuRac het volgende:
KUT treinen![]()
![]()
![]()
Trein stopt vlak voor t station en blijft daar doorleuk 10min staan, gevolg: * PeuRac mist de aansluiting, moet een half uur wachten, belt klant om de 10min, maar krijgt voicemail.
Ben ik halverwege, krijg ik em eindelijk aan de lijn, vlak voordat ik er moet zijn, zegt hij: Euh een half uur wachten, of alvast tegemoet rijdenik rij zelf wel. GVD, ben ik voor jan lul voor 6u mn nest uit getieft
![]()
Nog eerderquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
je moet ok een trein eerder pakken suffe lul![]()
6 uur met de treinquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog eerderik had de trein al van 6:24u, een trein eerder zou die van 5:54u zijn, ik heb de planning gewaarschuwd dat ik die niet zou nemen, en dat als er iets mis zou gaan, ik minstends een half uur vertraging had.
Waar kun je werk 'kopen' danquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
6 uur met de treinKoop anders gewoon relaxt werk
![]()
bij het uitzendbureauquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar kun je werk 'kopen' danZe zater er mee in de maag, en ik zei met mn stomme kop dat ik het zou doen.
En de tegen reaktie :quote:Date: Sat, 21 Aug 2004 18:21:43 -0100 (GMT)
From: anakata
To: KMWLAW@flash.net
Subject: Re: Unauthorized Use of DreamWorks SKG Properties
On Mon, 23 Aug 2004 KMWLAW@flash.net wrote:
> Dennis L. Wilson, Esq.
> KEATS McFARLAND & WILSON, LLP
> 9720 Wilshire Blvd., Penthouse Suite
> Beverly Hills, CA 90212
> Tel: (310) 248-3830
> Fax: (310) 860-0363
>
>
> August 23, 2004
>
>
> VIA ELECTRONIC MAIL
> AND U.S. MAIL
>
> ThePirateBay.org
> Box 1206
> Stockholm 11479
> SWEDEN
>
> tracker-40-aa-5f-03-412675c8@prq.to
>
> Re: Unauthorized Use of DreamWorks SKG Properties
> http://www.thepiratebay.org
>
> To Whom It May Concern:
>
> This letter is being written to you on behalf of our
> client, DreamWorks SKG (hereinafter ^ÓDreamWorks^Ô).
> DreamWorks is the exclusive owner of all copyright,
> trademark and other intellectual property rights in
> and to the ^ÓShrek 2^Ô motion picture. No one is
> authorized to copy, reproduce, distribute, or
> otherwise use the ^ÓShrek 2^Ô motion picture without
> the express written permission of DreamWorks.
[...]
> As you may be aware, Internet Service Providers can
> be held liable if they do not respond to claims of
> infringement pursuant to the requirements of the
> Digital Millennium Copyright Act (DMCA). In
> accordance with the DMCA, we request your assistance
> in the removal of infringements of the ^ÓShrek 2^Ô
> motion picture from this web site and any other sites
> for which you act as an Internet Service Provider.
> We further declare under penalty of perjury that we
> are authorized to act on behalf of DreamWorks and
> that the information in this letter is accurate.
> Please contact me immediately to discuss this matter
> further.
quote:As you may or may not be aware, Sweden is not a state in the United States
of America. Sweden is a country in northern Europe.
Unless you figured it out by now, US law does not apply here.
For your information, no Swedish law is being violated.
Please be assured that any further contact with us, regardless of medium,
will result in
a) a suit being filed for harassment
b) a formal complaint lodged with the bar of your legal counsel, for
sending frivolous legal threats.
It is the opinion of us and our lawyers that you are fucking morons, and
that you should please go sodomize yourself with retractable batons..
.
.
.
Please also note that your e-mail and letter will be published in full on
http://www.thepiratebay.org.
Go fuck yourself.
Polite as usual,
anakata
Check die site dan, die mails tegen EA, en Segaquote:
quote:Dear Prokaryote(s),
Please sue me in Japan instead. I've always wanted to visit Tokyo.
Also, I'm running out of toilet paper, so please send lots of legal documents
to our ISP - preferably printed on soft paper.
No, but seriously. That's simply not how international law enforcement
works. Using the same logic, a country where web sites are forbidden could
press charges against you for having one.
quote:> This unauthorized activity with respect to the distribution of EA's
> software products constitutes infringement of EA's intellectual property
> rights. EA enforces its intellectual property rights very aggressively
> by using every legal option available.
Please don't sue us right now, our lawyer is passed out in an alley from
too much moonshine, so please atleast wait until he's found and doesn't
have a huge hangover...
quote:Seagate heeft ons gemeld dat twee weken geleden een behoorlijk diefstal is gepleegd uit het Seagate magazijn in Nederland.
Hierbij zijn in totaal 10.500 drives gestolen. Seagate verwacht dat deze, binnenkort, ergens op de markt zullen opduiken.
Kijkt U aub uit voor belachelijk lage aanbiedingen!
Ik heb wel intressequote:Op vrijdag 17 december 2004 11:22 schreef ook_gek het volgende:
lol heb ook een lijst met de modellen en aantal die gejat is![]()
die zullen wel snel op de markt verschijnen![]()
Ik kon nog niets vindenquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:31 schreef Fugie het volgende:
mijn maxtor is aan het eind van zijn leven, ff marktplaatsen
Ja maar wij verkopen geen gejat spulquote:
dan kan je toch ngo wel iets regelen met harde schijven ? Snapte je dat nietquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar wij verkopen geen gejat spul
Ik zei het je toch al!quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:04 schreef D-Devil het volgende:
Vanmorgen overigens op de weg naar het werk :
Ik rij met 140 naar het werk, en zie opeens voor me een 3 tal auto's rijden, dus ik ga links inhalen.
Ik ben nog geen meter voorbij de achterste auto, een licht groene volkswagen passat station en ik zie meteen dat die kerel zijn stuur naar links gooit, en begint te knipperen met zijn lampen om vervolgens de achtervolging gelijk in te zetten...
Dus ik ga gelijk naar rechts weer en 120 rijden om te kijken wat ie doet, gaat hij eerst heel even kort bumperen en vervolgens blijft hij achter me rijden, zelfs als ik 100 rijd vervolgens gaat er links iemand vrij hard aan ons voorbij, en hoppa daar gaat hij weer, naar links seinend met zijn lampen en zet de achtervolging in.
Ik ook naar links, met hen allebei mee ( 145km/h ong. ) en die jongen wat langsreed gaat ook netjes rechts dus we rijden met z'n drieeën 120 en ik ga hem rustig inhalen met 130, gaat ie me wéér achterna.. mafkees !!.
Op een gegeven moment rijd hij een meter of 30 achter me en voegt een auto van rechts tussen ons 2 in, dus toen heb ik hem terug in de 4 gezet en ben eens een flink stuk vooruit gereden met 170. Toen hij weer vrij baan had zag ik hem dus keihard komen aanvliegen en HOP, gelijk achter me steekt ie hem weer in.. En gaat weer bumperen.
Even later moet ik linksaf en hij rechtdoor en dat was het, maar fuck wat een mafkees.
Kenteken was 63 - ld - dg
Jij krijgt t0n' broodjes ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:08 schreef D-Devil het volgende:
Zo, dat was lekker.
http://www.reitz.nl/
en straks thuis weer niks eten hequote:Op vrijdag 17 december 2004 13:08 schreef D-Devil het volgende:
Zo, dat was lekker.
http://www.reitz.nl/
wat touw, een staafmixer en een trechter doet wonderenquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:17 schreef Nadientje het volgende:
[..]
en straks thuis weer niks eten he
quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat touw, een staafmixer en een trechter doet wonderen![]()
tijd geen problemen mee gehad.....quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:48 schreef Tjabbo het volgende:
@home, geen problemen gehad thuis de laatste 2 jaar.
wat wil je dan doen ? Nu nog winterbanden erop leggen en dan na de winter nieuwe banden ? Dus voor 2 maanden winterbanden kopequote:Op vrijdag 17 december 2004 13:38 schreef D-Devil het volgende:
Goodyear UG6 winterbanden, 79 euro per stuk valt reuze mee maatje 185/60R14.
GP Winter ( nokia fabrikaat ) 60 euro per stukl, zelfde maat met H codering, dus wel wat harder en fijner rijden.
Tsja, wat is wijsheid.. na de winter wil ik de velgjes eraf halen en andere velgen met nieuwe banden onder de auto.
Zal ik 4 goedkope goede winterbanden nemen, of 4 goodyears. Of neem ik er maar 2, als het profiel goed is achter..
.
ik woon ook in dat huis met die gaten in de deurquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
wel opasse he, hij schijnt nogal geweldadig te kunnen zijn![]()
dns servers : neem de alternative dns sites, te vinden op troubles@home.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tijd geen problemen mee gehad.....
maar nu beginnen ze weer.....
dns servers down
ipservers down
modem offline terwijl ze er niets van snappen waarom
mailserver is hier soms zo traag als de tering
beetje valium in de staafmixxer erbijquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:52 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ik woon ook in dat huis met die gaten in de deur
niet @home bedoel je, heb je nog tips voor goede serversquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:53 schreef slashme het volgende:
[..]
dns servers : neem de alternative dns sites, te vinden op troubles.
ipservers (je bedoeld dhcp servers?): voor je ip adress handmatig in ( zelf nooit problemen mee gehad).
mailserver: gebruik ik nooit.
kan, maar ik gebruik zelf gewoon de home dns servers alleen niet de standaard.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
niet @home bedoel je, heb je nog tips voor goede servers
ip?quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:21 schreef Tjabbo het volgende:
Ik heb voor thuis de UT DNS servers ingesteld.
Werkt ook goed.
winterbanden kan je wel meer als een seizoen gebruiken hoor....quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat wil je dan doen ? Nu nog winterbanden erop leggen en dan na de winter nieuwe banden ? Dus voor 2 maanden winterbanden kope
Xp gebruikt de het eerst ingestelde dns servers het eerst. dus de snelsten bovenaan zettenquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ip?
kan en erg veel instellen in xp merk ik....heb er al 5![]()
ja maar ik las het alsof ie op zijn huidige velgen nieuwe banden ging leggenquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:30 schreef Ultimora het volgende:
[..]
winterbanden kan je wel meer als een seizoen gebruiken hoor....
dacht ik al, heb alleen nog niets binnen nogquote:
Het netwerk is hier erg traag. niet meer normaal.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dacht ik al, heb alleen nog niets binnen nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |