Vanmorgen overigens op de weg naar het werk :
Ik rij met 140 naar het werk, en zie opeens voor me een 3 tal auto's rijden, dus ik ga links inhalen.
Ik ben nog geen meter voorbij de achterste auto, een licht groene volkswagen passat station en ik zie meteen dat die kerel zijn stuur naar links gooit, en begint te knipperen met zijn lampen om vervolgens de achtervolging gelijk in te zetten...
Dus ik ga gelijk naar rechts weer en 120 rijden om te kijken wat ie doet, gaat hij eerst heel even kort bumperen en vervolgens blijft hij achter me rijden, zelfs als ik 100 rijd vervolgens gaat er links iemand vrij hard aan ons voorbij, en hoppa daar gaat hij weer, naar links seinend met zijn lampen en zet de achtervolging in
![]()
.
Ik ook naar links, met hen allebei mee ( 145km/h ong. ) en die jongen wat langsreed gaat ook netjes rechts dus we rijden met z'n drieeën 120 en ik ga hem rustig inhalen met 130, gaat ie me wéér achterna.. mafkees !!
![]()
.
Op een gegeven moment rijd hij een meter of 30 achter me en voegt een auto van rechts tussen ons 2 in, dus toen heb ik hem terug in de 4 gezet en ben eens een flink stuk vooruit gereden met 170. Toen hij weer vrij baan had zag ik hem dus keihard komen aanvliegen en HOP, gelijk achter me steekt ie hem weer in.. En gaat weer bumperen.
Even later moet ik linksaf en hij rechtdoor en dat was het, maar fuck wat een mafkees.
Kenteken was 63 - ld - dg
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!