tijd geen problemen mee gehad.....quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:48 schreef Tjabbo het volgende:
@home, geen problemen gehad thuis de laatste 2 jaar.
wat wil je dan doen ? Nu nog winterbanden erop leggen en dan na de winter nieuwe banden ? Dus voor 2 maanden winterbanden kopequote:Op vrijdag 17 december 2004 13:38 schreef D-Devil het volgende:
Goodyear UG6 winterbanden, 79 euro per stuk valt reuze mee maatje 185/60R14.
GP Winter ( nokia fabrikaat ) 60 euro per stukl, zelfde maat met H codering, dus wel wat harder en fijner rijden.
Tsja, wat is wijsheid.. na de winter wil ik de velgjes eraf halen en andere velgen met nieuwe banden onder de auto.
Zal ik 4 goedkope goede winterbanden nemen, of 4 goodyears. Of neem ik er maar 2, als het profiel goed is achter..
.
ik woon ook in dat huis met die gaten in de deurquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
wel opasse he, hij schijnt nogal geweldadig te kunnen zijn![]()
dns servers : neem de alternative dns sites, te vinden op troubles@home.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tijd geen problemen mee gehad.....
maar nu beginnen ze weer.....
dns servers down
ipservers down
modem offline terwijl ze er niets van snappen waarom
mailserver is hier soms zo traag als de tering
beetje valium in de staafmixxer erbijquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:52 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ik woon ook in dat huis met die gaten in de deur
niet @home bedoel je, heb je nog tips voor goede serversquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:53 schreef slashme het volgende:
[..]
dns servers : neem de alternative dns sites, te vinden op troubles.
ipservers (je bedoeld dhcp servers?): voor je ip adress handmatig in ( zelf nooit problemen mee gehad).
mailserver: gebruik ik nooit.
kan, maar ik gebruik zelf gewoon de home dns servers alleen niet de standaard.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
niet @home bedoel je, heb je nog tips voor goede servers
ip?quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:21 schreef Tjabbo het volgende:
Ik heb voor thuis de UT DNS servers ingesteld.
Werkt ook goed.
winterbanden kan je wel meer als een seizoen gebruiken hoor....quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat wil je dan doen ? Nu nog winterbanden erop leggen en dan na de winter nieuwe banden ? Dus voor 2 maanden winterbanden kope
Xp gebruikt de het eerst ingestelde dns servers het eerst. dus de snelsten bovenaan zettenquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ip?
kan en erg veel instellen in xp merk ik....heb er al 5![]()
ja maar ik las het alsof ie op zijn huidige velgen nieuwe banden ging leggenquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:30 schreef Ultimora het volgende:
[..]
winterbanden kan je wel meer als een seizoen gebruiken hoor....
dacht ik al, heb alleen nog niets binnen nogquote:
Het netwerk is hier erg traag. niet meer normaal.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dacht ik al, heb alleen nog niets binnen nog
check je mail, inlog karbo doet het niet meerquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:51 schreef Tjabbo het volgende:
ik laatst ook 65 waar im 50 mocht
35 eurie boeten ofzo
genaaidquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:52 schreef BazzoS het volgende:
ik 82 waar ik 80 mochtEn het lullige is, het overige verkeer, dat voor me reed, ging (veel) harder, maar die auto's waren de paal al gepasseerd en daar flitste ie niet
Ja, en ook geen tegenliggers ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |